Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Syys 2020 20:21

Wendla kirjoitti:
13 Syys 2020 20:18
No se nyt on tullut jo kauan sitten. Siekin siellä jo seikkaillut. :D
Juu, sori siitä...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 13 Syys 2020 20:28

Wendla kirjoitti:
13 Syys 2020 20:15
Näin unta, että Skygge tunsi siskoni ja kirjoitti siitä jotain tänne ihan kokonimellä.
En mä nyt niin tekisi. :lol:

Itse en kyllä plazasta ole koskaan unia nähnyt, vaikka kauden aikana tulee täällä oltua päivittäin. Jännä silleen, koska BB-aiheisia unia olen nähnyt monesti. Useimmiten näen vain ihme sekopää unia aiheesta kuin aiheesta. Usein herätessä tulee mietittyä, että mitäs v*ttua nyt taas. :D
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Syys 2020 20:34

Risto kirjoitti:
13 Syys 2020 20:21
Wendla kirjoitti:
13 Syys 2020 20:18
No se nyt on tullut jo kauan sitten. Siekin siellä jo seikkaillut. :D
Juu, sori siitä...
No ehkä annan anteeksi. Ihan vain sen vuoksi, että lopulta paljastuit unessa ihan sutkot järkeväksi hepuksi, vaikka alussa vähän uuno olitkin. [smilie=a_tongue.gif]

Skygge kirjoitti:
13 Syys 2020 20:28
Wendla kirjoitti:
13 Syys 2020 20:15
Näin unta, että Skygge tunsi siskoni ja kirjoitti siitä jotain tänne ihan kokonimellä.
En mä nyt niin tekisi. :lol:
No en kyllä kieltämättä osaisi kuvitellakaan sitä kuin vain unissani. :D

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 25 Syys 2020 11:55

Näin toissayönä sekopäistä unta taas. :D Olin mun vanhalla yläasteella. Unessa oli myös vanhat luokkalaiset. Jotenkin se rakennus oli kuitenkin outo, enemmän laitosmainen. Lasiovia siellä täällä. Myöhästyin parilta oppitunniltakin, kun en löytänyt oikeaa paikkaa. Se mikä unesta teki enemmän oudon oli se, kun huomasin että olen luokkahuoneessa alasti. Yritin siinä sitten sukukalleuksia piilotella, ettei kukaan huomaisi mitään. No totta kai porukka huomasi, että olen alasti koulussa. Mua yritettiin ohjata wc-tiloihin pukeutumaan, mutta hangoittelin vastaan. Unessa se oli mulle luonnollista olla alasti ja ihmettelin, miksi muilla on vaatteet päällä. :lol:
:trollface:

Avatar
PartaJeesus
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 17 Syys 2020 12:23

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja PartaJeesus » 26 Syys 2020 03:04

Muutaman kerran nähnyt unta että ollut bb-talossa. Kerran heräsin siihen ku olin kävellyt ulko-ovelle laittamaan oven turvaketjulla kiinni kun olivat kotoa tulossa hakemaan bb-taloon. :D

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 16 Loka 2020 13:32

Näin viime yönä unta että Krisse voitti sen bibis-äänestyksen, mutta ei halunnut valita ketään. BB-talossa järjestettiin sitten huutokauppaäänestys, jossa pystyy huutaa "valitse 3 ihmistä juhliin" ja Arttu voitti sen. Aamulla piti hetken miettiä, olikse oikeesti totta :lol:
Siinä unenpöpperössä olin jo vähän närkästynyt että mitä sillä hybridiäänestyksellä oli merkitystä [smilie=a_crylaugh.gif]
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 17 Loka 2020 18:01

Viimeisin muistamani uni olisi melkeinpä voinut olla muistokin. Yläaste, ihan täysi luokkahuone, en tiennyt minne mennä. Ei se varsinaisesti painajainen ollut, mutta kyllä herättyä nakersi, kun ei uni enää meinannut tulla. Liian realistinen uni.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 02 Marras 2020 20:59

Nukuin päiväunet ja näin unta Big Brotherista ja tästä viikkotehtävästä. Niillä oli joku jalkapallo-ottelu ja oli mielenkiintoista seurattavaa :lol:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Marras 2020 13:17

Joitain öitä sitten jouduin unissani vähän väliä melkein kolariin. Useita kertoja olin vähällä törmätä autolla jonnekin. Välillä heräsin, nukahdin uudestaan. Sitten olin taas kolaroida. Viimeisinpänä olin törmätä valotolppaan, nipinnapin sain pysäytettyä.

Viimeyönä sitten eräs plazalinen täällä alkoi kommunikoida kirjoittelemalla kattilanpohjaan. Ei mitään tietoa, miten näin ne viestit kattilanpohjasta. Mutta näinpä kuitenkin.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Augustus » 08 Marras 2020 13:42

Eihän tarinaa voi näin puolitiehen jättää. Kuka plazlainen ja mitä viestitteli? :bidmouth:
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Marras 2020 13:45

En muista enää viestin sisältöä. Mutta Ristohan se kattilaani naarmutteli.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Marras 2020 14:44

Wendla kirjoitti:
08 Marras 2020 13:45
En muista enää viestin sisältöä. Mutta Ristohan se kattilaani naarmutteli.
No kukapa muukaan? :lol:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Marras 2020 14:50

Risto kirjoitti:
08 Marras 2020 14:44
Wendla kirjoitti:
08 Marras 2020 13:45
En muista enää viestin sisältöä. Mutta Ristohan se kattilaani naarmutteli.
No kukapa muukaan? :lol:

No niinpä. Ihmeen uhkarohkea tyyppi olet unissa. Ensin viet pyhän vakipaikkani. Ja nyt jo sitten kattilanikin naarmutat.

:jkmatami:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 09 Marras 2020 09:11

Wendla kirjoitti:
08 Marras 2020 13:17
Joitain öitä sitten jouduin unissani vähän väliä melkein kolariin. Useita kertoja olin vähällä törmätä autolla jonnekin. Välillä heräsin, nukahdin uudestaan. Sitten olin taas kolaroida. Viimeisinpänä olin törmätä valotolppaan, nipinnapin sain pysäytettyä.
Mä näin viikonloppuna sellaista unta, että tyttäreni oli päättänyt että vasemmalle on helpompi kääntyä, jos vaihtaa jo vähän etukäteen vastaantulijoiden kaistalle ja siitä vasta kääntyy. :shock: Olin vähän shokissa, kun itse opetin hänet ajamaan ja sellaisesta ei kyllä koskaan opetusaikana keskusteltu. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 09 Marras 2020 12:11

Marjo kirjoitti:
09 Marras 2020 09:11

Mä näin viikonloppuna sellaista unta, että tyttäreni oli päättänyt että vasemmalle on helpompi kääntyä, jos vaihtaa jo vähän etukäteen vastaantulijoiden kaistalle ja siitä vasta kääntyy. :shock: Olin vähän shokissa, kun itse opetin hänet ajamaan ja sellaisesta ei kyllä koskaan opetusaikana keskusteltu. [smilie=a_chuckle.gif]
Olen nähnyt joidenkin tekevän tätä ihan hereillä ollessanikin. Ajattelevat kai näin olevansa mukavia takana tulijoille, jos ketään ei ole tulossa vastaan ja pitää kääntyä vasemmalle. Aina vallan hämmennyn kesken ajotranssistani, kun yllättäen tajuan, että hetkonen, nyt ei kaikki palikat ole oikeilla paikoillaan. Miksi samaan suuntaan menevä on viereisellä kaistalla? Onko minulla nyt jokin aivopieru ja olenkin itse väärässä kohtaa? Muuttuiko tie yksisuuntaiseksi? Vai olenko huomaamattani teleportannut Japaniin ja siksi nyt väärällä kaistalla? Jotakuinkin noin se melkeinpä menee, kun väärässä paikassa sijaitseva auto keskeyttää yllättäen tasaisen transsini. :D

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 15 Marras 2020 10:52

Liian realistiset unet on kyllä aika erikoisia. Toissayönä näin unta, että äiti on kuollut. En nähnyt unta hänen kuolemastaan, vaan siis oli jo unessa kuollut. Aamulla kun heräsin, niin olin edelleenkin siinä uskossa, että äiti on kuollut. Sitten kun aivot alkoi kunnolla heräillä siitä unenpöpperöstä, niin tajusin, että äitihän soitti miulle edellisenä iltana. Kyllä muuten tuli hyvä olo siitä oivalluksesta.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 15 Marras 2020 13:24

Sopivasti tää uniketju pinnalla. Näin viime yönä unta meidän muutosta. Tai lähinnä siitä kämpästä.

Mentiin sinne ja asunto olikin U-kirjaimen muotoinen asunto. Ensimmäisenä kun mentiin sisälle niin olohuone oli semmoinen pitkä ja suhteellisen kapea. Asunnossa oli valmiina joku 90-luvun kangas-sohva. Toisella seinällä tämän tyylinen pöytä, jolla 2000-luvun alun pc vanhoine kuvaputki näyttöineen. Muistan olleeni unessa tyytyväinen, kun huomasin että kone on kytketty nettiin ja pääsen kuluttamaan aikaa siinä, eikä tarvi kamoja roudata koko aikaa. :lol: Sit kun mentiin makkarin puolelle siitä "U" kirjaimen mutkasta, niin sekin oli samanlainen kapea mutta pitkä huone. Huoneessa oli valmiina vanha, ehkä myös 90-luvulta oleva puurunkoinen sänky. No mehän otettiin se pois tietenkin ja laitettiin oma tilalle. Huomattiin sänkyä siirtäessä, että seinässä on aikuisen miehen nyrkin kokoinen kolo. Totesin vaan unessa, että "ai sen takia sänky on ollut just tässä." :lol:

Ihan hauska ja todentuntuinen uni. Muija totesi herätessään, kun kerroin tosta, että me kyllä valitettaisiin heti, jos seinässä olis reikä. :lets dance:
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Marras 2020 13:34

Wendla kirjoitti:
15 Marras 2020 10:52
Liian realistiset unet on kyllä aika erikoisia.
Näitä tulee aina toisinaan ja ne kyllä hämmentää joka kerta ihan yhtä paljon. Itsellä realistiset unet on usein hyvin arkipäiväisiä ja se sekoittaa vielä enempi kun ei voi olla varma että onko asiat tapahtuneet oikeasti vai ei.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 15 Marras 2020 14:01

Risto kirjoitti:
15 Marras 2020 13:34
Wendla kirjoitti:
15 Marras 2020 10:52
Liian realistiset unet on kyllä aika erikoisia.
Näitä tulee aina toisinaan ja ne kyllä hämmentää joka kerta ihan yhtä paljon. Itsellä realistiset unet on usein hyvin arkipäiväisiä ja se sekoittaa vielä enempi kun ei voi olla varma että onko asiat tapahtuneet oikeasti vai ei.
Mielenkiinnosta: mikä on viimeisin hyvin realistinen uni?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Marras 2020 14:19

Wendla kirjoitti:
15 Marras 2020 14:01
Mielenkiinnosta: mikä on viimeisin hyvin realistinen uni?
Varmaan joku ihan perus työuni. Ei näitä voi muistaa kovin tarkkaan.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 15 Marras 2020 14:24

Risto kirjoitti:
15 Marras 2020 14:19
Wendla kirjoitti:
15 Marras 2020 14:01
Mielenkiinnosta: mikä on viimeisin hyvin realistinen uni?
Varmaan joku ihan perus työuni. Ei näitä voi muistaa kovin tarkkaan.
Huh, työuni. Niitä välttis tartte muistaakaan, jos se työ jo uniinkin tunkee.

Ja ehkä ne ylirealistiset unet on muutenkin ihan hyvä joskus unohtaa. Ettei vain toistamiseen erehdy luulemaan niitä tositapahtumiksi. :D

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 16 Marras 2020 00:02

Nyt pakko kysellä teiltä, että onko teillä tällasta. Mulla on nyt muutamana yönä ollu sellanen, että herään keskellä yötä siihen että en tiedä missä olen ja on pilkkopimeää (kiitos meidän pimeysverhojen) ja yritän löytää pääsyä ulos makuuhuoneesta enkä löydä koska päässäni koko huone vaikuttaa täysin vieraalta ja mua pelottaa missä mä olen vaikka tiedän olevani ihan kotona. Ja heti kun pääsen valoisampaan niin ahdistus loppuu. Viime yönä mä heräsin vaan siihen tunteeseen että on pimeää ja ahdistaa se pimeys ja tuntuu etten tunne missä on valokatkaisija tai muuta. Ää, ihan kamalaa!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”