Suuri Joululahjaketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Oletko tyytyväinen joululahjoihisi?

Kyllä, ihan kaikkiin
23
48%
Kyllä, lähes kaikkiin
20
42%
Fifty sixty
0
Ei ääniä
Joihinkin
4
8%
En ollenkaan
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 08 Joulu 2019 20:39

Kyllä saat ollakin, onnea!

Mä katselin varmaan samanlaisia taitettava ammeita, ihan itselleni haluaisin sellaisen. :bidmouth:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Joulu 2019 20:49

Heh, pakko kyllä myöntää, että saatan odotella sitä ammetta innolla osin itsenikin takia, vaikka puolisolle sen ensisijaisesti tilasinkin. :D
Mutta tuplahyötyhän se vain on, jos molemmat tykästyy siihen.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 08 Joulu 2019 20:54

Mua harmittaa edelleen, kun jouduin luopumaan edellisen asunnon ammeesta. Se oli jostain 60-luvulta ja aika kulunut ja kaikkea, mutta silti se oli mun lemppariasia asunnossani. :in love:
Putkiremontin yhteydessä se vaihtui tylsästi suihkukaappiin. Tiesin että laitan kämpän myyntiin aika pian remontin jälkeen, niin ei kannattanut uutta ammetta hankkia. Jos olisin jäänyt siihen asumaan, olisin ottanut uuden ammeen rempan jälkeenkin...

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Joulu 2019 20:59

Joo mieki kaipaan edellisen oman kämppäni ammetta. Oli tosiaan joku 70-luvun kapistus, aika ruma, mutta hoiti hommansa hyvin mallikkaasti. Siinä oli niin ihana lillua. :Love: Puolisokin oli samaa mieltä. Emme siis silloin vielä asuneet yhdessä, seurustelimme kyllä. Hän tuli kumman usein käymään ja suuntasi tietenkin lähes aina suoraan kylppäriin. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 23 Joulu 2019 16:08

Oon huono ostamaan lahjoja, aina tulee kiire ja ahdistus ja epätyytyväinen olo. Aikuisille on vaikea keksiä. Pitäisi vissiin aloittaa jo tammikuussa... No nyt on homma paketissa (eh, eh) ja tulipa jotain lahjaksi kelpaavia juttuja laitettua paikallisessa roskalava-ryhmässä eteenpäin, tosi onnellisia ihmisiä ja sai kyllä itsekin hyvän mielen.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Joulu 2019 19:09

Lahjasaldo:

- Ravenclaw-muki
- Ravenclaw-yökkäri (puoliso sai slytherin-yökkärin)
- Marauder's map -pussilakanasetti
- Epilaattori, voi sitä tulevaa huudon määrää
- yöhousut
- pari t-paitaa
- keijuaiheinen aurinkokennovalo mökille
- paaaaaljon suklaata
- rannekello, jotta tulisin kerrankin ajoissa kotiin töistä. On kuulunut puolison edesmenneelle sukulaiselle, olen otettu siitä että se annettiin minulle.

Tykkään :tu Lahjoista voi ehkä päätellä tupani ja fanitukseni kohteen. :D

Ja voin muuten suositella sitä kokoontaitettavaa kylpyammetta pieneen kylppäriin. Puoliso tykkäsi, lahja tuli hälle aivan puskista. Tyhjentäminen tosin vähän ärsyttävää, mutta on kyllä vaivan arvoista.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Joulu 2019 14:33

Jari Tervon Loiri-kirjan pyysin ja sen sain. Sit oli jotain Iittalan kippoja mitä en ois tarvinnut, suklaata, yksi olut, suihkusaippua, pipareita ja kahvipaketti.

Vaikka kuinka aina sanon etten tarvi mitään joululahjaksi, varsinkaan astioita, niin aina niitä tulee. Tympäsee kun ei noille oo taas mitään käyttöä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 26 Joulu 2019 16:15

Risto kirjoitti:
25 Joulu 2019 14:33
Vaikka kuinka aina sanon etten tarvi mitään joululahjaksi, varsinkaan astioita, niin aina niitä tulee. Tympäsee kun ei noille oo taas mitään käyttöä.
Sama.

Tyynyliina, jotain pesuaineita, pyyhkeitä, karkkia, viiniä tuli. Tylsää olla aikuinen.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Joulu 2019 13:27

Sain pari kirjaa, sukkia, boksereita, pyjaman ja kaks pulloa jouluolutta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 04 Tammi 2020 23:43

Anoppi kutoi perinteisen pipo&lapaset setin, tällä kertaa valkoset joissa on tollasia vähän sähkön näkösiä mustia raitoja. Ihan helvetin siistit. 14 joulu saman anopin kanssa ja nyt mulla on 14 eri väristä pipo&lapaset settiä joilla herätän kateutta muissa.

Mitään muuta en saanut ja onneksi kukaan ei ostanut yhtään rasiaa konvehteja. Itselle ostin laadukkaat vastamelukuulokkeet.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Tammi 2020 07:44

aadeehoovee kirjoitti:
04 Tammi 2020 23:43
Anoppi kutoi perinteisen pipo&lapaset setin, tällä kertaa valkoset joissa on tollasia vähän sähkön näkösiä mustia raitoja. Ihan helvetin siistit. 14 joulu saman anopin kanssa ja nyt mulla on 14 eri väristä pipo&lapaset settiä joilla herätän kateutta muissa.

Neulova anoppi on kyllä hieno juttu. Täällä päin tulee tuskin enää koko loppuelämänä pulaa villasukista tai lapasista. Viimeksi teki ihana villapannan, josta tuli oitis suosikkini. Saatiin myös häneltä jouluna mukaamme kassillinen erilaisia villavaatteita, viedään ne hyväntekeväisyyskeräykseen. Ihan uskomaton vauhti tuossa neulomisessa hällä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 25 Joulu 2020 19:03

Siskon antama lahja tuli tarpeeseen ja oli myös erittäin osuva. Omassa mielessäni olin miettinyt, että pitäisiköhän ostaa uusi yökkäri. Noh siskoltapa sain sitten yökkärin, jossa lukee "just give me my chocolate and nobody gets hurt". Tulin sitten yökkäri päällä saunasta ja appiukko on välittömästi työntämässä suklaakulhoa syliini. Toimii! :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”