Suuri Joululahjaketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Oletko tyytyväinen joululahjoihisi?

Kyllä, ihan kaikkiin
23
48%
Kyllä, lähes kaikkiin
20
42%
Fifty sixty
0
Ei ääniä
Joihinkin
4
8%
En ollenkaan
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja ff » 25 Marras 2010 17:52

siiri.x kirjoitti:Minä toivon suklaata, suklaata, ja suklaata. Tarkemmin sanottuna ainakin Budapestiä, Wienernougata, ja Pandan juhlakonvehteja.
Geishan/fazerinan suklaat on parhaita kylläkin. Jaa, eiköhän sitä jotain peliä toivo lahjaksi jostain, kun ollaan kuitenkin videopelejä pelattu n. 5-7 vuotiaasta lähtien. Ei se peli-into vain häviä pääkopasta, vaikka aikuisia nykyisin ollaankin. Cd-levyt on hyvää tavaraa tosiaan ja kestävät toistoakin todella monta kertaa. Jonkinlainen laatu-leffan katsominen toki myöskin on hyvä joulun ajanviete, kuten esim. Lelu tarina kolmonen ilmestyy joulun alla juurikin. :D
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja JVDS » 25 Marras 2010 17:56

Kiltti lapsi oon toivon mukaan ollut, joten toivoisin pukilta lahjaksi tietysti rahaa, jolla voisin ostaa itselleni uudet farkut ja hupparin. Videopelit ja CD:t kelpaisivat kyllä myös. Saitteko ylös? :)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 25 Marras 2010 18:42

Viina.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Marras 2010 12:06

Selailin tuossa verkkokauppoja. Kaikenlaista tavaraa löytyy.

Tällainen kolpakko menee varmaan tilaukseen: http://www.mulletoi.com/shop/ajanvietto ... kko_deluxe

Kuva

Kyllä kelpaa. Ei pääse olut lämpenemään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 26 Marras 2010 12:13

"Älä säilytä kylmemmässä kuin -15 celsius-astetta"

Meillä on pakastimessa -17 :o
.
Ihmisten edessä.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Jouluketju

Viesti Kirjoittaja JVDS » 02 Joulu 2012 11:27

Saa nähdä, että joudunko sittenkin ostamaan ainakin yhden lahjan tänä jouluna, mutta ei siitä sen enempää. Jotenkin vain lahjojen antaminen on menettänyt merkityksensä. Lapsena se oli kivaa saada lahjoja, kun en voinut itse ostaa juuri mitään. Toivelista oli pitkä kuin nälkävuosi. Nykyisin voin mennä kauppaan ostamaan sen minkä haluan.

Tuntuu musta vähän hölmöltä ostaa joku muutaman euron arvoinen lahja ihan kuin muut eivät itse voisi mennä halutessaan ostamaan samaa. Siitä tulee vain ikävää stressiä ja tarvetta tehdä toiselle vastapalvelus. Mieluiten antaisin lahjoja, mutta en itse kehtaa pyytää mitään. Pitäiskö mun alkaa joulupukiksi? [smilie=a_teeth.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Joulu 2012 17:01

KuvaKuva

Ilokseni huomasin, että kirjailija Jouni Hynyseltäkin oli ilmestynyt taas pari kirjaa tälle vuodelle. Heittämällä pukinkonttiin kummatkin! Hynynen kyllä nauraa partaansa matkalla pankkiin, kun tyhmät fanipojat ostaa nettikirjoituksistakin koottua kirjaa. Helppoa rahaa. [smilie=a_teeth.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 04 Joulu 2012 17:56

Mulle ei yleensä tuota vaikeuksia lahjojen ostaminen ihmisille. Näen jonkun jutun ja heti kolahtaa, kelle se passaa kuin nakutettu... Nyt on toinen ääni kellossa. Ei yhtään joululahjaa ostettuna saati edes ajatuksen asteella, itseäni olen kyllä lahjonut. [smilie=a_teeth.gif] Hittovie, kun keksisi jotain.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Joulu 2012 17:56

20 eurolla pitäs saada joululahjat kahdeksalle henkilölle. Tavallaan ois kiva tehdä myös jotain itse, mut pää on tyhjä ideoista.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Joulu 2012 19:06

Rita kirjoitti:20 eurolla pitäs saada joululahjat kahdeksalle henkilölle. Tavallaan ois kiva tehdä myös jotain itse, mut pää on tyhjä ideoista.
Kylmä talvi tulossa niin pipoja ja villasukkia vain tekemään.

Iteltäkin on vielä lahjat ostamatta. Ei onneksi ole montaa ihmistä kelle ostaa..
Iida :love61:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Joulu 2012 19:41

Eka joululahja saatu (tai sain mä sen jo sunnuntaina, mut nyt vasta avasin). :tonttu
Ja sehän oli....

Lahjakortti Jack&Jones-myymälään, joka sijaitsi vielä kivassa peltirasiassa.

Vielä kun itte keksis lahjaideoita muille, niin kaikki olis hyvin. 5-7 ihmiselle pitäs lahjat ostaa. Yhdelle sentään on ostettu jo yks lahja, mutta siihenkin pitää keksiä vielä jotain muuta lisäks. Ei täs himskatti oo aikaa enää muuta kuin pari viikkoo! :?

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Joulu 2012 19:49

Marika1 kirjoitti:Eka joululahja saatu (tai sain mä sen jo sunnuntaina, mut nyt vasta avasin). :tonttu
Ja sehän oli....

Lahjakortti Jack&Jones-myymälään, joka sijaitsi vielä kivassa peltirasiassa.

Vielä kun itte keksis lahjaideoita muille, niin kaikki olis hyvin. 5-7 ihmiselle pitäs lahjat ostaa. Yhdelle sentään on ostettu jo yks lahja, mutta siihenkin pitää keksiä vielä jotain muuta lisäks. Ei täs himskatti oo aikaa enää muuta kuin pari viikkoo! :?
:D Lahjakortti oli varmaan peltirasiassa eikä myymälä niin kuin tosta voisi ymmärtää? :D
Iida :love61:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Joulu 2012 20:27

^ Arvasin, et joku "käsittää" tuon tuolla tavalla! :D
En vain jaksanut alkaa rakentamaan tuota lausetta uudelleen, vaikka olinkin melkein varma, ettei se täysin oikein ole kirjoitettu.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Joulu 2012 22:29

JohnDoe kirjoitti:
Rita kirjoitti:20 eurolla pitäs saada joululahjat kahdeksalle henkilölle. Tavallaan ois kiva tehdä myös jotain itse, mut pää on tyhjä ideoista.
Kylmä talvi tulossa niin pipoja ja villasukkia vain tekemään.

Iteltäkin on vielä lahjat ostamatta. Ei onneksi ole montaa ihmistä kelle ostaa..
Muuten hyvä idea, mut oon surkea kaikenlaisissa käsitöissä :D
Aattelin että tavallaan vois olla kiva, jos leipoisi pipareita ja laittais johonkin kivaan ja koristeltuun astiaan.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Joulu 2012 15:11

Kaikki lahjat ostettu. Parempi olla aikaisessa liikkeellä, ettei tartte turhaan stressata joulun lähestyessä. Rahaa paloi taas aivan liikaa, mutta ei sen väliä. Joulu on vain kerran vuodessa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 06 Joulu 2012 11:39

Rita kirjoitti:
JohnDoe kirjoitti:
Rita kirjoitti:20 eurolla pitäs saada joululahjat kahdeksalle henkilölle. Tavallaan ois kiva tehdä myös jotain itse, mut pää on tyhjä ideoista.
Kylmä talvi tulossa niin pipoja ja villasukkia vain tekemään.

Iteltäkin on vielä lahjat ostamatta. Ei onneksi ole montaa ihmistä kelle ostaa..
Muuten hyvä idea, mut oon surkea kaikenlaisissa käsitöissä :D
Aattelin että tavallaan vois olla kiva, jos leipoisi pipareita ja laittais johonkin kivaan ja koristeltuun astiaan.
Miten olisi lahjakortti, jossa lupaudut avuksi vaikka suursiivoukseen, lastenhoitoon tai vastaavaan mikä itsellesi sopii ja lähipiirisi elämänpiirissä on ajankohtaista, nämä on nykyään aika suosittuja. Leivonnaiset on kyllä hyvä kanssa.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja janne » 07 Joulu 2012 21:56

Mä oon ostanu jo puolet lahjoista ja paketoinu ne. Toiset puolet pitäs käydä ostamassa ensi viikolla.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 09 Joulu 2012 17:08

No nyt on ensimmäinen joululahja ostettu! Nimittäin koiralle... :imrgreen: Päätin juuri lakata stressaamasta moisista, sittenhän jää ostamatta jos ei luontevasti mitään keksi.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Joulu 2012 17:19

^ Mä päätin, että jos en oikeasti keksi mitään järkevää ostettavaa nii sit en osta mitään, vaikka haluaisi antaa lahjoja kaikille. En vaan halua ostaa mitään turhaa, vaan sellaista, josta oikeasti olisi hyötyä ja käyttöä. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Joulu 2012 18:59

Kaikki joululahjat keksitty/ostettu. Nyt voi taas ottaa rennommin, vaikka en mä noista kyllä ikinä mitään hirveetä stressiä olekaan ottanut.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja mrj » 14 Joulu 2012 14:42

80% lahjoista ostettu... loput jahka tää työviikko hellittää vähän.. ja tosiaan itekki saanu jo yhden joululahjan :abow:
JuHu - :drink55:

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 14 Joulu 2012 17:47

Nyt on lahjatilanne hyvässä vaiheessa. Miehelle on ostetu ja perheelle 2/3 villasukista kudottu. Vikan parin ehtii toivottavasti hyvin kutoa ennen joulua... Sitten ehkä jotain sukulaisille, joilla käy syömässä, mutta sinne riittää viini, kynttilät tms.

Itse tiiän jo saavani pipon. Toivottavasti on sen näkönenkin että kehtaa käyttää.
You know nothing.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”