Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Heinä 2012 00:22

Öinen nahkekosteinen kuumuus hellepäivän jälkeen on kyllä todella rasittavaa, kun unen saantikin on huomattavasti vaikeempaa. :x Sen takii mä ehkä oonki vielä valveilla, kun en millään jaksais sitä..

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 30 Heinä 2012 00:31

Marika1 kirjoitti:Öinen nahkekosteinen kuumuus hellepäivän jälkeen on kyllä todella rasittavaa, kun unen saantikin on huomattavasti vaikeempaa.
Pakko yhtyä nillitykseen. Varsinkin täällä betonihelvetissä vallitseva PAHI ( pallihiki ) on hitusen ärsyttävää. Ennen kyllä tykkäsin helteistä, mutta nykyään vähempikin riittäisi. Ehkä oon vaan läski tai vanha, mutta ei vaan enään maistu :( Tosin, ei ne sateetkaan mitään herkkua ole.

Miksei hallitus tee mitään?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja dertsi » 04 Elo 2012 13:08

Intissä on ilmeisesti mahdotonta olla koskaan terveenä. Sairastuin ekan viikon jälkeen flunssaan, joka on jatkunut nyt kolme viikkoa. Veksissä on tullut muutamaan otteeseen käytyä, viimeksi keskiviikkona, mutta ihan yhtä tyhjän kanssahan se on siellä käydä hakemassa buranavarastoon täydennystä.

Ja nyt lomilla sitten päätin lähteä ihan oikeaan terveyskeskuspäivystykseen, ja hetihän se selvisi, että poskiontelontulehdus mulla on.

Jospa sitä kohta vaikka paranisi.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 04 Elo 2012 13:26

Vittu ko kelit ei oo kaksiset ja panettaakin vaikka loma meni jo enkä ehtinyt edes juomaan kaikkia lomarahoja.

Noin muuten ihan turha on valittaa, kohta asiat on paljon paskemmin jos mitään olen mistään oppinut.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Elo 2012 13:32

ElMoronico kirjoitti:Vittu ko kelit ei oo kaksiset ja panettaakin vaikka loma meni jo enkä ehtinyt edes juomaan kaikkia lomarahoja.
Olisit heittänyt jonkun pienen seksimatkan etelän lämpöön jos fyrkkaakin jäi yli?

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 04 Elo 2012 13:37

realityfan kirjoitti:Olisit heittänyt jonkun pienen seksimatkan etelän lämpöön jos fyrkkaakin jäi yli?
No nii, hyvä se on nyt neuvoa ku meni jo.

...toimistolle taas maanantaina
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Elo 2012 15:30

ElMoronico kirjoitti:
realityfan kirjoitti:Olisit heittänyt jonkun pienen seksimatkan etelän lämpöön jos fyrkkaakin jäi yli?
No nii, hyvä se on nyt neuvoa ku meni jo.

...toimistolle taas maanantaina
Olen useana vuonna pitänyt kesälomaa kolme viikkoa putkeen ja säästänyt yhden viikon loppukesään, niinkuin tänäkin vuonna. Jos varsinaisella lomalla kaikki menee pieleen, niin sitten on tuo miniloma jäljellä missä voi vähän korjailla pääloman erheitä. Eli ulkomaanmatkaahan se vielä minulle kohta pukkaa.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 07 Elo 2012 10:00

Töihin on kiva mennä aamulla, kun yöllä ei tullut uni silmään ja ehdin nukkua, että kokonaisuudessaan tunnin tai kaksi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Elo 2012 23:23

Vähän on, kuin Rubyllä edellä. Lomat loppu, tuli hoppu. Viime yönä en nukkunut juuri silmäystäkään (alitajuntainen vitutus?) ja nyt olen kärvistellyt, etten menisi liian aikasin nukkumaan. Mutta kärvistelin kai liikaa, kun ei juuri nukuta ja kello yllättäin onkin jo miljoona. Joku sais lyödä nyt nuijalla päähän. zzzZZZzzzz
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Elo 2012 23:25

knocker kirjoitti: Joku sais lyödä nyt nuijalla päähän. zzzZZZzzzz
:jkmatami: Auttoko? [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Elo 2012 23:29

No saatana, kunnon isku, että taju lähtee, eikä tommosta mäiskimistä. ;)
Mutta joo, kiitos yrityksestä. Mä oikeesti yritän nyt saada tajun lähtee. Kahta peräkkäistä valvomista on jo vähän vaikeempi jaksaa vaikka duunissa pysyin tänään vielä ihan kiitettävästi tolpillani.
a walking disaster

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Maligne » 14 Elo 2012 13:03

Takarengas puhkesi. Just kun olisin lähtenyt kunnon pyörälenkille, myös sorsia syöttämään. Tän siitä saa palkkioks ku yrittää reippailla, ...tana!
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Elo 2012 17:39

Hammaslääkäriin meni 200€ ja läppärin levyasema ei halua tehdä yhteistyötä. Tää ei oo mun päivä...

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Karhu » 23 Elo 2012 19:23

^Onko tarinan opetus siis se, että yleensä ottaen läppärin pureminen ei ole hyvä ajatus? ;) No, joka tapauksessa varmasti hyvä nyrkkisääntö tulevan kauden varalle.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Elo 2012 19:29

Karhu kirjoitti:^Onko tarinan opetus siis se, että yleensä ottaen läppärin pureminen ei ole hyvä ajatus? ;)
Joo eihän se varmaan kovin fiksua ole, mutta mun tapauksessa nuo kaksi asiaa ei tällä kertaa liity yhteen. :D

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Elo 2012 20:41

Olivat mokomat menneet lopettamaan Lahden asemaravintolan. Siellä oli mukava odottaa junaa, kun heillä oli langaton nettiyhteyskin. Pizzatkin olivat hyviä. Minnehän ne useasti näkemäni kaksi lonkeroa juovaa ja rahakonetta pelaavaa mummelia nyt joutuivat?

Vinkkejä sopivista junanodotuspaikoista Lahden aseman lähellä otetaan vastaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Sky » 27 Elo 2012 18:04

Olipas tänään mukava päivä. Ensin jonotin Elielinaukion postissa 30 minuuttia saadakseni noudettua paketin, sen jälkeen Lippupalvelussa jotta sain palautettua lippuni peruuntuneeseen konserttiin, jonka jälkeen sitten mukavat 30-40 minuuttia Verkkokauppa.comissa, ja tämän jälkeen vielä ruokakaupassa tietenkin siinä hitaimmassa ruuhka-ajan kassajonossa. Jepajee. Pientä, mutta ah-niin-ärsyttävää. : D

t. Tosi kiireinen (köh) ihminen.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Elo 2012 15:52

Kipeenä on vittumaista olla!
Tykkäisin jos huomenna pääsisin pussikaljalle kun se on ollut vähän suunnitelmissa, ja perjantaina pitäisi nähdä paria kaveria myös.
Eilen oli vielä niin huono olo etten uskonut paranevani torstaiksi, mutta tänään on jo lepo vihdoin alkanut vähän auttamaan oloa.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja mävaan » 29 Elo 2012 17:35

^Tuollaista se kauden alkaminen aiheuttaa. [smilie=a_tongue.gif]

Niin ehtii olla kotona ja tiirata bb:tä. ;)

Paranemisia!

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja playtupus » 29 Elo 2012 18:42

Saakeli kun tulin kipeäksi. Eihän siinä mitään kun vois kattoo bb:tä, mutta ei pysty. Olo on ollut niin kaamee että oon koko päivän lähinnä nukkunut. Nyt sentään vähän parempi olo :scry:
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Elo 2012 18:57

Jep, kipeenä on tosi kurja olla jos ei jaksa mitään! Itse tämän kyllä vissiin tavallaan vähän aiheutin, kun unohdin viime viikolla ottaa lämmintä vaatetta ja piti olla monta tuntia ulkona. :(
Palelin sitten tunnin ajan, kunnes kaverit pelasti ja antoivat lainaksi takkia ja kaulahuivia.

Tänään sitten laitoin viestiä yhdelle kaverilleni etten vieläkään pääse kouluun, eli toivottavasti joku tulee hänen kanssa tekemään yhden tehtävän, joka minun piti tänään hänen kanssa tehdä. Vastauksena tuli pelkästään "no toivotaan.." ja hiukan alkoi vituttaa, että siinä oli noin syyttävä sävy.
Minkäs sille voin enää että olen nyt kipeä enkä ollut kunnossa tulemaan kouluun. Näitä tilanteita tulee, ja pitäisi vaan pystyä hyväksymään että asiat menee joskus vaikean kautta ja pelkkä flunssakin voi pilata paljon asioita.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mour » 29 Elo 2012 19:24

Tänään oli taas oikein urakalla törttöjä liikenteessä. Pari teiden ritaria meinasi aikansa kuluksi posottaa kolmion takaa kylkeen ja yksi vielä väen väkisin peruuttaa nokkaan kaupan parkkipaikalla. Pitäisi näköjään hommata silmät varmuuden vuoksi vielä selkäänkin, että pystyisi mahdollisimman hyvin tarkkailemaan kanssaliikkujia.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”