Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Kesä 2012 21:04

Eeeei juma ku osaa olla tylsää. Ei kyl mitää jaksa tehä ku väsyttääki nii pirusti, joten spämmin vaa Plazan täyteen kaikkea turhuutta. Pahoittelut. :Love:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Kesä 2012 21:22

En tiiä minkälainen mielikuva ihmisillä ylrisesti on Anne-Mari Bergistä mutta hänen Facebook-juttujaan lukemalla saa mielikuvan erittäin fiksusta ihmisestä. Toivottavasti hän lähtee politiikkaan mukaan joskus. Tuntuu olevan hyvin perillä maailman tapahtumista ja kommentoi niitä myös ahkerasti. :tu

Jaa mitäkö iloista siinä sitten on? No vaikka se että hän tykkäsi yhdestä minun viestistäni äsken. :D (hän ei ole minulla kavereissa siellä, oon vaan tilannut hänen päivityksensä). Enkä kehannut laittaa tätä politiikkaketjuun kun juuri pari tuntia sitten jo postasin sinne.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Maligne » 09 Kesä 2012 21:55

Mun silmään Anne-Mari Berg on aina ollut kaunis nainen. Hyvä kuulla et on myös fiksu. Toisille sitä annetaan kauhalla.. ;)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja dertsi » 09 Kesä 2012 22:12

Kieltämättä pakko myöntää, että fiksu ei olisi välttämättä ensimmäinen sana, mikä Anne-Mari Bergistä mulle tulee mieleen. Hänen toimintansa julkisuudessa ei ehkä ole niin paljoa antanut viitteitä siihen suuntaan. :D

Mutta enpä voi kyllä väittää, että tietäisin yhtään millainen hän on oikeasti, mielikuvieni varassa tässä vaan menen. Eli hyvä, jos ei olekaan mikään tyhjäpää!
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Kesä 2012 22:25

Tirkka kirjoitti:En tiiä minkälainen mielikuva ihmisillä ylrisesti on Anne-Mari Bergistä mutta hänen Facebook-juttujaan lukemalla saa mielikuvan erittäin fiksusta ihmisestä. Toivottavasti hän lähtee politiikkaan mukaan joskus. Tuntuu olevan hyvin perillä maailman tapahtumista ja kommentoi niitä myös ahkerasti. :tu
Kävin vilkaisemassa ja ei kovin fiksua kuvaa antanut. Ei sentään tyhmääkään. Muuten en edes tiedä kuka toi a-m bäri edes on, vissiin joku tissimalli/lööppijulkkis?

Onhan se niin että kun joku julkisuuden hahmo on jostain asiasta samaa mieltä niin tietysti sitä alkaa pitämään fiksuna, koska oma mielipide on tietenkin aina fiksu ja sitä rataa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Kesä 2012 22:54

No ihan jo se että tuollainen silikonijulkkis osoittaa seuraavansa uutisia ja olevansa niistä jotain mieltä osoittaa että fiksusta ihmisestä on kyse. Riippuu tietysti kehen vertaa? Ja siitä millaista pidetään fiksuna. Jos ollakseen fiksu pitää olla mielipiteiltään kaiken suhteen vasemmistossa niin sitten on kyllä lukijassa vika.

Omasta mielestäni se poliittinen suuntautuneisuus ei siis niin tärkeää ole vaan se että osoittaa ymmärtävänsä maailman menoa ja osaavansa muodostaa ihan itse mielipiteitä, keskustella niistä ja perustella kantansa. Ainakin itse olen saanut sen mielikuvan että AMB on tässä mielessä ihan fiksu ihminen.

Toki voi asiaan vaikuttaa se että seuraan myös mm. Saana Parviaista ja Henna Kalinaista ja näihin verrattuna AMB on erittäinkin fiksu (toki on noita kahta kauniimpikin ihan 100-0).
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Kesä 2012 23:06

Tirkka kirjoitti:No ihan jo se että tuollainen silikonijulkkis osoittaa seuraavansa uutisia ja olevansa niistä jotain mieltä osoittaa että fiksusta ihmisestä on kyse.
Aika heppoinen peruste fiksuudelle, mut erottuuhan bäri massasta jokseenkin. Oli sillä johonkin halla-aho-uutiseen ihan järkevä kommentti ettei kritiikkiä pitäisi vaimentaa tai kritiikin ilmaisseita tuomita pelkän kritiikin ilmaisemisen takia. Siitä voi sitten taas olla eri mieltä mikä on (asiallisen) kritiikin ja herjauksen ja/tai kansanryhmää vastaan kiihottamisen raja, mut ei siitä ny jaksa.

Tietenki en odottaisi vastaavaa fiksuuden tasoa vaikkapa kalinaiselta, mut... äh. Mie en jaksa kirjottaa mitään fiksua ny tähän. Ei se kovin nätti ainakaan ole kuvien perusteella.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Kesä 2012 23:12

No, oon seurannut sen kommentointia kauemminkin niin on se ihan ylipäänsä osoittanut olevansa ihan fiksu mimmi siihen nähden mitä luulisi. Eikä se ainakaan miltään natsiltakaan vaikuta. Ihan tolokun immeiseltä vaikuttaa hän.

Mut enhän minäkään häntä yhtään sen paremmin tunne, kunhan oon lukenu sen juttuja facebookissa. :D Mut on se ollut yks suosikkijulkkiksista näistä suomalaisista aiemminkin. Huono julkkisten taso meillä noin yleensä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja dertsi » 09 Kesä 2012 23:16

En nyt sitten tiedä, onko hänestä välttämättä kuitenkaan poliitikoksi ainesta, kuten Tirkka toivoi. Siihen tarvitaan kuitenkin muutakin kuin että on
Tirkka kirjoitti:ihan fiksu mimmi
Tosin kyllähän siellä politiikassa on vähemmän fiksuja kuin Berg aivan taatusti, ja kuten jo sanoin, en häntä henkilökohtaisesti tunne. :D
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Kesä 2012 03:04

En itse edes oleta silikonimimmeistä tai kenestäkään muustakaan mitään!
Näitä joita voisi pitää turhina julkkiksina, niin minullakin on pari kavereina fb:ssä ja heitä olen jonkun verran välillä tavannutkin. Joitain enemmän ja joitain vähemmän! Kyllähän heiltäkin myös fiksua kommenttia tulee, enkä enää nykyään lokeroi näitä ihmisiä suoraan tyhmiksi.
Tia Kiuru ainakin on osoittanut olevansa ihan fiksu tyttö mitä olen hänen juttujaan kuullut ja lukenut!

Kenenkään päivityksiä en tilaa eikä kavereinakaan ole ketään "julkkista" kenen kanssa ei välillä tulisi hengattua tai ainakin kuulumisia vaihdettua, eli vähän niukaksi jää tämä minun tietoisuuteni ketkä on fiksuja ja ketkä ei. :(

Anne-Mari Berg ei ainakaan mikään ruusu ole.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Kesä 2012 08:39

AMB on ihan vitun kuuma, ei mul muuta. :)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Kesä 2012 16:33

Risto kirjoitti:AMB on ihan vitun kuuma, ei mul muuta. :)
No niin on. Ei todellakaan turhaan oo valittu muutama vuosi sitten Suomen seksikkäimmäksi naiseksi. :icool:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Kesä 2012 20:58

Marika1 kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Ihmettelen itsekin miten Jonksu ei vielä ehtinyt tulla tänne kiroilemaan! [smilie=thefinger.gif]
Oon jo pari päivää ihmetelly missä Jonksu on! Ku se aina kirjottelee tänne vähintään pari viestiä päiväs. :o Mut meni vähän jo aiheen vierestä.
Vastaan nyt tänne kun tuo Selviytyjät-ketju ei tosiaan ollut ihan oikea paikka!

Eli Jonksu saa tietysti itse kertoa tarkemmin, mutta pienimuotoisella reissulla taisi olla. :D
Siksi ei ole ehtinyt täällä käymään.

Enpä olisi tätä muistanut, mutta juuri äsken päivitti fb:tä ja siitä muistin.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mardis » 10 Kesä 2012 21:02

^ No joo, kyllä mä ny sen jo arvasinki, ku ei se oikeen koskaa oo ollu tänne kirjottelematta. Mut ihmettelin vähän, ku se ei maininnu siitä täällä! :D

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Karhu » 12 Kesä 2012 02:20

Tavallisesti hieman paremmin toimeentulevat ihmiset ehkä tarkastelee uusien autojen listahintoja ja tutkii lisävarusteluja. Mutta isot pojat ne plärää lentokonekataloogeja sikari röyhyten ja konjamiinia siemaillen, itseään hyvistä diileistä onnitellen.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Kesä 2012 14:49

orgasmienkeli kirjoitti:Eli Jonksu saa tietysti itse kertoa tarkemmin, mutta pienimuotoisella reissulla taisi olla. :D
Sinne mä kirjottelinkin jo, että olin Desuconissa perjantaista sunnuntaihin eikä mulla ollut nettiä, eikä ois kyllä ollu aikaa tai haluakaan pyöriä plazalla silloin [smilie=a_cool.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Kesä 2012 00:16

Kaikki jotka pitää minua täysin nymfomaanina panomiehenä, niin lukekaapa tämä!
Eli siis nukuin viime yön lusikassa sellaisen naisen kanssa joka tykkää just sen näkösistä jätkistä mitä olen ja sen lisäksi vielä tavattiinkin ekaa kertaa!
Rajuinta mitä lusikassa nukkumisessa oli, oli se että käsi osui naisen tissiin ja annoin pusun niskaan!

Sisimmässäni oon todella kiltti poika! :imrgreen:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Kesä 2012 20:57

Marika1 kirjoitti:Jyväskyläs siis olin, kuten tänne jo sunnuntaina ilmotin.
Missä päin Kylää ja miksi? Hä? Kerro!
Viimeksi muokannut Mour, 16 Kesä 2012 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Iloisia asioita -ketjusta.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Mardis » 15 Kesä 2012 21:38

Risto kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:Jyväskyläs siis olin, kuten tänne jo sunnuntaina ilmotin.
Missä päin Kylää ja miksi? Hä? Kerro!
Arvasin et olisit kiinnostunut, kun tiesin et asut siellä. ;)

Sukuloomas olin kolmes paikas (tai no oikeestaan neljäs, mut yhes vaa käväsin).
Ja missä olin, Keltinmäes, Korpilahdes (joka kyllä on n. tunnin ajomatkan pääs keskustasta, mut ilmeisesti Jyskylää kuitenki vielä on) ja sit jossai keskustan lähellä, en muista millään mikä paikka se oli.
Viimeksi muokannut Mour, 16 Kesä 2012 11:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Siirretty Iloisia asioita -ketjusta.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Kesä 2012 21:39

^Meitsi on syntyny Korpilahdella. [smilie=a_cool.gif] Ei sinne kyl todellakaan aja tuntia, puoleen tuntiin ehtii ihan hyvin. Niihhh... Eipä varmaan olla edes vahingossakaan törmätty ku oon ollu ihan toisella puolen kaupunkia koko viikon. :)
Viimeksi muokannut Mour, 16 Kesä 2012 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Iloisia asioita -ketjusta.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Mardis » 15 Kesä 2012 21:45

^ Oon kateelline sulle! :D Oon aina tykänny Jyväskylästä (oon käyny siel vaikka kuinka monta kertaa, kun sielä on melkee puoli sukua!), ja sä oot saanu ilmeisesti sitte asua koko elämäs sielä, vai? Just sopivan iso paikka, just sopivan iso keskusta, just sopiva vaikka millä lailla.. Perhana, mä kyllä joskus muutan sinne vielä! [smilie=a_cool.gif]
Viimeksi muokannut Mour, 16 Kesä 2012 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Iloisia asioita -ketjusta.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Kesä 2012 21:49

Itseasiassa suurimman osan elämästäni oon asunu tossa Jyväskylän ja Korpilahden välissä olevassa kunnassa nimeltään Muurame (menit siitä väkisinkin ohi), mut nyt tosiaan asun ihan Jyväskylässä. Ihan kiva paikkahan tää on, ei liian iso kaupunki vaan just passeli. Kaikki on täällä sopivan lähellä.
Viimeksi muokannut Mour, 16 Kesä 2012 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Iloisia asioita -ketjusta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”