Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 29 Maalis 2020 18:51

Skygge kirjoitti:
27 Maalis 2020 09:34
Risto kirjoitti:
26 Maalis 2020 21:26
Pysykää kotona! Mitä enempi ihmiset perseilee, sitä kauemmin tässä kestää että asiat palaa normaaliks.
Tämä hyvin vahvasti. Ihmiset voivat itse vaikuttaa tähän hyvin paljon ja nyt jos koskaan kannattaisi viranomaisia ja muita tahoja kuunnella.
Juuri näin. Mut on tällä viikolla pudotettu pois riskiryhmästä, kun astma on hyvässä hoitotasapainossa pienellä lääkityksellä. Ei kyllä siltikään tee mieli kuljeskella missään.

Onneksi molemmat lapset on sen fiksuja, että pitävät kavereihin yhteyttä puhelimen ja tietokoneen välityksellä, niin ei tarvitse koittaa niitäkään pidätellä pois julkisilta paikoilta.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 31 Maalis 2020 20:18

Mites porukalla menee? (: Kovasti on keskustelut hiljenneet, johtuukohan siitä että Wendlaa ei ole näkynyt...

Mun poika on ollut meillä nyt 3 viikkoa putkeen ja sinä aikana aloittanut etäkoulun. Vähän on ollut raskasta, mutta aika vähän me sen kanssa tapellaan onneksi. Ensi viikoksi se menee isänsä luo, niin sitten saan hetken hengähtää... Tarvii vaan toivoa että ne tulee edes jotenkuten toimeen siellä keskenään, niillä on tapana tapella aika railakkaasti. :noup: Mutta onneksi se on nyt täällä meillä harjoitellut tätä kouluhommien tekoa kotioloissa, niin ehkä saa sitten jotain rutiineja pidettyä sielläkin. Nyt tuntuu että on päivät menneet siihen että tekee itse etätöitä ja sitten siinä samalla ja vielä pitkin iltaa koittaa saada kouluhommia luistamaan.

Viime viikolla se läksyparkki varmaan ärsytti meitä kumpaakin vielä enemmän, kun pojan piti olla Ylläksellä laskettelemassa mun vanhempien kanssa, ja meidän oli tarkoitus olla Fuerteventuralla, olis kyllä tullut loma tarpeeseen meille kaikille... Onneksi sain kuitenkin peruttua lomaviikon, kun se olisi mennyt ihan hukkaan kyllä, kun olis kuitenkin tarvinnut sitä läksyparkkia pitää.

Vähän meni valitukseksi, mutta ihan hyvin meillä muuten menee. Ja se on kiva että on ollut paljon hyviä keskusteluja tuon pojan kanssa. (: Tänään se auttoi mua yhdessä työjutussakin, kun oli koodinpätkä, jossa oli joku virhe, mutta mä en itse päässyt jyvälle että mikä virhe se oli. Mä osaan jotenkuten lukea, jos on jotain tarpeeksi yksinkertaista koodia, mutta en osaa itse ohjelmoida just yhtään. Mutta pojalla kyllä riittää osaaminen paljon pidemmälle, niin saatiin sit yhdessä katsottua se kuntoon. [smilie=vibes.gif]

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 31 Maalis 2020 21:31

Onpahan ollut aikamoiset pari viikkoa. Työmaalla alun hamstraushävityksestä sopeuttamis- ja desinfiointitoimien kautta rollaattoripappajengien hätistelyyn samalla jatkuvasti seuraten valtioneuvoston päätöksiä, vetoomuksia ja suosituksia, ministeriöiden ja muiden instanssien tarkennuksia edellämainittuihin sekä omaa alaa ja toimintaa koskevia infoja. Ehkä noiden kanssa vielä pärjäisi, mutta kun siihen päälle ladataan tilinpäätösinventaario, muutama lennosta lanseerattu uusi palvelumalli ja vähän lisää desinfiointa, voi sanoa, että tämä tyttö alkaa olla vähän väsynyt. Ja tuossa oli vasta työkuviot. Onneksi meidän henkilökunta on sitä parasta A-ryhmää ja he hoitavat hommia mahtavalla tsempillä.

Terveys on tärkeintä tietysti ja puollan ehdottomasti rajoittamistoimia, joita Suomessa on tehty. Silti huolettaa tästä kaikesta väistämättä seuraava lama. Toivon päättäjille viisautta toimissaan siten, että osaavat sitten tehdä elvyttämistoimet tehokkaasti ja oikea-aikaisesti, kun niiden aika on.

Meidän perhe on siis tämän kriisinkin ajan normaalisti töissä ja päiväkodissa. Sikäli arki on aika normaalia, mitä nyt kavereiden tapaaminen, leikkitreffit, harrastukset ym. on peruttu. Lapsilla on ikävä isovanhempiaan ja isovanhemmilla meidän lapsia, se on tietysti harmi, mutta minkäs teet - videopuheluita vaan. Tavallaan on ihanaakin, kun ei tarvitse olla joka puolella liehumassa, vaan saa keskittyä omaan perheeseen ja rauhalliseen yhdessäoloon.

Varmasti tästä kirjoituksestani huokuu se, että kaikesta huolimatta omassa elämässäni korona on tällä hetkellä aika kaukainen juttu. En tunne ketään sairastunutta eikä täällä pienellä paikkakunnalla heitä ainakaan huhupuheissa vielä ole. Sikäli koko korona on tuttu vain uutisista - ja siksi jaksan tunnelmoida laatuaikaa perheen kanssa sen sijaan, että huolehtisin ja stressaisin potentiaalisia altistumisia omalla kohdallani.

Tai sitten työ on vain niellyt kaiken mahdollisen stressikapasiteetin, niin se varmaan on. Hurjaa aikaa olla yrittäjä.
:thumbsup

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Huhti 2020 11:48

Marjo kirjoitti:
31 Maalis 2020 20:18
Mites porukalla menee? (: Kovasti on keskustelut hiljenneet, johtuukohan siitä että Wendlaa ei ole näkynyt...
Ihan mukavasti. Tarkoitus oli töihin palata, mutta koronan takia lomautus jatkunee vielä jonkin aikaa. Jos oisin joulukuussa tiennyt tän koronan iskevän näin kovasti, niin en ois ehkä jäänyt vapaaehtoisesti lomalle, mutta samapa tuo. Onpahan ollut aikaa tehdä elämäntaparemonttia. On ainakin tullut liikuttua tän vuoden puolella enempi kuin viimeiseen 10 vuoteen.

Toivottavasti Wendlalla on kaikki hyvin.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Huhti 2020 19:06

Risto kirjoitti:
01 Huhti 2020 11:48

Toivottavasti Wendlalla on kaikki hyvin.
Kaikki hyvin täällä. (:

Mingviini kirjoitti:
31 Maalis 2020 21:31

Tai sitten työ on vain niellyt kaiken mahdollisen stressikapasiteetin, niin se varmaan on. Hurjaa aikaa olla yrittäjä.
En kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka työ olisikin niellyt stressikapasiteetin. Melkoiselta härdelliltä kyllä kuulostaa.

Miulla ei oikeastaan oo mitään erikoisempaa kerrottavaa elämästäni. Työt loppui kuun vaihteessa, nyt pitäisi leikkiä ahkeraa opiskelijaa. Mutta noh, onneksi korona tukee opintojani. Eipä tule juuri houkutuksia lähteä jonnekin puuhailemaan jotain jännää opiskelun sijasta.

En oo ees saanut vielä koijjattua ketään aprillipäivänä, tämä on jo melkoinen häpeä. Tullut vain nuokuttua puoliunessa koko päivä, aivotoiminta lähentelee hälyttävästi nollaa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Huhti 2020 20:17

Wendla kirjoitti:
01 Huhti 2020 19:06
Kaikki hyvin täällä. (:
Mahtavaa! Oon jo niin tottunut että oot aktiivisin postaaja täällä että tuntui tää hetken tauko aivan vallan oudolta.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 02 Huhti 2020 18:28

Kiva kuulla, että teillä on kaikki kunnossa. (:

Mun miehellä on kans lomautuksia tulossa. Tarvii katsoa, pitäisikö itsekin pitää talvilomaviikko silloin sitten, saisi hoidettua muutaman ikuisuusprojektin täällä kotona... Mutta se riippuu lomautuksen ajankohdan lisäksi vähän siitäkin, mitä töitä teen. Mun virallinen tehtävänimike on asiakasneuvoja, mutta tein ensin puoli vuotta pari päivää viikossa kehityshommia, ja nyt kun alkoi tämä koronahässäkkä, siirryin kokopäiväisesti niihin kehitystöihin. Mutta jos jossain vaiheessa nyppäävät mut takaisin aspaan, voi olla kiinnostus loman pitämistä kohtaan olla taas yllättäen suurempi...

Mutta päivä/viikko kerrallaan tässä mennään. Se voi olla, että jos iso määrä porukkaa yhtäkkiä sairastuisi, pitäisi kaikkien kynnelle kykenevien siirtyä asiakaspalvelun puolelle. Meillä on onneksi kaikki siirtyneet etätöihin, tyhjennettiin konttorit kokonaan. Läppäreitä ei riittänyt läheskään kaikille, niin tosi isolla osalla porukasta on pöytäkone oheislaitteineen kuskattuna kotiin. Itse olen onneksi yksi niistä, joille riitti läppäreitä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 03 Huhti 2020 09:21

Hyvä, että Wendlalla on asiat kondiksessa. BB:n off seasonilla näkyy kyllä heti, jos et pariin päivään ole paikalla. :D

Se ois perjantai. Tänään pitäisi postista kolahtaa RE3 joten taitaa mennä pitkälti pelaillen viikonloppu. Vaikkei tää korona käytännössä mitenkään vaikuta mun arkeen pl. se ettei sitä vähääkään ole tullut frendejä nyt nähtyä, niin kyllä silti vähän kyllästyttää välillä. Tähän aikaan vuodesta tulee seurailtua NHL:n playoffseja, formulaa ja Snookeria, mutta nyt kaikki on jäissä. Nyt ei sitten tulekaan oikein muuta tehtyä kuin pelailtua ja katseltua sarjoja. [smilie=a_tongue.gif]

Mukavat viikonloput kaikille teille höpönassuille. :Cheers: Ehkä haen alkosta pullon viiniä tänään.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 03 Huhti 2020 11:26

Skygge kirjoitti:
03 Huhti 2020 09:21
Hyvä, että Wendlalla on asiat kondiksessa. BB:n off seasonilla näkyy kyllä heti, jos et pariin päivään ole paikalla. :D
Oivoi, pitääköhän tässä jo kohta ottaa jonkin sortin paineita? No ehkei sentäs. :D

Viimeaikoina on ollut hyvin paljon sosialisointia. Ja siis nimenomaan sähköisessä muodossa, ei nassukkain tapaamisia siis. Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä jotain toisinaan vaivanneille yksinäisyydenkokemuksille. Ja koska koronan aikana ei uusia ihmisiä oikein voi tavata naamatusten, niin päätimpä sitten alkaa etsiä netin kautta muita uusia kavereita kaipailevia. Tähän mennessä vaikuttaa aika lupaavalta.

Mutta kyllä minä täälläkin olen aina pyörähtänyt teidän juttuja lueskelemassa. Ja tulen pyörähtämään jatkossakin. :Love:

Ihanaa viikonloppua kaikille minunkin puolesta! :love61: Tänään illalla voisi varmaan jatkaa lonkerolinjalla, kun eilisestä saunaillasta jäi vähän yli. Oli kyllä mukava saunoa pidemmän linjan kautta. Häpeäkseni minun on todettava, että en ole koskaan ennen tehnyt noin, että saunomisen välillä pidän vähän taukoa, pyörähdän ulkona viilentymässä ja sitten takaisin saunaan. Hätähousuna oon vaan aina mennyt saunaan, suihkuun ja heti pois. Mutta tätä pidemmän linjan saunomista voisi todellakin jatkaa.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 03 Huhti 2020 18:04

Hyvät viikonloput täältäkin kaikille! :Cheers:
Wendla kirjoitti:
03 Huhti 2020 11:26
Oli kyllä mukava saunoa pidemmän linjan kautta. Häpeäkseni minun on todettava, että en ole koskaan ennen tehnyt noin, että saunomisen välillä pidän vähän taukoa, pyörähdän ulkona viilentymässä ja sitten takaisin saunaan. Hätähousuna oon vaan aina mennyt saunaan, suihkuun ja heti pois. Mutta tätä pidemmän linjan saunomista voisi todellakin jatkaa.
Mä olen sellainen pikasaunoja, käyn ehkä 5 minuuttia lauteilla ja sit suihkun kautta pois. Jos uimaan pääsee välillä niin sitten voin mennä takaisin, mutta ei kyllä muuten jaksa...

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 07 Huhti 2020 09:16

Marjo kirjoitti:
03 Huhti 2020 18:04

Mä olen sellainen pikasaunoja, käyn ehkä 5 minuuttia lauteilla ja sit suihkun kautta pois. Jos uimaan pääsee välillä niin sitten voin mennä takaisin, mutta ei kyllä muuten jaksa...
Juu mieki oon ollut ennen just tuollainen pikasaunoja. Tosin oon mie ehkä vähä pidempään kun 5 minuuttia tainnu aina olla. Tai no riippuu toki siitäkin, että kenen kanssa saunoo. Yksin kun heittelee löylyjä, niin saunassa pystyy olemaan vähän pidempääkin. Mutta esimerkiksi puolison kanssa saunoessa saattaa tulla aika nopiaan tarve paeta siitä pätsistä.

Uskon, että tänään on tulossa kiva ja hyvällä tavalla jännittävä päivä. Mennään puolison kanssa mettään kuvailemaan, vähän sellaisella voimauttavan valokuvauksen ajatuksella. Itsetuntohaasteiden kanssa tapelleena ja kamerakammon omaavana tekee välillä ihan hyvää heittäytyä turvallisen ihmisen kanssa kameran etupuolellekin. Ja kun kuvausympäristönäkin tuttu ja turvallinen lapsuuden kotimetsä, jossa on aina niin helppo olla ja hengittää, niin ei ne kuvat vain yksinkertaisesti voi epäonnistua.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 07 Huhti 2020 19:58

Wendla kirjoitti:
07 Huhti 2020 09:16
Uskon, että tänään on tulossa kiva ja hyvällä tavalla jännittävä päivä. Mennään puolison kanssa mettään kuvailemaan, vähän sellaisella voimauttavan valokuvauksen ajatuksella. Itsetuntohaasteiden kanssa tapelleena ja kamerakammon omaavana tekee välillä ihan hyvää heittäytyä turvallisen ihmisen kanssa kameran etupuolellekin. Ja kun kuvausympäristönäkin tuttu ja turvallinen lapsuuden kotimetsä, jossa on aina niin helppo olla ja hengittää, niin ei ne kuvat vain yksinkertaisesti voi epäonnistua.
Mites teidän kuvaukset sujui? (:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 07 Huhti 2020 20:40

Marjo kirjoitti:
07 Huhti 2020 19:58
Wendla kirjoitti:
07 Huhti 2020 09:16
Uskon, että tänään on tulossa kiva ja hyvällä tavalla jännittävä päivä. Mennään puolison kanssa mettään kuvailemaan, vähän sellaisella voimauttavan valokuvauksen ajatuksella. Itsetuntohaasteiden kanssa tapelleena ja kamerakammon omaavana tekee välillä ihan hyvää heittäytyä turvallisen ihmisen kanssa kameran etupuolellekin. Ja kun kuvausympäristönäkin tuttu ja turvallinen lapsuuden kotimetsä, jossa on aina niin helppo olla ja hengittää, niin ei ne kuvat vain yksinkertaisesti voi epäonnistua.
Mites teidän kuvaukset sujui? (:
Ihan kivastihan nuo, kiitos kysymästä. (: Tokihan tuossa kuvattavana olossa on vielä jäykkyyttä mukana, mutta edistyn koko ajan.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Huhti 2020 15:09

Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Huhti 2020 17:11

Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Onnea matkaan. Jos pääset taloon niin muista heti ekana kertoa että olet BBPlazan moderaattori. Kansan suosio on taattu. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Huhti 2020 17:20

Risto kirjoitti:
08 Huhti 2020 17:11
Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Onnea matkaan. Jos pääset taloon niin muista heti ekana kertoa että olet BBPlazan moderaattori. Kansan suosio on taattu. [smilie=a_chuckle.gif]
Ainakin plazan sisällä. :festari:

Sen verran pitkään BB:tä olen seurannut, että haluaisin kyllä kokea tuon henkilökohtaisesti. Tämä on kolmas kerta kun itse haen BB:seen. 2011 ja 2012 hain. Totesin sitten, että eipä nyt niin paljon kiinnostakkaan, kun en päässyt ja meno muuttui entistä enemmän känniördäyksen puolelle. Mutta nämä viime kauden tuotannon uudistukset olivat sellaisia, että vanha palo tuli taas. Ja pitihän se nyt hakea, kun voi. :roll:
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Huhti 2020 20:09

Eli jos Skyggeä ei näy kauden alkaessa Plazalla, niin pitää alkaa kytätä, että jospa se sitten löytyisikin talosta. :)

Huhheijaa, tänään on kyllä ollut hyvinkin tunteikas päivä.
Ensinnäkin päätin pitkästä aikaa jatkaa ikuisuusprojektia nimeltä gradu. Menin koneelle ja yritin avata gradutiedoston. Ei auennut. Katsoin tarkemmin ja huomasin, että ei hitto, täähän on muuten pikakuvake, jota yritän avata. Eihän siinä muuten mitä, mutta koneen päivittämisen yhteydessä oli aiemmin vaihdettu myös uusi kovalevy. Vanhalta kovalevyltä olin sitten tietenkin poistanut gradun, koska mukana sellaista tietoa, mikä ei saa päästä vieraiden käsiin. Olin kyllä kovalevyn vaihdon yhteydessä ottanut kaikki oleelliset tiedostot muistitukulle talteen, mutta gradusta olinkin sitten vahingossa ottanut vain pikakuvakkeen tikulle, en siis varsinaista garutiedostoa. Siinä sitten iski epätoivo, että nytkö on koko gradu mennyttä. Itkuhan siinä pääsi.

Sitten vähän ajan päästä sain tietää, että BB:stä tulee seuraavakin kausi. Hetkeksi tunteet kohosivat taivaisiin.
Ja sitten sen jälkeen vielä tietokonenerot kaveri ja hänen miehensä ajoivat päälle 100 km ihan vain pelastaakseen graduni. Jotain taikojaan he tekivät, jotenkin saivat palautettua graduni vanhalta kovalevyltä, vaikka olinkin aiemmin poistanut gradun ihan kokonaan, siis roskakoristakin. Voi että olinkaan helpottunut!

Nyt oon sitten ihan väsynyt kaikesta tästä tunnemylläkästä, kun fiilikset on vaihdellut päivän aikana ihan pohjalukemista suurinpiirtein taivaisiin asti. Mutta nyt on kyllä aivan mahtava olo. Kaikki järjestyi kuitenkin, vaikka ehdinkin jo pelätä pahinta.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 08 Huhti 2020 21:22

Mahtavaa, että saivat sen gradun pelastettua. :bow:

Olin eilen vähän kuin työhaastattelussa tehtävään, jota en ole edes hakenut. Olisi siis meillä töissä uusi homma, joka olisi kokoaikainen, mutta en tiedä kuinka pitkään se kestäisi (agile squadin jäseniä kasataan, jos se jollekulle jotain sanoo). Tosi kiinnostavan oloista hommaa se olisi, mutta meidän nykyisestä projektista on ainakin pari muuta ehdokasta siihen, niin en tiedä yhtään että kenet meistä valitaan. Ollaan mun mielestä kaikki hyviä sekä meidän varsinaisessa toimenkuvassa että tuossa projektissa, missä ollaan oltu.

Mutta siitä jo tuli hyvä fiilis, että se sanoi että kun oli kysellyt suosituksia porukkaan, sekä mun vakitiimin esimies ja projektitiimin esimies olivat sanoneet musta paljon positiivisia juttuja (eritteli se niitä tarkemmin, mutta en nyt rupea listaamaan). Eli tulee siellä töissä ainakin jotain oikein tehtyä. [smilie=vibes.gif] Ensi viikolla pitäisi selvitä lisää tuon squadin kokoonpanosta, eilen ei ollut tiedossa sitäkään, tulisiko meidän projektista 1 vai 2 siihen mukaan, tuskin enempää. Jos mä saisin päättää, siinä olisi mun lisäksi yksi toinen meidän projektista, koska meillä on yhteistyö sujunut hyvin, molemmilla on suht samanlainen tapa keksiä ratkaisuja asioihin, mutta silti katsotaan niitä vähän eri suunnilta niin, että saadaan sitä kokonaisuutta laajennettua. Mutta eipä mulla ole siihen mitään sananvaltaa, välttämättä en ole lopulta edes mukana koko porukassa...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 10 Huhti 2020 18:13

Avattiin grillikausi. Tavan mukaan avauksessa ei mitään ihmeellistä ruokaa. Iivari makkaraa, paprikaa ja halloumjuustoa. Hyvää oli. :tu Mämmiäkin (ei se huume) tuli ostettua näin pääsiäisen kunniaksi.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 10 Huhti 2020 18:45

Toivottavasti valinta osuu kohdalle, Marjo. (:

Me ostettiin voileipäkakku pääsiäisen kunniaksi. Oli iha helvatun hyvää, yksi parhaista voileipäkakuista koskaan. Oikeastaan oon vähän yllättynyt siitä, että perusruokakapasta voi löytyä noin hyvä voileipäkakku. Yleensä ruokakaupan voileipäkakut on kyllä ihan perushyviä, sitä en kiellä, mutta tälle tasolle ne eivät kyllä ole koskaan ennen ylettäneet.

Aloiteltiinpa muuten tuossa eilen kesäkausi eli muutettiin taas mökille puoleksi vuodeksi. Koirat on kikseissä ulkoilusta, kissat muutti yläsänkyyn asumaan. Nyt vain odottelen, että tuo rohkeampi kissoista tajuaa, että hei, täähän on se paikka, missä pääsee ulkoilemaan. Sitten alkaa naukumissirkus ulko-ovella.

Kesäkauden kunniaksi ostin myös söpön uuden kesämekon. Juuri sopivan kevyt kesän paahteeseen, mutta samalla myös riittävän peittävä tällaiselle hyvin vaalealle iholle, joka kärventyy auringossa suurinpiirtein sadasosasekunnissa.

Ihanaa pääsiäistä kaikille!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Huhti 2020 18:54

Skygge kirjoitti:
10 Huhti 2020 18:13
Mämmiäkin (ei se huume) tuli ostettua näin pääsiäisen kunniaksi.
Mikä huume? En oo ikinä kuullu että mämmi ois joku nimitys huumausaineesta? :o

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 10 Huhti 2020 21:08

Risto kirjoitti:
10 Huhti 2020 18:54
Skygge kirjoitti:
10 Huhti 2020 18:13
Mämmiäkin (ei se huume) tuli ostettua näin pääsiäisen kunniaksi.
Mikä huume? En oo ikinä kuullu että mämmi ois joku nimitys huumausaineesta? :o
Amfetamiini siis. Mämmi, piri, vauhti on aika yleisiä lempinimiä tuolle. En itse ole koskaan käyttänyt, enkä kyllä muitakaan huumeita. Mutta termistö on tuttu. :roll:
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”