Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Huhti 2020 22:07

Skygge kirjoitti:
10 Huhti 2020 21:08
Amfetamiini siis. Mämmi, piri, vauhti on aika yleisiä lempinimiä tuolle. En itse ole koskaan käyttänyt, enkä kyllä muitakaan huumeita. Mutta termistö on tuttu. :roll:
No en oo kyl mämmi-nimitystä aiemmin kuullut. Nuo muut termit kyllä tuttuja.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 10 Huhti 2020 22:59

Risto kirjoitti:
10 Huhti 2020 22:07
Skygge kirjoitti:
10 Huhti 2020 21:08
Amfetamiini siis. Mämmi, piri, vauhti on aika yleisiä lempinimiä tuolle. En itse ole koskaan käyttänyt, enkä kyllä muitakaan huumeita. Mutta termistö on tuttu. :roll:
No en oo kyl mämmi-nimitystä aiemmin kuullut. Nuo muut termit kyllä tuttuja.
Välillä oppii jotain uutta. :thumbsup
:trollface:

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Augustus » 11 Huhti 2020 14:12

Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Joko olet valinnut mistä aiheesta sinulla jyrkkä ja ehdoton mielipide varmistaaksesi taloon pääsyn? :bidmouth:
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Huhti 2020 15:21

Augustus kirjoitti:
11 Huhti 2020 14:12
Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Joko olet valinnut mistä aiheesta sinulla jyrkkä ja ehdoton mielipide varmistaaksesi taloon pääsyn? :bidmouth:
Onhan noita mielipiteitä mistä valita. :D Vielä en sen kummemmin ole juttuja pohtinut hakemuksen täytön jälkeen. Kattoo sitten, jos tulee kutsu toiseen vaihteeseen. :thumbsup
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Huhti 2020 12:41

Vai että on mämmistäkin jo väännetty huume. Pysyppä tässä nyt noiden huumeidenkin perässä.

Tää kotosalla pysyminen alkaa kyllä välillä käydä järjen päälle. Täällä on tänään lauleskeltu tunteella "onnellinen perhe" -biisiä ja tehty siihen omaan perheeseen sopivia sanoituksia. Lisäksi vietettiin äsken villi tanssihetki "rappiolla" -biisin tahtiin, koiratkin innostui ottamaan osaa tansiin. Mitähän seuraavaksi keksisi? :D

Kavereiden tapaamistakin on alettu suunnitella loppukesälle. Se pitäs sitten kai taas sulloa 10 ihmistä tähän pikkuruiseen mökkiin. No eiköhän se onnistu, jos korona sen vain sallii.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Huhti 2020 16:30

Wendla kirjoitti:
12 Huhti 2020 12:41
Vai että on mämmistäkin jo väännetty huume. Pysyppä tässä nyt noiden huumeidenkin perässä.
Nyt puolestani mä olen yllättynyt siitä, että useammalle kuin yhdelle mämmi ei ole tuttu nimike amfetamiinista. Liekö sitten joku stadilaisten ja pk-seutulaisten peruja toi mämmi nimitys? :scratch Joku huumeasiantuntija tai slangiasiantuntia saisi valaista. [smilie=a_tongue.gif]
Wendla kirjoitti:
12 Huhti 2020 12:41
Tää kotosalla pysyminen alkaa kyllä välillä käydä järjen päälle.
Mulla ei arki oikeastaan ole muuttunut mitenkään. Semi erakkona ja introverttina ei kauheasti vaikuta. Toki muutamat kaverien tapaamiset on tullut lykättyä hamaan tulevaisuuteen, mutta eipä muuta. Toki näitäkin yksittäisiä tyyppejä voisi nähdä, mutta yksikin kaveri on sellainen, että silti juoksee ympäri kyliä niin eipä sitä huvita nähdä, kun ei tiedä mitkä kupat ja kuus muuta sillä on. :roll:
:trollface:

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Huhti 2020 16:33

Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Olisi aika hienoa jos tältä foorumilta joku valittaisiin kaikkein pyhimpään. Mutta luulen, että sopismusasiat ovat niin tiukkoja, että Skygge ei edes jälkikäteen saisi paljastaa tuotannosta juuri mitään. Eikö täällä foorumillakin ole pyörinyt aikaisempien kausien asukkaita? Ei ole mitään jymypaljastuksia heiltäkään juuri ilmestynyt?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Huhti 2020 16:46

Skygge kirjoitti:
12 Huhti 2020 16:30


Nyt puolestani mä olen yllättynyt siitä, että useammalle kuin yhdelle mämmi ei ole tuttu nimike amfetamiinista. Liekö sitten joku stadilaisten ja pk-seutulaisten peruja toi mämmi nimitys? :scratch
Ihan selkeästi joku stadilaisten hömpötys taas kyseessä. [smilie=a_tongue.gif]

Skygge kirjoitti:
12 Huhti 2020 16:30


Mulla ei arki oikeastaan ole muuttunut mitenkään. Semi erakkona ja introverttina ei kauheasti vaikuta.

Hmmm... Mitä ihmisten tapaamisen tulee, niin koen itsekin olevan aika erakko tyyppi. Senpä takia olen oikeastaan aika yllättynyt, että ikävä kavereita iski jo näin varhaisessa vaiheessa. Liekkö sitten kyseessä joku aikuisuuden kapinavaihe? Tyyliin että kun ihmisten tapaamista ei nyt suositella, niin totta kai sitten juuri nyt haluaakin tavata?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Huhti 2020 16:50

realityfan kirjoitti:
12 Huhti 2020 16:33
Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Olisi aika hienoa jos tältä foorumilta joku valittaisiin kaikkein pyhimpään. Mutta luulen, että sopismusasiat ovat niin tiukkoja, että Skygge ei edes jälkikäteen saisi paljastaa tuotannosta juuri mitään. Eikö täällä foorumillakin ole pyörinyt aikaisempien kausien asukkaita? Ei ole mitään jymypaljastuksia heiltäkään juuri ilmestynyt?
Ainakin kauden 2011 Oskar/Jeppe pyöri Plazalla jonkun aikaa pudottuaan pois. Ihan nickillä Oskar tai BB-Oskar oli. Ei hänkään sen kummemmin tuotannon asioista tuonut mitään sellaista julki, jota katsojat ei jo tietäisi. Ainakaan en muista, että olisi. Jos meitsi Big Brotheriin päätyisi, niin olen kyllä tietoinen, että noi sopimukset on sellaisia, ettei niistä paljoa ulkopuolisille huudella. Mutta enpä tosiaan sen vuoksi sinne ole hakenutkaan, että pääsisin mehustelemaan jutuilla. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Huhti 2020 16:59

Wendla kirjoitti:
12 Huhti 2020 16:46
Liekkö sitten kyseessä joku aikuisuuden kapinavaihe?
Mahdollisesti. Mutta eipä toisaalta mikään estä sua joitain frendejä näkemästä. En tosin suosittele, ellei kyseinen kaveri/kaverit oikeasti tee sitä, että hoitaa lähinnä vain pakolliset menot. Plus kun mihinkään ei pääse kahvittelemaan tai syömään, ni voihan se kotona istuskelukin tylsää olla. Tosin aina voi vetää kaverin kanssa kalsarikännit. ;)
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Huhti 2020 17:11

Skygge kirjoitti:
12 Huhti 2020 16:59

Mahdollisesti. Mutta eipä toisaalta mikään estä sua joitain frendejä näkemästä. En tosin suosittele, ellei kyseinen kaveri/kaverit oikeasti tee sitä, että hoitaa lähinnä vain pakolliset menot. Plus kun mihinkään ei pääse kahvittelemaan tai syömään, ni voihan se kotona istuskelukin tylsää olla. Tosin aina voi vetää kaverin kanssa kalsarikännit. ;)
Voishan sitä toki joitain kavereita nähdäkkin. Tosin se vaan vaatisi kauemmas matkustamista, mikä ei näinä aikoina hirveästi houkuta. Tokihan aina voisi tietenkin mennä omalla autolla ja jämähtää kaverin luona vain sisälle, mutta niin... Ehkä kuitenkin vielä toistaisesti pysyttelen näillä kotikulmilla. Vaikka kalsarikännit kaverin kanssa voisivatkin kieltämättä olla ihan jees.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Huhti 2020 17:13

realityfan kirjoitti:
12 Huhti 2020 16:33
Skygge kirjoitti:
08 Huhti 2020 15:09
Täyttelin tossa hakemuksen tämän vuoden BB:hen. [smilie=a_chuckle.gif] Ihmettelen kyllä, jos sieltä jotain kuuluu. :D Mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Olisi aika hienoa jos tältä foorumilta joku valittaisiin kaikkein pyhimpään. Mutta luulen, että sopismusasiat ovat niin tiukkoja, että Skygge ei edes jälkikäteen saisi paljastaa tuotannosta juuri mitään. Eikö täällä foorumillakin ole pyörinyt aikaisempien kausien asukkaita? Ei ole mitään jymypaljastuksia heiltäkään juuri ilmestynyt?
Joo säännöt on säännöt. Olisi ollut kiva tietää esim. mitä viime kauden Levin matkan kiihkeimpinä tunteina päiväkirjahuoneessa keskusteltiin. Tuntuu, että BB saa päättää mitä koppikeskusteluja näytetään, ja näyttämättä jätetyistä asioista asukas ei saa jälkikäteenkään puhua? Ja onhan myös sellaisia tilanteita missä kamerat on käännetty pois tilanteiden eskaloiduttua. Saako näistä asukas puhua jälkikäteen. Tuskin?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Huhti 2020 17:25

realityfan kirjoitti:
12 Huhti 2020 17:13
Tuntuu, että BB saa päättää mitä koppikeskusteluja näytetään, ja näyttämättä jätetyistä asioista asukas ei saa jälkikäteenkään puhua? Ja onhan myös sellaisia tilanteita missä kamerat on käännetty pois tilanteiden eskaloiduttua. Saako näistä asukas puhua jälkikäteen. Tuskin?
Eiköhän homma tosiaan mene niin, että tuotannon henkilö/BB sanoo keskustelun alkaessa tai sen päättyessä, mikäli käydystä keskustelusta ei saa puhua ulkopuolisille. Tai sitten se on niin yksinkertaista, että mitään tuotannon kanssa käytyjä keskusteluja ei saa jälkikäteen tuoda julki. Veikkaan jälkimmäistä.
:trollface:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 12 Huhti 2020 21:46

Me käytiin mun äidin ja isän luona vaihtamassa kesärenkaat mun autoon nyt pääsiäisenä (ei mahdu kahden auton renkaat meidän varastoon, niillä on hyvin tilaa). Äiti halusi sitten tarjota kahvit, niin käytiin siellä sisällä istumassa hetken aikaa ja jälkikäteen on harmittanut. Tosin eivät ole kumpikaan riskiryhmää, ja äiti on ollut töissäkin nyt koronan aikaan, mutta silti on sellainen olo että olisi ollut varmaan parempi kieltäytyä.

Itse olen ollut hyvin tiiviisti kotona pakollisia kauppareissuja ja tallilla käyntiä lukuunottamatta, tallillakin ollaan ulkona muuten, haetaan vaan varusteet sisältä. Ja yleensä ollaan sellaiseen aikaan ettei siellä ole kuin korkeintaan pari ihmistä samaan aikaan. Etäisyyttä on siis helppo pitää. Mies joutuu kyllä käymään töissä jonkin verran, mutta ei siellä paljoa muita ihmisiä ole, kaikki tekee etätöitä niin paljon kuin pystyy. Mun tytär sit taas oli mun vanhempien luona pari viikkoa, kun isänsä oli koronakaranteenissa ja meillä ei olisi tila riittänyt molemmille lapsille, niin olivat käyneet mun vanhempien kanssa kolmestaan vaateostoksilla yms. niin ihan yhtä todennäköisesti ne saisivat tartunnan jostain muualta kuin meiltä. Varsinkin kun meillä ei ole mitään oireita ollut missään vaiheessa. Mutta silti on syyllinen olo. :noup:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Huhti 2020 09:01

Marjo kirjoitti:
12 Huhti 2020 21:46
Me käytiin mun äidin ja isän luona vaihtamassa kesärenkaat mun autoon nyt pääsiäisenä (ei mahdu kahden auton renkaat meidän varastoon, niillä on hyvin tilaa). Äiti halusi sitten tarjota kahvit, niin käytiin siellä sisällä istumassa hetken aikaa ja jälkikäteen on harmittanut. Tosin eivät ole kumpikaan riskiryhmää, ja äiti on ollut töissäkin nyt koronan aikaan, mutta silti on sellainen olo että olisi ollut varmaan parempi kieltäytyä.
Enpä tiedä, auttaako tämä yhtään syyllisyydentuntoihin, mutta sanompa silti. Me käytiin siis myös miun vanhempien luona ja oltiin useamman päivän ajan. Lemmikit oli siis hoidossa vanhempieni luona. Ja koska vanhemmat asuu ihan eri maakunnassakin kuin me, niin ei oikein houkuttanut se, että oltaisiin ensin ajettu pari tuntia porukoille, sitten nopeasti kaapattu vain eläimet mukaan matkaan ja ajettu sitten taas pari tuntia takaisin kotiin. Ja kun ei muutenkaan ollut mitään tarkempia suunnitelmia päiville, niin jäätiin sitten porukoille vähän pidemmäksikin aikaan.

Miusta on ihan hyvä, että näin korona-aikaan pyrkii pitämään päälinjana sen, että pitää ihmisten tapaamiset minimissään. Mutta kyllä sitä mielestäni kuitenkin välillä voi harkittuja joustojakin tehdä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 13 Huhti 2020 17:04

Wendla kirjoitti:
13 Huhti 2020 09:01
Mutta kyllä sitä mielestäni kuitenkin välillä voi harkittuja joustojakin tehdä.
Tämähän se olisi. Kyllä ihmisiä uskaltaa jonkin verran nähdä. Miettii vain, että ketä ja missä.

Meilläkin on suunnitteilla pohjanmaan reissu, mikäli Uudenmaan rajat aukeavat ajallaan. Ei me kuitenkaan ajateltu ympäri kyliä pyöriä. Käydään moikkaamassa molempien vanhempia ja siinä se. Eikä nyt vanhempien tapaamisesta koronan vuoksi kannata stressiä ottaa, mikäli jokainen pitää muuten ohjeista kiinni. Eli kunhan muistaa käsihygienian, välttelee ihmismassoja ja muutenkin pysyy kotona ollessaan niin omissa oloissaan kuin voi. Paska tuuri saa olla kyllä mikäli sattuisi covid-19 olemaan oireettomana ja tartuttaisi jonkun, jos em. ohjeita noudattaa.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 14 Huhti 2020 10:56

Herrajestas, on tässä koronassa sittenkin jotain hyvääkin. Sain nimittäin juuri tietää, että opiskeluoikeuttani on jatkettu automaattisesti vuoden 2020 loppuun. Alunperin olisi pitänyt loppua heinäkuussa. Huh!

Hmmm... Anoppi on kai tulossa lähipäivinä mökille käymään. Pitäisköhän sitä valmistautua jotenkin? Tehdä suursiivous? Leipoa jotain? Siistiä pihaa? Anoppi ei oo koskaan ollut täällä, niin nyt kyllä haluaisi antaa hyvän ensivaikutelman maailman parhaasta paikasta.

Ja muokkailempa nyt tätä viestiä jälkikäteen, koska pakko jakaa vielä kanssanne miun ja puolison kahvipöytäkeskustelu:

Mie vääntelehdin paikoillani, puoliso katsoo kysyvästi.
"Miulla on hirvee hinku hakea. Mut sie tappasit miut."
"Ai... Hakea? Minne?"
"No minnekköhän on haku meneillään?"
"Ai onks lisensiaatin tutkinnon haku käynnistynyt?"
"Tiedätkö... Siul on kyllä aika hyvät defenssit. Oot ihan totaalisesti unohtanut."
Puoliso on hetken aikaa hiljaa, sitten suorastaan näen, miten lamppu syttyy sen päässä, kun se lopultakin tajuaa "aa niin joo. Mie olin koko ajan ajatellut, että sie haet sinne."

Anteeksi nyt vaan, mutta mitä helv? Alkaakohan tuo tuntea miut jo vähän liian hyvin? Tää ei todellakaan auta miuta pysymään järjissäni ja olemaan hakematta. :D

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Huhti 2020 17:34

Joo se olisi ensi viikolla sitten pienoinen visiitti maaseudulle. Onneksi ollaan vaan viisi päivää. Enempää ei jaksaisi. Maalla on kiva käydä, mutta 19 vuotta asumista riitti. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Huhti 2020 19:34

Mie rakastan kesäkausilla maalla oleskelua. Voi höperehtiä rauhassa pihalla ja luonnossa, ei oo muita ihmisiä ihan nurkan takana. Täällä oon jo innoissani kehittelemässä kaikenlaisia piha- ja ulkoprojekteja. Tämän kesän teemana olkoon keijutarha. Ajattelin siis tämmöisenä keijuhöperönä tehdä pihasta keijujenkin puutarhan. Keijujen oviaukko jotakuinkin valmis, vielä ehkä vaatii hieman asettelua, mutta ideatasolla ainakin valmis. Lisäksi oon piilotellut pieniä keijuja ympäri pihaa: lyhtyyn, puunkoloon, pari sitten vielä varmaan kukkapotteihin sitten kun on riittävän lämmintä hommata ihan aitoja kukkia ulos.

Ja muutenkin sitten ois tehtävä uusi oleskelualue tuohon rannan tuntumaan, siis ihan ihmisille tarkoitettu. Pari uutta kukkapenkkiäkin pitäs tehdä vanhojen lisäksi. Niin ja uusi laituri pitää hommata. Oon niin innoissani siitäkin! Jos viimeinkin saisi kunnonlaiturin. Että ei tarvitsisi pelätä henkikultansa vuoksi aina vettä hakiessa tai uimaan mennessä.

Voisipa tännekin vaikka jakaa hieman höperyyksiäni. Jonnekin näitäkin on päästävä jakamaan. :D
Liitteet
94104062_1143402589344025_4600542854626934784_n.jpg
94104062_1143402589344025_4600542854626934784_n.jpg (39.8 KiB) Katsottu 4843 kertaa

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 26 Huhti 2020 13:40

Vajaa viikko oltiin tossa reissussa. Kävin eilen kaupasta hakemassa kaksi kaljaa ja pussin sipsejä, että voi vaan chillata. No chillasin, mutta kaljoihin ja sipseihin en jaksanut kajota. [smilie=a_chuckle.gif] Ihan kiva reissu oli kyllä, mutta kyllä kotona on mukavaa. :thumbsup
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 29 Huhti 2020 18:41

Sehän ois vappukin ihan justiinsa. Onkos porukalla jänniä suunnitelmia?
Mie aion ainakin vetää munkkeja urakalla. Nyt on kyllä valitettavasti elämäni ensimmäinen vappu ilman äidin tekemiä munkkeja, mutta ehkä tästä nyt selviää. Eiköhän ne kauppojenkin munkit ole ihan jees. Melkeimpä tekisi mieli aloittaa jo nyt herkuttelu.

Vain yksi ainoa huono puoli tässä vapussa taitaa olla: innolla odotetun postipaketin saapuminen taitaa jäädä ensiviikkoon, kun vappu taitaa vaikuttaa jakeluihin. Pieni pinnallinen materiasti miussa on nyt kyllä niin kärsimätön, kun viimeinkin on mahdollisesti löytänyt sen vuosia etsimänsä täydellisen vaatekappaleen. Voi miksi sen pitääkään tulla Oulusta asti?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Huhti 2020 19:28

Wendla kirjoitti:
29 Huhti 2020 18:41
Onkos porukalla jänniä suunnitelmia?
Joo, aattelin maata himassa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”