Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Syys 2020 12:33

Skygge kirjoitti:
30 Syys 2020 12:30
Mullakin tulee kohta merkkipäivä. Pian on 10 vuotta plazailua takana. :thumbsup
Näköjään itelläki kohta kymppi täynnä. Hämmentävää.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 30 Syys 2020 12:43

Jostain kumman syystä nää vuosipäivät painottuu syys-lokakuulle. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Syys 2020 12:49

En kyllä muista yhtään että mistä kuulin tämmösestä sivustosta kuin BBPlaza. Tuskin mä tänne vahingossakaan olen eksynyt. Tai mistä sitä tietää. Hankala muistaa mitä 10 vuotta sitten päässä liikkunut. Tuskin kovin paljoa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Syys 2020 13:12

Itekkään en kyllä enää millään muista miten tänne eksyin. Oon kyllä aina ollut kova googlettelemaan kiinnostavia asioita, että ehkä tää paikka löytyi ihan vaan big brotheria googletellessa. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Syys 2020 18:01

Miulla tuli vähän aikaa sitten vuosi plazailua täyteen. Olempas myöhäisherännyt. Löysin tänne tosiaan aikoinaan siten, että Big Brother Suomen Facebook-ryhmässä joku mainosti BBPlazaa. Lähdin oitis tarkistamaan, että josko täällä olisi parempi ilmapiiri kirjoitella. Enkä kyllä kauan epäröinyt, kun tämän sivuston tarkastin, aika pian rekisteröidyin. Ja BB-aiheiset Facebook-ryhmät jäi välittömästi taakse, niihin en enää ikinä eksy.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Syys 2020 18:25

Wendla kirjoitti:
30 Syys 2020 18:01
Miulla tuli vähän aikaa sitten vuosi plazailua täyteen.
Tuntuu kyllä että oisit ollu kauemmin. Ja tää pelkästään kaikella rakkaudella. Tunnut olevan jo osa vakiokalustoa vaikka näin lyhyen aikaa oot täällä ollut. [smilie=vibes.gif]

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Syys 2020 18:32

Risto kirjoitti:
30 Syys 2020 18:25
Wendla kirjoitti:
30 Syys 2020 18:01
Miulla tuli vähän aikaa sitten vuosi plazailua täyteen.
Tuntuu kyllä että oisit ollu kauemmin. Ja tää pelkästään kaikella rakkaudella. Tunnut olevan jo osa vakiokalustoa vaikka näin lyhyen aikaa oot täällä ollut. [smilie=vibes.gif]
Aaaw, kiitos. Ihanasti sanottu. :Love:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 04 Loka 2020 13:24

Se olis ensi viikolla reissuun. Käydään vähän sukuloimassa pohjanmaalla. En pääse muutamaan päivään plazailemaan varmaan :scratch Onneksi avovaimolla on kuitenkin tabletti, niin pystyn seuraamaan 24/7:aa silti. :tu Täytyis varmaan jotku nappikuulokkeet hommata, niin sais olla rauhassa. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 05 Loka 2020 20:22

Kappas. Tänään tuli 10 vuotta plazailua täyteen. :jap23:
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Loka 2020 20:24

Skygge kirjoitti:
05 Loka 2020 20:22
Kappas. Tänään tuli 10 vuotta plazailua täyteen. :jap23:
Onnittelut plazavuosipäivänä. :tu

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 05 Loka 2020 20:27

Wendla kirjoitti:
05 Loka 2020 20:24
Skygge kirjoitti:
05 Loka 2020 20:22
Kappas. Tänään tuli 10 vuotta plazailua täyteen. :jap23:
Onnittelut plazavuosipäivänä. :tu
Kiitos ja myöhäiset onnittelut sullekkin Wendla :hug:

Huh kun tuo aika rientää. Olin 21-vuotias poikanen, kun tänne rekisteröidyin mutta nyt keski-ikää lähestyvä äijä. :roll: Henkisesti tuntuu etten ole vanhentunut kymmenessä vuodessa juuri yhtään. ;)
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Loka 2020 20:29

Onnea Skygge!

On kyllä masentavaa huomata miten vähän omassa elämässä on muuttunut kymmenessä vuodessa...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 05 Loka 2020 20:32

Risto kirjoitti:
05 Loka 2020 20:29
On kyllä masentavaa huomata miten vähän omassa elämässä on muuttunut kymmenessä vuodessa...
Mulla suurin muutos kymmenen vuoden aikana oli se, kun muutin Jyväskylästä Helsinkiin. Muuten ei suuria muutoksia ollut. Noh, parisuhde toki, mutta en laske sitä niin suureksi asiaksi.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Loka 2020 20:37

Skygge kirjoitti:
05 Loka 2020 20:27


Kiitos ja myöhäiset onnittelut sullekkin Wendla :hug:
Kiitosta. :hug:

No joo, ei tuota ajanjuoksua ja vanhentumista oikein jaksa uskoa. Torstainakin vaihtuisi taas ikämittarin lukema asteen ylemmäs. Ei voi olla.

Omaan kymmeneen vuoteen on kyllä mahtunut paljon asiaa. Lukiosta valmistuminen, yliopistoon pääsy opiskelemaan unelma-alaa, oman alan hommien aloittaminen, ensimmäinen parisuhde, yhteenmuutto, naimisiin, rutkasti lisää lemmikkejä, oman asunnon osto. Kaikemmoista. Pääosin hyviä asioita, mutta toki sitten myös joitain sellaisia ikävämpiakin juttuja, jotka on sitten kolahtanut todella pahasti. Mutta kyllä sitä kokonaisuudessaan kuitenkin taitaa aika onnekas olla.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 06 Loka 2020 12:11

Mä olen palstalle liittymisen jälkeen ehtinyt muuttaa 4 kertaa, erota, jäädä työttömäksi, kouluttautua, aloittaa uudessa työpaikassa, aloittanut parisuhteen, hankkinut lemmikkejä ja käynyt useammalla eri tallilla ja vuokrannut useampia eri hevosia ja mitäköhän vielä. Ja lapset oli silloin alle kouluikäisiä, nyt nuorempikin on jo lopettanut peruskoulun. Fyysinen ikä on kasvanut mutta tuntuu että henkisellä puolella muutos ei ole läheskään yhtä suuri...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 06 Loka 2020 13:07

Marjo kirjoitti:
06 Loka 2020 12:11
Fyysinen ikä on kasvanut mutta tuntuu että henkisellä puolella muutos ei ole läheskään yhtä suuri...
Tää on kyllä aina ihailtavaa, jos tietynlainen lapsenmielisyys säilyy. Itse oon tosiaan 31-vuotias, mutta välillä tuntuu siltä, että henkisesti olisin edelleen parikymppinen. Onhan sitä toki silleen kasvanut, että vakavat asiat ottaa vakavasti, mutta muuten tykkään olla ns. kuin ellun kanat. [smilie=a_tongue.gif] Ei elämää ja kaikkia asioita viitsi ottaa liian tosissaan. Ja näin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivänä henkilönä olen kyllä oppinut nauttimaan elämän pienistä iloista ja elämään sairauteni kanssa. Onneksi tuo onkin aika hyvässä balanssissa nykyään. :thumbsup
:trollface:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 06 Loka 2020 14:22

On ikä omalla osallani ainakin hionut niitä pahimpia särmiä, koen että en ole niin ehdoton ja jyräävä kuin nuorempana, paremmin maltan kuunnella muita ja tiedostan että monessa asiassa ei ole vain yhtä oikeaa vastausta tai tapaa, vaan monta eri vaihtoehtoista ratkaisua. Mutta sit taas toisaalta kyllä muistan ihan hyvin oman nuoruuden silloin reilun 20 vuoden takaa, niin ei ole tarvetta ihan kaikista ehkä vähän järjettömänkin tuntuisista asioista olla omille teineille kommentoimassa, kun itse tullut tehtyä samoja juttuja. Toki tiettyjä rajoja on vedetty ja sääntöjä pitää noudattaa, mutta ei saa olla pipo liian kireällä, ja pitää muistaa kuunnella. (Ja on tässä itselläkin vielä kasvamista, tuskin se loppuu koskaan.)

Ihan yhteiskuntakelpoisia kansalaisia niistä näyttää kasvavan, mitä nyt nuorempi sai eilen sakot kun pyöräili jalkakäytävällä... Tosin syytän kyllä isäänsä osittain, kun se oli käynyt niiden muuton jälkeen katsomassa pyöräreitin koululle ja olivat pyöräilleet sitä samaa jalkakäytävää, oli vain kommentoinut että ei tästä kyllä sais mennä ja kertonut, mistä pitäisi kiertää. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 07 Loka 2020 02:11

Wendla kirjoitti:
05 Loka 2020 20:37
Torstainakin vaihtuisi taas ikämittarin lukema asteen ylemmäs. Ei voi olla.
Hei syntymäpäiväkaima!! Harvoin kohtaan :thumbsup Eri vuosi ehkäpä?
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 07 Loka 2020 17:37

Kuukaudessa viestejä 500. Ei tää BB:n ajoittainen laimeus näköjään postaustahtiin ole vaikuttanut. :roll: Saa nähdä tuleeko peräti 4000 viestiä täyteen tän kauden aikana. En kyllä jaksa uskoa. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin ns. Big Brother ähky, kun kausi lähenee loppuaan.
:trollface:

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 07 Loka 2020 22:48

Skygge kirjoitti:
07 Loka 2020 17:37
Kuukaudessa viestejä 500. Ei tää BB:n ajoittainen laimeus näköjään postaustahtiin ole vaikuttanut. :roll: Saa nähdä tuleeko peräti 4000 viestiä täyteen tän kauden aikana. En kyllä jaksa uskoa. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin ns. Big Brother ähky, kun kausi lähenee loppuaan.
Olet siis kirjoittanut kuukaudessa sen verran viestejä kuin mä 14 vuodessa :lol: Kova saavutus!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Loka 2020 21:11

Siru84 kirjoitti:
07 Loka 2020 02:11
Wendla kirjoitti:
05 Loka 2020 20:37
Torstainakin vaihtuisi taas ikämittarin lukema asteen ylemmäs. Ei voi olla.
Hei syntymäpäiväkaima!! Harvoin kohtaan :thumbsup Eri vuosi ehkäpä?
Oho, ensimmäinen synttärikaima. Vuosi kyllä eri, mie oon 90-luvun lapsosia. Mutta ei huonompi synttäripäivä. Onnea! :Cheers:

Ikääntyminen ei välttis niin kivaa ole, mutta ihan jees synttäripäivä ollut. Sain täydellisen voileipäkakun. Puoliso oli myös maalannut yöllä yhden vähän tylsähkön taulukehyksen kullanväriseksi, jotta sain laitettua tänään molemmat rakkaimmat julisteeni näyttävälle kunniapaikalle kultakehyksiin. Arvostan.

Tuli myös maisteltua jännää kultahippujuomaa. Vain kaksi lasia onnistui nostamaan hiprakan. Nyt olen sitten hyvin sensitiivisellä ja rakkautta jakavalla tuulella.

Ja pian voisin syödä voileipäkakkua iltapalaksi. Ihan vain koska voin.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 09 Loka 2020 01:09

Wendla kirjoitti:
08 Loka 2020 21:11
Oho, ensimmäinen synttärikaima. Vuosi kyllä eri, mie oon 90-luvun lapsosia. Mutta ei huonompi synttäripäivä. Onnea! :Cheers:

Ikääntyminen ei välttis niin kivaa ole, mutta ihan jees synttäripäivä ollut. Sain täydellisen voileipäkakun. Puoliso oli myös maalannut yöllä yhden vähän tylsähkön taulukehyksen kullanväriseksi, jotta sain laitettua tänään molemmat rakkaimmat julisteeni näyttävälle kunniapaikalle kultakehyksiin. Arvostan.

Tuli myös maisteltua jännää kultahippujuomaa. Vain kaksi lasia onnistui nostamaan hiprakan. Nyt olen sitten hyvin sensitiivisellä ja rakkautta jakavalla tuulella.

Ja pian voisin syödä voileipäkakkua iltapalaksi. Ihan vain koska voin.
Sulle siis olen ensimmäinen synttärikaima, oi kiva! :thumbsup Mulla tainnut olla yksi ennen sua, mutta siitä on vuosikausia aikaa enkä ole enää tekemisissä. Oli liian samanlainen kuin mä ja meni hermot [smilie=a_crylaugh.gif] Onnea myös sulle! :Cheers:

Mukava päivä ollut itsellänikin ja kiva kuulla, että sullakin ollut. Vitsi voileipäkakkua, tahtoo!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”