Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Kesä 2021 12:51

Wendla kirjoitti:
17 Kesä 2021 13:58
Ja nyt tulen siihen tulokseen, että olen tainnut hölistä jo ihan riittämiin. Aika ottaa väistöliike takavasemmalle, kas näin. [smilie=a_okbyenow.gif]
Hölise vaan lisää. Sun juttuja on aina kiva lukea. Oma aktiivisuus ollut aika vähäistä viime aikoina, mutta kyllä mä täällä pyörin. Ollut kiireitä oikeessa elämässä. Niistä lisää joskus muissa ketjuissa.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 18 Kesä 2021 12:57

Risto kirjoitti:
18 Kesä 2021 12:51

Hölise vaan lisää. Sun juttuja on aina kiva lukea.
Heh, kiva kuulla. Välillä vaan kun kattoo tuota "aktiiviset viestiketjut" -osiota ja uusimpien viestien kohdalla toistuvasti Wendla, Wendla, Wendla... Välillä tekisi mieli pistää pää puskaan ja piiloutua. :lol: Sitä vaan itselleen toteaa, että nyt saakeli turpa tukkoon. Tai ehkä pikemminkin ne sormet solmuun. :D

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Kesä 2021 15:25

Komppaan härskisti Ristoa. Höpise vain. Se on mukava lukea näin off seasonillakin, että mitä ihmisille kuuluu. :tu Aina ei jaksa ite olla kommentoimassa, mutta aktiivisesti luen kyllä palstaa.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Kesä 2021 21:19

No joo, kyllähän mie höpäjän. Ikään kuin osaisin olla sitä tekemättä. :D

Käytiin pitkästä aikaa mökillä. Päämökin remontti on vähän viivästynyt, mutta aika hyvällä mallilla alkaa olla jo. Eristeet ja höyrynsulut laitettu, lattiakin tehty. Enää oikeastaan sisäseinien ja sisäkaton teko, sähkötyöt, pintakäsittelyt ja keittiön asennus. Keittiökalusteetkin tilauksessa, ovet luonnollisesti metsänvihreitä, kun mie kerran sain valita. Mutta mökillä vain toimii se, että tuo luonnon värejä sisään.

Jotenkin en vieläkään voi täysin käsittää sitä, että se tulee olemaan pian valmis. Ja että se tulee olemaan talviasuttava. Ja että siellä on takka, aitoa elävää tulta. Aiemmin on tullut mökkeiltyä aika hepposessa kesäasuttavassa lautahökkelissä, joka vinossa jokaiseen mahdolliseen ilmansuuntaan, siis sellaisella korkkiruuvilla, että lattiatkin viettää paikoitellen ihan kiitettävästi. Kyllähän tuo korkkiruuvimökki toki tulee varmasti aina olemaan rakas, mutta onhan se ihan kiva päästä muuttamaan tuohon päämökkiin. Vieraat saa sitten jatkossa nauttia korkkiruuvimökin iloista.

Aloin sitten jo hieman mietiskellä, että mitä omia projekteja siellä pitäisi tehdä. Uusi grillauspaikka pitäisi kehitellä. Muutenkin pihaa pitäisi laittaa ihan hullun lailla. Nyt kun siellä on raskaat koneet liikkuneet ja kun muutenkaan ei ole tullut oikein oltua siellä tänä kesänä remppakaaoksen vuoksi, niin piha hiukkasen räjähtäneen näköinen. Niin ja terassi pitäisi lasittaa vanhoilla ikkunoilla. Mutta se nyt ainakin saattaa jäädä ensi vuodelle. Tai no mistäpä sitä ikinä tietää, jos vaikka loppukesästä innostuttaisiinkin.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 25 Kesä 2021 19:03

Komppaan täältä, että kiva että porukka jaksaa höpistä. Itse olen ollut vähän laiskasti foorumeilla viime aikoina, kun työpäivän aikana ei kerkiä, ja vapaa-ajalla ollut kaikenlaista, mutta ei täältä silti osaa kokonaan olla poissa.

Ollut vähän kuormittava tää loppukevät ja kesän alku kyllä. Äidin terveysongelmat ja toisen kissan kunto on mietityttänyt, ja vaikka töissä on sinänsä nyt tosi hyvä fiilis, tuntuu että taustalla painaa epätietoisuus siitä, mitä syksyllä tapahtuu, kun puolen vuoden määräaikaisuus nykyisellä osastolla päättyy.

Töitä kyllä on sen jälkeenkin, mutta kummalla osastolla ja millä palkalla, ovat molemmat avoimena. Mieluummin jatkaisin tätä nykyistä pestiä, mutta en tiedä pystyvätkö tarjoamaan samaa palkkaa, mitä saan siellä ns. vakityössä. Ja se on sitten taas muuttunut kuormittavammaksi sen jälkeen, kun siirryin pois sieltä, niin ei sen vuoksi oikein se paluu houkuttelisi. Mutta voihan se olla, että ei ole sitä jatkoa tarjolla edes, niin sitten ei tarvitse edes miettiä asiaa. Ja sekin harmittaisi. :roll:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 29 Kesä 2021 23:52

Taas vaihteeksi nostettu lääkitystä. Sivuoireet, ne joita on ollu, alkaa olla historiaa. Nyt on vaan särkenyt vähän päätä kahtena iltana. Mut onneksi särkylääke auttaa. Enää kaksi annostuksen nostoa ja sitten tavoteannostus on saavutettu. Ehkäpä silloin loppuu loputkin pienet sivuoireet.
:trollface:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 30 Kesä 2021 13:54

Hyvältä kuulostaa, ettei ole tuon enempää enää sivuoireita tullut, toivottavasti sujuu ongelmitta nosto sinne tavoiteannokseen ja sitten ei enää tarvitse miettiä lääkitystä sen enempää, vaan homma toimii. :tu

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Kesä 2021 17:27

Marjo kirjoitti:
30 Kesä 2021 13:54
Hyvältä kuulostaa, ettei ole tuon enempää enää sivuoireita tullut, toivottavasti sujuu ongelmitta nosto sinne tavoiteannokseen ja sitten ei enää tarvitse miettiä lääkitystä sen enempää, vaan homma toimii. :tu
Toivottavasti. Oon ainakin toiveikas sen suhteen. :tu


Aijjai... Oon tässä tutustunut erääseen mukavaan naisihmiseen. Huomenna olisi tarkoitus mennä treffeille. Mikäs siinä, kun exästä päästy yli ja erostakin jo yli puolivuotta. Vähän sellainen tunne, että mokaan kuitenkin jotain. [smilie=a_teeth.gif] Mutta eipä sitä auta kuin mennä omana itsenään näytille. Huomenna kuitenkin tähän aikaan tietää, että miten meni.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Kesä 2021 17:46

Skygge kirjoitti:
30 Kesä 2021 17:27


Aijjai... Oon tässä tutustunut erääseen mukavaan naisihmiseen. Huomenna olisi tarkoitus mennä treffeille. Mikäs siinä, kun exästä päästy yli ja erostakin jo yli puolivuotta. Vähän sellainen tunne, että mokaan kuitenkin jotain. [smilie=a_teeth.gif] Mutta eipä sitä auta kuin mennä omana itsenään näytille. Huomenna kuitenkin tähän aikaan tietää, että miten meni.
Oho, oho. Pidähän hauskaa. (:

Treffeillä käynti on kyllä ihmeellistä puuhaa. Ainakin sen perusteella, mitä oon ihmisiltä kuullut. Itsellä ei ole moisesta kokemusta. Tai no pariskuntana ollaan toki käyty treffeillä, mutta onhan se nyt aika eri juttu. Niin ja kerran olen päätynyt tajuamattani treffeille. Ai että se oli hiukan kiusallista...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Kesä 2021 18:22

Wendla kirjoitti:
30 Kesä 2021 17:46
Oho, oho. Pidähän hauskaa. (:
Pidän. Ja meni hommat miten tahansa, niin voi ajatella, että ainakin tuli nähtyä uusi ihminen livenä. :thumbsup
Wendla kirjoitti:
30 Kesä 2021 17:46
Treffeillä käynti on kyllä ihmeellistä puuhaa. Ainakin sen perusteella, mitä oon ihmisiltä kuullut. Itsellä ei ole moisesta kokemusta. Tai no pariskuntana ollaan toki käyty treffeillä, mutta onhan se nyt aika eri juttu. Niin ja kerran olen päätynyt tajuamattani treffeille. Ai että se oli hiukan kiusallista...
Treffeillä käyminen on perseestä. Tai siis silleen... Tykkään kyllä käydä, jos seura kiinnostaa edes lähtökohtaisesti. Mutta itseäni ärsyttää ne tietyt tunteet mitä siitä voi seurata. Jos kiinnostun toisesta enemmän, niin sit sitä helposti alkaa kelaileen et "mitä toinen ajattelee, mokasinko jotain, mikä homma?" :roll: Mutta eipä se tosiaan auta kuin omana itsenään ja avoimin mielin lähteä liikenteeseen.

Miten voi joutua vahingossa treffeille? Tai no kyllähän sitä voi, mut avaappas tota tarinaa enemmän. :D
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Kesä 2021 18:35

Skygge kirjoitti:
30 Kesä 2021 18:22
Jos kiinnostun toisesta enemmän, niin sit sitä helposti alkaa kelaileen et "mitä toinen ajattelee, mokasinko jotain, mikä homma?" :roll:

No joo, tuollaset pähkäilyt on kyllä välillä malko raastavia. Niihin osaan luullekseni jossain määrin samaistua. Nimimerkillä kolme vuotta noita juttuja aikoinaan päässään pyöritellyt. Herttileeri nyt kun miettii, kolme vuotta on ihan helkutin pitkä aika pähkäillä, että onkohan tässä nyt jotain vai eikö ole. No oli siinä sitten onneksi lopulta jotain.
Skygge kirjoitti:
30 Kesä 2021 18:22

Miten voi joutua vahingossa treffeille? Tai no kyllähän sitä voi, mut avaappas tota tarinaa enemmän. :D
Olin tutustunut eräällä seuranhakusivustolla yhteen ihmiseen. Sivustolla pystyi siis hakemaan myös kaveriseuraa, ei ollut tarkoitettu ainoastaan parisuhdetta etsiville. Sovittiin sitten tyypin kanssa tapaamisesta. Profiilissani oli lukenut selkeästi, että etsin vain kavereita, enkä muutenkaan ollut omasta mielestäni antanut viesteissänikään ymmärtää mitään muuta. Mutta jotenkin hän oli kai vain missannut sen, että tosiaan etsin vain kavereita. Siellä "treffeillä" se sitten alkoi paljastua, että hän oli tutustumassa vähän toisenlaisista lähtökohdista käsin. Hieman kurja tilanne, sillä kyseessä uskomattoman kiltti, huomaavainen ja kultainen ihminen, yksi upeimmista koskaan tapaamistani ihmisistä. Mutta en vain ollut kiinnostunut sillä tapaa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Kesä 2021 19:02

Wendla kirjoitti:
30 Kesä 2021 18:35
No joo, tuollaset pähkäilyt on kyllä välillä malko raastavia. Niihin osaan luullekseni jossain määrin samaistua. Nimimerkillä kolme vuotta noita juttuja aikoinaan päässään pyöritellyt.
Niin on joo. Onneks noita on oppinut iänmyötä hallitsemaan jonkun verran. Ei oo ihan samaa settiä kuin joskus 20-25 vuotiaana. :D Mutta kyllä noita ajatuksia silti joskus treffien jälkeen pyörittelee. Saa nähä miten nyt, kun edellisistä treffeistä on miltei neljä vuotta, niin ei oo viime ajoilta kokemusta. :roll:
Wendla kirjoitti:
30 Kesä 2021 18:35
Mutta jotenkin hän oli kai vain missannut sen, että tosiaan etsin vain kavereita. Siellä "treffeillä" se sitten alkoi paljastua, että hän oli tutustumassa vähän toisenlaisista lähtökohdista käsin. Hieman kurja tilanne, sillä kyseessä uskomattoman kiltti, huomaavainen ja kultainen ihminen, yksi upeimmista koskaan tapaamistani ihmisistä. Mutta en vain ollut kiinnostunut sillä tapaa.
Voi olla, että oli missanut joo. Voin kuvitella tuon tilanteen, jossa toinen on kiinnostunut tutustumaan muutenkin kuin kaverina ja itse ei. Hemmetin kiusallista tuo on varmasti ollut. Mulla nyt on onneks lähtökohtana se, että kumpikin on kiinnostunut tutustumaan toiseen romanttisessa mielessä. Ainakin näin perstuntuntumalta ja mitä ollaan netissä juteltu, niin vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Meillä on myös aika paljon samanlaisia mielenkiinnon kohteita, joten luulisi juttua riittävän myös livenä. :thumbsup

Plussaa muuten, että hän on minua 4 vuotta vanhempi. Voisi sanoa, että vittu vihdoinkin. Molemmat ollaan sopivan aikuisia, mutta lapsenmielisiä silti. :lol:
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Kesä 2021 19:15

Skygge kirjoitti:
30 Kesä 2021 19:02

Niin on joo. Onneks noita on oppinut iänmyötä hallitsemaan jonkun verran. Ei oo ihan samaa settiä kuin joskus 20-25 vuotiaana. :D
Niin ne vuosien takaiset pohdinnat ja tunnekuohunnat... Muistan edelleen hyvin selkeästi, kun 18-vuotiaana istuin itsekseni Coffarissa kahvilla, kun ihan yhtäkkiä tajusin, että ei helvetti, mie oon rakastunut. Pillahdin itkuun, silloin vitutti. :lol: En todellakaan halunnut rakastua.
Skygge kirjoitti:
30 Kesä 2021 19:02

Mulla nyt on onneks lähtökohtana se, että kumpikin on kiinnostunut tutustumaan toiseen romanttisessa mielessä. Ainakin näin perstuntuntumalta ja mitä ollaan netissä juteltu, niin vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Meillä on myös aika paljon samanlaisia mielenkiinnon kohteita, joten luulisi juttua riittävän myös livenä. :thumbsup

Plussaa muuten, että hän on minua 4 vuotta vanhempi. Voisi sanoa, että vittu vihdoinkin. Molemmat ollaan sopivan aikuisia, mutta lapsenmielisiä silti. :lol:
Hyvältä kuulostaa. :tu

Ovatkos aiemmat olleet sitten nuorempia?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Kesä 2021 19:19

Wendla kirjoitti:
30 Kesä 2021 19:15

Hyvältä kuulostaa. :tu

Ovatkos aiemmat olleet sitten nuorempia?
Ovat olleet joo. Kaikki tapailukumppanit ja ne kolme aiempaa seurustelukumppania ovat olleet joko mun ikäisiä tai muutaman vuoden nuorempia. Eipä sillä iällä kauheasti ole väliä, kun molemmat ovat yli 20. Mutta kyllä sen ikäeron joissain asioissa huomaa, joissain taas ei.
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Heinä 2021 17:48

Treffit oli 6/5. Aivan mahtavaa. Mun ei ees tarvii sanoo, et nähdäänkö uudestaan. :jap23:
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Heinä 2021 18:43

Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 17:48
Treffit oli 6/5. Aivan mahtavaa. Mun ei ees tarvii sanoo, et nähdäänkö uudestaan. :jap23:
Hyvä, hyvä! :thumbsup

Iski yllättäen ihan järjetön väsymys kaupassa. Heikotti ja tuntui kuin kaikki lihasvoimat ois kadonnu yllättäen. Ihan kuin ei ois saanut enää paria limsapulloakaan nostettua. Rahat putoili kädestä, pinkoodi unohtui, pää ihan jumissa, en ymmärtänyt täysin myyjän puhetta. Olipas outoa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Heinä 2021 18:54

Wendla kirjoitti:
01 Heinä 2021 18:43
Hyvä, hyvä! :thumbsup
Istuskeltiin puistossa piknikillä. Nainen joi kaks lonkeroa ja minä kaks olutta. OIi meillä naposteltavaakin, mutta juttu luisti heti alusta asti, ettei tajuttu syödä niitä. :lol:
Wendla kirjoitti:
01 Heinä 2021 18:43
Iski yllättäen ihan järjetön väsymys kaupassa. Heikotti ja tuntui kuin kaikki lihasvoimat ois kadonnu yllättäen. Ihan kuin ei ois saanut enää paria limsapulloakaan nostettua. Rahat putoili kädestä, pinkoodi unohtui, pää ihan jumissa, en ymmärtänyt täysin myyjän puhetta. Olipas outoa.
Jännä. :scratch Onko olo jo parantunut normaaliksi? Voi myös johtua alhaisista verensokereista. Jos et ollut syönyt tai juonut mitään, josta saisit ravinteita. Mulla oli ihme tärinät aamulla. Loppui pian sen jälkeen, kun olin saanut syötyä aamupalan.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Heinä 2021 19:16

Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 18:54

Istuskeltiin puistossa piknikillä. Nainen joi kaks lonkeroa ja minä kaks olutta. OIi meillä naposteltavaakin, mutta juttu luisti heti alusta asti, ettei tajuttu syödä niitä. :lol:
Piknik on muuten aika hyvä idea ensitapaamisille. Ja jos naposteltavatkin unohtuu, niin kyllä se jo aikas paljon kertoo.
Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 18:54

Jännä. :scratch Onko olo jo parantunut normaaliksi? Voi myös johtua alhaisista verensokereista.
Ei oo oikeastaan palautunut. Just olin rikkoa lautasen, kun sekin meinasi lentää käsistä. Ehkä parempi, että en koske tänään enää mihinkään :D
Alhaisista verensokereista tuskin johtuu, koska erinäisistä syistä on pitänyt alkaa syödä viime aikoina säännöllisemmin.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Heinä 2021 19:29

Wendla kirjoitti:
01 Heinä 2021 19:16
Piknik on muuten aika hyvä idea ensitapaamisille. Ja jos naposteltavatkin unohtuu, niin kyllä se jo aikas paljon kertoo.
Jep. Nainen sanoi, että "ai niin meillä ois ollu nääkkin." Ja totesin että "Joo tais vähän unohtua... :D "

Piknik on kyllä hyvä tosiaan. Kuitenkin julkinen paikka, mutta ei niin tiivis. Saa olla rauhassa ja tutustua kunnolla. Suoraan sanottuna oli ihan helvetin mukavaa. Juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä. Vielä, ku saatoin naisen dösälle. Halattiin ja hän totesi että "oli tosi ihanaa" [smilie=a_tongue.gif]
Wendla kirjoitti:
01 Heinä 2021 19:16
Ei oo oikeastaan palautunut. Just olin rikkoa lautasen, kun sekin meinasin lentää käsistä. Ehkä parempi, että en koske tänään enää mihinkään :D
Alhaisista verensokereista tuskin johtuu, koska erinäisistä syistä on pitänyt alkaa syödä viime aikoina säännöllisemmin.
Jaa a. Kumma juttu. Verensokerit tuli ekana mieleen. Mut jos oireet jatkuu, etkä tiedä syytä, niin on hyvä käydä terveyskeskuksessa. Ja jos oikeen akuuttitilanne tulee, niin päivystykseen. Toivottavasti menis ohi. :hug:
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Heinä 2021 20:19

Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 19:29

Piknik on kyllä hyvä tosiaan. Kuitenkin julkinen paikka, mutta ei niin tiivis. Saa olla rauhassa ja tutustua kunnolla.
Jeps. Oon aina aiemmin nettituttuja tavatessani miettinyt, että missähän ihmeessä sitä ihmisiä tapaisi. Kun kuitenkin mieluummin tapaa vähän rauhallisemmassa ympäristössä, että ei ole ihan hirmusta hälinää ja ihmispaljoutta ihan just siinä. Mutta sitten joku kotiympäristö on ihan ehdoton ei. Ei sillä, että monet sitä olisivat ehdottaneetkaan. Ainoastaan yksi tyyppi ehdottanut ensitapaamista kotiini. En suostunut ja jälkikäteen ajateltuna erittäin hyvä niin. Enpä kyllä tosin missään kohtaa edes harkinnut sitä.
Mutta hyvä tosiaan lisätä tuo piknik vaihtoehtolistaan.
Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 19:29
Suoraan sanottuna oli ihan helvetin mukavaa. Juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä. Vielä, ku saatoin naisen dösälle. Halattiin ja hän totesi että "oli tosi ihanaa" [smilie=a_tongue.gif]
Voin kuvitella. Tätä lukiessaankin tulee jotenkin tosi hyvä fiilis. (:
Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 19:29

Jaa a. Kumma juttu. Verensokerit tuli ekana mieleen. Mut jos oireet jatkuu, etkä tiedä syytä, niin on hyvä käydä terveyskeskuksessa. Ja jos oikeen akuuttitilanne tulee, niin päivystykseen. Toivottavasti menis ohi. :hug:
Uskoisin, että menee kyllä ajan kanssa ohi. Miulla on ollut aiemmin kovan luokan väsymyksen kanssa vähän samankaltaista, siis että koko keho ja pääkoppa tuntuu menevän täysin juntturiin. Ihmeellistä vain, että iski ihan puskista se väsymys. Mutta eiköhän tämä tästä.

Jos sitä jaksaisi vielä saunoa. Siitä olen unelmoinut tänään, enkä siitä unelmasta hevillä luovu.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Marjo » 01 Heinä 2021 22:12

Skygge kirjoitti:
01 Heinä 2021 17:48
Treffit oli 6/5. Aivan mahtavaa. Mun ei ees tarvii sanoo, et nähdäänkö uudestaan. :jap23:
Ihan loistavaa [smilie=vibes.gif]

Me käytiin tänään viemässä poika töihin Kirkkonummelle ja sen työpäivän aikana käytiin sitten miehen kanssa Porvoossa ja Loviisassa. Oli kyllä ihan kiva päästä kotinurkkia kauemmaksi. On täällä Turun seudullakin kyllä nähtävää, mutta vaihtelu virkistää.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Heinä 2021 09:02

Heh, taisi oudon väsymyksen syy selvitä. Raskaustesti näytti plussaa. Vielä en uskalla hirmuisesti riemuita, sillä jos tuo nyt ihan oikeasti on positiivinen (kyllä siinä vahvat kaksi viivaa on), niin kuitenkin vielä ensimmäiset kuukaudet aika riskialttiita.

Lisäys: ja taisi samalla selvitä myös syy sille, miksi pari päivää sitten puolison nukkuminen meni niin tunteisiiiiiin. [smilie=a_crylaugh.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”