(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 13 Joulu 2012 21:58

Siis se on androgyyni, kirjoitin näköjään väärin. Punde on tosin kyllä mies, kun on ihan samanlainen tyyli kuin parillakin entisellä luokkakaverillani. Tai jos ei ole mies, niin poika sitten. Tai sitten "henkilö".
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Joulu 2012 22:00

^^ Juu, uskon kyllä. :D Täälä vain tunnistin sinut heti päivänselväksi naiseksi.
knocker kirjoitti: Kauheen vaikeita sanoja! Onneks on kuukle.
Ette varmasti arvaakkaan kuinka hyvä kaveri google onkaan lueskellessa tätä plazaa! ;)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 13 Joulu 2012 22:00

ramaseetä olen alusta saakka pitänyt naisena pelkän kirjoitustyylin perusteella.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Joulu 2012 22:11

Marika1 kirjoitti:
knocker kirjoitti: Kauheen vaikeita sanoja! Onneks on kuukle.
Ette varmasti arvaakkaan kuinka hyvä kaveri google onkaan lueskellessa tätä plazaa! ;)
Off topic:
Siitähän on tehty tutkimus, että googlen käyttäminen tyhmentää. [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Joulu 2012 22:15

Luulin itsekin Marika1:stä naiseksi jonkin aikaa kunnes jokin viesti kauden aikana herätti epäilykset. ramasee nyt on ihan selvä tyttö (tai nainen, missä se raja nyt ikinä meneekään). Zygeröä luulin joskus kauan sitten aluksi naiseksi mutta se harhaluulo meni nopeeta ohi. Scherzy on paha, en usko vieläkään, että on miespuolinen mutta johtuu ehkä avoista ja jostain muustakin kai.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 13 Joulu 2012 22:44

Täytyy munkin liittyä siihen samaan kerhoon, joka luuli Marika1:stä ensialkuun naiseksi. Johtuen varmaankin juuri tuosta nickistä. Aika nopeasti mulle kävi kuitenkin selväksi asian todellinen laita. Tapetin olen aina mieltänytkin jotenkin naiseksi. Pitäisköhän sitä vaihtaa oma avani, ettei kukaan vain erehtyisi sukupuolestani saati seksuaalisesti suuntautumisestani. [smilie=a_teeth.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Joulu 2012 22:46

Jonksu kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:
knocker kirjoitti: Kauheen vaikeita sanoja! Onneks on kuukle.
Ette varmasti arvaakkaan kuinka hyvä kaveri google onkaan lueskellessa tätä plazaa! ;)
Off topic:
Siitähän on tehty tutkimus, että googlen käyttäminen tyhmentää. [smilie=a_teeth.gif]
Off topic:
Yritäksä niinku vihjailla jotaki!? [smilie=thefinger.gif]

Kukaan ei oo vissiin kuvitellu mua alunperin mieheks! :D Jos joku tosin on lukenut yhdenkin mun 2010 vuoden viestin (voi luoja, kun mä häpeen niitä..), en ihmettele hänen luulojaan sukupuolestani laisinkaan. Ja kyllä mä nyt muutenkin ymmärrän, etten mä mitään maailman karskeimpia viestejä täälä kirjota, joten sallittakoon nyt kieltä purren teidän erehdyksenne. [smilie=a_cool.gif]

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Joulu 2012 23:38

Tapetti kirjoitti:Tai sitten "henkilö".
Dingdingdingdingding, oikea vastaus! Yritän päästä progressiivisuudessa, suvaitsevaisuudessa ja tasa-arvossa edes lähelle orgasmienkelin sfäärejä, vaikka tiedän ettei siihen kukaan koskaan yllä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Joulu 2012 00:55

Juu, meikäläisellä on mennyt sukupuolioletukset pieleen varmaan kaikkien äskettäin mainittujen kohdalla...
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Joulu 2012 22:29

Marika1 kirjoitti:
Marianne kirjoitti:ja onhan minulla naisen nimi nikkinä
Tästä tulikin jälleen kerran mieleeni, että päättelikö/päätteleekö monet minut naiseksi osittain nimimerkinkin perusteella? Luultavimmin ainakin jotkut. Marika1-nickiin päädyin siis vain ja ainoastaan (fanaattisen ;) ) Marika-fanituksen takia, eikä se viittaa pätkääkään mihkään muuhun. Ajattelin jotenkin, että kaikki ymmärtäisivät sen, koska perässä oleva 1 viittaa minusta vahvasti siihen. Anyway, aika huono nicki-valinta tuli tehtyä tästäkin syystä, mutta näillä mennään.
Luuli. Varsinkin kun sulla ei ole edes Marikan kuva avatarina. Prklö.
Edit: Siis tottahan minä nyt jo viime kaudella tajusin sun olevan mies (poika), mutta alunperin muistaakseni oletin naiseksi.
Risto kirjoitti:Mun pitää varmaan laittaa joku hikinen hevimies avaks ettei kukaan erehdy mun sukupuolesta. ;)
Älä lähre shinne. :x
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Joulu 2012 22:35

Se on katos Tirkka kätevää, kun voi kannattaa Marikaa nickis ja Tanjaa avas! ;) Aivan aluksihan mulla sitäpaitti oli Marika-ava, mutta sen vaihduttua en ole löytänyt hänestä mitään niin erityisen mageeta kuvaa, joka olisi ollut pakollista laittaa avaksi. Vaikka olen siis pari kertaa kunnolla ettinykki.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Joulu 2012 22:48

Pidä vaan noi, Marika1. Nyt sut jo tunnetaan ja tiedetään, ettet oo mikään pikkulikka. :)
Tai no, oot sä vähän. [smilie=a_cool.gif]
a walking disaster

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Joulu 2012 22:51

JVDS kirjoitti:Pitäisköhän sitä vaihtaa oma avani, ettei kukaan vain erehtyisi sukupuolestani saati seksuaalisesti suuntautumisestani. [smilie=a_teeth.gif]
Jaa että erehdy? [smilie=a_teeth.gif] :blackeye

Itsekin oletin ramaseen alunperin olevan mieheksi, vaikka vähän tuuminkin että onpas miekkosella vähän hämäävän tyttömäinen kirjoitustyyli. No, totuus selvisi sitten myöhemmin... nyt en enää olettaisikaan mieheksi, selkeästi tyttöhän tuo on. :abow:

Scherzyn kuvittelin kans (monen muun tavoin) tytöksi alunperin, kunnes hän sitten yksärillä paljasti olevansa poika. No, onhan tuo kehittynyt monen muunkin asian suhteen niistä ajoista, vaikka vähän tyttömäinen kirjoitustyyli on paikoitellen edelleen näkyvissä... ei siinä toki mitään pahaa ole, innokas fanitus on tässä tapauksessa hyvä juttu vaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Joulu 2012 22:55

^^ Kyllähän nyt aina vähän pitää ollakki! :icool:
Ja kyllä mä aionkin pitää, sillä avani ja nickini ovat tulleet itsellenikin jo niin tutuiksi ja turvallisiksi, etten niistä ihan hevillä luovu. :Love:

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 15 Joulu 2012 13:06

Seb taas oli nainen mulle, kunnes minuutti sitten luin hänen juttunsa "meidän miesten". Mielikuva on tullut oikeastaan vain siitä, että on samoja kiinnostuksen kohteita kun itselläni ja kirjoittelee aika pitkiäkin kaikenlisäksi järkeviä juttuja, hyvällä kieliopilla, joita ei monesti keskustelupalstoilla miehet tee. Oma mieheni kun ei yhtään perusta sanaleikeistä yms.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Joulu 2012 13:14

^ Noniin nyt selvisi miksi minuakin luullaan naikkoseksi! Olen liian ajattelevainen ja taitava kielellisesti ollakseni mies. :D

Seb oli ensin minullekin tyttö! Ajattelin että hän olisi joku 14-18v fanittajatyttö, joka tietysti rakastaisi Sebastiania yli kaiken.
Sitten aloin lukea tyypin juttuja paremmin ja huomasin että ihan liian järkevä tyyppi ollakseen mikään fanityttö. Aloin jopa kuvitella että hän olisi itse Sebastian Tyne!
Nyt on selvinnyt että seb on liian vanha Tyneksi.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 15 Joulu 2012 13:18

^^Sua varmaan luulisin muuten naiseksi samoilla perusteilla, mutta nimimerkkisi on sellainen, jota naisten on vaikea kuvitella ottavan. Kyllähän moni mies kirjoittaa hyvin, mutta jostain syystä keskustelupalstoilla tuntuu, että miehet eivät jaksa panostaa juttuihin niin paljon.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja seb » 15 Joulu 2012 13:20

Vanhassa repussakin voi olla hyvät eväät kuuluu vanha kansanviisaus :thumbsup

Taidan olla tosiaan vanhimmasta päästä tällä foorumilla, mutta en anna (toivottavasti eivät muutkaan) sen häiritä, sillä iän korventamassa kropassani piiloittelee nuori elämäniloa pursuava mies!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Joulu 2012 13:21

Tapetti kirjoitti:Mielikuva on tullut oikeastaan vain siitä, että on samoja kiinnostuksen kohteita kun itselläni ja kirjoittelee aika pitkiäkin kaikenlisäksi järkeviä juttuja, hyvällä kieliopilla, joita ei monesti keskustelupalstoilla miehet tee. Oma mieheni kun ei yhtään perusta sanaleikeistä yms.
Ai kun minusta taas tuntuu, että miehet yleensä tykkää sanaleikeistä paljon enemmän kuin naiset. Jos taas oikeinkirjoitus on hakusessa, vaikuttaa kirjoittaja yleensä heti joltain 13-14-vuotiaalta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Joulu 2012 13:26

Tapetti: Oho, olipa erikoinen mielipide! Olen itse siis samaa mieltä kanssasi, ettei nickini ole tippaakaan sellainen jonka nainen ottaisi. Ehkä tämä "enkeli" kuulostaa vähän akkamaiselta, mutta olen silti alusta asti ihmetellyt miksi nickini takia minua on luultu teinitytöksi. :D En osaa kuvitella teinitytölle mitään orgasmeihin liittyvää nickiä.

Toisaaltahan suurin osa täällä olevista nimimerkeistä on mielestäni paremmin miehelle sopivia. Esimerkiksi Tapettia pidin miehekkäänä nickinä, kunnes tajusin että tapetti on "esineenä" (eli ei BB-terminä vaan nimenomaan sen sanan oikeassa merkityksessä) oikeastaan aika epämiehekäs.

Ehkä joku Scherzy kuulostaa enemmän tytön nimimerkiltä, mutta olen alusta asti tiennyt että hän on poika, joten en ole siitä tiedosta järkyttynyt koskaan. Eli siis sain tietää sen jo ennen kun liityin tänne foorumille itse.

seb: Ei se tietystikään häiritse! Se on vaan hyvä että täällä on eri ikäisiä, niin saadaan vähän erilaista näkökulmaa. Eihän toki näkökulmat ole iästä kiinni, mutta onhan vanhemmilla ihmisillä usein erilaisia tapoja ajatella kun nuorilla.
Itse ainakin saan todella paljon siitä jos joku elämää enemmän kokenut kertoo tarinoita ja ajatuksiaan. :thumbsup Itse kuitenkin olen aika pikkupoika vielä, vaikka elämää kokenut olenkin.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 15 Joulu 2012 19:16

tuusannuuska kirjoitti: Ai kun minusta taas tuntuu, että miehet yleensä tykkää sanaleikeistä paljon enemmän kuin naiset. Jos taas oikeinkirjoitus on hakusessa, vaikuttaa kirjoittaja yleensä heti joltain 13-14-vuotiaalta.
Kiitoksia vaan mulla taitaa noita kiroitus häröjä olla eniten mutta suatan kummiskin olla hiukkasen vanhempi :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Joulu 2012 19:22

Slamjam kirjoitti:Kiitoksia vaan mulla taitaa noita kiroitus häröjä olla eniten mutta suatan kummiskin olla hiukkasen vanhempi :blackeye
Eeekäku sinä kirjotat vielä ihan selvää tekstiä, löytyy välimerkit ja isot kirjaimet sieltä mistä pitääkin. Tarkoitan sellaista tekstiä joka näyttää siltä, että kirjoittajaa ei kiinnosta pätkääkään saako kukaan muu sujuvasti luettua tuotosta, kunhan nyt vaan saa äkkiä kirjotettua sen mitä sylki suuhun tuo.
The reason I swear so much is because fuck you.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”