(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Joulu 2012 15:43

Marika1 kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:Kovin yllättävää mielestäni tuo ramaseen näinkin laaja mieheksi luuleminen.
Minusta suorastaan käsittämätöntä, että näin moni luuli ramaseen olevan nainen. :shock:
Ajatushärö.
Itse jopa aikoinaan kallistuin enemmän naisen puolelle Zygerön kohdalla, mutta nykyään suorastaan hävettää, miten olen ikinä voinut kuvitella niin. :oops: Zygerö on meinaan ollut selvimpiä miehiä täälä jo kauan aikaa.
Selvästä nyt en tiedä (ainakaan joskus viikonloppuisin), mutta mieheksi ne aina lääkärissä väittävät.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja jaiba » 11 Joulu 2012 18:25

Zygerön kohdalla ainakin minua vähän hämäsi nuo pinkit allekirjoitukset ja bblistit joskus aiemmin. Jos ennen parempaa tietoa olisi pitänyt arvata, niin naiseksi olisin veikannut.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Joulu 2012 18:30

Kylläpäs sitä ollaan kivikautisia! Pinkki väri ja söpöt avat on tyttömäisiä, ja jos hehkuttaa kaunista juontajaa niin on automaattisesti mies. :imrgreen:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Joulu 2012 18:51

jaiba kirjoitti:Zygerön kohdalla ainakin minua vähän hämäsi nuo pinkit allekirjoitukset ja bblistit joskus aiemmin. Jos ennen parempaa tietoa olisi pitänyt arvata, niin naiseksi olisin veikannut.
Soosoo, ne mitään pinkkejä ole kun fuksianpunaisia. [smilie=a_cool.gif]
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Joulu 2012 19:10

Mun pitää varmaan laittaa joku hikinen hevimies avaks ettei kukaan erehdy mun sukupuolesta. ;)

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Marianne » 13 Joulu 2012 15:47

Minä en kyllä osaa sanoa suurimmasta osasta onko ne miehiä, naisia vai marsilaisia ellei nikki sitä kerro tai tyyli on hyvin miehekkään karski tai naisellisen hempeä. Ihmettelen miten useimmat täällä pystyy niin hyvin huomaamaan millainen persoona sen nikin takana on, minä en ja en osaa vastata esim. vuoden foorumilainen kyselyyn.
Luulin minäkin Ramaseeta mieheksi, mutta Orgasmienkelin tajusin heti pojaksi toisin kuin suurin osa.
Minut päättelee vinkumisen perusteella varmaan hyvin helposti naiseksi ja onhan minulla naisen nimi nikkinä vaikkei se ole oma nimeni tietenkään, kuka nyt omaa nimeänsä paljastaisi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Joulu 2012 16:09

^ Toisaalta kun täällä ei ole minkäänlaisia kuvia itsestään, niin ei se oma nimi vielä kovin paljon paljastaisi. Varsinkin jos ei kerro itsestään liian henkilökohtaisia asioita, niin eihän sitä kukaan vielä nimen perusteella osaisi tietää kuka siellä kirjoittelee.
En kuitenkaan itsekään pitäisi täällä nickinä omaa nimeäni, sentään.. :D

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Joulu 2012 16:23

Marianne kirjoitti:ja onhan minulla naisen nimi nikkinä
Tästä tulikin jälleen kerran mieleeni, että päättelikö/päätteleekö monet minut naiseksi osittain nimimerkinkin perusteella? Luultavimmin ainakin jotkut. Marika1-nickiin päädyin siis vain ja ainoastaan (fanaattisen ;) ) Marika-fanituksen takia, eikä se viittaa pätkääkään mihkään muuhun. Ajattelin jotenkin, että kaikki ymmärtäisivät sen, koska perässä oleva 1 viittaa minusta vahvasti siihen. Anyway, aika huono nicki-valinta tuli tehtyä tästäkin syystä, mutta näillä mennään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Joulu 2012 17:40

Marianne kirjoitti:Ihmettelen miten useimmat täällä pystyy niin hyvin huomaamaan millainen persoona sen nikin takana on, minä en ja en osaa vastata esim. vuoden foorumilainen kyselyyn.
Jotkut, kuten minä, viettää tällä foorumilla ihan liikaa aikaa joten kyllähän näistä ihanaisista kanssakirjottelijoista väkisinkin jää jotain mieleen. On täällä tosin joitakin tyyppejä joista en tiedä mitään vaikka he viestimäärän perusteella paljon keskusteluihin osallistuisivatkin.

Yleensä ne tyypit jotka postaa pelkästään BB-kauden aikana unohtuu aika nopeasti kauden loputtua.
Edit: Ja kyllä mä ainakin luulin aluks et Marika1 on tyttö.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 13 Joulu 2012 18:01

Marika1 kirjoitti:
Marianne kirjoitti:ja onhan minulla naisen nimi nikkinä
Tästä tulikin jälleen kerran mieleeni, että päättelikö/päätteleekö monet minut naiseksi osittain nimimerkinkin perusteella?
No minä ainakin luulin niin. Moni käyttää tyyliin Marikafani tms. ja itse kun en tuota kautta juurikaan seurannut, niin luulin, että se on joku omista nimistäsi.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Joulu 2012 18:26

^ No kyllähän sen noinkin voi ymmärtää. Tulipahan nyt ainakin yhdelle väärinkäsitys selväksi.

Tapetti on muuten ollut alusta asti mielikuvissani nainen ja taidanpa ollakin oikeassa. Varmuus sukupuolesta siis tullut puhtaasti siitä, kun "5 parasta..."-ketjussa listasi pelkästään miehiä sexyimmiksi julkkiksiksi. ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Joulu 2012 19:03

Ristoa on pakko kompata siinä että aika hyvin vakkareiden persoonat jää mieleen. Onhan niitä aktiivisia mysteereitäkin toki muutama, kuten esimerkiksi calderyon. :D
Sitten on taas näitä joista ei ota yhtään selvää ovatko oikeasti sellaisia kun vaikuttavat olevan. Punde on ainoa esimerkki jonka osaan nimetä!
Itse ainakin haluan uskoa että Punde on kivempi tyyppi oikeasti. [smilie=thefinger.gif]

Minusta taas Tapetti on aina ollut mies. Tuo nicki on jotenkin sellainen jonka luulisin miehen ottavan helpommin, mutta nyt olen Tapetin viestejä enemmän lukenut ja huomannut että nainenhan siellä oikeasti kirjoittelee.
Sisupussikin on aina ollut mies, mutta taidankin olla väärässä.
Kohta selviää että Reilulaksatiivi ja ysiluokkakin on naisia, vaikka ne on ihan selviä miehiä jos minulta kysytään. :o

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 13 Joulu 2012 19:06

^Tapetin arvelin heti naiseksi. Sisupussin kuvittelin myös olevan mies. Ysiluokka on minusta nainen, vaikka mieheksi luulinkin. Reilulaksatiivista en kyllä osaa sanoa. Ehkä naisen kannalle hieman enemmän kallistuisin.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Joulu 2012 19:11

^^ Sanoisin, että sisupussi on mies ja ysiluokka nainen. Varmaksi en yhtään kyllä pistä. Reilulaksatiivin sukupuolesta ei puolestaan ole mitään käryä.
Edit: Mulla on näköjään justiin samat mietteet rubyn kanssa. :bidmouth:

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja sandman » 13 Joulu 2012 19:21

Avatarin perusteella en ole ikinä mitään olettanut, koska yleensähän nuo kuvat on valittu vitsillä tai fanituksen takia tai otettu vain joku cooli kuva.

Sanoisin että omalla kohdallani vaikuttaa ne parit ensimmäiset kommentit mitkä joltain nimimerkiltä näen ja jää mieleen, ja sitten vaikuttaahan se nimimerkkikin hieman siihen ensivaikutelmaan. Sitten aivoihini lokeroituu tuon ensivaikutelman perusteella että tämä ja tämä on mies tai nainen.

Ja tuon mielikuvan muuttaminen onkin sitten työlästä ja aikaa vievää. Mouria pidin kuukausia miehenä ja Marika ykköstä puolestaan naisena vaikka näin jälkikäteen voisi sanoa että vihjeitä oli ilma sakeana mutta kun mä en vaan tajuu.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Joulu 2012 19:44

orgasmienkeli kirjoitti:Minusta taas Tapetti on aina ollut mies. Tuo nicki on jotenkin sellainen jonka luulisin miehen ottavan helpommin, mutta nyt olen Tapetin viestejä enemmän lukenut ja huomannut että nainenhan siellä oikeasti kirjoittelee.
Sisupussikin on aina ollut mies, mutta taidankin olla väärässä.
Kohta selviää että Reilulaksatiivi ja ysiluokkakin on naisia, vaikka ne on ihan selviä miehiä jos minulta kysytään. :o
Tapetti on kyllä selvä nainen mulle. Sisupussin miellän ennemmin mieheksi kuin naiseksi. Reilulaksatiivia ja ysiluokkaa luulisin molempia naisiksi, mutta näistä en ole läheskään niin varma kuin suurimmasta osasta muita käyttäjiä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mour » 13 Joulu 2012 20:10

Ysiluokan mielsin näihin päiviin saakka mieheksi, mutta jossain sivulauseessa "paljasti" itsensä naiseksi. Heh. Se oli eniten metsään mennyt mielikuva hetkeen. Oikeastaan jokaisesta tiuhaan foorumilla pyörivästä tyypistä on jonkunlaisia mielikuvia muodostunut, mutta niinhän sitä ihmisistä aina. ;)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Joulu 2012 20:35

orgasmienkeli kirjoitti:Sitten on taas näitä joista ei ota yhtään selvää ovatko oikeasti sellaisia kun vaikuttavat olevan. Punde on ainoa esimerkki jonka osaan nimetä!
Nyt voin vihdoin paljastaa, en ole oikeasti mies.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 13 Joulu 2012 21:17

Punde kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Sitten on taas näitä joista ei ota yhtään selvää ovatko oikeasti sellaisia kun vaikuttavat olevan. Punde on ainoa esimerkki jonka osaan nimetä!
Nyt voin vihdoin paljastaa, en ole oikeasti mies.
Andorgyyni kenties?
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Joulu 2012 21:37

Tapetti kirjoitti:
Punde kirjoitti: Nyt voin vihdoin paljastaa, en ole oikeasti mies.
Andorgyyni kenties?
Kauheen vaikeita sanoja! Onneks on kuukle. Mutta ei ihan, Punde on sukupuoleton skyrim hahmo, jonka kaikki sanomiset on syytä ottaa erittäin vakavasti. ;)
a walking disaster

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 13 Joulu 2012 21:44

On täällä näköjään muutkin erehtyneet, minäkin olen luullut Marika 1:stä naiseksi ihan tuon nickin perusteella ja ysiluokkaa mieheksi.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja ramasee » 13 Joulu 2012 21:50

Kiva lukee näitä ihmisten olettamuksia sukupuolesta. Itellä ei oikein oo mitään selvyyttä mistään. Ajattelen tyyppejä vaan ihmisinä, en oikeestaan mieti sen enempää, kunhan nyt vähän tunnistaa kuka on mieltä mistäkin asiasta ja näin.

Minusta on ihan kiva, että porukka on luullu mun olevan mies, joskus aattelin, etten mitään sukupuolesta kirjoita, mutta sekin meni sitten. [smilie=a_teeth.gif]

Se pitää kyllä todeta ainakin Marika1:lle, ;) että en kyllä oo se naisellisin nainen. Yks päivä huvitti se, että työkaverimies opetti mulle miten meikataan.
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”