Yleinen örveltämisketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Helmi 2020 21:39

Journey so far: 2x oriGINal lonkero, 3x Pastillishot shottia, kaksi lidlin punaista.

Kohta valkovenäläinen punaiseen maitoon. Porvariversio.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Helmi 2020 21:40

Mä en tee näitä tuplaviestejä, foorumilla on joku ongelma.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Helmi 2020 21:43

DosterMan kirjoitti:
01 Helmi 2020 21:40
Mä en tee näitä tuplaviestejä, foorumilla on joku ongelma.
Ei se mitään. Siirsin tuplan pois, kun satuin olemaan hereillä. :thumbsup
:trollface:

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 01 Helmi 2020 22:53

Pari kaljaa koska miksipä ei.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Helmi 2020 00:17

Aina voi ottaa pari. Nyt meni lasi poikineen, onks täällä ketään?
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 02 Helmi 2020 00:25

Ei ollut Pirkka-viini hassumpaa, siirryn viimeiseen lasilliseen :)
:thumbsup

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Helmi 2020 00:26

Pirkka ja viini, samassa lauseessa!? Kyllä tämä on kokeiltava joskus.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 02 Helmi 2020 00:33

Mour kirjoitti:
02 Helmi 2020 00:26
Pirkka ja viini, samassa lauseessa!? Kyllä tämä on kokeiltava joskus.
Joo, kyllä kannattaa! Olen kuullut paljon kehuja eri versioista, mutta päätin itse aloittaa punkusta, kun se on se mun sydäntäni lähinnä oleva vaihtoehto. Alkon tilausvalikoimasta löytyy, vaikka kuulemma jatkossa tulee ihan hyllytavaraksi ainakin osaan myymälöistä. Ei tämä nyt ihan lemppariksi yllä, mutta aika sellainen helposti lähestyttävä kuitenkin... Univajeen ja parin stressiviikon jälkeen toimii juuri sopivan nollaavasti :Cheers:
:thumbsup

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Helmi 2020 00:35

Ai hitto, no nyt oli hyvä myyntipuhe. Testiin! Nyt join tuollaisen Californian tuliaispunkun ja oli ihan timanttista tavaraa. Voisin syleillä koko maailmaa eikä tee mieli mennä nukkumaan. :in love:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 02 Helmi 2020 00:43

Joo, ei tässä nukkumaan joutaisi, mutta voi olla, että kroppa päättää toisin :bidmouth: Toisin sanoen väsymystä piisaa. Fyysistä siis, ei henkistä. Aloin katsoa alusta Frendien vanhoja jaksoja, joten tunnelma on korkealla.
:thumbsup

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Helmi 2020 00:45

No joo, kroppa voi kyllä sammua ennen mieltä. Tuli vaan sellainen olo, et hitto samapa tuo, katotaan kauanko jaksaa ihan vaan näyttöä tuijottaa ja fiilistellä. :kippis:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 04 Helmi 2020 19:15

Kohta aukeaa viinipullo näin vaihteeksi. Nyt vain koitan päättää, että haluanko valkkaria vai punkkua.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 04 Helmi 2020 20:01

Wendla kirjoitti:
04 Helmi 2020 19:15
Kohta aukeaa viinipullo näin vaihteeksi. Nyt vain koitan päättää, että haluanko valkkaria vai punkkua.
Punkkua.
:trollface:

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 04 Helmi 2020 21:15

Ääni punaiselle. En oo krapulaan taipuvainen muutoin, mutta valkkari närästää ja särkee päätä. Monella kait punaviini tekee sen ennemmin...
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Helmi 2020 08:43

Jotenkin osasin odottaa, että punkku saa enemmän kannatusta, jos kannatusta tulee. Varsinkin Skyggen kohdalla osasin jo jostain syystä odottaa, että kohta se punkkuääni tulee. Oisin kyllä ollut äimänä, jos ääni olisikin yllättäen tullut valkkarille. :D

Punkkuhan se sitten lopulta oli, sopi paremmin naposteltavien kanssa. Tarkoitus oli ottaa vain pari lasia, mutta mahdollisesti saatoin ottaa vielä pari lisää. Näin käy joskus.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 14 Helmi 2020 21:31

Pari voinee ottaa. Mukavaa ystävänpäivän iltaa. :in love:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 15 Helmi 2020 07:35

Hyvää eilistä ystävänpäivää :love61:

On se hyvä, että alkosta saa nykyään myös pikkupulloja punkkua. Oon tän kämpän ainoa punkun juoja. Ja oon tullu siihe tulokseen, että oon jo liian vanha yhelle normipullolle punkkua viikonlopussa. Oivoi.

Puoliso totesi eilen illalla järkyttyneenä, että onko meistä tullut aikuisia, kun litkitään nykyään koko ajan viiniä. Aikuisuudesta en kyllä tiedä. Itse oon enemmän sillä kannalla, että hän on tossun alla. Ja koska minä olen viininlipittäjä, niin meillä lipitetään viiniä. :D

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Helmi 2020 22:52

Kaikkien kännien känni. Tämä känni olkoot eeppisin känni. Kännien känni.

Ehkä tämä känni on hallituin ja hillityin känni. Joku sanoisi kontrolli.

Viimeinen känni?
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Helmi 2020 01:14

Join baarissa 3 olutta ja 1 lonkeron. Olen humalassa. En pidä tästä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Helmi 2020 09:42

Wendla kirjoitti:
15 Helmi 2020 07:35
On se hyvä, että alkosta saa nykyään myös pikkupulloja punkkua.
Nauroin yks päivä niille trippimehupurkeille, joita nykyään saa Alkosta. Valkkaria siis, mutta pakkaus on kokoluokkaa trippimehu. :D

Ei tullut eilen varsinaisesti örvellettyä, kaksi puolen litran olutta ja yksi 0,33 tuli juotua. Yllätyin nykyisistä toleransseista. Kolmella A-oluella sain kivan hetkellisen nousuhumalan. Muutenkin sopivan kännin saan nykyään 7-8 annoksella viiniä tai olutta.

Sitä se teettää, kun ei nykyään kumoa kahta pulloa viintä/pulloa viinaa paria kertaa kuussa. :roll: Ihan tietoinen valinta olla juomatta järkyttäviä kännejä. Pitää kuitenkin aina seuraavana päivänä ulkoiluttaa koiraa ja mun darroilla se ei onnistuisi. [smilie=a_bravo.gif]
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 23 Helmi 2020 10:59

Skygge kirjoitti:
23 Helmi 2020 09:42
Wendla kirjoitti:
15 Helmi 2020 07:35
On se hyvä, että alkosta saa nykyään myös pikkupulloja punkkua.
Nauroin yks päivä niille trippimehupurkeille, joita nykyään saa Alkosta. Valkkaria siis, mutta pakkaus on kokoluokkaa trippimehu. :D
Mpyh, hyvähän sitä on trippimehuille naurella, jos pystyy juomaan enemmän. Mutta siinä vaiheessa, kun hyvä viini menee pilalle ja hukkaan, niin sillon ei kyllä naurata. :sad55: :D

Mie oon jotenkin viimeaikoina jaksanu hämmentyä siitä, miten iso alkomaholin sietokynnys ihmisillä on. Tosin osa örvelöistä täällä on kyllä miehiä ja miehet nyt yleensäkin voi vetää enemmän. Mutta silti jaksaa hämmentää.

Tosin itse oon kyllä aina ollut aika herkästi humaltuva. Johtunee varmaan siitä, että ei tuota kosteampaa historiaa niin paljoa ole. Nuorena olin aina se outolintu, kun ei juhlajuoma kiinnostanut. Tai no taisin kyllä muutenkin olla se outolintu, mutta se nyt ei liity tähän. Joka tapauksessa baariinkin jaksoin raahautua ensimmäistä kertaa vasta 19-vuotiaana. Ensimmäiset känöset myös 19-vuotiaana. Alkoholintäyteiset opiskelijabileet ei myöskään aikoinaan kiinnostaneet. Eli kokonaisuudessaan oon ollu aika hillitty juoja. Tykkään sellaisesta kevyestä hiprakasta ja sen tuottamasta vapautuneisuudesta. Ja semmoset rauhalliset pubit on myös erittäin jees. Semmoset missä voi istahtaa jonkun kanssa alas parille juttelemaan kaikkia jänniä. Ja sitten kun on vähän juomaa pohjalla, niin jännistä keskusteluista voi mukavasti vielä astetta normaaliakin jännempiä.

Hmmm... Oonkohan mie jo sanonut jotain tällaista tänne aiemmin? En oo varma. No väliäkös tuolla. :D

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Helmi 2020 16:20

Wendla kirjoitti:
23 Helmi 2020 10:59
Mpyh, hyvähän sitä on trippimehuille naurella, jos pystyy juomaan enemmän. Mutta siinä vaiheessa, kun hyvä viini menee pilalle ja hukkaan, niin sillon ei kyllä naurata. :sad55: :D
Joo ihan näppäriä ne on kyllä. :tu Huvitti vain kun näin ekaa kertaa ne valkoviinipurkit. :D Punaviiniä voiskin ostaa pikku pulloissa joskus. Saisi just sen 2-3 lasillista. Avovaimo ei punkusta tykkää (maistaa vaan joskus mielenkiinnosta) ja yksin harvoin uskallan 0,7 punkkupulloa juoda, kun tulee niin jäätävä hedari vaikkei känni olisi edes kummoinen.
Wendla kirjoitti:
23 Helmi 2020 10:59
Mie oon jotenkin viimeaikoina jaksanu hämmentyä siitä, miten iso alkomaholin sietokynnys ihmisillä on.
Mä olin enemmän hämmentynyt siitä, kuinka nopeasti se sietokyky laskee. Olin syys-joulukuun täysin juomatta. Sitä ennen tosiaan yleensä se 1-2 kertaa kuussa 1,5 litraa valkkaria. 3l tonkka puoliksi siis. Sitten kun uutenavuotena join, niin yllätyin siitä, kuinka nopeasti nousi päähän. Oon kuitenkin 183/100kg niin pääsi yllättämään. No ei se mitään, pääsee halvemmalla.
Wendla kirjoitti:
23 Helmi 2020 10:59
Joka tapauksessa baariinkin jaksoin raahautua ensimmäistä kertaa vasta 19-vuotiaana.
Mulla oli samat. Tosin kotikyläni onkin tuppukylä, jonka ainoassa baarissa ei huvittanut käydä. Paska meno ja nuoriso vaan vittuili toisilleen.
Wendla kirjoitti:
23 Helmi 2020 10:59
Ja semmoset rauhalliset pubit on myös erittäin jees.
Pub-henkiset paikat on kyllä 5/5. Yökerhoihin mua ei saa kirveelläkään. Pubissa voi käydä rauhassa istumassa ja juomassa sen muutaman tuopin tai valkovenäläisen ja lähteä kotiin. Tosin edellisestä kerrasta on jo neljä vuotta. :D Bändien klubikeikat on jees ja keikkoja lähden mielellään katsomaan ja silloin kyllä tykkään baarin puolelta napata muutamat oluet. Jyväskylässä asuessa Tanssisali Lutakko oli mun vakkari mesta ja siellä kävinkin parhaimmillaan useamman kerran kuussa kuuntelemassa musaa ja ottamassa muutamat. :thumbsup
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”