Vappu Pimiä

Vastaa Viestiin
Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 28 Syys 2005 19:46

Mä inhoan nykyään Vapun naamaa. Aina sieltä kuulee ne samat tutut lauseet ja se ärsyttää niin vietävästi: " Sä voit myös osallistua keskusteluun omalla kommentillasi " toistetaan tuhat kertaa samoin kuin äänestysohjeet, liven tilaus, eilisen ja tämän illan realityn tapahtumat ja kaikki muu mahdollinen. Kysymykset on samoja, mihin on vastattu jo tuhat kertaa ja jos eivät ole niin vastaukset ovat mitä ilmiselvimpiä. Ihan sama kuka tota juontais niin silti vihaisin sitä juontajaa, mutta harmi ku Vappu joutuu sitä juontamaan, koska mulla nyt vaan on mennyt hermot siihen täysin. ÄRäräräräÄRRÄ

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 28 Syys 2005 20:29

ekaa kertaa kommentoin juontaja-keskustelua, en ole lukenut näitä palstoja ja enkä lue... mikään ei vois olla musta tylsempää kuin väitellä onko juontaja tylsä vai ei ja ärsyttääkö se jotain vai ei, mulle nää kaks on yhtä samantekeviä kuin bussikuski joka ajaa bussia jolla menen aamulla töihin... Vappu ja Mari ovat täällä töissä eivätkä kilpailemassa.... :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 30 Marras 2005 00:28

Minusta on tullut Vapun puolesta liputtaja, vaikkei kärsivällisyyteni (mainoksia, mainoksia, mainoksia) riitä kuin noin yhteen, korkeintaan kahteen BB-extraan per viikko.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 30 Marras 2005 09:44

Vappu on kyllä viihdyttävä. Suu käy ja suurelta osin sieltä ei tule mitään asiaa, mutta kun Vappu sitten aina repeää omalle hölmöydelleen niin ei siinä kotonakaan mitään muuta voi kuin hymyillä.

Loistavasta juontajasta huolimatta itse Extra onkin turhankin puutteellinen ohjelma, siihen kaipaisi paljon kaikkea muuta sisältöä. Mutta se onkin toisen viestiketjun juttu se.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Marras 2005 14:10

Voin laskea yhden käden sormilla kerrat jotka olen katsonut BB extran. Vappusta paistaa tietynlainen ammattitaidottomuus, mutta tämä chatti- ohjelma onkin kai tarkoitettu nuorisolle, joten Vappu on ihan hyvä vaihtoehto. Ensivuoden BB Extran toivoisin olevan muutakin kuin "rahat pois kakaroilta (tai siis heidän vanhemmiltaan)" ohjelma.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 30 Marras 2005 15:04

Vappu tarvitsisi vähän rauhallisemman studion jossa tehdä ohjelmaa. Eilenkö se oli kun Vappu mainitsi taas kerran että kameran takana on niin paljon vilskettä että sanat sekoavat.

Itse ohjelman idea on kyllä ollut ihan turha, mutta sehän ei varmaan ole Vapun syytä ole eikä siten oikein kuulu tähän ketjuun.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 02 Joulu 2005 14:08

Näin kauden päätyttyä täytyy kiittää Vappua loistavasta työstä. Harmi että juonnettava ohjelma oli tällainen. No, ensi kaudella toivottavasti näemme erilaisen extran. :)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Joulu 2005 16:23

VAppu on Hotti ja iloinen. Ihana.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 02 Joulu 2005 20:42

Vappu oli ihan hyvä juontaja aivan kuten odotinkin, sillä pidin hänestä jo MTV3 Chatin aikoihin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Marras 2006 14:08

Uudessa Seiskassa on Vapun haastattelu.
Seiska kirjoitti:Toista kautta BB Extraa tekevän Vappu Pimiän ääni saa vakavamman sävyn, kun häneltä kysytään, mikä saa pahalle päälle.
-Tyhmät ihmiset. En minä itsekään mikään Einstein ole, mutta tyhmyys ärsyttää. Liikenteessä vihastun autokuskien toilailuista useastikin. Se myös ärsyttää, että ihmiset tekevät rikoksia ja pääsevät kuin koira veräjästä.
Vapun purkauksessa kyytiä saavat myös korkea perintövero ja kansanedustajat, jotka eivät tee duuniaan.
-Sekin on väärin, että rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät.

Miettikää sanomisianne!

Radioalan tutkinnon suorittanut Vappu tekee päätyönään UudenKissin Aamuklubia Niko Kivelän kanssa ja syksyisenä projektityönä BB Extraa.
Myös MTV3:n yöchatissa työskennellyt Vappu on tottunut siihen, että paljon esillä oleva ihminen herättää tunteita
-Olen tottunut siihen, että ihmiset antavat negatiivista palautetta. Varsinkin yöchatissa saattoi tulla törkeitä kommentteja. Sain paljon palautetta ulkonäöstäni.
-Ihmiset ovat kommentoineet häitäni sanomalla, että olen lihava eli minun täytyy olla raskaana ja siksi menen naimisiin. Vappu puuskahtaa.
Vappua eivät niinkään huolestuta omat tunteet, sillä ne hän pystyy käsittelemään. Hänen mukaansa ihmisten pitäisi tuntea vastuuta siitä, mitä he sanovat julkisuudessa.
-Jos menen televisioon normaalivartaloisena, enkä paina 42 kiloa, niin olen heti lihava. Pitäisikö kaikkien olla mallin mitoissa? Tässä maassa on paljon syömishäiriöitä ja minunkin kaveripiirissäni on sitä esiintynyt. Millaisen kuvan nämä ihmiset antavat teini-ikäisille tytöille, jotka katsovat BB:tä? Joku raja sentään pitäisi olla, Vappu toteaa.

Arki on melkoista matalalentoa

Yli 16-tuntisiksi venyvistä työpäivistä huolimatta Vappu jaksaa olla iloinen. Radiossa Vappu on aamutunnit eli puolikuudesta kymmeneen, ja työpalaverien tai salilla käymisen jälkeen hän suuntaa Kivenlahteen suunnittelemaan illan juontoja. BB-taloon päästyään hän menee heti pötköttämään työmaakonttiin.
-Ensimmäiset pari kuukautta nukuin lattialla ohuella patjalla. Sitten sain yhden asukkaan vanhan sängyn. Minulla on korvatulpat, joten kyllä siinä aina tunnin verran saa koiranunta, Vappu naurahtaa.

Lipsahduksista seuraa sanktioita

Kaikista Big Brotheriin liittyvistä aiheista Vappu ei voi puhua. Hän ei voi esimerkiksi kertoa, että kuka on oma suosikki.
-Ihmiset spekuloivat julkisuudessa, kuka minun suosikkini on, ja usein he arvaavat väärin. En ole samaistunut niin vahvasti tämän kauden ihmisiin, siksi minulla ei välttämättä ole selkeää suosikkia.
Vapun mukaan kilpailijat tekevät ohjelman. Heidän persoonallisuudestaan on paljon kiinni.
-Monet ovat olleet estottomampia kuin viime vuonna. Alkoholin käyttö on runsaampaa, riitoja ja skandaaleja on nähty. Kilpailijat lähtevät myös innokkaammin tilateisiin ja tykkäävät räväyttää.
Vappu uskoo, että uudet kilpailijat ovat tietoisempia siitä, miten pitää käyttäytyä saadakseen ruutuaikaa.
-Monilla on aika kovat odotukset, koska he haluavat julkisuuteen sen tuomien etujen takia. Ei tämä ole mitään ruusuja ja samppanjan juontia.
-Nuorilla on se käsitys, että julkisuus on ammatti, että se elämä on pelkkiä kekkereitä. Sitä se ei todellakaan ole, Vappu muistuttaa.
BB Extra on suora lähetys, joten mokia sattuu toisinaan, niistä Vappu kuitenkin selviää nauramalla.
-Monien mielestä sähellys ja mokaaminen ovat minun tavaramerkkini. Kävin itse asiassa Teatterikorkeakoulun improvisaatiokurssin, jossa opittiin mokaamaan oikein. Moka on lahja, älä takerru itse siihen, niin eivät muutkaan takerru, Vappu nauraa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Marras 2006 13:22

Seiska kirjoitti:BB-Extran juontaja Vappu Pimiä on siviilissä himourheilija.
-Vedän jumppia helsinkiläis-saleilla. Kun BB-pestini joulukuussa päättyy, palaan jumppamaikaksi ja tietenkin jatkan aamujuontajan pestiäni Kiss FM:llä, kuten olen tehnyt tähänkin saakka, Vappu kertoi Seiskalle hiljattain.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Marras 2006 16:59

Vapulla on sanottavaa.

Olen itse aina tykännyt Vapusta. Muistan joskus vuosia takaperin seuranneeni chattia pelkästään Vapun kouhotusten takia... en nyt aktiivisesti, mutta unettomina öinä - silloin kun SBB:stä ja 24/7:sta ei ollut tietoakaan :)

Mikäs siinä, jos juontokortit tippuvat joka lähetyksessä ;) ei BB Ekstra nyt ole mikään maailman vakavin ohjelma.

Vappu on sympaattinen ja kerrassaan ihastuttava pakkaus.
Moka on lahja, älä takerru itse siihen, niin eivät muutkaan takerru
;)

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 30 Marras 2006 19:25

Aika kiva tuo Vapun kämmit -pätkä, mukava ylläri.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 30 Marras 2006 19:30

On se Vappu kyllä ihan hauska juontaja :D Ei voisi muita edes kuvitella juontamaan Extraa..

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 30 Marras 2006 19:32

Mokapätkä oli tosiaan hauska ja erityisesti Vapun reaktio oli ihana. :D Tuli vissiin yllärinä itselleenkin.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Marras 2006 19:35

Tinttu kirjoitti:Aika kiva tuo Vapun kämmit -pätkä, mukava ylläri.
Niin oli.
TSN kirjoitti: On se Vappu kyllä ihan hauska juontaja Very Happy Ei voisi muita edes kuvitella juontamaan Extraa..
Itsekin tykkään Vapusta, jos kohta pääsiäinenkin on mukava. (siis Marikin...)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Joulu 2006 19:56

Viisaita sanoja Vapulta.

On muuten suosikkini. Marin voisi laittaa pakkolomalle ja Vappu juontaisi kaikki BB-ohjelmat. (Tottakai vapaalla Kissistä koko syksyn.)

Vappu on hyvän näkönen kun tukka on korvan takana. Kasvotkin näyttää kapeammilta (ei niissä toki leveämpinäkään mitään vikaa ole.)

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 12 Heinä 2007 20:17

Vappu kertoilee kuulumisiaan tuoreessa Seiskassa. Lupaili "tosi herkullisia" tyyppejä taloon.

Seiskan nettitv:n juttu http://www.seiska.fi/huhhuh/seiskatv/_a ... ia+kokkaa/
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2007 11:29

BB-Vappu kaipaa terveempää naisihannetta
29.08.2007 10:18

Suomen Big Brother -kisan päälähetyksen juontajana tänään aloittava Vappu Pimiä kaipaa terveempiä kauneusihanteita. "Normaalipainoisten naisten äänitorveksi" ilmoittautunut Pimiä kertoi Huomenta Suomen haastattelussa olevansa huolissaan alati lisääntyvistä syömishäiriöistä.

Isoveli valvoo jälleen 12 julkisuuden- ja kokeilunhaluista suomalaista. Big Brother Extrasta päälähetyksen juontajaksi siirtynyt Vappu Pimiä kertoi tänään tunnelmistaan Huomenta Suomen haastattelussa. Pimiä kertoi diggailevansa Big Brotheria -mutta ainoastaan juontajana ja katsojana. Itsensä sijaan Vappu haluaisi nähdä Suomen julkkis-BB:ssä ex-mäkikotka Matti Nykäsen.

- Mä pelkään, että minusta paljastuisi itselleni liikaa totuuksia jos mä lähtisin taloon. Mä en ehkä kestäis sitä, että mun huonoja puolia listattaisiin, Vappu nauroi.

Uuteen tuotantokauteen innolla lähtevä Pimiä paljasti kantavansa huolta nuorten naisten painoahdistuksesta ja syömishäiriöistä.

- Mä olen huolissani siitä, että 13-14 -vuotiaat tytöt lukevat jotain netin keskustelupalstoja, joissa esimerkiksi mua haukutaan lihavaksi. Siinä kohtaa kun he katsovat peiliin ja ajattelevat, että "herranjumala, oonko mäkin lihava?" Se on surullista, koska meillä on oikeasti iso ongelma, joka on syömishäiriöt. Niiden määrä kasvaa jatkuvasti, eikä tälläkään hetkellä ole riittävästi resursseja hoitaa kaikkia potilaita, Pimiä pohdiskeli.

TV- ja radiojuontajana itsekin julkkiseksi noussut Vappu ei näe mitään hienoa kuihtuvissa tähdissä ja langanlaihoissa julkkiksissa. Sen sijaan hän peräänkuuluttaa terveempiä kauneusihanteita.

- Se on ihan sairasta, että Victoria Beckham esimerkiksi käyttää lapselleen sopivia farkkuja. Kukaan ei kerro siitä, että meillä on tässäkin maassa 35-vuotiaita naisia, jotka joutuvat käyttämään vaippoja, koska he ovat vetäneet laksatiiveja niin hirveästi. Kukaan ei tuo näitä pointteja esiin, vaan ollaan et "voi kuinka upeeta, kun sä oot laihtunut".

(MTV3)


[smilie=a_bravo.gif]

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2007 14:41


Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 29 Elo 2007 14:59

Kuuhullu kirjoitti:Vappu esittelee talon:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=3&id=1430272&ap=1

Vappu :in love: :in love:
Loistavaa! Kyllä Vappu osaa. [smilie=a_goodjob.gif]

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 29 Elo 2007 15:02

:thumbsdown:

Kammottavaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”