bbblaza-fanin pakinat

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 24 Elo 2010 23:01

nipsu oli kiitettävästi piilotettu. lisäkehut siitäkin.
TSN kirjoitti:Niin toimiiko 24/7 missään Nokian kännyköissä? Vai vain iPhonessa?
iranissa, kuin nokian nuoriso-ohjaaja. sivuston toimivuuden löytämisen riemu toi mieleen facebookin. avaa facebook24/7 ja rullaa hiirellä, ja saat ilmaisen mixerin bb:n äänitapettiin, tyyliin mä,mä,mä,mä,mämämeen nyt paskalle. jopa ilman fb:n flashtuettuja prosessorintappajasovellutuksia!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 25 Elo 2010 02:25

Tein näille hassunhauskoille pakinoille nyt ihan ihkaoman ketjunsa. Ties vaikka joku vielä joskus selvittäisi tämän salakoodin... ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 25 Elo 2010 07:09

Tirkka kirjoitti:Tein näille hassunhauskoille pakinoille nyt ihan ihkaoman ketjunsa. Ties vaikka joku vielä joskus selvittäisi tämän salakoodin... ;)
karvanen kiitos. voisit väijyä joskus tv-uutisiakin. nekin on vähän niinku tosi-teeveetä. et mikä yhdistää nokiaa, 24/7isoveljee, iranii ja sillee. ja fb:n avaamisen ja hiiren rullan pyörittelyn ohjeet oli selkeemmät kun sun huonekaluissa, i presume. nipsu-termistä saat kiittää ihan toiselle nimelle väsäämässäsi herutusketjussa. ja mitä tulee salakoodisi selvittämiseen...

//"Salakoodikuvat" poistettu.
-Rink-

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Asukkaiden fanaattinen fanittaminen

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 04 Syys 2010 06:01

gastronauttisen kosmeettisesti rukoilen kukkopalkalla jonkun kuplivan hyvää päivää-tutun hakkaamaan puoli selkääni ihkubeibemarikan sieluksi ja sydämmeksi, vaikka hannu kuinka pelästyisi noin pienestä tatskafanipalasta. ja verisiä vedenalaisia tuotesijoittelukuvia kauko-objektiivilla tulehtuvasta suhteestani selkääni puukotettuna. pidetään siellä se takarivin lippukin korkealla! :P :lol: :thumbsup :blackeye :welcome :wink: :P :D :) :lol:

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

bb-uniketju

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 06 Syys 2010 16:39

univajeen ohella myös stressaantuneiden koekaniiniemme unet ovat tapetilla taas uusittujen tapettien talossa. entä näkevätkö sähköplampaat tai hc-väijyjät itse unia ilman sekaisen mutta vajaan unirytminsä tainnuttavia unilääkkeitään? avautukaa. itse näin yöllä talossa stereoideja vedelleen pikku-kallen, jonka kainaloon oli pikaliimautunut jotain äitinsä vaatteissa alfatutka päässä ja pikkusisko kainalossa. keskellä huonetta selvän näkijä porisi kukon ympärillä ennustuksiaan ja käkättävän pyörremyrskyn luonnonvoimien laitamilla varjoissa hipsi veren haistaneita maahisia saalistamassa keijukaista. muun muassa. vilahtiko ovesta juuri joku joka on oikeasti ihan väkivallaton mutta se nyt vain on häntä että pitää lyödä joka lauseen alussa ja jälkeen. vai otinko vain vääriä pillereitä.


//bb-uniketju yhdistetty yleisiin pakinoihin.
-jaiba-

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 06 Syys 2010 17:48

voi ei!
eikö uniketju kiinnosta? yleensä astrologia ja unet vetää massoja. eivätkö hard core väijymisenne muka tule uniinne vai häpeättekö avautua? joku ammattiauttaja voi hyvällä tuurilla heittää ilmaista perussettiä jos uskallatte väijyä itseänne..antaa tulla niin että tulvii pohjanmaa!
http://www.youtube.com/watch?v=yH0_RK2p6y0

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 06 Syys 2010 18:06

bbblaza-fani kirjoitti:eivätkö hard core väijymisenne muka tule uniinne vai häpeättekö avautua?
Tulee tietty! Joka vuosi oon nähnyt bb-unia. En vaan vielä tänä vuonna.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 06 Syys 2010 18:14

Itse asiassa näin unta bb:stä pari-kolme yötä sitten. Juoni oli, et oli kauhee riita täällä, ja kaikki sanoi, että siiri on bännättävä :((
.
Ihmisten edessä.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Syys 2010 19:24

Nyt kun en seuraa tuota Suomen BB:tä ja Ultimatekin loppuu kohtaa, niin onpahan joku syy hengailla tälläkin foorumilla.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: bb-uniketju

Viesti Kirjoittaja realityfan » 06 Syys 2010 20:00

bbblaza-fani kirjoitti:vai otinko vain vääriä pillereitä.
Kyllä pillerit on varmaan ihan oikeat, mutta tupla-annoksia voisi kokeilla ?
bbblaza-fani kirjoitti: eikö uniketju kiinnosta?
Luin alan lehdistä, että mitä viisampi ihminen sen enemmän näkee unia. Itse en ole nähnyt minkäänlaisia unia enää vuosiin.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 08 Syys 2010 17:16

aamulla olin sitten yhtä unta viisaampi. tai jossain puolihorroksessa, kun tajusin siinä vaiheessa kun alkoi huolella jo läikkymään yli pallen kanssa intin ruokajonossa, jostain nakinpuolikkaasta ja homma kääntyikin pedagogiseksi huumoripläjäykseksi jossa kunnon kamut löysivät yhteisen ja saatanan kovalla soivan suomisävelen, käytyään kaikki suomielokuvan kliseisimmät quotet läpi tyyliin, eri kivaa! niin, tajusin siinä vaiheessa että homma menee ihan häpi endinä elokuvaksi ja tän täytyy olla jotain unta. ja tämä tarina on tosi. taisivat peepeessä eilenehtoolla höpistä inttijuttuja ja vetää vaikeimman kautta 99% tehtävänsä ruokahuollon. voi olla kyllä enneunikin, kaudelta 2011.

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 08 Syys 2010 20:01

wtfevvkvittumitäpaskaajätävielävälilyönnitjavälimerkitvekeniinonvieläihqläppää

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 08 Syys 2010 20:06

hyvä että dissasit sisältöä etkä paljastunut pilkunviilaajaksi. ja sori et mä söin sun eväät.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 11 Syys 2010 13:03

No, nyt oon nähnyt ekan BB-unen tälle kautta.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Syys 2010 00:27

Joo, tää oli hauska läppä neljä vuotta sitten.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2010 01:01

Ei kovin hauska sillonkaan.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 12 Syys 2010 12:40

neljä vuotta on vielä lyhyt aika, voin kertoa. harva meistä on onnistunut kiskomaan itseään takaisin sinne mistä tulikin. että se niistä koko-ja voimasuhteiltaan reiluista tehtävistä. pentu pihalle vaikka pihdeillä oli asenteena. vai puhutaanko me nyt formaatista tai unista? mun silmissä te ootte jotenkin muuttunu paljon pirteämmiksi ainakin. suosittelen näitä ihkusemivautsivau vitamiinipillereitä! je-bou! talossa tuntuu aina joku näkevän joka yö jonkun unen. ehkä niitä on helpompi tuntemattomana analysoida..

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 14 Syys 2010 14:51

yleisellä tasolla, jos joku seivaa kulissejaan sillä että talo kaipaa vahvoja persoonia, niin ehkä sinne pitäisi laittaa muutama raivohullu psykopaatti ja hitler-imitaattori. ihan vain demotaksemme sitä, mitä kaikkea mahtuu "vahvan persoonan" yleistykseen. tuotanto karsii noista osan ja yleisö äänestää lopuista. jos taas seivataan sillä, että taloon jää vain seinäruusuja, niin ruusujen arvostuksen lisäksi, tuokin yleistys paisuu kuin vatsanseutu, jos vähän mietitään pidemmälle. että kuka on missäkin asiassa se seinäruusu ja kuka tykittää tai meikkaa ihan kybällä. mielelläni olen seinäruusu esim. kokkelibileissä, kaivoonhyppykisoissa tai puukkohipassa. tai jos seivataan, että on ihanaa kun tuntemattomat kehuu mutta on pöyristyttävää kun tuntemattomat haukkuu. kun eiväthän he hauku tuntematonta ihmistä, vaan itselleen tuikituttuja käyttäytymiskaavoja. syystä jos toisestakin. tai seivataan, että vain talossa olleilla on varaa arvostella. häätöäänestys ainakin jouduttaisiin uudistamaan ja samalla katosi oikeus arvostella kaikkia kaivoonhyppijöitä. sinänsä näin vahvasti tietäväisenä esitetyt mielipiteet ovat politiikassakin johtajan tapa bluffata tai osoittaa pintapuolista tietämystä vähän kaikesta ja enemmän. syvempi tietämys muistuttaa ristiriitaisesti jopa epäröivää tietämättömyyttä, pintapuolisesti katsottuna. siksi henkisille johtajille löytyy helposti lisää uusia faneja johdettavaksi, joista parhaita eli fanaattisia saa herkässä raivossaan vietyä kurkku suorana huutaen jopa väkivaltaisuuksiin ja itsemurhaiskuihin saakka, kuin ihmisen parasta ystävää joka ei petä. laumansa kurissa pitäminen vaatii jatkuvaa murinaa ja näykkimistä, kun kaikki eivät henkisesti opi heti ihmisarvonsa ja itsekunnioituksensa riippuvuutta laumastaan ja johtajastaan. hetkellinen rentoutuminen voi merkitä myös vallankaappausta arvojärjestyksessä, joten jatkuva negatiivinen palaute itseään heikommin pureville pitää taitoa ja arvostusta yllä. vain hullu koira voisi elää ilman koston kierrettä ja negatiivisuutta ja tartuttaa positiivisuuden outoutta kansainväliseksi epidemiaksi asti. koiran parkkiintuvan turkin loisetkin vaihtaisivat varmasti ilkeästi nauraen suojapaikkansa ystävällisempään. olipa analyyttinen uni! että tallaista bluffia tällä kertaa.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Mole » 19 Syys 2010 02:19

Ihan vakavasti puhuen. Mielestäni modet voi laittaa lukkoon tai sitten kaikillle foorumisteille oma ketju.

Bbblaza-fani voi kai kirjoittaa kolumnin, jos haluaa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Syys 2010 02:47

Miulla on (ja/tai +ollut?) oma ketju, johon tosin en pahemmin ite pystynyt kirjoittamaan, ja voin kirjoittaa kolumnin halutessani.

Olenko siis bbbbplaza-fannyn kanssa tasavertainen? Vai olenko itse phpbbblaza-nikke?

"Bbblaza-fani has been busy, setting up franchises all over the internets. Was I asleep, had I slept? Is bbblaza-fani my bad dream, or am I bbbplaza-fani's?"

I am Jack's middle finger.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja Mole » 19 Syys 2010 03:04

Lukkoon ja avaajalle ja Pundelle ja Molelle bannia ja kaikille muille oma ketju?

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: bbblaza-fanin pakinat

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2010 03:08

Avoimet ovet ja kaikille tikkari.
The reason I swear so much is because fuck you.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”