Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Marras 2011 16:25

LuckyTheFox kirjoitti:Eiköhän suurempi vaikutus ole ollut erään punakan henkilön lähdöllä.
Kyllä ja hänet korvanneella uudella käsikirjoittajalla. Jari Kaarre on onnistunut tehtävässään toisin kuin edeltäjänsä. Sainio ja muut ydintiimiläiset ovat lisäksi kovasti skarpanneet. Tuotannosta ei ole tällä kaudella oikeastaan pahaa sanottavaa (tietty oisivat voineet valita paljon paremmat asukkaat! ;) ).

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja dertsi » 13 Marras 2011 16:29

Spencer kirjoitti:Tuotannosta ei ole tällä kaudella oikeastaan pahaa sanottavaa
Eipä ole minullakaan kyllä kauhesti. Talk Show on ainoa, mistä voi aina urputtaa. :)

Uskon, että Sainion paluulla on paljonkin tekemistä tason nousemisen kanssa.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja James » 23 Marras 2011 22:39

Sainion pojalla on kertynyt ylimääräisiä €uroja lompakkoon:

BB:n facebook: Avaruusbileiden innoittamana pääohjaaja Sainio tarjoaa illallisen 100 000:nnelle Big Brother facebook-yhteisön jäsenelle!! Laittakaahan kutsu kiertämään...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Marras 2011 22:43

^ Voihan se olla illallinen vaikka Mäkin autokaistalla ;)
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Marras 2011 22:47

Samaa olin tulossa laittamaan. Olispa Sami Aaltonen. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Sky » 25 Marras 2011 17:08

Laitetaas tämä Sainion verkkovierailun anti tännekin:
bb.fi kirjoitti:Suosiiko tuotanto joitain asukkaita? Pääohjaaja vastasi verkkovieraana

BB:n pääohjaaja Kim Sainio kertoi verkkovieraana, että antaisi kuluvalle BB-kaudelle arvosanan 9-. Mies myös vastasi kyselyyn siitä, suosiiko Isoveli jotakuta asukkaista.

BB:n pääohjaaja Kim Sainio vastaili verkkovieraana katsojien kysymyksiin. Mieheltä tivattiin muun muassa, onko osa asukkaista "järjestetty taloon".

– Kaikki asukkaat on järjestetty taloon. Tässä kohtaa viimeistään on hyvä ymmärtää, että kun puhutaan kutsutuista asukkaista taloon, että meillä on ollut mahdollista hakea netin kautta sekä ilmiantaa mahdollisia asukkaita, Sainio totesi.

Hän muistutti, ettei BB suosi yhtäkään asukasta.

– Talossa ei edelleenkään suosita yhtäkään asukasta ajatellen lopputulosta, eli BB 2011-kilpailun voittamista. Kyseessä saattaa olla esimerkiksi yritys hermostuttaa asukkaita, jotka kokevat epäreiluuden tunteita. Tai muuta sellaista. Vastaan vain kerran tähän niin usein esitettyyn suosimiskysymykseen: emme suosi yhtäkään asukasta.

Unelma-asukastaan Sainio kuvaili adjektiiveilla itsensä tiedostava, voimakastahtoinen, herkkähipiäinen ja auktoriteettikammoinen. Mieheltä tiedusteltiin myös, kuinka asukkaita valmistellaan elämään BB-talossa.

– Valmistellaan monivaiheisella prosessilla, jossa selvitetään monia eri asioita. Siinä tulee lukuisia kertoja selville myös itse asukkaalle, kuinka haastavaa BB-talossa eläminen on, sekä minkälaisia vitsauksia tulevaisuus asukkaana voi pahimmillaan tuoda eteen.

"Siat pellossakin on viihdettä"
Katsojat toivoivat ajoittain kurittomille BB-asukkaille lisää rangaistuksia. Osa katsojista koki, että asukkaat hyppivät Isoveljen silmille. Sainio on eri mieltä.

– Siat pellossakin on viihdettä, ja on vain optinen harha, että asukkaat veisivät ja BB vikisisi. Kaikella on tarkoituksensa.

Tehtävistä kyseltiin paljon. Katsojat ihmettelivät muun muassa sitä, miksi samantapaiset ideat toistuvat eri maiden ohjelmissa. Sainio muistutti, että kaikkien BB-maiden ideat ovat yhteisessä käytössä.

– Niin muualla kuin täällä pohjolassa käytämme ilomielin toistemme hyviä ideoita hyväksi. Go Big Bro World!

Sainiolle esiteltiin myös toinen toistaan pähköhullumpia ideoita taloon: hänen muun muassa käskettiin nousta BB-talon puhuvasta pöntöstä ihmetellen "taivas varjele, kuka täältä tulee!" Sainio suhtautui omituisiinkin ideoihin huumorilla.

– Loistava idea, mutta uskon, että maailmasta ei löydy imukuppia, joka saa imettyä minut rööristä ulos.

"BB-kauden loppu on haaste"
Osa katsojista väitti, ettei Isoveljellä voi olla enää uusia ideoita loppukautta ajatellen.

– Aina vaikea BB-kauden loppu on haaste, mutta voin luvata, että käännettä on vielä luvassa, ja isosti. Jos ei maaliin rynnivien asukkaidenkaan kannata luovuttaa, niin voin sanoa aivan suoraan, ettei myöskään teidän katselijoiden, Sainio vakuutti.

Tähänastiselle kaudelle mies antaisi arvosanan 9-.

Lue kaikki Kim Sainion vastaukset!
TERVE MIEHEEN!
T:RAPPA


No terve terve, olen pahoillani että olen hieman myöhässä, mutta paha Räisänen pidätteli minua.

Kukas sua tuuraa siellä päiväkirjahuoneessa ? )
T:deedee

Päiväkirjahuoneessa työskentelevät minä, kaikki feed-ohjaajat sekä käsikirjoittaja-ohjaaja Manninen.

makee parta
T:kimfani


Kiitos siitä, mutta muistuttaisin ihmisiä siitä, että tässä kuussa on hieno tilaisuus nimeltä Movember. Pelkurina piilottelen kaksoisleukaani partani taakse, mutta viikset tässä ovat pääosassa.

Onko Janica järjestetty taloon?
T:Ruusa


Kaikki asukkaat on järjestetty taloon. Tässä kohtaa viimeistään on hyvä ymmärtää, että kun puhutaan kutsutuista asukkaista taloon, etät meillä on ollut mahdollista hakea netin kautta sekä ilmiantaa mahdollisia asukkaita.

Onko HIFK hyvä?
T:HAY


Punainen on värini.

Moro! Laitetaanko asukkaat ruotuun, ja ruvetaan antamaan enemmän rangaistuksia? Ovat eläneet kuin siat pellossa, eikä ole kaikista sääntörikkomuksista tullut edes rankkua. :)
T:HilleriHarri


Siat pellossakin on viihdettä, ja on vain optinen harha, että asukkaat veisivät ja BB vikisisi. Kaikella on tarkoituksensa.

Kuka sun vieressä istuu? :o
T:J


Minun vieressäni istuvat sormeni.

Miksi Janicaa on suosittu eniten tuotannossa tämän kauden aikana?
T:mihe


Talossa ei edelleenkään suosita yhtäkään asukasta ajatellen lopputulosta, eli BB 2011-kilapilun voittamista. Kyseessä saattaa olla esim. yritys hermostuttaa asukkaita, joka kokevat epäreiluuden tunteita. Tai muuta sellaista. Vastaan vain kerran tähän niin usein esitettyyn suosimiskysymykseen: emme suosi yhtäkään asukasta.net

silver car :DD
T:jeejee


Nyt olen varma, että tämän viesin ovat lähettäneet Korporaation aamuhessut ja -kissut,

Mikäs olis oma arvosana tälle kaudelle tähän saakka?
T:jts


9-

bb on p*ska
T:lollipop


Näkemys muiden joukossa, ja tuokin tavara, jota mainostat, on tultava jostakin joskus ulos.

Tälle kaudelle ei varmaan ole enää miteen huikeita käänteitä jäljellä vai onko?
T:sipa


Aina vaikea BB-kauden loppu on haaste, mutta voin luvata, että käännettä on vielä luvassa, ja isosti. Jos ei maaliin rynnivien asukkaidenkaan kannata luovuttaa, niin voin sanoa aivan suoraan, ettei myöskään teidän katselijoiden.

Olis niin kivaa nähdä talossa tämän kauden asukkaita jotka on jo häädetty. Esim Annika ja Salar... toisi taloon hurjasti säpinää ja vauhtia! Nyt on niin tylsää!
T:öööö


Asukkaat, jotka eivät tällä hetkellä talossa enää esiinny, ovat katsojien ulosäänestämiä sankareita. Ainoa, joka ei jollain tapaa katsojien toivosta talosta poistunut, oli karkurimme Tia.

MIKSI KAMEROIDEN SURINAA EI KUULU TEEVEESSÄ?
T:jebou


Sen ei kuulu kuulua televisiossa.

Oletko HIFK-miehiä? Jos olet paljon päättyy tänään HIFK-Pelicans?
T:HIFK-Fani


3-1

Sainio, katsojat eivät ole äänestäneet ketään talosta ulos, vaan sitä, kenen haluavat jäävän taloon.
T:näin on


Sitä mä just tarkotin.

Kim, kerro vähän millaisia työpäiviä teet eli työaika ja paljonko tulee työtunteja viikossa?
T:perusduunari


Olen täällä aina.

alkoko teillä tuotannossa pikkujoulut kun asukkaat pistettiin koisii
T:jedee


Asukkaat huilivat eilisiä huuruja pois, tänään talossa vähän festitunnelmaa jälleen kerran...

Ootko siis tän direcyor1 takana? Miksi ihmeessä kamera vaihtaa aina huonetta kesken mielenkiintoisen keskustelun??
T:Ärsyttävää


Olen kaiken takana.

mitäs tän illan ohjelmaan on luvassa?
T:bb


Itkupotkuraivaria ja prinsessajuhlaa sekä kummallisen törkeä wc-pönttö.

Mikset itse kirjoita vastauksia vaan sulla on apuri siinä? Eikö ohjaajan tarvitse kirjoittaa, kun on tottelevia alaisia vai etkö osaa?
T:Outojuttu

Ei minun tarvitse, koska minulla on palvelija.

Mikä on elämän tarkoitus?
T:jeesus


Nousta katsomossa seisomaan kun HIFK tekee maalin.

Yritätkö iskeä Janicaa?
T:BigBen


En, kotiasiat on kunnossa.

Kuinka paljon viikkotehtäviin haetaan ideoita muiden maiden tuotannoista?
T:sale


Kaikkien BB-maiden ideat ovat yhteisessä käytöss. Niin muualla kuin täällä pohjolassa käytämme ilomielin toistemme hyviä ideoita hyväksi. Go Big Bro World!

Oletki ikinä ollut BB-talon poreammeessa ja haluaisitko mennä? :D
T:hei


Olen, ja menen.

oletko ollut BB'n tuotannossa aina mukana? jos olet niin mikä on ollut mielenkiintoisin kausi?
T:2


Olen ollut mukana 2006-2009 ja 2011.

Kerro salaisuus.
T:Mo


Lihon vaikka laihdutan.

Nautitko huomiosta?
T:Mara


Kukapa kehtaisi kirkkain silmin sanoa että huomio ei koskaan lämmittäisi mieltä. Myös tämä huomion saaminen vaikuttaa minuun välillä positiivisesti.

millainen asukas olisit?
T:jjj


Joko sellainen karkurityylinen tai rajusti sääntöjä rikkova tuotannon häätämä lyhytaikainen asukki.

Haiseeko apurisi rastat?
T:Terhi


Kyllä, mutta sanoisin tätä enemmän tuoksuksi.

kerro heikelästä joku juttu jota muut ei tiedä. ihan vain näin meidän kesken :)
T:jenni Raahesta


Heikelä raapii muniaan ja tykkää käyttää kireitä ruutuhousuja.

kuka tekee kaikki bb kuulutukset
T:bööö


Jari Karjalainen.

Minkälainen on unelma asukas?
T:Peter


Itsensä tiedostava, voimakastahtoinen, herkkähipiäinen, auktoriteettikammoinen.

Mitä oikein ovat ne ns. tuotannon asiat, joista asukkaat eivät saisi puhua?
T:BB-TV


Ne ovat tuotannon asioita, mistä ei puhuta täälläkään.

Kuka se seksikäsääninen BB-kuuluttaja on? Se, jonka ääni saa BB-naiset ihastuksiin?
T:pöppö


Jari Karjalainen.

mitä harrastat?
T:baletti


Kotoilua, karppaamista, kevytlevitteitä ja kovaa rasvaa.

Oletteko suunnitelleet pyytää Tommi Läntistä vieraaksi taloon saunomaan asukkaiden kanssa?
T:Puoli Heijari


Ei, mutta hyvä idea. Alan kaivaa tuulikonetta.

mitä sä laiskottelet siellä :D
T:tämäonbb


Puhun tuotannon asioista. Lopetan välittömästi.

Miksei Johanna Tukiaista vieläkään olla nähty BB-talossa?
T:Julia


Ei ole Arto Länsmaniakaan.

Mun unelmatyö on olla Big Brotherin tuotannossa töissä!
T:Tuleva Big Brother


Nyt vaan yhdessä toivotaan, että BB jatkuu Suomessa, ja tervetuloa hakuprosessin myötä taistelemaan työpaikasta upeassa BB-tuotannossa.

Onko räisänen oikeesti niin paha ja ilkeä kuin miltä näyttää?
T::)


Minulla on hänen kanssaan halisuhde, joten en näe häntä ilkeänä ja pahana, vaan mukavasti syliin sopivana patukkana.

Näettekö te oikeasti ihan kaiken, esim. sen kun asukas pyyhkii persettään?
T:pönttö


Näemme kaiken jo turvallisuussyistä.

oliks hyvä idea pistää elina taloo... ? ::D:D:D
T::D:


Täydellinen, hyvä Elina!

Miksi tällainen verkkovierailu on järjestetty? Tyyppi ei kirjoita itse! Kysymyksiin vastaillaan vitsein ja kierrellen! Mitä hyötyä tästä on? Joku olisi voinut haluta oikeasti tietää asioista...
T:Tero

Jos kirjoittaisin itse, niin vastauksia tulisi vieläkin vähemmän. Tämä on web-toimituksen vaatimus, että saadaan edes nämä muutamat vastaukset.

harvinaisen vähä oli käytetty mielikuvista avaruus viikkotehtävässä, vaikka mahdollisuus olisi ollu vaikka mihin, sen sijaan VT melkein keskitty janican synttäreiden valmistuluun SKARPPIA NYT!!
T:MRJII BB


Niin, kenen mielikuvitusta pitäisi käyttää?

Valmistellanko asukkaita ennen kautta jotenkin bb-taloon menemiseen?
T:123


Valmistellaan monivaiheisella prosessilla, jossa selvitetään monia eri asioita. Siinä tulee lukuisia kertoja selville myös itse asukkaalle, kuinka haastavaa BB-talossa eläminen on, sekä minkälaisia vitsauksia tulevaisuus asukkaana voi pahimmillaan tuoda eteen.

miksi suhtaudutte katsojiin alentavasti?
T:taas


Emme suhtaudu alentavasti, koska kyseisellä suhtautumistavalla on lyhyet ja inhottavat jäljet. Lisäksi alentavasti suhtautuminen olisi typerää, säälittävää ja lapsellista.

olen seurannut joka kauden, ja tämä ehdottomasti parhain, suuret kiitokset siitä...
T:mami


Suuret olehyvät ja toivotaan, että sirkus jatkuu.

Miks mun kysymyksiin ei vastata? :D
T:asd


No mitäs tähän nyt sitten pitäis vastata... No, kokeillaan. Koillisen puoleista tuulta...?

Miten varmistetaan että kilahtelevilla asukkailla on kaikki hyvin?
T:qwerty


Keskustelemalla heidän kanssaan päiväkirjahuoneessa.

Miksei katsojat saa tietää viikkotehtävistä ja niiden vaiheista? olis kivaa jännittää onnistumista...
T:pöh


Viikkotehtävät löytyvät sub.fibigbrother -sivustolta, sekä jokaisen tehtävän alusa asukkaiden lukemina tai voice over -äänen lukemina. Joten nyt keskittyisin lähinnä seuraamaan ohjelmaa ja meidän ah-niin-ihania nettisivuja, joilla on myös muuta sisältöä.

Kuka on pudottanut äänensä pönttöön?
T:Henkka


Muutama jätkä ydintiimistä.

kuka työkavereistasi on kaunein/komein?
T:blääh

Sami Manninen.

Kenen idea oli pyytää pappi taloon? kiva idea muuten!
T:nnn


Ydintiimin.

Kimi älä laiskottele!
T:simu


Tässä iässä, näillä työajoilla, tällä harmaalla rasvalla koen ansaitsevani välillä aikoja, joissa nojaudun taaksepäin asettaen käteni niskan taakse, ottaen keuhkot täyteen ilmaa ja päästän ajatukseni lentoon ulos arjesta vain saadakseni yhä enemmän voimia tehdäkseni parempia ratkaisuja kuin koskaan ja palvellakseni aina niin upeata ja kiiltävää Big Brotheria.

Sopisiko pasi viheraho uudeksi bb-ääneksi?
T:spurdo


Liikaa kiukkua.

Monta ihmistä BB:ssä työskentelee? Ja mistä maasta BB on lähtösin?
T:harju


Noin sata. Hollannista.

Kumpi on ÄIJÄmäisempää: olla duunissa radio rockissa vai bb:ssä?
T:näin


No Rockissa tietenkin.

Seuraava käänne talossa:Nouse itse sieltä pöntostä ja sano taiva varjele kuka täältä tulee.
T:Joaquin


Loistava idea, mutta uskon, että maailmasta ei löydy imukuppia, joka saa imettyä minut rööristä ulos.

Nyt se soittaa herra tuottajalle et joko vois lopettaa ku kello on viisvail )
T:Timo


Goal!

Sähän oletkin ihan 100 mukana tässä vierailussa... et vastaile itse ja nyt puhut kännykkään! No just tällai kannattaakin suhtautua katsojiin!
T:?????


Vastailen sataprosenttisesti itse, mutta nopeammat sormet saavat tekstin ruutuun nopeammin. Ja mitä äskeiseen puheluun tulee, varmistin, mistä maasta jumalainen formaattimme on. Ota kiukku pois kehosta.

Minkä koulutuksen tarvii et pääsee bb-tuotantoon töihin?
T:Utelias


Asenteen ja oppimisen ja sisäistämisen lahjan.

Hah, minäpäs tiesin, että se on Hollannista. Minun ei olisi tarvinnut soittaa kellekään varmistusta! Voittaisin sut BB-tietokisassa!
T:jorpukka


Onnea siitä, välillä sataprosenttiseen varmuuteen tarvitaan varmistus, vaikka itse uskoo tietävänsä asian. Tämä sama käytäntö pätee myös BB-tuotannossa. Kysy kaverilta-kortti käytössä 247.

Mahtava kausi ollut! Tämä on ehdottamasti paljon parempi kuin edelliset. Elinan vierailu oli napakymppi! Hän olisi voinut olla talossa pitempäänkin. Viihkotehtävät onvat olleet mukavia. Kauppa systeemi on kumminkin huono. Vanha kunnon kauppa takas! Vielä mietityttää keksiikö isoveli jotain yllättävää?!?
T:BB-fani


Mukava kuulla, pidän itsekin kautta loistokkaana tähän mennessä. Muistakaa äänestää BB voittoon kaiken maailman gaaloissa syksyn mittaan.

Oletko nero vai luuletko vain olevasi?
T:Keisari Nero


En pidä itseäni nerona, mutta itse pidän täsmäsekoamista upeimpana ominaisuutenani, ja kun saan vielä senkaltaisen pään yhteen parin muun sielunkumppanin kanssa, tulos on usein suupielet ylöspäinkääntävä elementti.

yli aikaaaaa
T:dcafsdgf


Minä en tarkkaile aikaa, minä olen täällä teitä varten. Minä rakastan teitä, vaikka en saisi koskaan teiltä vastarakkautta. Kauniimpaa on antaa kuin saada. Se, että tämä meidän interaktiivinen yhteisö, jossa tekin tällä hetkellä vellotte jossakin bittien välissä, olette minulle silti kuin aitoa lihaa ja verta, unohtamatta luita. Arvostus tätä hetkeä kohtaan ei ole ollut missään vaiheessa lattea, vaan saksinosturilla nostettu ääriin. Mutta vaikka aika ei ole minulle tärkeää, niin vieressäni istuvalle naiselle se tuntuu olevan tärkeää ja hän jo työntää minua oikealla kädellään kohti työhuonettani, jotta voin vielä antaa panokseni tämän vuorokauden puolella BB:n hyväksi. Vain BB:n. I love youe, me and myself. Kiitos! Palaillaan.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 25 Marras 2011 17:44

Valmistellanko asukkaita ennen kautta jotenkin bb-taloon menemiseen?
T:123

Valmistellaan monivaiheisella prosessilla, jossa selvitetään monia eri asioita. Siinä tulee lukuisia kertoja selville myös itse asukkaalle, kuinka haastavaa BB-talossa eläminen on, sekä minkälaisia vitsauksia tulevaisuus asukkaana voi pahimmillaan tuoda eteen.
BB-Tia.
Missähän merkeissä neidon valmistelut sujuivat?

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 25 Marras 2011 17:49

Puumuna kirjoitti:BB-Tia.
Missähän merkeissä neidon valmistelut sujuivat?
Tai Matti ja Terhi, toinen kilahteli kun ei saanut syödä parin tunnin välein ja toinen tupakanpuutteeseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Maalis 2012 21:59

Jostain syystä tunnen pakottavaa tarvetta postata tämän chilivideon tänne.

http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=94010
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

jontse
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Syys 2010 20:52

Re: 30. päivä

Viesti Kirjoittaja jontse » 25 Syys 2012 20:51

Tietääkö kukaan bb:n pääohjaajan sähköpostia?
Suosikkiasukkaani:
1. Iida (2012) / 2. Anniina / 3. Sari / 4. Janica / 5. Janita (RIP) / 6. Katja (2021) / 7. Eevis

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja sinna » 08 Marras 2012 02:27

Tämä varmaan on jo jossain, mutta laitan nyt tänne:

http://www.bigbrother.fi/verkkovierailu.shtml
Pääohjaaja Kim Sainio verkkovieraana

Big Brotherin pääohjaaja Kim Sainio saapuu livevieraaksi torstaina 8.11. klo 13.00 jälkeen. Hän vastailee puolen tunnin ajan katsojien lähettämiin kysymyksiin.

Lähetä kysymys oikealla olevalla lomakkeella!
Tykittäkää nyt niitä tiukkoja kysymyksiä ja laittakaa äijä ahtaalle!

[smilie=thefinger.gif] ilman hymynaamaa

Edit. Luultavasti Sainiolle esitetään vai kiltit kysymykset, mutta saahan sitä aina edes yrittää.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja janne » 08 Marras 2012 03:02

Miksiköhän sen pitää tulla livevieraaksi klo 13.00? Siihen aikaan monet on töissä/koulussa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Marras 2012 20:26

Näkeekö verkkovierailua jälkikäteen? Kiinnostas tietää mitä Ruoska vastaili ja laittoko porukka miehen ahtaalle.

Image

:ruoska:
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Marras 2012 20:30

^ Asukkaiden vierailut ovat tulleet virallisille sivuille seuraavana päivänä joskus iltapäivän puolella.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Marras 2012 14:40

a walking disaster

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Marras 2012 14:48

Jep! Laitetaan se kokonaisuudessaan tähän.
bigbrother.fi kirjoitti:BB:n pääohjaaja vastaa: Onko nyt menossa historian p*skin BB-kausi?

Big Brotherin pääohjaaja Kim Sainio kävi BB-sivujen verkkovieraana vastaamassa katsojien kysymyksiin. Lue kysymykset ja vastaukset!

Asukkaat talossa

Asukkaat eivät tottele, vaan vain lusmuilevat talossa. Missä on entisten kausien kuri?

– Mitä kummaa sillä lusmuilulla tarkoitetaan? Joka castingissa kaikki ne, jotka ei ole talossa käyneet, ilmoittaa, että mä en ainakaan ole sellainen, joka sohvalla makoilee. On aika vaikeaa kuvitella noin pitkää periodia elämässä, missä ei antais kehon ja mielen huilata. Ei kaikkeen jaksa mennä 110 lasissa. Totta kai 24/7:aa seuratessa siellä on sellaisia suvantovaihteita, jotka eivät ole täynnä rytinää ja äksöniä. Kyllä on helppo todeta, että meillä on tänä vuonna eniten aktioita tuonne taloon.

Onko joku asukkaista yllättänyt teidät jotenkin?

– Ei ole varsinaisesti yllättänyt suuntaan eikä toiseen. Aikamoisen mankelin läpi nämä ihmiset käy, ennen kuin heistä tulee talon asukkaita. Kyllähän arjessakin jotkut ihmiset yllättää toisia, siihen verrattavissa olevaa yllättämistä on tapahtunut.

Miksi katsojille näytetään jatkuvasti talon parien lääppimistä ja pussailua?

– Tietyt asukkaat ovat muodostaneet itsestään pareja, ja siihen kuuluu lääppimistä ja pussailua. Se on monesta limudiskostakin tuttu ilmiö.

Miksei Teaa ja Markusta saada erotettua?

– Saa, ja on erotettukin makuuhuonejaolla sun muulla. Kyseessä on taas se, mitä asukkaat luo itse. Ei siinä mitään hirveää henkistä väkivaltaa ole tarve käyttää, että me halutaan joku pari kauas toisistaan. Tämä on heidän valintansa, he haluaa olla tällaisia ihmisiä ja viettää uuden parisuhteen kautta BB-elämää. On sekin tapa tuolla olla.

Voisivatko asukkaat nimetä humalassa?

– Kuten sanoin, kaikki on mahdollista. Joku on maininnut, että totuus tulee humalaisen suusta, mutta ehkä me halutaan ehkä kuitenkin se kaikista selkein mielipide ilman asioita, jotka sekoittaa sen mielen. Olkoon tästäkin eteenpäin asukkaat selvin päin, kun tekevät nimeämisiä.

Miksi juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittu?

– Semmonen teniikka, mikä menisi suoraan ihmisen pään sisään ja jolla voitais todeta kuluttajalle näiden ihmisten ajatukset, on vielä vähän puolitiessään. Semmoista ei ole. Tehdään se sitten niin, että annetaan asukkaille lupa puhua näistä asioista, niin ei jää arvailujen varaan.

Ovatko talon asukasvalinnat olleet vääriä, kovin moni on luovuttanut?

– Tietynlaiset ihmiset tähän ohjelmaan hakeutuu ja he ovat myös herkempiä kaikelle, millä heitä työnnetään tuolla BB-arjessa eteenpäin. Nämä ääripäät ovat paljon dramaattisempia kuin esimerkiksi vuonna 2005, jolloin myös nähtiin luovutus.

Miksi BB Extrassa Joukoa sanotaan talon alfaurokseksi? Kuka kirjoittaa Cristalin jutut?

– Nyt pitäisi tietää, kuka sitä on alfaurokseksi kutsunut. Jos Cristal on Joukoa alfaurokseksi kutsunut, niin se on hänen näkemyksensä, miten hän on seurannut ohjelmaa. Jokainen voi muodostaa oman näkemyksensä: onko siellä ollenkaan alfauroksia, vai onko kaikki beta-uroksia.

Onko joitakin asukkaita pyydetty taloon?

– Itse asiassa kaikkia. Siinä vaiheessa, kun haastatellaan ihmistä, niin kysytään, oletko valmis BB-talon asukkaaksi. Se on pyytämistä myös. Sillä ei ole mitään väliä, kuten on monena kautena tehty castingia, niin jos havaitsemme mielenkiintoisen ihmisen, me halutaan haastatella häntä. Kukaan ei sinne mene keittiön oven kautta, jokainen käy saman ruljanssin läpi.

Voisiko jo häädetty asukas palata taloon?

– Sehän tässä ohjelmassa on hauskaa, että mikään ei ole mahdotonta. Se, mikä koetaan sillä hetkellä hyväksi, on eri asia.

Olen 34-vuotias mies. Miksen kelpaa Big Brother -talon asukkaaksi, vaikka olen hakenut jo 13 kertaa?

– Hetkinen, 13 kertaa? Nyt taitaa olla joku muu ohjelma kyseessä… Kaikki kelpaa, erikseen ei syrjitä 34-vuotiaita, mutta valitettavasti ehkä siinä persoonassa ei ole ollut jotain, mihin tarttua ja nähtäis potentiaalisena asukkaana. Ainakaan näinä vuosina, kun olet hakenut.

Onko asukkaaksi pääsyn este, jos on naimisissa ja on lapsia?

– Ei. Ei se este ole, mutta niistä jutellaan vakavasti. Olisi aika epäreilua, ettemme käytäis pohjamutia myöten casting-tilanteessa sitä, jo on lapsia perheessä tai muita vastaavia juttuja, että tietääkö tämä ihminen, mihin on hakeutumassa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ei se sinkku sinne sen helpommin pääse kuin joku ihminen, jolla on lapsi.

Montako asukasta on finaalissa tänä vuonna?

– Luuletteko, että kerron?

Tapahtumat ja tehtävät talossa

Tapahtuuko loppukaudella vielä jotakin jännittävää, vai odotetaanko nyt vain finaalia?

– Ei missään nimessä odotella, se on selvä. Voin sanoa, että ensi viikolla tapahtuu jotakin semmoista, mitä ei ennen ole tapahtunut. Semmoista tapahtuu, ja pitää itse punnita, jaksaako katsoa. Jos mulla ei olisi 24/7:aa, kyllä mä ehkä sen hommaisin. Edes tunniksi.

Miksi tuntuu, ettei talossa ole niin rankkaa kuin edellisinä vuosina?

– Erikoista. Rankkuuttahan on jo se, että elät eristettynä ulkomaailmasta. Kiihkeimmät ihmiset huutavat nyt heti, että onhan siellä vierailuja ja kaikkea muutakin, tänä vuonna oli ekaa kertaa kun pari asukasta lähti ulos talosta käymään siellä Lidlissä. Kyllä se on ihan sinällään rankkaa ja kuten on nähty, niin jokainen yksilö ottaa eri tavalla sen rankkuuden. Joskus se näkyy siten, että hän vetää peiton päälle eli piiloutuu, ja sitten tulee rikotte sääntöjä -kuulutusosastoa. Tai sitten hän toteaa itselleen tai muille, että nyt en enää kestä ja lopettaa leikin. En näe, miten tämä ei olisi yhtä rankkaa kuin aiemmin. Päätarkoitus ei ole tehdä tästä niin rankkaa, että kaikilta repeää pää. Siinä ei ole mitään järkeä.

Miksei joissain talon bileissä ole rekvisiittaa?

– Miksi ihmeessä kaikissa bileissä pitäisi olla rekvisiittaa? Ei BB ole sirkus. Meillä on nyt ollut ehkä eniten teemajuhlia, mitä on ikinä ollut BB:ssä. Ei jokainen ajanviete tai aiottu rentoutuminen tarvitse punaista nenää ja hassuja lurppakorvia.

Miksi asukkaille annetaan tupakkaa ja alkoholia? Tämähän on terveyshaitta?

– Mehän emme tarjoa ihmisille yhtään mitään, mitä ne ei halua. Voisi kuvitella, että ne ihmiset, jotka alkoholia nauttivat, on joskus nauttineet sitä tuolla ennen BB-taloon astumistakin, kuten myös savukkeita.

Miksi asukkaita kiusataan tupakalla, eikö taloon saada muuta draamaa?

– Saadaan, mutta tupakka on semmoinen, joka näkyy kaikista herkimmin. Asukkailla on se tupakkamäärä, mikä heille on annettu lupa tuoda taloon, käytössä. Tänä vuonna varsinkin, ja ehkä muinakin vuosina, on ollut semmoinen muoti-ilmiö, että vedetään se määrä ensin ja sitten voidaan aloittaa pummaaminen. Mä en näe, jos onnistutaan jossain tai on muuten senkaltainen boogie, että voidaan ikään kuin helpottaa heidän elämää, niin miksei me tarjottaisi näitä samalla tavalla kuin esimerkiksi alkoholia, lihaa, erikoisherkkuja, pitsaa, kokista. Kyse on lähinnä siitä, miten asukas on ryöstökalastannut sen satsin, jonka on saanut tuoda ulkomaailmasta.

Miksi viikkotehtävät ovat niin lyhyitä? Voisiko niitä juonellisesti pidentää?

– Sitten niitä viikkotehtäviä olisi vieläkin vähemmän. On aika turhauttavan hölmöä yrittää tehdä viikkotehtävästä pidempää, koska aika harvoin ihminen jaksaa keskittyä johonkin asiaan samalla intensiteetillä kuin maanantai-torstai, maanantai-perjantai -akselilla olevaan viikkotehtävään. Kyllä se on ajateltu asukkaita silmällä pitäen. Tässä saadaan se optimi siitä, mitä me halutaan, mietitään kilpailua: näistä tehtävistä pitää suoriutua, tai he näyttävät, miten juuri tämä yksilö suoriutuu viikkotehtävästä.

Miksi kaikki tapahtumat alkavat illalla?

– Jotkut tehtävät, jotka on aiottu laittaa aamupäivällä, niin talossa tapahtuu jotain semmoista, johon on jouduttu reagoimaan. Asukkaiden johonkin tekemisiin tai talon yleismoodiin. Silloin tehtävää myöhästytetään siitä syystä, että me ollaan priorisoitu joku muu tehtävä tärkeämääksi. Kyllä me pääsääntöisesti halutaan pitää kiinni niistä ajoista, joita on sanottu, mutta tällaisen kiulun vääntäminen tiettyyn suuntaan, ne käännökset ja korjaukset ei ole niin sekunnissa tehtyjä.

Miksi rangaistusten linja on epälooginen? Onko osa asukkaista muita tasa-arvoisempia?

– Kukaan asukkaista ei ole arvokkaampi kuin toinen. Ei käytetä termiä, että katsomme jotain asiaa sormien läpi. Tässäkin ohjelmassa sisältö on se, mitä rakennetaan, eikä rangaistukset.

Miksei asukkaiden saamien palkintojen välillä ole huomattavaa eroa?

– Tarkoitetaanko tässä sitä, että kultaisen ja pronssisen palkinnon välillä ei ole eroja? Sehän ei pidä paikkaansa. Kultainen palkinto merkkaa sitä, että voidaan elää tietty ajanjakso yltäkylläisyydessä, ja pronssinen on lähinnä kettuilua. Jos ajatellaan, että pronssisessa palkinnossa on käytetty teepussi ja litra vettä, se ei mun mielestä ole mikään valtava hyödyke.

Miksi pelit ja leikit on kielletty?

– Ei kukaan jaksa katsella, kun pelataan murhaajapeliä kolmatta viikkoa.

Miksi rangaistukset ovat epäreiluja? Joku mokaa ja muut joutuvat kärsimään.

– Kaikki rankut on punnittu ja ne rangaistaan sitten, kun koetaan, että teko on rangaistuksen arvoinen. Tämä ei ole mikään rangaistussiirtola, että jokaisesta pienestä asiasta halutaan rangaistus saada asukkaalle. Yleensä oma ryhmä puhdistaa ilmapiiriä, tai ne lähtee mukaan siihen. Ja jos siellä on hulabaloo-meiniki, sehän tarkoittaa sitä, että seuraamme, mitä BB:n hulabaloo-meininki tarkoittaa.

Tuotannon asioita

Koska asukasvaihto on, vai onko sitä?

– Asukasvaihtoa ei ole tänä vuonna. Teimme aika paljon töitä sen eteen, että oltais saatu asukasvaihto aikaiseksi Kolmubian kanssa. Meillä oli koneisto valmis toimimaan, mutta Kolumbian päässä oli senkaltaisia ongelmia, ettemme kokeneet vaihtoa tarpeelliseksi. Emme olisi nähneet täällä Suomen päässä kuluttajan puolella, mitä tämä meidän kotimaan kolumbialainen siellä tekee.

Antaako BB asukkaiden pompotella itseään?

– Ei. Ei missään nimessä.

Kuka hoitaa puhuvaa kalaa Reiskaa? Voiko Reiska voittaa Big Brotherin?

– Reiskalla ei ole oikeutta voittaa, koska meidän matematiikan mukaan hänellä olisi liian hyvät mahdollisuudet. Reiskaa hoidetaan paremmin kuin keskivertokalaperheessä yleensä. Meidän asian osaavat ihmiset hoitaa, vaihtaa vettä ja antaa ruokaa.

Miksi häätöäänestykseen nimettyjen määrä vaihtelee?

– Määrä riippuu aina siitä, miten pisteet on jakautuneet. Lyhyt ja ytimekäs vastaus.

Miksi Big Brother Talk Showssa pitää näyttää häätöäänestystilannetta?

– No meidän matematiikan mukaan se on informaation jakamista, jota kovasti on aina vaadittu kaikkina näinä vuosina, kun on BB:tä tehty. Me on monina vuosina jaettu tätä informaatiota, en tiedä, mitä haittaakaan siitä olisi.

Onko nyt menossa BB-historian p*skin kausi?

– Jos ottaisin kaikki yhteisön kirjoitukset absoluuttisena totuutena, niin aina se kuluva kausi on kaikkien aikojen huonoin kausi. Jos vuodesta 2006 on saanut lukea palautteita, joissa haukutaan sen kauden asukkaat, sen kauden viikkotehtävät ja niin edelleen, ja sitten seuraavana vuonna se taas vaihtuu. Aina se kuluva vuosi tuntuu olevan se huonoin. Niinhän siinä sitten käy, että tämäkin vuosi saattaa jonain muuna olla se kaikkien aikojen kausi jonkun mielestä. Ei ole huonoin kausi.

Mikä on tuotannolle suurin haasteellisinta tällä kaudella?

– Joka kaudella se sama haaste, kehitys kehittyy ja niin pitää kehittyä tämän kehittyneen ohjelmankin. Se, että otetaan hirveästi huomioon, mistä ohjelmaa seuraavat ihmiset tykkää, mitä ne on nähny, mitä ne haluaa nähdä. Vaikka olis tehty ja on tehtykin suunnitelmia, niin se jatkuva hereillä olo ja varmojen tilanteiden muuttaminen joksikin muuksi on aina haastavaa, koska tää on kohtalaisen pitkä suora tv-ohjelma.

Onko ydintiimillä ylipäätään vapaa-aikaa? Oletko aina töissä?

– Meillä on vapaa-aikaa ja olemme rytmittäneet elämän tuotantotiloissa niin, että jokainen voi viettää niitä vapaitaan. Myös minä.

Pärjäisitkö itse asukkaana talossa?

– En missään nimessä. Olisin joko luovuttaja tai tuotannon häätämä.

Miksi illan pääohjelmaa seuraamalla saa joistain asukkaista aivan erilaisen kuvan kuin 24/7:aa seuraamalla?

– Kaikkia ärsyttää jälleen kerran omat pikku jutut. Täähän on kuitenkin tiivistelmä, tämä illan päälähetys. Kyllä siihen on otettu ne vuorokauden mielenkiintoisimmat tai mieleenpainuvimmat jutut täysin ajattelematta sitä, minkälaista kuvaa jostain yksilöstä rakennetaan. Se on se elämä ja tyyli olla tuolla talossa, mikä kiinnostaa meitä ohjelman tekijöitä.

Mitä pääohjaaja ylipäätään tekee?

– Yrittää saada auton lähimpään parkkiruutuun joka aamu. Sisällöllisesti haluan olla päättämässä. Kukaan ei tässä sano viimeistä sanaa, vaan oudolla demokratialla päädymme parhaisiin lopputuloksiin. Kaikessa olen mukana, joissakin vähän painavammin ja joissakin delegoiden.

Miksi päiväkirjahuoneessa on robottiääni?

– Se koettiin tänä vuonna niin, että tehdään se robottiäänenä ja katsotaan, miten asukkaat reagoi tuollaiseen tapahtumaan jossa ei ole väliä sillä, puhuuko nainen vai mies, ja minkälainen auktroiteetti tämä ääni heille on.

Onko ideat loppu?

– On, tietenkin on loppu ja vanhoilla mennään. Tää on erikoinen juttu, se on joka vuosi. On tietenkin poikkeamia, jostakin tehtävistä enemmistö on innoissaan. Tuntuu olevan hankalaa, että juuri kuluvana vuonna oltais innostuneita siitä viikkotehtävästä, joka talossa on. Kai ihmismieli on sellainen, että se rakastaa sellaista asiaa, johon on vähän välimatkaa.

Millaista on ohjata lähetystä, jonka esiintyjät eivät ole ohjattavissa?

– Sinä et tiedä nyt, mistä puhut. Eihän tässä mitään yksilöä ohjata, että haluan enemmän sivuprofiilia ja nyökkäät, kun annan merkin. Kyllä kaikilla tehtävillä on ohjaava vaikutus. Ei välttämättä viikkotehtävillä, mutta yksittäisillä, pienillä asioilla, joilla halutaan katsoa asukkaan paineensietokykyä. Ei tämä mitenkään klassista ohjaamista ole lähelläkään, eikä tarvitse ollakaan.

Mikä on oma suosikkikautesi tähänastisista kausista?

– Epäreilu kysymys. Varsinkin, jos puhun ihan totta, on hirveän vaikea muistaa viime kaudelta yhtään mitään yhtäkkiä, kun väännetään tätä kuluvaa kautta. Kyllä se on aina se kausi, jota tehdään, henkilökohtainen suosikki.

Kuka päättää, mikä on riittävä syy asukkaan poistamiseen?

– Riippuu niin paljon siitä, mitä on tapahtunut. En viitsi lähteä erittelemään. Kaikissa tuotannoissa on tuottajat ja kanavat, jotka näitä isoimpia päätöksiä tekee.

Oletko tyytyväinen katsojalukuihin?

– Oon aina niihin ihmisiin tyytyväinen, jotka katsoo tätä ohjelmaa. En ole sellainen numeraali-Keijo, vaan enemmänkin semmoinen, joka pitää huolta niistä, jotka tätä viihdykettä kuluttaa.

Onko sinulla 24/7? Katsotko BB:tä vapaa-ajalla?

– On 24/7 sekä tv:n kautta että tietokoneen kautta. Kyllä katson 24/7:aa. Se kuuluu aika vahvasti työnkuvaan. Työnkuvaan kuuluu myös intohimo, siinä mielessä olen kuluttaja kovimmasta päästä.

Tuleeko BB ensi vuonna?

– En minä tiedä. Toivottavasti.

Mikä on työnjako sinun ja tuottaja Räisäsen välillä?

– Mä oon sekaisin ja Mikko lyö takaraivoon, että rauhoitu.

Mikä on seksikkään äänesi salaisuus?

– Krooninen vilustuminen.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2012 15:01

Olipas paskoja vastauksia. Ne asiat joista on jo vuosien ajan valitettu ja joihin on toivottu muutosta kuitattiin joko ihmeellisellä "katsojat haluaa" tai "mitä haittaa siitä on" -vastauksilla.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Marras 2012 15:50

Tää pisti vituttamaan.
Miksi Big Brother Talk Showssa pitää näyttää häätöäänestystilannetta?

– No meidän matematiikan mukaan se on informaation jakamista, jota kovasti on aina vaadittu kaikkina näinä vuosina, kun on BB:tä tehty. Me on monina vuosina jaettu tätä informaatiota, en tiedä, mitä haittaakaan siitä olisi.
Sitä informaatiota kun ei tarttis jakaa muutaman minuutin välein kuitenkaan, mieluiten ei ollenkaan. Ja siitäkö ei oo mitään haittaa? Ei varmaan tuotannolle, mutta kyllähän se on selvää, että tilanteen näyttämisellä on vaikutusta äänestyskäyttäytymiseen. Oikeusmurhia tapahtuu.

Jäi sellainen yleiskuva, että tuotannon päässä ollaan erittäin tyytyväisiä kauteen ja kauden toteutukseen. Of course. ;) Oikeasti paskin kausihan tämä on kirkkaasti, ei katsojaluvut valehtele. Eiköhän tuotannossakin tiedosteta tämä asia, mutta eihän sitä voida ääneen sanoa. Ainakin syvästi toivon niin! Kohta katsojia ei oo kuin kourallinen ja silloin on myöhäistä katsoa peiliin.

Mikäli BB jatkuu ja samat miehet jatkaa puikoissa, niin suosittelen lämpimästi Sainiota ja muuta ydintiimiä tutustumaan "lomalla" aussien uusimpaan kauteen. Se on katsottavissa youtubesta. Jaa miksikö? No mitä tuotantoon tulee, niin siellä tehdään lähes täydellistä Big Brotheria IMO. Eroa on kuin yöllä ja päivällä, jos verrataan suomiversioon. Siks.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Marras 2012 15:51

Oiskohan joku voinut oikolukea tuon, ennen kuin piti nettiin tunkea. Ajanpuutetta ei ainakaan ollut.

95% vastauksista oli täysin tyhjänpäiväistä läpätystä. Muutamassa ei edes vastattu kysymykseen. Kaikki parhaimmat kysymykset joko väistettiin ovelasti tai sitten vaan vastattiin ympäripyöreitä. Ei mennyt läpi Sainio. Uusintaan, mars!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Mole » 09 Marras 2012 17:52

Miksi rangaistusten linja on epälooginen? Onko osa asukkaista muita tasa-arvoisempia?

– Kukaan asukkaista ei ole arvokkaampi kuin toinen. Ei käytetä termiä, että katsomme jotain asiaa sormien läpi. Tässäkin ohjelmassa sisältö on se, mitä rakennetaan, eikä rangaistukset.
Tuo taisi olla lähettämäni kysymys tuotannon hiukan muokkaamana. Ensimmäisen lauseen vastauksesta ymmärsin, mutta sen jälkeen on vaikeampaa.


Ylimielistä lässytystä muutenkin koko Sainion vierailu. Osoittaa jälleen kuinka paljon näitä jäpiköitä asiakkaansa kiinnostavat.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Kim Sainio aka Jumalan Ruoska

Viesti Kirjoittaja Marianne » 09 Marras 2012 19:52

Tuotanto sanoo ettei tehtäviä ja tekemistä ole koko ajan koska asukkaiden pitää välillä levätä. Onko noiden päähän juolahtanutta koskaan sellainen vaihtoehto että koko ajan olisi joku tehtävä, tekeminen tai bileet käynnissä, jota vain osa porukasta tekee/osallistuu kun osa porukasta lepäilee? Ei kaikkien tarvitse aina tehdä kaikkea yhtä aikaa. Brittien BB:ssä tietääkseni toimitaan tuolla tavalla.

luputupu
Juonittelija
Viestit: 193
Liittynyt: 10 Marras 2009 21:45

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja luputupu » 09 Marras 2012 21:30

Se Sainio oli kyl hyvä siin haastattelus. Ei voinut antaa sit suoria vastauksia kysymyksiin vaan piti kierrellä ja kaarrella. Aina sama juttu. Ainakin siin kysymykses mis kysyttiin et onko "paskin kausi ikinä",..
Olis vaan sanonut en ON

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”