Cristal Snow

Vastaa Viestiin
Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 02 Heinä 2012 21:37

^ Mua Cristalin ääni ärsyttää ainakin siinä videohaastattelussa, enkä ees aluks tienny tyypin olevan homo! :scratch Puheäänikin vaikuttaa aika paljon tollaisissa jutuissa!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 21:47

^
Eihän siinä mitään jos Cristalista ei tykkää! Enhän minäkään riemusta hypi kun Cristalin näen ja tyypissä on jotain vähän ärsyttävääkin, mutta en silti sano tätä siksi että hän on homo. :D
Edit: En itse asiassa edes tiedä onko Cristal homo vai bi. Onko sitä edes sanottu missään? Miehen kanssa kuitenkin oli joskus tietääkseni.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Heinä 2012 22:13

Jonnexxx kirjoitti:^ Mua Cristalin ääni ärsyttää ainakin siinä videohaastattelussa, enkä ees aluks tienny tyypin olevan homo! :scratch Puheäänikin vaikuttaa aika paljon tollaisissa jutuissa!
Vaikuttaahan se. Ja taisin aikasemmin kritisoida sitä, että Cristalin puheesta on välillä vaikeeta saada selvää ja se vasta ärsyttääkin. Saa repästä kunnolla ohjelmassa, että taivun pitämään siitä (sekä juontajasta, että ohjelmasta), mutta jää nähtäväksi.
a walking disaster

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja janne » 02 Heinä 2012 22:21

No mua kyllä ärsyttää joissain homoissa se tyyli miten ne puhuu. Ja taitaa Cristal juuri olla yksi niistä [smilie=a_doh.gif] .

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 02 Heinä 2012 23:26

janne kirjoitti:No mua kyllä ärsyttää joissain homoissa se tyyli miten ne puhuu. Ja taitaa Cristal juuri olla yksi niistä [smilie=a_doh.gif] .
Mun mielestä esim. Ninolla (BB6) on iha kiva ääni, vaik onki homo mutta Niko Saarisen ääni alkaa heti ärsyttämää kunnolla! Cristalin ääni on siitä Ninon ja Niko S:n väliltä, mutta ärsyttämään päin sekin kallistuu!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 23:59

Itse en ainakaan valittanut homojen määrästä vaan laadusta. Silencio arveli formaatin "menevän homompaan suuntaan", maxxer kysyi että "häh?" ja muistutti Toivolasta. Vastasin sitten siihen selventämällä että Toivolan aikana mentiin todella reippaasti homompaan suuntaan kun talossa oli suorastaan neljä homoa asukkaina ja yksikään niistä ei ollut mieleinen asukas, riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta.

En tiiä siis tulkitsiko OE minun viestini ylempänä valittamiseksi homoista. Valitin Schlamposta, Ragnarista, Ninosta ja jälkikäteen vielä Markosta kaupan päälle. Mut joo, olihan niitä homoja aika monta sillä kaudella. Ei siin mittee jos ois ollut joku siedettävä ja hyväkin asukas siinä konkurssissa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 00:06

^
Silencion viesti oli kyllä enemmän se joka tässä ketjussa hämäsi!
Ihan hyvä silti että itsekin tarkensit viestisi pointin.

Kommenttini tuossa aiemmin on kyllä silti aika totta, vaikka itse sanonkin! :D Niinhän se menee, että oli tummaihoisten, homojen tai minkä tahansa määrä mikä vaan, niin jollain on siitä jotain nokan koputtamista.
Edit: Itsehän tykkäsin Samposta ja isosta Markosta! Paljon parempia kun moni muu mies sillä kaudella.
Nino taas oli hyvä asukas, eli Ragnar oli näistä ainoa, jota en olisi taloon halunnut ja hän olikin inhokkini.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Heinä 2012 00:11

Joo siis Sampo ja Marko oli molemmat kivoja tyyppejä mut todella huonoja asukkaita. Ragnar ja Nino taas oli ihan hyviä asukkaita (no, Ragnarin kohdalla voidaan kiistellä mut ei se huono asukas ollut ja olihan se mun arpa!) mut ihan saatanan ärsyttäviä molemmat.

Tottakai ihmisillä on nokan koputtamista jos talosta puuttuu semmoset asukkaat joihin kykenisi itse samaistumaan. Asukkaiden ois muutenkin hyvä olla läpileikkaus siitä millasia ihmisiä maassa asuu (toki viihdyttävien asukkaiden muodossa hyvin mielellään) ja se ei oikein toteudu sillon jos talossa on paljon homoja/maahanmuuttajia tai lähes yksinomaan pääkaupunkiseudulla asuvia.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 00:35

Olen ehkä hitusen eri mieltä! Ajattelen sen niin, että BB:ssä pitäisi olla mahdollisimman erilaisia persoonia, mutta median kannalta kiinnostavia tyyppejä.
Toki se on aina plussaa jos asukkaat on läpileikkaus siitä millaista porukkaa Suomessa on, mutta se ei vaan ole kovin realistista että tällainen onnistuisi, kun tarkoitus on kuitenkin tehdä viihdeohjelmaa.
Hakijoissa on kuitenkin enemmän tietynlaista väkeä ja niistä on tehtävä valinnat!
Kaikki kiintiöt kuitenkin pitää tottakai unohtaa! Sellainen ei kuitenkaan ole koskaan hyvä, että joku pääsee pelkästään tietyn piirteensä takia asukkaaksi tai myöskään se, ettei kahta tai kolmea saman ihmisryhmän edustajaa voi päästää.

Ragnar ei kyllä viihdyttävyydestä tiennyt yhtään mitään! Itse sain Samposta ja Markosta enemmän irti, mutta tämähän on makuasia (eikä nuo kaksikaan nyt täydellisiä olleet, mutta mielelläni heidän juttujaan kuuntelin). :D
Kaikista hassuinta kyllä on, että Raksu oli Tirkan arpa!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 03 Heinä 2012 00:49

Jatketaanpas sitten Cristalista tässä ketjussa ja asukkaista jossain muualla.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja JVDS » 03 Heinä 2012 02:02

Missä paffilaatikossa olen mahtanut elää tai uutispimennossa yleensä, kun tämä oli itselleni aivan uusi tieto. :?

Enpä osaa sanoa tästä tyypistä oikein mitään ennen kuin aloittaa uudessa duunissaan, mutta aikamoiselta persoonalta vaikuttaa. Ei ainakaan niin kuiva näytä olevan kuin tämä meidän Jani Toivolamme, joten siitä plussaa.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Stobe » 03 Heinä 2012 23:16

Eiköhän tästä Cristalin luotsaamana ihan hyvä tule. Hän taitaa olla ihan aikuisten oikeasti bb-fani, joten sinänsä luulisi olevan sopiva henkilö hommaan. Se tietysti vähän pelottaa, että ei osaa asennoitua uuteen rooliinsa tuotannon puolueettomana edustajana.

Joka tapauksessa mulla on jäänyt Extra viime vuosina niin vähälle seuraamiselle lähinnä sen takia, että tuntuu olevan enemmän chatin ja tv-shopin risteytys - itse ohjelmaa tukevan konseptin sijaan - niin en luultavasti harmistu, vaikka metsään menisikin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 23:23

Stobe kirjoitti:Se tietysti vähän pelottaa, että ei osaa asennoitua uuteen rooliinsa tuotannon puolueettomana edustajana.
Cristalista kyllä saa sen kuvan, että jos joku hänen kaverinsa taloon eksyy, niin saattaa tulla vahingossakin puolueellista settiä!
Ja BB-fanina todellakin voi olla että asenne asukkaaseen näkyy tahtomattakin liikaa puheessa. Toivottavasti on niin ammattitaitoinen ettei sorru puolueellisuuteen!

Avatar
Barbababa
Läyhääjä
Viestit: 120
Liittynyt: 18 Marras 2008 18:57

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Barbababa » 07 Heinä 2012 05:45

Hankala kuvitella vastenmielisempää juontajaa.
Kaikkien aikojen paskin asukas: jonathan

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Silencio » 26 Heinä 2012 11:21

Maxxer kirjoitti:
Silencio kirjoitti:taitaa mennä koko formaatti enemmän ja enemmän kauemmaksi heteroista...
:scratch :shock:
häh?

joku vuosi takaperin taisi olla muuan Jani Toivola juontamassa ekstraa ja niistä ajoista on kyllä tultu vain ylöspäin, kaikessa muussa paitsi katsojaluvuissa, joten onko katsojalukujen notkahdus Toivolan ja muiden fägäreiden vika, vai mitä yrität sanoa? Katsojaluvut kun ei tainnut Elinan aikanakaan juurikaan nousta? Vai onko Ellukin homo? hmm...
No sanotaan nyt selvällä suomen kielellä että sinäkin ymmärrät, ohjelmaan tungettu koko ajan lisää näitä seksuaalisen vähemmistön edustajia ja sitä mukaa katsojaluvut tippuneet. Ainakin itsestäni olen huomannut että ei niin enää kiinnosta katsoa ohjelmaa niin paljon kuin aikaisemmin.

Mutta sehän on katsojien oma asia katsooko, ihan vapaasti esim. sinä voit katsoa näiden herrojen nuolemista jos sellainen sattuu kiinnostamaan kovasti....

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Heinä 2012 11:59

Silencio kirjoitti:Ainakin itsestäni olen huomannut että ei niin enää kiinnosta katsoa ohjelmaa niin paljon kuin aikaisemmin.

Mutta sehän on katsojien oma asia katsooko, ihan vapaasti esim. sinä voit katsoa näiden herrojen nuolemista jos sellainen sattuu kiinnostamaan kovasti....
Se, että sua ei kiinnosta kattoa tota seksuaalivähemmistöjen takia, ei tarkota sitä, että muita ei kiinnosta kattoa samasta syystä. Uskaltaisin väittää, että katsojaluvut on pudonnu SBB:n köyhyyden takia ja sitä on tylsää katsoa. Eikä kylläkään extrassa/talkissa tai niinkään talossakaan kovasti ole miehet keskenään nuolleet.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 27 Heinä 2012 00:44

Silencio kirjoitti:
Maxxer kirjoitti:
Silencio kirjoitti:taitaa mennä koko formaatti enemmän ja enemmän kauemmaksi heteroista...
:scratch :shock:
häh?

joku vuosi takaperin taisi olla muuan Jani Toivola juontamassa ekstraa ja niistä ajoista on kyllä tultu vain ylöspäin, kaikessa muussa paitsi katsojaluvuissa, joten onko katsojalukujen notkahdus Toivolan ja muiden fägäreiden vika, vai mitä yrität sanoa? Katsojaluvut kun ei tainnut Elinan aikanakaan juurikaan nousta? Vai onko Ellukin homo? hmm...
No sanotaan nyt selvällä suomen kielellä että sinäkin ymmärrät, ohjelmaan tungettu koko ajan lisää näitä seksuaalisen vähemmistön edustajia ja sitä mukaa katsojaluvut tippuneet. Ainakin itsestäni olen huomannut että ei niin enää kiinnosta katsoa ohjelmaa niin paljon kuin aikaisemmin.

Mutta sehän on katsojien oma asia katsooko, ihan vapaasti esim. sinä voit katsoa näiden herrojen nuolemista jos sellainen sattuu kiinnostamaan kovasti....
en ole puhunut omista kiinnostuksen aiheista yhtään mitään ja pitkään mietin vaivaudunko edes vastaamaan tuohon oksennukseen mitä suustasi suollat, mutta sait provosoitua sen verran että täältä tulee...

Väitteessäsi ei ole järjen hiventäkään. Väität että homojen takia katsojaluvut laskee, mutta et perusta väitettäsi mihinkään. Itse esitin vasta-argumentin viitaten aiempaan homo-juontajaan ekstrassa. Viime kaudella "homous" oli mielestäni huomattavasti vähemmän näkyvissä kuin esim. silloin kun Nino sai kenkää Sampon ahdistelusta. Ei ole katsojaluvut tainneet siitä ainakaan nousta? Korjaa jos olen väärässä. Mihin siis perustat väitteesi, että "formaatti taitaa mennä koko ajan enemmän ja enemmän kauemmaksi heteroista" ja miten se näkyy katsojaluvuissa? Lyö vain kovaa faktaa pöytään.

Siinä olet oikeassa, että jokaisella on oikeus katsoa mitä haluaa ja aika käsittämätöntä että edes yrität viisastella tuollaisella itsenstäänselvyydellä. Uhmakas hetero siellä käskee homojen painua vittuun katsomaan sitä nuoleskelua. Melkein tulee jo jännäkakkaa housuun.

Sanottakoon vielä (koska selkeästi kiinnostaa ihmisten seksuaalinen suuntautuminen enemmän kuin itse asia) että en ole homo, enkä tykkää katsella kun "homot nuolee toisiaan" - mutta kun kerran luvan annoit niin joo, käytän kaukosäädintä heti kun tulee ns. rajat vastaan. En kuitenkaan ota elämäntehtäväkseni tuomita ketään sen takia mitä hän on. Enkä varsinkaan formaattia missä hän on mukana.

Ja jottei ihan karkaa pelkäksi OT:ksi niin pari sanaa myös on-topic:
- Cristal on persoonana varmasti ärsyttävä, joskin se BB-toosa-tv -juttu sai minutkin muutaman kerran naurahtamaan. Toivoa sopii että jotain energistä ja uudenlaista otetta saadaan ekstraan uuden juontajan myötä. Aina ei valinnat ole onnistuneita (Toivola) mutta tälläkin kertaa otan juontajaksi avosylin vastaan drag-homo-whatever-Cristalin kuin jonkun tulevan kansanedustajan. Vaikka olisikin hetero-Hakkarainen :D

ja pakollinen disclaimer loppuun: no offence.

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja O.o » 29 Heinä 2012 20:54

En oo tietonen koko tyypistä. Ainakin tuo Cristalin video haastattelu antoi ymmärtää, että tyyppi on eläväinen ja pirteä.. ehkä hieman yliampuvasti, jopa homolle.

Ei kyllä oma juontaja suosikkini, ei edes sadan sakissa. Saas nähä mitä tulee olee.

prkl... pfff...
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Heinä 2012 22:26

Silencio kirjoitti:
Maxxer kirjoitti:
Silencio kirjoitti:taitaa mennä koko formaatti enemmän ja enemmän kauemmaksi heteroista...
:scratch :shock:
häh?

joku vuosi takaperin taisi olla muuan Jani Toivola juontamassa ekstraa ja niistä ajoista on kyllä tultu vain ylöspäin, kaikessa muussa paitsi katsojaluvuissa, joten onko katsojalukujen notkahdus Toivolan ja muiden fägäreiden vika, vai mitä yrität sanoa? Katsojaluvut kun ei tainnut Elinan aikanakaan juurikaan nousta? Vai onko Ellukin homo? hmm...
No sanotaan nyt selvällä suomen kielellä että sinäkin ymmärrät, ohjelmaan tungettu koko ajan lisää näitä seksuaalisen vähemmistön edustajia ja sitä mukaa katsojaluvut tippuneet. Ainakin itsestäni olen huomannut että ei niin enää kiinnosta katsoa ohjelmaa niin paljon kuin aikaisemmin.

Mutta sehän on katsojien oma asia katsooko, ihan vapaasti esim. sinä voit katsoa näiden herrojen nuolemista jos sellainen sattuu kiinnostamaan kovasti....
Eiköhän kantani tästä asiasta ole jo muutenkin selvä, joten tyydyn tällä kertaa sanomaan asiani lyhyesti!

Ilmeisesti perustat mielipiteesi ihmisistä pääasiassa sen perusteella, mihin heidän seksuaaliset mieltymyksensä kohdistuvat! Ja pidät heitä kaikkia pelkästään yhtenä ihmisryhmänä, etkä yksilöinä ja erilaisina.

Ensi vuonna taloon monta tummaihoista ja vielä aasialainen juontajakin, niin voidaan todeta että nyt joudutaan katsomaan mamujen nuoleskelua ja ohjelma on suunnattu pelkästään ulkomaalaisille..
Edit: Tämä on ihan muutenkin aika pahasti ihmisten ongelma, että nämä ovat niitä asioita jotka ratkaisevat koko ensivaikutelman!
Pundekin joskus kirjoitti ihanan nasevan kommentin siitä, miten kaikki aina perustelevat jonkun homon huonouden pelkästään jotenkin näin: "voisi mennä HOMOILEMAAN muualle", "tuo on jopa HOMOKSI ärsyttävä", "mistä näitä HOMOJA satelee?", "miksi HOMOJA on talossa yhtä paljon kun HETEROITA?", "vitun HOMO toikin". :D

Tämä on sinänsä aika hassua, koska itse olen päässyt jopa sen yli, jos en tiedä mitä sukupuolta joku ihminen on! Ajattelen nykyään että ihan sama, kun mitä väliä sillä tiedolla on sen kannalta mitä mieltä siitä ihmisestä olen?

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 30 Heinä 2012 23:04

juu, okei. Selvä. Eiköhän tää ollu tässä?

:scratch

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Silencio » 01 Elo 2012 00:26

Silencio kirjoitti:LAULAJA Cristal Snow [smilie=a_happyhappy.gif] :lol:

Eikös ne laulajat tee keikkaa juhannuksena eikä ryyppää kavereiden kanssa? No onhan niitä monia jotka käyttävät itsestään titteliä "Taiteilija".

Mutta itse heppuun, ärsyttävä teeskentelijä.
Ja ohjelmaan, taitaa mennä koko formaatti enemmän ja enemmän kauemmaksi heteroista, siinäpä sitten ihmetellään kun katsojaluvut tippuu... :td
On tämä ihme "keskustelupalsta", jos täällä käy sanomassa mielipiteensä niin muutama palstapoliisi kehittää aivan utopistisia tarinoita. Missä kohti tuossa ylempänä olen jotakuta nimitellyt homoksi???

En kyllä muutenkaan käsittänyt noita pokkarin pituisia postauksia joissa olen sanonut sitä sun tätä, ylempää voi lukea mitä olen kirjoittanut.

Take a pill and relax...

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 01 Elo 2012 11:26

en tiedä, ketä olet homoksi nimitellyt, mutta alunperin ihmettelinkin sitä, mihin perustat väitteesi siitä, että homojen formaatissa mukanaolo olisi syypää katsojalukujen laskuun. Tähän ei ole saatu vastausta.

Palstapoliisi... get a grip jo noista nimittelyistä... todistat kaikille tyhmyyttäsi alkaessasi namecallingin sen sijaan että oikeasti toisit jotain faktaa pöytään noiden väitteiden tueksi. Kaikki muut täällä mielestäni on yrittänyt asiallisesti aiheesta keskustella, sinun kirjoituksissasi on osassa aika agressiivinen sävy. Lue vaikka tuosta edeltä neljä-viisi aiempaa viestiäsi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”