Cristal Snow

Vastaa Viestiin
Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Syys 2012 20:43

Scherzy kirjoitti:
JVDS kirjoitti:Aikaisemmin mua ei ole Cristalin häslääminen pahemmin häirinnyt, mutta nyt hän on ylittänyt sen kuuluisan kipurajan. Jos siinä ei ole vielä tarpeeksi, että Katarinan pilkkaaminen tänään huonosta suomesta meni yli ymmärrykseni. Kiinnittikö joku muu tähän huomiota?
Pilkkaahan se ToosaTv:ssä kokoajan kaikkia julkkiksi kaikilla mahdollisilla tavoilla :D Ei mua ainakaan jäänyt häiritsemään se :)
Tekeekö se siitä jotenkin suotavampaa, jos joku muukin tekee sitä? Ei tuo ollut minusta fiksua käytöstä lainkaan. Ei sillä, että pitäisin Katarinasta sen kummemmin.

E: Niin ja pitäisi Cristalin vähän ymmärtää, että missä asemassa hän on, ja mitä hän voi huudella ja mitä ei.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Syys 2012 20:53

Jos Cristal pilkkaa kaikkia asukkaita niin toi on ihan hyväksyttävää.

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 10 Syys 2012 22:02

JVDS kirjoitti:Aikaisemmin mua ei ole Cristalin häslääminen pahemmin häirinnyt, mutta nyt hän on ylittänyt sen kuuluisan kipurajan. Jos siinä ei ole vielä tarpeeksi, että Katarinan pilkkaaminen tänään huonosta suomesta meni yli ymmärrykseni. Kiinnittikö joku muu tähän huomiota?
Mulla jäi kans paha maku suuhun, ja Katarinan lisäks Irinan puhetavan mollaus.

^Ja jos näin tapahtuu, vähentää se negatiivista kuvaa, mut silti mun mielestä ei oo ihan asiallista että juontaja lähtee mollaamaan asukasta sellasesta, johon harvemmin ite vaikutetaan. Puhetyylistä mollaamisen vois mun mielestä rinnastaa vaikka ulkonäön mollaamiseen.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Syys 2012 22:31

Risto kirjoitti:Jos Cristal pilkkaa kaikkia asukkaita niin toi on ihan hyväksyttävää.
Mutta kun näin se ei ollut, vaan Cristal pilkkasi nimenomaan Katarinaa ja Irinaa heidän puhetyyleistään. Olin tulossa tuosta Irinan tapauksesta tänne myös laittamaan, mutta pidin Katarinan mollausta vieläkin loukkaavampana.

Eikä se vähennä mielestäni yhtään mitään, vaikka yritettäisiin jotenkin peitellä tapahtunutta ja haukuttaisiin muodon vuoksi kaikki asukkaat lyttyyn tyyliin "vittu kun sä oot läski".

Aivan turhaa kaikki tämmöinen. Miksi pitää edes lähteä tällaiselle mollaamislinjalle? Kiva se varmaan olisi Cristalin itsekin kuulla hänestä puhuttavan tuollaisia juttuja. Niinpä. Töks töks.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja sjoku » 11 Syys 2012 06:21

^
Ihan samaa mieltä JVDS:n kanssa. Taisi olla viimeinen BB-extra, jonka katsoin tänä kautena. Aika loukkaavaa tällainen mollaus, turhanpäiväistä. :thumbsdown

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 11 Syys 2012 12:52

^ kuin myös.

Muuten toi fanitus ja kohellus on kyllä mielenkiintosempaa kuunneltavaa ko Ellun konseptienluku, mut rajansa kaikella.

Päästelenhän mäkin joskus täällä aiheettomuuksia, mut tää nyt on sentään hiukan eri juttu ko suora lähetys.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2012 22:18

^ Niin ja kyllähän juontaja on eri asia kun joku tuollainen random kirjoittelija. [smilie=thefinger.gif]
Pitäähän toki meidänkin aina vähän ajatella mitä kirjoitamme ja miten loukkaavasti, mutta juontaja suorassa lähetyksessä on siltikin täysin eri asia.

Haluan kyllä silti että juontajalla on oma persoona, eikä tosiaan sellaista Ellun kaltaista asiallisuutta.
Oma persoona saisi vaan olla sellainen, joka kuitenkin olisi juontajan roolissa tasapuolinen.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja janne » 19 Syys 2012 19:28

Ärsyttää kun Cristalin täytyy aina näytellä noissa extran videoklipeissä :td

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Syys 2012 19:44

^ Mun mielestä toi hikijuttu ei edes välttämättä ollu näyteltyä. Toi hiki kuiteski haisee aika kamalalta ja vielä ku se seisoo tollasessa törpössä niin vielä pahemmalta. Ite varmasti oksentaisin jos sitä hikeä joutuis haistelemaan, sen verran toi oksennusrefleksi haittaa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 19 Syys 2012 19:49

Jonksu kirjoitti:^ Mun mielestä toi hikijuttu ei edes välttämättä ollu näyteltyä. Toi hiki kuiteski haisee aika kamalalta ja vielä ku se seisoo tollasessa törpössä niin vielä pahemmalta. Ite varmasti oksentaisin jos sitä hikeä joutuis haistelemaan, sen verran toi oksennusrefleksi haittaa.
Samaa mieltä en mäkään pystyis oleen noin lähellä jotain likasta hikee, pelkkä ajatus ällöttää :D

Kyllähän se varmaan siinä toki hieman ylireagoi tarkoituksella, mutta tuskin toi mitään mukavaa puuhaa on.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 20 Syys 2012 04:33

Jonksu kirjoitti:^ Mun mielestä toi hikijuttu ei edes välttämättä ollu näyteltyä. Toi hiki kuiteski haisee aika kamalalta ja vielä ku se seisoo tollasessa törpössä niin vielä pahemmalta. Ite varmasti oksentaisin jos sitä hikeä joutuis haistelemaan, sen verran toi oksennusrefleksi haittaa.
Njoo, eipä tuota kai huvikseen nuuhkis.

mut mitä tulee näyttelyyn a muuhun, ni tottakai se näyttelee, siitähän se palkkansa saa. Yhtän sen väehmmin ei näyttele Ellu talkkarisa. (tai ainakaan en usko et sekään ny ihan noin mehuissaan on jokasesta sekunnin välein tulevasta "muutoksesta" äänestystilanteesa) Kumpikin tekee vaan mitä käsketään.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 21 Syys 2012 00:49

Cristal on yksi parhaimmista ekstran juontajista ever. Sopivan rento ja luonteva, ei liikaa nojaudu käsikseen ja juontokortteihin vaan heitää myös omaa persoonaa kehiin. Lisäksi ekstran tuotannolle ruusuja monipuolisesta materiaalista ja lähetysten koostuksesta. Ei ole mitään sillisalaattia TalkShown jalanjäljissä vaan ehjiä kokonaisuuksia haastattelujen ja muiden osioiden osalta. Ekstraplussaa runsaasta behind-the-scenes -materiaalista (nämä hikipunnitukset yms)

HyväHyvä!!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Syys 2012 20:10

Voivoi. Ei tästä sitten ollutkaan mihinkään.

Jos tuotanto haki juontajalta sokeaa fanitusta (tyyliin "ai että kuinka kivasti ne hömpsöt söpismammat taas puhuivat paskaa Katarinasta ja haukkuivat Iidaa, on ne vaan ihqui, löööv") tai perusteetonta dissausta (tyyliin "taitaa Sarah vaan esittää, kun ei selällään ole, jos on selkä kipeä"), olisi halvempi vaihtoehto ollut se tsäteistä tuttu puhuva pää. Nuo Cristalin juonnot ovat meinaan ihan samaa luokkaa kuin taustalla pyörivät tekstarit ja twiitit ja mitä siellä nyt pyöriikään.

Nyt hieman valoja päälle Cristal! On ihan positiivista, että juontaja jaksaa seurata ohjelmaa työajan ulkopuolellakin, mutta jossain se fanin ja juontajan rajakin kulkee. Vai tätäkö kauden teemalla sitten tarkoitettiin?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Sky » 25 Syys 2012 20:15

Jonksu kirjoitti:^ Mun mielestä toi hikijuttu ei edes välttämättä ollu näyteltyä.
Mulla meinas tulla oksurefleksi ihan täällä kotikatsomossa joka kerta kun niitä hiton hikisammioita kuvattiin. Hyi yök.

Zygerö on nyt asian ytimessä, tän illan Extra oli kyllä pohjanoteeraus juontajan osalta.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja JVDS » 25 Syys 2012 21:08

Olinkin tulossa tänne kirjoittamaan Cristalin mollaamisista tällä kertaa Sarahia kohtaan, mutta ehditte ensin. Tuli mieleen heti ne "heitot" Katarinasta ja Irinasta joskus aikaisemmin. Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että Cristalin tulisi keskittyä vain siihen juontamiseen, eikä esittää typeriä mielipiteitään. Maku on mennyt hänestä jo ajat sitten.

Luulin, ettei kukaan voi olla Jani Toivolaa enää huonompi juontaja, mutta kerranhan sitä erehtyy. Kuvottavaa oli kuunnella hänen kommenttejaan Sarahin "feikatusta selkäkivusta" ja tuosta asennosta, joka taitaa hänelle itselleen olla tutumpi kuin Sarahille. [smilie=thefinger.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 25 Syys 2012 21:59

Että täällä on tosikkoa porukkaa... Hyvää päivää, jos vähän läppää heittää jostain asukkaasta niin voi kuinka kauheeta.. :helpme:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Syys 2012 22:07

^Niin sinusta on siis hauskaa kuunnella ihqutusta ja provoilua? Kuten jo aiemmin sanoin, niin siihen hommaan halvin ja paras vaihtoehto olisi ollut se puhuva pää. Nyt tuo Extra on haastatteluja lukuunottamatta sama kuin lukis sitä sykettä (vai mikä se nyt on, syke on kauppakeskus Lahdessa) koko ajan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja gauchito » 25 Syys 2012 23:04

Luulin ennen kauden alkua että Cristal olisi tosi ammattimainen juontaja kun on kuitenkin esiintynyt aika paljon ja hankkinut jopa koulutuksen. Toosajaksotkin vaikutti välillä hyviltä vaikka ne on jollain ruokapalkalla tehty. Extrojen perusteella Cristal on ennemminkin fani joka on otettu tonne olemaan innoissaan, ja ainakin osa porukasta tykkää mieluummin näin päin. Katsojaluvut on kai samassa kurssissa ku bb muutenkin, eli juontajalla ei ole paljon siinä osuutta.

Ainahan extrassa on oltu vähän puolueellisia. Elinakin kehu viime vuonna Benkkua, vaikka moni torjuu asian mielestään liian traumaattisena.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja JVDS » 25 Syys 2012 23:12

gauchito kirjoitti:Ainahan extrassa on oltu vähän puolueellisia. Elinakin kehu viime vuonna Benkkua, vaikka moni torjuu asian mielestään liian traumaattisena.
Ehkä tuo on helpompi hyväksyä senkin takia, koska Elina oli itse talossa asukkaana, mutta hän sentään koitti vetää mielestäni puolueetonta linjaa siitäkin huolimatta. Pakko sen on silti jossain näkyä. Turha muutenkaan verrata näitä kahta keskenään, sillä Elina oli ja on kaikessa Cristalia parempi.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja JVDS » 26 Syys 2012 20:49

Cristal ei voi sanoa omia suosikeitaan tai inhokeitaan, koska hän on puolueeton! Näkeekö kukaan muu hänen sanoissaan ristiriitaa? Eiköhän se hänen puolueettomuuteensa mennyt jo ajat sitten. Ihme sekoilemista häneltä taas tänään. Menivät senat sakaisin, kun vähän korvanappiin huudeltiin...
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja jokeri » 03 Loka 2012 18:59

Hyvä tyyppihän tää on. Ei mitään vikaa. Hyvä, että heittelee paljon omia mielipiteitään mukaan.
Cool like Teppo.

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Cristal Snow

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 03 Loka 2012 20:31

Mä tykkään kans Cristalista! :thumbsup Kerranki joku siedettävä juontaja.

Elinaa, Vappua ja Susannaa en voinu sietää, enkä muuten siedä Elinaa edelleenkään... :x
Kakan hajuinen poika :Love:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”