Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Keskustelua liittyen Suomen viidenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Syys 2009 20:51

Lähettäkää nyt vielä Iltapuluunkin joku vinkki asiasta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 17 Syys 2009 21:10

Oonks mä nyt stara?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Sahtor
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 28 Elo 2005 21:45
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Sahtor » 17 Syys 2009 21:20

Tuomas Enbuske: Onko Suomeen syntynyt "white trash" -luokka?
http://areena.yle.fi/audio/425122
Tuomas Enbusken kanssa keskustelemassa tutkija Kari Kallioniemi Turun yliopistosta, teatteriohjaaja Pekka Milonoff ja Big Brother tv-ohjelman tuottaja Mikko Räisänen.
Kuva

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BuZu » 17 Syys 2009 21:48

Aiemmin pidin Stara.fi:tä paskamediana, mutta nyt nousi pointsit nopeasti.
Hyvä, että julkaisi BBPlazan kommentointia :thumbsup
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 17 Syys 2009 22:00

Sahtor kirjoitti:Tuomas Enbuske: Onko Suomeen syntynyt "white trash" -luokka?
http://areena.yle.fi/audio/425122
Tuomas Enbusken kanssa keskustelemassa tutkija Kari Kallioniemi Turun yliopistosta, teatteriohjaaja Pekka Milonoff ja Big Brother tv-ohjelman tuottaja Mikko Räisänen.
jenkeis, tiekkö, oli kans white trash, tiekkö. ja tiekkö, anna mä nyt jatkan, tiekkö, äänestäjien pettäminen on tiekkö tosi-formaatissa ihan toppina tiekkö. ja tiekkö ketkä on sillon bottomina.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Syys 2009 10:17

Iltalehti kirjoitti: Big Brotherissa nimeämissekaannus!

Big Brother -talon eiliset nimeämiset eivät menneet ihan sääntöjen mukaan.

Kuva

Myös Justiina sai eilen nimeämispisteitä ensimmäisellä nimeämiskierroksella, vaikka sääntöjän mukaan tätä ei olisi vielä saanut nimetä, kerrotaan Subin Big Brother -sivustolla. Justiina itse sai kuitenkin nimetä muita asukkaita.

Syy siihen, miksi Justiinaa ei saanut nimetä on se, että nainen on asunut uutena asukkaana BB-talossa vasta viikon.

Big Brother -sivuilla kerrotaan, että tuotantotiimin virhe korjattiin ennen tulosten julkistamista asukkaille. Justiinalle pisteitä antaneet joutuivat antamaan pisteensä uudestaan toisella kierroksella nimeämättä Justiinaa.

The Voicen mukaan alkuperäisten nimeämispisteiden perusteella myös Esa A:n olisi pitänyt joutua häätöäänestykseen, sillä mies sai yhtä monta pistettä kuin Kätlin.

Lopulta häätöäänestykseen joutuivat Nino, Kätlin, Lotta ja Tuija. Nino sai kahdeksan ääntä, Kätlin kuusi ja Tuija ja Lotta viisi ääntä. Sunnuntaina talon joutuu jättämään kaksi asukasta.
Ilta-Sanomat kirjoitti: BB-Sami ei ole unelmakumppani: Sekoilen, jotta nainen jättää

BB-Sami myöntää olevansa vaikea seurustelukumppani. Hän on sekoillut parisuhteissa tahallaan niin, että hänet on jätetty.

Kuva

Aamuyön tunteina Ason ja Samin keskustelut kääntyivät parisuhteisiin, kertoo BB-sivusto.

- Mä olen hel*etin vaikea ihminen. Mun kanssa seurusteleminen on vaikeaa, voin sanoa sen itsekin, Sami sanoi.

Samin viimeisimmät pitkät seurustelusuhteet olivat miehen mukaan olleet sellaista, että jos hänellä vain olisi järkeä ollut, hän oli viettänyt toisen naisen kanssa koko loppuelämän.

- Mutta mä olen todella levoton ihminen. Mä yritän kyllä paljon, mutta jossain vaiheessa tulee piste, ettei mikään tunnu miltään ja kaikki v*tuttaa. Haluaa niin ison muutoksen elämään, että yrittää tehdä jotain, jotta muija jättäisi, Sami selitti.

Sami ei halua olla jättäjä.

- Mä sekoilen niin, että muija jättää mut. Siitä tulee muka jotenkin parempi mieli, Sami kuvaili.

Sami sanoi kuitenkin tekevänsä hyvin monen asian toisen, jos vain voisi valita.

- Molemmissa suhteissa on ollut niin paljon tosi hyviä hetkiä. Ne naiset olivat oikeaa vaimo-materiaalia. Mulla ei vain ollut pokkaa viedä niitä pidemmälle.

Aso myönsi haluavansa myös perheen. Kumpikaan ei ole myöskään kiinnostunut kenestäkään naisesta BB-talossa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Syys 2009 13:44

Iltalehti kirjoitti: BB: Ason sovinistiset puheet saivat naiset kimmastumaan

Itse villiä poikamieselämää aikanaan viettänyt Aso ei soisi samaa petikumppanien määrää naiselle, Subin Big Brother-sivuilla kerrotaan.

Kuva

Asukkaat puhuivat taas seksistä, ja Aso laski olleensa noin kahdensadan naisen kanssa.

- Joka viikonloppu olin kuin miesh*uora, turkulainen villi ja viriili mies naureskeli.

Tuija uteli Asolta, mikä määrä seksikumppaneita olisi liikaa naiselle.

- Viis tai kuus, se on liikaa, Aso heitti vastaukseksi.

Tuija ja Justiina hermostuivat miehen sovinistisista puheista, eikä Ason yritys pyörtää sanojaan enää onnistunut.

- Sun mielestä mä olen varmaan sitten kauhea lortto, talon uusin asukas täräytti miehelle.

Kehuskeleminen seksikokemuksilla jatkui. Esa J heitti lisää vettä myllyyn kerskumalla oleensa saman vuorokauden aikana kolmen eri vuosikymmenen tuotteen kanssa.

- Mä oon saman vuorokauden aikana ollut -70, -80 ja -90-luvulta olleiden kanssa. Yksi oli 18, yksi reilu 20 ja yksi yli 30, mies kehuskeli.

- Vanhin oli 40 ja 50 välillä. Olisinkohan mä itse silloin ollut 19, Sami lähestyi asiaa toiselta kantilta.
Karjalainen kirjoitti: BB-Tertulle maistui seurakunnan ilmainen makaronilaatikko

”Vähän kuin kävisi ravintolassa, muttei tarvitse maksaa”, tv:stä tuttu Terttu Mujunen kertoi.

Kuva

Joensuun ortodoksisen seurakunnan tarjoama ilmainen ateria maistui Big Brother -tv-ohjelmasta tutulle Terttu Mujuselle.

– Muutaman kerran olen aiemminkin käynyt. Täällä on mukava tavata tuttavia. Vähän kuin kävisi ravintolassa, muttei tarvitse maksaa, eläkkeellä oleva Mujunen sanoi.

– Ruoka on hirmuisen paljon parempaa kuin slummissa, Mujunen kehui viitaten tv-ohjelman asetelmaan, jossa kilpailijat jaettiin köyhiin ja rikkaisiin.

Ortodoksinen seurakunta on yksi monista ilmaisia tai hyvin edullisia aterioita työttömille tarjoavista seurakunnista Joensuussa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 18 Syys 2009 13:51

Onko Terttu työtön? BB väittää että eläkeläinen. Kannatan kyllä ruokajakelua myös pienen eläkkeen omaaville.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Syys 2009 14:01

Kyttääjä kirjoitti: Häätöäänestyksessä nyt oikeat tyypit

Siis siinä mielessä, että tuotannon tekemän mokan ja sen selvittämisen jälkeen häätöuhan alla ovat nyt siis Nino (kahdeksalla pisteellä), Kätlin (6 p.), Tuija (5 p.) sekä Lotta (5 p.).

Justiinan ei olisi kuulunut olla häätöäänestyksessä, joten pikkumokan jälkeen äänet jakautuivat lopulta näin. Kätlin ei siis kokenut vääryyttä.

Ja siinäkin mielessä äänestyksessä ovat oikeat tyypit, että nyt testataan Ninon suosio talossa. Hän on tyyppi, joka ainakin aiheuttaa keskustelua!

Pahin kisa käydään kuitenkin naisten välillä. Kaikissa on omat ärsyttävät puolensa:

Kätliniä kadehditaan ja hän tekee itsestään liiankin pidettävän. Tuija jauhaa, jauhaa ja jauhaa. Lotta taas esittää muka hauskaa ja liian tyhmää blondia, mutta on kuitenkin ihan ok-tyyppi.

Kai se on noista kolmesta valittaessa sitten Tuijan aika lähteä talosta. Ja toinen on sitten varmaan Lotta? Nino ja Kätlin saavat kuitenkin enemmän plusääniä.

Mutta harmittaa vaan, että Minna tai Esa J eivät ole äänestyksessä. Ja joo, kaikille puolueellisuuttani valittaville: mulla on ihan täydet perusteet olla tykkäämättä noista kahdesta tyypistä. Jokaisella on mielipiteensä.

Onpahan huvittavaa nähdä, miten Nino reagoi loppuviikon ajan häätöuhkaan ja muuttuuko miehen käytös radikaalisti. Vähän kyllä ahdistaa, jos mies ei vieläkään mene itseensä. Mutta minkäs teet. Olisi vaan kiva tietää, millainen on ihan aito Nino.

Toinen vähän feikki asukas Lotta siellä jo ainakin itkee. Katsotaan, mitä loppuviikko tuo tullessaan.

Mutta haluaisin kyllä nähdä Ninon ilmeen talossa, kun sinne menee sunnuntaina kolme uutta tyyppiä. Ihan siksi pitäisin Ninon vielä talossa. Tämän tyypin viihdearvo on kuitenkin kiistaton.

No, mitäs mietitte näistä häätöuhan alla olevista?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BuZu » 18 Syys 2009 14:19

Spencer kirjoitti:
Kyttääjä kirjoitti: Mutta haluaisin kyllä nähdä Ninon ilmeen talossa, kun sinne menee sunnuntaina kolme uutta tyyppiä.
Onko muualla mainittu tuo tarkka luku?
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
sindin
Tuotannon kätyri
Viestit: 580
Liittynyt: 30 Syys 2006 18:49

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja sindin » 18 Syys 2009 14:42

^ No eipäs ole tullut vastaan mitään tollasta tarkkaa lukua. On puhuttu vaan uusista asukkaista

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2009 16:02

Eiköhän se sitten ole 2 miestä ja 1 nainen, niin on molempia tällä kaudella yhtä paljon.

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja bb789 » 18 Syys 2009 16:05

2 miestä ja 2 naista. sen jälkeen ei tule enää tällä kaudella ja luultavasti ei enää koskaan Suomen BB:ssa... tääkin arvaus 8)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Syys 2009 16:53

Saulin hulvaton BB-videoblogi Seiskan Bileristeilyltä!
Seiska 38/2009, s. 8-9 kirjoitti: BB-Ninon hurja velkataakka
Karhuttavana 24 870 euroa!
Teksti: Katja Lintunen.
KT: Nino on kertonut muille asukkaille, että homous on tullut hänelle kalliiksi.
KT: Nino on ihastunut Sampoon Big Brother –talossa, mutta ainakaan vielä Sampo ei ole ilmaissut ihastustaan Ninoa kohtaan.
BB-Nino, 30, on viettänyt hulppeaa elämää ja elänyt yli varojensa.
Lähihoitajana ja leikkipuiston ohjaajana työskentelevä Nino on kertonut paheekseen bailaamisen ja ulkonäöstään huolehtimisen. Se myös näkyy hänen velkojensa määrässä.
Ninolla on maksamatta iso kasa laskuja, jotka on laitettu perintään käräjäoikeuden kautta. Pienimmät velat ovat syntyneet niin sanotuista pikavipeistä, jotka on helppo ottaa tekstiviesteillä. Pikavippiyhtiöt karhuavat Ninolta saataviaan reilun 3500 verran, sisältäen kaikki mahdolliset kulut. Pikalainoihin Nino joutui turvautumaan tämän vuoden maaliskuussa.

Luottokorttimaksuja rästissä
Pikavipit eivät ole ainoita, joita karhutaan käräjäoikeuden kautta. Karhuttavana on myös luottokorttimaksuja ja eri pankkien lainoja yhteensä reilun 21 300 euron verran. Suurimmat perittävät laskut ovat summaltaan yli 5000 euroa. Uusimmat haastehakemukset on jätetty käräjäoikeuteen viime viikolla.
Ninolle on määrätty jo useista laskuista yksipuolinen tuomio, koska hän ei ole vastannut määräajassa käräjäoikeuteen. Valitusajan umpeuduttua lasku siirtyy takaisin kantajalle, joka voi laittaa laskun perittäväksi ulosottoon. Tämän viikon tiistaihin mennessä Ninon ulosottorekisterissä ei vielä ollut merkintöjä.

Törkeä rattijuopumus
Seiska paljasti kolme viikkoa sitten Ninon rattijuopumustuomion, jonka hän sai tämän vuoden alussa. Hän oli ottanut auton alleen tammikuun toisena viikonloppuna ja lähtenyt ajamaan humalassa viinanhuuruisen baari-illan jälkeen. Nino oli pysähtynyt huoltoasemalle ostamaan ruokaa. Henkilökunta oli kiinnittänyt huomiota miehen huonoon kuntoon ja hälyttänyt poliisit paikalle.
Nino tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta 70 päivän ehdolliseen vankeusrangaistukseen, joka päättyy 30.7.2010. Vankeusrangaistuksen lisäksi mies tuomittiin maksamaan 525 euron suuruinen oheissakko. Ajokieltoa hän sai 30.9.2009 saakka.


Big Brother –talosta sunnuntaina häädetty Jelena
Lopetan tupakoinnin!
Teksti: Katja Lintunen.
KT: ”En kadu mitään, enkä tekisi mitään toisin. Olin oma itseni talossa,” Jelena väittää.
Räväkkä BB-Jelena astelisi takaisin taloon, mikäli tulisi mahdollisuus.
Räväkkyydellään Big Brother –talossa ihastuttanut ja vihastuttanut Jelena Roukala, 22, ei murehdi talossa tehtyjä asioita.
”En kadu mitään, enkä tekisi mitään toisin. Olin oma itseni talossa,” Jelena kertaa.
Sunnuntaina häädetty Big Brother –asukki on saanut tähän mennessä vain positiivista palautetta.
”Kavereiltani ja äidiltäni olen saanut vain hyvää palautetta,” Jelena iloitsi.
Vuoropäällikkönä helsinkiläisessä urheiluhallissa työskentelevä Jelena aikoo jatkaa vanhassa työssään.
”En tiedä vielä, koska palaan takaisin töihin. Pomolleni en ole vielä soittanut.”
Jelena pitää kuitenkin silmät auki, mikäli mielenkiintoisia työtarjouksia tulee eteen.
”En välttämättä chatti-juontajaksi lähtisi,” Jelena nauraa.
Tupakanpuute ja siitä seuranneet raivokohtaukset kävivät Jelenan kohtaloksi talossa, ja suurin osa talon asukkaista nimesi juuri tämän takia hänet häätöäänestykseen. Aikooko hän kuitenkin jatkaa tupakointia?
”Tällä hetkellä tupakoin edelleen, mutta aion kyllä lopettaa. Loppuvaiheessa en polttanut talossa edes kokonaista tupakkaa päivän aikana. Sekin oli mietoa laatua, eikä tuntunut pahalta,” Jelena pohti.
Tällä hetkellä sinkkuna elelevä neitokainen arvostaa miehessä eniten luonnetta.
”Miehen pitää olla hauska hassuttelija ja räväkkä, mutta pitää osata myös hillitä itsensä,” Jelena listaa.
”En tiedä, onko enää mitään säätöä mihinkään suuntaan,” Jelena nauraa.


BB -taloon perjantaina astellut Justiina:
Herkkyys voi olla heikkouteni!
Teksti: Anne Tahvolainen.
KT: Justiina jännitti taloon menoa niin paljon, että nukkui edellisenä yönä vain viisitoista minuuttia.
Viime perjantaina Big Brother –talo sai uuden asukkaan, kun taloon asteli illan suussa vaasalainen Justiina, 20.
Justiina kuvailee itseään iloiseksi ja positiiviseksi ihmiseksi, jolla on mahtava mielikuvitus. Heikkoudekseen neito mainitsee herkkyyden.
”Olen ihmisenä hirveän herkkä. Etenkin muiden väliset konfliktit voivat olla minulle vaikeita. Yritän aina mennä riitojen väliin ja pyrin olemaan kaikkien kaveri,” Justiina kertoi.
Talossa on kuitenkin asukkaita, joista Justiina ei pidä.
”Kaikki eivät tietenkään miellytä, mutta ei tarvitsekaan. Lähinnä Kätlin ja Tuija ärsyttävät. Yritän kuitenkin luopua ennakkoluuloistani ja pyrin siihen, että pystyisin olemaan kaikkien kanssa edes samassa rakennuksessa.
Miesasioista kysyttäessä Justiina naurahtaa.
”Onhan niitä miehiä ollut jonkin verran. Poikaystäviä minulla on ollut yksi varsinainen ja yksi semipoikaystävä.


Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 18 Syys 2009 17:19

:thumbsup
Miten toi Eeva Jaakonsaaren ääni jaksaa joka kerralla shokeerata, vaikka siihen luulis jo tottuneen? :whois:
Marko :thumbsup
Geronimo, voi nolo.
Tony Halme: "Se vaalee homo!" :lol: :tu
Marika Fingerroos, nolo.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Syys 2009 17:54

Nikon blogi:BB-tuotanto luopunee slummit-paratiisi -jaosta!
www.hymy.fi/blogit/nikottelua-niko-saarisen-bb-blogi/blogi/ kirjoitti: BB-tuotanto luopunee slummit-paratiisi -jaosta!
18.9.2009 Niko Saarinen
Minulta kysytään suosikkia, minulta udellaan ketä inhoan? Pitkän pohdinnan jälkeen tyydyn siihen tulokseen, että en osaa vastata.
Kukaan ei oikeastaan ärsytä, kukaan ei oikeastaan ihastuta. Se on huono juttu! Yleensä nimittäin tässä vaiheessa pitäisi löytyä jo selvä voittajasuosikki ja se kenet ehdottomasti haluaa ulos talosta seuraavaksi.

Talossa EI tapahdu mitään, miksi jotain pitäisi inhota. Talossa EI kukaan tee mitään, miksi pitäisi suosia. Päälähetykset menevät siihen, miten asukkaat pohtivat slummin ja paratiisin eroja ja tappavat aikaa. Tylsää.

En ole ainoa, joka on tätä mieltä. Seuraan keskustelupalstoja ja facebookissa kysyn toisinaan “Mitä mieltä olette kaudesta?” -yleisin vastaus on, että ihmiset alkavat olla väsyneitä slummit vs. paratiisi -jakoon. Eilen pääsin haastattelemaan ja juttelemaan Jelenan kanssa (joka siis häädettiin talosta aivan liian aikaisin, hävetkää.) Hän mm. kertoi, että talossa oli puuduttavan tylsää ja hän/he toivoivat suunnattomasti viikkotehtäviä, kuten joka vuosi. Uskonkin, että paremmin toteutettuna tämä kaikki olisi toiminut täällä meilläkin, mutta ei tuo jako nyt kahden viikon jälkeen tarjoile enää mitään uutta.

Uskon, että tällä hetkellä pohditaan jaon poistamista, koska tuottajat elävät kuitenkin ajan hermoilla ja seuraavat katsojien toiveita/vaatimuksia aivan varmana silmät ja korvat tarkkana.

Esa J on mitäänsanomaton poika, joka saattaa luulla itsestään ihan hieman liikaa. Oli suorastaan törkeää, kun talon uusin asukas, Justiina saapui taloon - Esa istui muista eristettynä, eikä tullut edes tervehtimään talon uusinta asukasta (josta muuten tällä hetkellä pidän sittenkin, niin ne mielipiteet vaihtelee..) Esa katselee muita hieman alta kulmien ja on aivan liian totisena koko ajan. Huumoria, sekoilua, naurua, niitä tarvitaan taloon!

Olin jo päättänyt valmiiksi, että Esa J eli seksi-Esa saa seuraavassa kirjoituksessani moitteita, mutta erään lähetyksen jälkeen hänestä ei voi pelkkää pahaa sanoa. Tuossa lähetyksessä Esa istahti päiväkirjahuoneeseen jenkkifutisvarustukset päällä. Herranjumala! Meinasin tulla housuihini. Aivan upea ilmestys, joten ihan vain tämän perusteella haluan katsella häntä talossa pidempään, mitä olin kuvitellutkaan. Ja isoveljelle tiedoksi, että hänen yksi suihkukohtauksensa on pakko saada istutettua päälähetykseen ;)

Blogieni alla on paljon kyselty, että onko minulla ja jollain talon asukkaalla ollut suhde? Tähän tietenkin haluaisin vastata, että minulla ja yllämainitulla pojalla on ollut kiihkeä suhde, mutta ikävä kyllä ei. Eräs talon asukas on ainakin 24/7 käyttäjille antanut muutamia valheellisia väitteitä minusta ja itsestään, mutta en halua niitä kommentoida oikeastaan mitenkään. Onhan se hienoa että “piiri pieni pyörii..” näissä piireissä.

Joskus ihmiset toivoivat, että taloon astelisi asukkaita, jotka eivät ole katsoneet edellisiä kausia, joten eivät tietäisi miten talossa toimia. Nyt suurin toive olisi, että edellisten kausien tyyppien bestikset eivät hyppelisi talossa, koska heillä jos joillain on erittäin paljon “asiantuntijoiden” neuvoja, miten talossa toimitaan ja miten ei. (Asiantuntijoiden = vanhojen asukkaiden.)

Ps. Samin ja Ason kuseskelu pihan nurkkaan menee minusta jo hieman yli. Vieressä kun tosiaan on se käymälä.. Muutenkin ihme hehkutus Samin ympärillä on minusta pyöristyttävää. Pätemisentarve saa minut voimaan pahoin.

Ps.2. Isoveli! Samposta ja Lotasta tuskin saatte leivottua seuraavaa lemmenparia taloon, vaikka yritys ilmeisen kova on ainakin päälähetyksien perusteella. Ellei Sampolla yksinkertaisesti ota eteenpäin tyttöjen seurassa, niin mitä toista turhaan kiusaamaan päiväkirjahuoneessa kysymyksillä, jotka liittyvät Lottaan. (Talossa on helppoa sanoa olevansa bi, sillä silloin katsojat eivät leimaa sinua automaattisesti homoksi. Todellisuus kun voi sitten olla aivan muuta.)

Briteissä on kielto, että talon asukkaat eivät saa “feikata” suhdettaan toiseen asukkaaseen ja jos BB huomaa että kyseessä on esittäminen, hän puuttuu asiaan ja erottaa heidät. Syynä on se, että asukkaat koittavat tienata “BB-romansseillaan” talosta lähdön jälkeen useita miljoonia. Ja näin on käynyt muutamana vuonna. Minusta Suomeen voisi laittaa kiellon, että vähemmistön pojat eivät saisi koettaa parantaa omaa asemaansa talon tyttöjen avulla heissä roikkumalla. (Nino on näistä kolmesta kaikista aidoin ja avoin, hienoa Nino!)


Niko Saarinen
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Syys 2009 13:30

Mtv3 kirjoitti: Anu Saagim: BB-Kätlin nolaa virolaiset

Virolaisen Elu24-sivuston päätoimittaja Anu Saagim kertoo, että virolaisilla keskustelupalstoilla käydään kiivasta keskustelua virolaissyntyisen Kätlinin edesottamuksista Suomen BB-talossa.

Kuva

Seurapiirikaunotar Anu Saagim kertoi virolaissyntyisen Kätlinin huomiota herättäneistä suihkusessioista Elu24-sivustolla ja sai aikaan valtavan palauteryöpyn portaalin keskustelupalstalle.

– Hirveästi on tullut palautetta, jossa kauhistellaan, että Kätlin pilaa virolaisnaisten maineen, Saagim kertoo Viihdeuutisille.

Saagimin mukaan virolaisetkin ovat Kätlinin ja Ragnarin ansiosta kiinnostuneet Suomen Big Brotherista ja ihmiset seuraavat tapahtumia suoraan netistä.

Saagim hämmästyy myös kuullessaan, että Kätlin paistattelee päivää BB-talossa usein pelkissä bikineissä.

– Voi voi, mitähän se ressukka yrittää todistella? Anu päivittelee.
Iltalehti kirjoitti: BB-Kätlin hermostui Ragnarille: "Mennään sänkyyn!"

Big Brother talon Paratiisin asukkaat viettivät yöllä kosteita allasbileitä, joiden jälkeen Kätlin joutui turvautumaan koviin otteisiin saadakseen Ragnarin aisoihin, Subin Big Brother -sivuilla kerrotaan.

Kuva

Juhlatunnelmissa olevat asukkaat pulikoivat perjantai-iltana pitkään porealtaassa.

Väsynyt Ragnar kiikutettiin juhlien edetessä olohuoneen sohvalle uinumaan, josta Kätlin yritti myöhemmin herätellä tokkuraista miestä.

- Rangar, tuu, mennään sänkyyn, Kätlin pyysi Subin Big Brother -sivujen mukaan.

Kun mies ei näyttänyt reagoivan Kätlinin pyyntöön, sai hän naamalleen tuiman läpsäytyksen. Lopulta Ragnar pääsi makuuhuoneeseen asti, mutta kirmasi heti uudet alushousut vaihdettuaan takaisin olohuoneeseen.

- Ei, Ragnar, mä suutun sulle, Kätlin huusi leikittelevän asukkaan perään.

Ragnar yritti yöllä vielä lähteä piilosille keittiön pöydän taakse, mutta Kätlin löysi hihittelevän miehen nopeasti.

Lopulta Ragnar saatiin kuitenkin sänkyyn uinumaan.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Syys 2009 13:34

Saagim onkin paras tyyppi arvostelemaan kropan esittelyä. :D

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 19 Syys 2009 13:37

Siis löikö Kätlin avokämmenellä Ragnaria? :shock:

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Syys 2009 13:38

rauskuman kirjoitti:Siis löikö Kätlin avokämmenellä Ragnaria? :shock:
Joo turvotus ei ole poistunut kasvoista vieläkään. Kätlin ulos väkivaltaisen käytöksen takia!

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 19 Syys 2009 13:40

^^ Tarkoitin vain että läppäskö sillain pikkuisesti vaan sellaisella bitch-läppäsyllä? Uskon ettäläppäs pikkusesti, mut ihmetytti tuo "tuima läpsäytys".

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Syys 2009 13:40

http://translate.google.com/translate?j ... ry_state0=

Hauskoja käännöksiä tarjoaa googlen masiina, kuten aina. Mut oudoin on toi Kätlin = Kirsi, lollero. :)

edit: Poiss on töötanud nii modelli kui ka baarmenina. = Poika on ollut niin mallina, että murhaa. Hehee, oiskohan baarmen kuitenki baarimikko :P

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2009”