Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Keskustelua liittyen Suomen viidenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja realityfan » 25 Elo 2009 19:12

Makuuhuoneiden sänkyjä ei saa siirtää. Asukkaiden on nukuttava siihen suuntaan, johon Big Brother on määrännyt.

Oliko tämä nukkumissuuntasääntö viime vuonna?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2009 19:12

^^Oli
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Petri » 25 Elo 2009 19:14

realityfan kirjoitti:Makuuhuoneiden sänkyjä ei saa siirtää. Asukkaiden on nukuttava siihen suuntaan, johon Big Brother on määrännyt.

Oliko tämä nukkumissuuntasääntö viime vuonna?
Hmm, taisi olla. Toki tänä vuonna on ainoastaan yksi, iso sängy - jotenn onkohan nuo otettu copy-pastella aiemmista säännöistä BTW toivottavasti tuo ei ole virallisen sivun lopullinen ulkoasu. On nimittäin melkoisen aneeminen eikä edes kovin käytännöllinen.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 25 Elo 2009 19:39

Nyt on ekan asukkaat esittely sivuilla!

http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?939251

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 25 Elo 2009 19:42

Jo kahden asukkaan esittelyt sivuilla...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 25 Elo 2009 19:43

http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml

Andreas mennyt vahingossa Tertun kanssa. :lol: Otin screenshotin, jos ei enää ole ja kohta ainakin poistetaan.

Avatar
Daddalie
Uimavalvoja
Viestit: 405
Liittynyt: 03 Syys 2006 17:39
Viesti:

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Daddalie » 25 Elo 2009 21:48

Talokuvia sivuilla Yläkerta on tyyyylsä

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 25 Elo 2009 21:58

Kuva

Tuotannon suosikki edelleen mukana. :td :lol:

Edit. Joo nyt on vähän kutistettu.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2009 22:02

Saisko tota kuvaa vähän pienemmäksi??
e.kiitos
Adevil on tosiaan tuotannon suosikki. Eihän se lähde kulumallakaan. :shock: :damnfunny
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Elo 2009 00:43

Petri kirjoitti:
_Pappa_ kirjoitti:Talon säännöt löytyvät täältä.
Löytääkö joku/kukaan jotain suurempia muutoksia viime vuosien sääntöihin?
Pikaisesti lukemalla vastaavat kuin aiempina vuosina. Edelleenkään Pk-huoneen asioista ei saa puhua.
:jkmatami: Joka vuosi valitan samasta, mutta ehkä se BB kymppiin on jo korjattu. Ei vaan voi käsittää, miten vaikeaa BB:nä olevalla henkilöllä on muistaa kieltää niistä asioista joista EI saa puhua erikseen, kun kuitenkin 98% mitä asukkaat siellä höpisee on pelkkää höpinää. Toi sääntö on kautta aikojen typerin, ikinä, ja edelleen voimassa.

edit: esim. brittibb:tä katsoneet tietää mikä paranoia taloon syntyy jos joku tulee ulos kopista ja on vaitonainen/salamyhkäinen. Suomessa tämä vaitonaisuus/salamyhkäisyys on säännön vahvistamana oletus, ja siitä ei ole mitään hyötyä ohjelmalle, millään tavalla tai tasolla.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Petri » 26 Elo 2009 17:36

^^ Niinpä, tuolla pystyisi pelaamaan hyvin kun ei aina kertoisi kaikille pk-huoneen asioista, vaikka ei olisi kiellettykään sanomasta. Voisi ainakin osaa asukkaista alkaa hajottamaan siinä vaiheessa ja kunnon spekulointi saisi vallan.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Mama » 26 Elo 2009 22:03

viralliset sivut kirjoittaa:

Leveää ja leppoisaa elämää ja toisaalla ankeita aikoja. Kaikkea tätä on luvassa ensi viikolla, kun Big Brother ottaa asukkailta luulot pois. Myös talon ulkomuoto muuttuu!

Asukkaat ovat aloittaneet elonsa Big Brother -talossa rennoissa tunnelmissa, ja saavat edelleen nauttia Isoveljen hellästä huomasta vielä tämän viikon.

Ensi viikolla Big Brother heittää ison vaihteen silmään, ja jakaa asukit kahteen eri ryhmään: toisille elämä tulee olemaan entistäkin leveämpää, toisille puolestaan koittavat haastavat ajat.

Käsikirjoittaja-ohjaaja Sami Aaltonen kertoo tulevasta viikosta mielenkiintoisia yksityiskohtia. Hän arvelee Big Brotherin alkutaipaleen olleen yllätys sekä katsojille että asukkaille.

– Kaikki varmasti pohtivat, että missä ovat viikkotehtävät tai -budjetit. Tämä on vain esimakua siitä, miten rutiinit BB-talossa muuttuvat, Aaltonen heittää.

Aaltonen lupaa, että ensi viikolla Big Brotherille tyypilliseen epäreiluun ja autoritääriseen tapaan asukkaat jaetaan kahteen ryhmään.

–Talokaan ei tule olemaan se, miltä se tällä hetkellä näyttää, ohjaaja-käsikirjoittaja paljastaa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Tannuli72
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 21 Loka 2007 14:15
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Tannuli72 » 26 Elo 2009 23:40

Miksi aina etukäteen pitää paljastaa niin paljon tietoja ja tapahtumia ennakkoon?! Paljon mielenkiintoisempi olisi seurata ilman noita ennakkotiedotuksia....
TOP3: 1. Esa 2. Aso 3. Kätlin

Avatar
The_Sipi
Mökkiläinen
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Syys 2007 11:29

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja The_Sipi » 27 Elo 2009 00:31

No kun sitten valitetaan, kun katsojille ei paljasteta mitään. :roll:

Edit. Ja voihan sitä yrittää selvitä ilman ennakkotietoja, jos niikseen tulee, mutta ainakaan tällä foorumilla ei kannata sitten hirveästi hengailla. :D

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 27 Elo 2009 14:29

Kuvaboxi ei toimi. :thumbsdown

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 28 Elo 2009 17:59

Mikähän tossa kuvaboxissa on vikana kun ei toimi? Mistä löytyis joku hyvä Lotta ava?

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Elo 2009 22:01

Aika hauska ykkösuutinen. :lol:

Kuva
Talossa villit bileet
Asukkaat nauttivat bileistä täysin rinnoin

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Elo 2009 13:42

[juuso] kirjoitti:Kuvaboxi ei toimi. :thumbsdown
Nyt on saatu toimimaan. :tu

http://www.kuvaboxi.fi/bb2009/main.html

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Elo 2009 13:48

Mikrofonikeskustelustako tämä?
www.bigbrother.fi/ kirjoitti:
Tulossa: Esoille rangaistus!
31.08.2009 13:39

Big Brother rankaisee tänään Esa A:ta ja Esa J:tä, jotka ovat eilen rikkoneet talon sääntöjä. Seuraa tiiviisti 24/7-palvelua, miten Isoveli rankaisee sääntörikkureita.

Millaisen rangaistuksen Big Brother antaa talon kahdelle Esalle? Rangaistus tulossa vielä maanantaipäivän aikana.


Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja James » 31 Elo 2009 14:34

Siis ei voi olla totta. Jelenat ynnä muut on tämän tästä rikkonut sääntöjä ja tuotannosta puhumis - kuulutuksia on tullut tämän tästä = Ei mitään rangaistuksia. Sitten annetaan Esoille rangaistus? Sama tuotannon perseily näyttää siis jatkuvan tänäkin vuonna. Näitä ihan älyttömiä rangaistuksia ei vain käsitä. Kaiken kruununa on se Johanin vapaaehtoinen poistuminen talosta kun lähti Afrikan BB:hen :thumbsdown
Jos niitä rangaistuksia pitää jaella niin miksei kaikille sääntöjen rikkojille? Ainakin nyt kun viikko on jo talossa oltu ja säännöt pitäisi jo olla hallussa. Jalkapuu vain pihalle niinkuin aikoinaan (oliko eka kausi?) ja sinne henkilöitä vuoron perään muutamaksi tunniksi.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Elo 2009 14:50

^Tässä viestissä oli arveluita, miksi tuotanto reagoi näinkin voimakkaasti. Jäynääjien pesä Otaniemi kun ei ole kaukana...
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Mama » 31 Elo 2009 16:55

Kätlin-osuus on niiiiin hyvä... Helmeä :) :) :thumbsup

http://www.bigbrother.fi kirjoittaa:
MINNA MYÖNSI IHASTUNEENSA ESAAN!

Auringonpaisteen lämmittämällä pihamaalla loikoilevan joukkion puheenaiheet poukkoilivat sinne tänne. Ensin Kätlin päätti esitellä omia avujaa ja lopulta puhe kääntyi rakkauteen. Kuten sunnuntain Talk Showssa kävi ilmi, Minnan ja Esa J:n välillä on todellakin jotain.

Aamupäivä kului asukkaiden löhöillessä ulkona. Sami, Aso ja Kätlin istuskelivat omassa rauhassaan säkkituolialueen nurkassa. Kätlin köllötti Ason kainallossa ja esitteli anteliaasti omaa vartaloaan.

– Kattokaa, mä osaan liikuttaa mun rintaa, kattokaa nyt, mä olen oikeasti aika vahva, nainen kehuskeli Samille ja Asolle.

Kun kumpikaan miehistä ei reagoinut Kätlinin toivomalla tavalla, nainen päätti ponnekkaasti kehottaa kaksikkoa tarttumaan hänen kehoonsa.




– Joo, joo mä osaan liikuttaa mun rintaa, kokeile vaikka Sami, nainen opasti tarttuen Samia kädestä.

– Mä osaan tehdä mun pakaroillakin niin, Kätlin kehui äänekkäästi.

Sami pakenee paikalta
Omiin ajatuksiinsa uppoutuneet ja puheenaiheeseen uupuneet miehet istuivat vaitonaisina vieressä. Lopulta Sami päätti avata sanasen arkkunsa.

– Joo sä ootkin juuri niin taitava, täydellinen nainen, Sami lausui sarkastiseen sävyyn saaden Kätlinin puhetulvan yltymään ennestään

– Niin mä haluaisin vain oppia liikuttamaan mun rintoja kunnolla. Ja ajatelkaa minkälaisen vaikutuksen sillä tekisi baarissa, kun juttelisi jonkun kanssa ja pois lähtiessä liikauttaisi peppuaan näin, Kätlin sanoi ja näytti miten aikoisi tehdä vaikutuksen miehiin.




– No just, Sami sanoi lakonisesti.

Kätlinin esitys päättyi Ason ja Samin tallustaessa väsähtäneen oloisina kohti sisätiloja. Kätlin jäi ulos pukemaan kenkiään, mutta juoksi heti tossut jalkaansa satuaan kaksikon perään.

Minna on ihastunut
Kätlinin puheentulvaa vierestä seuranneet Minna, Ragnar, Nino ja Dana juttelivat hiljaa rakkaudesta. Talon tunnepitoisen elämän hämmentämät asukkaat kertoivat toisilleen, miten yleensä suhtautuivat rakkauteen.

– Mä oon kyllä todella sinisimäinen. Kyllä mä olen, myönnän sen, Ragnar totesi tarkkaavaisesti kuunteleville tovereilleen.




Dana hymyili miehelle ja kertoi pelkäävänsä ihastumista. Nainen selvitti, että ei halua ikinä päästää ketään lähelleen.

– En mä uskalla ikinä rakastua. En uskalla päästää ketään lähelleni ja jos joku sattuu pääsemään, mä olen ihan paskana koko ajan, Dana tunnusti arasti.

Ragnaria kiinnosti Minnan sielunmaailma ja etenkin se, onko nainen kohdannut talossa ketään, joka olisi liikauttanut hänen sisimpäänsä.

– Kenestä pojasta sä tykkäät täällä, Ragnar kysyi Turun tytöltä.

Minna vaipui hetkeksi omiin ajatuksiinsa ja näytti siltä, että mietti kertooko mieltään painavaa asiaa vai ei.

– Kaikista mä tykkään, mutta on täällä yks keneen mä oon ihan vähän ihastunut, Minna sanoi viitaten Esa J:hin.

Dana, Nino ja Ragnar tiesivät heti kenestä nainen puhuu. Kolmikko alkoikin udella, olivatko Minna tunteet todellisia vai vain talon aikaansaamaa hekumaa.




– Kyllä mä oon ihastunut näin vähän, Minna sanoi ja näytti sormillaan mielestään oikeankokoista määrettä.

– Esa vain on sellainen, mutta en mä mitään todellista täällä halua. En halua rakastua tai mitään, nainen kauhisteli muiden nyökytellessä ymmärtäväisesti vieressä.

Puheet olivat juuri syventymässä, kun ulko-ovi avautui ja sisällä olleet asukkaat lampsivat ulos keskeyttämään keskustelun. Toisilleen uskoutunut nelikko vaihtoi syvän katseen kuin selvittääkseen, ettei tilanteesta puhuttu muille.

Tämä jälkeen asukkaat siirtyivät toinen toisensa jälkeen sisätiloihin vaihtamaan vaatteita pian alkavaa jumppaa varten.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2009”