Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Keskustelua liittyen Suomen viidenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Mama » 01 Syys 2009 15:27

http://www.bigbrother.fi kirjoittaa:
Hiljaisuus hämmentää yhä enemmän

Aamupäivän ajan jatkunut hiljaisuus sai asukkaat hämilleen. BB vaikeni aamun jälkeen, eikä talon kaiuttimista ole kuulunut pihaustakaan sen koommin. Asukkaat alkoivat hiljalleen havahtua tilanteeseen ja epäillä, että jotakin merkillistä on meneillään.

BB:n vaikeneminen oli alkanut tehdä tehtävänsä talon väen keskuudessa. Pihan katokseen kokoontuneet asukkaat alkoivat epätoivoisesti spekuloida, mistä BB:n hiljaisuus oikein johtui

Sami, Aso, Terttu, Kätlin, Esa A, Esa J ja Ragnar nuokkuivat väsyneen oloisina sohvien uumenissa ja juttelivat epäilyttävistä tapahtumista. Ragnarin sylissä istuskeleva Kätlin nojaili hiljaisena miehen polveen, myös muiden mieliala oli vaitonainen ja vain Sami jaksoi hauskuuttaa pihan väkeä puheillaan.

– Tulisi nyt edes jotain ohjelmaa, Terttu huokaili miehen esityksen lomassa.

– Niin, jos vaikka varaston ovi avautuisi ja siellä olisi jotain kivaa, Ragnar yhtyi ajatukseen.




– Kahvia, olisipa siellä kahvia, voitaisiin keittää päiväkahvit, Terttu jatkoi haaveiluaan.

Asukkaat olivat olleet kahvia vailla koko päivän. Jelena ja Sampo olivat jo luovuttaneet kahvittomuuden kourissa ja siirtyneet sänkyyn jatkamaan uniaan. Pihalla aikaansa kuluttaneet asukkaat jaksoivat sinnitellä hereillä ja odottaa jotain tapahtuvaksi.

Aika kuluu, mitään ei tapahdu
Lukuisista ilmoille heitetyistä haaveista ja kulutetuista tunneista huolimatta BB:n hiljaisuus jatkui. Sisälle siirtyneet asukkaat ravasivat vuoron perään päiväkirjahuoneessa yrittäen saada vaienneeseen Big Brotheriin eloa. Toinen toisensa jälkeen saapui pää riipuksissa pk-huoneesta myöntäen tappionsa.

Tovin huoneessa roikkunut Nino raahusti keittiöön mikrofonia riiputtaen. Epätoivo kuulsi miehen naamalta hänen pyöriessään eksyneen oloisena BB-talon huoneissa.




– Ei, ei se voi tehä näin mulle, mies tuhisi itsekseen siirtyessään Minnan seuraksi kylpyhuoneeseen.

– Mulla on pää kipeä kun mä en saa kahvia, korvaakin särkee, Nino valitteli hiusten suoristamista aloittavalle Minnalle.

Valkoinen naama peilissä
Minna katsahti Ninoon surkean näköisenä ja kertoi, ettei ehkä osaa auttaa miestä vaikka saisikin BB:ltä stetoskoopin.

– Mä oon ihan kuolleen näkönen! Mä olen oikeasti aivan kuolleen näkönen, mulla on ihan valkoinen naama, Nino kauhisteli kovaäänisesti.




Pellavapää jatkoi itsensä tiukkaa syynäämistä Minnan poistueesa täydentämään tarvikevalikoimiaan. Nino hieroi naamaansa ja tarkasteli kaulanalustaan rytmikkäästi tuhahdellen. Koska peilin heijastus ei muuttunut yhtään miellyttävämmäksi, Nino päätti poistua peilin läheisyydestä.

Ragnar kuorii perunoita
Keittiössä Ragnar kuori amatöörimäisin ottein perunoita. Lippikseen sonnustautunut mies nojasi perunaa leikkuulautaan yrittäen irrottaa kuoria kasviksesta. Nino katseli touhua tovin hölmistynyt ilme naamallaan.




– Raaksuu, mitä sä teet? mies kyseli hellästi.

Ragnar ei kuitenkaan ehtinyt seurustella hermostuneen Ninon kanssa koska perunoiden selättäminen vei kaiken miehen energian. Nino katseli kuorimisyritystä vielä hetken, mutta poistui sitten paikalta vastaan ottoonsa selkeästi pettyneenä.




Päiväkirjahuonekokemuksen musertama mies raahusti takaisin kylpyhuoneeseen, missä Minna odotti häntä suoristusrauta kourassa.

– Auuuts, huoneesta kaikui vähän väliä kaksikon yrittäessä taltuttaa Ninon kuritonta hiuspehkoa.

Ninon ja Minnan keskittyessä hiustenlaittoon muut asukkaat kuluttivat aikaansa keittiössä ja makuuhuoneessa. Terttu, Aso, Ragnar ja Kätlin touhusivat ahkerasti ruoanlaiton kimpussa, loppu asukasjoukko nukkui väsymystään sängynpohjalla.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Syys 2009 10:01

No nyt se kaivattu uutinen tuli!
www.bigbrother.fi kirjoitti: BB tänään: Asukkaat yötöihin!

02.09.2009 09:54

Tänään BB-talon uusi tehtäväalue korkataan. Asukkaat passitetaan tehtäväalueelle BB Extran aikana, joten seuraa talon tapahtumia tiiviisti. Tehtäväalueella porukka pääsee yötöihin, joten toimintaa on luvassa läpi yön.

Biletyksen ja laiskottelun makuun päässeet asukkaat kokevat elämässään tänään täyskäännöksen, kun heidät passitetaan BB-talon uudelle tehtäväalueelle. Siellä asukkaita odottaa tehtävä, joka jatkuu läpi yön. Toiminta ei lopu siihen, sillä torstaiaamuna tapahtuu jako Paratiisin ja Slummin asukkaisiin.

Yön aikana talo valmistellaan Paratiisia ja Slummia varten. Seuraa 24/7-palvelua tiiviisti!


Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Syys 2009 11:58

Anniinan kommentteja.
www.bigbrother.fi/ kirjoitti: BB-Anniina: Tunnistan Lotassa itseni!
02.09.2009 11:17

Kuva

Vuoden 2008 Big Brother -voittaja Anniina kertoi BB-nettisivuille ikävöivänsä taloon ja nauraneensa kippurassa huomattuaan Lotan päätyneen taloon. – Mietin, että ei hitto, onko siellä tänäkin vuonna tuollainen bimbo, Anniina hymyili hyväntahtoisesti.

Viime ajat lähinnä töitä paiskinut ilopilleri kertoili käyneensä alkuvuodessa vetämässä mini-BB-kiertuetta yhdessä vuoden 2005 BB-voittajan Pertun kanssa, ja lisäksi nainen kokeili siipiään käydessään juontokeikalla Hämyfestareilla.

– Olin myös Sevenin kanssa parturikiertueella, ja nyt olisi tarkoitus syksyllä lähteä uudestaan, Anniina jatkoi.

Suosikit omanlaisiaan persoonia
Paluu talolle BB Extran vieraana sai Anniinassa aikaan outoja ja sekavia tuntemuksia, sillä muistot tulvivat väkisinkin mieleen.

– Kyllä mulla on ikävä taloon. Ei vitsi, tuolla mä olen ollut, nainen hykerteli ja totesi tämänvuotisen asukaspoppoon olevan niin mukavanoloista sakkia, että hän menisi mieluusti heidän seurakseen.

– Jos pääsisin nyt heti sisälle taloon, varmaan kävisin koko kämpän uudestaan läpi ja muistelisin, hän mietti.

Anniinan tämänhetkiset suosikit talossa ovat Minna ja Sami.

– Olen tykästynyt heihin, sillä molemmat ovat rempseitä ja omanlaisiansa persoonia. He tulevat kaikkien kanssa toimeen. Varsinaista inhokkia minulla ei vielä ole.

Ollessaan itse talossa Anniinan yleissivistyksen tasosta jaksettiin vääntää vitsiä. Tällä kaudella hieman samanlaisen roolin on Anniinan mielestä saanut talon kuopus Lotta, jossa hän tunnistaa omia piirteitään.

– Huomasin hänet joukosta heti, kun katsoin Asukkaaksi taloon -dokumenttia. Mietin, että ei hitto, onkohan siellä tänäkin vuonna tuollainen bimbo. Lotta on suloinen, hauska ja nuori tyttö, Anniina hymyili.

Anniina ennustaa: Tulossa rankat ajat
Viime kauden voittajan mielestä talossa olemisessa rankinta oli tietämättömyys perheen ja ystävien hyvinvoinnista. Henkisen paineen lisäksi uudet asukkaat tulevat tänä vuonna kohtaamaan jotain uutta Suomen BB:n historiassa – jaon slummiin ja paratiisiin.

– Slummi vastaan Paratiisi on tuotannolta todella hyvä idea, mutta asukkailla tulee olemaan rankkaa. Varsinkin tämän bilettämisen jälkeen.

– Porukka on puhaltanut hyvin yhteen hiileen, mutta katsotaan, miten tulevaisuudessa käy, Anniina pohti.

Anniina kertoi katsovansa talon tapahtumia erilaisesta perspektiivistä kuin ihmiset, jotka eivät ole asustaneet talossa.

– Sitä miettii paljon enemmän, miten asukkaat pärjäävät eri tehtävissä ja miten he reagoivat asioihin. Sitä ajattelee tavallaan sitä kautta, että miten meidän porukka tai itse teki, hän paljasti.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Syys 2009 12:41

BB-kuvavisa tullut sivuille. http://bigbrother.fi/bb-kuvavisa.shtml

Jaksoin pelata kerran. Läpi 243 pisteellä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Syys 2009 10:30

Paratiisissa juhlitaan jälleen tänään – miten Slummissa reagoidaan?
www.bigbrother.fi/ kirjoitti: Paratiisissa juhlitaan jälleen tänään – miten Slummissa reagoidaan?
04.09.2009 09:46

Kuva

Mullistava kahtiajako Big Brother -talossa on suoritettu, ja Slummin sekä Paratiisin asukkaat totuttelevat uusiin elinolosuhteisiinsa. Tänään Paratiisissa on taas aihetta juhlaan. Miten Slummin asukkailla pitää pokka?

Big Brother -talossa tapahtunut kahtiajako on saanut jo aikaan eripuraa asukkaitten välille. Hyväosaiset Paratiisin asukkaat ovat nauttineet olostaan grillaillen ja saunoen, kun taas Slummissa on kärvistelty syöden hernekeittoa ja näkkileipää.

Pääohjaaja Kim Sainio kertoo asetelman olevan nyt erityisen herkullinen. Hän toteaa Paratiisissa asustelevan Ason eilisen käyttäytymisen slummin asukkaita kohtaan olleen oiva esimerkki konflikteista, joita asetelma tuo esiin.

– Aso käyttäytyi erittäin provosoivasti Slummin asukkaita kohtaan sylkemällä heidän puolelleen ja kiusaamalla ruoalla, Sainio toteaa.

Nyt Isoveli tarkkailee jaon vaikutuksia asukkaisiin.

– Annamme ryhmien muodostua rauhassa. Katsotaan, minkälaisia klikkejä muodostuu, pääohjaaja sanailee.
Vanha tuttu ryhmänmuodostus on jälleen otettu käyttöön.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Syys 2009 22:30

En ikinä postaa näitä BB:n kotisivujen uutisia, mutta nyt pitää tehdä poikkeus. Tämä uutinen pisti kyllä kovasti hymyilyttämään. Lotta on päättänyt topakasti, että hänestä tulee Mensan jäsen! Ei helvata. [smilie=a_crylaugh.gif]
bigbrother.fi kirjoitti: Lotta: Haluan Mensan jäseneksi!

Kireähermoisen Ninon kanssa tupakoista yhteenottanut Lotta tilitti tuntemuksiaan Slummin puolella. Neidon mieli kuitenkin koheni nopeasti, kun hän keksi haluavansa Mensan jäseneksi! Lotan illan kruunasi Esa A:n arvio naisen fiksuudesta.

Kuva

Lotta, Sampo ja Ragnar jutustelivat ankean näköisinä Slummin puolella. Lotan mieli oli erityisen matalalla: nainen oli aiemmin ottanut yhteen Ninon kanssa jäljellä olevista tupakoista.

Ninon savukkeet olivat loppuneet jo monta päivää aiemmin, ja mies oli yrittänyt pitää nikotiinin himoaan kurissa tupruttelemalla Lotan savukkeita. Nyt myös Lotan tupakkavarannot alkoivat olla lopussa, ja nainen oli kyllästynyt Ninon vaativaan tyyliin pyytää apua ongelmaansa.

Tilanteen kärjistyttyä kaksikon yhteenotoksi, Lotta totesi, ettei aikoisi antaa Ninolle enää yhtään savuketta. Nainen olikin suunnannut kohti pihamaata tarkoituksenaan tuprutella koko tupakki yksin – vaikkei hänen edes tehnyt sitä mieli. Kireäpinnainen Nino oli menettänyt hermonsa tilanteessa täydellisesti.

– Mene v*ttuilemasta siitä! Mene, äkkiä! Ihan oikeesti nyt kannattaa mennä, Nino huudahti kiukkuisena Lotan perään.

Lotta purki välikohtauksen aiheuttamaa kismitystä Sampolle ja Ragnarille, jotka yrittivät selittää, ettei Nino ollut tosissaan naiselle kiukkuillessaan.

– Nii, mut kun se on tollanen joka päivä. Se sanoo ihan sikapahasti. Mulle tuli tosta tosi paha mieli, Lotta avautui.

Röökit – loppukaa!

Kuva

Lotan mielestä Ninon käytös alkoi olla jo todella ala-arvoista. Nainen valitteli olevansa ainoa, jolle Nino purki hermojensa kireyttä.

– Mua pelottaa, et se tirvasee mua, neito tilitti.

Ragnarin ja Sampon mielestä Lotalla ei ollut aihetta huoleen: miesten arvion mukaan nikotiinin puutteesta kärsivän Ninon oli helppo purkaa paineitaan Lottaan, sillä nainen oli ainoa Slummin asukeista, jolla oli tupakkaa.

– Mä ootan sitä niin paljon, että mulla ei oo huomenna röökii, nii ei tarvii kattoo tota, Lotta totesi vielä.

Lotta mieli Mensan jäseneksi

Kolmikon jutustellessa myös nukkumaan mennyt Terttu kapsahti hereille. Ulkona tiskaamassa ollut Esa A:kin tuli sisätiloihin, ja Lotta alkoi kysellä mieheltä Mensasta – Esa A kun oli Helsingin Mensa -järjestön puheenjohtaja.

– Mä oon päättäny liittyy siihen, sä oot mun suosittelija, Lotta ilmoitti topakasti.

Esa A ehdotti, että nainen voisi aluksi käydä testaamassa älyään netistä löytyvillä älykkyystesteillä. Myös Sampo innostui ajatuksesta.

– Mä halusin sanoo kaikille, että mä oon Mensan jäsen, Lotta totesi ja kysyi vielä, millaisiin kysymyksiin hänen pitäisi varautua, jos hän ilmoittaisi kuuluvansa kyseiseen järjestöön.

Esa A kertoi, että naiselta kyseltäisiin luultavasti hänen älykkyysosamääräänsä.

– Mä pistän 150. Tai 146 on mun ÄO, neito ilmoitti.

– Selvä. Se on aika paljon, Esa A kommentoi naisen päätöstä.

– Sit kannattaa olla puhumatta Japanista sen jälkeen, Sampo kuittasi naisen puheet naureskellen.

Mies viitattasi tilanteeseen, jossa oli tullut ilmi, ettei Lotta tiennyt Japanin olevan saari. Lotta jätti Sampon puheet omaan arvoonsa ja jatkoi Esa A:n pommittamista tiukoilla kysymyksillä.
Elämän huippuhetki: Olen fiksu!

Seuraavaksi nainen halusi tietää, oliko hän Esa A:n mielestä fiksu.

– Tulethan sä hyvin toimeen ihmisten kanssa, että kyllä se jonkinlaista aivotoimintaa edellyttää, Esa A vastasi kierrellen.

Kuva

– Mä oletan et toi on kyllä vastaus, Lotta iloitsi.

Slummin asukkien jutustelua Paratiisin puolella kuunnellut Esa J totesi miehen vastauksen olleen varsin diplomaattinen. Paratiisin asukin kommentti ei kuitenkaan Lottaa haitannut.

– Tää on hieno hetki elämässä, kun Mensan jäsen sanoo, et mä oon fiksu, neito sanaili.

Ilta BB-talossa jatkui rauhallisissa tunnelmissa. Slummin asukit alkoivat valmistautua iltapesulle Paratiisin asukkien ilakoidessa terassilla viiniä maistellen.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Mama » 06 Syys 2009 19:21

http://www.bigbrother.fi kirjoittaa:
Lotta listasi Slummin pahuudet
06.09.2009 17:14



Sampo ja Lotta innostuivat listaamaan asiat, jotka heitä ottivat eniten päähän Slummissa elämisessä. Lotta kaipasi parempaa hygieniaa sekä savukkeita, Sampo puolestaan himoitsi kiellettyjä herkkuja.

Slummin ankeudessa Lotta ja Sampo istuskelivat samalla vaahtomuovipatjalla. Seurueeseen liittynyt Terttu arpoi, pitäisikö hänen pestä hampaansa. Hän elätteli toiveita, että Slummiin saataisiin vielä jotakin syötävää ennen illan suoraa lähetystä. Nainen tahtoi valmistua illan suoraan puhtaalla purukalustolla.

Talon seniori muistutti Sampoa ja Lottaa, että Big Brother oli luvannut heille palkinnon edellisen päivän revyystä. Lotta ja Sampo rupesivat ruikuttamaan kaikista asioista, jotka olivat heille Slummissa asumisessa pahinta.

– Mulle pahinta on vessa, suihku ja rööki, Lotta mankui.

– Mulle on ruoka, kaikki noi karkit, sipsit ja suklaa, Sampo haikaili.

– Ihan outoa kun on tottunut siihen, että saa mutustaa, mitä haluaa. En oo tottunut että joku pistää herkkuja aidan toiselle puolelle, eikä anna mulle, ihan kamalaa! Lotta vielä jatkoi valitusvirttä.

Sampo arveli hiljakseen jutellen että hänellä alkaa pian päässä napsumaan, mutta tsemppaili, että oli silti hyvä fiilis. Ainut, mikä miestä tympi sunnuntaisessa Slummissa, oli siivousvälineiden ja silitysmahdollisuuksien puute. Sampoa tympäisi, että hänen kauluspaitansa lojuivat rypyssä laatikossaan.

Esa J Kätlinille: Saksesi on nähty
Myöhemmin Paratiisin ja Slummin väki valui olohuoneen puolelle. Sohvalle, Ason viereen asettunut Kätlin oikoi jalkojaan ja levitteli reisiään Esa J:n suuntaan. Jalkojen saksiliikkeet saivat nuivia kommentteja kouvolalaismieheltä:

– Alkaa olla noi Käpän sakset aika nähty jo, Esa J tokaisi säkkituolistaan.

Neitokainen parkaisi, että hän on aivan seonnut ja pomppi pitkin taloa. Viron neito valitteli tekemisen puutetta. Terttu kadehti naista ja ihmetteli hänen energisyyttään, vaikka Paratiisin asukkaat olivat vastikään päässeet tekemään kunnon siivouksen.
Kun Paratiisissa vaivasi tekemisen puute, Slummissa otti päähän pesumahdollisuuksien puute. Häätöäänestyksessä oleva Esa A toivoi, että hän pääsisi suihkuun Paratiisin puolelle. Tertun mielestä olisi kohtuullista, että edes Slummin häätöäänestyksessä olijat pääsisivät peseytymään.

– Olisi mukava päästä suorittamaan peseytymistä tuolle puolelle, Esa A haikaili Paratiisin suihkua.

Nälkää ja nuudeleita
Kun Lotta ja Sampo saivat tarpeeksi Slummissa ankeilusta, he päättivät lähteä laittamaan ruokaa pihamaalle. Ruokalajiksi valittiin nuudeleita.

Kun kokkikaksikko sai ruoat valmiiksi, he kutsuivat koko Slummin väen syömään. Ainoastaan Tuijalle eivät nuudelit maistuneet.

– Yök, ällöö! Lotta kiljui ja yritti saada nuudelit suuhunsa.

– Mä en tykkää tonnikalasta, Lotta sai sanottua ja seuraavassa hetkessä hän kiljaisi.

Neito oli tarttunut kuumaan kattilaan paljain käsin ja se poltti hänen sormiaan. Terttu hoki "voi kulta pieni" ja riensi tuomaan suojaa hänen käsilleen. Lopulta ruoka saatiin onnellisesti lautasille ja nälkäiset vatsat saivat täytettä.
Musertunut Jelena on valmis luovuttamaan
06.09.2009 18:00



Tekemättömyyden lyömät asukkaat yrittivät pitää hyvää tuulta yllä laittautumalla illan suoraa lähetystä varten. Dana ja Kätlin ehostivat itseään keittiössä, sillä aikaa savukkeiden loppumisen musertama Jelena itki lohduttomasti Paratiisin makuuhuoneessa. Tilaansa kyllästynyt Jelena ilmoitti olevansa valmis lyömään haskat naulaan.

Jelena itkun kuullut Kätlin riensi makuuhuoneeseen tiedustelemaan mikä Jelenaa oikein vaivasi. Jäätelöpurkin kanssa musertunutta Jelenaa lähestynyt Kätlin sai vastaansa itkuryöpyn, jostain soperruksen seasta kävi ilmi, että Jelena itki tupakoiden perään.

– Kyllä varmasti kestät, mieti nyt; huomenna kaikki voi olla ihan toisin, Kätlin sanoi rauhoittavasti.

Tupakoimattomuuden järkyttämä espoolainen sai vaivoin sanottua, ettei kestäisi enää. Jelenan savukkeet olivat loppuneet edellisenä iltana ja siitä asti nainen oli joutunut kärvistelemään ilman.

– Mä kävin jo päiväkirjahuoneestakin pyytämässä, mutta ei sekään auttanut, mä en kestä oikeasti, Jelena tyrski.




Kätlinin mielestä moinen melankolia oli syytä lopettaa heti alkuunsa.

– Tää itkeminen ei auta nyt yhtään, sun silmätkin tulevat ihan turvonneiksi. Keksitään jotain, haluatko sä tapella, ollaan tyynysotaa, Kätlin yritti.

Jelenan tuskaan ei löytynyt vastausta ja naisen itku paheni pahenemistaan. Pyyhe päällä lattialla istunut Jelena painoi päänsä syvälle käsiinsä ja tyrski äänekkäästi.

Jelena: Astiat alkavat lennellä
Pian myös Dana kiiruhti makuuhuoneeseen lohduttamaan surullista asuintoveriaan. Maahan lyyhistyneen Jelena tila sai Dana hoivavietin heräämään.

– Sä pystyt kyllä tähän jos sä haluat. Nyt sulla on tilaisuus testata pystytkö sä lopettamaan vai et, Dana järkeili saaden Jelenan itkemään entistäkin lohduttomammin.

– En mä pysty tähän, mä en halua pystyä, nainen parkaisi kovaan ääneen.

– Parin päivän päästä täällä alkaa astiat lentämään jos tilanne ei muutu. En mä ala tällaiseen, Jelena julisti vihaa äänestään kuultaen.




Dana katsoi musertunutta toveriaan hellästi antaen hänelle samalla ison rutistuksen. Dana yritti epätoivoisesti järkeillä jotakin saadakseen tupakan himonsa rusentaman naisen piristymään.

– Tää on psykologinen juttu, mä oon lukenu tästä ja tiedän. Et vaan ajattele sitä, et ajattele tupakkaa. Ei saa miettiä, kyllä sä kestät. Ei tää ole mikään maailman loppu, Dana yritti uudestaan.

Jelenan mielessä oli kuitenkin lukuisia syitä epätoivon ylläpitämiseksi. Naista kalvoi erityisesti se, että Paratiisin muut asukkaat olivat kyllä rampanneet tupakalla.

– Tuolla kävi kaikki muut röökillä paitsi minä, Jelena huusi tulistuneena Danalle.

Tuuheatukkainen kaunotar ei masentunut Jelena käytöksestä, vaan jatkoi päättäväistä luentoaan. Danalla tuntui löytyvän vastaväite jokaiseen Jelenan tuiskaukseen.

– Aso on pudotusuhan alla, siksi Esa antoi sille röökin, Aso on masentunut, Dana selvitti yhä lohduttomammin itkevälle Jelenalle.

Jelenaa ei Dana syyt kuitenkaan kiinnostaneet. Nainen oli päättänyt poistua talosta, mikäli meno ei muuttuisi.

Jelenan uhkaus
Lattialla istuva Jelena alkoi käydä koko ajan epätoivoisemmaksi. Tupakan puute sai Jelenan mielialan niin pohjalukemiin, että nainen katsoi parhaimmaksi poistua koko talosta.

– Kaikki muut polttaa, Minnakin poltti ja mä en oo polttanut edes yhtä kokonaista röökiä tänään. Mä en tasan jää tänne olemaan ilman sitä, Jelena julisti Danalle ja uudestaan makuuhuoneeseen saapuneelle Kätlinille




Sanottavansa sanottuaan Jelena painoi päänsä taas lohduttomasti käsiinsä ja ratkesi riipivään itkuun. Kätlin istui kyykistyneenä lohduttomasti itkevän Jelenan vieressä ja kertoi, että ihminen kestää kyllä aivan kaiken. Dana mietti, että riittäisikö Jelenalle yksi tupakka.

– En ma halua Esalta enää yhtään mitään. Mä lähden himaan tänään jos mä en saa iltaan mennessä röökiä. En mä jää tänne kattoo jos muut polttaa ja mulla ei ole mitään, Jelena huusi lohduttamiseen väsyneelle kaksikolle.

Dana ja Kätlin yrittivät edeleen piristää ruikutuksensa väsyttämää Jelenaa, mutta tilanne ei edennyt mihinkään. Kolmikko istui lattialla hiljaisuuden vallitessa, vain tasainen nyyhkytys kertoi ilmapiirin tulehtuneisuudesta. Muualla talossa asukkaat valmistautuivat illan suoraa lähetystä varten.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2009 12:52

bigbrother.fi kirjoitti: Terttu kiistää jyrkästi: Valjakkala ei ole veljenpoikani!

Ensimmäisenä Big Brother -talosta häädetty Terttu oli ulkomaailman menosta hämmentynyt. Mediassa esitetyt valheelliset väitteet, joiden mukaan Juha Valjakkala olisi hänen veljenpoikansa, saivat naisen hermostumaan. – Tästähän voisi vetää vaikka loukkauksen ja pistää asianajajan perään, Terttu puhisi.

Kuva

Ensimmäisenä aamunaan häädön jälkeen Terttu kertoi tunnelmiensa olevan kahtia jakautuneet: toisaalta hän oli valmis lähtemään pois talosta, mutta toinen puoli olisi vielä halunnut jäädä. Ulkomaailmassa vastassa oli sokkiuutinen, sillä hänestä oli leivottu kolmoismurhaajan täti.

– Kauhistuin, kun katsoin yhden lehden, jonka mukaan olen jonkun murhaajan sisko vai veli. Ei pidä ikimaailmassa paikkaansa, sen voi vaikka tarkistaa kirkon kirjoista. Tuommoisesta voisi vetää vaikka loukkauksen ja pistää asianajajan perään, Terttu puhisi harmistuneena.

Terttu: Minulta olisi pitänyt pyytää anteeksi

Aikaansa talossa Terttu muisteli kuitenkin lämmöllä. Aina nuorison joukkoon sulautuminen ei ollut käynyt mutkattomasti, ja hän itsekin lipsahti pois kaidalta tieltä.

– Syyllistyin puhumaan rumia sanoja. Myönnän, että tuli sanottua sukupuolielimen nimen. Herra ja ihmiset antakoot anteeksi. Mutta pidin mitä lupasin, en ollut alasti tai juonut viinaa.

– Virheitä en tehnyt tahallaan, paitsi kerran. Oli hirveä vessahätä, oli parempi mennä kuin pissiä kaikkien edessä housuun, talon seniori hymyili.

Terttu ei talossa ollessaan ollut kovin hanakka pyytämään anteeksi. Nainen olikin sitä mieltä, että toisten olisi pitänyt pyytää anteeksi häneltä.

– Minulta olisi pitänyt pyytää anteeksi, kun kiroilivat ja huusivat.

Slummin puolelle asukasjaossa joutunut Terttu kertoi sopeutuneensa slummin oloihin melko mukavasti. Hän löysi ankariin oloihin joutumisesta myös hyviä puolia.

– Jos olisi vähän aikaa ollut noitten ruokapöytien ääressä, olisi kyllä läskistynyt. Onneksi joutui slummiin, pysyi vartalo hyvänä, Terttu naureskeli.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja James » 07 Syys 2009 12:58

Spencer kirjoitti:
bigbrother.fi kirjoitti: Terttu kiistää jyrkästi: Valjakkala ei ole veljenpoikani!
Yllätysyllätys. Paska-seiskan juttu olikin siis täyttä huuhaata :wife:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2009 13:01

Valjakkala ollut varmaan rahan puutteessa ja keksinyt koko jutun. Seiska ei tietenkään vaivautunut tarkistamaan asiaa mistään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Petri » 07 Syys 2009 13:55

^^ Jotenkin kallistun sinne suunnalle, että Terttu itse puhuu soopaa. Kyllä se Seiskakin tarkistaa lähteensä.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 07 Syys 2009 13:56

Petri kirjoitti:^^ Jotenkin kallistun sinne suunnalle, että Terttu itse puhuu soopaa. Kyllä se Seiskakin tarkistaa lähteensä.
Näinpä.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2009 14:00

Minä ainakin uskon Tertun puheisiin ennemmin kuin kolmoismurhaajan. Seiska on uutisoinut ennenkin täysin perättömiä juttuja.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Syys 2009 13:11

bigbrother.fi kirjoitti: Perjantaina paineita Päällikölle

Torstaina ovat vuorossa toiset nimeämiset. Nähtäväksi jää, pääsevätkö myös Slummin asukkaat tällä kertaa antamaan omat nimeämispisteensä.

Kuva

Juuri nyt tilannen näyttää hyvältä. Ensimmäisen päivän nimeämistehtävä on onnistuneesti suoritettu, kaksi päivää tahkoamista on vielä jäljellä. Isoveljen tuntien Slummin asukit eivät tule pääsemään helpolla. Kanttia tullaan mittaamaan, jotta joukkio pääsee käyttämään ääntään. Joka tapauksessa ilmassa väreilee kuitenkin ilahduttava onnistumisen mahdollisuus.

Millä tavoin luulette asetelmien muuttuvan, jos Slumminkin ääni kajahtaa päiväkirjahuoneessa, ja nimeämispisteet laitetaan jakoon koko asukasjoukkion voimin? Äänestävätköhän Slummin asukkaat vain Paratiisin puolella asustavia kermapers*iksi nimeämiään tyyppejä? Vai onko elo käynyt niin kurjaksi ja pinna kiristynyt kurjuudessa kärvisteleviin kanssa-asujiin, että pisteet heilahtavat jollekin Slummin asukkaalle?

Päällikkökisan seuraava palkinto tuo mukanaan melkoisen vastuun: talon uusi Päällikkö jakaa asukkaat Slummiin ja Paratiisiin oman mielensä mukaan. Voin nyt paljastaa, että Pikkusiskon saamien tietojen mukaan tämä jako tapahtuu tulevana perjantaina! Oioioi, onpa herkulliset hetket käsillä.

Tähän loppuun on pakko sanoa kiitoksen sana. Olette kommentoineet blogia mahtavan paljon, ja esittäneet omia mielipiteitänne kiitettävään tahtiin. Keep up the good work! Kirosanat voisitte tosin jättää vähemmälle…

Suukkoja,
Pikkusisko
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Nist » 09 Syys 2009 15:26

Jahas, Subin BB-sivuilta, samaten kuin Facebookin BB09-yhteisöstä on poistettu viime yön stoorit. Kriisipalaverissa päätettyä ilmeisesti. :|

Eihän niitä tekstejä tartte poistaa, kun niissä ei mitään sopimattomia kuvia ees ollut. Meneeköhän taas ylireagoinnin puolelle? :whois:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja BuZu » 09 Syys 2009 15:47

Nist kirjoitti:Jahas, Subin BB-sivuilta, samaten kuin Facebookin BB09-yhteisöstä on poistettu viime yön stoorit. Kriisipalaverissa päätettyä ilmeisesti. :|

Eihän niitä tekstejä tartte poistaa, kun niissä ei mitään sopimattomia kuvia ees ollut. Meneeköhän taas ylireagoinnin puolelle? :whois:
Hyvä, että on tällainen bbplazan kaltainen ulkopuolinen foorumi, jonne tuotanto ei pääse sensuroimaan.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Petri » 09 Syys 2009 16:12

^^ Taisi tulla housuun ihan kunnon satsi tuotannolla. :hahaha:

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Syys 2009 16:25

Petri kirjoitti:^^ Taisi tulla housuun ihan kunnon satsi tuotannolla. :hahaha:
Noin paljon jos kytätään toisten panotouhuja, niin ei ole ihmekään.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 09 Syys 2009 16:32

Nist kirjoitti:Jahas, Subin BB-sivuilta, samaten kuin Facebookin BB09-yhteisöstä on poistettu viime yön stoorit. Kriisipalaverissa päätettyä ilmeisesti. :|
Sorella & Mika yönä mentiin vähän pidemmälle. Ei riittänyt pelkkä stoorien poisto. Osalle kirjoittajista lätkästiin vielä permanent bannit bonarina.
Silloin oltiin vielä maikkarin forum-hostauksessa.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Nist » 09 Syys 2009 16:56

^Oho!

No tässähän on selkeästi kameramies ja ohjaaja olleet munat pystyssä ja homma lähtenyt niinsanotusti lapasesta. Nyt ei oikeuden eteen ehkä joudukaan asukas itse, vaan kenties joku tuotannosta?
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Petri » 09 Syys 2009 18:47

Nist kirjoitti:^Oho!

No tässähän on selkeästi kameramies ja ohjaaja olleet munat pystyssä ja homma lähtenyt niinsanotusti lapasesta. Nyt ei oikeuden eteen ehkä joudukaan asukas itse, vaan kenties joku tuotannosta?
Tuskinpa tässä oikeuteen kukaan joutuu, sillä eihän pornon näyttäminen ole kiellettyä. Eiköhän tuo Subillekin riitä, että kyseinen työntekijä on erotettu. Tuskinpa Sub haluaa lähteä Metronomea tuon takia oikeuteen haastamaan ja sitä kautta kohua lisäämään.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Subin viralliset Big Brother -sivut 2009

Viesti Kirjoittaja Nist » 09 Syys 2009 18:53

Petri kirjoitti:[
Tuskinpa tässä oikeuteen kukaan joutuu, sillä eihän pornon näyttäminen ole kiellettyä. Eiköhän tuo Subillekin riitä, että kyseinen työntekijä on erotettu. Tuskinpa Sub haluaa lähteä Metronomea tuon takia oikeuteen haastamaan ja sitä kautta kohua lisäämään.
Totta tuokin. Itse vaan mietin, että jos on hakenut asukkaaksi taloon ja soppareita allekirjoittaessa on luvattu, että penetraatioita ei näytetä... niin.. nojoo... mitä sillä tai millään on enää väliä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2009”