Yleistä keskustelua nimeämisistä

Keskustelua liittyen Suomen viidenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Loka 2009 23:27

Johan meni ääniä ristiin, ei kyllä omat veikkaukset menneet kovinkaan hyvin. Sampo muuttanut mielipidettään näköjään Mensasta, kun ei halunnut pisteitä enää antaa. Pieni pettymys Ason antama piste Esalle, mutta toisaalta olihan se osittain odotettavissa. Ja Sami pitää edelleen Sampoa pahimpana kilpailijanaan peliä ajatellen. :hahaha:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 22 Loka 2009 23:44

Mun mielestä olis ollut kaikkien kannalta reilumpaa ja johdonmukaisempaa, että kaikille (talon asukkaille ja tv:n katselijoille) olisi ilmoitettu Tonin joutuneen häätöäänestykseen myös muilta saatujen nimeämispisteiden ansiosta (toiseksi eniten pisteitä yhdessä Sampon kanssa). Nythän tuli sellainen käsitys, että hän joutui vain känniääliöyden vuoksi pudotusuhan alle.

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Jokke » 23 Loka 2009 00:24

aika huvittavaa kun tonia ei mainittu samalla kun markoa ja sampoa. nyt se luulee olevansa suosittu tyyppi talossa...

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Poa » 23 Loka 2009 00:25

Minulle oli yllätys, että Steph antoi pisteitä Markolle, luulin että Marko on Stephille jopa läheisin asukas, joten täysin pieleen kuviteltu. :oops:

Mensalta piste Danalle tuntui kanssa aika tylyltä, mutta ymmärrän luettuani perustelut. Luulisi, että sitä ottaisi känniääliötrio kanssa enemmän päähän. :?

Sampo sai nyt kyllä plussaa nimetessään Samin ja varsinkin perusteluista. Aikaisemminhan Sampo on ollut sitä mieltä, etteivät asenne tai teot vaikuta, jos ihminen ei vaan ole "oikeanlainen". Tuo on minusta aika kökkö näkökanta, joten hyvä että Sampo osaa ajatella noinkin. :thumbsup

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 23 Loka 2009 00:48

Nyt uudet eivät ole saaneet päällikköä lukuun ottamatta nimetä? Ennen ovat uudet asukkaatkin saaneet nimetä... Onko muutokseen joku syy? Aikaisemmin tällä kaudella tuotanto vain arpoi häätöäänestykseen joutujat, nyt näköjään myös ne jotka saavat nimetä. Hohhoijaa, paska kausi.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Loka 2009 01:26

Minusta tuo on ihan oikein, etteivät uudet saa nimetä, kun ei heitäkään saa nimetä. Olisin tätä kaivannut jo aiemmille kausille. Päällikkönä Stephania sai nimetä ja sekin on mielestäni ihan ok.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 28 Loka 2009 13:37

Minkälaisethan nimeämiset tulossa onko päälikköä ja miten uudet nimeää? Veikkaisin Viiden "vanhan" (Sampo, Dana, Sami, Aso, Toni) nimeävän uusia ja K&E nimeävät oman pään mukaan. Iida antaa ne varmat 2p Sarannalle ja sitten joko Antti, Dana, Esa tai Käpsy. Muiden uusien mieliä on vaikee arvata mutta luulisin Steffin ja Sarannan mahdollisesti jättävän "vanhat" tytsit rauhaan tai irto pisteitä vaan. Antti ei nimeä Esaa eikä varmaan Käpää muuten ketä tahansa.

Jos mentäisiin tällä viikolla näin:
Kätlin: Antti, Toni
Dana: Antti, Saranna
Esa: Toni, Dana
Sami: Antti, Stefania
Aso: Stefania, Antti
Sampo: Antti, Saranna
Toni: Antti, Stefania
Antti: Toni, Sampo
Stefania: Antti, Esa
Iida: Saranna, Kätlin
Saranna: Antti, Kätlin

Joten äänestykseen Antti, Saranna, Stefania ja Toni ja kun ei tietoa useammista häädöistä sais Toni poistua jos useampia niin Tonille vaikka pariksi Stefania.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Loka 2009 15:28

^^Homma tulee menemään vähän sekaisin kun nyt Extran jälkeen saavat juonitella minkä kerkeävät. Itse en uskalla lähteä veikkailemaan mitään.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Widing » 29 Loka 2009 19:08

Iida

2 pistettä: Antti

– On ehkä hiukan liian omanlainen, yrittää vähän liikaa gorillapuvuillaan ja peruukeillaan. Aika usein kaikki juttu mitä sanoo, aiheuttaa sellaista täh? Ei ihan olla samalla aaltopituudella tähän mennessä. Se on tosi vetäytyvä, tykkää kävellä tuolla ulkona yksikseen. Antti on sellainen, jos se puuttuisi, sitä ei huomaisi. Saattaa olla jokseenkin sellainen, ei vaan synkkaa kyseisen henkilön kanssa, En ole kauheesti viitsinyt edes yrittää, sen vaan jotenkin huomaa ettei ihan mene jutut silleen.

1 piste: Saranna

– Johtuen siitä, että kääntää jutut itseensä aika usein. Ja muutenkin aika itsekästä aina välillä, ja ehkä aika huomionhakuistakin. Sarannan puheet ärsyttävät. Se on ihminen joka ärsyttää mua aina silloin tällöin. Ei olla kauheasti tutustuttu. Tuntuu, että Sarannankin puolelta on sama. Se yrittää ehkä olla toisten kuin mun kanssa. Niin kuin mullakin, kartetaan vähän toisiamme.

Esa A

2 pistettä: Iida

– Blondimainen käyttäytyminen, sellainen lyhyt kärsivällisyys ja motivaation puute tehtävässä toimimisessa tai sellaisissa asioissa jotka eivät itseä miellytä, sitä ei tunnu löytyvän. En tiedä korostaako hän itse tuota stereotypistä blondimaista käyttäytymistä. Siviilissä ei olisi kamalasti juteltavaa.

1 piste: Sami

– Lähinnä sen vuoksi, että hän suhtautuu kaikkiin tilanteisiin yleensä laulun voimalla. Tulee tilanteeseen paikalle vetämään jonkinlaisen shown. Saattaa keskeyttää sen toiminnan, joka oli juuri käynnissä. Ohjaa toiminnan suuntaan, joka ei ehkä ole niin mielenkiintoinen. Sitä on ehtinyt seurata jo pitkät pätkät tässä.

Saranna

2 pistettä: Iida

– Mä en oo sen kanssa niin läheinen kun olen kaikkien muitten kanssa, vaikka olen tuntenut sen yhtä kauan. Alussa tuntui, että se vältteli mua, mä sanoin sille siitä, mutta me ei olla vieläkään lähestytty toisiamme siitäkään huolimatta. Meillä ei nyt sitten synkkaa niin hyvin.

1 piste: Antti

– Sen takia koska Antti on vähän outo. Sen jutut on välillä älyttömän outoja, ja vaikka se on välillä hauska, se on tästä porukasta kaikkein oudoin. Mä en usko, että se on oma itsensä, mä luulen että se vähän esittää.

Dana

2 pistettä: Toni

– Mä oon jotenkin etääntynyt siitä. Alussa me oltiin tosi läheisiä, tutustuttiin, sitten jotenkin.. Nyt ei hirveästi puhuta tai mitään. Ei ole minkäänlaista kontaktia, heitetään ehkä pari sanaa, ei sen enempää.

1 piste: Antti

– Ei ole tehnyt mitään väärää, se on tosi kiltti poika, tai mies. Se on tosi hiljainen, mä en tiedä nauttiiko se meidän seurasta yhtään. Sen kanssa ei olla hirveästi juttuun tultu. En ole päässyt tutustumaan siihen silleen, kun muihin uusiin asukkaisiin.

Sami

2 pistettä: Stephania

– Hänen kanssaan en ole samalla aaltopituudella, eikä huumorintajumme ole muutenkaan kohdannut. Muutaman kerran Stephania on heitellyt kommentteja, jotka olen tulkinnut väärin. Olen luullut vakavasti otettaviksi ja nämä ovat olleet sitten vitsejä. Ei olla samalla aaltopituudella

1 piste: Sampo

– Pidän Sampoa kovimpana kilpailijana tässä kohtaa. Haluaisin, että Sampo tippuisi kisasta, jonka kautta minulla itselläni olisi paremmat mahdollisuudet edetä jopa finaaliin.

Aso

2 pistettä: Stephania

– Siitä lähtien kun hän on tullut taloon, oon yrittänyt koko ajan hakea silleen, että lähestyisi silleen, että oltaisi oikeasti kavereita. Se välttelee koko ajan, ihan kuin se tuntisi kokonaan. En tiedä hänestä mitään, enkä oo päässyt tutustumaan. Tuntuu, että hän on ylimielinen.

1 pistettä: Iida

– Hänessä on semmoisia ärsyttäviä hetkiä, mitä mä näen. Se ärsyttää välillä, että se puhuu niin paljon eikä asiaa. Hän kanssa välttelee koko ajan. Sama kuin Steffi, hän tietää kaiken, ei sen tarvitse muka edes yrittää.

Antti

2 pistettä: Iida

– Hän on ehkä sellainen ihminen kenen kanssa meillä ei ole yhteisiä puheenaiheita, eikä hän tunnu lähestyvän minua. Ehkä hän ei pidä minusta tai olla tekemisissä kanssani. On myös hyvin nuori ja ehkä sitä kautta aika epäitsenäinen, ei osaa eikä halua tehdä mitään itsenäisesti. Joissakin tilanteissa hiukan teennäinen ja huomionhakuinen.

1 pistettä: Sampo

– Hän pyrkii, etenkin näitten nimeämisten alla, mielistelemään ihmisiä, hieman itseäni häiritsevästi. Sen lisäksi tuntuu, että hän on hiukan teennäinen, pyrkii esittämään kiinnostavampaa ihmistä kuin minä olen hänestä saanut kuvan. On hiukan mielenkiinnoton ihminen minun makuuni.

Toni

2 pistettä: Antti

– En tunne häneen sellaista kontaktia kuin vanhoihin asukkaisiin, en usko että juttumme olisivat samoilla aaltopituuksilla joten en usko että tulisin viihtymään hänen kanssaan niin hyvin kuin muiden asukkaiden.

1 pistettä: Stephania

– Olen itse semmoinen, että tykkään rennosta meiningistä. Mulla pistää aina korviin jos tietyistä asioista aletaan nipottamaan, ja on tässä nyt lyhyessä ajassa tullut päivällä jos on Stephania yrittänyt nukkua, pitäisi pitää pienempää ääntä. Häntä ärsyttää minun nauruni. Jos naurattaa, minä nauran ja varsinkin päivällä, silloin ei pidä nukkua. En pidä tiukkismeiningistä.

Stephania

2 pistettä: Aso

– Sen takia, että olen huomannut, että hänellä on tosi jyrkkiä mielipiteitä ihmisiä kohtaan ja se sanoo niitä ajattelematta toista ihmistä, Se tuomitsee tosi helposti, eikä kuuntele toista. Sen oma mielipide on sen oma mielipide. Toiselle ihmiselle tulee siitä outo olo. Aso saa toisen tuntemaan, että se toinen on täysin väärässä ja Aso on vain oikeassa. Se hirveen harvoin päästää suustaan mitään järkevää. Koko ajan se klitoris ja lusikka alkaa käymään mun hermoille.

1 pistettä: Toni

– Kun se pääsi Slummiin, vaikka siellä on rakkaa, se oli tosi raju muutos, se oli tosi ehdoton: vain se mitä se haluaa. Nyt kun ollaan oltu tällä puolella, me on valvottu monta yötä, se tosi itsekkäästi pyörii ja nauraa, kun me muut yritetään nukkua. Se ignooraa ihmisiä, kaikki on silloin kun se itse haluaa. En mä tykkää. Se ärsyttää mua semmoinen käytös

Sampo

2 pistettä: Antti

– Koska hän ei ole niin rento ja avoin ihminen kuin muut talon asukit.

1 pistettä: Saranna

– Hän on aika tarkka tietyistä asioista ja sen takia olo voi hänen seurassaan olla vähän epämukava, koska ei aina voi tietää miten voi käyttäytyä. Esimerkiksi ei voi röyhtäistä jos mieli tekee röyhtäistä.

Lähde: http://www.bigbrother.fi
Mulkero.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Loka 2009 19:15

Antti 8p
Iida 7p
Stephania 5p
Toni 3p

Tällä kertaa BB päätti laittaa neljä asukasta häätöäänestykseen, eikä ole edes tuplahäätö. :whois:
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Loka 2009 19:23

Toivottavasti se on Antti, joka putoo. Neljä pantiin äänestykseen taas vain rahanahneudesta.

TONIa ei voi poistaa nyt, kun tulee vieraskin. Toni tarvitaan kokkaamaan, että olis kunnon sapuskat. Kerrankin ammattikokki talossa!

Munyan aikana meni vähän huonosti.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Mole » 29 Loka 2009 19:59

Mites ihmeessä se Toni saatiin sinne äänestykseen kaivettua kolmella pisteellä? :P
No eipä mittään, ulos vaan!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Loka 2009 20:03

Vaikka en Tonista liiemmin perusta niin taas vähän korpeaa tuo tuotannon toiminta. Ymmärtäisin semisti jos olisi tuplahäätö mutta ei.....vattafak taas nyt mertsinoikeesti.
Ilmeisesti jos asukas saa vähintään kolme nimeämispistettä tuotanto katsoo oikeudekseen viskata tyypin äänestykseen. Money, money ja sitä rataa....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Loka 2009 20:08

feikki kohde on Toni, nyt.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 29 Loka 2009 20:09

^Voihan se olla niin, ettei uusille olisi ihan orpo olo tullu kolmestaan äänestyksessä niin laitettiin Toni sinne. Anttihan se varmaan lähtee jos Tonin antipatia äänet ei voita. Kaikki varmaan miinuksella ja viimeinen kolmonen ratkaisee kuten viimeksi. Onhan muissa medioissa itketty Markon häädön johdosta aika kovaa joten Toni voi saada kostoääniä Maken kannattajilta.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Tapio » 29 Loka 2009 20:13

Tuotannon logiikka laittaa ihmisiä häätöäänestykseen on tällä kaudella ollut kyllä aivan käsittämätön :lol: . Saiskohan tähän jotain selvitystä paskasiinilta?
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Loka 2009 20:22

Nyt alkaa kyllä mennä maku tuotantoon. Ei noilla nimeämisillä näy olevan mitään merkitystä, koska tuotanto muuttaa mieleisekseen häätöäänestyksen.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 29 Loka 2009 20:32

DosterMan kirjoitti:Nyt alkaa kyllä mennä maku tuotantoon. Ei noilla nimeämisillä näy olevan mitään merkitystä, koska tuotanto muuttaa mieleisekseen häätöäänestyksen.
Syynä on vain ja ainoastaan raha. Tonia on äänestetty viime kieroksella varmasti kaikista eniten ( plus ja miinusäänet yhteenlaskettuna ) , olettavat että tälläkin kierroksella kävisi samoin, eihän tässä muuten ole mitään järkeä.

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 29 Loka 2009 21:37

Ihmetellä täytyy, miksi uudet asukkaat niin innokkaasti antoivat nimeämispisteitä toisilleen. Näin he pelaavat toisiaan ulos. Koska ennaltahan oli kuitenkin selvää, että tulevat saamaan pisteitä "vanhoilta".

Ja Tonin kaivaminen puoliväkisin äänestykseen oli kyllä hieman kohtuutonta.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 29 Loka 2009 22:19

Tonin laittaminen kuulostaa todellakin hieman rahastuksella. Itse seuraan vain koosteiden ja satunnaisesti tämän palstan kautta BB:tä eikä näistä neljästä uudesta ole syntynyt suurempaa mielikuvaan hyvässä tai pahassa mielssä. Ilman Tonia äänestyksesä olisi varmaan tullut suurelle massalle melko yhdentekevä ja ääniä olisi kertynyt suht vähän.

Mieluummin minä Tonia katselen talossa kuin noita kolmea muuta.
You know nothing.

Avatar
jondrs
Intruuderi
Viestit: 295
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:56

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja jondrs » 29 Loka 2009 22:46

Aaltosen Sami naureskelee partaansa tälläkin hetkellä..
UFO-Antti ulos, ja vain sen takia, että saadaan kunnon pöperöt pöytään ulkomaan vieraalle.
Kuva

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja acryl » 30 Loka 2009 09:01

DosterMan kirjoitti:Nyt alkaa kyllä mennä maku tuotantoon. Ei noilla nimeämisillä näy olevan mitään merkitystä, koska tuotanto muuttaa mieleisekseen häätöäänestyksen.
Mielenkiintoista näissä nimeämisissä on se, että uudet antavat ääniä uusille. Eivät ole saaneet kontaktia heihin, pääsääntöiseti perustellaan.
Ovatko saaneet kontaktia vanhoihin vai luukevatko vain niin, kun ovat jo viikoja katselleet heitä ennen taloon tuloa?
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2009”