Ragnar Orav

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 09 Syys 2009 15:43

Naurettavaa angstaamista.

Lapsi kun tarpeeksi kauan huutaa niin äiti ostaa karkkia mutta

Minä en suostu peseytymään ennen kuin saan lämmintä vettä- ei BB talossa toimi
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 09 Syys 2009 15:45

Ihan oikein että joku asukas uskaltaa edes jotenkin protestoida BB:tä vastaan! Joku raja siinäkin menee mitä pitää asukkaiden kestää.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 09 Syys 2009 16:00

rauskuman kirjoitti:Ihan oikein että joku asukas uskaltaa edes jotenkin protestoida BB:tä vastaan! Joku raja siinäkin menee mitä pitää asukkaiden kestää.
Jep. Mutapaini ja kylmä vesi...IIK
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 09 Syys 2009 18:40

^^ No varmaan koko tuo asukasjako-paska niinkö kokonaisuudessaan niinkö näin.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Petri » 09 Syys 2009 23:19

Taas näköjään koosteessa Ragnarille eksyi purkki tonnikalaa omaan jemmaan siivoustehtävän aloituksen yhteydessä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Syys 2009 06:26

Petri kirjoitti:Taas näköjään koosteessa Ragnarille eksyi purkki tonnikalaa omaan jemmaan siivoustehtävän aloituksen yhteydessä.
Jos Ragnar saa jostain tehtävästä palkinnon, niin hänelle voisi antaa suurkeittiökokoisen purkin tonnikalaa ihan vain vihjeeksi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Padam
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 22 Syys 2008 16:08
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Padam » 10 Syys 2009 11:12

Yllättävän hyvin pärjännyt slummissa ja löytää asioista hyviä puolia. Harvoin valittanut. Mukava ja kiltti tyyppi.

Sikaniska
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2009 01:14
Paikkakunta: Pori

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Sikaniska » 10 Syys 2009 13:53

Täysin turha ja mitäänsanomaton ******. Herää kysymys että minkä takia tällaisia tyhjänpäiväisiä mitättömyyksiä otetaan taloon? Siksikö kun ovat ******** ja tuotantotiimin vanhojen homojen fantasioiden kohteita? Ragnar on typerä kuin vasemman jalan saappaan heijastinremmi, eikä hänellä ole mitään muuta antaa taloon kuin ärsyttävytensä. Ja saman ärsyttävyyden hoiti viime vuonna Niko olemalla satatuhatta kertaa ärsyttävämpi ja ällöttävämpi. Eli edes ärsyttävyydessä tää vironvahvistus ei pärjää.

Vastenmielinen, tekisi mieli oksentaa. Jos kerran taloon on pakko ottaa puolentusinaa "**********", niin otettakoon sitten tällaisia Ninon kaltaisia tyyppejä jotka ovat oikeasti jollain tasolla viihdyttäviä ja hauskoja katsella. Ei näitä jotka vaan istuvat sivussa ja ihailevat itseään kun ovat niin sanoinkuvaamattoman vastenmielisiä.


Viestiä sensuroitu. Halventavaa kielenkäyttöä.

-Spencer-
Makuasioista on turha väitellä, sillä mä oon aina oikeassa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja sally » 10 Syys 2009 14:05

Sikaniska kirjoitti: lässyn lässyn lässyn
ota hei iisisti ton homofobiasi kanssa, saat kohta sydänkohtauksen.

Sikaniska
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2009 01:14
Paikkakunta: Pori

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Sikaniska » 10 Syys 2009 14:23

sally kirjoitti:
Sikaniska kirjoitti: lässyn lässyn lässyn
ota hei iisisti ton homofobiasi kanssa, saat kohta sydänkohtauksen.
Ei minulla ole homofobiaa. En minä niitä pelkää millään tavalla. Tehdään nyt selväksi että minun puolestani homot saavat homoilla niin paljon kuin lystäävät, ei se minua haittaa.

Minä vain kyseenalaistin sen, että miksi tällainen heebo on raijattu taloon, vaikka on täysi sukka koko jätkä? Yritin etsiä syytä hänen homoudestaan ja väitänkin että mikäli Ragnar olisi täyspäinen hetero, niin hän ei olisi talossa.

Vai miksi hän sinun mielestäsi on päässyt taloon? Siksi että on niin mielenkiintoinen persoona vai?

Ps. sydämeni on ihan hienossa kunnossa, joten ei tule kohtausta edes homoista telkkarissa :)
Makuasioista on turha väitellä, sillä mä oon aina oikeassa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja sally » 10 Syys 2009 14:28

Sikaniska kirjoitti: Vai miksi hän sinun mielestäsi on päässyt taloon? Siksi että on niin mielenkiintoinen persoona vai?
fakta: taloon ei voida ottaa vain pelkkiä 'tosimiehiä' niinku Aso :P Ragnar on symppis ja ottaa hommat tosissaan kun pitää tiimin puolesta "taistella" nimeämiskisoissa eikä ruikuta niinkuin 'pikkulikat'. vaikka ragnar on aikalailla koulukirjaesimerkki tyylitellystä DTM homosta niin olkoon, hänellä on sydän silti kohdillaan ja vaikkei räiskyvin persoona olekaan on hänellä yhtä lailla paikka talossa kuin 'tosimiehillä' :P

Sikaniska
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2009 01:14
Paikkakunta: Pori

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Sikaniska » 10 Syys 2009 14:38

sally kirjoitti:
Sikaniska kirjoitti: Vai miksi hän sinun mielestäsi on päässyt taloon? Siksi että on niin mielenkiintoinen persoona vai?
fakta: taloon ei voida ottaa vain pelkkiä 'tosimiehiä' niinku Aso :P Ragnar on symppis ja ottaa hommat tosissaan kun pitää tiimin puolesta "taistella" nimeämiskisoissa eikä ruikuta niinkuin 'pikkulikat'. vaikka ragnar on aikalailla koulukirjaesimerkki tyylitellystä DTM homosta niin olkoon, hänellä on sydän silti kohdillaan ja vaikkei räiskyvin persoona olekaan on hänellä yhtä lailla paikka talossa kuin 'tosimiehillä' :P
En minä ole halunnutkaan taloon pelkkiä "tosimiehiä", joksi sinä heitä kutsut. Minähän jopa fanitan Ninoa, joka on myös koulukirjaesimerkki ja homon perusprofiili. Jopa enemmän homo kuin Ragnar, vai mitä sanot?

Voipi olla että Ragnar on monen mielestä symppis, mutta minun mielstäni hän edustaa tyyppiesimerkkiä asukkaasta joka ei tuo taloon yhtään mitään. Täysi turhake. Näytä mulle se ajankohta jolloin Ragnar on tuonut taloon jotain viihdyttävää niin mä näytän sulle Jari Sillanpään tyttöystävän. (Sori sally, oli pakko lainata Halmetta ku tuli niin osuva paikka)
Makuasioista on turha väitellä, sillä mä oon aina oikeassa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja sally » 10 Syys 2009 14:46

Sikaniska kirjoitti:
sally kirjoitti:
Sikaniska kirjoitti: Vai miksi hän sinun mielestäsi on päässyt taloon? Siksi että on niin mielenkiintoinen persoona vai?
fakta: taloon ei voida ottaa vain pelkkiä 'tosimiehiä' niinku Aso :P Ragnar on symppis ja ottaa hommat tosissaan kun pitää tiimin puolesta "taistella" nimeämiskisoissa eikä ruikuta niinkuin 'pikkulikat'. vaikka ragnar on aikalailla koulukirjaesimerkki tyylitellystä DTM homosta niin olkoon, hänellä on sydän silti kohdillaan ja vaikkei räiskyvin persoona olekaan on hänellä yhtä lailla paikka talossa kuin 'tosimiehillä' :P
En minä ole halunnutkaan taloon pelkkiä "tosimiehiä", joksi sinä heitä kutsut. Minähän jopa fanitan Ninoa, joka on myös koulukirjaesimerkki ja homon perusprofiili. Jopa enemmän homo kuin Ragnar, vai mitä sanot?

Voipi olla että Ragnar on monen mielestä symppis, mutta minun mielstäni hän edustaa tyyppiesimerkkiä asukkaasta joka ei tuo taloon yhtään mitään. Täysi turhake. Näytä mulle se ajankohta jolloin Ragnar on tuonut taloon jotain viihdyttävää niin mä näytän sulle Jari Sillanpään tyttöystävän. (Sori sally, oli pakko lainata Halmetta ku tuli niin osuva paikka)
ok ok turha vänkätä kun ollaa osittain samalla puolellakin asiassa :D ragnar ei tosiaan ole viihdyttävin asukas siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta let's face it samaan kastiin kuuluu puolet asukkaista ;P

ja tosimies kommentti oli sarkasmia (mikä usein menee kyl hukkaan keskusteluforumeilla).

Sikaniska
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2009 01:14
Paikkakunta: Pori

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Sikaniska » 10 Syys 2009 15:03

Joo ei viitti kinata, ollaan kavereita vaan :) Mä oon muuten asunu aikoinaan Pikku-Huopalahdessa ja kummisetä asuu siellä edelleen. Ollaan melkein samiksia :)

On totta että suuri osa asukkaista kuuluu tähän epäviihdyttäjien joukkoon ja he saisivatkin lentää sieltä pihalle. Tosiasia on ikävä kyllä kuitenkin se, että nämä oikeasti viihdyttävät tyypit lähtee ekana. Siis tänä vuonna Aso, Nino, Esa A, Jelena jne.

Vaikka en heistä näin niinkuin ihmisinä pidäkään, niin siitäkin huolimatta he tuovat taloon sitä jotain jota jaksaa katsella ja kauhistella. Ja siitähän tässä on kysymys. Jos talo olisi täynnä Ragnareita ja Esa J:tä niin tämä olisi mahdottoman tylsää katsottavaa.
Makuasioista on turha väitellä, sillä mä oon aina oikeassa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja minna » 10 Syys 2009 16:36

Ja keskustelu jatkuu nyt Ragnarista!!
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Syys 2009 16:47

Ääneenhän Ragnar ei ole pahemmin aiemmin slummioloista narissut, mitä nyt tänään on enemmän avautunut. Kuitenkin miehen toiminnasta näkee, että slummi syö miestä ja etenkin se mutapainin jälkeinen makaaminen oli melkoista säälinkerjäämistä.

Slummin ensi päivinä Ragnar tuli hyvin esiin, mutta nyt hän on taas alkanut vajota sinne taustalle.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 10 Syys 2009 16:48

Petri kirjoitti: etenkin se mutapainin jälkeinen makaaminen oli melkoista säälinkerjäämistä.
Tietenkään tuossa ei ollut kyse siitä että Ragnar olisi oikeasti henkisesti musertunut ja vittuuntunut ja kylmissään. Kaikki oli vain säälinkerjäämistä. Ihminenhän kestää kaiken, varsinkin BB-asukas.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Syys 2009 16:55

rauskuman kirjoitti:
Petri kirjoitti: etenkin se mutapainin jälkeinen makaaminen oli melkoista säälinkerjäämistä.
Tietenkään tuossa ei ollut kyse siitä että Ragnar olisi oikeasti henkisesti musertunut ja vittuuntunut ja kylmissään. Kaikki oli vain säälinkerjäämistä. Ihminenhän kestää kaiken, varsinkin BB-asukas.
Varmasti olikin, mutta huomiota sillä silti haettiin ja saatiinkin.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja sally » 10 Syys 2009 19:18

Petri kirjoitti:
rauskuman kirjoitti:
Petri kirjoitti: etenkin se mutapainin jälkeinen makaaminen oli melkoista säälinkerjäämistä.
Tietenkään tuossa ei ollut kyse siitä että Ragnar olisi oikeasti henkisesti musertunut ja vittuuntunut ja kylmissään. Kaikki oli vain säälinkerjäämistä. Ihminenhän kestää kaiken, varsinkin BB-asukas.
Varmasti olikin, mutta huomiota sillä silti haettiin ja saatiinkin.
kaikkihan tuolla on huomiota hakemassa ja en todellakaan sanoisi että toi mikään säälin hakujuttu ollut ragnarin osalta. tuosta sun kommentista vaan paistaa läpi todella kovasti sun fiilikset ragnaria kohtaan. mutt makunsa kullakin.

itse oon tosi ällistynyt että ragnar on nyt tuolla. veikkaan että on äänestetty sen takia ett mies on kovasti passivoitunut persoonana ja vähän tapetoitunut. mutta silti talossa on niin paljon enemmän negatiivisia fiiliksiä ja seinäruusufiiliksiä aiheuttavat, en vaan ymmärrä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Syys 2009 19:39

Ragnar sitten antoi 2p Sampolle ja 1p Samille, koska halusi pelata nimeämisissä. Antoi pisteitä niille, joita piti pahimpina kilpailijoinaan.

Mitenkähän paljon Ragnar pelaa sitten muuten kerjäämällä sääliä ja huomiota jne?

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Brand » 10 Syys 2009 19:40

Raksu on nyt sanonut about sata kertaa ettei ole väliä, että on äänestyksessä.

Ei oo välii, sillee niinkö.

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ragnar

Viesti Kirjoittaja Auroora » 10 Syys 2009 19:41

Ragnar ei kyllä nyt ottanut yhtään huomioon sitä, miten ihmiset ruudun tällä puolen suhtautuu tuollaiseen suoraan pelaamiseen. Kuitenkin enemmistö äänestää tunteella, ja tuollainen saattaa pistää monellakin vihaksi. Mutta yllättävä veto, ei muuta sanottavaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”