Kätlin Laas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 10 Loka 2009 19:16

Storbe kirjoitti:Kätlin on määrätietoinen nuori nainen. Ei se mikään huono ominaisuus ole. Kaupan päälle sosiaalisesti älykäs, fiksu ja filmaattinen. Liian hyvä ihmiseksi vai liian hyvä nätiksi nuoreksi virolaiseksi naiseksi ihmettelen.
On hyvä muistaa että täällä ei arvostella Kätliniä (tai ketään muutakaan) ihmisenä vaan nimenomaan BB-asukkaana. Luettelemasi ominaisuudet ovat toki hyvä pohja BB-asukkaalle, mutta ilman niiden päälle rakennettua persoonaa ja "BB-hahmoa" ne ovat yhtä tyhjän kanssa.

Voitto tulee (tai pitäisi tulla) talossa tehtyjen suoritusten ja ansioiden perusteella, ei niiden mitä on tehty ja ansaittu ennen BB-uraa.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Mole » 10 Loka 2009 19:25

wäinämöinen kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Edelleen tulee mieleen viime vuoden Britti-BB:n Rachel. Rachel oli luonteeltaan hyvin samanlainen ja häntä haukuttiin myös feikiksi koko 3 kk:n ajan.
Rachel ja Kätlin eivät muistuta pätkääkään toisiaan, Rachel ei halunnut/hakenut toisten huomioita. Myöskään Rachelin mieliaiheita ei ollut Rachel itse, viihtyi mainiosti taustalla. Peilin edessä Rachel myöskään ei viihtynyt Kätlinin lailla, vaatteita ei myöskään tarvinnut vaihdella jatkuvasti..

Kauniit kasvot molemmilla toki on, mutta siihen yhtäläisyydet jäävätkin.

Ja tämä oli sitten minun mielipiteeni, ennenkuin joku tulee vetämään hernepuskat nenussa vasta-argumenttia.

Joka sekin on sallittua. :)
Nyt on kyllä pakko kompata wäinämöistä tässä. Rachel oli BB-talossa oikeasti sydämellinen ihminen ilman egoa, vaikkakin tylsä kuin kertakäyttöterä. Ilman vedonlyöntikusetusta tuskin olisi voittanut.

Kätlin on myöskin osittain herttainen, mutta hän on myös turhamainen ja vaatii usein huomiota sekä haluaa kontrolloida tilanteita.

schatz
Juonittelija
Viestit: 183
Liittynyt: 30 Elo 2008 11:39

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja schatz » 10 Loka 2009 19:40

Hedgehog kirjoitti:Voitto tulee (tai pitäisi tulla) talossa tehtyjen suoritusten ja ansioiden perusteella, ei niiden mitä on tehty ja ansaittu ennen BB-uraa.
Siksi Kätlin onkin näissä skaboissa erittäin vahvoilla. Näin heti äkkiseltään tulee esimerkiksi mieleen, miten Kätlin on bondannut Markon ja Esa A:n kaltaisten semi-hylköiden kanssa, kun liuta muita BB-asukkaita on ensin lähinnä käyttänyt sitä kuuluisaa taktiikkaa, johon liittyy nenänvarsi. Kertoo mielestäni asukkaasta paljon.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 10 Loka 2009 20:30

schatz kirjoitti:...Kätlin on bondannut Markon ja Esa A:n kaltaisten semi-hylköiden kanssa, kun liuta muita BB-asukkaita on ensin lähinnä käyttänyt sitä kuuluisaa taktiikkaa, johon liittyy nenänvarsi. Kertoo mielestäni asukkaasta paljon.
Minä taas näen Kätlinin juttelemisen tiettyjen asukkaiden kanssa yksinkertaisesti hakeutumisena siihen seuraan, joka ei ole antanut hälle häätöpisteitä, koska A) on juuri saapunut taloon tai B) on todennäköisesti antanut pisteet joillekin muille tai ainakin C) voi vastaisuudessa valita jotkut muut kandidaatit, kunhan vilautan empatiakorttia.

Varsinaisesta bondingista tuskin on kyse. Kätlin tietää olevansa joidenkin puolesta ei-pidetty ja koettaa miellyttää niitä asukkaita, joiden arvelee voivan pidättäytyä häätöpisteiden antamisesta hänelle.

Vai tarkoittiko schatz bondingia siinä hengessä, että hylkiö hakeutuu toisen hylkiön seuraan? Toi olisikin haastava arvoitus selvittää: voiko Kätlinin kaltainen tyyppi pitää itseään hylkiönä? Onko itsetunto kohdallaan vai mahdollisesti koko Oi kun kaikki on ihanaa. Minä olen niin positiivinen ja vain positiivinen. Minä EN feikkaa show pienen itsetunnon pönkitystä, valittu selviytymiskeino, vahvoilla denial-aineksilla.

Avatar
Boz
Television orja
Viestit: 756
Liittynyt: 15 Elo 2007 02:12

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Boz » 10 Loka 2009 20:49

On Käpsyllä alkanut kertyä pientä pömppää vatsan seudulle. Huomasi itsekin asian äsken keimailtuaan biksuissa. Saa nähdä mitä tämä vaikuttaa tytön käytökseen talossa, alkaako kuntokuuri vai jatkuuko pömppääminen.

Niin ja tuo bondaaminen Danan kanssa on yllättävää. Saa nähdä minne sekin johtaa.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Taika » 10 Loka 2009 21:15

Kätlin on minun korviini jo useampanakin päivänä valittanut, että menkat ei ole vieläkään alkaneet. Näytä minulle nainen, jonka vatsa ei ala pömpöttää ennen kuukautisia, niin minä näytän sinulle onnellisen poikkeuksen, joka vahvistaa säännön. :)
Kuva

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Loka 2009 22:10

Kätlin on jo pariin kertaan toistanut, että Sami ei ole hänen miestyyppiään.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 22:16

Realcowboy kirjoitti:Kätlin on jo pariin kertaan toistanut, että Sami ei ole hänen miestyyppiään.
Lisätään vielä, ettei kukaan talon miehistä ole. Sami ei todellakaan ole sitä. Mutta on läheisin kaveri. Eli voi nekin puheet lopettaa nyt täysin, että Kätlinillä ja Samilla olisi ulkomaailmassa jotain enemmänkin.

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 11 Loka 2009 00:47

En tiedä, mutta Kätlinin seksitanssia biksuissa saatiin taas nähdä. Biksujen alaosakin oli mukavan alhaalla. Tälläistä Käpää toki jaksan katsella.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Taika » 11 Loka 2009 00:50

Pieni näpäytys nyt niille, jotka hehkuttavat Kätliniä niin empaattikseksi. Katsoo lähinnä kyllästyneenä Danan itkemistä sohvalla ja lohdutuskin on vain sellaista "lopeta nyt" touhua. Itseäkin ärsyttää tuo ininä, mutta en olekaan maailman empaattisin ihminen. Kätlinissä on kyllä hyviäkin puolia, keskittykää niihin, älkäkää hehkuttako Kätlinin ihanuutta kaikissa asioissa.
Kuva

Avatar
AllEyes
Juonittelija
Viestit: 190
Liittynyt: 09 Loka 2009 09:08

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja AllEyes » 11 Loka 2009 00:52

Käpä ja Toni Danaa valvomassa sohvalla. Käpä heitti Tonille läpällä että "Kusipää", Toni mutisi että emmää oo mikään kusipää, mihin Käpä sanoi vain että läpällä heitin. Mielenkiintoinen sanavalinta. Olisikohan Käpä toivonut Tonilta enemmän apua Danan kaitsemisessa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Loka 2009 00:59

Kukapas muukaan siellä on pitämässä Danasta huolta kuin Kätlin. :tu Ollut koko illan hoitamassa Danaa. Toi ruokaa, auttoi PK:seen, haki paperia jnejne. Vain Toni käy välillä katsomassa.

Avatar
Sathel
Tuottaja
Viestit: 1124
Liittynyt: 23 Elo 2008 19:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sathel » 11 Loka 2009 01:04

Taika kirjoitti:Pieni näpäytys nyt niille, jotka hehkuttavat Kätliniä niin empaattikseksi. Katsoo lähinnä kyllästyneenä Danan itkemistä sohvalla ja lohdutuskin on vain sellaista "lopeta nyt" touhua. Itseäkin ärsyttää tuo ininä, mutta en olekaan maailman empaattisin ihminen. Kätlinissä on kyllä hyviäkin puolia, keskittykää niihin, älkäkää hehkuttako Kätlinin ihanuutta kaikissa asioissa.
Ei tuollainen kännissä vollottaja mistään empatiasta perusta, kunhan vollottaa aikansa - saa empatiaa tai ei; liiallinen "lohduttelu" voi jopa lisätä tota porua. Usein noilla känni-itkijöillä ei oikeasti ole edes todellista syytä itkuun...

Kätlin todennäköisesti on kyllästynyt jouduttuaan kaitsemaan tuntikausia tuollaista örveltäjää. Kukapa ei olisi?

schatz
Juonittelija
Viestit: 183
Liittynyt: 30 Elo 2008 11:39

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja schatz » 11 Loka 2009 01:06

Nimenomaan, maailman empaattisinkaan ihminen ei jaksaisi tuollaista pelleshow'ta katsella. Itse nostan jo hattua sille, että Kätlin ylipäätään alussa jäi Danaa kaitsemaan. Oma suositukseni olisi ollut jättää uppmärksamhetshora oitis oman onnensa nojaan. Niin kuin toki paratiisin muut asukkaat tekivätkin. Kätlin uhrautui ja luopui saunasessioistaankin.

Avatar
AllEyes
Juonittelija
Viestit: 190
Liittynyt: 09 Loka 2009 09:08

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja AllEyes » 11 Loka 2009 01:07

[juuso] kirjoitti:Kukapas muukaan siellä on pitämässä Danasta huolta kuin Kätlin. :tu Ollut koko illan hoitamassa Danaa. Toi ruokaa, auttoi PK:seen, haki paperia jnejne. Vain Toni käy välillä katsomassa.
Hmm. Kovin empaattisena ei ole koko aikaa hoivannut (tosin ymmärtäähän tämän, itsellä jäi bileet ja saunomiset väliin). Välillä tiuskahdellut Danalle kovastikin ja komentanut tätä kyllästyneellä äänellä. Hienoa kuitenkin, että jaksaa välittää ja hoivata örveltävää asuinkumppaniaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Loka 2009 01:12

Kätlinhän sanoi jo heti alussa, että Danan pitää lähteä nukkumaan. Dana halusi silti polttaa tupakan, syödä ym. Kätlin hoiti kaikki Danan toiveet. Bileet lässähti tämän takia. Ei siinä hirveästi kukaan olisi riemunnut. Kätlin jaksoi hoitaa loppuun asti. Muista ei siihen hommaan ollut.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja acryl » 11 Loka 2009 10:52

schatz kirjoitti:Nimenomaan, maailman empaattisinkaan ihminen ei jaksaisi tuollaista pelleshow'ta katsella. Itse nostan jo hattua sille, että Kätlin ylipäätään alussa jäi Danaa kaitsemaan. Oma suositukseni olisi ollut jättää uppmärksamhetshora oitis oman onnensa nojaan. Niin kuin toki paratiisin muut asukkaat tekivätkin. Kätlin uhrautui ja luopui saunasessioistaankin.
Kait Kätlin oli yhtä kännissä kuin Danakin, mutta hänen piti pitää huoli itsestään ja Danasta. Kyllä Kätlin oli noiden bileiden ykköstuki.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 11 Loka 2009 13:03

Uutta tietoa

Kätlin mainitsi juttunsa lomassa Kun mä olen tällainen positiivinen. Tämä tapahtui 11.10. klo 12.59.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja acryl » 11 Loka 2009 13:05

ysiluokka kirjoitti:Uutta tietoa

Kätlin mainitsi juttunsa lomassa Kun mä olen tällainen positiivinen. Tämä tapahtui 11.10. klo 12.59.
Ihan vitsilläkö kerrot?

Onhan tuosta Kätlin puhunut jo kauan sitten.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 11 Loka 2009 13:19

acryl kirjoitti: Ihan vitsilläkö kerrot?
Houston we have a Sherlock here :mrgreen:
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2009 13:21

Mitä peeloilua tämä nyt taas on....yritetäänpä taas käyttäytyä fiksusti tai joudutte kaikki slummiin!!!
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 11 Loka 2009 13:44

Sathel kirjoitti: Ei tuollainen kännissä vollottaja mistään empatiasta perusta, kunhan vollottaa aikansa - saa empatiaa tai ei; liiallinen "lohduttelu" voi jopa lisätä tota porua. Usein noilla känni-itkijöillä ei oikeasti ole edes todellista syytä itkuun...

Kätlin todennäköisesti on kyllästynyt jouduttuaan kaitsemaan tuntikausia tuollaista örveltäjää. Kukapa ei olisi?
Samaa mieltä - vaikken tilannetta nähnyt, mutta periaatteessa :)

Kätlinin pisteet taas nousussa. Miten sitten tilanteet esitetään koosteessa, se on taas eri asia.
.
Ihmisten edessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”