Aso Alanso

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Gigantti
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 14 Loka 2009 23:29

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Gigantti » 16 Loka 2009 16:18

Miten ihmeessä Aso voi olla näin suosittu? Heppu, joka repii kärpäsiltä siipiä? Peesaa elähtänyttä rokkikukkoa? Perseen käpälöijä? Ainut plussa tuli paella-episodista :shock:
Esalle plussat :)

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 16 Loka 2009 16:24

Gigantti kirjoitti:Miten ihmeessä Aso voi olla näin suosittu? Heppu, joka repii kärpäsiltä siipiä? Peesaa elähtänyttä rokkikukkoa? Perseen käpälöijä? Ainut plussa tuli paella-episodista :shock:
Jätkä on lapsellinen, lievästi sovinisti, höhlä, täys hessu hopo, hyvä sydäminen ja luonnonlapsi eli täydellistä ainesta BB-taloon.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 16 Loka 2009 16:54

Gigantti kirjoitti:Miten ihmeessä Aso voi olla näin suosittu? Heppu, joka repii kärpäsiltä siipiä? Peesaa elähtänyttä rokkikukkoa? Perseen käpälöijä? Ainut plussa tuli paella-episodista :shock:
Mutta toisaalta juttelee kiukaalle, klaarasi salatehtävän hienosti, sisältää jonkinlaista pinnan alla kytevää bi-henkisyyttä ja on ihan hyvä jätkä kunhan ei ota liikaa vaikutteita talon junttiporukasta.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Loka 2009 16:56

Gigantti kirjoitti:Miten ihmeessä Aso voi olla näin suosittu? Heppu, joka repii kärpäsiltä siipiä? Peesaa elähtänyttä rokkikukkoa? Perseen käpälöijä? Ainut plussa tuli paella-episodista :shock:
Asossa on mielestäni paljon hyvää ja jonkin verran häiritseviä asioita ja sehän hänestä tekeekin niin mielenkiintoisen.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja acryl » 16 Loka 2009 22:14

LuckyTheFox kirjoitti:
Gigantti kirjoitti:Miten ihmeessä Aso voi olla näin suosittu? Heppu, joka repii kärpäsiltä siipiä? Peesaa elähtänyttä rokkikukkoa? Perseen käpälöijä? Ainut plussa tuli paella-episodista :shock:
Mutta toisaalta juttelee kiukaalle, klaarasi salatehtävän hienosti, sisältää jonkinlaista pinnan alla kytevää bi-henkisyyttä ja on ihan hyvä jätkä kunhan ei ota liikaa vaikutteita talon junttiporukasta.
Esittää hyvin ulkoministeriä. Saattaa olla vielä joskus jonkin puolueen poliitikko siksi hyvät jutut. Eihän poliitikon tarvitse puhua asiaa kunhan vaan puhuu ja Aso on hyvä puhumaan.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

tsiuda
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 03 Syys 2009 13:06

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja tsiuda » 17 Loka 2009 00:40

Olenko ainut jota Aso ärsyttää ja kovaa? :shock:

Mies kihertää erittäin epämiellyttävää nauruaan lähes taukoamatta ja naamalla niiiin itseään täynnä oleva ilme, että ei vaan voi käsittää. Jutut todella alatyylisiä ja koko ajan heittää jotain seksististä ja muutkin alkavat jo vaivaantua hänen puolestaan. Ei hyvää päivää.. Toivottavasti on ensi viikolla äänestyksessä, lupaan lahjoittaa miinuksen hänelle heti :!:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Loka 2009 09:32

Ason vähäisetkin pisteet ovat romahtaneet totaalisesti. Olen gay ja Lauantai-ilta raikaavat jatkuvasti ja niitä ei todellakaan jaksa enää kuunnella. Samoin nuo naisjutut alkavat menemään jo sen verran överiksi, että Ason kannattaisi ehkä hieman hillitä aihetta. Eilinen Kätlinin kähmiminen alkaa olemaan jo viimeinen pisara.

Asolta tulee ihan hyviä kommentteja toisinaan, mutta muuten mies on liian rasittava. Slummissa Aso jaksaa marista tupakasta ja ruoasta - paratiisissa taasen menee sikailuvaihde päälle hyvin nopeasti. En sitten tiedä onko kysymys kulttuuritaustasta tuossa naisasiassa, mutta joka tapauksessa suomalaiseen yhteiskuntaan eivät ehkä nuo Ason tekemiset ole omimmillaan.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Widing » 17 Loka 2009 09:46

Petri kirjoitti:Ason vähäisetkin pisteet ovat romahtaneet totaalisesti.
Voithan sä lakata valehtelemasta? Vähäisiä pisteitä tuskin missään vaiheessa on edes ollut, olet Asoa melkein joka kerta tässä topicissa haukkunut, ja odottanut jotain virhettä.

Mielestäni Aso ei mitään kovin dramaattista ole tehnyt, että saisi yhtäkkiä näin paljon inhoa (ei kyllä Samikaan), mutta porukka tuntuu löytävän vikaa joka jutusta mitä Aso tekee. Ei kai se "olen gay" voi tehdä asukkaasta inhokkia, huhhuh.
Mulkero.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Loka 2009 09:50

Widing kirjoitti:
Petri kirjoitti:Ason vähäisetkin pisteet ovat romahtaneet totaalisesti.
Voithan sä lakata valehtelemasta? Vähäisiä pisteitä tuskin missään vaiheessa on edes ollut, olet Asoa melkein joka kerta tässä topicissa haukkunut, ja odottanut jotain virhettä.
Keskustellaanko tässä ketjussa nyt Asosta vai allekirjoittaneen mielipiteestä Asoa kohtaan?

Aso ollut jossain vaiheessa suosikkieni joukossa ja vielä parisenkin viikkoa sitten keskikastissa. Joten kyllä Asolla niitä pisteitä on ollut. Tosin tällä hetkellä niitä ei taas kyllä enää pahemmin ole.

Ei ehkä kannattaisi ottaa niin vakavasti sitä, että kaikki katsojat eivät pidä juuri omasta suosikista niin mahdottomasti. :)

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 17 Loka 2009 10:47

Widing kirjoitti: Mielestäni Aso ei mitään kovin dramaattista ole tehnyt, että saisi yhtäkkiä näin paljon inhoa (ei kyllä Samikaan), mutta porukka tuntuu löytävän vikaa joka jutusta mitä Aso tekee. Ei kai se "olen gay" voi tehdä asukkaasta inhokkia, huhhuh.
Ason ongelma on se, että jää kiinni ns. omasta mielestään hyviin juttuihin (esim. Olen gay) ja sitten ei osaa lopettaa enää. Oon kurkkuani myöten täynnä Olen gayta ja nyt samaan aikaan Ason puutostilat on siirtänyt herran ajatteluvälineen haarojen väliin niin kyllä ärsyyntymiskynnys Asoa kohtaan on tällä hetkellä todella matalalla.

Ei sillä että mikään inhokki todellakaan olisi.
You're not bored, you're boring.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Loka 2009 11:07

Tuli katsottua eilinen daily vasta nyt ja Aso taas todellakin pääsi loistamaan siinäkin. Hän ei nähnyt mitään väärää siinä, että oli Tonin ja Samin kanssa juonut myös Danan sekä Kätlinin juomat. Samoin ei myöskään ollut valmis luovuttamaan heidän torstaina saamistaan juomista mitään naisille. Törkeyden huippuna meinasi myös aivan pokkana juoda Kätlinin lasista. Vittu mikä tyyppi. [smilie=rlp_smilie_207.gif]

Avatar
johnsmith
Peitonheiluttaja
Viestit: 160
Liittynyt: 02 Syys 2009 16:27

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja johnsmith » 17 Loka 2009 11:44

Aso on tätä menoa ulkona loppupeleistä. Kaveri oli muutama viikko sitten vielä varsin viihdyttävä ja jutut oli ok, mutta ei enää... Ja se itkeskely aikaisemmin, että ei kestä nähdä että toisilla menee huonommin kuin itsellään. Kuitenkin juo sitten toisten juomat, eikä suostu edes paikkaamaan vahinkoa. Perseen läpsyttelyt ja naisista alentavasti puhuminen ei myöskään paranna Ason pisteitä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja sally » 17 Loka 2009 12:17

tuo kolmen kimppa, miesporukka, tekee kyllä hallaa kaikille sen osallisille, paitsi tonille kellä ei oikeastaan huonommin voisi mennä kiinnostavuuden suhteen. eipä ole suomen bbn historiassa tällaista miesporukkaa nähtykään ja ason suosio kyllä taittuu siinä samalla. ehkä se sitten tuo asosta esiin piirteitä jotka on aitoja mutta jääneet tausta-alalle, en tiedä. itse haluaisin tykätä asosta vielä mutta valitettavasti ärsyttävän käytöksen myötä tuntuu hieman vaikealta.

Semi-OT:
ja mä en henkilökohtaisesti ymmärrä taas yhtä erästä toista asiaa tämän forumin kirjoittelijoista. Jos joku mokailee ja ärsyttää talossa ja moni ihminen tulee sitten kirjoittelemaan, niinku tänne asonkin topicciin, niin aletaan heti syyttelemään että "noniin nyt ei kyllä asokaan sitten osaa tehdä mitään oikein, aina täällä vain haukutaan teki sitten yhtä tai toista".
no mitä helvettiä, pitääkö sitten muka tiukkapinteisesti pitää suosikistaan kiinni vaikka mikä paskakärpänen siitä kuoriutuisi? olla niinkuin kätlinfanit ketkä eivät näe suosikkinsa tekemisissä mitään vikaa, vaan aina löytyy täydellinen selitys minkä takia mitäkin tehty??
mulla ainakin suosikit vaihtuu aina sen mukaan mitkä asiat niistä alkaa ärsyttämään. mä en painata kenenkään fanipaitoja kauden alussa ja pidä niitä koko kautta päällä. Niih

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 17 Loka 2009 12:18

Nyt kyllä alko laskee jo mulla hieman pisteet Asolle...
Sami ja Toni pilaa Ason. "Jes!"

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Dimma » 17 Loka 2009 12:45

Aso, pisteesi putoavat ropisten. Sami ei ole parasta seuraa sinulle, ei tosiaankaan. Joutaisit sinäkin jo pois tyhjentelemään kassejasi jonnekin muualle, kun muuta puheenaihetta ei enää tunnu olevan. Äijäenergia ei jaksa pidemmin kiinnostaa. Tyhmäksi muuttui BB.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Loka 2009 14:04

Talon paras miesasukas yhdessä Mensan kanssa. Huumorintajuinen, rento ja mukava sälli. Gay-Aso on edelleen finaalimatskua.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja sally » 17 Loka 2009 14:14

Spencer kirjoitti:Talon paras miesasukas yhdessä Mensan kanssa. Huumorintajuinen, rento ja mukava sälli. Gay-Aso on edelleen finaalimatskua.
joo kyllä mäkin edelleen oon samaa mieltä näiden asioiden kanssa, mutta sellanen ärsyttävä jankkaus ja ton miesporukan mukana roikkuminen sekä samin ihannointi ovat tehneet viime aikoina asosta mulle vähän vähemmän miellyttävän kuin jokin aikaa sitten. kyllä tosiaan aso vielä on talon paras asukki esan jälkeen.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Loka 2009 14:53

Ason pisteet laskeneet rankasti mun listallani. Samin ja Tonin vaikutus mieheen on katastrofaalinen. Hoitelis jo ne kassinsa tyhjiks, jos se noin pahasti vaikuttaa käytökseen. Tylsää Asosta ei saa millään, mutta vastenmielisen näköjään saa. Mä halusin olla väärässä silloin alkukaudesta, kun inhosin Asoa, mutta mies taitaa nyt näyttää, mikä pohjimmiltaan on.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

navigointi
Sala-asukas
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Syys 2007 01:33

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja navigointi » 17 Loka 2009 20:25

Yli minun ymmärrykseni menee, että tällä henkilöllä on yhtikäs fania, paitsi läheiset. Epämiellyttävämpää tuskin sakista löytyy. Ai onhan se päällikkö samalla viivalla.

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Sun » 17 Loka 2009 20:42

Aso oli yksi suosikeistani alkukaudella, mutta viimeaikoina jotain on tapahtunut ja Aso-ressu on vajonnut listallani (sorry Punde). Jonkinlainsta pissan päähän nousemista on havaittavissa. Katsellaan silti edelleen, voi olla että jamppa petraa vielä loppukaudesta...

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Widing » 17 Loka 2009 22:33

Voi ei! Näittekö kuinka kiusaantunut Kätlin oli kun perverssi Aso hyökkäsi päälle.
Mulkero.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Loka 2009 22:40

Widing kirjoitti:Voi ei! Näittekö kuinka kiusaantunut Kätlin oli kun perverssi Aso hyökkäsi päälle.
:damnfunny Niinpä. Aivan törkeää tuijottaa jonkun peppua kun sitä ihan tullaan pyörittämään puolen metrin päähän naamasta. Näin myös kun mm. Sami, Toni ja Sampoki tuijotteli tiukasti kyseistä perää jumpan aikana, mutta Asohan on ainut "syyllinen". Kukaan kätlinfanikaan ei varmaan vahingossakaan ole vilkaissut tuota loistavaa takamusta kertaakaan? Ite todellakin olen, useasti, enkä ole edes fani.

Ja mitähän se lääppiminen/läiskiminen/mikälie lopulta oli.. varmaan vaan kämmenellä sipaisu alaselkään tms. :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”