Kätlin Laas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja sally » 15 Marras 2009 13:23

Slamjam kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:
minna kirjoitti:Käpsytin on näköjään nykyyän sitten ottanut tuon roolin, että Kätlinistä ei löydy mitään väärää ja jokainen väite pitää kumota..
Käpsytin ja muut jotka tietävät tekevänsä samaa voisitte oikeasti vähän vähentää tuota puolustuspuheiden pitämistä ja joka asian kääntämistä positiiviseen suuntaan. Ihmiset näkevät eri asukkaat eritavalla ja mielipiteitä saa olla puolesta ja vastaan. Kaikkiin ei ole pakko vastata ja lähteä "korjaamaan" muiden mielipiteitä omilla näkemyksillään.

Tämä on ollut koko kauden ajan etenkin Kätlin-ketjun ongelmana ja nyt kohti finaalia mennessä voisitte kaikki itsenne tunnistavat hillitä käytöstänne. Ne tunteet kun alkaa kuumentua muutenkin viimeisillä viikoilla.
So so alkaa vaikuttaa hieman sananvapauden rajoittamiselta. Kaikki saa puolustaa ja vastustaa ihan sydämensä kyllyydestä. Jos haluaa puolustaa ketä tahansa sitä saa tehdä niinkuin vastustaakkin. Käpsytin iso hali sulle kun jaksat taistella Käpsyn puolesta. Jos vaikka itse alkaisin laittamaan Dana ketjuun aina negaa silloin kun Kätlin ketjuun tulee negaa. No ei sentään en arvosta Danaa niin paljon, että vaivautuisin siihen.
ei ole todellakaan kyse sananvapauteen puuttumisesta vaan forumin mielekkyydestä. jos samoja asioita jankataan satoja kertoja ja aina tykitetään puolustuspuheita ja jankutetaan niitä ihailujaan toisten viestien jälkeen, on siitä hommasta mielekkyys kaukana. kyllä se pitää olla rajat IHQUTUKSELLAKIN jos kerran negatiivisten kommentienkin esiin tuomisella täällä. aivan järkyttävää sellanen, ja myös vähän kummallista ettei ole puututtu niihin jatkuviin puolustuspuheisiin ja kätlinin vastustajien jatkuvaan sorkkimiseen ja tyrmäämiseen muutaman kirjoittajan taholta. mutta toisaalta pelleiksihän he itsejään tekevät tuollaisella käytöksellä :thumbsup

sitten itse kätliniin. onpahan turpeus ja pyöreys näköjään jäänyt menkoista huolimatta ja huono iho. ei ihan mikään beauty queen paitsi parilla kilolla pakkelia apuna käytettynä (EI ole provo vaan observaatio).
sen vähän mitä olen tällä viikolla katsonut liveä niin olen oikein asennoitunut katsomaan "mikä siinä naisessa nyt on niin ihmeellistä" , en kyllä pysty sitä vieläkään tajuamaan. pelkkä hoono soomi ja ajoittainen kälätys siitä tuntuu vain jäävän käteen vaikka kuinka objektiivisesti yrittää katsoa. kyllä se vaan oli paljon mukavampaa tää liven katsominen kun cathy oli. tuntui että moni asia oli enemmän balanssissa silloin ja monet taustalle jäävät ihmiset enemmän esillä kun cathy oli varauksetta kiinnostunut kaikista. ok loppu ot tähän.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 15 Marras 2009 13:26

sally kirjoitti: niin olen oikein asennoitunut katsomaan "mikä siinä naisessa nyt on niin ihmeellistä" , en kyllä pysty sitä vieläkään tajuamaan.
Epäitsekäs, iloinen, sydämellinen, hauska, ystävällinen, uskoo ihmisistä hyvää, laulaa, kertoo mielenkiintoisia juttuja lapsuudestaan yms. Koetti saada asukkaita siivoamaan sikolättiä.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 15 Marras 2009 13:35

sally kirjoitti:mutta toisaalta pelleiksihän he itsejään tekevät tuollaisella käytöksellä :thumbsup
Jos koittaisit itse vaikka opetella ensiksi isojen kirjaimien ja välimerkkien käyttöä ja sitten alkaisit arvostelemaan kuka tekee itsestään pellen.
sally kirjoitti:sitten itse kätliniin. onpahan turpeus ja pyöreys näköjään jäänyt menkoista huolimatta ja huono iho. ei ihan mikään beauty queen paitsi parilla kilolla pakkelia apuna käytettynä (EI ole provo vaan observaatio).
Tuo ulkonäön arvosteleminen onkin oikein älykästä ja antaa hyvän kuvan arvostelijasta, varsinkin kun jokainen näkee ihan silmillään että Kätlin on kaunis. Kätlin on valittu talon kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi naiseksi useammassakin nettiäänestyksessä ja Kätlin on ollut niissä jopa murskaavan ylivoimainen mutta jatka vain Kätlinin ulkonäön arvostelua jos se saa sinut tuntemaan olosi paremmaksi.
:thumbsup

Mitä tulee Kätliniin niin onhan tuo taas ollut selvästi hauskin talon asukki tälläkin viikolla seurattavaksi, mukava katsoa ja kuunnella. Kätlin saa hymyn kasvoille. Terveysviikko urheiluineen oli Kätlinille mieleen.
:lol:
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja sally » 15 Marras 2009 13:37

siiri.x kirjoitti:
sally kirjoitti: niin olen oikein asennoitunut katsomaan "mikä siinä naisessa nyt on niin ihmeellistä" , en kyllä pysty sitä vieläkään tajuamaan.
Epäitsekäs, iloinen, sydämellinen, hauska, ystävällinen, uskoo ihmisistä hyvää, laulaa, kertoo mielenkiintoisia juttuja lapsuudestaan yms. Koetti saada asukkaita siivoamaan sikolättiä.
anteeksi, en tarkentanu tarpeeksi mitä tarkoitin. yritin siis katsoa mikä siinä on niin upeaa ja hienoa että se saa ihmiset tekemään täällä mitä tekee sekä sanomaan ja puolustamaan viimeiseen henkeen asti. tulikin mieleen, että mitä enemmän tätä naikkosta täällä bommataan negatiivisilla kommenteilla hänestä tykkäämättömien ihmisten puolesta, sitä enemmän jotkut siitä tykkäävät, ikään kuin "vittuillakseen". ihanku fanien puolella syntyisi vastareaktio.
oikeasti ja aidosti, sydämeni pohjasta, voin sanoa että en ole koskaan nähnyt näin suurta ihailua ja palvontaa niin pienillä perusteilla kuin tämän kauden bbssä tämän naisen kohdalla. kuitenkin kun kyseessä on vain teeveeohjelma ja silti neidistä ja hänen tekemisistään talossa puhutaan kuin parhaimmasta ystävästä tai tyttöystävästä mikä on tosi hämmentävää. oikeesti.

mutta makuasiat on siitä niin helvetin kummallisia ;)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Petri » 15 Marras 2009 13:38

Käpsytin kirjoitti:Tuo ulkonäön arvosteleminen onkin oikein älykästä ja antaa hyvän kuvan arvostelijasta, varsinkin kun jokainen näkee ihan silmillään että Kätlin on kaunis. Kätlin on valittu talon kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi naiseksi useammassakin nettiäänestyksessä ja Kätlin on ollut niissä jopa murskaavan ylivoimainen mutta jatka vain Kätlinin ulkonäön arvostelua jos se saa sinut tuntemaan olosi paremmaksi.
:thumbsup
Kauneus on katsojan silmässä. Jokaisella on omat kauneusihanteensa ja toisen mielestä toiselle kaunis voi olla myöskin ruma. Se mitä nettiäänestyksissä tai missä tahansa äänestetään ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 15 Marras 2009 13:41

Käpsytin kirjoitti:-
Vedä nyt jo henkeä väliin. Vaikka Käpä onkin ihan jees, alkaa kyllä jo minullakin hermo menemään kirjoittajaan joka on ottanut nimimerkkinsä Käpästä, jonka sigussa ihqutetaan Käpää, jolla on avatarina Käpä ja joka kokee tehtäväkseen yrittää kumota jokaisen Käpään kohdistuvan kritiikin.

Eihän täällä saa sanoa Käpästä mitään kriittistä ilman että päätyy puolustushyökkäyksen kohteeksi. Liika on liikaa :roll:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 15 Marras 2009 13:41

sally kirjoitti: anteeksi, en tarkentanu tarpeeksi mitä tarkoitin. yritin siis katsoa mikä siinä on niin upeaa ja hienoa että se saa ihmiset tekemään täällä mitä tekee sekä sanomaan ja puolustamaan viimeiseen henkeen asti.
Niin , juurikin nuo mainitsemani asiat.
oikeasti ja aidosti, sydämeni pohjasta, voin sanoa että en ole koskaan nähnyt näin suurta ihailua ja palvontaa niin pienillä perusteilla kuin tämän kauden bbssä tämän naisen kohdalla.
Sanoisin että samanlaista "hysteriaa" esiintyi esim. Miran, Sarpan ( ainakin Subtv:n keskustelupalstalla), ja Pertun kohdalla.

Tosiaan se onko kyseessä "pienet perusteet" on makuasia. Minun mielestäni Pertun hehkutus oli kaikkien aikojen suhteettomin ja pienimmillä perusteilla.
.
Ihmisten edessä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja sally » 15 Marras 2009 13:43

vois muuten kuvitella ett kätliniäkin alkais jo itteäänkin hävettää jos lukis miten aggressiivisesti ja hämmentävästi häntä fanitetaan.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 15 Marras 2009 13:43

No offtopiccina todettakoon, että Miran ihquttaminen oli mustinta paskaa ikinä. Käpä on ookoo, Mira oli ihan katastrofi ;)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2009 13:43

NoGo kirjoitti:Eihän täällä saa sanoa Käpästä mitään kriittistä ilman että päätyy puolustushyökkäyksen kohteeksi. Liika on liikaa :roll:
Jep. Käpsytin rauhoittuu nyt hetkeksi tai alkaa tulla ihan oikeasti niitä varoituksia sinnekin suuntaan. Käy lukemassa niitä eilisen viestejä jos jo pääsi unohtumaan mitä näistä joka paikkaan tunkevista puolustuspuheista on puhuttu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 15 Marras 2009 13:47

Petri kirjoitti:Kauneus on katsojan silmässä. Jokaisella on omat kauneusihanteensa ja toisen mielestä toiselle kaunis voi olla myöskin ruma. Se mitä nettiäänestyksissä tai missä tahansa äänestetään ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Pointtini ei ollut siinä onko Kätlin kaunis vai ruma, vaan ulkonäön arvostelemisessa. Minä ainakaan näe sitä hyvän maun mukaisena toimintana.

Ei Kätlin varmastikaan jokaisen meistä kauneusihanteita vastaa, eikä ole tarvekaan. Jokainen saa tykätä sen näköisistä naisista tai miehistä kuin haluaa eikä toisen näkemys siihen pysty vaikuttamaan vain sinä tiedät kuka ja mikä sinun silmääsi miellyttää.
tuusannuuska kirjoitti:Jep. Käpsytin rauhoittuu nyt hetkeksi tai alkaa tulla ihan oikeasti niitä varoituksia sinnekin suuntaan. Käy lukemassa niitä eilisen viestejä jos jo pääsi unohtumaan mitä näistä joka paikkaan tunkevista puolustuspuheista on puhuttu.
Mihin joka paikkaan?
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja henkka » 15 Marras 2009 13:48

sally kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:
sally kirjoitti: niin olen oikein asennoitunut katsomaan "mikä siinä naisessa nyt on niin ihmeellistä" , en kyllä pysty sitä vieläkään tajuamaan.
Epäitsekäs, iloinen, sydämellinen, hauska, ystävällinen, uskoo ihmisistä hyvää, laulaa, kertoo mielenkiintoisia juttuja lapsuudestaan yms. Koetti saada asukkaita siivoamaan sikolättiä.
oikeasti ja aidosti, sydämeni pohjasta, voin sanoa että en ole koskaan nähnyt näin suurta ihailua ja palvontaa niin pienillä perusteilla kuin tämän kauden bbssä tämän naisen kohdalla. kuitenkin kun kyseessä on vain teeveeohjelma ja silti neidistä ja hänen tekemisistään talossa puhutaan kuin parhaimmasta ystävästä tai tyttöystävästä mikä on tosi hämmentävää. oikeesti.

mutta makuasiat on siitä niin helvetin kummallisia ;)
Eikös Mira, Kadi ja Chipakin olleet aika palvottuja??

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Marras 2009 13:50

tuusannuuska kirjoitti:
NoGo kirjoitti:Eihän täällä saa sanoa Käpästä mitään kriittistä ilman että päätyy puolustushyökkäyksen kohteeksi. Liika on liikaa :roll:
Jep. Käpsytin rauhoittuu nyt hetkeksi tai alkaa tulla ihan oikeasti niitä varoituksia sinnekin suuntaan. Käy lukemassa niitä eilisen viestejä jos jo pääsi unohtumaan mitä näistä joka paikkaan tunkevista puolustuspuheista on puhuttu.
Lisäisin vielä sen verran että muutkin nimimerkit voisivat jättää toistensa ruotimisen vähemmälle ja keskittyä Kätliniin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Marras 2009 13:52

Käpsytin kirjoitti: Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Pointtini ei ollut siinä onko Kätlin kaunis vai ruma, vaan ulkonäön arvostelemisessa. Minä ainakaan näe sitä hyvän maun mukaisena toimintana.
Minä olen ihan samaa mieltä ja olen sanonut sen ennenkin. Mautonta hommaa, mutta ei kuitenkaan kiellettyä, joten jatkakaa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2009 13:55

Käpsytin kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:Jep. Käpsytin rauhoittuu nyt hetkeksi tai alkaa tulla ihan oikeasti niitä varoituksia sinnekin suuntaan. Käy lukemassa niitä eilisen viestejä jos jo pääsi unohtumaan mitä näistä joka paikkaan tunkevista puolustuspuheista on puhuttu.
Mihin joka paikkaan?
Tähän joka paikkaan, jokaiseen negatiiviseen kommenttiin. Älä nyt esitä tyhmempää mitä olet.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 15 Marras 2009 14:02

tuusannuuska kirjoitti:Tähän joka paikkaan, jokaiseen negatiiviseen kommenttiin. Älä nyt esitä tyhmempää mitä olet.
Mä vastasin yhteen viestiin jossa oli lainauksessa mun viestistä pätkä. Eli ilmeisesti minulta yksikin viesti Kätlinin omaan ketjuun on liikaa.
:thumbsup
Sihijuoma(n) kirjoitti:
Käpsytin kirjoitti: Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Pointtini ei ollut siinä onko Kätlin kaunis vai ruma, vaan ulkonäön arvostelemisessa. Minä ainakaan näe sitä hyvän maun mukaisena toimintana.
Minä olen ihan samaa mieltä ja olen sanonut sen ennenkin. Mautonta hommaa, mutta ei kuitenkaan kiellettyä, joten jatkakaa.
En tosin ole enää ihan varma että onko minullakin sama oikeus mielipiteeseen, se kun taitaa olla harkinnan. Eihän sille mitään voi jos toiset meistä on tasa-arvoisempia kuin toiset. Eikä nallekarkit aina mene tasan. Niillä mitä annetaan niin niillä säännöillä mennään.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 15 Marras 2009 14:14

sally kirjoitti:onpahan turpeus ja pyöreys näköjään jäänyt menkoista huolimatta
Itse taas katsoin juuri eilen illalla vanhoja tallennuksia ja tein huomion, että Kätliniltä on lähtenyt selvästi pyöreyttä kasvoista. Etenkin toisen salatehtävän aikana sitä oli havaittavissa. Nyt pääsi liikkumaan edes vähän miten on tottunut ulkomaailmassa, menkat alkoi heti ja vaikutus on nähtävillä. Ja ei, tarkoitus ei ollut "korjata toisen mielipidettä oikeaksi", vaan olisin maininnut oman huomioni asiasta muutenkin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2009 14:16

Käpsytin kirjoitti:En tosin ole enää ihan varma että onko minullakin sama oikeus mielipiteeseen, se kun taitaa olla harkinnan. Eihän sille mitään voi jos toiset meistä on tasa-arvoisempia kuin toiset. Eikä nallekarkit aina mene tasan. Niillä mitä annetaan niin niillä säännöillä mennään.
Asiasta on huomautettu jo useampaan kertaan pitkin kautta ja jos se ei ala vieläkään mennä perille, on silloin sanottava tiukemmin. Ei tämä ole voinut kovin puuntakaa tulla, sen verran tarkasti olet tätä ketjua lukenut.

Ja edelleen koskee kaikkia muitakin jotka huomaavat tekevänsä samaa, positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 15 Marras 2009 14:41

[juuso] kirjoitti:Itse taas katsoin juuri eilen illalla vanhoja tallennuksia ja tein huomion, että Kätliniltä on lähtenyt selvästi pyöreyttä kasvoista. Etenkin toisen salatehtävän aikana sitä oli havaittavissa
Eilen katselin ennen peliin lähtemistä samaa kun Kätlin oli juttelemassa Danan ja Steffin kanssa sängynlaidalla istuskellen. Selkeästi liikunta ja se menkkojen alkaminen on vienyt pyöreyttä pois ja ei Kätlinillä varmaan kauaa mene talosta poistumisen jälkeen kun on taas vanhoissa mitoissaan. Tämä tosin ihan vain minun mielipiteenäni, toivottavasti se ei loukkaa ketään.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Eija » 15 Marras 2009 15:07

Mä en ylipäänsä ymmärrä että arvostellaan ihmisiä painon takia :thumbsdown Ensinnäkin Kätlin on aivan normaalipainoinen vaikka onkin saanut muutaman kilon lisää.

Mä ainakin toivon että Kätlin voittaa eikä Esa joka on totaali tapetti :thumbsup

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 15 Marras 2009 19:05

Tais Kätlin mennä poikien suihkuvuoron aikana vessaan. Vaikka oli ihan hetkeä aikaisemmin pitänyt luennon, että pojilla ei ole mitään asiaa sinne kun on tytöt suihkussa. Ei edes kysynyt lupaa, meni vaan. Kätlinillä on ihan omat säännöt, vaiko itsekkyyttä tuo. Tai hauaa nähdä Sampon peniksen.

chili
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 30 Elo 2009 13:26

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja chili » 15 Marras 2009 19:51

Kätlin oli ihan paras vielä hetki sitten, mut nyt alkanu kyllä ärsyttää helvetisti. Kusi noussu hattuun. Hyvän perseen takia toivon näkeväni viimeiseen päivään asti, mutta voitto Esalle tai Asolle. 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”