Sampo Salonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
juuulia
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Marras 2009 11:07

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja juuulia » 16 Marras 2009 19:20

STG kirjoitti:Sampon ketjussa vaan pistää silmään, että sen ulkonäöstä hirveästi hyvää puhuta. Mikä se hammas-juttukin oli olevinaan? Noh, makunsa kullakin. Ihan ok-näköinen Sampo on.
Nii i :mrgreen: Miksiköhän miesten kohdalla ei ikinä vedetä kateuskorttia esiin? Peruskauniista Kätlinistä jaksetaan jauhaa, mutta komeaa Sampoa saa haukkua niin paljon kuin jaksaa.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja rink » 17 Marras 2009 08:04

STG
Pojat itseasiassa kokkaa todella usein (Toni ja Sampo etunenässä, vaikka foorumeilla kukaan ei sitä tunnu tunnustavan),
Olen melko paljon seuranut 24/7, mutta en ole huomanut Sampon kunnostautuvan kovin usein ruuanlaitossa?

peteboy
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 19 Syys 2008 09:00

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja peteboy » 17 Marras 2009 09:56

juuulia kirjoitti:
STG kirjoitti:Sampon ketjussa vaan pistää silmään, että sen ulkonäöstä hirveästi hyvää puhuta. Mikä se hammas-juttukin oli olevinaan? Noh, makunsa kullakin. Ihan ok-näköinen Sampo on.
Nii i :mrgreen: Miksiköhän miesten kohdalla ei ikinä vedetä kateuskorttia esiin? Peruskauniista Kätlinistä jaksetaan jauhaa, mutta komeaa Sampoa saa haukkua niin paljon kuin jaksaa.
Söpö poikahan tuo Sampo on (niinkuin on Kätlinkin kaunis). Tämä Sampo-viha täällä foorumilla alkoi menemään yli jo aikaa sitten. Onneksi Suomen kansa != tämän foorumin pällistelijät ;) En tiedä mistä tuo viha purkaa juurensa mutta jos joku saa kiksejä siitä, että haukkuu toisen hampaita niin siitä vaan. Eihän se minulta ole pois. Se nyt vaan osoittaa, että näillä haukkujilla ei ehkä ole enää kaikki sormet lapasessa.
TOP: Sampo, Esa A, Dana
BOTTOM: Toni, Saranna, Aso, Sami

Nino <3

STG
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 29 Syys 2009 07:22

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja STG » 17 Marras 2009 12:23

rink kirjoitti:
STG
Pojat itseasiassa kokkaa todella usein (Toni ja Sampo etunenässä, vaikka foorumeilla kukaan ei sitä tunnu tunnustavan),
Olen melko paljon seuranut 24/7, mutta en ole huomanut Sampon kunnostautuvan kovin usein ruuanlaitossa?
Eilenkin laittoi, makaroonia ja pestoako se oli? Kyllä se Sampo keittiössä häärää. Ja usein myös auttaa, vaikkei itse pääkokkina olisikaan.

Voihan noita juttuja tarkistella live-ketjuista jos mua ei usko.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2009 12:23

rink kirjoitti:
STG
Pojat itseasiassa kokkaa todella usein (Toni ja Sampo etunenässä, vaikka foorumeilla kukaan ei sitä tunnu tunnustavan),
Olen melko paljon seuranut 24/7, mutta en ole huomanut Sampon kunnostautuvan kovin usein ruuanlaitossa?
Olen aika vähän seurannut, mutta silti huomannut Sampon tekevän keittiössä aika usein jotain. Eilen teki jotain pestopastaruokaa ja joku (Aso & Toni?) ihmetteli miksei Sampo laittanut siihen sitä tätä ja tota lisäksi. Dana sieltä sitten kehui, että hyvää tää on näinkin.

Toni on myös kovaan ääneen sanonut useaan otteeseen, että keittiöstä hän ei luovu. Siksi Sampoa siellä varmaan vähemmän näkyy, alkukaudesta oli keittiössä paljonkin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Phoebs
Mökkiläinen
Viestit: 232
Liittynyt: 28 Elo 2009 00:18

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Phoebs » 17 Marras 2009 18:01

Tulihan se poreallas-episodi sieltä. Tietysti sievisteltynä. Sampo on niin säälittävä ja typerä jätkä. Miten se kehtaakin syyttää ainoastaan Raksua? Ja sit noi selittelyt, en tiennyt mitä tein koska olin niin kännissä. Yrittää humalan varjolla tuoda itseään parempaan valoon, vaikka kaikki 24/7 tuona iltana seuranneet näkivät, että molemmat pojat oli touhussa aivan yhtä mukana. Sampo itse asiassa vaikutti ajottain olevan selvempi kuin Raksu ja itse kuiskutteli tämän korvaan ja pyysi vielä Raksua pussailemaan juuri SEN POJAN KANSSA, JONKA KANSSA HALUAISI VIETTÄÄ YÖN SVIITISSÄ. Sampo tiesi tasan tarkkaan, että Raksu valitsee juuri hänet, koska oli aiemmin tunnustanut jo ihastumisensa ja lisäksi paljussa ei ollut muita henkilöitä kuin Dana, Esa J ja Toni. En oo ikinä Samposta erityisemmin pitänyt, mutta toi episodi laski niitä pisteitä entisestään. Ei se mitä tapahtui, koska ei mulla ole sitä tapahtumaa mitään vastaan, vaan se miten tosiaan Sampo siihen suhtautui: Leikkii viatonta enkeliä.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Taika » 17 Marras 2009 18:03

Miten joku, joka kuulemma on talossa murtaakseen ennakkoluuloja voi olla näin suvaitsematon? Mihin tämä Sampon mainostama suvaitsevaisuus kohdistuu? Ilmeisesti pelkästään seksuaaliseen suuntautumiseen, kaikessa muussa voi katsoa toisia nokka pystyssä, jossei joku saa samanlaisia normeja, kuin hän itse. Sampo ei äänekkäästi mielipiteitään talossa julista, eikä hauku muita asukkaita, mutta tuleehan se suvaitsemattomuus todella selvästi esille pk-keskusteluissa ja nimeämispisteissäkin. Pitää olla "niinkuin me muutkin apinat" tai joutaa painua pellolle ja sassiin.

Oli myös tyhmää ensin harjoittaa käsipeliä Ragnarin kanssa ja sitten sälyttää koko homma Ragnarin niskoille. Toisaalta sehän on talon trendi, Justiinakin harrasti yksin seksiä Samin kanssa.

Lisäksi ottaa kupoliin sellaiset asukkaat, jotka elävät vain bileistä. Sampolla on jopa lentävä lause talossa, jota on viljellyt ihan alusta saakka. Sekin liittyy vain bileisiin. Luulisi näin viidennellä kaudella olevan jo aika selvää, ettei elämä talossa ole pelkkiä bileitä. Näin ollen on hemmetin rasittavaa kokoajan vaan puhua bileistä ja valittaa, jossei niitä tule.

En vihaa Sampoa, mutta ärsyttää vaan sen teineily aika ajoin. Toisaalta kukapa nyt ei ärsyttäisi, kun sitä katselee suht ahkerasti telkusta jo kolmatta kuukautta. :)
Kuva

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 17 Marras 2009 20:35

Taika kirjoitti:Miten joku, joka kuulemma on talossa murtaakseen ennakkoluuloja...
Erittäin hyvää pohdintaa, sama on tullut mieleeni.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja rink » 17 Marras 2009 21:45

tuusannuuska kirjoitti:
rink kirjoitti:
STG
Pojat itseasiassa kokkaa todella usein (Toni ja Sampo etunenässä, vaikka foorumeilla kukaan ei sitä tunnu tunnustavan),
Olen melko paljon seuranut 24/7, mutta en ole huomanut Sampon kunnostautuvan kovin usein ruuanlaitossa?
Olen aika vähän seurannut, mutta silti huomannut Sampon tekevän keittiössä aika usein jotain. Eilen teki jotain pestopastaruokaa ja joku (Aso & Toni?) ihmetteli miksei Sampo laittanut siihen sitä tätä ja tota lisäksi. Dana sieltä sitten kehui, että hyvää tää on näinkin.

Toni on myös kovaan ääneen sanonut useaan otteeseen, että keittiöstä hän ei luovu. Siksi Sampoa siellä varmaan vähemmän näkyy, alkukaudesta oli keittiössä paljonkin.
En ole itse havainut...olen toki nähnyt keittiössä jonkun kerran, mutta enemmän esim. leivän teossa itselleen tms.

Täytyy tarkkailla. Olen pitänyt Sampoa (ja pidän varmaan yhä) peruslaiskana nuorena sällinä, jota ei vähempää voisi muu kuin makoilu ja biletys kiinnostaa. (ts. aina tai lähes aina mennään siitä mistä aita on matalin)
----
Pahoitteluni fanaattisille Sampo faneille...;)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2009 21:49

rink kirjoitti:Täytyy tarkkailla. Olen pitänyt Sampoa (ja pidän varmaan yhä) peruslaiskana nuorena sällinä, jota ei vähempää voisi muu kuin makoilu ja biletys kiinnostaa. (ts. aina tai lähes aina mennään siitä mistä aita on matalin)
Rehellisyyden nimissä Sampo oli alkuun keittiössä paljon mukana (yleensä auttamassa eikä pääkokkina), mutta Tonin tultua keittiö on ollut lähinnä Tonilla, Samilla ja Asolla.
Pahoitteluni fanaattisille Sampo faneille...;)
Arpa velvoitt... Siis Sampohan ON paras! Velttoilussakin!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 17 Marras 2009 22:07

^Pidä Tuusis tiukasti kiinni arvasta :blackeye voi olla mahdollista, että Sveitsi luovii itsensä yli sunnuntain. Ja voi olla niin, että Sampo nyt ei ole harrastanut kokkailua ja siivousta vielä, mutta opiskeleminen vieraassa kaupungissa saattaa opettaa näitäkin taitoja. Samposta voisi sanoa, että tekee vain välttämättömän ja nukkuu paljon.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 17 Marras 2009 22:07

rink kirjoitti:Pahoitteluni fanaattisille Sampo faneille...;)
Kerro minullekin jos löydät jostain sellaisen. :P

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja rink » 17 Marras 2009 22:10

LuckyTheFox kirjoitti:
rink kirjoitti:Pahoitteluni fanaattisille Sampo faneille...;)
Kerro minullekin jos löydät jostain sellaisen. :P
No kaikki arpajaisissa voittaneet. :D Ei vaiskaan, enkä osoittanut pahoitteluani alunperinkään tuusannuuskalle.

Oletan, että Sampo fanit riehuvat toisten asukkien otsikoissa. :thumbsup Kyllähän niitä Sampo fanejakin löytyy. Eikä sinänsä mikään ihme; kiltti nassikkahan Sampo on...;)

HUOM EDIT: Sampo kokkaa Tonin kanssa! Bongattu...

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2009 22:21

rink kirjoitti:Oletan, että Sampo fanit riehuvat toisten asukkien otsikoissa. :thumbsup Kyllähän niitä Sampo fanejakin löytyy. Eikä sinänsä mikään ihme; kiltti nassikkahan Sampo on...;)
Olisi oikeastaan hauska nähdä Sampo-faneja vaihteeksi, Kätlin- ja Esa-fanit on jo niin nähty. Mitä ylisanoja Samposta saisikaan aikaan kun vaan löytäisi oikeat lasit päähän ja muistaisi seurata Sampon joka hetkeä talossa korva tarkkana.

Onhan Sampo tosi suloinen nukkuessaan, ei taida juuri edes kuorsata ja haitata muiden unta. Muistaa pitää huolta terveydestään, on ruokapöydässäkin aina pipo päässä. Sampo tietää myös sen, että nauru pidentää ikää ja hassut hatuthan on aina naurettavia! Sampo osaa myös pitää tosi kauniisti haarukkaa kädessään, ihan oikein, hyvä poika!
The reason I swear so much is because fuck you.

Storbe
Läyhääjä
Viestit: 131
Liittynyt: 24 Touko 2008 20:26

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Storbe » 17 Marras 2009 22:25

Oothaa sie Sampo sellainen nössö höröhammas. Rehellinen olit ainakin esittelyssä: I want to be a panda. Tavoite jäi saavuttamatta, laiskiaisesta ei tullut pandaa. Toivottavasti lähdet sunnuntaina pois mun teeveestä.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Swoon » 17 Marras 2009 22:34

Taika kirjoitti:Miten joku, joka kuulemma on talossa murtaakseen ennakkoluuloja voi olla näin suvaitsematon? Mihin tämä Sampon mainostama suvaitsevaisuus kohdistuu? Ilmeisesti pelkästään seksuaaliseen suuntautumiseen
Ei edes siihen. Sampo on "neitihomojen" ylenkatsoja siinä määrin kuin turpaanvedolla uhkaavat "kaverinsa" määräävät.

Samaa kysymystä olen toki pohtinut itsekin, eli miten Sampon suvaitsevaisuus ilmenee? Sampohan on aina kohdistanut mielenkiintonsa Lotan kaltaisiin pissisidoleihin, kun taas Antin tai Mensan kaltaiset "weirdot" ovat Helsingin teinille yksinkertaisesti liikaa. Mulle Sampo vaan on pinnallinen, suvaitsematon, hienohelmainen, kokenematon, mistään mitään ymmärtämätön lapanen.

Pata kattilaa jne? En osaa sanoa.

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 17 Marras 2009 23:05

Tuli just kuvaa kuinka Sampo naureskellen selittää kameralle, kun ei ymmärrä miksi Aso ja Toni itkee Samin lähtöä. Kuitenkin vielä on muistissa kun hän itse oli alkuaikoina päällikkönä itku silmässä ihmisiä slummiin laittaessaan. Oli niin vaikeeta tehdä mitään päätöksiä kun ei haluais kenellekään pahaa jne. Toivoi ääni väristen silmät punasina, ettei häntä kukaan vaan ilkeäksi luulisi. Ja nyt sitten miesten itku häiritsee. Niin ne ajat muuttuu.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Marras 2009 23:08

^Toivottavasti tuotanto näyttää tasapuolisuuden vuoksi Sampon itkut myös videoina.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Elina Wise
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Loka 2008 18:17

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Elina Wise » 18 Marras 2009 00:03

Edelleen suosikki, ja varmasti loppuun asti. :hug:

Toivon kovasti poitsua finaaliin, vaikka voittoon ei mahdollisuutta olekaan. Olettaisin, että joko Sampo tai Dana liittyy finaalikolmikkoon (joka melko varmasti käsittää Esan, Kätlinin ja Ason) ja fingers crossed, että Sampo sinne pääsee.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja henkka » 18 Marras 2009 00:12

peteboy kirjoitti:
juuulia kirjoitti:
STG kirjoitti:Sampon ketjussa vaan pistää silmään, että sen ulkonäöstä hirveästi hyvää puhuta. Mikä se hammas-juttukin oli olevinaan? Noh, makunsa kullakin. Ihan ok-näköinen Sampo on.
Nii i :mrgreen: Miksiköhän miesten kohdalla ei ikinä vedetä kateuskorttia esiin? Peruskauniista Kätlinistä jaksetaan jauhaa, mutta komeaa Sampoa saa haukkua niin paljon kuin jaksaa.
Söpö poikahan tuo Sampo on (niinkuin on Kätlinkin kaunis). Tämä Sampo-viha täällä foorumilla alkoi menemään yli jo aikaa sitten. Onneksi Suomen kansa != tämän foorumin pällistelijät ;) En tiedä mistä tuo viha purkaa juurensa mutta jos joku saa kiksejä siitä, että haukkuu toisen hampaita niin siitä vaan. Eihän se minulta ole pois. Se nyt vaan osoittaa, että näillä haukkujilla ei ehkä ole enää kaikki sormet lapasessa.

Itse, olen sanonut Sampoa talttahampaaksi ja minun mielipiteeni on se, että Sampolla on rumat hampaat. Sampon ulkonäön arvostelu on sitä paitsi tosi pientää varattuna Danan, Kätlinin ja Justiinan arvosteluun.

Avatar
UntamoW
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 04 Loka 2009 15:50

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja UntamoW » 18 Marras 2009 08:27

Kuka Sampo? Missä?

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 18 Marras 2009 10:59

UntamoW kirjoitti:Kuka Sampo? Missä?
No se on se jätkä, jolla on välillä peltohiiri päässä ja sitten se teki Tukka-Raksun kanssa käsitöitä paljussa. Nukkuu paljon ja joskus imuroi löysänä samaa paikkaa. Muistatko?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”