Kätlin Laas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 12:34

rink kirjoitti:Motiiveja voi vain arvailla. Edit: Itse ajattelin Kätlinin saaneen vinkkiä talon sotkuisuudesta/huonoista tavoista jne. ollessaan talon ulkopuolella.
Paitsi että Kätlin siivosi ennen matkaansa ihan samalla tavalla, silloin vain mukana siinä oli Esa ja Markokin niin pitkään kun siellä talossa kerkesi olemaan. Kätlinin matkan jälkeen tuolla vain oli niin paskaista että Kätlin myös koitti saada muita siivoamaan. Ihan ilman vinkkiäkin kaikki näki kuinka surkeassa jamassa se talo silloin oli mm kylppärin lattia oli täynnä tyhjiä ja puolityhjiä pesupulloja, tavarat missä sattuu jne.
NoGo kirjoitti:Kärsin hieman tuosta samasta kiihkofanituksen vastareaktiosta. Mutta pakko todeta, että superfanitetuista kisaajista Käpä on ensimmäinen joka on ihan ok mielestäni.
Miksi ruokkia sitä inhoa/vastareaktiota tulemalla tänne ketjuun jos kerran Kätlinin kannattajien tekstit sellaista saa sinussa aikaiseksi? Ihan vain motiiveja kysellen ja tottakai saat tehdä ihan niin kuin parhaaksi näet.
STG kirjoitti:Yritän pitää Kätlinistä, koska tiedän, että Kätä tulee olemaan finaalissa (voitosta en ole varma), mutta enpä tiedä. Tylsä tyttö :get bored:
Tylsä (???) tyttö josta on keskusteltu kuitenkin eniten. Jep jep.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 12:49

Käpsytin kirjoitti:
NoGo kirjoitti:Kärsin hieman tuosta samasta kiihkofanituksen vastareaktiosta. Mutta pakko todeta, että superfanitetuista kisaajista Käpä on ensimmäinen joka on ihan ok mielestäni.
Miksi ruokkia sitä inhoa/vastareaktiota tulemalla tänne ketjuun jos kerran Kätlinin kannattajien tekstit sellaista saa sinussa aikaiseksi? Ihan vain motiiveja kysellen ja tottakai saat tehdä ihan niin kuin parhaaksi näet.
No juurihan minä kirjoitin, että Käpä on kisaajana tavallaan mieleen. Haluan lukea ja keskustella hänestä mutta minua ottaa päähän että threadista jää aina kasvava ärsyyntyminen päällimmäiseksi tunteeksi. Miran ja muitten kanssa se oli vain plussaa.

Miksi sinulle pitää kaikki vääntää rautalangasta? :whois:

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 17 Marras 2009 12:52

Käpsytin kirjoitti:Kätlinin epäitsekkyys näkyy myös ihan yleisenä hyväntahtoisuutena, toiveena siitä että kaikilla olisi hyvä olla.
Olen BB-ohjelmaa ja erityisesti 24/7-lähetyksiä katsellessani saanut täysin vastakkaisen kuvan. En usko, että Kätlin pitkin päiviä haeskelee keinoja, joilla tekisi muille hyvän olon. Pikemmin käyttäytyy siten, että itselle tulee hyvä olo. Eli jos vaikka alkaa jutella toisen asukkaan kanssa muka kiinnostuneena, ei oikeastaan edes kuuntele toisen ihmisen puhetta, vaan tarkoituksena on saada omalle äänelle ja henkilölle maksimaalisesti eetteriaikaa ja -tilaa.

Katsoin juuri "Selän takana -kimara" -videon. Viimeinen osio käsitteli Kätlinin huomionhakuisuuden kritiikkiä. Niin eikös heti tv:n hiljennyttyä Kätlin alkanut kantavalla äänellä ja tehostetun eloisalla olemuksella puhua itsestään. :roll:

Ja kun nyt vauhtiin pääsin, lisään vielä sen huomion, että en ole vielä kertaakaan havainnut Kätlinin silmissä oikeaa aitoa lämpöä. Tällainen on todella poikkeuksellista ihmisessä. Surullista suorastaan. Jollei pelottavaa.

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Eija » 17 Marras 2009 12:56

Se on kumma että 24/7 katsoneena mä kyllä olen useasti nähnyt Kätlinin kuuntelevan muita, eli kukin pitäköön oman mielipiteensä.Mä taas olen sitä mieltä että tulisin ennemmin Kätlinin kanssa toimeen kun älyttömän tylsän Esan :roll:
Eli Kätlin voittaa mielummin :thumbsup

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:07

Eija kirjoitti:Se on kumma että 24/7 katsoneena mä kyllä olen useasti nähnyt Kätlinin kuuntelevan muita, eli kukin pitäköön oman mielipiteensä.
Sinulta on jäänyt näkemättä se kohta kun Esa hikeentyi siihen kuinka Käpä kyseli aina samoja eli ei ilmeisesti kuunnellut vastauksia. Käpä tunnusti ihan avoimesti olevansa huono kuuntelemaan.

Siihen on paha mennä sanomaan vastaan. Jäi kiinni, tunnusti :whois:

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 13:10

ysiluokka kirjoitti:Katsoin juuri "Selän takana -kimara" -videon. Viimeinen osio käsitteli Kätlinin huomionhakuisuuden kritiikkiä. Niin eikös heti tv:n hiljennyttyä Kätlin alkanut kantavalla äänellä ja tehostetun eloisalla olemuksella puhua itsestään. :roll:
No ketä se esitetty video käsitteli? Kenestä siinä videossa puhuttiin? :roll:

Jos sinusta esitettäisiin video jossa sinusta puhutaan pahaa mistä sinä alkaisit silloin puhumaan, Esasta?
:damnfunny
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Disaster » 17 Marras 2009 13:14

Mitä Kätlin itsestään sitten puhui sen videon jälkeen? Eiköhän se ole aika ratkaiseva tekijä.

/ Kun teiltä Kätlin-faneilta löytyy vastaus jokaiseen asiaan Kätlinin käytöksessä, niin kertokaa miksi Kätlinin äänensävy muuttuu päiväkirjahuoneessa ihan täysin?

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:17

Te ette nyt poijjaat ymmärrä. Kyse ei ole siitä, mitä tekee tai puhuu tai kenelle tekee vaan siitä, että Käpä tekee. Käpsytin on tehnyt selväksi, että linja pitää. Aivan sama mitä tapahtuu, Käpä on oikeassa. Piste.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 13:18

NoGo kirjoitti:Sinulta on jäänyt näkemättä se kohta kun Esa hikeentyi siihen kuinka Käpä kyseli aina samoja eli ei ilmeisesti kuunnellut vastauksia. Käpä tunnusti ihan avoimesti olevansa huono kuuntelemaan.

Siihen on paha mennä sanomaan vastaan. Jäi kiinni, tunnusti :whois:
Minulta ei ole, mutta ilmeisesti sinulta sen jälkeen jäänyt näkemättä miten Kätlin nykyisin kuuntelee Esaa ja pitää jopa huolta ettei Esan päälle puhuttaisi ja että hiljaisempi Esakin saisi sanoa mielipiteensä.

Onko Esa tuon jälkeen uudelleen ärähtänyt Kätlinille ettei Kätlin kuuntele?
NoGo kirjoitti:Te ette nyt poijjaat ymmärrä. Kyse ei ole siitä, mitä tekee tai puhuu tai kenelle tekee vaan siitä, että Käpä tekee. Käpsytin on tehnyt selväksi, että linja pitää. Aivan sama mitä tapahtuu, Käpä on oikeassa. Piste.
En minä määrittele mikä on oikein ja väärin, minä kerron vain näkemykseni miten minä asian näen. Enkä minä näe että te kovasti olisitte tulossa vastaan ja joustamassa väitteissänne.

Edit: vähän kirjoitusvirheitä korjattu
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:21

Käpsytin kirjoitti:Minulta ei ole, mutta ilmeisesti sinulta sen jälkeen näkemättä miten Kätlin nykyisin kuuntelee nykyisin Esaa ja pitää jopa huolta ettei Esan päälle puhuttaisi ja että hiljaisempi Esakin saisi sanoa mielipiteensä.

Onko Esa tuon jälkeen uudelleen ärähtänyt Kätlinille ettei Kätlin kuuntele?
Kaikkien muiden pitäisi ilmeisesti ärähtää erikseen niin ehkä heidänkin päällensä puhuminen saattaisi lakata :cry:

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 13:24

NoGo kirjoitti:Kaikkien muiden pitäisi ilmeisesti ärähtää erikseen niin ehkä heidänkin päällensä puhuminen saattaisi lakata :cry:
Onko joku muu kertonut huolensa siitä ettei saa sanotuksi asiaansa Kätlinin takia? Onko joku sanonut edes pk-huoneessa sellaista jos ei uskalla Kätlinin läheisyydessä?
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:25

Käpsytin kirjoitti:En minä määrittele mikä on oikein ja väärin, minä kerron vain näkemykseni miten minä asian näen. Enkä minä näe että te kovasti olisitte tulossa vastaan ja joustamassa väitteissänne.
Miksi pitäisi tulla erikseen vastaan ja joustaa? Eikö ne hyvät asiat mitä me Käpässä nähdään ole sitä vastaan tulemista ja joustamista? Hyvää ja huonoa, miksi kaikki se kritiikki pitää kyseenalaista mutta sitä ei, että sanon pitäväni kuitenkin tästä kilpailijasta?

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:26

Käpsytin kirjoitti:Onko joku muu kertonut huolensa siitä ettei saa sanotuksi asiaansa Kätlinin takia? Onko joku sanonut edes pk-huoneessa sellaista jos ei uskalla Kätlinin läheisyydessä?
Miksi pitäisi kertoa moiset huolet? Miksei se, että näemme jatkuvan päällepuhumisen ja vähäisemmän kiinnostuksen kuunnella itse merkitse mitään?

Saako asukkaissa kritisoida vain seikkoja, jotka joku muu on heistä pk:ssa nostanut esiin?

Miksi tällainen kilpikonnapuolustus, Käpsytin?

Avatar
johnsmith
Peitonheiluttaja
Viestit: 160
Liittynyt: 02 Syys 2009 16:27

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja johnsmith » 17 Marras 2009 13:30

NoGo kirjoitti:
Eija kirjoitti:Se on kumma että 24/7 katsoneena mä kyllä olen useasti nähnyt Kätlinin kuuntelevan muita, eli kukin pitäköön oman mielipiteensä.
Sinulta on jäänyt näkemättä se kohta kun Esa hikeentyi siihen kuinka Käpä kyseli aina samoja eli ei ilmeisesti kuunnellut vastauksia. Käpä tunnusti ihan avoimesti olevansa huono kuuntelemaan.

Siihen on paha mennä sanomaan vastaan. Jäi kiinni, tunnusti :whois:
Eipä ole ainoastaan Kätlin, jolta Esan mongerrukset mennyt ohi. Jostain syystä Kätlin on ainoa, jolle Esa on tästä murahdellut.
Esaa täytyy kuunnella 100% keskittymisellä, jotta sisältö hänen puheestaan aukeaa. Hänen puheensa on täynnä sivistysanoja, joita moni suomalainenkaan ei tiedä, joten Kätlinin on varmasti tuplasti vaikeampaa ymmärtää Esan puhetta.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 13:42

NoGo kirjoitti:Miksi pitäisi tulla erikseen vastaan ja joustaa? Eikö ne hyvät asiat mitä me Käpässä nähdään ole sitä vastaan tulemista ja joustamista? Hyvää ja huonoa, miksi kaikki se kritiikki pitää kyseenalaista mutta sitä ei, että sanon pitäväni kuitenkin tästä kilpailijasta?
Mä en nyt ymmärrä mikä tässä on olevinaan ongelma. :?:

Minä en ole kieltänyt sinun mielipidettäsi, vaikka minä kyseenalaistan ja kommentoin asiaa. Ettekö te kritisoijat juuri kyseenalaista sitä tykkäämistä ja kehuja?
NoGo kirjoitti:Miksi pitäisi kertoa moiset huolet? Miksei se, että näemme jatkuvan päällepuhumisen ja vähäisemmän kiinnostuksen kuunnella itse merkitse mitään?
Ei se ole sen jatkuvampaa kuin muutenkaan tuolla ja sitä harrastaa moni muukin. Kätlin kuunteli ihan sujuvasti pitkät pätkät kun Esa ja Stephania kertasi Tuijalle talon menneitä tapahtumia. Miksi Kätlinin puhuminen pitäisi olla ongelma meille jos se ei ole sitä muille talolaisillekaan? Kätlin on puhelias ja ulospäinsuuntautunut, Kätlinin ongelma on kuuntelemisessa joka voisi olla parempaakin. Esalla taas tilanne on toisinpäin. Kätlin on extrovertti ja Esa introvertti.
NoGo kirjoitti:Saako asukkaissa kritisoida vain seikkoja, jotka joku muu on heistä pk:ssa nostanut esiin?
Taasko tämä menee tähän? Minun sanani ei ole laki, en kiellä kommentteja. Saako niistä teidän esittämistä negatiivisista puolista keskustella, saako niitä kyseenalaistaa?
NoGo kirjoitti:Miksi tällainen kilpikonnapuolustus, Käpsytin?
Mikä kilpikonna puolustus, minusta tämä on keskustelua asioista.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:50

Käpsytin kirjoitti:Mikä kilpikonna puolustus, minusta tämä on keskustelua asioista.
Sellainen äärimmäisen tiukka puolustus, jossa olet erittäin kiivaasti torujmassa kaikki negatiiviset huomioit ihastumisesi kohteesta. Esim. kun tuolla aiemmin joskus totesin, että Käpä on kakkosssuosikkini, nätti, energinen ja hyväntuulinen mutta joskus itsekäs paskiainen, piti sinun välittömästi hyökätä tuosta itsekkyydestä vääntämään mutta kaikki kehut menivät ongelmitta läpi.

Ikäänkuin kielteiset näkemykset pitäisi automaattisesti kumota. Ja se pistää vituttamaan kun tavallaan kuitenkin pidän asukkaasta mutta yritykset keskustella objektiivisesti torpedoidaan ihastuneiden jankkaamisella ja takertumisella jokaiseen ei-ylistävään kommenttiin.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Marras 2009 13:53

siiri.x kirjoitti:Kyllä katsojat lahjoittavat varmaan paljonkin juttuja kun Kätlin viimeisenä talosta häädetään.

Se vaan ihmetyttää että miten joku voi ja haluaa keksiä ilkeämielisen kommentin jopa kotitöistä, joita Kätlin tekee :?: :whois:

Vaikka tuossa ei kyllä paljon päätä ja häntää ollut. Eihän Kätlin Räiskäleen kotona ole.
Ihan puhtaasti sen vuoksi, että täällä jo hehkutetaan sitäkin kun Kätin siivoaa aina hellan ja on paistanut talossa usein jopa lettuja. Kätlin on niin ihQ [smilie=loveyou.gif]

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 13:54

NoGo kirjoitti:Ikäänkuin kielteiset näkemykset pitäisi automaattisesti kumota. Ja se pistää vituttamaan kun tavallaan kuitenkin pidän asukkaasta mutta yritykset keskustella objektiivisesti torpedoidaan ihastuneiden jankkaamisella ja takertumisella jokaiseen ei-ylistävään kommenttiin.
Eli niitä esitettyjä negatiivisia puolia ei siis saisi kyseenalaistaa, eikä niitä saisi kommentoida? Mistä me sitten keskustellaan jos ei asukkaan eri puolista, säästäkö?
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Sundae
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 06 Marras 2009 23:59

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sundae » 17 Marras 2009 13:56

NoGolle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki siitä, että jaksat kärsivällisesti selvittää asioita. Puet sanoiksi minun ja varmasti monen muunkin tuntemukset Käpästä ja käpsyttäjistä.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Marras 2009 13:57

Käpsytin kirjoitti:Eli niitä esitettyjä negatiivisia puolia ei siis saisi kyseenalaistaa, eikä niitä saisi kommentoida? Mistä me sitten keskustellaan jos ei asukkaan eri puolista, säästäkö?
Voitaisiin yrittää keskustella niin, että sinä et joka helvetin välissä yrittäisi kumota muiden oikeutettuja mielipiteitä omillasi. Se ei ole onnistunut eikä tule onnistumaan, siksi niitä kutsutaankin mielipiteiksi. Se johtaa vain juupas-eipäs-paskaan. :x

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 17 Marras 2009 14:03

NoGo kirjoitti:Voitaisiin yrittää keskustella niin, että sinä et joka helvetin välissä yrittäisi kumota muiden oikeutettuja mielipiteitä omillasi. Se ei ole onnistunut eikä tule onnistumaan, siksi niitä kutsutaankin mielipiteiksi. Se johtaa vain juupas-eipäs-paskaan. :x
Eli sinusta minä olen vain ei toivottu keskustelija ja minun pitää olla hiljaa. :roll:
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 17 Marras 2009 14:08

Käpsytin kirjoitti: Eli sinusta minä olen vain ei toivottu keskustelija ja minun pitää olla hiljaa. :roll:
Oletko ihan varma, että haluat tähän vastauksen?
OT & poistoon, kiitos!
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”