Kätlin Laas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 18 Marras 2009 18:38

kaia kirjoitti:Kätlin oli minun suosikkini kauden alussa, mutta nyt toivon ettei Kätlin tule voittamaan kun olen nähnyt minkälaisia juttuja tämän tytön innokkaimmat kannattajat puhuvat (ryssittelevät Danaa jne.). Taitaa olla Suomeesa asuvat virolaiset ahkerimpia tässä rasistisessa ja xenophobisessa paatoksessa.
Tässä oli kyllä puupäisin kommentti hetkeen... Ensinnäkin, ei kai se nyt Kätlinin vika ole mitä hänen kannattajansa puhuvat... ja toiseksi, itse sorrut rasistisesti mollaamaan samassa lauseessa yhtä vähemmistöryhmää, kun moitit heitä rasisteiksi....
:damnfunny

Avatar
johnsmith
Peitonheiluttaja
Viestit: 160
Liittynyt: 02 Syys 2009 16:27

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja johnsmith » 18 Marras 2009 18:41

kaia kirjoitti:Kätlin oli minun suosikkini kauden alussa, mutta nyt toivon ettei Kätlin tule voittamaan kun olen nähnyt minkälaisia juttuja tämän tytön innokkaimmat kannattajat puhuvat (ryssittelevät Danaa jne.). Taitaa olla Suomeesa asuvat virolaiset ahkerimpia tässä rasistisessa ja xenophobisessa paatoksessa.
Heh, onhan tuokin perustelu kääntää kelkka. Ei sua sitten ole häirinnyt se, millaisia juttuja Danan kannattajat puhuvat Kätlinistä tai jostain toisesta. Mutta tee rauhassa niinkuin parhaaksi näet. Kunhan et itse sorru kirjoittelemaan tai puhumaan pahaa kenestäkään.

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Eija » 18 Marras 2009 18:43

Jos osa kannustajista onkin ryssitellyt niin äläpä yleistä kumminkaan :roll: Mä en pidä Danan tavasta puhua p*skaa toisten selän takana ja toivonkin että Kätlin saa tietää kaiken sonnan mitä on puhuttu :thumbsup

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Evalds » 18 Marras 2009 18:47

Homma on paketissa ja Kätlin on ylivoimanen voittaja, siis siinä suhteessa milloin voitto ratkesi ja se ratkesi sillon kun Nino sai kenkää.

Kätlin sopii hyvin kuvaamaan tätä kautta, ohjelman kehitys on pahasti jumissa ja saamme tyypillisen voittajan eli sellasen harmittoman kivan tyypin mitä mm. Mira, Sauli ja Ansku ovat olleet.

Mediakin voi olla tyytyväinen, Kätlin voi nyt muuttaa Helsinkiin kun nyt voittaa kämppärahat, onnea grattis!

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 18 Marras 2009 18:49

kaia kirjoitti:Kätlin oli minun suosikkini kauden alussa, mutta nyt toivon ettei Kätlin tule voittamaan kun olen nähnyt minkälaisia juttuja tämän tytön innokkaimmat kannattajat puhuvat (ryssittelevät Danaa jne.). Taitaa olla Suomeesa asuvat virolaiset ahkerimpia tässä rasistisessa ja xenophobisessa paatoksessa.
Ketkäköhän nyt on muka jotain rasistisia kommentteja heitellyt? Ainakaan Danan ketjussa ei nopealla vilkasulla näkynyt mitään sellaista. Mutta ihan vapaasti, tee niin kuin parhaaksi näet.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja jokeri » 18 Marras 2009 18:50

NoGo kirjoitti:
ps. Vaikken sitä juupas-eipäs-vääntöä haluakaan herätellä, niin nyt K on myöntänyt itse olevansa huono kuuntelija sekä huomionhakuinen. Se on hassua miten noiden toteamisesta sai aikoinaan näpeilleen ja pahasti ;)
Totta :)

Harmi, ettei toi Kätlinin itsestään tekemä huomio ole millään tapaa vaikuttanut positiivisesti sen käytökseen... Ei ilmeisesti pidä näitä puolia itsessään mitenkään huonoina puolina.
Cool like Teppo.

kaia
Kuhnuri
Viestit: 61
Liittynyt: 09 Marras 2009 14:43

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja kaia » 18 Marras 2009 18:53

Käpsytin kirjoitti:
kaia kirjoitti:Kätlin oli minun suosikkini kauden alussa, mutta nyt toivon ettei Kätlin tule voittamaan kun olen nähnyt minkälaisia juttuja tämän tytön innokkaimmat kannattajat puhuvat (ryssittelevät Danaa jne.). Taitaa olla Suomeesa asuvat virolaiset ahkerimpia tässä rasistisessa ja xenophobisessa paatoksessa.
Ketkäköhän nyt on muka jotain rasistisia kommentteja heitellyt? Ainakaan Danan ketjussa ei nopealla vilkasulla näkynyt mitään sellaista. Mutta ihan vapaasti, tee niin kuin parhaaksi näet.
Täällä ne varmaan moderoidaan pois, mutta katsopa joskus minkälaisia viestejä tuolla 24/7 chatissa on.

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Eija » 18 Marras 2009 18:54

Kyllä mä olen useasti nähnyt Kätlinin kuuntelevan muita ja vasta tuossa jutteli esim. Antin kanssa ja hyvin kuunteli.Eikä huomionhaku mitään harvinaista ihmisissä ole.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja sally » 18 Marras 2009 18:55

jokeri kirjoitti:
NoGo kirjoitti:
ps. Vaikken sitä juupas-eipäs-vääntöä haluakaan herätellä, niin nyt K on myöntänyt itse olevansa huono kuuntelija sekä huomionhakuinen. Se on hassua miten noiden toteamisesta sai aikoinaan näpeilleen ja pahasti ;)
Totta :)

Harmi, ettei toi Kätlinin itsestään tekemä huomio ole millään tapaa vaikuttanut positiivisesti sen käytökseen... Ei ilmeisesti pidä näitä puolia itsessään mitenkään huonoina puolina.
touché

Tästä tulikin mieleeni eräs kommentointi Esa-ketjusta, jossa oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että Esan pitäisi muuttaa puhetyylinsä, jotta tyhmemmätkin tajuavat hänen juttunsa. Voisimme siis selvästi tällä hienon hienolla ajatuksenjuoksulla todeta, että Kätlinin pitäisi pystyä muuttamaan itseään vähemmän tyrkyksi, ollakseen huomaavaisempi niitä ihmisiä kohtaan ketkä kokevat tyrkkyyden ahdistavaksi.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 18 Marras 2009 19:24

kaia kirjoitti:Täällä ne varmaan moderoidaan pois, mutta katsopa joskus minkälaisia viestejä tuolla 24/7 chatissa on.
En viitsi, koska tiedän jo Kadin BB-ajoilta millaista roskaa se on täynnä. En nyt lähtisi yhdistämään tuota rasismia Kätlin kannattajiin, veikkaisin että sieltä löytyy myös Kätlinin virolaisuudesta johtuen vähämmän mairittelevia kommentteja. Virolaistytöistä kun jotkut tuntuu käyttävän varsin rumia nimittelyjä.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 18 Marras 2009 20:32

Kätlinillä on selluliittiä reisissä. :shock: No, ei vaineskaan, nätti tyttö. :damnfunny

Orafos
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Syys 2008 14:20

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Orafos » 18 Marras 2009 21:17

Evalds kirjoitti:Homma on paketissa ja Kätlin on ylivoimanen voittaja, siis siinä suhteessa milloin voitto ratkesi ja se ratkesi sillon kun Nino sai kenkää.

Kätlin sopii hyvin kuvaamaan tätä kautta, ohjelman kehitys on pahasti jumissa ja saamme tyypillisen voittajan eli sellasen harmittoman kivan tyypin mitä mm. Mira, Sauli ja Ansku ovat olleet.
Suosittelisin sinua lyömään 3,75 kertoimella parin kuukauden palkan Kätlinin voiton puolesta, kun noin ylivoimaisena voittajana pidät.

:lets dance: :drunken:

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 18 Marras 2009 21:56

Orafos kirjoitti:
Evalds kirjoitti:Homma on paketissa ja Kätlin on ylivoimanen voittaja, siis siinä suhteessa milloin voitto ratkesi ja se ratkesi sillon kun Nino sai kenkää.

Kätlin sopii hyvin kuvaamaan tätä kautta, ohjelman kehitys on pahasti jumissa ja saamme tyypillisen voittajan eli sellasen harmittoman kivan tyypin mitä mm. Mira, Sauli ja Ansku ovat olleet.
Suosittelisin sinua lyömään 3,75 kertoimella parin kuukauden palkan Kätlinin voiton puolesta, kun noin ylivoimaisena voittajana pidät.

:lets dance: :drunken:
Käpän nouseva vedonlyöntikerroin onkin se ainoa tapa jolla Käpä edes teoriassa voisi luukun Stadista ostaa. Jos siis pääsisi jotenkin omasta puolestaan vetoa lyömään. Siinäkin olisi vaan ikävän suuri mahdollisuus hävitä koko potti kun ei nuo vedonlyöntifirmat ihan eilisen teeren poikia ole kertoimiaan asettelemaan :mrgreen:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Marras 2009 22:35

tuusannuuska kirjoitti:
rink kirjoitti:Minustakin Kätlin on hiukan muuttunut räväkämpään *) suuntaan. Huomauttanut muille helpommin huonosta käyttäytymisestä, siivoattomuudesta, piereskelyistä jne.
Ennen pidin Kätliniä ihan kivana ja miellyttävänä asukkaana, tämän muutoksen myötä olen oikeasti alkanut tykkäämään Kätlinistä paljon.
Nyt on pakko päivittää tätä mielipidettä siten, että ei harmittaisi yhtään jos Kätlin ei olisi finaalissa. Todennäköisin syy siihen, että en enää jaksa katsella ja kuunnella Kätliniä ovat fanaattiset Kätlin-fanit. Ikävämpi juttu Kätlinille, mutta niin se vaan kävi täälläkin, että kun tässä pariin kuukauteen olin käytännössä täysin lukematta tätä ketjua, pidin Kätlinistä. Nyt kun on tätä touhua katsellut viikon, on Kätlin alkanut kyllästyttää todella pahasti.

Näin se käy ja niin se on.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 18 Marras 2009 22:42

^No tuusis onko se Kätlinin vika mitä fanit tekee. Itselle riittää Käpän viimeiselle viikolle pääsy ja voittakook kuka tahansa. Miksi ärsyyntyä väärästä kohteesta, jos KäpäFanit ärsyttää tuskin se käpsyn vika on. Itseäni on alkanut mietityttämään taas Esan vetäytyminen enemmän kuin Käpän räväköityneisyys. Älä ärsyynny Kätliniin Fanien takia eihän se itse fanituksen kohde tiedä siitä edes mitään.
Ystävällisesti Slamjam Kätlinin ja Ason kannattaja.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Marras 2009 22:46

Slamjam kirjoitti:^No tuusis onko se Kätlinin vika mitä fanit tekee. Itselle riittää Käpän viimeiselle viikolle pääsy ja voittakook kuka tahansa. Miksi ärsyyntyä väärästä kohteesta, jos KäpäFanit ärsyttää tuskin se käpsyn vika on.
Ei suoraan Käpän vika, mutta fanien sokea ihkutus saa katsomaan Kätliniä entistä kriittisemmin (mitä en siis tehnyt ennen kuin aloin lukea tätä ketjua vähän tarkemmin). Eikä Kätlinissä edes välttämättä ole mitään ärsyttäviä piirteitä niin paljon, mutta eipä kyllä niitä ihmeellisen hyviäkään saati mielenkiintoisia (toisin kuin esim. Asossa).

Kätlin ei vaan enää tunnu oikein miltään, sana joka tulee hänestä nykyään mieleen on "blaah".

Tässä on siis käynyt juuri niin kuin Taika osuvasti kuvaili fanaattisessa fanitusketjussa:
http://bbplaza.net/forum/viewtopic.php?p=321538#p321538
The reason I swear so much is because fuck you.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 18 Marras 2009 22:49

Slamjam kirjoitti:^No tuusis onko se Kätlinin vika mitä fanit tekee.
No sehän se juuri onkin kurjinta, että ei se ole Käpän vika. Aikansa kun jutut ärsyttää, alkaa ihqsydänsigufanien tappio houkuttlemaan enemmän kuin ihqutuksen kohteen voitto.

Eli kuten sigussasi lukee "VIIHDETTÄHÄN TÄMÄ VAIN ON". Suurempi viihde löytyy fanien reaktiosta kuin fanituksen kohteesta ;)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Marras 2009 22:53

NoGo kirjoitti:
Slamjam kirjoitti:^No tuusis onko se Kätlinin vika mitä fanit tekee.
No sehän se juuri onkin kurjinta, että ei se ole Käpän vika. Aikansa kun jutut ärsyttää, alkaa ihqsydänsigufanien tappio houkuttlemaan enemmän kuin ihqutuksen kohteen voitto.
Jep. Sehän tässä samperin jankkauksessa (asukkaasta riippumatta) ottaa päähän, että huomio kiinnittyy täysin epäoleellisiin asioihin ja mielenkiinnottomuus asukasta kohtaan ei varsinaisesti enää edes johdu asukkaasta itsestään.

Tähän asti onnistuin välttämään, mutta niin se vaan osui ja upposi tännekin. Ei ole ollenkaan vaikea käsittää miksi niin monilla on antipatioita tiettyjä asukkaita kohtaan ihan vaan siksi, että asukasta on fanitettu liian fanaattisesti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 18 Marras 2009 22:59

Niimpä onhan tätä ketjua tullu tällä kaudella luettua hiukan sordiino päällä. Itse luen vain "järkevät" jutut ja muut menee joko huvittuneena tai ärsyyntyneenä. Alkaa loppupuolella väsy iskemään jo vähän kaikkiin asukeihin. Ainoastaan Aso ja Kätlin enää jotka kiinnostaa sen verran, että tulee kommentoitua. Veikkaan sitä, että jos Kätlin selviytyy ensiviikolle tää palsta on oikea sotatanner.

Harmi koska musta Kätlin on ihan loistava asukki ja tosiaan ei tiedä mitään ulkomaailman tapahtumista. Tietenkin arvaa omaamansa jotain suosiota kun ei ole vielä tippunut, mutta tuskin tietää tätä hirveää ihkutusta hänestä ja Plaza nyt on kaikkein vähiten ihkuttava foorumi. Muualla meno aika hurjaa. Toivonkin siksi vain sitä, että Käpä pääsee viimeiselle viikolle koska silloin nähnyt kaiken mitä BB voi tarjota voittaa sitten kuka tahansa.

Tää ei ole Tuusis sulle vaan yleisesti, Arvostelkaa Kätliniä älkää hypeä hänen ympärillään koska tyttö ei sille mitään mahda eikä voi talosta käsin mitenkään vaikuttaa kuin olemalla mitä on ja se ainakin mulle riittää toivomiseen hänen pääsyyn viimeiselle viikolle.
Finding life since 1970, forum member #1223

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 18 Marras 2009 23:04

Joo, olen samaa mieltä, että vikalle viikolle päästyään kilpailija on antanut kaiken viihteen itsestään. Siksi voitossa voi toivoa asioita, joista voi saada lisää viihdettä (fanien reaktiot ja foorumikeskustelut) tai jotka voivat poiketa merkittävästi totutusta ja aiheutta muutoksia tuleviin kausiin (Esan voitto).

Tavallaan se on ihan sama muuten kuka voittaa. En saa siitä yhtään mitään ellen sitten vedonlyönnin kautta. Mieluummin lukisin foorumeilta muuta kuin "Ihquti-ihquti onseniinihqu kun se tuolla istuu ihan hämillään, ihqpirpanasitä sun tätä" mikä nyt on ollut parin vuoden vakioteemana... :(

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Marras 2009 23:13

Juu eipä/enpä ole tähän ketjuun mitään kommentoinut, kuten ei/en Esankaan. Aivan uskomatonta MIELIPITEIDEN kumoamista molemmin puolin.

Niin olisi ollut mukavaa jos jokainen saisi olla omaa mieltään, ilman että hyökätään henk.koht. kommentoijaa vastaan, tai selitetään (toisen) mielipide jomman kumman hyväksi tai tappioksi.

Aivan kuin murrosikää jotkut kommentoijat eläisivät. Hyvänen aika - toinen tykkää, toinen ei! Molemmat omaa mieltänsä ovat.

Provosoivia viestejä ei kummankaan mielipiteen omaavien pitäisi noteerata.

Sinällään Plazalla keskustellaan, verrattuna muihin keskustelupalstoihin.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja rink » 18 Marras 2009 23:15

NoGo kirjoitti:Joo, olen samaa mieltä, että vikalle viikolle päästyään kilpailija on antanut kaiken viihteen itsestään. Siksi voitossa voi toivoa asioita, joista voi saada lisää viihdettä (fanien reaktiot ja foorumikeskustelut) tai jotka voivat poiketa merkittävästi totutusta ja aiheutta muutoksia tuleviin kausiin (Esan voitto).

Tavallaan se on ihan sama muuten kuka voittaa. En saa siitä yhtään mitään ellen sitten vedonlyönnin kautta. Mieluummin lukisin foorumeilta muuta kuin "Ihquti-ihquti onseniinihqu kun se tuolla istuu ihan hämillään, ihqpirpanasitä sun tätä" mikä nyt on ollut parin vuoden vakioteemana... :(
Jos luet tästä otsikosta muutamia sivuja taaksepäin, niin löydät varmasti enemmän anti-ihqutusta (ja fanien ryöpyttämistä) kuin ihqutusta.

Ikävä kyllä keskustelua täällä ei voi enää käydä. Ja siihen on syyllisiä, niin ihquttajat kuin anti-ihquttajat :evil: Paska juttu mielestäni, mutta kaiketi väistämätöntä. (ei ehkä ole tarpeeksi miehekästä tai naisekasta antaa asioiden mennä omalla painollaan...)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”