Kätlin Laas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Marras 2009 10:27

Orafos kirjoitti:Nätti tyttöhän se on, mutta fanittamisen perusteluiksi nätteys ei valitettavasti mielestäni kelpaa.
Kai fanittamisen perusteet saa itse päättää? Iron Maidenhän on mailman parasta musiikillisesti, mutta pidän myös Rihannasta kun se näyttää niin törkeän hyvältä lateksissa. Samalla tavalla voitaisiin sanoa että maidosta ei voi pitää pelkän maun takia vaan täytyy myös pitää muista maidon ominaisuuksista.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja sally » 19 Marras 2009 10:49

En aio tästä jäädä vänkäämään, mutta pakko sen verran vain sanoa, että ymmärrän kyllä miten joku voi ajatella kätlinistä noin, mutta mä en vaan pysty allekirjoittamaan tuota sinisilmäisyyttä. Mulla on aina ollut siitä sellainen kuva, että pinnan alla on manipuloiva ja todellakin kaikesta käytöksestään (kuten ankarasta flirtistään) tietoinen, itseriittoinen nainen. Ainakin jo irc-galleriakuviaan katsellessa niistä, miljoonien omakuvien, ilmeistä saa saman vaikutelman.

Ja suoruuskaan ei mun mielestä toteudu aina sellaisena kuin itse toivoisin/ymmärrän suoruutena, vaan kitinänä ja pistävänä nalkutuksena (vrt. kohtaukset tonin kanssa). Tästä tonikohtauksesta tulikin hyvin esiin tuo mistä puhuin ensimmäisessä kappaleessa. Silmistä paistoi jotain ilkeää sekä ylimielistä ja selkeästi yritti saada tonin vaunut pahemmin raiteiltaan niillä jankkauksilla "älä hermostu" "älä suutu" "taas sä suutuit" jnejne miten ne nyt menikään.
Ja jos olisi suora ihminen niin sanoisi Danalle tai kelle tahansa suoraan, että harmittaa hirveästi ne videot ja sanat ja kaikki. Kuitenkin avautuu pienemmässä porukassa siitä ja näkee, että harmittaa. Suora ihminen sanoisi silloin suorasti kaikille asianomaisina.

Tällaisia havaintoja tällä kertaa.

Avatar
johnsmith
Peitonheiluttaja
Viestit: 160
Liittynyt: 02 Syys 2009 16:27

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja johnsmith » 19 Marras 2009 11:07

sally kirjoitti:En aio tästä jäädä vänkäämään, mutta pakko sen verran vain sanoa, että ymmärrän kyllä miten joku voi ajatella kätlinistä noin, mutta mä en vaan pysty allekirjoittamaan tuota sinisilmäisyyttä. Mulla on aina ollut siitä sellainen kuva, että pinnan alla on manipuloiva ja todellakin kaikesta käytöksestään (kuten ankarasta flirtistään) tietoinen, itseriittoinen nainen. Ainakin jo irc-galleriakuviaan katsellessa niistä, miljoonien omakuvien, ilmeistä saa saman vaikutelman.

Ja suoruuskaan ei mun mielestä toteudu aina sellaisena kuin itse toivoisin/ymmärrän suoruutena, vaan kitinänä ja pistävänä nalkutuksena (vrt. kohtaukset tonin kanssa). Tästä tonikohtauksesta tulikin hyvin esiin tuo mistä puhuin ensimmäisessä kappaleessa. Silmistä paistoi jotain ilkeää sekä ylimielistä ja selkeästi yritti saada tonin vaunut pahemmin raiteiltaan niillä jankkauksilla "älä hermostu" "älä suutu" "taas sä suutuit" jnejne miten ne nyt menikään.
Ja jos olisi suora ihminen niin sanoisi Danalle tai kelle tahansa suoraan, että harmittaa hirveästi ne videot ja sanat ja kaikki. Kuitenkin avautuu pienemmässä porukassa siitä ja näkee, että harmittaa. Suora ihminen sanoisi silloin suorasti kaikille asianomaisina.

Tällaisia havaintoja tällä kertaa.
Voi Sally, mistä tätä p*skaa suoltaa? Manipuloija?
Kätlinin olisi tuossa tapauksessa siis pitänyt vain syyttää itseään siitä että Toni kimpaantui aivan älyttömästä asiasta? Toni on tuon jo selittänyt, että tupakanhimoissa hän ei kestä yhtään ylimääräistä kysymystä, joten on varmaan fiksumpaa olla puhumatta asiasta enempää. Se ymmärrettäisiin taas siten että haluaa vain haastaa riitaa. Tonista kun ei ole järkevään keskusteluun.
Ja eiköhän Dana "fiksuna" tajua että Kätliniä harmittaa videoilla nähdyt paskapuheet. Jos Kätlin vielä harmittelisi niitä videoita Danalle, niin se ymmärrettäisiin taas dissaajien leirissä että haluaa vain vääntää puukkoa haavassa. Ja ketä se auttaisi?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 11:23

Täytyy kyllä sanoa että itse en olisi jäänyt Kätlinin tavoin jankkaamaan Tonin kanssa, mutta uskon että kyse on siitä että Kätlin haluaa selvittää heti kaikki riidat ja epäselvyydet. Näin kävi myös riidassa Danan kanssa.
En usko että haluaa tahallaan haastaa riitaa, koska on sanonut itsekkin että ei tykkää riidellä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 19 Marras 2009 11:36

^
Tuosta riitelystä niin noinhan Kätlin on todennut että haluaa selvittää asiat heti ettei ne jäisi vaivaamaan. Sen lisäksi Kätlin tietää itsekin täpäjävänsä pienistä asioista sekä sen että jos toisella on hermo kireällä niin olisi välillä parempi olla hiljaa muttei vain oikein osaa sitä.

Enkä edelleenkään oikein ymmärrä miksi Kätlinin pitäisi hävetä ulkonäköään ja viehätysvoimaansa.

Mutta anteeksi että olen tätä mieltä.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Sundae
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 06 Marras 2009 23:59

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sundae » 19 Marras 2009 11:45

Käpän läheisesta suhteesta tuotannon edustajiin on keskusteltu täällä yllättävän vähän. Jo alkukaudesta kiinnitin huomiota siihen, että Käpän käyttäytyminen pk-huoneessa ei ollut samanlaista kuin muualla. Alusta saakka Käpän pk-käynneissä oli lapsellisen mielistelevä ja kuitenkin viettelevä pohjavire. Filippiinien matka toi lisää mietittävää. Lentokenttä- ja Buzz-pätkien perusteella Aaltosen ja Käpän välit vaikuttivat erittäin tuttavallisilta ja jokin Aaltosen olemuksessa häiritsi ja ällötti, ihan kuin hän todella olisi ihastunut Käpään. PK-huonesessiossa Hermeksen kanssa paljastui, että välit olivat olettamaanikin tuttavallisemmat ("Mä niiiin kostan tän"). Mikä auktoriteetti tällainen isoveli enää Käpälle on? Räisäsen verkkovierailuun useampi katsoja yritti lähettää moneen otteeseen kysymystä Käpän ja Johanin erilaisesta kohtelusta asukasvaihdon jälkeen. Jostakin syystä Räisänen jätti tiukasti vastaamatta siihen, miksi Johania rangaistiin ja Käpää ei. Kun tällä viikolla näytettyjä videoita peilaa koko mennyttä kautta vasten ja miettii Käpän suhdetta tuotantoon, alkaa epäillä, oliko Sampo sittenkin oikeassa. Voisiko Käpän laskenut suosio varjoäänestyksissä olla reagointia paitsi ihqfanitukseen, myös siihen, ettei vihatun Kasmasiinin ihastuksen haluta voittavan?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 11:50

^ foliopipat esiin :D
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Eija » 19 Marras 2009 11:52

Sundae kirjoitti: miksi Johania rangaistiin ja Käpää ei.
Kätlin joutui kolmella äänellä äänestykseen, joten eiköhän se rangaistuksena käy :wink:

Sundae
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 06 Marras 2009 23:59

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sundae » 19 Marras 2009 11:52

^^Odotettu vastaus. Jos Käpän paikalla olisi joku muu, käpsyttäjät olisivat reagoineet vimmalla jo kauan sitten.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Marras 2009 11:59

On se jännä miten Kätlin on toimii aina väärin... :roll:

Vain Kätlinhän on se ärsyttävä jankkaaja ja kitisijä, jos sanoo jostain asiasta. Samiakaan ei tietysti kritisoitu, kun silloin päällikkökilpailukohtauksessa Kätlin pyysi, että antaa asian olla. Sami vaan jatkoi selittämistä pariinkin kertaan ja Kätlin sanoi uudestaan, että se on jo selvä ja antaa olla. Mutta kyllä Kätliniä ollaan heti haukkumassa, kun "jankkaa vaan ja ärsyttää tahallaan".

Eilen Toni ärähteli Asollekin ihan samalla tavalla ja Aso pyysi, ettei suuttuisi. Toni toisteli vihaisena, ettei suuttunut ja Aso jatkoi, ettei saa suuttua. Mielestäni Kätlin hoiti hyvin sen tilanteen ja sanoi mikä Tonissa ärsyttää. Ei voi aina tietää onko tosissaan ja antoi lisäksi esimerkin kyseisestä tilanteesta. Kaikki näkivät, että Toni oli suuttunut, mutta itse piti vaan väittää vastaan. Jopa Tuija sanoi, että Toni suuttui. Itse asiassa Tuija sanoi siitä ensimmäisenä)

Kätlin puhui myöhemmin samana päivänä Antille, ettei tykkää olla riidoissa. Haluaa selvittää aina kaiken. Ikinä ei tiedä, vaikka toinen kuolisi ja asia jäisi vaivaamaan loppuelämäksi.

Kätlinille pisteet siitä, että osaa myös myöntää virheensä. On kertonut keskeyttävänsä usein muita ja sanoo jotain, kun pitäisi osata olla vaan hiljaa. Lisäksi kertoi tottakai tykkäävänsä huomiosta ja se saattaa ärsyttää joitakin. Se nyt on ihan selvää, mutta ei jokainen silmän räpäytys ole huomion hakemista, kuten täällä on suunnilleen väitetty.

Ja mitä videoihin tulee, niin ne on sekä Kätlinin että Danan mielestä jo sovittu. Lisäksi Dana pyysi vielä erikseen anteeksi eilen. Kätlin sanoi, että ei ikinä ole tietenkään kiva kuulla itsestään negatiivista, mutta turhaan stressaa vanhoista asioista. Ne on moneen kertaan puhuttu Danan kanssa läpi. Videoiden aikana kasvoilta näkyi harmitus, mutta jälkeenpäin nauratti. Väleissä ei ole mitään muutosta. Nytkin ihan tuttuun tyyliin meikkailivat, lauleskelivat ja Kätlin lainasi vyötäkin Danalle.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 12:03

Sundae kirjoitti:^^Odotettu vastaus. Jos Käpän paikalla olisi joku muu, käpsyttäjät olisivat reagoineet vimmalla jo kauan sitten.
Eipäs yleistetä. Olen sanonut jo monesti että Kätlin olisi pitänyt tuotannon toimesta laittaa reissun jälkeen ilman muuta suoraan äänestykseen.

Ja toteaisin myös Isoveljen ominaisuudessa että ei viitsitä syytellä toisiamme, se on turhaa ja turhauttavaa. Tämä siis yleisesti kaikille.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 19 Marras 2009 12:05

Eiköhän me jokainen olla ihan vain yksilöitä.

Onhan tuo ollut esillä jo miksi Kätlin ei mahdollisesti saanut samaa rangaistusta kuin Johan. Kertauksen vuoksi Kätlin noudatti BB:n käskyä lähteä Filippiineille, se käsky on nähtävissä ihan videoklippinä. Oma mielipiteeni oli että Kätlin olisi voitu myös laittaa suoraan äänestykseen kahden viikon koskemattomuuden ansiosta.

Onko se muuten Kätlinin syytä jos Kasmasiini ja Räiskäle on ihastunut Kätliniin?
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 12:09

Sundae kirjoitti: Jos Käpän paikalla olisi joku muu, käpsyttäjät olisivat reagoineet vimmalla jo kauan sitten.
No ei todellakaan. Minusta asukasvaihdosta ei tietenkään kuulu mitään rangaistusta kenellekään, se on osa asukkaan elämää, ja isoveljen järjestämä matka. Miksi siitä pitäisi rangaista?
.
Ihmisten edessä.

Sundae
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 06 Marras 2009 23:59

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sundae » 19 Marras 2009 12:46

Käpsytin kirjoitti:Onko se muuten Kätlinin syytä jos Kasmasiini ja Räiskäle on ihastunut Kätliniin?
Ei tietenkään ole, mutta jos ihastuksen annetaan vaikuttaa työhön, se on ammattitaidotonta ja voi aiheuttaa asukkaalle haittaa samaan tapaan kuin överiksi menevä fanitus.
siiri.x kirjoitti:Minusta asukasvaihdosta ei tietenkään kuulu mitään rangaistusta kenellekään, se on osa asukkaan elämää, ja isoveljen järjestämä matka. Miksi siitä pitäisi rangaista?
Ei siitä pidäkään. Silti Johania rangaistiin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 12:53

Sundae kirjoitti:
Käpsytin kirjoitti:Onko se muuten Kätlinin syytä jos Kasmasiini ja Räiskäle on ihastunut Kätliniin?
Ei tietenkään ole, mutta jos ihastuksen annetaan vaikuttaa työhön, se on ammattitaidotonta ja voi aiheuttaa asukkaalle haittaa samaan tapaan kuin överiksi menevä fanitus.
siiri.x kirjoitti:Minusta asukasvaihdosta ei tietenkään kuulu mitään rangaistusta kenellekään, se on osa asukkaan elämää, ja isoveljen järjestämä matka. Miksi siitä pitäisi rangaista?
Ei siitä pidäkään. Silti Johania rangaistiin.
Nämä asiat menevät tuotannon piikkiin (ja vissiin sitten yli-innokkaiden fanien). Kätlin ei voi näihin asioihin itse vaikuttaa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja NoGo » 19 Marras 2009 12:59

Sihijuoma(n) kirjoitti:Nämä asiat menevät tuotannon piikkiin (ja vissiin sitten yli-innokkaiden fanien). Kätlin ei voi näihin asioihin itse vaikuttaa.
Menevät tietenkin tuotannon piikkiin. Mutta ei tämä ole mikään meditaatioharjoitus, jossa tyhjennetään pää kaikesta muusta kuin Käpästä. Sitähän tässä on yritetty sanoa, että kaikki vaikuttaa äänestyspäätökseen, jossain tapauksessa fanit ja tuotanto jopa enemmän kuin kilpailija itse.

Kuvitteellisessa ääritapauksessa vastenmielisen tyypin voitto voi olla pieni harmi verrattuna voitokkaaseen tunteeseen siitä kuinka vehkeilevä tuotantokaan ei saanut jotain kilpailijaa voittoon ja kuinka ihqfanit postaavat itkuhymiöitä jatkuvalla syötöllä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 13:03

Itse en anna tuotannon (tai toisten "fanien") vaikuttaa mielipiteisiini asukkaista, joten en ihan ymmärrä tätä asiaa, mutta ehkä ei tarvitsekkaan, ja ehkä tämä menee nyt ohi aiheen, joten se siitä. ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Marras 2009 13:13

Odotinkin jo tätä salaliittoteoriakeskustelua Kätlinin ja Johanin erilaisesta kohtelusta asukasvaihdosta palaamisen jälkeen.

Itselle välähti mieleen seuraava (foliohattu)teoria: Johan ei ymmärtänyt matkan aikana suhtautua Kasmasiiniin hänen arvonsa mukaisesti eli nöyrästi, tottelevaisesti ja kunnioittavasti, vaan on voinut itsevarmuudellaan ja kielitaidollaan jättää Kasmasiinin varjoonsa jossain lehdistötilaisuudessa. Siksi Johanilta haluttiin ottaa luulot pois suoralla äänestykseen laittamisella ja täyttä simputusta olevalla siivousnakilla.

Valitsemalla Kätlin asukasvaihtoon pääsi Kasmasiini itse loistamaan, kun Kätlin on englantia heikommin osaavana ja vähemmän ulkomailla liikkuneena tukeutunut häneen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 13:26

Kasmasiinin turhamaisuuden tietäen itse asiassa tuo Realcowboyn teoria ei kuulosta kovin kaukaa haetulta.
.
Ihmisten edessä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja sally » 19 Marras 2009 13:43

OT:
^tunnetko hänet henkilökohtaisesti kun tiedät olevan turhamainen? vai mistä tällainen ilmenee?

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Marras 2009 14:22

No Kätlin nyt oli joka tapauksessa viime viikon äänestyksessä. Tonilla 8 nimeämispistettä, muilla 4 ja Kätlinillä 3. Ei ilmoitettu suoranaisena rangaistuksena, mutta voidaan ihan hyvin pitää sellaisena. Tuotanto sai aika paljon paskaa viimeksi, kun tekaisivat Johanille älyttömän syyn ja nyt ehkä haluttiin vähän hillitä samaa reaktiota. Etenkin me "yli-innokkaat fanaattiset fanit" huomioiden. Kätlin selvisi siitä ja nyt keskitytään tulevaan sunnuntaihin.

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Penny » 19 Marras 2009 14:28

Orafos kirjoitti:Itseäni tökkii Kätlinfanituksessa seuraava seikka, jonka haluan esittää kysymyksen muodossa muutamalle Kätlin-ihkuttajalle:

Fanittaisitteko Kätliniä, jos hän painaisi kolme kertaa nykyistä enemmän, omistaisi David Coulthardin silmät, Nicolas Cagen nenän, kolme sormenpään kokoista syylää otsassa sekä vihreäksi värjätyn irokeesin nykyisten hiuksiensa tilalla?

Big Brotherissa minun mielestäni voittajaa pitäisi äänestää luonteen ja muun ulosannin kuin ulkonäön perusteella. Näin ei suurimmaksi osaksi ole Kätlinin osalta. Valitettavasti.

Nätti tyttöhän se on, mutta fanittamisen perusteluiksi nätteys ei valitettavasti mielestäni kelpaa.

ps. Lähetin tämän Kätlinin ketjuun siksi, että muutama aktiivisin Kätlin-ihkuttaja on ilmaissut seuraavansa foorumilla vain tätä ketjua.

Itse olen ihan samaa mieltä, ettei BB:n suhteen kilpailijan ulkonäöllä pitäisi olla mitään merkitystä talossa pärjäämisen kannalta. On ihan mahdollista, että jotkut henkilöt ovat mieltyneet Kätliniin kovastikin vain hänen kauniin ulkonäkönsä takia, kun taas jotkut kateuksissaan eivät pidä Kätlinistä tämän ulkokuoren takia. Itse pitäisin Kätlinistä oli hän minkä näköinen tahansa, koska hänessä ne tärkeimmät puolet (muiden huomioon ottaminen, positiivisuus ja pirteys, epäitsekkyys, rehellisyys ja suoruus) ovat juuri se asia, jonka takia pidän Kätlinistä.

Niin ja psst, tuo avattareni on ihan huumorilla tehty, siitä ei kannata kenenkään Käpsyn inhoajan vetää herneitä nenään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”