Kätlin Laas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
-mirkku-
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 12 Loka 2009 11:51

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja -mirkku- » 21 Marras 2009 19:12

Petri kirjoitti:Kätlin on mielestäni ehdottomasti kauden huonoin asukas. Mielestäni Kätlin on keimaileva tusinablondi, joka haluaa ainoastaan olla huomion keskipisteenä ja kaikki hänen tekemisensä pyrkii siihen jollain tavalla.
Miten Kätä on tusinablondi? Sanon naiivisti nyt näin, että mielestäni jokainen ihminen on uniikki, näyttäköön vaikka tyypilliseltä pohjoisen blonditytöltä. Pitääkö pää värjätä siniseksi ollakseen ah-niin-syvällisen-uniikki? :)

Oikeastaan hänen luonteenpiirteitään (varsinkin positiivisuutta) en nyt näkisi niin tavallisen tylsinä, pikemminkin erikoisina.

Ja toisekseen, kukapa tuolla talossa ei olisi enemmän tai vähemmän huomionkipeä? Mieti, jos jostain kumman syystä järjestettäisiin samanlainen talo ilman kameroita. Mitenköhän hakijamäärien kävisi?

Vaikka eipä tuo Kätäkään täydellinen ole. Hänellä on ärsyttävä tapa olla omissa ajatuksissaan, kun muut yrittävät kertoa hänelle jotain paria sanaa pidempää juttua...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja minna » 21 Marras 2009 19:14

Minusta Kätlin on enemmän huomionhakuisempi kuin muut. Tämä näkyy tilanteissa missä Kätlin ei olekaan enää jutun keskipisteenä niin työntää itsensä sitten vaikka väkisin sinne.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

-mirkku-
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 12 Loka 2009 11:51

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja -mirkku- » 21 Marras 2009 19:21

ysiluokka kirjoitti: Hyvin ilmaistu. Noinhan se tosiaan näyttää olevan.

Ei mikään ihme, kun joutuu kaiken aikaa torjumaan kaikkea sisältä kumpuavaa kielteistä matskua. Kätlinhän on vihdoin jopa itse myöntänyt, että juu, minun tapani elääja selviytyä on sulkea maailmastani kaikki musta pois. Kauan se pystyi tosta vaikenemaan. Hoki vaan Olen positiivinen, olen positiivinen olen tosi tosi posiposipositiivinen

Tollainen selviytymiskeino pitää sisällään haittapuolia. Ensinnäkin se sitoo valtavasti henkistä energiaa. Ei ihme, ettei kykene kuuntelemaan muita, kun on toi mustan poispainaminen ja oman henkilön esilletuominen koko ajan työn alla.

Toiseksi se on itsensä pettämistä eikä johda pysyvään ja kestävään ahistuksen helpottamiseen.

Kolmannexi on ikävää kanssaihmisille. Tai no, ehkä ei haittaa muita samanhenkisiä... Mutta kuten Esakin sanoi, ton tytön maailmasta puuttuu puolet ja samalla menee pohja pois laadukkaista ihmissuhteista (laadukas = antava, saa keksiä paremman sanan). Kuka normaali ihminen haluaa kaverikseen tai ystäväkseen tytön, joka haluaa kieltää muiltakin eli sinultakin elämään kuuluvat synkkyydet ja suorastaan vaatii kaiken synkän poissulkemista.

Tämä ikävä, elämälle vieras piirre saattaa olla olennaisin selitys Kätlinin inhoajien valtavalle määrälle.
Positiivisuus ei välttämättä ole pahan kieltämistä. Se on vain erilainen suhtautumistapa siihen. Monesti positiiviset ihmiset osaavat löytää niistä ikävistäkin asioista hyviä puolia+paljon hyviä puolia sieltä, missä muut eivät niitä näe. Jonkun pahan tapahtuman jälkeen osaa suhteuttaa asioita paremmin eikä ehkä valita niin pienistä asioista, joista muut taasen jatkuvasti purnaavat. Tunsin jonkun näköistä sielunsukulaisuutta Kätlinin kanssa tuon suomessa niin harvinaisen positiivisuuden kanssa, mutta nyt en ole niin varma enää.

On ikävää, jos positiivisuus tarkoittaa jollekulle sitä, että tosiaan kieltäytyy ajattelemasta mitään ikävää ja lakaisee ikävät asiat maton alle sen sijaan että käsittelisi niitä. Käpähän on kertonut, että hänet on kasvatettu siten, että negatiivisia tunteita ei saa näyttää. Huono puoli touhussa on se, että sitten ne negaatiot kasautuvat sisään kunnes yksi päivä....PUM :D

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja jokeri » 21 Marras 2009 22:13

ysiluokka kirjoitti:
jokeri kirjoitti:Ja kolmanneksi oma kestovitutuksen aihe, eli Kätlinin neuroottisuus. Sen olemus ja puhe on jotekin koko ajan sellaista, että en ihmettelisi yhtään jos se yhtäkkiä vaan napsahtaisi ja rupeaisi kiljumaan suoraa huutoa eikä enää lopettaisi sitä ollenkaan... Hermoraunion oloinen. Ei varmaan sitä ole, mutta siltä todella vaikuttaa. Puhe ja eleet jatkuvasti jotenkin hätäisiä.
Hyvin ilmaistu. Noinhan se tosiaan näyttää olevan.

Ei mikään ihme, kun joutuu kaiken aikaa torjumaan kaikkea sisältä kumpuavaa kielteistä matskua. Kätlinhän on vihdoin jopa itse myöntänyt, että juu, minun tapani elääja selviytyä on sulkea maailmastani kaikki musta pois. Kauan se pystyi tosta vaikenemaan. Hoki vaan Olen positiivinen, olen positiivinen olen tosi tosi posiposipositiivinen

Tollainen selviytymiskeino pitää sisällään haittapuolia. Ensinnäkin se sitoo valtavasti henkistä energiaa. Ei ihme, ettei kykene kuuntelemaan muita, kun on toi mustan poispainaminen ja oman henkilön esilletuominen koko ajan työn alla.

Toiseksi se on itsensä pettämistä eikä johda pysyvään ja kestävään ahistuksen helpottamiseen.

Kolmannexi on ikävää kanssaihmisille. Tai no, ehkä ei haittaa muita samanhenkisiä... Mutta kuten Esakin sanoi, ton tytön maailmasta puuttuu puolet ja samalla menee pohja pois laadukkaista ihmissuhteista (laadukas = antava, saa keksiä paremman sanan). Kuka normaali ihminen haluaa kaverikseen tai ystäväkseen tytön, joka haluaa kieltää muiltakin eli sinultakin elämään kuuluvat synkkyydet ja suorastaan vaatii kaiken synkän poissulkemista.

Tämä ikävä, elämälle vieras piirre saattaa olla olennaisin selitys Kätlinin inhoajien valtavalle määrälle.
Mennyt alkuun ohi silmien tää sun vastaus/kommentti... Joo, tosiaan tollanen omien kielteisten tunteiden/kokemusten kieltäminen on pidemmänpäälle aika itsetuhoinen selviytymiskeino.

Mutta kyllähän toi tietyllä tapaa selittää monia Kätlinin käyttäytymismalleja talossa. En ollut tietoinen tosta, että Kätlin itse on ton nyt myöntänyt/selittänyt... Harmi. Toivottavasti tulevaisuudessa antaa itselleen luvan tuntea myös negatiivisia fiiliksiä.
Cool like Teppo.

Koippa
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Marras 2009 19:41

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Koippa » 21 Marras 2009 22:48

"Täällä on hiekkakello!" Kiitos Käpä taas nauruista! :thumbsup

STG
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 29 Syys 2009 07:22

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja STG » 21 Marras 2009 23:45

Hmm, sanoin täällä Käpää tylsäksi. Olen kovasti miettinyt, miksi en nää Kätlinissä mitään. Miksei hän asukkaana kiinnosta minua...

Tulin siihen tulokseen, että Kätlin vaan on. Hän on jatkuvasti samanlainen, ei mokaa, muttei myöskään erityisemmin tee mitään ihmeellistä. Osalle se riittää. Mutta itse pidän asukkaista jotka antavat enemmän itsestään. Vaikka se tarkottaisi, että asukas mokaisi. Mutta ainakin he näyttävät uusia puolia itsestään. Ja on mielenkiintoista nähdä kuinka asukkaat siitä selviävät. Kätlin ei tätä mielestäni anna, kuhan on mitä on. Ja se ei vain kiinnosta minua. [smilie=a_huh.gif]

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Dimma » 22 Marras 2009 00:41

rink kirjoitti:
Samalla tavalla voi tietysti suhtautua mitä tahansa nämä muutamat kirjoittaa. Oma asenne on negatiivinen ihan kaikesta ja sitten valitellaan muutaman kirjoittajan liian puolueellisesta näkemyksistä. :lol:
Kiitos positiivisesta palautteestasi, Rink. Yritän ottaa oppia positiivisuudestasi. :mrgreen:
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 22 Marras 2009 00:44

STG kirjoitti:Tulin siihen tulokseen, että Kätlin vaan on. Hän on jatkuvasti samanlainen, ei mokaa, muttei myöskään erityisemmin tee mitään ihmeellistä. . [smilie=a_huh.gif]
Onhan Kädlin tähän astinen bb -urakka sujunut aika tasasen varmasti ilman suurempia ylläreitä tai mokia, mutta samalla on ihmeellistä että kuitenkin on herättänyt hyvin paljon agressiivista inhoa.hmm outoa.Ehkä Kädlinin se jokin karisma vaan ärsyttää.BB 3.n Kadilla myös mystinen karisma saada lojaaleja kannattajia, mutta poiketen Kädliniin Kadi teki itsensä fanittamisen faneille haastavaksi yllättävillä töppäilyillä ja jatkuvilla känni örvellyksillä. On Kädlinissäkin sitä jotakin mutta onko karisma hänellä niin kova että se kestäisi typpäilyt ja känniääliöinnit samalla tavalla kuin Kadilla, ehkä ei mutta hyvä näin eli toivottavasti ei loppusuoralla ala töppäilemään .. :thumbsup

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Taika » 22 Marras 2009 02:03

Kätlin on inhokkina etusivun äänestyksessä alettuaan saamaan viikko sitten huomattavasti enemmän miinusääniä, kuin normaalisti. Muutama päivä sitten Esa on myös alkanut saada inhokkiääniä paljon enemmän. Kumpikaan ei ole tällä viikolla tehnyt mitään mullistavaa talossa. Ilmeisesti ihmiset äänestävät nyt + ja - äänillä voittajaa ja kakkosta kahdesta viimeisestä BB-asukkaasta. Tosi reilua, kun siellä on vielä kämppä täynnä jengiä!

Kätlin on huomionhakuinen ja itsekäs, joo. Mutta Kätlinin itsekkyys on myös ns harmitonta lajia. Toisin sanoen hänen itsekkyys kohdistuu juttuihin omasta itsestään tai keimailuun keskipisteenä ja kehujen kalasteluun. Hän ei esimerkiksi varaa itselleen ensimmäisenä tiettyjä juomia/ruokia tai vaadi itselleen vaikka satiinilakanoita ja toisille vaahtomuovia. Tietyn asteinen pässeily käytöksessä ei ole toisilta pois, se on korkeintaan vähän ärsyttävää tai huvittavaa, big deal.

Totta kai joillekin Kätlin on se ihan aito ja oikea inhokki, koska ihmiset ja mielipiteet ovat erilaisia. Mutta että Kätlin olisi ihan oikeasti inhottavin henkilö suurimman osan mielestä tällä hetkellä talossa? :hahaha:
Kuva

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja rink » 22 Marras 2009 07:52

Dimma kirjoitti:
rink kirjoitti:
Samalla tavalla voi tietysti suhtautua mitä tahansa nämä muutamat kirjoittaa. Oma asenne on negatiivinen ihan kaikesta ja sitten valitellaan muutaman kirjoittajan liian puolueellisesta näkemyksistä. :lol:
Kiitos positiivisesta palautteestasi, Rink. Yritän ottaa oppia positiivisuudestasi. :mrgreen:
Ole hyvä. Olisin tietysti selvemminkin voinut kompata. ;)
--
Oikeastaan ainostaan hiukan muuttunut käytös (kärkkäämin sanonut esim. Tonille) matkan jälkeen voisi olla syynä inhokkiäänien määrän kasvuun. Taitaa tosiaan olla tämänkertaisen BB urakan lopun läheisyys on syynä siihen, että ennakkosuosikkien miinusääni -määrää.

Jokerin kaltaisten, joka asioista ja vieläpä perusteettomasti valittavan, antifanien uskottavuus on tippunut pohjalukemiin eli selitys siitä ,että Kätliniä hehkutettaisiin liikaa ei mene enää lävitse.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Silencio » 22 Marras 2009 12:05

Taika kirjoitti:Kätlin on inhokkina etusivun äänestyksessä alettuaan saamaan viikko sitten huomattavasti enemmän miinusääniä, kuin normaalisti. Muutama päivä sitten Esa on myös alkanut saada inhokkiääniä paljon enemmän. Kumpikaan ei ole tällä viikolla tehnyt mitään mullistavaa talossa. Ilmeisesti ihmiset äänestävät nyt + ja - äänillä voittajaa ja kakkosta kahdesta viimeisestä BB-asukkaasta. Tosi reilua, kun siellä on vielä kämppä täynnä jengiä!
Tuota etusivun inhokkiäänestystä olen vähän itsekin ihmetellyt varsinkin kun siellä on talossa vielä mm. Toni, Dana ja Esa. Nämä kolme sosiaalisesti täystumpeloa menevät minun mielestäni inhotuksessa kirkkaasti Kätlinin ohi.

Veikkaampa että saattaa Kätlinin ulkokuorella olla suurin syy että hän on ykkösenä tuolla etusivulla, tiedän paljon naisia jotka eivät voi sulattaa sitä että joku on heitä kauniimpi (ja mukavampi). Dana on hyvä esimerkki siitä.

Tänään nähdään myös se miten hyvin BB-Blazan suosikkiäänestys pitää paikkaansa. Viime vuonna Tero oli aivan suvereeni ykkönen täällä muutaman ihmisen manipuloinnin ansiosta ja mites kävi, näyttäisi toistuvan sama kaava tänäkin vuonna. ONNEA KÄTLIN!

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Mama » 22 Marras 2009 12:21

En kyllä minäkään ymmärrä etusivun inhokkiäänestyksessä Käpän ykkössijaa. Kyllä Käpälle finaalipaikka on selvä, ja that`s it.

Käpä on aiheuttanut tällä kaudella selkeän kahtiajaon. Hänestä joko tykätään (ja toiset tykkää ihan hirmuisenvaltavanjättimäisen paljon) tai sitten ei sitten niin yhtään. Kukin ihminen näkee Käpän tekemiset omalla tavallaan, ehkä osittain omaa elämänkokemustaan peilaten.
Mulla on Käpästä tällä hetkellä melkoisen ristiriitaiset ajatukset. Muutamat asiat ärsyttää hänessä taas, mutta toisaalta.. niin.. kyllä mä ehkä voiton myös Käpälle.

Kova koulu tämä BB on varmasti Käpälle ollut, kun hän jälkikäteen ehtii rauhoittua miettimään kaikkea kokemaansa ja kuulemaansa. Käpälle on ehkä eniten tullut palautetta käytöksestä, sellaista palautetta, joka ei ehkä häntä yllätä, mutta toisaalta sitä on tullut niin paljon, että kyllä se miettimään pistää.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Evalds » 22 Marras 2009 12:31

Ainoa iso negatiivinen asia virolaisen voitossa on se seikka, että hänen voittonsa EI TUO MITÄÄN UUTTA, hän sellainen hieman yksinkertainen, peruskiva, bilehiiri, ja ok-ihminen joita ovat olleet mm. Sauli, Mira ja Ansku.Toki on nyanssieroja, mutta vähän.

Toisaalta erikoisen ihmisen voitto BB:ssä vääristäisi kuvaa skabasta ja ohjelmasta, ja antaisi lisäarvo ohjelmalle ja tuotannolle ja sitä EN missään nimessä halua. Tämän ohjelman ydin on sen ennakoitavuus ja paskuus, eli tätä ohjelmaa pitää haukkua ja ivata, siinä se juju on :D

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 22 Marras 2009 12:36

Sanoisin että syy inhokkiäänten määrän kasvuun suosituilla asukkailla on puhtaasti lopun lähestyminen. Kun aiemmin inhokiksi on valittu jokin ärsytystä herättänyt asukas niin finaalin lähestyessä annetaankin se inhokkiääni sille oman suosikin pahimmalle vastustajalle.

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Dimma » 22 Marras 2009 12:45

rink kirjoitti:
Dimma kirjoitti:
rink kirjoitti:
Samalla tavalla voi tietysti suhtautua mitä tahansa nämä muutamat kirjoittaa. Oma asenne on negatiivinen ihan kaikesta ja sitten valitellaan muutaman kirjoittajan liian puolueellisesta näkemyksistä. :lol:
Kiitos positiivisesta palautteestasi, Rink. Yritän ottaa oppia positiivisuudestasi. :mrgreen:
Ole hyvä. Olisin tietysti selvemminkin voinut kompata. ;)
--
Oikeastaan ainostaan hiukan muuttunut käytös (kärkkäämin sanonut esim. Tonille) matkan jälkeen voisi olla syynä inhokkiäänien määrän kasvuun. Taitaa tosiaan olla tämänkertaisen BB urakan lopun läheisyys on syynä siihen, että ennakkosuosikkien miinusääni -määrää.

Jokerin kaltaisten, joka asioista ja vieläpä perusteettomasti valittavan, antifanien uskottavuus on tippunut pohjalukemiin eli selitys siitä ,että Kätliniä hehkutettaisiin liikaa ei mene enää lävitse.
Nyt jäi kyllä minulle epäselväksi, olitko kommenteillasi tarkoittanut tölväistä minua vai Jokeria, mutta olkoon. Sarkastinen vastaukseni oli siksi, koska luulin sinun viittaavan negatiivisuudesta minuun. Oli miten oli. :cheers Nevö maind! Jatketaan taistoa ...
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

naamari
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Marras 2009 22:25

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja naamari » 22 Marras 2009 12:51

kätlinin inhoajat koostuvat lähinnä suomalaisista rumemmista naisista jotka kokevat kätlinin uhkana ja ehkä kateuttakin löytyy :lol:

kätlinfanit taas ovat pääosin miehiä koska suomessa harvoin näkee noin kauniita naisia.

simple :thumbsup

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Widing » 22 Marras 2009 12:53

naamari kirjoitti:kätlinin inhoajat koostuvat lähinnä suomalaisista rumemmista naisista jotka kokevat kätlinin uhkana ja ehkä kateuttakin löytyy :lol:

kätlinfanit taas ovat pääosin miehiä koska suomessa harvoin näkee noin kauniita naisia.

simple :thumbsup
Kyllä tällä foorumilla ihan miehetkin Kätliniä "inhoavat", kaikki tällä palstalla ei toisia ulkonäön perusteella arvostele, jotkut kyllä varmasti niinkin tekevät. Tuskin naisetkaan sen takia Kätliniä vihaavat koska hän on niin "kaunis", Kätlinissä on sellaisia piirteitä joista monet ei tykkää, turha sitä on aina pistää kateuden piikkiin.
Mulkero.

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Dimma » 22 Marras 2009 12:58

Evalds kirjoitti:Ainoa iso negatiivinen asia virolaisen voitossa on se seikka, että hänen voittonsa EI TUO MITÄÄN UUTTA, hän sellainen hieman yksinkertainen, peruskiva, bilehiiri, ja ok-ihminen joita ovat olleet mm. Sauli, Mira ja Ansku.Toki on nyanssieroja, mutta vähän.

Toisaalta erikoisen ihmisen voitto BB:ssä vääristäisi kuvaa skabasta ja ohjelmasta, ja antaisi lisäarvo ohjelmalle ja tuotannolle ja sitä EN missään nimessä halua. Tämän ohjelman ydin on sen ennakoitavuus ja paskuus, eli tätä ohjelmaa pitää haukkua ja ivata, siinä se juju on :D
Kyllä näissä selviä eroja on minun mielestäni, Mira tuo edelleen inhonväristyksiä :madone: ja Anskun tyhmyys oli aikanaan tosi tosi ärsyttävää :whois: . Sauli oli kiva, sosiaalinen, lämmin ja jees kaikin tavoin, myös riittävästi fiksu, ja samoja juttuja näen Kätlinissä. Viihtyisin sekä Saulin että Kätlinin seurassa - siinä onkin minun tärkein kriteerini, pitäisinkö itse heidän seurastaan. Heidän kanssaan kolme kuukautta talossa olisi siedettävää, saattaisi olla jopa vallan hauskaa.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Joanna » 22 Marras 2009 12:59

Heh heh hee, on taas jäänyt tämä Kätlin-ketju vähän vähemmälle lukemiselle sattuneista syistä. Onkohan millään kaudella ollut yhtä puhuttavaa henkilöä, kuin Kätlin on nyt? Kävin huvikseni lueskelemassa noiden menneiden kausien keskustelua herättäneiden asukkaiden ketjuja, ja missään ketjussa ei kauden aikana ole kertynyt niin paljon sivuja kuin tässä. (Cheryll 75 sivua, Kadi 66 sivua, Mira 47 sivua jne...). Tiedä sitten, johtuuko suurin osa juupaeipäs-väittelyistä vai siitä, että Kätlinistä riittää puhuttavaa.

Oma mielipiteeni on edelleen, että Kätlin on kaunis, mukava, hyväsydäminen ja positiivinen persoona. Ne ovat hyviä piirteitä ihmisessä (ja tietenkin myös BB-asukkaassa), mutta eivät tuo mitään sen kummempaa viihdettä. Kätliniä on ihan mukava seurailla dailyissa ja livessä pieniä pätkiä, mutta pidempi seuraaminen ei tuo oikeastaan mitään uutta. Enemmän Kätlinistä irtoaa viihdettä tällä foorumilla. :)

Kätlin on kuitenkin käyttäytynyt talossa hyvin, pitänyt periaatteistaan kiinni ja ollut alusta saakka, joten eiköhän tämä tyttö finaaliin kuulu.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Dimma » 22 Marras 2009 13:01

naamari kirjoitti:kätlinin inhoajat koostuvat lähinnä suomalaisista rumemmista naisista jotka kokevat kätlinin uhkana ja ehkä kateuttakin löytyy :lol:

kätlinfanit taas ovat pääosin miehiä koska suomessa harvoin näkee noin kauniita naisia.

simple :thumbsup
Sattumalta olen nainen, ja sattumalta itsetuntoni sietää erinomaisesti kauniin kanssakulkijan, jos sisäinen valo on tällä kaunottarella oikeanlainen. Kätlinilla on.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

Orafos
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Syys 2008 14:20

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Orafos » 22 Marras 2009 13:46

Kätlin veti taas "miksi sä suutut" -kortin esiin järjestäessään ensin riidan omalla typeryydellään Tonin kanssa. Way to go.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kätlin

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Marras 2009 13:52

Joanna kirjoitti:Onkohan millään kaudella ollut yhtä puhuttavaa henkilöä, kuin Kätlin on nyt? Kävin huvikseni lueskelemassa noiden menneiden kausien keskustelua herättäneiden asukkaiden ketjuja, ja missään ketjussa ei kauden aikana ole kertynyt niin paljon sivuja kuin tässä. (Cheryll 75 sivua, Kadi 66 sivua, Mira 47 sivua jne...). Tiedä sitten, johtuuko suurin osa juupaeipäs-väittelyistä vai siitä, että Kätlinistä riittää puhuttavaa.
Kätlin kyllä herättää ihmisissä tunteita varsin kiitettävästi. Kuva Siis ehdottomasti hyvä BB-asukas!

Foorumin suosio ja käyttäjämäärä kasvaa vuosi vuodelta, ja viestejä tulee luonnollisesti enemmän.

Eniten keskustelua herättäneet asukkaat jokaiselta kaudelta:

Perttu - 18 sivua (519 viestiä)
Mira - 47 sivua (1407 viestiä)
Kadi - 66 sivua (1964 viestiä)
Cheryll - 75 sivua (2221 viestiä)
Kätlin - 89 sivua (2660)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”