Esa A. Seuranen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja NoGo » 26 Marras 2009 21:10

Leuka ja Putin jr. kannattaa Eskua?!? Kaikkea sitä... :|

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Sun » 26 Marras 2009 21:48

NoGo kirjoitti:Leuka ja Putin jr. kannattaa Eskua?!? Kaikkea sitä... :|
Näin on näkkileipä. Esa vaan kerää mitä moninaisimpien ihmisten kannatuksen. Tämä on kova paikka Jani Toivolalle alusta loppuun saakka.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja VeePee » 26 Marras 2009 22:34

Joo pitihän tämäkin nähdä että IHQ-Sale laittaa lusikkansa soppaan ja kiihottaa fanikuntaansa Esa A:ta vastaan.

Tietenkin Sauli ei pidä Esa A:sta koska Esa A on täydellinen vastakohta Saulille. Sauli ei omannut minkäänlaisia mielipiteitä taas kun Esa A on mielipiteen mies henkeen ja vereen. Esa A ei tingi periaatteistaan ja on ehdoton mutta silti Esa A ei ole joutunut yhteenkään konfliktitilanteeseen BB:ssä.

Vaikka Sauli nyt lirkutti ja oli muutenkin ihana niin siihen se sitten jäikin. Esa A sentään on osoittanut olevansa jatkossaolemisen arvoinen. Esa A on ollut Kätlinin kanssa tälläkaudella häätöuhan alla useampaan otteeseen kuin kukaan muu asukas IKINÄ. Esa A ei ole kertaakaan ollut edes vaarassa pudota vaan on aina ollut ykkösenä plussapongoissa äänestyksissä. Mistä tämä kertoo muustakaan kuin siitä että BB-kansa on suosikkinsa valinnut.

Esa A tulee olemaan erittäin vahva suosikki voittamaan tämänkauden BB:n ja siihen ei mitkään Saulit ja muut voi tehdä mitään. Näin tässä tulee käymään ja tähän on Saulimen turha inttää mitään ihqussa blogissaan.

Se että Esa A on nyt alkanut sosiaalisemmaksi kuin koskaan aiemmin johtuu vaan siitä raakasta tosiasiasta että BB-talossa on neljä henkilöä jotka tulevat toistensa kanssa erittäin hyvin toimeen. Esa A on saanut lisää tilaa itselleen senjälkeen kun talosta lennähti pihalle nämä möykkäävät Sampot ja Danat sekä äijävoimalla tilaa vieneet Toni ja Sami.

Ja so what jos Esa ei voita tämänvuoden BB:tä? Esa A tuntuu ilmaisseen aika hyvinkin sen että häntä ei haittaa vaikka ei voittaisi BB:tä.

Avatar
Boz
Television orja
Viestit: 756
Liittynyt: 15 Elo 2007 02:12

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Boz » 26 Marras 2009 22:53

realityfan kirjoitti:
pinni kirjoitti: Toivottavasti tyttöystävä on finaalissa ja onhan se tietysti :in love:
Esku on monesti sanonut, että hänen tyttöystävänsä on 150 cm pitkä. Kickoff lähetyksessä olin huomaavani Esan halaavan lyhyttä naista. Eli jos tyttis uskalsi kickoffiin tulla, niin eiköhän hän tule finaaliinkin.
Kyllä se tyttis näkyy selvästi tuossa kickoffissa, täsmää kyllä tähän toimittajan kuvaan facebookissa. Esa ilmeisesti tykkää lyhyemmistä naisista kun kerran Tuijaankin leimaantui niin vahvasti.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja NoGo » 26 Marras 2009 22:57

Turha Saulin jutuista on ressata. Se "mies" kannattaa erilaisuuden hyväksymistä just niin kauan kuin se liittyy poikarakkauteen ja sen jälkeen voikin hyvillä mielin tuomita erilaisia Seiskan ja vastaavien mandaatilla.

Mitäköhän mä tuossakin tyypissä silloin näin hyvinä puolina? Kai se oli vaan se Kadin kamaluus... :|

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 26 Marras 2009 22:59

NoGo kirjoitti:Mitäköhän mä tuossakin tyypissä silloin näin hyvinä puolina? Kai se oli vaan se Kadin kamaluus... :|
Mietin tänään ihan samaa ja tulin samaan johtopäätökseenkin (olisin halunnut Nikon voittoa, vaikka ei sekään näin jälkikäteen ajateltuna mikään ihmeellinen heppu ollut). Ihan Saulin takia toivon Esan voittoa, vaikka noin muuten onkin aika sama kuka noista neljästä voiton vie. Esa tekisi formaatille erittäin hyvää ja antaisi näille tyhjäpäillekin vähän esimerkkiä siitä millaisia ominaisuuksia BB-voittajassa voisi myös olla.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 26 Marras 2009 23:46

VeePee kirjoitti: Se että Esa A on nyt alkanut sosiaalisemmaksi kuin koskaan aiemmin johtuu vaan siitä raakasta tosiasiasta että BB-talossa on neljä henkilöä jotka tulevat toistensa kanssa erittäin hyvin toimeen. Esa A on saanut lisää tilaa itselleen senjälkeen kun talosta lennähti pihalle nämä möykkäävät Sampot ja Danat sekä äijävoimalla tilaa vieneet Toni ja Sami.

.
Joo Esa on kyllä parantanut, ei enään reagoi niin paljon kuin ennen toisten keskusteluavauksiin möläyttämällä jotain tylyjä sarkastisia kommenttaja ja vastauksia kun joku otaa häneen kontaktia.Tämän lisäksi Esa on näyttänyt monesti aavistuksen verran hymyilevän ja seuraavan katseella äänessä olevaa kun kuuntelee toisten keskusteluja eli jotenkin näyttää haluavansa olla läsnä tilanteessa.

bb2009
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2009 16:19

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja bb2009 » 27 Marras 2009 01:58

Cale kirjoitti:
bb2009 kirjoitti: Alkoholi on kohtuu käytössä hyvä rentoutumiskeino. En ymmärrä tälläistä totaalista kieltäytymistä...
Minä taas en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä jokaisen ihmisen on pakko ottaa alkoholia. Eiköhän se ole jokaisen ihan oma asia, ottaako vai ei.
Olet oikeassa se on täysin hänen oma asiansa. Mutta shampanjalasi ja pari olutta ei tee kenellekään pahaa, joten miksi siitä pitää kokonaan kieltäytyä? Mielestäni tuo on vain typerä asenne. Jollain tavalla halutaa esittää, että katsokaa kun minä en juo tippaakaan. Huomiotako sillä haetaan
Esa A on aivan liian ylimielinen vaikka mikään ei oikeuta siihen.
Miksi Esa on mielestäsi ylimielinen? Siksikö, että hän sanoo asiat suoraan ja rehellisesti?
Tapa millä hän katsoo muita ja millä tavalla hän arvostelee muita. Hän puhuu kuin joku yli-ihminen "hiljentykää kansa, minä kerron nyt teistä totuuden".
Esa ei todellakaan ole täydellinen ja Esa ei ole tämän kauden paras asukas.
Ei kai kukaan Esaa ole täydelliseksi sanonutkaan, ainakaan tosissaan? Ja se on ihan oma mielipiteesi, että Esa ei ole tämän kauden paras asukas. Minun mielestäni hän on.
Aivan oikein, kukaan ei ole täydelliseksi sanonut, toivottavasti hän myös itse ymmärtää sen ja ei niin paljon puuttuisi muihin ihmisiin ja erityisesti niiden puutteisiin. "Koska olet sitä ja tätä, etkä sen takia pysty siihen." Kuvittelee olevansa paljon enemmän kuin mitä on. Tai sitten kyse siitä, että häntä harmittaa omat puutteensa niin paljon, että häntä helpottaa, kun voikin etsiä huonoja puolia muista ihmisistä? Huono itsetunto?
Jos kuvitellaan asiaa niin, että talossa olisi ollut 20 ESA A:n tyylistä persoonaa ja yksi näistä "Esoista" olisi kisan sitten voittanut. Niin olisiko silloin tämä kausi ollut parhaimmillaan jos verrataan, että talossa olisi ollut esim. 20 Samin tyylistä ihmistä tai 20 Kätlinin tyylistä ihmistä?
Ei tietenkään? Ideahan Big Brotherissa on juuri laittaa taloon mahdollisimman paljon erilaisia persoonia.
Okei otetaan toinen esimerkki, kun tuo ei selkeästi mennyt oikealla tavalla perille. Kuvitellaan asiaa niin, että voisit seurata kauden aikana vain yhtä henkilöä kerralla, mutta saat valita kenet tahansa talosta. Miten musta tuntuu, että et olisi ainakaan eniten seurannut Esa A:n tekemisiä, koska hän ei tuota tarpeeksi viihdearvoa? Ohjelma siis menisi tylsäksi, jos vain Esaa seuraisi? Mutta entä jos valitsetkin jonkun muun asukkaan, niin varmasti viihtyisit paremmin? Eli haluan tässä vähän kyseenalaistaa niitä syitä millä Esa nousisi kaikkien muiden yläpuolelle? Mielestäni positiivisia asioita ei ole hirveästi Esassa, muuta kuin suorapuheisuus ja asiallinen käytös. Mutta hänestä puuttui värikkyyttä, persoonallisuutta, hauskuutta, sosiaalisuutta, viisautta, iloisuutta ja mukavuutta, jos verrataan näitä asioita muihin asukkaisiin. Eikä kaikki muut asukkaat olleet edes niitä känniääliöitä.Välillä tuntuu myös siltä, että Esa ei ole suosikki itsensä takia vaan muiden takia. Muut ihmiset ottivat ajasta kaiken irti, Esa oli tapettina tapetin paikalla = virheiltä vältyttiin?

Se tyytytämätön perusilme mikä Esalla aina on (suupielet alaspäin) huokuu kyllä täysin sen persoonasta. Voi kun ihmiset vain sen ymmärtäisivät.
Kysehän voi olla yhtälailla siitä, että sinä et vain ymmärrä Esaa, eikö? ;)
Ymmärrän kyllä Esaa, mutta en pidä hänestä. Tuntuu, että Esa luulee olevansa paljon fiksumpi kuin nuo muut ja haluaa osoittaa mallikansalaisuutensa myös sillä tavalla, ettei koske alkoholiin yhtään. Samaan aikaan se seuraa muita ihmisiä ja keskittyy pääosin heidän puutteiisiin, mutta onko hän koskaan puhunut avoimesti omista puutteistaan, jos kerran on niin rehellinen? Ja missä asioissa hänen pitäisi parantaa itseään ja omaa elämäänsä? Mielestäni hänellä on ihan yhtä paljon ellei jopa enemmän oppimista omassa elämässään kuin muilla asukkailla omissaan. Ja hänen olisi aika tutkiskella muutama viikko ihan vain itseään. Ja minusta tuntuu, että Esa peilaa muita ihmisiä ja heidän persoonaa omaansa ja kertoo sitten heille, missä asioissa heidän pitää parantaa, jotta saavat epäkohdat kuntoon, mitkä hänessä on kunnossa. (mukamas) Ja nimenomaan siksi, että Esa luulee olevansa ns. mallikansalainen.

Ei ole olemasta mitään oikeaa tapaa elää tätä elämää, joten Kätlin voi elää ihanan elämän kuolemaan asti juuri tuollaisena ihmisenä kuin hän juuri nyt on. Minä en muuttaisi hänessä mitään, en edes niitä huonoja asioita. Koska nekin asiat ovat huonoja todennäköisesti vain minun mielestäni.

Paljon huonommin voi lopulta käydä Esalle tai sitten hän elää tällä hetkellä juuri sitä elämää mikä sopii hänelle ja on sinut itsensä kanssa. Kunhan vain yrittäisi ymmärtää, että ehkä muutkin elävät nyt omaa elämäänsä ja ovat vähintään yhtä sinuja itsensä kanssa myös!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Marras 2009 02:17

bb2009 kirjoitti:
Cale kirjoitti:Minä taas en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä jokaisen ihmisen on pakko ottaa alkoholia. Eiköhän se ole jokaisen ihan oma asia, ottaako vai ei.
Olet oikeassa se on täysin hänen oma asiansa. Mutta shampanjalasi ja pari olutta ei tee kenellekään pahaa, joten miksi siitä pitää kokonaan kieltäytyä? Mielestäni tuo on vain typerä asenne. Jollain tavalla halutaa esittää, että katsokaa kun minä en juo tippaakaan. Huomiotako sillä haetaan
Muistaakseni Esa on joskus sanonut, että hän on kyllä juonut alkoholia ja voisi periaatteessa sitä ainakin ruoassa nauttia nytkin, mutta hänestä on vaan helpompi kutsua itseään absolutistiksi, koska se varmemmin vaientaa kaikki utelijat ja asiasta jankkaajat. Ja mitä asenteisiin tulee, niin mielestäni on typerä asenne, jos ei hyväksy toisen henkilökohtaista ratkaisua jonkun sellaisen asian suhteen, joka ei itseensä ja omaan olemiseensa vaikuta pätkääkään.
Okei otetaan toinen esimerkki, kun tuo ei selkeästi mennyt oikealla tavalla perille. Kuvitellaan asiaa niin, että voisit seurata kauden aikana vain yhtä henkilöä kerralla, mutta saat valita kenet tahansa talosta. Miten musta tuntuu, että et olisi ainakaan eniten seurannut Esa A:n tekemisiä, koska hän ei tuota tarpeeksi viihdearvoa? Ohjelma siis menisi tylsäksi, jos vain Esaa seuraisi?
Tätähän ei nyt minulta kysytty, mutta minä ainakin valitsisin nimenomaan Esan. Lähes kaikki kunnolliset syvällisemmät ja sisältöä omaavat keskustelut ovat käyty Esan ja jonkun toisen välillä. Minä kuuntelen ja katselen paljon mieluummin kunnon keskustelua, kun porealtaassa hillumista tai yleistä juhlimista. Tämähän on vaan minun mielipiteeni, mutta Esan jotkut keskustelut ovat olleet sitä parasta viihdettä minulle tällä kaudella. Siksi pidänkin tästä viikosta, kun asukkaita on vain neljä ja keskustelut ovat täten helpompia seurata, kun ei ole liikaa ihmisiä huutelemassa toistensa päälle. Esalta löytyisi sitten vastapainoksi paljon niitä tylsiä hetkiäkin, mutta enhän mä koko päivää sitä 24/7:aa ehtisi katselemaankaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 27 Marras 2009 02:18

bb2009 kirjoitti:Olet oikeassa se on täysin hänen oma asiansa. Mutta shampanjalasi ja pari olutta ei tee kenellekään pahaa, joten miksi siitä pitää kokonaan kieltäytyä? Mielestäni tuo on vain typerä asenne. Jollain tavalla halutaa esittää, että katsokaa kun minä en juo tippaakaan. Huomiotako sillä haetaan
Samalla perusteella voisi kritisoida myös sitä ettei polta tupakkaa. Ei se savuke silloin tällöin tee kenellekään pahaa joten miksei voi seurassa polttaa muiden iloksi. Täydellinen polttamattomuus on typerää, halutaan vaan esittää että minä olen parempi kun olen savuton. Huomiotako sillä haetaan?

Myös kasvissyönnin voisi ottaa käsittelyyn. Ei se pihvi silloin tällöin tee kenellekään pahaa joten miksi siitä pitäisi kokonaan kieltäytyä? Lihan syömättömyys on vain typerä asenne. Jollain tavalla halutaan esittää, että katsokaa kun minä syön vain kasviksia. Huomiotako sillä haetaan?

Avatar
Cale
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 29 Syys 2009 17:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Cale » 27 Marras 2009 02:26

Zygerö kirjoitti: Tätähän ei nyt minulta kysytty, mutta minä ainakin valitsisin nimenomaan Esan. Lähes kaikki kunnolliset syvällisemmät ja sisältöä omaavat keskustelut ovat käyty Esan ja jonkun toisen välillä. Minä kuuntelen ja katselen paljon mieluummin kunnon keskustelua, kun porealtaassa hillumista tai yleistä juhlimista. Tämähän on vaan minun mielipiteeni, mutta Esan jotkut keskustelut ovat olleet sitä parasta viihdettä minulle tällä kaudella. Siksi pidänkin tästä viikosta, kun asukkaita on vain neljä ja keskustelut ovat täten helpompia seurata, kun ei ole liikaa ihmisiä huutelemassa toistensa päälle. Esalta löytyisi sitten vastapainoksi paljon niitä tylsiä hetkiäkin, mutta enhän mä koko päivää sitä 24/7:aa ehtisi katselemaankaan.
Amen! Tämä on täysin kuin minun kirjoittamani. Taisi olla tuolla daily -ketjussa, missä mainitsin, että en ole lokakuun alun jälkeen juurikaan dailyja katsonut, mutta tällä viikolla juuri siksi, että Esa on päässyt paljon enemmän ruutuun ja siellä ei Danat ja Sampot huutele joka jutun päälle. Joidenkin mielestä tämä viikko toki on tylsä, mutta itse olen kyllä nauttinut aika paljon tähän mennessä, pääosin Esan takia.
Esa A! [smilie=a_goodjob.gif]

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Karhu » 27 Marras 2009 03:29

bb2009 kirjoitti:Jos kuvitellaan asiaa niin, että talossa olisi ollut 20 ESA A:n tyylistä persoonaa ja yksi näistä "Esoista" olisi kisan sitten voittanut. Niin olisiko silloin tämä kausi ollut parhaimmillaan jos verrataan, että talossa olisi ollut esim. 20 Samin tyylistä ihmistä tai 20 Kätlinin tyylistä ihmistä?
bb2009 kirjoitti:Okei otetaan toinen esimerkki, kun tuo ei selkeästi mennyt oikealla tavalla perille. Kuvitellaan asiaa niin, että voisit seurata kauden aikana vain yhtä henkilöä kerralla, mutta saat valita kenet tahansa talosta. Miten musta tuntuu, että et olisi ainakaan eniten seurannut Esa A:n tekemisiä, koska hän ei tuota tarpeeksi viihdearvoa? Ohjelma siis menisi tylsäksi, jos vain Esaa seuraisi? Mutta entä jos valitsetkin jonkun muun asukkaan, niin varmasti viihtyisit paremmin?
Jos nyt vielä kirjoittelet tälle foorumille uudemman kerran, niin älä nyt sentään enää kolmatta kertaa jaksa toistaa tätä samaa vanhaa, aiempienkin kausien aikana useaan otteesen tyrmättya, argumentaatiovirhettä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Marras 2009 05:41

tuusannuuska kirjoitti:
NoGo kirjoitti:Mitäköhän mä tuossakin tyypissä silloin näin hyvinä puolina? Kai se oli vaan se Kadin kamaluus... :|
Mietin tänään ihan samaa ja tulin samaan johtopäätökseenkin (olisin halunnut Nikon voittoa, vaikka ei sekään näin jälkikäteen ajateltuna mikään ihmeellinen heppu ollut). Ihan Saulin takia toivon Esan voittoa, vaikka noin muuten onkin aika sama kuka noista neljästä voiton vie. Esa tekisi formaatille erittäin hyvää ja antaisi näille tyhjäpäillekin vähän esimerkkiä siitä millaisia ominaisuuksia BB-voittajassa voisi myös olla.
Jeps. Niko olisi ansainnut sen voiton. Ja minä, kun pidin Salea hyvänä tyyppinä kuitenkin kauden aikana ja jälkeenkin ja nyt sitten vaikuttaa noin ahdasmieliseltä, kun Esa A on monissa kyselyissä vahvin voittajaehdokas. :x Mutta, ettei tämä viesti mene ihan pelkäksi Saulin ihmettelemiseksi niin Esa A:n tyttöystävä lienee finaalissa myöskin. Luulen, että Esa A:n piti nimenomaan suojella tämän henkilöllisyyttä tarkkaan sen ajan mitä Esa A talossa oleskeli. Faktahan on se, ettei Eskun tyttis voi mitenkään olla niin piilossa, ettei häntä joku paparazzi jossain vaiheessa saa kameran filmille. Ja luonnollisesti, kunhan henkilöllisyys on saatu selville niin ruvetaan etsimään/katselemaan mitä tytön menneisyydessä on tapahtunut. Tziisus kreisi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Blangis
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Marras 2009 07:37

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Blangis » 27 Marras 2009 05:58

IInes kirjoitti: Mutta mitä tulee väitteeseesi, että Esa on melko tavallinen häiskä, niin siinä olen eri mieltä, koska en näe ympärilläni hänen laisiaan suurin joukoin.
Kaikkihan on tietenkin suhteellista. Mutta jos ajatellaan sellaista hypoteettista käsitettä kuin suomalaisen luonteen mediaani, voitaneen aika levollisin mielin todeta vaikkapa mainitsemieni tämänvuotisten BB-asukkien Ninon ja Antin olevan siitä rutkasti Esaa kauempana.

Eli: sellainen Esa-fanitus, joka uhoaa kaikkien muiden asukkaiden olevan paljolti samanlaisia ja vain sankarinsa erottuvan joukosta, ei kyllä juurikaan perustu todellisuuteen.

Avatar
AllEyes
Juonittelija
Viestit: 190
Liittynyt: 09 Loka 2009 09:08

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja AllEyes » 27 Marras 2009 08:37

AllEyes kirjoitti:Loppusuoralla ollaan juu. Myös fanien reaktioista ja vapaa-ajan harrasteista päätellen, tässä
yksi makupala (aiheutti kontrolloimattomatn pyrskähdyksen allekirjoittaneelle):
http://www.tackfilm.se/en/?id=1259238518012RA52

[smilie=a_bravo.gif]
Tässä toinen pätkä nettimualiman uumenista. Video ei ole ihan niin laadukas kuin ed. linkissä, mutta biisi on hyvä! :D

http://www.youtube.com/watch?v=wJjDUglTRVo

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 27 Marras 2009 10:47

Miksei Esa uskalla vieläkään heittäytyä täysillä mukaan? Kätlin pyysi eilen useita kertoja Esaa mukaan tanssimaan kun muut finalistit piti hauskaa tanssien, Esa tyytyi silti vain tarkkailemaan muiden menoa (ja sitä Kätlinin herkkupeppua).

Kun tuolla Kätlinin ketjussa jotkut peräänkuuluttaa jotain suurta kehitysnäytelmää niin mitenkäs Esa on kehittänyt omia puutteitaan mm sosiaalisissa taidoissa?
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja NoGo » 27 Marras 2009 10:52

Käpsytin kirjoitti:Miksei Esa uskalla vieläkään heittäytyä täysillä mukaan? Kätlin pyysi eilen useita kertoja Esaa mukaan tanssimaan kun muut finalistit piti hauskaa tanssien, Esa tyytyi silti vain tarkkailemaan muiden menoa (ja sitä Kätlinin herkkupeppua).
Luulen, että uskaltaisi mutta ei halua. Itsekään en tykkää tanssia kuin ns. klassisia tansseja. Perusjoraaminen on mielestäni sietämättömän typerän näköistä etten ainakaan selvin päin kehtaisi. Sanotaan niin, että se ei tuota minulle mitään iloa joten en sitä muiltakaan vaadi.
Kun tuolla Kätlinin ketjussa jotkut peräänkuuluttaa jotain suurta kehitysnäytelmää niin mitenkäs Esa on kehittänyt omia puutteitaan mm sosiaalisissa taidoissa?
Ei ehkä ole juuri mitenkään kehittänyt mutta en sano, ettei kannattaisi. Pystytkö sinä myöntämään, että Käpänkin kannattaisi tutkiskella käytöstään? Et. Linja pitää :mrgreen:

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 27 Marras 2009 11:11

NoGo kirjoitti:
Kun tuolla Kätlinin ketjussa jotkut peräänkuuluttaa jotain suurta kehitysnäytelmää niin mitenkäs Esa on kehittänyt omia puutteitaan mm sosiaalisissa taidoissa?
Ei ehkä ole juuri mitenkään kehittänyt mutta en sano, ettei kannattaisi. Pystytkö sinä myöntämään, että Käpänkin kannattaisi tutkiskella käytöstään? Et. Linja pitää :mrgreen:
Kun en vaadi sitä Kätliniltä niin en vaadi sitä Esaltakaan. Ihmiset kun ovat erilaisia. Kaikista ei voi pitää eikä tarvitsekaan pitää. :)
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Marras 2009 11:46

Blangis kirjoitti:Eli: sellainen Esa-fanitus, joka uhoaa kaikkien muiden asukkaiden olevan paljolti samanlaisia ja vain sankarinsa erottuvan joukosta, ei kyllä juurikaan perustu todellisuuteen.
No ei kai kukaan pelkästään tällä perusteella Esaa fanitakaan. Mutta rehellisyyden nimissä on sanottava, että tuo sinun argumenttisikin menee siinä hieman metsään, että haet sille perusteluja talon ulkopuolelta. Täällä ulkomaailmassa Esa voi todellakin olla lähempänä sitä normi-ihmistä kuin monet muut talossa. Mutta jos tarkastelee talon sisäistä dynamiikkaa, niin Esa erottuu kyllä siitä enemmistön normista, joka on bilettävät Onnela-pyrkyrit.

Jos jatketaan hypoteettisella tasolla, niin sanoisin, että siinä tapauksessa Esa ei erottuisi massasta juurikaan, jos talon eläminen olisi edes suhteellisen normaalia eikä viikosta toiseen bilettämistä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

ozzytherose
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 26 Syys 2008 00:18

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja ozzytherose » 27 Marras 2009 12:09

Käpsytin kirjoitti:Miksei Esa uskalla vieläkään heittäytyä täysillä mukaan? Kätlin pyysi eilen useita kertoja Esaa mukaan tanssimaan kun muut finalistit piti hauskaa tanssien, Esa tyytyi silti vain tarkkailemaan muiden menoa (ja sitä Kätlinin herkkupeppua).

Kun tuolla Kätlinin ketjussa jotkut peräänkuuluttaa jotain suurta kehitysnäytelmää niin mitenkäs Esa on kehittänyt omia puutteitaan mm sosiaalisissa taidoissa?
Onko tanssiminen jokin oletusarvo mukaanheittäytymiselle? Esalla on ollut mielestäni omat keinonsa heittäytyä mukaan. Ei kaikki juhlimaan mennessäänkään mene onnelaan ihkusti bilettämään, vaan voi mennä myös esimerkiksi johonkin pubiin jauhamaan niitä näitä.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja Widing » 27 Marras 2009 13:04

Hei, kaikki eivät pidä asukkaista jotka heittäytyvät väkisin keskelle ja haluavat huomiota, Esa ei sellainen ole ja saa sen takia varmasti paljon faneja. Itselleni sosiaalisuus ei ole sitä että heittäytyy bileissä lavalle ja alkaa joraamaan kännissä. Esa on tarjonnut tällä kaudella talon parhaat keskustelut, sekä selkeästi parhaat hetketkin.

Olisi formaatillekkin hyvä jos Esan kaltainen fiksu henkilö voittaisi, voisi vähän vaihtaa ihmisten mielipiteitä keskiverto BB-asukkaasta.
Mulkero.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Esa A.

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 27 Marras 2009 14:51

Käpsytin kirjoitti:
Kun en vaadi sitä Kätliniltä niin en vaadi sitä Esaltakaan. Ihmiset kun ovat erilaisia. Kaikista ei voi pitää eikä tarvitsekaan pitää. :)
Mutta onneksi Esasta pidetään ilman tanssimista ja naiseksi pukeultumista :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”