Aso Alanso

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Huhti 2010 15:38

Kaikki tahot tässä maassa eivät suhtaudu asekuviin netissä kovin ymmärtäväisesti.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: Miksi latasit asekuvia nettiin, BB-Aso?
29.4.2010 14:50 / MILLA LEINONEN, KUVA SEISKA Aso Alansolla on Facebook-sivuillaan kuvia, joissa mies tähtää aseella mustat aurinkolasit päässä. Seiska tenttasi Asolta, miksi.
Big Brother -voittaja Aso Alanso laittoi Facebook-sivuilleen asekuvia, joissa hän ampuu ilmakiväärillä. Seiska keskeytti Ason ja Sami Kallvikbackan Hesburger-ruokahetken Turussa ja halusi vastauksia.

Miksi sinulla on asekuvia netissä, Aso?

- Olen käynyt vapaa-ajalla kavereiden kanssa ampumassa, Aso selvittää.

Mitä te oikein ammutte?

- Tähtäämme viidenkymmenen sentin kolikkoon viiden metrin päästä.

No, onko tullut osumia?

- Pari kertaa. Olen tosin ehtinyt käydä vasta muutaman kerran, mutta aion jatkossakin käyttää vapaa-aikani siihen. Se on ihan kivaa.

Missäs olette pitänyt ampumakerhoanne?

- Keskellä metsää, missä ei ole ketään muita, Aso varmistaa.

Kiitos, ja kiiruhtakahaan Helsinkiin. Bileristeily alkaa kohta. Mukavaa reissua muuten.

- Kiitos vain, ja oikein hyvät jatkot ja vaput myös sinne.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Huhti 2010 18:01

hauskaa vappua!
Kuva

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Huhti 2010 18:07

^Toivottavasti Aso on 2.5 yhä täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Sami tai Toni Tapani olisi voinut lähteä mukaan henkiseksi tueksi.
OT: Mitenhän vanha Tuksun kuva on?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 29 Huhti 2010 18:31

^^ Ei ole tosiaankaan ihan nykyinen Tuksu kuvassa. :hahaha:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Huhti 2010 04:22

Tuossa kuvassa taitaa olla Tuksu vielä ihan nättinä vajaat kymmenen vuotta sitten. En huomaa tuossa edes kovin karmeita silikonitissejä joten kuva tosiaankin on melko vanha. :D
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Touko 2010 03:50

Seiskan Kääk! -juoru:
Seiska 17/2010, s. 13 kirjoitti: Viikon mustemaakarit: Tekstitatska sattui!
Big Brother -voittaja Aso Alanso sai tatuointiammattilaisfaniltaan Facebookissa viestin, jossa tämä kertoi haluavansa tehdä miehelle kuvan. Aso asteli liikkeeseen viime viikolla, ja nyt hänen vasenta kylkeään koristaa teksti, jossa lukee "Live to ride, ride to live" eli "Elä ajaaksesi, aja elääksesi".
-Idea tuli vasta liikkeessä. Tämä oli kolmas tatuointini ja sen tekeminen sattui hirvittävästi, Aso manaa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja calderyon » 04 Touko 2010 13:39

Seiska.fi kirjoitti:Aso haukkuu Johannan maan rakoon ja paljastaa vappukeikan oudot kuviot!

Aso Alanso kesti olla Johanna Tukiaisen seurassa muutaman tunnin, ennen kuin mies maksoi paikalliselle nuorukaiselle, että tämä heittäisi Ason 300 kilometrin päähän - kesken illan!


Kuva

Big Brother -voittaja Aso Alanso, 24, ei anna armoa kohublondi Johanna Tukiaiselle, 31. Kaksikon piti viettää vappu yhdessä, sillä heillä oli yhteinen keikka viikonloppuna Lapissa.

- Mua hävetti olla Johannan seurassa! Jo heti Helsinki-Vantaan lentokentällä tajusin asian. Lähdin sitten äkkiä karkuun ja hengailin Anette Latva-Piikkilän kanssa, Aso sanoo.

Iltaseitsemältä Ivalossa ongelmat jatkuivat.

- Lapissa ihmiset oli todella ihania, enkä ymmärtänyt Johannan käytöstä ja itsensä tyrkyttämistä ollenkaan. En jaksanut kuunnella sen juttuja ja huomasin, että muutkin ihmiset nauroivat hänelle, Aso kertoo.

"Johanna lähenteli"

Asolla ja Tukiaisella piti olla yhteinen mökki Ivalossa, mutta turkulaismies ei suostunut siihen.

- Johanna yritti saada mua yöpymään kanssaan, vaikka sanoin järjestäjille, että maksan kyllä vaikka omasta pussista, mutta haluan oman huoneen. Johanna vain jatkoi yrittämistä ja selitti, kuinka hauskaa meillä voisi olla.

- Ravintolassa juonsin noin kolme tuntia, ja Johanna yritti koko ajan saada meistä yhteiskuvia. Sanoin, etten halua yhteiskuviin! Sen lisäksi Johanna lähenteli. Ja kun vaihdoin pöytää, hän seurasi perässä, Aso puuskuu.

"Pelkäsin joutuvani mielisairaalaan"

Kello lähestyi jo puoltayötä.

- En pystynyt katsomaan Johannan esityksiä. Neljän tunnin Lappi-reissun jälkeen en jaksanut enää. Alkoi ahdistaa, ja jos olisin jäänyt samalle paikkakunnalle vielä yöksi, olisin joutunut mielisairaalaan, Aso tylyttää.

Silloin Aso kävi selittämässä ahdistuneisuutensa tilaisuuden järjestäjille, jotka kuulemma ymmärsivät asian laidan.

- Maksoin paikalliselle 18-vuotiaalle nuorukaiselle, että hän heittäisi minut Leville 300 kilometrin päähän. En sanonut Johannalle mitään ennen lähtöäni, Aso kertoo.

"En halua nähdä Tuksua enää koskaan"

Matka Ivalosta Leville ei mennyt kuitenkaan ihan putkeen.

- Autosta hajosi rengas, ja olin vasta kuuden aikaan aamulla perillä. Lauantai meni kuitenkin todella kivasti ja Levillä oli kovat bileet. Hengasin siellä Aneten, NRJ:n aamupoikien, Justiina Parkkolan ja Dj Jaban kanssa, Aso kertoo.

Ivaloon Aso menisi mielellään uudelle keikalle.

- Lappilaiset ovat ihania ihmisiä, ja minulle jäi paha mieli heidän puolesta. He toivat meille jopa ruusuja! Mutta Johannaa en halua nähdä enää. En työasioissa enkä vapaalla.

Mitä Johanna kertoo yhteisestä vappukeikasta Ason kanssa? Klikkaa Johannan blogiin!

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... vaatteita/
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Touko 2010 14:17

Realcowboy kirjoitti:^Toivottavasti Aso on 2.5 yhä täysissä ruumiin ja sielun voimissa.
Tämä arvioni oli siis todella lähellä totuutta. Hyvä kun Aso pääsi pakenemaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Touko 2010 00:03

Onneks Aso ei antautunut tolle... no, tolle. :roll:
a walking disaster

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Touko 2010 09:13

Soppa jatkuu.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: Johanna Tukiainen kieltää lähentelyn: Aso valehtelee

05.05.2010 08:12
Kohublondi tilittää Facebookissa BB-voittajan väitteitä, joiden mukaan yhteisellä työkeikalla olisi tapahtunut lähentelyä.


Vappuna kihlasormuksia lappilaisen Arton kanssa vaihtanut kohublondi on avautunut Facebookissa vappuaaton työkeikan tapahtumista.

Aso on kertonut julkisuudessa, kuinka Tukiainen lähenteli häntä työkeikan aikana ja houkutteli häntä jopa yhteiseen hotellihuoneeseen.

Tuoreen morsiamen mukaan miehen puheet ovat kuitenkin täyttä puppua.

– Siis mua ärsyttää ihmisten valehtelu ja Aso Alanso valehtelee!!! Olin Ivalossa vain laulukeikalla, olin ystävällinen häntä kohtaan ja tottakai olisin halunnut myös pari yhteiskuvaa meistä, kun kerran olin pyytänyt hänet yhteiselle keikalle, Tukiainen avautuu.

Kohublondi käyttää kyseistä mediaa myös kertoakseen, ettei ole yrittänyt saada BB-voittajaa samojen lakanoiden väliin. Samassa yhteydessä on myös oiva tilaisuus hehkuttaa uutta onnea.

– No eipä tässä ole mitään väliä eikä merkitystä Ason kommenteilla..... Mulla on tänään kihlajaisjuhlat Saariselällä. En viitsi kommentoida Ason kommentteja ollenkaan, olen pettynyt häneen (no eipä me edes puhuttu kuin muutamia lauseita keskenään) ja en todellakaan ole yrittänyt iskeä Asoa tai saada häntä kanssani...sänkyyn. Tiedoksi tämä ihanalle kihlatulleni Artolle!!!
(MTV3)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 05 Touko 2010 11:25

Mitenkä Aso voi olla lähes ainoa, joka ei ymmärtänyt tukiaiskeikkaan liittyviä riskejä? Neitohan on lillunut jatkuvalla syötöllä epämääräisessä julkisuudessa.

Molemmille 'artisteille' lööppijulkisuus on tärkeää. Aso on siinä suhteessa ollut jo liukumassa unhon yöhön. Olisiko tuossa ollut yhdistävä tekijä?

Ja hyvinhän kaikki meni: Aso on (oman sepitelmänsä mukaan) puhdasotsainen viaton nuorukainen, joka kieltäytyi jopa yhteiskuvista. Johanna vahvisti rooliaan sumeilemattomana glamour-prinsessana.

Lööppijulkkiksille lööppi on PR:a, vailla se tulisi Pe**e Reiästä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 05 Touko 2010 15:47

Ei voi sanoa, että tuli puun takaa. Hieno keikka kertakaikkiaan. :D

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Touko 2010 19:58

Ason uusi tatuointi on tietysti näytetty Seiskalle.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: Kurkkaa BB-Ason paidan alle: Tässä on uusi tatskani!
5.5.2010 18:15 / HELI KARONEN, KUVA ELSA PANKKONEN BB-voittaja Aso Alanso vilautti uutta tatuointiaan Seiskan Bileristeilyllä.
Kuva
BB-tähti Aso Alanso juhli Seiskan Bileristeilyllä Baltic Princessillä viime viikolla.

Tosi-tv-tähti osallistui myös Paf:in ja Seiskan hyväntekeväisyyspokeriturnaukseen, jossa hän selvisi aina finaaliin asti. BB-tähti jäi kuitenkin hopealle, sillä huikean 10 000 euron voittopotin vei Hunks-tanssija Niko Nousiainen.

- Voitto meni oikeaan osoitteeseen! Niko pelasi hyvin ja valitsi hyvän lahjoituskohteen, Aso kertoi.

Biletyksen ja pelaamisen lomassa Aso ehti vilauttaa Seiskalle myös uuden tatuointinsa.

Mitä mieltä sinä olet BB-Ason uudesta tatuoinnista? Keskustele ja kommentoi!
Seiska 18/2010, s. 22 kirjoitti: BB-tähtien tiukka taisto!
Vuoden 2009 BB-voittaja Aso Alanso ja vuoden 2008 BB-voittaja Anniina Mustajärvi osallistuivat Paf:in hyväntekeväisyysturnaukseen.
-Meistä kumpikaan ei voittanut turnausta, mutta pääsimme kuitenkin finaalipöytään. Pudotimme aika monta kovaa pokeritaituria kuten BB-tähti Perttu Sirviön ja Diili-tähti Jethro Rostedtin, BB-kaverukset iloitsivat.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 09 Touko 2010 22:58

MTV3/viihde on liittänyt tuksujuttuunsa tollasen Ivalokuvan (???).

Kuva

Ei taida olla ainakaan virallinen, koska Aso kertoi yhteiskuvista kieltäytyneensä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 09 Touko 2010 23:55

Aso on nykyisin julkkishuora, siinä missä Antti ja vaikka Niko(t) joten ei Asonkaan puheita kannata tosissaan ottaa. Aso katos arveli että yhteiskuvien myöntäminen laskee hänen "arvoaan" ihmisten silmissä.

"Kiellä kunnes todisteet toisin väittää..."

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 10 Touko 2010 11:04

www.hymy.fi kertoo:
Aso Alanso on kyllästynyt olemaan sinkku. Nyt hän etsii yhdessä Hymy-lehden kanssa BB-voittajalle omaa kultaa.
Tässäkö syy, miksei Aso halunnut leimautua J Tukiaiseen?

Nyt mitataan Ason markkina-arvo.


Lisähuomio: Kyseessä kai deitti-ilmoitus.
Käykö tässä nyt niin, että seuraavassa uutisessa Aso kieltää itse laittaneensa mitään ilmoitusta ja kertoo harkitsevansa rikosilmoituksen tekemistä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Touko 2010 12:34

Hymyn numerossa 5/2010 on aiheesta koko aukeaman juttu.
Itse epäilen, että Hymy on puhunut Ason ympäri. Jos herra ei suostu ragnarmaisiin kuviin, niin sitten tämä toisena vaihtoehtona.

Koko juttu:
Hymy 5/2010, s. 18-19 kirjoitti: Mistä Asolle prinsessa?
Hymy etsii BB-voittaja Asolle ikiomaa kultaa. Se voit olla sinä.
Teksti ja kuvat Juha-Tapio Tuomela.

KT: Sinä vain, olet aina ainoain...
Ason prinsessa ranking:
Blondi/Brunette
Hoikka/Tukeva
Lyhythiuksinen/Pitkähiuksinen
Lapsia/Ei lapsia.
18-25-vuotias/26-35-vuotias.
Silikonit/Luomut.
Kotihiiri/Bilebeibi.
Opiskelija/Töissä.
Alle 170 cm/Yli 170 cm.
Muslimi, ev.lut, muu.Ei valintaa.

Näin osallistut:
Aso hakee rakastaan toukokuun loppuun saakka. Lähetä sitä ennen Hymy-lehdelle valokuvasi ja kirjeesi. Toimitamme ne Asolle. Osoite on: Hymy, Asolle morsian, Maistraatinportti 1, 00015 Otavamedia TAI: hymy@otavamedia.fi.
Kun Aso Alanso viime elokuussa sukelsi Bbtaloon, hän ei koskaan uskonut tulevansa sieltä
ulos kuninkaana ja 50 000 euroa rikkaampana.
Niin vain kävi. Nyt hänet tunnetaan jokaisessa kadunkulmassa, ja olalle taputtelijoita riittää. Yhtään rasistista kommenttia tai muutakaan epämiellyttävää mies ei ole saanut osakseen. Kaikkien mielestä
Aso on hyvä jätkä!
Netissä tosin kuohahti muutama viikko sitten, kun Suomen epäsuosituin julkkis Johanna Tukiainen haki julkisesti juontajaseuraa Ivalon vappukeikalleen, ja lopulta uutisoitiin Ason lähteneen mukaan.
Aso pyörittelee käsiään. Hän ei ole koskaan tavannutTukiaista eikä ylipäänsä leimaa ihmisiä
julkisuuskuvan mukaan. Keikka mikä keikka, jollainhan on elettävä.

LOPEZIN PERÄPEILI
Luulisi, että Asolla on BB-talosta poistumisensa jälkeen ollut naisia joka sormelle. Mies
meni taloon sinkkuna, ja sellainen hän on ollut näihin päiviin saakka.
-Minun ei ollut tarkoitus olla BB:sä pitkään. Olimme eronneet silloisen tyttöystävämme
kanssa juuri ja uskoin saavani välit kuntoon palattuani talosta. Mutta aika venähti kolmeen kuukauteen, ja suhde lopahti, Aso surkuttelee.
Koko kevään mies on paahtanut melkoista matalalentoa. Tutuksi ovat tulleet keikat ja kuppilat Lappia myöten. Ei ole ollut aikaakaan keskittyä rakkauselämään. Kunnes nyt! Hymy ja Aso
päättivät ryhtyä etsimään miehelle omaa prinsessaa kesäksi ja miksei kauemmaksikin aikaa!
-Minun on tarkoitus rauhoittua ja palata arkeen. Olin rakennusmies, ja voisin aivan hyvin jatkaa tuota hommaa. Keikatkin varmaan vähenevät uuden BB:n alettua, Aso summaa.
No, millainen se Ason prinsessa sitten saa luvan olla? Millainen kaunotar muuttaa
Asolan kuningaskuntaan? -Ulkonäköä on hyvä olla. Niin ja väriä, ettei olisi ihan mustavalkoinen, Aso tiivistää. Ennen BB-taloon menoaan Aso listasi ihannenaisensa ominaisuuksiksi, että tällä
on tissit ja omaa J-Lo-perseen! J-Lohan tarkoittaa megapoppari Jennifer Lopezia.
-Se on aina voimassa, mutta ainahan kaikesta voi joustaa ja lipsahduksia sattua.

VAHINGOSSA NAIMISIIN
Mennään vakavammalle osastolle. Aso ymmärtää yskän. -Kaikki naiset ovat kauniita. Tärkeintä on se, että hän osaa käyttäytyä. Jos esittelen hänet äidille, hänen on todella osattava käytöstavat! Iästäkään se ei ole kiinni, onko tällainen etiketti hallussa, sen olen huomannut.
Äiti on ollut Asolle aina tärkeä. Hän on äidin poika. Isä kuoli sodassa Iranissa, kun Aso oli vasta 40 päivää vanha. Ensin Aso tuli pakolaisena Suomeen tätiensä kanssa. Myöhemmin saapui muu perhe, äiti ja neljä sisarusta. Hämeenlinna vaihtui Turkuun. Turussa mies on myös käynyt ammattikoulun
rakennuslinjan. Tai, osan siitä.
BB:stä tultuaan Asolla oli tähtäimessä vain yksi takuuvarma asia. Hän maksaisi voittorahoillaan
äitinsä firmasta koituneet velat. Sen hän tekikin! Onneksi kapitaalia on vielä jäljellä, vaikka myös omaa kämppää tuli laitettua. Prinsessa pääsee siis Asolan valtakuntaan, jossa puitteet ovat mukavat ja lokoisat.
Asolan kuningaskunnan kuningataräidille Aso on aina voinut soittaa, kun on tullut ongelmia.
-Äiti on ollut vahva nainen, joka on kokenut paljon, mutta pitänyt meistä lapsista huolta.
On Asolla naisista muutakin kokemusta kuin vain oma äitinsä. Mies meni naimisiin jo
18 -vuotiaana ulkomaalaisen tytön kanssa. Muistot ovat vieläkin hämmentäviä.
-Enhän mä tajunnut koko hommaa. En tiennyt olevani naimisissa! Pistettiin sormukset
sormiin, ja luulin että nämä ovat kihlat. Ei siinä ollut edes hääseremoniaa. Kaipa joku ilmoitti
asian rekisteriin sitten. Aso hekottelee. Ei liene yllätys, ettei avioliitto kestänyt kovinkaan kauan.

JULKISUUDEN SYÖPÄLÄINEN
Kuten alussa jo tuli ilmi, Asoa on siunattu hyvän jätkän leimalla. Aso voi vain ihmetellä
suosionsa syitä, kun iso ja raavas mies tulee keikalla viereen, lyö BB-tähden kehystetyn kuvan
kouraan ja pyytää siihen nimmaria.
-Sitten se mies vielä totesi pitävänsä kuvaa yöpöydällään! Aso tunnustaa jopa häpeävänsä
omaa suosiotaan, -En nosta itseäni, en ole mää-mää-mää. Yritän pitää matalaa profiilia.
Asoa ei koskaan kiusattu edes koulussa. Tumma nappisilmä pääsi joukkoon mukaan. Tytötkin
sulivat.
-Mutta ei se kansallisuudesta johdu. Kuka vain saa naisia, jos osaa puhua, Aso tietää.
Ny on tullut Ason aika etsiä prinsessansa ja sitoutua. Kieltämättä hommassa on yksi mutta,
tuo kaikkia julkisuudenhenkilöitä jossain elämänsä vaiheessa kaihertava syöpäläinen: ollaanko
minusta kiinnostuneita vain siksi, että olen juikkis vai siksi, että olen mikä olen.
-Monta kertaahan sitä miettii. Nyt tulevat tervehtimään nekin tytöt, jotka eivät moikanneet
ennen taloon menoani. Toisaalta pitää kai vain ajatella, että talossa persoonastani tuli
jotain sellaista esiin, mikä kiinnostaa, Aso pohdiskelee.
Olisiko Asosta sitten perheenisäksi asti? Nyt hän on 25-vuotias.
Tietenkin on, mutta sen olen päättäny, että lapsi hankitaan vain tietyn ihmisen kanssa.
-Sellaisen, joka jää elämääni!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Touko 2010 12:53

Realcowboy kirjoitti:Itse epäilen, että Hymy on puhunut Ason ympäri.
No jos onkin, niin siihen ei kyllä ole paljoa vaadittu. Aso on nykyään yksi pahimmista julkisuushuorista koko maassa. Se siitä julkisuudesta vetäytymisestä. Enää se ei olisi edes mahdollista, vaikka herra niin haluaisikin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Touko 2010 17:07

Hieman kyllä koomista tuo Ason käyttäytyminen. Hänestä ei pitänyt tulla turhaa julkisuuden henkilöä, mutta niinpä se näyttää miehelle kuitenkin maistuvan.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Touko 2010 10:10

Itse ajattelin lähinnä sitö, että Aso on laittanut paperiin nimen tähän tyyliin.
Kannattaisi ainakin tästä lähtien kurkata paperista, ettei sitoudu viettämään glamourviikonloppua Tukiaisten kanssa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 11 Touko 2010 12:04

Asolle nämä sopimukset ovat ilmeisesti aina olleet vähän hämäriä.
www.stara.fi 03.12.2009 kirjoitti: Mies itse kertoo ettei edes ymmärtänyt menneensä naimisiin.

- Olin kihloissa. Tai siis kyllä meidät vihittiin ja sormuksia vaihdettiin. Se tapahtui maistraatissa. En kyllä oikein tajunnut menneeni naimisiin, olin niin nuori, Aso kertoi Seiskalle.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Touko 2010 12:17

Kuinka moni BBPlazan naiskirjoittaja täyttää Ason kriteerit:
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Brunette.

Hoikka.

Pitkähiuksinen.

Ei lapsia.

18-25-vuotias.

Luomut (ei silikonit).

Bilebeibe.

Töissä.

Alle 170cm.
Jonkinlainen Hymyn versio "Maajussille morsiamesta" tämä lienee.
Aso kertoo lehtiversiossa mm. seuraavaa:
"Minun on tarkoitus rauhoittua ja palata arkeen. Olin rakennusmies, ja voisin aivan hyvin jatkaa tuota hommaa. Keikatkin varmaan vähenevät uuden BB:n alettua, Aso summaa."
Kumpihan katoaa ennemmin julkisuudesta, Aso vai BB4-Niko?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”