Toni Haste

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja ff » 20 Marras 2009 03:20

Mukava juttu, että Tonistakin jää mieleen jotain positiivista. (viime viikon kilahdukset olivat hyvää viihdettä) Vaikka olisikin aikoinaan saanut lentää heti ensimmäisestä häädöstä, koska herätti niihin aikoihin närästystä ja paljon.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Marras 2009 13:22

ff kirjoitti:Vaikka olisikin aikoinaan saanut lentää heti ensimmäisestä häädöstä, koska herätti niihin aikoihin närästystä ja paljon.
Juu olisi saanut lentää heti ekassa äänestyksessä, mutta ainakaan mulla ei sen takia, että herätti niihin aikoihin närästystä, vaan siksi, ettei niihin aikoihin erottunut tapetista sitäkään vähää mitä Sampo.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Dimma » 20 Marras 2009 16:51

On minun makuuni kyllä harvinaisen jukuripäinen huonokäytöksinen juntti, mutta eipä ole menossa finaaliin, se nyt lienee jo varma.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

unabomber
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Marras 2009 17:20

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja unabomber » 20 Marras 2009 17:34

Toni on aito lappilainen lapsi, joka oikeesti luulee olevansa isompi ja vahvempi kuin onkaan. Tonissa on ainesta kasvaa kunnon mieheksi, mutta ihan valmis ei tää kaveri vielä ole. Kaikesta huolimatta Toni on ansainnut viikkonsa BB-talossa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 20 Marras 2009 18:03

Dimma kirjoitti:On minun makuuni kyllä harvinaisen jukuripäinen huonokäytöksinen juntti, mutta eipä ole menossa finaaliin, se nyt lienee jo varma.
Toni on yllättänyt jo niin monta kertaa, etten täysin hämmästy, vaikka herra olisi finaalinelikossa. Silloin hänellä täytyy olla joku innokkaasti äänestävä fanijoukko, joka pitää Tonia kulttihahmona. Pidettiinhän nunnukamiehistäkin aikoinaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja minna » 20 Marras 2009 19:43

Toisaalta olen melko tyytyväinen Tonin nousuun. Nousulla meinaan sitä, että mieshän oli alkuun täysin tapetti. Kukaan ei edes huomannut Tonia.
Nyt Toni huomataan. Negatiivisella tavalla, mutta loppupeleissä sekin on parempi kuin että ei huomata ollenkaan.

Toni on ällöttävä ja huonokäytöksinen isä. Yleensä en rupea BBasukkeja kritisoimaan ns. ulkomaailman asioista, mutta jos minun isäni olisi talossa ja käyttäytyisi noin.. No arvaatte varmaan ettei se kovin kivalle tunnu.
Tonin lapsihan on siis kuitenkin niin nuori ettei ymmärrä koko asiaa, mutta ei se jälkikäteenkään mukavaa oli.
En siis tarkoita, että Tonin olisi pitänyt esittää talossa lapsensa takia mitään muuta, mutta tapojansa olisi voinut parantaa.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja acryl » 20 Marras 2009 20:37

Dimma kirjoitti:On minun makuuni kyllä harvinaisen jukuripäinen huonokäytöksinen juntti,
On tosi inhottavaa jatkuva kädet housuissa kaivelu. Ei tule parantamaan tapojaan, kun ei ole tuohon ikään mennessä oppinut. Aika itsepäiseltä vaikuttaa Ason kanssa kekusteluissa, kun Aso yrittää Tonin parhaaksi neuvoa häntä. Ei vaan mene jakeluun.
Saa nähdä vieläkö Sami jaksaa, kun vapaudessa katselee tuota touhua.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Marras 2009 10:19

Miehen idoli on varmaan Uuno Turhapuro? No mikäpäs siinä. Tapetti-Tonista tuli matkan varrella jatkuvasti piereskelevä Juntti-Toni. Oksettava tyyppi. Älkää nyt hyvät ihmiset äänestäkö miestä finaaliin. Kiitos.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Marras 2009 12:20

hmmm.. mitähä tästä osais sanoa, heikohko ihmine jos pinna menee 1,5vrk tupakoimattomuuden takia.. ja muutenki ollaanko me "lappilaiset" tämmösiä piereskelijöitä ja tms idiootteja.. onneks ei.. no sunnuntaina tonin tie big brotherissa loppuu :P
JuHu - :drink55:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Petri » 21 Marras 2009 12:32

Aluksi miestä ei huomannut mitenkään, mutta heti äänestykseen joutumisen jälkeen mies alkoi näkymään kaikkialla. Toni on varmasti yksi kaikkien aikojen junteimmista asukkaista talossa ja en käsitä miten hän on siellä edelleen. Niin ja ehkä BB-asukashakukiertueen ei kannata vastaisuudessa käydä aivan pohjoisimmassa Suomessa lainkaan.

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Dimma » 21 Marras 2009 15:48

Miehen jukuripäisestä junttiudesta kertoo paljon, että toteaa vain, että minä olen minä, enkä muuksi muutu. Olisi kyllä syytä muuttua, edes pikkuisen jalostaa käytöstään. Inhottaa tuo tapa aina löhötä kädet munissa. En söisi Tonin tekemää ruokaa maksustakaan.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

STG
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 29 Syys 2009 07:22

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja STG » 21 Marras 2009 22:35

Toni on nyt viimeaikoina (varsinkin tänään) vaikuttanut olevan allapäin. Kyllähän Toni oli viime viikolla kovasti lähdössä kotiin... Samin lähtö vaikuttaa myös, mutta luulen, että Tonilla on kiire ulkomaailmaan. Noissa "bileissä" Toni on ollut väsynyt ja haluton juhlimaan. Haluaa vaan mennä nukkumaan vaikka onkin varma, että vika päivä talossa käsillä.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Mama » 22 Marras 2009 12:25

Toni on ihan valmis kotiin, ja onneksi hän tänään BB-talon ovet takanaan sulkeekin ;)

Toni on mulle kaikkien viiden tuotantokauden ärsyttävin ja raivostuttavin asukas. Ei voi mitään :(
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja zero » 22 Marras 2009 13:15

Menee kyllä mullaki top 2:een inhokeissa koko Suomen BB historiassa. Ei oo ees mitää viihdearvoa. :roll:

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Taika » 22 Marras 2009 13:19

Mulla on pelko perseessä Tonin häädöstä. Sellanen ennakkomyötähäpeä. Toivon kovasti, että Toni halailee isänsä ja siirtyy Vapun haastatteluun, jossa vastailee kysymyksiin. Eikä esimerkiksi ripustaudu Samiin, ala parkua ja käske Vapun olla hiljaa. Minä en kyllä kuolisi, vaikka Toni olisi finaalissa, mutta suurten joukkojen suureksi helpotukseksi se ei tapahdu.
Kuva

juuulia
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Marras 2009 11:07

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja juuulia » 22 Marras 2009 14:47

Taika kirjoitti:Eikä esimerkiksi ripustaudu Samiin, ala parkua ja käske Vapun olla hiljaa.
:damnfunny

Eiköhän Toni lähes sataprosenttisen varmasti tänään ulostaudu. Vähän kyllä ihmetyttää edelliset äänestykset, lieneekö sitten kyse tosiaan niistä lapinäänistä. Tai ällökolmikon fanittajista. Jostakin kumman syystä tämä poju tosin saa ääniä myös pikkulissuilta. :whois:

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja henkka » 22 Marras 2009 15:46

Toni on tällä viikolla ollut paljon mukavampi ja haukempi. Itse voisin jo melkein laittaa Tonit Sampon tilalle finaaliin.

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Dimma » 22 Marras 2009 18:31

Tämä poika niin lähtee tänään. Ei pienintäkään epäilystä asiasta.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja HPP » 22 Marras 2009 22:11

Tuhdit puhkut vaan jatkossa. ei tuu iksu.
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Marras 2009 22:20

Tervemenoa! Ei tule yhtään ikävä, olit ällöttävintä talossa koskaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja rink » 22 Marras 2009 22:26

Aaah...vihdoinkin on Tonin pieruilut on pieruiltu ja munia möyhennetty riittävästi talossa.

Kiitos kuitenkin ajoittaisesta viihdyttämistä. Siis inhorealismin keinoin...

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja effie » 22 Marras 2009 22:28

Tapetista inhokiksi. Siinä Tonin taival Big Brotherissa. En jää ikävöimään!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”