Arvosanasi kaudelle?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä!

Arvosanasi kaudelle?

Äänestys päättyi 10 Joulu 2009 21:29

10
0
Ei ääniä
9
6
10%
8
20
32%
7
16
25%
6
9
14%
5
9
14%
4
3
5%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 28 Loka 2009 14:47

Zygerö kirjoitti:
Marianne kirjoitti:Haluan nähdä gootteja&hevareita larppaamassa
:hahaha: :ROFL :damnfunny

Amerikan hauskimmat kotivideot taitaa olla sitä varten.
Sitähän ne on britti big brotherissa tehneet 10 kautta, samaa siis toivoisin suomi-bb:n, on niin huippua.

Lisäksi unohtui mainita että ohjelmasta tekee tylsän juonen puuttuminen.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Loka 2009 15:49

Britti BB:ssä on ollut gootteja ja hevareita larppaamassa kymmenenkauden ajan.. Hmm. Olen tainnut katsoa eri BB:tä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Loka 2009 15:52

minna kirjoitti:Britti BB:ssä on ollut gootteja ja hevareita larppaamassa kymmenenkauden ajan.. Hmm. Olen tainnut katsoa eri BB:tä.
Just meinasin tulla samaa sanomaan. Vaikka en ole itse kuin kolme tuotantokautta nähnyt, niin tiedän kyllä alustavasti niistä muistakin, eikä nyt heti muistu tollasta kyllä mieleen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Loka 2009 15:58

Enpä edes muista yhtään ihan oikeasti hevaria tai goottia. No Mary oli noita mutta.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Loka 2009 16:06

Tällä hetkellä antaisin armo seiskan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja acryl » 28 Loka 2009 16:28

Millainen mahtaisi olla kympin arvoinen kausi? - Siitä ei varmaan kukaan löytäisi mitään negatiivista kirjoitettavaa!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 28 Loka 2009 16:30

Zygerö kirjoitti:
minna kirjoitti:Britti BB:ssä on ollut gootteja ja hevareita larppaamassa kymmenenkauden ajan.. Hmm. Olen tainnut katsoa eri BB:tä.
Just meinasin tulla samaa sanomaan. Vaikka en ole itse kuin kolme tuotantokautta nähnyt, niin tiedän kyllä alustavasti niistä muistakin, eikä nyt heti muistu tollasta kyllä mieleen.
OT:Tarkoitin sitä että britti-bb:ssä on ollut mielenkiintoisia larppeja 8-10 kausilla. En sitä että gootteja&hevareita larppaamassa.

Nyt vedän tämän meidän keskustelun lukkoon, ei kummaltakaan enää kommentteja tähän aiheeseen.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Loka 2009 16:39

Marianne kirjoitti:Nyt vedän tämän meidän keskustelun lukkoon, ei kummaltakaan enää kommentteja tähän aiheeseen.
Hihi. Pakko sanoa viimeinen sana :P

Mutta kakkoskausi on melko lähellä kympin arvoista kautta. Siihenkin kun olisi vedetty jo överiylläri hyvin toteutettuna niin varmaan olisi kymppi lätkähtänyt.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Loka 2009 02:05

Marianne kirjoitti:OT:Tarkoitin sitä että britti-bb:ssä on ollut mielenkiintoisia larppeja 8-10 kausilla. En sitä että gootteja&hevareita larppaamassa.

Nyt vedän tämän meidän keskustelun lukkoon, ei kummaltakaan enää kommentteja tähän aiheeseen.
Mielestäni sä et kyllä ole mikään Isoveli, että voisit täällä lukita mitään keskusteluja. Jos tähän tulee nyt joku valvoja/mode ärähtämään, niin sitten tottelen kyllä ja nöyrästi poistun takavasemmalle.

Haluaisin vaan tietää, että ihanko oikeasti siellä brittien BB:ssä on larpattu, eli pelattu live-roolipelejä? Tää ei ole mitään v*ttuilua, mua ihan oikeasti rupes kiinnostamaan. Vai tarkotatko sä tässä larppaamisella vaan normaalia roolinäyttelemistä tyyliin SBB:n kakkoskauden etelänmatka?


//Edit. Niin olihan mulla ihan asiaakin tähän ketjuun. Olin juuri nimittäin tulossa laskemaan antamaani kasin arvosanaa seiskaksi, kunnes sain tietooni tuon tulevan asukasvaihdon. Jos se hoidetaan kunnialla, on kasi ainakin toistaiseksi vielä ihan sopiva arvosana tälle kaudelle.

Itsekin muuten antaisin kakkoskaudelle varmaan ainakin ysin, ehkä jopa kympin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Arvosanasi kaudelle?

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Loka 2009 17:29

Varmaan moni olisi valmis nostamaan arvosanaansa, mikäli asukasvaihto onnistuu.
Viimeksi muokannut Spencer, 29 Marras 2009 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lukitsin ketjun ja tein uuden äänestyksen.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”