Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jokke » 02 Loka 2009 23:21

minna taisi sanoa jesalle, että oot taas tosi herkässä...

Avatar
Sathel
Tuottaja
Viestit: 1124
Liittynyt: 23 Elo 2008 19:40

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sathel » 02 Loka 2009 23:25

[juuso] kirjoitti:
warre1 kirjoitti:pientä vittuilua BB:ltä: -Paratiisin asukkaat, varastohuone on nyt auki.
juoksivat innolla varastohuoneeseen, siellä ei ole mitään erikoista. toteavat ettei tällästä voi tehdä paratiisilaisille.
Ihan hyvä juttu. Juuri tällaisia pikku källejä kaivataan. :tu
Minä oletin, että varastohuone avattiin noiden pyykkien (+roskien) viemisen takia. EsaA ainakin rahtasi sinne kaksi suurta lakanasäkkiä ja lainalaatikollisen muuta pyykkiä + kaksi pussia roskia. Olisiko hän edellisellä käynnillään itse pyytänyt varastohuonetta auki noiden takia - ainakin oli heti valmiina kuin lumperi sotaan pyykkipussit käsissään kuulutuksen jälkeen.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Loka 2009 23:35

Äänistä päätellen EsaJ taitaa aktivoitua...

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 02 Loka 2009 23:37

Jokke kirjoitti:kameratyypeille näköjään tullut tarkat ohjeet että mitään "tuhmaa" ei saa näyttää enään...
Siltä vaikuttaa. DC1, DC2 ja Paratiisikamera kuvaa sänkyä, jokaisessa Minna & EsaJ rajataan pois kuvasta.

// DC1 siirtyi EsaJiihin, kun Minna lähti PäiväKänneille.
// Minna takaisin PK:sta ja taas pari kuolleessa kulmassa joka kamerassa..
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

39. päivä

Viesti Kirjoittaja bb789 » 02 Loka 2009 23:55

realityfan kirjoitti:Minna taitaa olla selvinpäin ja silti halut tuntuu olevan kovat. Minna- 'Voin olla päällä'. EsaJ jarruttelee. Muut kikattaa vieressä. Ja ohjaajapoloinen ei uskalla kuvata Esaa tai Minnaa miltään kantilta.
Kuului Minnan ja jesan ääntä, selasin kameroita et missä ne o? Nyt vasta ymmärsin... pot pot pot pot potkut sain työpaikastaani...
8)
mut eikös töitä pitäs tehdä..? 8)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Loka 2009 00:01

DC1-ohjaaja huokaisi helpotuksesta kun Sami ja Justiina poistuivat makkarista. Edes yhden ohjaajan työpaikka on tänä yönä turvattu.

DC2-ohjaaja kuvaa nukkuvia slummilaisia. Toivottavasti niistä ei nyt kukaan ala unissaan kopeloimaan ketään.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja bb789 » 03 Loka 2009 00:09

Aikasemmin seurattiin asukkaita yöllä, nykyisin kuvaaja yrittää välttää potkuja, olla kuvaamatta. 8)

Haasteellinen ja vaikea näin lyhyesti sanottuna.. 8)

ettei mitään vaan pääse vilkkuu mistään peiton alta. tai jotain.

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja bb789 » 03 Loka 2009 02:09

Asolle plussaa nimeämisistä.. 8)

Ei ole pelkkää tätä perinteistä; ei olla päästy samalle aaltopituudelle, ei olla läheisiä, kemiat ei kohtaan.

Dana voittaa nimeämisis jutuissa turhimman selityksen mestaruuden.. Justiinan nimeemiset samalla linjalla. (kateellisuutta Kätsyä kohtaan, tms.)

Justin oma olemus/ylimielisyys kostautuu ens viikolla häätöäänestyksessä mikäli ei voita torstain kilpailua.

sleep.. ZzZzZZzz...

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 03 Loka 2009 10:11

[juuso] kirjoitti: Edit. 10:07 Makaronilaatikko kermavaahdolla ja päällä yksi kynttilä.
Eli viime vuoden tyyli jatkuu.(eikös Johan saanut viimevuonna lihapiirakan vastaavasti.)
Viimeksi muokannut minna, 03 Loka 2009 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty liveketjusta tänne -minna

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Loka 2009 10:17

Johan sai viimevuonna lihapiirakan kermavaahdolla. :D
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja acryl » 03 Loka 2009 11:18

Sihijuoma(n) kirjoitti:Johan sai viimevuonna lihapiirakan kermavaahdolla. :D
Sama alatyyli jatkuu.
Ei olis suuri vaiva eikä kustannus hakea oikea synttärikakku kaupasta silloin, kun joku oikeesti täyttää vuosia. Olishan siitä ohjelmaa katsojillekin.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 03 Loka 2009 13:04

"Sami kertoi tarinaa jostain hurjasta ylikessusta inttiaikana, että kun olivat juosseet cooperin testiä 5-6 ryhmässä, niin tuo ylikessu oli jokaisessa ryhmässä jäniksenä ja oli kuulemma aina vetänyt n 4000 metrin vauhtia."


^ sama urbaani legenda pyörii netissä monessa paikassa. Ei liene mahdollista jos nuo 5-6 ryhmää juoksevat peräkkäin.

Kertoileekohan Sami aika paljon juttuja jotka eivät oikeasti ole tapahtuneet hänelle tai ystävilleen?
.
Ihmisten edessä.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja acryl » 03 Loka 2009 13:14

siiri.x kirjoitti: Kertoileekohan Sami aika paljon juttuja jotka eivät oikeasti ole tapahtuneet hänelle tai ystävilleen?
Mitäs väliä sillä on, mitä kertoilee, jos muistaa juttuja niin on siinä asiassa etevämpi kuin moni muu ihminen. Ilman jutustelua olis varsin hiljaista!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Loka 2009 13:19

acryl kirjoitti:
siiri.x kirjoitti: Kertoileekohan Sami aika paljon juttuja jotka eivät oikeasti ole tapahtuneet hänelle tai ystävilleen?
Mitäs väliä sillä on, mitä kertoilee, jos muistaa juttuja niin on siinä asiassa etevämpi kuin moni muu ihminen. Ilman jutustelua olis varsin hiljaista!
No mutta onhan se hieman outoa, että kertoo asioiden tapahtuneen itselleen ja tutuilleen, vaikka kyseessä olisi urbaani legenda? Miksei voisi vaan sanoa kuulleensa sellaisen ja sellaisen jutun - miksi ne pitää muuttaa omakohtaisiksi kokemuksiksi?

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja acryl » 03 Loka 2009 13:56

Petri kirjoitti:
No mutta onhan se hieman outoa, että kertoo asioiden tapahtuneen itselleen ja tutuilleen, vaikka kyseessä olisi urbaani legenda? Miksei voisi vaan sanoa kuulleensa sellaisen ja sellaisen jutun - miksi ne pitää muuttaa omakohtaisiksi kokemuksiksi?
Jossain päin Suomea vanhemmilla miehillä on sellainen puhetapa.
Kuulijan pitää siten osata erottaa, mikä on totta ja mikä ei. Se on olevinaan hauskaa. En kyllä henk.koht. oikein ymmärrä.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Muzz
Kesä-Esa
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Syys 2009 01:50

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Muzz » 03 Loka 2009 14:00

Petri kirjoitti: No mutta onhan se hieman outoa, että kertoo asioiden tapahtuneen itselleen ja tutuilleen, vaikka kyseessä olisi urbaani legenda? Miksei voisi vaan sanoa kuulleensa sellaisen ja sellaisen jutun - miksi ne pitää muuttaa omakohtaisiksi kokemuksiksi?
Vissiin aika monelle tulee tarve liiotella/keksiä kiinnostavia tarinoita tuolla jotta edes jollakin tavalla pääsee esille.

Mieleen tulee tilanne kun muut kertoi baari riehumis-tarinoitaan ja Jelena innostui sitten kertomaan kuinka häntä ei päästetty sisään baariin koska edellisenä iltana oli saman niminen ja näköinen muija riehunut samassa baarissa.
Itse sain ainakin sellasen vaikutelman että tarina oli täyttä paskaa. Huvitti vaan kun netissä monet muutkin oli reagoinut samaan, vaikka illan aikana kerrottiin todella monta tarinaa.

Kyllä välillä huomaa että asukkaat puhuu paskaa :)

Muzz
Kesä-Esa
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Syys 2009 01:50

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Muzz » 03 Loka 2009 19:12

Kätlin katseli aika vihasesti kun Sami jutteli Justiinan kanssa.
Illan aikana tulee vielä tappelua :)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Loka 2009 19:13

Justiina tulee kyllä saamaan melkoisesti nimeämispisteitä ensi viikolla kiitos käytöksensä päällikkönä. Alkaa olemaan jo sen verran narinaa muiden asukkaiden keskuudessa. :thumbsup

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Loka 2009 19:18

Muzz kirjoitti:Kätlin katseli aika vihasesti kun Sami jutteli Justiinan kanssa.
Illan aikana tulee vielä tappelua :)
Kätlin jäi juuri yksin seisomaan naama norsunvitulla. Homma ratkesi siihen, että Käpä totesi "lähden vaihtaan biksat".

Eli nyt ilmeisesti sitten bikineillä huomio itseen vaikka väkisin.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Loka 2009 19:22

Käpsy jäikin sitten juttelemaan Markon kanssa sisälle. Käpsyn aiheet ovat muotoa minä, minä, mä, mä, minä, sä, minä, mä, sä, mä, mä, minä, minä, minä...

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Loka 2009 19:35

Tänään voi kyllä olla draamaa tiedossa. Harmi, että Toni on slummissa, sillä Minnakin totesi Jesan olevan jo niin nähty. Samoin Kätlinin ja Justiinan välillä käydään varmasti kisaa tänään Samin suosiosta. Tosin entäs jos Minna haluaakin Samilta munaa tänään?

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Yleistä 24/7 - Keskustelua

Viesti Kirjoittaja plop » 03 Loka 2009 19:35

Justiinan ja Samin duetto on jotain helvetillistä kuunneltavaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”