20. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 13 Syys 2009 18:09

Lotta "haastattelee talosta pudonnutta Jellua", kun ovat tupakalla ulkona.

Lotta:"No, Jelena miltä nyt tuntuu, kun putosit toisena talosta?"
J: No ei tässä mitään, ihan ok. Vähän outoa.
L: Harmittaaako, kun ei ollut mitään sutinaa talossa?
J: Heheheheheeheh...
L: Aiotko pysyä julkisuudessa?
J: No, en mä tiedä, katotaan, että mitä olis tarjolla.
En mä nyt miksikään chat-juontajaks haluis...
Sitten Lotta sanoo, että hän vois haluta yöchatti-juontajaksi.

"Lähtöhaastis jatkuu":
L: Aiotko dokata tänään?
J: Joo, mä vedän jurrit Tertun kanssa tänään....

Kuva siirtyi Esoihin. Mensa selittää Jesalle sääntöjä shakkipelistä.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Daddalie
Uimavalvoja
Viestit: 405
Liittynyt: 03 Syys 2006 17:39
Viesti:

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Daddalie » 13 Syys 2009 18:13

-kerran viritin mokkulan linuxiin, jumalauta siinä meni koko päivä, sanoi Esa A (HOOOOT!)
-Mää oon pelannut CSää, lirkutteli Justiina.

Avatar
Daddalie
Uimavalvoja
Viestit: 405
Liittynyt: 03 Syys 2006 17:39
Viesti:

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Daddalie » 13 Syys 2009 18:52

Sampon kysymykset olivat parempia kuin orginaalivapun. Kysyi Samilta mitä tarkoitti että Kätlin on pidempiaikainen projekti (vastaus: "kaikkia karkkeja ei kannata syödä kerralla"), luuliko EsaA olevansa viisas ja miksi Nino ei ole vaihtanut kalsareita.

Ninon mukaan olisi säälittävää jos joku tulisi iskemään vain siksi että on ollut BBssä. Eikö BB-Nipsu ilmoittanut kickoffissa että joku mieskilpailija oli tarjonnut ostamaan maksullista seksiä Nipsulta ja käsitin että kyseessä oli juuri Nino.

Nyt siellä taas hierotaan, Tuija pyysi Esa A:lta kun tämä voi olla viimeinen kerta. Tuija on niin in löööv.

Edit: I stand corrected.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Maligne » 13 Syys 2009 19:09

Lotta pyytää Jellua viemään terveisiä ulkomaailmaan, pomolleen Inkalle pahoittelut siitä että huijasi, ilmeisesti poissaolon syystä, että ei voinut kertoa totuutta BB:sta. Haluaisi edelleen Inkalle töihin.

Aso taas pyytää Jellua viemään terveisiä ulkomaailmaan exälleen Sallalle "että minä *puspus* häntä".

Sampo laittoi pikkusaparot ja muut hyräilevät Peppi Pitkätossua.

Sami kertoo laulavansa usein Kokkolan Amarillon baarimikon kanssa Tahdon olla sulle hyvin hellä... ja Sami laulaa naisen osuuden naismaisella äänellä. Muut pyysivät näytettä ja Samihan antoi.

Sami kajautti ilmoille samalla tyylillä myös Hanna Ekolan Villihevosia, jota joskus oli luultu oikeasti naisen laulamaksi (Samin esitystä siis :P)

klo 19.16: Tuija tuli pk-huoneesta ja kertoi infoa: Häädössä olevien on vaihdettava nyt vaatteet, kohta tavarat pitää viedä varastohuoneeseen.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 19:17

Daddalie kirjoitti:Ninon mukaan olisi säälittävää jos joku tulisi iskemään vain siksi että on ollut BBssä. Eikö BB-Naikou ilmoittanut kickoffissa että joku mieskilpailija oli tarjonnut ostamaan maksullista seksiä Naikoulta ja käsitin että kyseessä oli juuri Nino.
Nipsu, ei Naikou.

Yksi Vappu-Sampon heitto: "Sami. Sä oot niin vitun tylsä jätkä, et en jaksa edes kysyä sulta mitään! Lopeta se seinäruusuna oleminen!" Viittaus siis viime viikon lähetykseen, kun Vappu ei kysynyt Samilta yhtäkään kysymystä.

Sami lauloi äsken naisen äänellä Armin osuuden Tahdon olla sulle hyvin hellä biisistä ja sen jälkeen Vieläkö on villihevosia ihan loistavasti. :lol:

Tuija ilmoitti, että häätöäänestyksessä olevat vaihtavat nyt vaatteet, jos pitää, koska kohta pitää viedä tavarat varastoon.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Syys 2009 19:36

Aso viheltää. Jellu kerran jo mainitsi sille, että voisko lopettaa kun tulee pää kipeäksi. Lopetti sekunniksi, mutta taas jatkuu muumilaakso-vihellys. Ekaa kertaa harmittaa, että Jellu on lähdössä.

Ninolla taas päällä paska kissa -toppi, rusetti ja korvat. Jellu ähertää päälleen toisia sukkahousuja, jotka litistää vatsaa.

Nino: Vittu ku naiset pystyy huijaan, oikeesti!
Aso: Mitä huijaan?
Nino: No se pömppö lähti pois!

Ja taas Aso viheltään. Aina se saamarin sama pätkä muumi-biisistä "paapapapaapa pappaappapaapaa".

// Raksu teki paratiisitytöille herkkudrinkit, niihin tuli mangoa, mysliä, jugurtteja, maitoa, kermavaahtoa ja sokeria. Kätlin haluaisi kovasti maistaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Syys 2009 19:45

Tuijan "viimeiset" paritukset.

Tuija: Vähän mä nään jo otsikot "Kätlin ja Sami seurustelee". Ootko sä Sami oikeesti yrittäny Kätliniä?
Sami: No tää on tää mun taktiikka, et tällain salakavalasti...
Kätlin: Mut et sä voi puhuu siitä nyt kun mä kuulen! Mut Sami on mulle se ihminen et jos tapahtuu jotain niin Sami on eka jolle meen kertoon... (Tuija kävelee poispäin)
Sami: Ei sitä kiinnosta.
Tuija: Kiinnostaa kiinnostaa. Vähän mä oon kateellinen, mä oisin halunnu kans jonkun miehen. Mun mies vaan dissaa mua.
Aso: En mä dissaa!

Tuija jatkaa utelemista. Sami näkee sellasen pitkän draaman kaaren, toisessa päässä 3 kuukauden päässä on BB-voitto ja siinä sit samalla voittaa viimein Kätlinin sydämen. Tuija: Ettei heti toimeen niinkun Jesa ja Minna.

Sami selittää, et toki vähän pitää yritystä olla, mutta että asia on niinkun Kätlin jo sanoi. Tuija painaa päälle "Mut pussatkaa nyt toisianne, oikeesti et mä vielä nään".

// Slummilaisilta alkoi tulla vaatimuksia. Jos on limpparia tarjolla tai hedelmiä niin ne on sit slummilaisille. Danasta lähtee kovin ääni ja vaatimukset.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 19:50

Slummilaiset haluavat illan tarjoilut itselleen, koska antoivat viime viikolla nykyisille paratiisilaisille. Etenkin kaikki skumpat on saatava.

Edit. 19:52 Nuoripari Sampo & Lotta tekivät sovinnon. Sampolla ei ollut edes mikkiä. "Varmaan mielenkiintoset keskustelut, kun ei ole mikkiä edes kuulutettu."

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Syys 2009 19:53

Sampo ja Lotta halasi terassilla, sopivat jonkun valas-riidan.
Dana: Kumpi pyysi anteeksi?
Lotta oli pyytänyt.
Dana: Lotta sä oot ihana. Pyysiks Sampo anteeksi?
Ei tainnut.
Dana: Sampo! Missä sun mikki on?
Sampo: En mä oo nähny sitä johonkin tuntiin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 20:00

Kätlin tykkää olla häätöäänestyksessä. Jos lähtee, niin sitten lähtee. Jos ei lähde, niin tietää, että on mahdollisuuksia.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Syys 2009 20:03

Raksu meinasi korjata sohvapöydältä hedelmät pois, Kätliniltä huutoa että älä vie, jos ne vaikka unohtaakin ne siihen ja slummilaiset saisi syödä. "Laita veitsi ja paperia kans!" Muut slummista: "Ja kahvia tippumaan, lihapullia vähän kanssa"

// Asukkaat pihalle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 20:11

Miettivät ketkä on vastassa. Jelena sanoi, että jos äiti on, niin hyppää kuin pieni apina halaamaan. Jesa: "Kuinka moni kuvitteli tilanteen?" Sami: "Kuinka moni kuvitteli kaatumisen?"

Edit. 20:13 Kätlin kertoi, että yksi kaverikin on Kätlin. Se on varmaan vastassa, koska asuu Helsingissä. Aikoo muuttaa samaan kämppään, kun sitten joskus lähtee talosta. Dana: "Kaks Kätliniä voi ei."

Edit. 20:15 Lotta ehdotti, että kun kaikki ovat viimeistä kertaa koolla, niin laulavat homohäkin. Päättivät laulaa hämähäkkinä, mutta muuten omilla sanoilla.

Edit. 20:16 Ja sitten homohäkkinä sama... :roll:

Edit. 20:17 Sami sanoi, että ovat Ason ja Mensan kanssa kiikunkaakun, tulevatko DTM:ään. Lupasivat tulla, jos Raksu järjestää esiintymismahdollisuuden. Pitää opetella myös se cowboy-biisi. Lotta heitti, että eiköhän se esiintyminen järjestetä vaikka omin luvin.

Edit. 20:20 Homohäkkiä slummin sambaryhmän säestyksellä.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 13 Syys 2009 20:18

Paratiisi-kameraa ei ole käännetty kattoon, niinpä siinä juuri pari tuotannon hemmoa kävivät makuunhuoneen ovella katsomassa, että kaikki on ok. Samoin kylppäriin kurkisti toinen.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 13 Syys 2009 20:18

Homohäkki-ja hämähäkki-laulujen jälkeen joku miehistä totesi, että "ollaan me kyllä yks vitun sekopääjengi!" :)

Nyt suunnitellaan yhteistä karaokelauluiltaa. Aamulla Pataässään. Satumaahan. Nino on sitä mieltä että saavat Vipit varmaan.

Kätlin totesi Justiinalle että saavat kohta halata sisällä, kun menevät samalle puolelle Talkkarin ajaksi.

Nyt alkoi taas hämähäkkihomohäkki-biisi slummilaisten säestäessä uusilla kattila-ja lusikkasoittimillaan :)

Sami, Aso ja Jesa soittavat "sambaa" ja Dana tanssii.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 20:27

Jellu mainosti, ettei ole vieläkään käynyt paskalla, vaan pidätellyt koko päivän. Kätlin sanoi, että olisi hirveää, jos kaatuisi korkkareilla matkalla slummin huussiin ja kaikki tulisi päälle. Viiltäisi tonnikalapurkin reunalla kurkun auki.

Edit. 20:31 Verhot ylös. "Jes!" Aso muistutti, etteivät saa vielä mennä paratiisin puolelle. Olkkarissa ainakin karkkia. "Älkää syökö!"

Edit. 20:33 Jellu sanoi, että ostaa 500 kiloa karkkia, kun lähtee kotiin. Eikös sen pitänyt laihduttaa 10-15 kiloa? :roll:

30 minuutin kuulutus.

Edit. 20:43 Raksu PK:sta. Kaikki taas olohuoneeseen lähetyksen ajaksi. Häätöäänestyksessä olevat sohvalle. Slummilaiset saavat syödä olkkarin pöydällä olevia ruokia. Myös vettä saa ottaa.

Dana sai kohtauksen. Tämä :madone: yhdistettynä kiljumiseen. Joku sanoi, että Dana on viikon halunnut slummiin ja nyt kahden päivän jälkeen ihan sekaisin.

Edit. 20:45 "Kokoontukaa sohvalle." Ja sitten ahmitaan. Slummilaiset halaavat Justiinaa.

Edit. 20:58 Sami PK:sta. Häätöäänestyksessä olevat lähekkäin sohvalle istumaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 22:11

Kätlinin pitäisi päästä vessaan. Sami sihisee ja Aso kaataa vettä lasista toiseen. Kätlin heitti karkilla. Myös Dana innostui heittämään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 22:19

Jelena ulostettu! :tu

Edit. Ja Dana tipahti lattialle. Jelenalle tuli näköjään ihan puun takaa.

Edit. 22:22 Dana murtui täysin. Tuija innoissaan, että sai jäädä. "Saatana! :D "

Räsynukke
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 28 Marras 2008 17:30

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 13 Syys 2009 22:22

Ja Jellu on ulkona. Eeei, mielelläni olisin pitänyt talossa nyt kun alkukankeudestakin päästiin.

Asukkaat riemuissaan kiljuivat tuolla Jelenalle tsemppiä, hyppivät ylös ja alas. Danan pahanpuhumiskaveri on veks, ja Danalla on nyt itku silmässä. Joku mies sitä lohduttelemaan.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 13 Syys 2009 22:30

Lotta itki Ragnarille "neljä häätöäänestyksessä....miks Jellun tarvi mennä..."

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2009 22:34

Slummilaiset omalle puolelle.

Edit. 22:36 Kätlin itkee, kun kaikki läheiset olivat seinän toisella puolella. Osittain varmaan myös onnesta. Dana itkee jostain ihan muusta. Pelikirja mureni käsiin. Tai sitten vaan neiti Hollywood esittää.

Edit. 22:37 Puhuvat edellisistä äänestyksistä. Kadi ja Cheryll selviytyi monesta.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 13 Syys 2009 22:38

Kansantaiteilija Sami miettii "pitäskös sitä perunalaatikkoo tehdä...." Dana ulisee Ragnarille kaiken aikaa edelleenkin.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 20. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 13 Syys 2009 22:41

Halailua ja tunteilua talossa. Ja tietenki vähän edelliskausista puhumista. Tuija on edelleen ihan ihmeissään, että jäi taloon.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”