66. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

66. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 28 Loka 2009 23:00

Keskustelua 66. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 29 Loka 2009 00:02

Dana kokee, että Käpä alistaa jotenkin Danaa ?!? Puhuvat jostain lautasesta.

Iida avautuu Saranan joku päivä sitten heittämästä kommentista jonkun isosta mahasta ja miten Sarana oli kokenut tai luullut Iidan ja Tonin keskustelusta - summa summarum, Iida oli pyytänyt asiaa Saranalta anteeksi.

Kätlin kertoo ettei ikinä ole aliarvioinut tms Danaa.

Iida pyytää unohtamaan asian ja vaihtamaan puheenaihetta.

Tehtävään, eli paras seksikokemus Danalta: joku naapurijuttu.

Käpällä ja Danalla jäi kuitenkin edellinen asia kesken ja Dana toivoo, että juttu jatkuisi huomenna.

Steffi selvittää, että ei ole nyt hyvä jutella.
* One Day at a Time *

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2009 00:03

Saranna ja Sami pitkässä suudelmassa makkarissa. Saranna toteaa suudelman jälkeen "ups". Tämän jälkeen Sami aloittaa hoilaan "Ups, I did it again" ja saranna yhtyy mukaan.

00:03 Saranna: "Ei mun pitänyt tehdä mitään tälläistä. Mä vähän taisin tykästyä suhun."

Saranna antaa uuden pusun Samille ja toteaa perään "senkin ripuliaivo". Jälleen uusi suudelma, pitkä versio.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 29 Loka 2009 00:04

Iida avautuu Sarannasta muille tytöille.

"Mä kävin yks aamu pyytään anteeksi Sarannalta ku mua illalla alko vituttaan ihan oikeesti, ku se oli silleen että mulla on niin iso maha ja Aso pilkkaa mua ku mulla on niin iso maha. Mä sanoin sille että mee Saranna nukkuun. Mut se vieläki vaan hoki että Aso ja Toni sanoo et mulla on iso maha ja mä oon läski. Sit kun mä yritin Tonin kanssa puhua, niin se tuli siihen että "ne puhuu ihan varmaan musta ne puhuu ihan varmaan musta" ja mä sanoin sille että sun on pakko kääntää kaikki aina ittees. Sit mä kerroin siitä Markolle et mä sanoin tosi pahasti Sarannalle et mun pitäs käydä pyytää anteeks. Sit se oli nukkumassa ja mä sanoin että anteeks siitä mitä mä eilen sanoin, ja se oli vaan että "Mitä sä muka eile sanoit?" ja mä olin että arhh.."

Jotain tähän tyyliin ^

-----

Dana ja Kätlin jäävät kahden, heillä on jotain puhuttavaa. Danasta tuntuu että vaikka he ovat tosi läheisiä, Kätlin unohtaa aina bileiltoina Danan ja Dana on ihan nolla. Ihan pieniä juttuja kuulemma.

Kätlin on kuulemma laittanut jonkun roskan Danan lasiin, ja Dana ihmetteli että eikö hän muka enää juo siitä lasista.

Sitten Dana oli jollekin sanonut että hänellä on vesirakkula, ja Kätlin oli tullut sanomaan että se on herpes. Dana ei halua myöntää että se on herpes, se kuulostaa pahalta. Kätlin on mielestään realisti. Danasta se on sama kuin Dana olis kalju ja hän tahtoisi kertoa että hänellä on pitkät hiukset. Dana huutaa ettei se ole yhtään sama asia, vesirakkula on vaan eri nimi herpekselle.

Danasta tuntuu että Kätlin alistaa häntä.

Kätlin on kuulemma myös sanonut että Dana on bi, vaikka Dana on sanonut itse olevansa hetero. Kätlin ei mielestään ole sanonut Danaa bi:ksi.

"oot sanonu"
"en oo sanonu"
"oot sanonu"
"En oo sanonu"
"ei sitte mä oon väärässä kaikki on ihan ok"

Kätlin ei jaksa tätä nyt. Aso tulee paikalle. Dana sanoo että mene pois, Kätlin sanoo että Aso voi olla siinä. Dana haluaa lähteä pois. Aso ei anna, Dana on hänen siskonsa.

"Kätlin on ollu sun kanssa samassa asennossa 70 päivää, sun pitää arvostaa Kätliniä"
"Pitääkö Kätlininkin arvostaa mua?!"
"Tottakai"

Ason mielestä Danan pitää antaa anteeksi. Kätlin sanoo että Dana suuttui siitä kun hän sylkäisi jääpalat Danan lasiin. Dana lähtee pois sanoen että Kätlin alistaa häntä, alistaa.

----------

00:13

Aso kertoo Kätälle että hän on talon prinsessa ja kaikki on kateellisia hänelle. Aso on Kätlinin puolella kuitenkin.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2009 00:08

Saranna ja Sami suutelivat pitkään makkarissa. Saranna kaatui Samin sylissä Samin päälle sängyssä ja suutelu jatkui. Lopulta tilanne päättyi, kun Saranna nousi ja mutisi jotain, että kaikki näkee. Saranna sipsutteli pois makkarista ja Samikin nousi ja alkoi taas hoilata.

Saranna palasi makkariin peilailemaan ja Sami tuli heti kaulailemaan Sarannaa takaa päin peilin eteen.

00:10 Sami ja Saranna suutelevat jälleen sängyllä. Sami haluaisi mennä nukkumaan, Saranna ei.

Sitten juttu siirtyy huomiseen Playstation-peliin. Saranna haluaisi voittaa sen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Raippa » 29 Loka 2009 00:11

Sami ja Saranna imutteluissa. Sami alkoi heti lurittaa "Happoradioo"?? kun Saranna jätti minuutkisi rauhaan.
Samin pitäis mennä vessaan, mutta ei pääse eroon Sarannasta. SUUTELOINTIA.
Nyt tulee matskuu ;)
"Käske miestäsi pukeutumaan che guevaraan"
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 29 Loka 2009 00:14

Kätlin itkee ja Aso lohduttaa.

Dana selvittää asiaa kylppärissä Iidalle ja Sampolle - tuntee olevansa roskaa ja myöntää ehkä ylireagoineensa.

Nyt on Danalla pikkasen kortit sekaisin, kun Aso on paha kun tuli väliin asiaan, joka ei Asolle kuulu ja että kun kaikki vaan puolustelevat Kätliniä - Sampo sanoo ettei asia ole niin.
* One Day at a Time *

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Loka 2009 00:16

Kätlin selittää nyt Asolle, että ei ole koskaan aliarvioinut Danaa. "Sit se yhtäkkiä tulee tänne, et miten sä voit sylkee mun lasiin." Jossain pöydällä joskus oli ollut myös Danan tyhjä lautanen, siinä oli pelkkiä kuoria. Kätliniltä putosi kananpala lattialle ja oli nostanut sen Danan lautaselle, oli suuttunut siitäkin.

Aso selittää Kätlinille, että ne on vaan kateellisia. Aso tietää, että Kätlinillä on hyvä sydän.

Aso: Sä oot rohkea nainen ja sä pärjäät yksin, sä oot pärjänny tähänkin asti. Mä oon aina sun takana.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2009 00:18

Dana selittää vessassa Iidalle ja Sampolle, kuinka Kätlin alistaa häntä. Lisäksi toteaa, kuinka Aso tuli Kätlinin puolelle riidassa. Dana selitti, että Aso ei voinut tietää, koska kyse oli Danan tuntemuksista, että Kätlin alistaa. Dana sanoo, että Aso on aina Kätlinin puolella, Sampo sanoo, ettei ole.

00:22 Dana on sohvalla Sampon kanssa, Stephania tulee paikalle. Dana on huolissaan, että Stephania ymmärsi tilanteen väärin. Dana alkaa selittää tilannetta Stephanialle.

Dana: "Kaks yhtä vastaan. Mä en ymmärtänyt sitään."
Dana selittää, kun Aso tuli entiseen slummin makkariin.

Dana ihmettelee, miksi Aso tuli väliin, kun asia oli tyttöjen välinen juttu. Stephania yrittää ymmärtää myös Kätliniä. Stephaniaakin ärsyttää, jos kahdenväliseen riitaan tulee kolmas (ylimääräinen) osapuoli.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 29 Loka 2009 00:21

Dana ja Sampo sohvalla ja mukaan kutsutaan Steffi - taas tarina on siitä, että kuinka Käpä sanoi noin ja teki niin ja miksi Käpä turvautui Asoon, että tulisi 2 vs 1 tilanne.

Mensa tuli taakse kuulostelemaan tilannetta.

Steffi selittää tilannetta, Dana kuuntelee ja jatkaa siitä mihin jäi - kärpäsestä härkänen ja niin turhaan. Nyt on suurin ongelma kolmas pyörä eli Aso kun tuli väliin.

Samibox soi terassilla ja jonkun mikki rätisee melkoisesti - Iida seurana ainakin.
* One Day at a Time *

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2009 00:32

Danan selitys Stephanialle jatkuu. Dana analysoi kaiken pitkältä ajalta, koska on lukenut psykologiaa. Alistustunne tuli siitä, kun Kätlin oli laittanut lattialle pudonneen kanan Danan lautaselle ja Kätlinin suussa olleen jääpalan Danan tyhjään lasiin. Tunsi siis, että Kätlin alisti häntä. Halusi sanoa siitä suoraan, joka sen teki, eikä halunnut valittaa siitä kolmannelle henkilölle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 29 Loka 2009 00:32

Ason ja Kätlinin juttelu jatkuu. Aso jatkaa Kätlinin kehumista ja kateuskorttia käytetään. "Oot vahvin nainen ja muut on kateellisia.."

Aso kertoo, että on monesti halunut lähtee talosta. Kätlin myös.

Keskustelu alkaa jo harhailemaan aiheesta. Aso sanoo, ettei voi ajatella ketään talossa sillä silmällä.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 29 Loka 2009 00:32

Kuva
Kätlin purkaa tuntojaan Asolle.

Kuva
Dana selitää juttuja Sampolle ja Steffille.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 29 Loka 2009 00:33

Samibox terassilla volyymi kaakossa.

Yleisönä Iidan ja Toni.
* One Day at a Time *

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2009 00:36

Dana sanoo Stephanialle, että Aso ja Kätlin puhuu tuolla yhä riidasta, vaikka se ei Asolle Danan mielestä kuulu. Aso ei tiedä Danan mukaan mitään hänen ja Kätlinin historiasta. Dana sanoo olevansa rehellinen ihminen.

Kätlin tulee olohuoneeseen ja vaatii, että Dana puhuu suoraan Kätlinille.

EDIT: Sana lisää...
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 29 Loka 2009 00:36

Kätlin ja Aso keskeytti juttelun hetkeksi. Kätlin käskee Asoa kuunteleen, kun Dana puhuu hänestä olohuoneessa.

Kätlin marssii olohuoneeseen ja käskee Danaa puhumaan suoraan nyt!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Loka 2009 00:39

Kätlin ei ole ikinä puhunut tai ajatellut Danasta pahaa. Tenttaa Danalta mikä ongelma on, kävelee pois kesken keskustelun ja suuttuu pienestä asiasta.

Dana sanoo, että Kätlin käyttäytyy Danaa kohtaan väärin. Danaa häiritsi kun Aso tuli paikalle ja Kätlin sanoi, että Aso voi jäädä. "Puhutaan huomenna, ei suurennella nyt tätä asiaa."

Kätlin jatkaa, on kuullut paljon pahaa mitä Dana on sanonut Käpästä ja on silti halunnut olla Danan kaveri. Dana haluaa puhua asiasta huomenna, kahdestaan. Dana ei halua puhua kaikkien edessä, Kätlin haluaa puhua nyt kun ei tiedä mitä Dana puhuu muille hänestä seläntakana.

Saranna: Mä en haluu sekaantua. Lähti pois
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 29 Loka 2009 00:41

Nyt on Kätlin hiprakassa, samoin Dana - Kätlin käy kohtuullisen lämpöisenä Danaa kohtaan.
* One Day at a Time *

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Loka 2009 00:43

Dana: Älä puhu loppuun. Dana alkoi itkemään.
Joku: Älä Dana itke.
Kätlin: Se itkee kun se on niin kännissä.
Dana: Mä en haluu puhuu kun sä oot tossa kunnossa
Kätlin: No voi jumalauta... +silmienpyöritys

Kätlin ei tajua miten voi tehdä niin ison asian jääkuutioista. Dana selittää, että ei olisi halunnut, että Aso jää siihen kuuntelemaan. Kätlin haluaa, että joku on vieressä, koska Kätlin ei tiedä mitä versioita Dana esittää asioista muille. Kätlin haluaa, että kaikista asioista puhutaan heti suoraan.

Dana ei ymmärrä miksi Kätlin yhtäkkiä avasi kaikki asiat kaikkien kuullen.
Kätlin: Dana, tää on BB-talo, kaikki kuulee.

Kätlin ei halua mennä nukkumaan tällä tavalla, haluaa puhua asian selväksi. Danan ongelma ei nyt ilmeisesti olekaan enää jääkuutiot vaan kolmas persoona keskustelussa mukana.

Kätliniä vituttaa nyt kovaa se, että on aiemmin ollut niin tyhmä (sinisilmäinen ja uskonut ihmisiä kavereikseen). Dana jäi Sampon viereen sohvalle istumaan ja itkemään, sohvaryhmällä hiljaa istuivat myös Esa ja Antti. Kätlin lähti keittiöön kokkailemaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 29 Loka 2009 00:48

Sampo hoivaa Danaa, Aso Kätliniä, Sami mylvii Sarana kainalossaan, Antti kulkee apinapuku päällään ja Mensa toteaa: njaa

Aso ja Kätlin kessulle molemmat, seurassa myös Steffi
* One Day at a Time *

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 29 Loka 2009 00:52

Kätlin haluaa puhua aamulla kaksistaan Danan kanssa (..vielä äsken halusi kaikkien edessä tylyttää..)

Asian puiminen jatkuu ulkona.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2009 00:56

Dana selitti kiistaansa vessassa itku kurkussa Sampolle. Dana kutsuttiin pk-huoneeseen.

Sampo selvittää kuviota Samille. Sampo toteaa, ettei tiedä riidasta Kätlinin versiota, vain Danan version. Sampo ei halua puuttua kiistaan. Sami selittää, että Sampo on hänelle kuin veli. Sampo toteaa, että he voivat kuulla kaikkien versiot asiasta, mutta ei aio puuttua asiaan. Voivat tukea, mutta ei puuttua.

Sami hamuaa lisää juomaa. Sami oli ottamassa Danan juomaa, mutta Sampo ehti sanoa, että älä ota Danan juomaa. Danalla siis huuliherpes. Sami totesi, että Sampo luki häntä kuin avointa kirjaa, oli juuri suunnistamassa Danan juomalle.

Sami rupeaa hoilaamaan kovalla äänelle, Sampo tanssahtelee vieressä. Sami huutaa lisää juomaa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”