79. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Marras 2009 16:50

Samin ja Kätlinin pisteet 8182 - 7008. Nyt Dana ja Stephania laulavat PMMP:n "Joutsenet".

16:53 Danan pisteet 6794, Stephanian pisteet 4778. Aso ja Toni lauluvuoroon ja "On niin helppo olla onnellinen".
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Marras 2009 16:59

Aso voitti Tonin pistein 7034 - 3760. Sitten Sampo ja Antti laulamaan "Che Guevaraa". Ensin oli toinen kappale, mutta se vaihdettiin. Dana totesi ensimmäisen valinnan liian naismaiseksi (ei tietoa, mistä kappaleesta oli kyse).
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 11 Marras 2009 17:00

Sampolle ja Antille arvottiin ensin Kemopetrolin Child is my name, mutta Dana sanoi, että arvotaan uudelleen, kun ko. biisi on niin naisellinen.
Biisiksi valikoitui sitten Happoradion Che Guevara...
Antti ottaa välisoiton aikaisen tanssimisensa vähän rajusti. "Antti, varovastiiiiii..", kiljuu Dana, kun Antti meinaa mennä hänen päälleen.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Marras 2009 17:04

Sampon pisteet 5616, Antin pisteet 3092. Välierät alkavat, Sami ja Dana laulavat. BB kuuluttaa asukkaat sohvalle, kun Toni meni istumaan sohvaryhmän taakse hierontatuolille.

17:09 Sami ilmeisesti voitti Danan pistein 8416 - 6164. Sampo ja Aso laulavat "Rakkauden haudalla". Aso olisi halunnut laulaa "Pokan", mutta Sampo sai valita kappaleen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 17:09

Sami voitti, mutta pisteitä ei osattu näyttää. Sitten Sampo ja Aso. Arpoivat Jonna Tervomaan Rakkauden haudalla, mutta Aso ei haluaisi. Danan mielestä ihan sama mitä laulavat, kun Sami voittaa kuitenkin. Aso haluaisi laulaa Pokkaa, mutta Sampo ei taivu ja Raukkauden haudalla oli lopullinen valinta.

17:16 Sampo voitti 600 pisteellä, mutta sen tarkemmin ei näytetty. Biisin valinnan kanssa ongelmia. Sampo haluaa arvalla, mutta Sami huutaa kivi-paperi-saksien perään. Sampo sanoi, että äskenkin oli arvalla. Sami totesi, että se oli silti Sampon suosikkikappale. Sampo ehdotti Elastisen Anna sen soida. Lopulta pääsyttiin kivi-paperi-sakset ratkaisuun ja Samihan sen voitti. Biisiksi Eppujen Suolaista sadetta. Sampo huusi, että sinne meni Pleikkari. Sami totesi, että olisi heittänyt mikin heti sohvalle, jos olisi otettu Elastinen.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 11 Marras 2009 17:16

Finaalissa Sami ja Sampo.
Yleisö huutaa, että arvalla on valittava biisi.
Esa sanoo, että kivipaperisakset.

Kivipaperisakset ratkaisi Samille biisivalinnan. "Mä oon niin hävinny tän", luovuttaa Sampo.
Eppu Normaali, Suolaista sadetta.
Lähtee.. Toinen on rokkari, toinen hiphoppari. Arvatkaa kumpi on kumpi :)

Ihan hyvä veto molemmilta... Ei Sampo huono tässä ole... Sampo johtaa välillä. Sami välillä. Menossa välisoitto.
Sami on melkoisen hermona, vaihtaa kokoajan mikkikättä...
Sami voitti. :cheers

Sami kertoi jännittäneensä alussa ja muutkin olivat sen huomanneet.

Nyt on vielä jäljellä Samin soolo kertoo Esa.
Sami valitsi Neon2:n Tässä talossa...
(apua miten inisten Sami tän vetää... :roll: )
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 17:22

Sami tuuletti voittoa. Dana sanoi, että Sampo johti yhdessä vaiheessa. Sami kertoi, että jännitti ja sitten lopussa vapautui. 8442 taisi olla voittopisteet. Kätlin kehui, että hyvin Sampokin veti. "Hyvä me kaikki!" ja aplodit päälle. Sami vetää vielä voittajan biisinä Neon 2:n Tässä talossa. Sopii BB-taloon. Kätlin katsoi hiusten perusteella, että on vanha biisi.

17:31 Se oli siinä ja voittajaa onniteltiin. Singstar jäi hetkeksi päälle ja meinasivat alkaa laulamaan, mutta virrat lähtikin melkein heti. Lähtivät sitten syömään.

Dana heitti, että onneksi antoi Samin voittaa. Sami totesi, että se oli rehellinen kamppailu Sampon kanssa. Kivi-paperi-sakset ja hän voitti. Joku Cheek olisi ollut niin paha. Steph kuvitteli, että jos Aso olisi voittanut Sampon ja ollut finaalissa, niin minkä biisin olisi valinnut. Aso räkätti, että sellaisen mitä Sami ei osaa. Juuri joku Cheek tai vastaava. Kätlin sanoi, että Sami osaa ne kaikki biisit hyvin.

Toni valittelee taas tupakoiden perään. Voisi tulla ja jokaisen oma päätös polttaako vai ei.

17:38 Kätlin istahti Ason viereen ja Aso alkoi kiusaamaan, että pieraisee kohta. Aso kysyi miksi Kätlin ei pieraise. Kätlin sanoi, ettei tule pieruja. Sami huusi heti, että varmasti tulee. Kätlin jatkoi, ettei tule tällä hetkellä. Tottakai piereskelee niin kuin kaikki muutkin, mutta ei tällä hetkellä. Dana sanoi piereskelevänsä ja äijien mielestä se ei ole kauhean naisellista. Danan mielestä on ihan normaalia. Kätlin näytti, että jos tulisi tällä hetkellä, niin voisi pieraista vaikka Ason naamalle. Aso alkoi räkättämään "Kätlin tee kuppipieru häähähähä! Dana tee kuppipieru!"

17:40 Kätlin huokaili, että huomenna aamulla alkaa menkkakivut. Se on aina ensimmäisenä aamuna, kun menkat on alkanut. Sattuu niin paljon peräreikään. Ihan kuin puukottaisi. Sami vinkkasi, että jos sattuu jo valmiiksi, niin sinnehän voisi työntää samalla oikeasti "jotain". Kätlin hihkaisi hymyillen "okei!"

Aso jatkoi vielä, että jos Kätlin piereskelisi, niin se ei olisi enää Kätlin sen jälkeen. Steph kysyi piereskelevätkö kaikki parisuhteessakin. Dana sanoi, että loppuvaiheessa ihan vapaasti. Kätlin muisteli, että kyllä poikaystävät piereskelivät.

17:48 Sukunimi keskustelu alkoi, kun Toni heitti, että Samista tulee vielä Ehrnrooth. Sami pyöritteli päättä ja Toni kysyi paljonko heitä on Suomessa. Sami kertoi, että "meitä" on neljä perhettä. Toni sanoi, että heitäkään ei ole paljon. Kukaan ei muistanut sukunimeä ja Toni kertoi sen olevan Haste. Aso innostui "Tapani Haaste hähähä!" Toni ei muista kenenkään sukunimiä. Ei ole tainnut kysyäkään. Sampo Salonen on ainoa. Esan sukunimeä muisteltiin pitkään. Saari-alkuista yritettiin. Aso muisti, että alkaa S:llä ja nen-loppuinen. Sitten muisti Seuranen. Kätlin kysyi mikä hänen sukunimi on. Esa muisti Laas. Kätlin kysyi vielä mitä se tarkoittaa. Esa muisti senkin ja tarkoittaa korpea. Kätlin antoi kymmenen pistettä.

18:02 Kätlin kiemurteli hetken tuolilla ja valitteli: Tiedäksä nyt mulla rupee tulee pian kipuja.
Aso: Pieruja?
Kätlin hymyili ja taputteli Asoa olkapäälle: Eiku kipuja. Mul on menkat. Mul on menkat. Mul on menkat.
Aso: Ajattele jos naisil on menkat ja ripuli samaa aikaa. Hyi helvetti.
Steph: Mut se tulee. Menkat sekottaa vatsatoiminnan ja tulee ripulia. Niit kutsutaa menkkaripuliks.
Kätlin muisti aiheeseen liittyvän tarinan ja varmisti kiinnostaako porukkaa. Vakuuttelivat olevansa kiinnostuneita ja Kätlin aloitti kertomaan eläväisesti heiluttaen kovasti käsiä eri asentoihin: Mä nolattin ittes. Tai siis mä olin paniikkitilantes. Se nolotti. Itseäni nolotti. Mä olin just töissä. Oli perjantaipäivä ja me oltii lähdössä tyttöjen kans Helsinkii viettää mun kaverin synttäreitä. Mä olin just sen kans puhelimes ja kävin vessas. Mä laitoin kuulosuojat. Puhelimen kuulosuojat. Sit mä menin vessaa samalla. Me ollaa niin läheisii kavereit. Mul oli kauheet menkat ja kauheen iso hätä. Mä juttelin sen kans ja tein mun jutut ja pyyhin ja näin. Sit mä vedin tiäksä vettä päälle ja sit mä katoin, et pönttö tulee vaa *wroooom* näin täytee. *Jatkaa kikatellen* Hyvä ettei tullu reunan ylitte. Eikä mee alas. Sit mä olin niinku et *käsi otsalle*. Kaikki lillui siin *khihiihi* men *khihihi* menkat ja kaikki mitä voi olla. Paperii ja kaikki sekasin.
Steph: Kakkasit sä siin?
Kätlin: Joo joo. Kauhee. En mä yleensä, mut mul oli vatsa just menkkojen takii niinku ihan kaikki sekasin. Sit mä sanoin kaverille, et o-ou sä et tiedä mitä tapahtu. Se nauro tosi paljo ja mä nauroin tosi paljo. Mut ei oikeesti enää ollu hauskaa. Mä en uskalla mennä ovest ulos. Mitä jos siel on joku. Me ollaa niinku yks perhe Valiol. Kaikki tuntee toiset. Mä aattelin, et mä en pysty mennä ovest ulos. Jos joku oottaa oven takana vuoroo, et mitä mä sanon sille.
Dana: Ai kotibileissä?
Sami: Eiku Valiolla.
Kätlin: Töissä.
Steph: Töissä. Voi Dana! Tää on sama juttu, ku mitä sä kerrot "ääh" "ööh".
Dana: En mä kuullu sit alkuu. Mä tulin vast nyt.
Steph referoi tarinan alun.
Kätlin jatkoi: Se nauro toisel puolel ja mä nauroin toisel puolel. Aluks se oli niin hauskaa, mut sit mä rupesin tajuu, et mun on oikeesti pakko palata takasin työpisteeseen. Mä aattelin, et mä en uskalla mennä ovest ulos. Mä olin ihan paniikissa ja sit se sano mulle, et ota se harja. Mä rupesin vaa harjal tiäksä työntämää. Mä olin koko ajan puhelimes sen kans. *Naurua* Mä yritin. Siis kaikki meni vielä pienemmäks paloiks. Se näytti ihan kaalikeitolta. Se oli ihan kauheeta. Paperitki hajos siinä. Sit okei se rupes pikkuhiljaa menee alas. Mä olin huh. Sit mä katoin sitä harjaa ja se oli ihan täynnä kaikkee. Mä *krggh* sen harjan takasin. Se sano paina vielä kerran sitä nappulaa. Pönttö oli silti tiäksä reunat ja kaikki täynnä. Sit mä painoin uudestaan. Uudestaan täyteen! Mä aattelin, et nyt jos mul ois ollu joku ase *käsi aseeksi ohimolle* mä oisin ampunu ittes. Mä sekosin. Mä olin niinku mitä mä teen?! Sit se sano soita huoltomies. Mä sanoin, et en todellakaa. Sen jälkee mä en palais enää ikinä töihin. Me ollaa kaikki yhteinen perhe. Just joka päivä samat työntekijät. Soita siin vaa huoltomiehelle, et mul oli menkat ja mä kävin kakalla ja sit pönttö tuli täytee. En todellakaa. Mä sanoin, et ei todellakaa tuu tapahtuu. Olin mä varmaa puoli tuntii siinä vessassa. Samallailla harjaa sinne. Loppujen lopuks se pönttö tuli ihan puhtaaks. Se oli ihan kauheeta. Edit. Korjailua...

18:29 Kätlin, Esa, Dana ja Sami liittynyt Antin kävelylenkille.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 11 Marras 2009 18:30

Antti, Esa, Sami, Kätlin ja Dana reippailevat ja juttelevat pihalla, muut röhnäävät sisällä.

Steffikin liittyi joukkoon.

Ja Tonikin vähän myöhemmin. Asoa ja Sampoa ei näytä terveyden vaaliminen kiinnostavan. Esa siirtyi sisälle venyttelemään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 18:40

Tonikin tuli ulos, mutta oma lenkkipolku. Antti kysyi mitä liikuntaa Kätlin harrastaa ulkomaailmassa. Kätlin kertoi, että juoksee koiran kanssa. Antti kysyi lisätietoja ja Kätlin selitti. Joskus "Tiiva" juoksee edessä. Steph korjasi "Diiva". Kätlin jatkoi, että Diiva juoksee välillä edessä ja välillä jää taakse. Niin nimensä arvoinen koira. Antti kysyi mikä koira se on. Kätlin nauroi, että pitäisi olla mäyräkoira, mutta kaikki luulee yleensä dobermannin pennuksi.

Tytöt siirtyivät kävelemään rinnakkain ja äijillä oma reitti. Steph ilahtui, kun Kätlin kertoi ottavansa kaverin "Tiivalle kotittomien koirien laitoksesta". Steph tiedusteli onko Diivalla pinkki kaulapanta. Kätlin nauroi, että exä osti sellaisen. On siis yhteishuoltajuus. Kätlin luetteli mitä kaikkia vaatteita Diivalla on. Steph haluaa nähdä Diivan. Kätlin sanoi, että se näyttää niin söpöltä niissä kaikissa vaatteissa.

Steph kertoi, että kaveri halusi pupun. Näki kuvan ja oli niin söpö. Kätlin nauroi, että siellähän niitä citykaneja on, niin jos yhden käy nappaamassa. Steph kertoi, että kerran oli pihalla odottamassa varmaan 8. Niitä on tosi paljon.

18:41 Kätlin lähtee käymään vessassa. Steph pohti tuleekohan vielä yksi marssi. Ei hiilareista voi tulla vain yhtä. Kertasi mitä kaikkea on tullut. Huomenna saattaa tulla liikunnasta. Dana meinasi, että tulee vasta, kun ovat sängyssä.

18:45 Kätlin tuli takaisin. Pitää varoa, kun kengät on tosi liukkaat. Kätlin alkoi pohtimaan, että on outoa mennä omalla lompakolla kauppaan ostamaan vaikka uusia kenkiä. Steph jatkoi, että vaikka onkin turha julkkis, niin ihmiset silti tunnistaa. Kätlin ei uskaltaisi mennä junalla Seinäjoelle. Muutenkin maailma on ihan sekaisin. Dana menee autolla. Kätlin soittaa varmaan kaverin hakemaan.

18:54 Stephin kauhistui, että on varmaan outoa kuulla kännykän ääni ekan kerran. Dana huudahti, ettei muista edes soittoääntä. Steph muistaa jonkun serkun tekemän. Dana ei muista edes millainen hänen kännykkä on. Kätlin on kännykkäriippuvainen. Ei pysty elämään hetkeäkään ilman kännykkää. Dana on jo tottunut elämään talossa ja ei haluakaan enää ulkomaailmaan. Kätlin mietti, että pitää soittaa äidille heti. Ja pitäisi puhua viroa. Ei ole puhunut 79 päivään viroa. Dana pohti osaako enää venäjää.

Kätliniä harmittaa, kun Diiva varmaan niin mököttää hänelle. Koirat mököttää aina.
Dana: No sano, et sä olit BB:s.
Kätlin: Se kattoo mua vaa näin *pää vinoon*.
Kätlin sanoi kertoneensa, että lähtee pitkäksi aikaa pois, mutta ei se sitä ymmärtä. Kyllä Diiva ymmärtää, kun näkee Kätlinin pakkaavan, mutta yleensä lähtee vain Viroon käymään. Joskus ottaa jopa Diivan mukaan tai sitten ovat vain hetken erossa.

18:59 Olkkarissa Esa arvuuttelee porukalla Tiimarista hankittujen koristeiden hintoja. Joku paperipallo maksoi 1,50€.

19:19 Kaikki sohvalla. Kätlin ja Steph laittanut urheilupuvun lenkkiä ajatellen valmiiksi päälle. Danalle tuli mikkikuulutus ja ajatteli, että voitti Singstarin. Sami selittää, että sutta sanotaan hukaksi ihan niin kuin karhua otsoksi. Dana ei ymmärrä.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Marras 2009 19:17

Asukkaat käskettiin sohvalle. BB aloitti kuulutuksen, ja Sami oli jo sanomassa "teille on postia" (tai näin olin ainakin kuulevinani). Kuulutus koski kuitenkin vain Danan mikkiä. Dana luuli, että hän on voittanut kilpailun.

19:23/ "Tämä on BB, Sami, sinä voitit tämänpäiväisen laulukilpailun" Palkinnon voi noutaa varastohuoneesta. Palkinnoksi Playstation3 ja joitain pelejä, ainakin Singstar-peli on paketissa.

19:26/ Dana ihmettelee, montako playstationia oikein on. Asukkaat selittävät, että kolme. Dana luuli, että pitää omistaa ne kaikki kolme, jotta voi pelata. Steffi selittää, että Ps3 on vain paranneltu versio 2:sta jne. Ei tarvi omistaa muita.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Marras 2009 19:49

Steffi, Sampo ja Dana keskustelevat festareista. Myös Esku istuu porukassa, mutta lähinnä kuuntelee vain sivussa. Danan ensimmäiset festarit olivat Ankkarock. Dana oli kerran yksillä festareilla ilmaiseksi, koska vartijat eivät huomanneet Danan menevän sisään.

Dana kysyy Esalta, onko tämä käynyt festareilla. Ei kuulemma ole niitä pahemmin harrastanut. Aso heittää, että Esa ei ole rokki-ihmisiä. Esa toteaa, ettei harrasta ihmismassoissa heilumista ja satunnaisen musiikin tahtiin fiilistelyä eikä örvellystä.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 19:59

Sampo juttelee opiskelupaikastaan tyttöjen kanssa. Vaasassa on paikka ensi keväästä lähtien. Ei kyllä jaksaisi lukea enää yhtään. Dana pyysi käymään sitten paljon Helsingissä. Sampo lupasi tulla, jos vain on rahaa.

20:03 Sampo kysyi kauan kestää junalla Tampereelta Helsinkiin. Dana mietti, että ehkä reilu tunti. Kätlin sanoi, että junalla matkustaminen on tosi kallista. Etenkin ilman opiskelijakorttia. Sampo meinasi, että sen ajan nyt menee vaikka pummilla vessassa. Dana kertoi, että näin on pari kertaa käynyt. Tai siis ei itselle, mutta kaverille.

20:09 Dana kertoi, että "kaveri" oli vaan alkanut lukemaan kirjaa ja lippua ei tarkastettukaan. Sitten piti mennä kahdeksi tunniksi vessaan piiloon. Sampo on matkustanut monta kertaa pummilla. Se on niin helppoa ratikassa. Alkoi kertomaan, että jos tulee sakot, niin pitää maksaa heti lipun hinta mukaan. Jos ei ole rahaa, niin seuraavalla pysäkillä pihalle. Alkoivat miettimään miten Marko oli matkustanut pummilla. Jotenkin vain sai nukkua koko matkan.

Kätlin sanoi olevansa niin rehellinen, ettei pystyisi matkustamaan pummilla. Ostaa ratikassakin aina lipun, vaikka tietäisi, ettei tulla tarkastamaan. Esa heitti "Niinhän me kaikki." Steph kysyi onko Esa matkustanut ikinä pummilla. Esa ei myöntänyt. Esa ihmetteli, että jos tullaankin tarkastamaan lippua ja ei ole ostettu, niin sitten porukka muistaa yht'äkkiä, että pitää mennä pari pysäkkiä vielä eteenpäin, vaikka oikeasti jäisivät pois paljon aiemmin.

Edit. Typo...

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Marras 2009 20:04

Kätlin kertoo, että on niin rehellinen, ettei voi matkustaa ilman lippua. On aina ostanut lipun, vaikka konnari ei tarkistaisikaan sitä. Dana sanoo, että joskus on ollut pakko matkustaa pummilla, kun on ollut vähän rahaa ja pakko päästä kotiin.

20:06/ Steffi kertoo jostain ratikkatyypistä, joka ei ollut maksanut matkasta ja lipuntarkastaja ei antanut tämän lähteä pois ratikasta ennen kuin oli kirjoittanut sakon. Tämä tyyppi joutui siis matkustamaan ylimääräisiä pysäkkejä sakon kirjoituksen aikana. Sampo sanoo, että jos ulkomailla saa sakot, niin ne eivät yleensä kantaudu Suomeen asti, vaan jäävät johonkin "byrokratian tielle".

20:11/ Steffin Kolumbiastoori alkoi. Kertoi jostain bussimatkastaan, jolloin bussi oli ihan täynnä ja Steffillä oli vaikeuksia päästä ulos. Esa miettii, että millainen julkisen liikenteen järjestelmä tulisi olla, ettei pummimista tapahtuisi.

Sampo kertoo, että mennessään koulusta kotiin menee yleensä pummilla bussiin, jos kuskia ei ole vielä paikalla. Dana kertoo saaneensa kerran Ranskassa pummimisesta 120e sakot. Dana oli näyttänyt sakkojen kirjoittamisen yhteydessä venäläisen passin ja antanut Pietarin osoitteensa, ettei tarvitse maksaa.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 20:25

Marssipäristely alkoi kesken yleisen höpöttelyn ja sai porukkaan vaihtia. Kätlin, Antti ja Steph menossa jo ulos, kun oli urheiluasut valmiina päällä.

20:26 Muutkin saivat puettua ja riviin pihalle. Tonilla oli vähän ongelmia ja juoksi riviin viimeisenä. Sitten alettiin vetämään lenkkiä.

20:35 Juoksu jatkuu. Toni päästelee hajuansoja matkan varrelle ja se aiheuttaa paikkojen ja suunnan vaihtelua.

20:42 Kappas Tonikin halusi vaihtaa suuntaa, kun Sami laittoi Tonille takaisin. Aso huuteli "Mayday! Mayday!"

20:45 Dana vetää jo pelkästään kävelyä heilutellen vähän käsiä. (Nyt sitä luvattua ankaraa rankkua kehiin?)

20:54 Ehtivät tuulettamaan jo loppumista, mutta sitten alkoi taas "Hiilihydraatti eli hiilari"... :totallybored:

21:03 Vihdoin loppui. Sitten heti vessaan. Varpaat ja sormet jäässä. Arvioivat kestoksi puoli tuntia.

21:07 Sampo PK:seen, Dana alkoi venyttelemään ja muut vaihtavat vaatteita. Aso räkätti, että se yksi nurkka haisi hirveälle. Sami luuli, että tuli jossain vaiheessa paskat housuun. Esakin totesi, että joutui muutaman kerran taistelemaan. Aso on varma, että tytöt piereskelivät ja laittoivat vaan heidän piikkiin.

Toni tuli haisemaan keittiöön. Steph pitelee nenästä kiinni ja kauhistelee. Toni vielä pyyhkii kädellä persettä ja sitten vaan nojailemaan keittiön työtasoon ja ruokiin. Toni totesi, että jos on niin herkkä hipiä, niin kannattaa lopettaa hengittäminen. Se on paras tapa ratkaista.

Steph ja Toni saivat viimein rauhan venytellä. Kätlin meni rentoutumaan hierontatuoliin. Toni alkaa tekemään ruokaa ja ei tietenkään pese käsiä äskeisen perseen raapimisen jälkeen. [smilie=rlp_smilie_207.gif]

21:12 Aso tuli auttamaan Tonia. Steph ei halua lihaa. Pitäisi tehdä muillekin ruokaa, kun eivät asu yksin talossa. Aso totesi, että se on kanaa, niin ihan turhaan valittavat. Kätlin meinasi, että jotain pitäisi säästää huomiselle, mutta Samin mielestä ei pidä säästää mitään enää huomiselle. Aso sanoi vielä, että tekevät nyt kanaa ja ihan turha jeesustella. Kuitenkin vetävät tuplarullakebabit heti ulkomaailmassa.

Kätlin tuli pois hierontatuolista ja päivitteli sotkuista kämppää. Sami sanoi, että ihan turhaan miettii, koska on pari viikkoa enää jäljellä. Kätlinille on ihan sama onko pari päivää vai viikkoa. Ei halua elää paskakasassa.

21:14 Sampo PK:sta. Kaikki keittiön pöydän ääreen. Saivat verenpainemittarin.

21:16 Sampo lukee ohjekirjaa. Nykyään sairaudet liittyvät usein kohonneeseen verenpaineeseen ja mittaaminen on siksi tärkeää jnejne.

21:18 Dana naureskelee jotain omiaan. Sampo kysyi mikä siinä on niin hauskaa. Steph ja Esa meinasivat, että Danalle ei ole jäänyt mitään päähän Sampon lukemisesta. Sampo kysyi yhdenkin sanan minkä on lukenut ja Dana sanoi jonkun. Aplodit päälle ja lukeminen jatkuu, kuten myös Danan hallitsematon naureskelu.

21:21 Steph huomautti, että Kätlinillä on kysymys. Kätlin halusi tietää onko siellä taulukkoa mistä näkee millainen oma verenpaine on. Dana halusi parin sekunnin tauon. Kätlin huikkasi perään, ettei kuuntele kuitenkaan, niin voi mennä. Kätlin jatkoi, että aiemmin on mitattu ja ei ole tajunnut lukemista mitään. Sampo selaili ohjekirjaa ja kyllä sieltä jotain löytyi.

Alkoivat testaamaan laitetta tyhjiltään. Steph sanoi, että ohjeet kannattaa lukea nyt huolella. Meinasivat, että jonkun pitää laittaa käsi siihen ja sitten voi käynnistää. Kätlin lupasi olla koekaniini.

21:24 Sampo luki ohjeita yksi kohta kerrallaan ja sitten käynnistettiin. Esa muistutti, että tekniikka hoitaa kaiken yhdellä painalluksella. Kätlinin lukemat 99 ja 66. Kätlin kyseli mitä ne tarkoittaa ja muiden mielestä ne on tosi hyvät.

21:25 Steph seuraavaksi. Esa katseli ohjekirjaa "Kas kas OBH Nordica".

21:26 Kätlin mainitsi, että on tosi iso näyttö. Sami sanoi, että on tehty papoille ja mummoille. Alkoi esittämään vanhaa ihmistä tiirailemassa lukemia. "Mikäs siellä on se alapään paine. Eiku alapaine. Matalapaine. Aijai se on kohonnut vuosien varrella." Stephin lukemat 104 ja 64.

21:28 Sami ja Sampo puhuvat synnynnäisestä sydänviastaan. Sami tuntee joskus, kun läppä ei toimi oikein. Sitten Esan lukemat 114 ja 72. Aso kysyi onko hyvät. Esan mukaan normaalissa rajoissa. Lisäksi pulssi oli 70, koska sydän ei lyö kuin kolibrilla siivet.

21:29 Dana alkoi mittaamaan ja Sami yritti pelotella, ettei katso lukuja. Ne on ihan kauheita. Ihan kuin sydän pysähtyisi. Danalle tuli 117 ja 66.

21:30 Esa kertoi, että äiti pakottaa joskus mittaamaan, niin tulee mittailtua silloin tällöin. Toni vuorossa.
Kätlin: Tämän mukaan sun sytän ei lyö.
Sami: Nii sun syTän ei lyö.
Tonin lukemat näytölle 121 ja 85.
Kaikki: Huhhuh! Toni!
Sampo: Törkee Toni!

21:32 Ja sitten Antti. Aso kysyi onko hänen vuoro. Steph totesi, että Aso on menettänyt jo vuoronsa. Aso sanoi menettäneensä elämänsä. Antilla 126 ja 77. "Oho!" "Aijaijai!"

21:33 Aso kyseli oliko Antin mielestä hyvä vai paha. Antti meinasi, että alapaine vähän liian korkea. Aso seuraavaksi ja kyseli mitä lukemia pitäisi olla.

21:34 Asolla oli vaikeuksia pysyä paikallaan ja siitä huomautettiin. Lopulta saatiin lukemat 119 ja 74.

21:36 Totesivat, että Tonille tuli erilainen kuvio. Sami heitti, että juuri sellainen kuvio, että elvyttäjää tarvitaan. Aso sanoi, että Kätlin saa elvyttää häntä, jos tarvitsee elvyttää. Kätlin katsoi ohjekirjasta, että se Tonin merkki oli rytmihäiriö. "Laite on havainnut sydämen rytmihäiriön." Sampo mittaamaan ja lukemat 117 ja 69.

21:37 Samilla 116 ja 73. Antti luki ohjekirjasta, että pitää muistaa olla rentoutunut ja joku merkki on vain varoitus.

21:38 Kaikki mitannut. Esa kysyi jääkö se heille ja Sampo vastasi myöntävästi.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 11 Marras 2009 21:36

.. miten ihmeessä noi huutelee tuollaisesta 121/85, että TÖRKEE? Tai Antin 126/77 Ei siinäkään ole mitään vikaa..
Ihan ok noi lukemat on tähän mennessä ollut kaikilla...

Asollakin ihan normaalit verenpaineet.
Kätlin lukee ohjekirjasta rytmihäiriön kuvaa. Kyselee, että onko Tonilla ollut joskus rytmihäiriö. Myös Antilta kysellään samaa.
Sampo seuraavana mittausvuorossa. 117/69.

Steffi kysyy, että jos on huono alapaine, niin onko se merkki siitä, että on diabetes.
Esa selittää, että kun verensokeri laskee, niin verenpainekin laskee.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 21:41

Porukka haluaisi jo nukkumaan. Steph kysyi monelta Esa menee yleensä nukkumaan. Esa alkoi kertomaan, että yleensä n. 23. Joskus vähän lueskelee tai katsoo digiboxiin kertynyttä sisältöä.

21:42 Antti lueskeli ohjekirjaa ja Steph alkoi kyselemään viittaako korkea verenpaine diabetekseen. Antin mielestä ei välttämättä. Steph kysyi alhaisesta verenpaineesta ja sama vastaus.

21:45 Steph alkoi puhumaan seuraavaksi anemiasta. Äidillä ja tädillä on ollut odotusaikana. Kätlin viritti jonkun hierontajutun keittiön tuoliin ja ottaa hierontaa alaselälle. Antti puolestaan hieroo keittiössä Danan niskoja. Tehotrio tekee ruokaa. Laittoivat parsaa ja se parantaa sperman laatua. Ainakin Sinkkuelämän mukaan.

21:48 Dana ja Steph alkoivat syömään vesimelonia. Dana pyysi Anttia pitämään taukoa myös, mutta Antti aikoo syödä myöhemmin ja voi hieroa. Dana kertoi, että Kazakstanissa vesimelonit on isoja keltaisia ja samalla kutsui kaikki Kazakstaniin vierailulle. Steph ostaa sellaisia banaaneja missä on mustia pisteitä. Ne on makeampia. Dana rakastaa vihreitä banaaneja. Kovaa ja juuri kypsää.

21:54 Dana kauhisteli, että oli Cittarissa n. 15-vuotiaana hedelmäosastolla töissä ja päivän päätteeksi piti heittää kaikki banaanit ja tomaatit pois, kun aamulla tuli uusi lasti. Vaikka olikin ihan hyviä, niin silti roskiin. Kätlin kysyi pitikö ne heittää roskiin vai saiko mukaan. Dana tarkensi, ettei saanut ottaa mukaan tai syöttää edes koirille. Kaikki roskiin. Itse ei pystynyt ja kaverin piti heittää. Kätlin kertoi, että oli myös aikoinaan hedelmäosastolla ja siellä myytiin tosi halvalla päivän lopuksi pois. Stephin mielestä se on kauppakohtaista. Jossain pienessä kaupassa ei tehdä niin.

Dana oli Ranskassa jossain leipomossa töissä ja sai paljon pullia ja kaikkea kotiin. Sen takia lihoikin niin paljon. Kätlin kertoi, ettei Valiolta saa ottaa yhtään tuotetta tuoreena ulos. Siellä on samanlainen tehtaanmyymälä kuin vaikka Fazerilla ja sieltä saa ostaa henkilökunnan alennuksilla. Steph kertoi, että muutama kaveri on Fazerilla ja saavat tosi halvalla kaikkea. Kätlinin kaveri on Vaasan leipomolla ja sieltäkin saa halvalla paljon. Kätlin kertoi, että linjalta saa kuitenkin syödä niin paljon kuin haluaa. Itse ei jaksa ja siinä menisi linjat heti. Saavat lisäksi joka joulu salkun täynnä esim. juustoja. Steph on joskus töissä tuote-esittelijänä.

22:00 Dana sanoi, että ryyppää yleensä vaan päivät. Tulee koululta ja pitäisi tehdä läksyt, mutta ei jaksa. Joskus lukee tentteihin. Nukkuu ehkä pari tuntia ja taas koululle.

Steph kysyi Danan kämppiksistä. Dana kertoi, että kaikki ovat kazakstanilaisia ja tutustui Tampereella koulussa. Alkoi vaan kuuntelemaan, että puhuvat venäjää. Näyttävätkin venäläisiltä, mutta ovat oikeasti Kazakstanista. Suomessa ei ole kovin montaa kazakstanilaista. Tutustuivat jossain bileissä ja alkoivat vaan hengailemaan yhdessä.

22:01 Ruoka valmista. Tosi hyvä tuoksu. "Ou mai kaat! Naminam!"

22:19 Steph lupasi alkaa laihduttamaan 2010. Joulukuu aikaa syödä. Aso naureskeli Kätlinin vessareissuille. Kätlin kertoi, että on käynyt tänään 5 kertaa. Hyvinvointiviikon ja menkkojen tuloksena vatsa mennyt ihan sekaisin. Sami sanoi, ettei hänkään piereskele normaalisti näin paljon. Kasvisten tulee enemmän. Seuraavaksi kommentoitiin, että Antti kääntyy tosi nopeasti. Sami heitti, että silmälasit tulee välillä perässä.

22:40 Steph kyselee Samin ja Justiinan paneskelusta. Sami väänsi tekoitkua. Steph halusi tietää ketkä silloin oli paratiisissa. Kätlin muisteli, että Minna ja Esat olivat ainakin. Sami kertasi myös, että Esa A. nukkui vastapäätä ja Minna ja Jesa varmaan paneskelivat jossain muualla.

Steph huutaa, että haluaa kuulla nyt tämän ja jatkoi kyselyä Kätliniltä. Kätlin kertoi löytäneensä aamulla Justiinan uikkarien alaosan Samin tyynyn alta. Olivat illalla porealtaassa, mutta ei osannut ajatella mitään sellaista. Oli vaan jostain syystä mennyt sinne. Vaikka olikin ollut silmäpeliä. Kaikki ihmettelivät sohvalla mitä on oikein meneillä. Sitten Vappu kysyi ja Sami vastasi suoraan.

Sami sanoi, että silloin Jesa lähti. Sanoi vielä lopuksi "Saatanan äijä". Sampo jatkoi, että Justiina lähti seuraavalla viikolla. Ja melkein heti Saranna, kun alkoi olemaan Samin kanssa. Miettivät ketkä seksiä harrastaneista on vielä talossa. Sami, Toni ja Sampo. Toni "tiputti" Iidan ja Sampo Raksun. Sami sanoi "tiputtaneensa" Sarannan ja porukka repesi huutamaan. "Sieltä se nyt tuli!" Sami yritti huutaa epätoivoisesti päälle, että tarkoitti Justiinaa ja muut alkoivat nauramaan ja huutamaan vielä enemmän.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 11 Marras 2009 22:39

Juttelevat panojutuista porukalla. mm. Samista ja Justiinasta.

Joku kysyy ketkä naiset kaikki on hässiny? Sami: "Minna, Iida, Saranna..." Alkaa hirveä huuto ja mölinä, "Saranna, Saranna!!!" Sami yrittää korjata, ei ei ei, tuo yks näytti kylttiä (jotain lappua missä lukee Saranna?). Asokin komppaa.. "Ei sami oo mitään tehny Justiinan kans... eiku sarannan!"

Myös Ragnarin lisäävät porukkaan joka on hässinyt.

Pohtivat että on jännä että Kätlin pidettiin pk-huoneessa sen aikaa että Sami ja Justiina ehtivät harrastaa seksiä. Dana matkii Minnaa sinä iltana kun Minna ja Esa J harrastivat seksiä kaikkien nähden. Sami sanoo että Esa J on todellinen äijä, toimi muusana ja kirvoitti tekemään yhä suurempia urotekoja.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 23:00

Odottelevat valojen himmenemistä. Sampo ja Toni hieroivat hetken Danaa. Aso kertoi käyneensä vessassa jo monta kertaa tänään. Kätlin heitti, että ehkä Asollakin alkaa menkat. Lauleskelivat Che Guevaraa. Dana ihmettelee pinaattia. Kippari Kallen herkkua. Dana kysyi miksi se on juuri pinaatti. Sami alkoi kertomaan itse keksittyä tarinaa pinaatista.

23:04 Dana kysyi missä maassa pinaatti kasvaa. Sami kertoi, että se kasvaa Pinlandiassa. Aso alkoi nauramaan mitä Antti sanoi, että missä Kätlin oli vaihdossa. Antti kertoi, että Kätlin oli "Vilippiineillä" ja Aso alkoi räkättämään vielä enemmän.

Dana huuteli jo äsken muutaman kerran Tonia hieromaan ja nyt taas. Toni tuhahti vain jotain ja Dana jatkoi. Toni sanoi, että pitää pyytää. Dana pyysi voisiko Toni tulla hieromaan ja Toni tuli sitten. Tonin mielestä törkeää huudella. Ihan kuin olisi joku palvelija. Sami jatkoi tarinointia, että Dana on majesteetti.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Marras 2009 23:43

Miehet jonottavat kylppäriin. Naiset ovat olleet iltapesulla poikien mukaan puoli tuntia. Pojat valittavat, että tytöillä kestää, eivätkä pojat pääse vessaan. Pojat puhuivat, että menevät aamulla ensimmäisenä suihkuun ja ovat siellä koko kuuman veden ajan ja vitsailivat vielä, etteivät laske kuumaa vettä ammeeseen varastoon.

Olohuoneessa kaikki muut pojat Esa A:ta lukuun ottamatta, joka on mennyt jo nukkumaan. Nyt pojatkin pääsevät kylppäriin.

23:45 Stephania ihmetteli kylppärissä pojille, että mikä kiire pojilla oli, kun kuumaa vettä oli kylpyammeessa. Stephanialle selvitettiin, että pojat olisi halunneet käydä vain nopeasti vessassa ja he olisivat voineet käydä siellä ensin. Sen jälkeen tytöt olisivat voineet käydä kaikessa rauhassa suihkussa.

23:52 Hyvää yötä -ketju lueteltiin makkarissa ketjuun liitettiin myös tällä viikolla talossa käyneet ohjaajat. Tosin Dana luetteli vain nimet peräkkäin, eikä jokaisen eteen sanonut "hyvää yötä".

23:59 Dana muistaa, että hänen piti kertoa joku tarina. Muut sanovat, että kertoo huomenna. Dana suostuu tähän, vaikka sanookin, ettei muista sitä edes nyt. Sampo sanoo Danalle jotain, Dana alkaa nauramaan.

Pian Dana lopettaa nauramisen ja makkari hiljenee. Asukkaat käyvät nukkumaan. Dana kikattelee kuitenkin vielä yksinään. Dana yrittää vielä kertoa juttuaan, mutta Toni pyytää, ettei kerro ja Dana hiljenee. Mutta Dana kertoo lopulta kuitenkin. Dana puhuu, kun alkukaudesta asukkaat pistettiin pihalle, ottivat asukkaat ruokaa mukaan pihalle. Tämä oli kuulemma se juttu.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2009 23:56

Sami ja Toni meinasivat, että sänky pitää avata, niin valot himmenee. Lähtivät ottamaan päiväpeittoa pois ja Kätlin oli makkarissa pesemässä hampaita. Toni ei päästänyt Kätliniä tavaroille, vaan alkoi halailemaan.

Sitten Toni ilmoitti vaihtavansa toiselle puolelle sänkyä. Sinne Steffin kulmaan. Kätlin sanoi jotain hammasharja suussa. Toni perusteli, että 5 ei mahdu nukkumaan vierekkäin. Kätlin sanoi, että tuleehan sinne toiselle puolellekin sitten 5. Toni tarkensi, että 5 äijää ei mahdu. Kätlin heitti, että Toni haisee. Toni ei edes piereskele enää omasta mielestä. Kätlin jatkoi naureskellen hampaiden pesua.

Järjestys saatiin päätettyä tällä kertaa sovussa, kun Steph lupautui vielä siirtymään Kätlinin ja Danan väliin. Toni nauroi, että Sampo pääsee hänen viereen. Ilmoitti vielä, että jos joku valittaa hajusta, niin voi mennä vaikka pihalle nukkumaan.
Toni: Kätlin sano, et mie vittu haisen.
Kätlin: En sanonu. Mä sanoin, et sä haiset. En sanon vittu. Hähähähä!
Toni nappasi Kätlinin halausotteeseen ja pyysi haistamaan. Kätlin sanoi, että alapää haisee. Toni pyysi haistamaan ja Kätlin kauhisteli, että se haju on tarttunut housuihin. Toni pyysi haistamaan edestä, mutta Kätlin ei suostunut siihen.

Dana pyysi Kätliniä raapimaan selästä, kun kutittaa. Kätlin huijasi, että siellä oli hämähäkki ja avasi rintsikat. Dana innostui pussailemaan poskelle ja halailemaan. Päättivät lähteä suihkuun, mutta Toni halusi haistaa ensin Kätlinin persettä. Haisi puhtaalle.

Sami naureskeli, että Antti on käynyt selvästi solariumissa, kun vertaili jalkoja vieressä seisovaan Toniin. Samin ja Tonin huomio kiinnittyi seuraavaksi riisuvaan Kätliniin. Huutelivat, että Sampo saa näköjään katsoa vaikka naisten saunassa, kun on bi, mutta he ovat heti pienen tirkistelyn takia pahoja raiskareita.

Puhuivat hetken juna- ja lentokoneonnettomuuksista. Esa lähti nukkumaan, kun valot sammui. Muut ihmettelivät mikä tytöillä kestää kylppärissä ja lopulta pääsivät pienen hoputtamisen jälkeen pesulle.

Kaikki sängyssä. Hyvää yötä - ketju läpi vierailijoiden kanssa. Dana ja Sampo lässyttävät vielä jotain mini-siniä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”