88. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

88. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 19 Marras 2009 23:00

Keskustelua 88. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 20 Marras 2009 00:02

Esan piti antaa missio Tonille. Esa A: Pierase niin, että se näkyy. Tonin peppu ylös vedenpinnasta ja nyt Aso toruu, että hyi kun oli paskanen pieru.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2009 00:08

Stephania antaa Antille tehtävän, että pitää tanssia porealtaan reunalla lempikappalettaan tippumatta altaaseen tai nurmikolle. Antin noustessa reunalle, BB kuuluttaa, että kiipeäminen on kielletty. Antti suorittaa Stephanian antaman tehtävän tanssimalla terassilla Martti Servon "Mikä on kun ei taidot riitä". Toni taisi hoitaa laulupuolen.

00:12 Esa A. jätti pullonpyörityksen ja meni saunaan. Myös Kätlin haluaisi mennä saunaan, mutta ainakin toistaiseksi muut asukkaat jatkavat pullonpyöritystä.

Sampo heittää Asolle tehtävän: Pussaa sitä, jonka luulee olevan eniten kusipää BB:n jälkeen. Aso haluaa toisen tehtävän, on tosi ilkeä tehtävä. Tehtävä oli ilkeä myös Sampon mielestä, tehtävä vaihtuu. Uusi tehtävä: Pussaa henkilöä, joka on ollut kaikista lojaalein BB-talossa. Aso kysyy, mikä on lojaali, Asolle vastataan, että uskollisin henkilö. Aso suutelee Kätliniä.

Kätlin ehdottaa jälleen, että mentäisiin saunaan. Muut eivät halua vielä saunaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 00:16

Antti: Hyväile sen miehen... hauiksia.. kielelläsi, josta pidät... toisiksi eniten!
Muut: Tää oli uus!

Steffi nuolee nyt Tonin hauista. Kätlin ei kestä katsoa, Steffi totesi että oli tosi outoa. Sampon ja Danan mielestä oli tosi törkkeetä.

Kätlin lähti saunaan, Steffi rääkyy lisää musiikkia. Nyt Sampo sai tehtäväksi etsiä parhaan nenän, Antti antoi tehtäväksi. Hyvä Antti!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2009 00:23

Kätlin tuli saunasta pois. Kätlin sanoi, että saunassa oli kovat löylyt. Musiikki soi jälleen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 20 Marras 2009 00:41

Tuija meni saunaan Esa A:n ja Antin seuraksi. Tuija kyselee Antilta mielipiteitä.
Tuija: Mikä saa sut lämpenemään? Antti: Hyvä sydämisyys. Että jollain ihmisellä on hyvä sydän teoillaan tai muulla osoituksella. Tuija: Kenellä täällä on hyvä sydän? Antti: Monellakin on, mutta en haluaisi erotella. Asolla mm. on hyvä sydän ja sulla myös (Tuija). Nyt Tuija sanoo, että pelkää lihavuutta. Antti sanoo, että sulla on aika pitkä matka vielä siihen pisteeseen. Tuija: Mun suvussa on ollut lihavuutta.

00:52 Tuija kertoili vielä enemmän painostaan ja siitä, että haluaa olla nykyistäkin laihempi vielä. Antti lähinnä keskusteli aiheesta Mensan kuunnellessa mukana. Tuija huusi saunan sisällä, että on tyytyväinen nykyiseen olotilaansa. Antti siinä tavallaan boostasi Tuijaa, koska näki että tyttöä vaivaa painojutut. Nyt Tuijakin liittyi taas porealtaan laulukerhoon.

00:59 Esa A oli menossa suihkuun, mutta Steffi meni ensin tarpeilleen. Käpä esitteli haavaansa Esa A:lle. Iski sen porealtaaseen (polvi).
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2009 01:07

Tuija huutaa saunan ovelta "Esku saunomaan" useampaan kertaan, kun Esa A. oli sisäsuihkussa. Aso kertoi Tuijalle, että Esa A. oli suihkussa. Sisällä Kätlin kertoi Esa A:lle, että Tuija huusi Esaa, Esa lähtee käymään saunassa.

Kätlin sanoo menevänsä nukkumaan. Toni kertoo Kätlinille olevansa vähän kännissä.

01:12 Sampo, Dana ja Stephania hoilaavat kylppärissä. Sampolla ja Danalla kattilat päässä, Stephanialla joku metallikulho. Kulho tippui melkein heti Stephanian päästä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 20 Marras 2009 01:13

Dana, Sampo ja Steffi suihkussa mielettömän metelin kanssa kattilat päässä. :roll:

e.1.25 Kätlin kävi oikein pk:sta kysymässä, että saako nukkumaan jo mennä. :whois: Vastaus oli, että sitten, kun valot himmenee. Tuija kertoo olevansa tosi kännissä.

e2. kirjotusvirhe

e.1.32 "Jingle Bells" ja porukka tanssii sisällä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2009 01:43

Tuija löi Esa A:n kanssa kättä päälle, että on puoli vuotta juomatta alkoholia. Sanoi kuitenkin perään, että sallii itselleen juomisen BB:n finaalin jälkeen ja uutena vuotena, mutta on muuten puoli vuotta juomatta. Tuija kertoi, että on ollut joskus isänpäivästä laskien puoli vuotta juomatta.

Dana menee kylppäriin oksentamaan, Kätlin pitää hiuksia. Kätlin sanoo, ettei Dana saa juoda enää yhtään.

01:47 Valot ovat himmentyneet. Tuija sanoo, että pesee hampaat ja menee nukkumaan. Ennen tätä Esa A. sanoi, että aikoo hieman siivota ennen nukkumaanmenoa. Tuija totesi, ettei Esa A:n tarvitse siivota heidän jälkiään. Esa A. ajatteli laittaa ruokia kylmään, etteivät pilaantuisi. Tuija kommentoi, että jos ovat paskataudissa finaalissa, niin sitten ovat. Antti komppasi, että siivotaan huomenna.

Dana halailee vessanpönttöä edelleen kylppärissä Kätlinin kanssa. Tuija tulee myös kylppäriin ja juttelee Danan ja Kätlinin kanssa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 01:46

Ason ja Tonin syvällinen keskustelu kylpyhuoneessa. Aso yrittää selittää Tonille, että asioista oppiminen ja henkinen kasvu ei ole huono juttu.

Aso: Jos sä oot tullu tänne nollana, älä lähe täältä nollana. Sun pitää opetella ainakin jotain. Et sä voi jatkaa samalla mallilla vaikka kymmenen vuoden päästä, sun pitää joka päivä oppia uusia asioita
Toni: Ootsä oikeesti tota mieltä?
Aso: Oon, jos sä suutut niin voidaan mennä tonne tehtäväalueelle niin mä kerron sulle juttuja.
Toni: Ai et mä oon vaan minäminä?
Aso: Ei, vaan et sä et halua oppia mitään.
Toni: Mä kerron sulle nyt jotain, mulle on tärkeetä mun poika ja... minun voitto on se, että.. Te puhuitte Samin kanssa, että pitää oppia elämään tilanteen mukaan, minusta se on epäaitoa.
Aso: Ei se ole epäaitoa, se on oppimista jos opit hillittemään itteäs jos et saa tupakkaa.

Toni ei nyt ota mitään vastaan, "mie en mie en mie en...".

Aso: No sit se on sun oma asia, mä hyväksyn sut tollasena. Kaikkea hyvää mä tarkotan, kaikkea hyvää mä toivon sulle.
Toni: Mut sitä mä en halua, oikeasti!
Kätlin: Dana oksentaa, tilaa!
Dana puhuu norjaa pöntölle.

01.50 Aso ja Toni istuu sohvalla, Antti ja Sampo myös sohvaryhmän ääressä. Toni tuskailee kun ei ole tulta, yllyttää Asoa kanssaan pk-huoneeseen pyytämään sytkäriä. Aso ei jaksa lähteä, Toni manaa, että hakataan vaikka kiviä yhteen, pakko saada röökiä. Toni kyselee Asolta joiko Aso kaikki juomansa, Aso ei ole juonut. Jätti yhden juomatta, koska tuli oma raja vastaan. Antti kehuu Asoa, että Aso näyttää rehellisesti tunteensa. Aso sanoo, että ei tahdo kenellekään mitään pahaa.

02.11 Steffi ja Toni yrittävät saada tupakkaan tulta leivänpaahtimesta. Keittiössä ei toiminut yksikään pistorasia, miettivät toimisiko mikään ulkona olevista. Sampo sanoo, että Tonilla ei ole munaa, Steffi otti paahtimen kainaloon ja paineli ulos. Toni perässä menivät kokeilemaan tulisiko ulkotöpseleistä virtaa. Ekasta ei tullut, toista kokeillessa BB kuulutti, että rikkovat sääntöjä. Tulivat takaisin sisään ja Sampo ilkkui Tonille, että Steffillä oli enemmän munaa. Pk-huoneen summeri soi, Toni pääsi sinne kinuamaan tulta.

Sampo ja Dana puhuvat siitä kuinka suutelivat, mutta ei se mitään kun eivät ole verisukua. Alkavat kaataa toisilleen shotteja siideristä ja skumpasta, Esa katselee vakavana vierestä. Toni tuli pois pk:sta, ei vissiin tullut tulta. Dana ehti juoda yhden tai kaksi shottia, BB kuulutti Danan pk-huoneeseen.

02.20 Toni avautuu Sampolle jostain mistä ei meinaa saada tolkkua.

Toni: Mie menin pk-huoneesta pyytämään et voidaanko ottaa tulta leivänpaahtimesta ja sä voit sanoo, et Toni on hurjastellu ja näin. Valtion piikkiin!
Sampo: Valtion piikkiin?
Toni: Valtion piikkiin. Älä puhu siitä enää, älä takerru siihen enää!

Ei Sampokaan tajua.
Toni: Tuli muksu, niin onneks tuli vastuuta, edes sen verran. Ihan oikeesti.

Dana pk:sta, tuli juomakielto. Sampoa naurattaa. Dana sanoo Sampolle, että kaada mulle drinkki. Toni ja Sampo sanoo, että ei Dana saa juoda. Dana hokee, että ihan sama, hän voi lähteä vaikka huomenna kotiin, lähtee kumminkin sunnuntaina. "Mä en oo pussy, mä juon ton nyt!" Toni ojentelee Danalle tölkkiä, Esa meinasi tulla ottamaan tölkin pois Tonin kädestä.

Toni: Luulitsä että mä oisin antanu sen sille?
Esa: No jos nyt ei kiusata kuitenkaan.

Esa alkaa olla aika kypsä näihin pikkujouluihin.

02.30 Miettivät missä valkoinen sytkäri on, punainen oli käynyt paljussa eikä siksi toimi. Sampo ilmeisesti lipsautti jotain, Steffi alkoi piiskata Sampoa. "Toihan vaan nauttii tosta!"

Toni kuulutettiin pk-huoneeseen, lähti innolla. Melkein samantien soi taas summeri. "Eli, kaikkien pitää mennä nukkumaan nyt. ...paitsi kaikkien jotka vetää röökiä!" Toni sai tulitikkuja pk:sta. Dana lähdössä mukaan tupakalle, tarkisteli matkalla tyhjiä tölkkejä. "Mä tiedän et mä en saa juoda enää Esa Aaa!". Esku jäi siivoilemaan keittiötä kun teinit (Sampo, Dana, Toni, Steffi ja Antti) menee tupakalle. Kätlin, Aso ja Tuija nukkumassa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 02:49

Kamerahenkilöt (-henkilö?) oli taas pitkään hereillä. DC1 jumitti pihalla tupakoivissa tyypeissä, DC2 nukkuvissa asukkaissa ja Mix terassin ovessa vaikka keittiössä Esa siivoaa ja Dana tuli juttelemaan.

Tyypit tuli sisälle ja sytkärimysteeri jatkuu. Sampo sanoi Danalle "paljastitko sä missä se on?" ja Steffi & Antti hyökkäsi tekemään ruumiintarkastusta molemmille. Sampo juoksi karkuun ja aseistautui vibraattoreilla. Yrittävät päästä pk-huoneeseen pakoon. Steffi tunkee pupuvibraa Sampon housuihin.

Steffi: Mä en oo vittu mikään Nino. Mä en vittu lennä täältä ulos sen takia, että mä ahdistelen jotain Sampoa. Mua on haukuttu dominaksi ja Sampo vaan tykkää tästä.

Housuissa jo joku neljä surisevaa pupua.

Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Steffi jatkaa pupujen tunkemista Sampon housuihin.
Steffi: Aina ollaan uhreja. Kukaan ei voi olla uhri, turha tulla puhumaan.

Toni jumittaa sohvalla ja katsoo touhua. Esa siivoaa, tuli lainalaatikon kanssa ulkoa. Antti vaeltaa olkkarissa.

Sampo: Miks noi ei päästä meitä sisään?
Dana: Toni tulee taas, mua pelottaa.
Toni: Onko teillä ollut se valkonen sytkäri? Oikeasti?
Sampo: (painokkaanvakavasti) Ei, ei missään vaiheessa.
Toni: Oikeasti?
Sampo: Ei ole ollut.
Toni: Okei.

Toni: Ja nyt, oikeasti nukkumaan.
SampoDana: Ai sinäkö meitä käsket?
Toni: Minä.

Sampo ja Dana sammuttelee surisevia pupuja pk-huoneen oven edessä. Kaikki sammutettu. Toni tuli slummimakkarista takaisin kädessään joku purkki (ah, se oli se tekovagina vai mikä hemmetti). Alkoi vetää Sampoa jalasta irti ja käski Danaa irrottamaan. Antti tuli auttamaan. Sampo huutaa lopettamaan, Toni istuu Sampon päälle. Esa siivoaa edelleen keittiötä. Tilanne vähän rauhoittui, mutta Sampo käski Tonia tulemaan lähemmäs. Toni ei tullut ja Sampo kävi itse tempaisemassa piponsa pois Tonin päästä.

03.01 En nähnyt mitä kävi, mutta Dana rikkoi Tonin tekovaginan. Putosi lattialle kahdessa osassa. "Kiitti Dana". Sampo nauraa hähä-hähä-hähä-naurua. Dana totesi, että nyt Toni tuli surulliseksi. "Ei vaan nyt mä suutuin".

Dana Sampolle: Korjataan tää.
Toni: Antakaa tänne se. (Ei osannut tehdä mitään, paiskasi purkin takaisin Danalle ja sampolle). Korjatkaa se.
Dana: Hae Sampo sille se sun oma pimppi, et sä tartte mitään pimppiä.
Sampo hakee Tonille uuden ehjän pimpin.
Dana: Sulla on uus pimppi nyt.
Toni: Mut mä oon pettynyt nyt tähän.
Dana: Avaa se ja koita, ihan samanlainen pimppi.
Sampo: Mulle on ihan vitun sama mikä pimppi mulla on.
Toni: Mulle ei ole. Sä et tarvii tollasta, mä tartten.

Sampo ja Dana odottaa taas pääsyä pk-huoneeseen.
Toni: Luulitsä oikeesti, et mä olin tosissaan tossa?
Sampo: Luulin.
Dana: Mäkin luulin.
Nyt Toni esittää, että ei edes ymmärrä mitä ihmiset tekee jollain tekovaginalla. "Emmie suuttunu oikeesti. Mä oon kerran suuttunu oikeesti, sillon Käpsylle tossa sängyssä. Sanoin et nyt turpa kiinni ja sillon mä tarkotin sitä, oikeesti."

(Ei tuosta ota selvää milloin suuttuu ja milloin muka-suuttuu, oikeesti.)

03.10 Sampo ja Dana juttelee, että tuli vähän paha mieli Steffin käytöksestä. Sampoa ei niinkään haitannut se mitä Steffi teki, vaan mitä se sanoi. Toni tahtoo vielä röökille. Sampo ja Dana lähti mukaan.

Dana kysyy Sampolta, että mikä Steffin puheissa haittasi. Sampo sanoi, että se kun Steffi hoki että "Turha leikkiä mitään uhria, että sen takia Nino lähti kun mä leikin jotain vitun uhria."
Dana: Sanokse oikeesti sulle tolleen?
Sampo itkee, ei tunnu kivalta kun joku sanoo tuollasta kun Sampo on tuntenut Ninon lähdöstä pitkään syyllisyyttä.
Toni: Mut Sampo rakas, kun tuo on taas täysin verrattavissa siihen kun Sami lähti. (WTF Toni?)
Sampo selittää Tonille, että se tuntuu pahalta kun joku heittää läppää tollasesta asiasta. "Enkä mä nyt lähtis vertaamaan tätä olotilaa yhtään mihinkään". Ei tiedä mitä kaikkea Nino on saanut siitä niskaansa ulkomaailmassa ja ei ole mikään leikinasia.

Toni: Jos on valmis antaa niin pitää myös ottaa.

Esa: Puolustuksen puheenvuoro, vaikka en aiheesta mitään tiedä. Mutta voi olla, että Steffi ei asiasta mitään tiedä. Ei tiedä, että tökkäsi arkaan paikkaan. Että ei kannata vetää mitään lopullisia johtopäätöksiä.
Sampo sanoo, että ei hänellä mitään Steffiä vastaan sillain ole, tuntui vaan pahalta.

03.22 Esa lähti sisään, Dana menossa myös.
Dana: Lähetään nyt nukkumaan oikeesti.
Toni: Mut kyllä multa ja Asoltakin vietiin oikeesti paljon pois. Ei se ole vaan se et joku ois lähteny.
Sampo: Mut se oli se, et katsojat on päättäny.
Toni: Mut ei me Ason kanssa sitä mietitty.
Dana toi pojille viimeisen juomansa puokkiin kun ei saa itse juoda ja jäi ulos istumaan.

Sampo koittaa selittää, että Lotan lähtö oli verrannollinen Samin lähtöön, mutta että kun joku tulee heittämään tuollasta läppää Ninosta, se ei ole verrannollinen Lotan/Samin/Raksun lähtöön.

Toni selittää, että joistakin ihmisistä voi vaan tulla niin tärkeitä, enemmän kun tärkeitä. Ja sitten ne otetaan minuutissa pois. Sampo koittaa sanoa, että he tietää sen Danan kanssa, sama on tehty heille (Lotan ja Raksun häädössä). Dana lähti sisälle (ja DC2 on edelleen jumissa nukkuvissa...). Mix-kamerassa näkyi makuuhuoneeseen menossa oleva Antti, Dana tuli juomaan ja kamera kääntyi TAAS kuvaamaan kenkäkasoja (halojaa, meinasiko Dana panna vesihanaa vai mitä hittoa tuo kameratyöskentely on taas olevinaan?). Esa myös jo sängyssä. Toni ja Sampo jatkaa syvällistä keskustelua terassilla jostain hajottamisista. Eiköhän se ollut tässä.

03.30 Ei sittenkään vielä. Mix-kamera löysi kuin löysikin Danan ja Antin keskustelemasta kylppärin oven edestä. DC1 löysi myös. Puhuvat jotain Samposta, Lotasta ja Danasta, että Lotta olisi Sampolle tärkein. Danalle Sampo on tärkein, tuntuu pahalta. Antti sanoo, että Danan pitäisi puhua asiasta Sampolle, Dana ei halua. Lotta oli Danallekin tärkeä.

Dana on pahoillaan Antille siitä jos hän on ollut tehnyt jotain. Antti ei ole kokenut mitään pahaa Danalta, ovat erilaisia eikä välttämättä tule hengailtua yhdessä. Dana on tosi pahoillaan jos ovat etäisiä sen takia, että eivät ole hengailleet niin paljon yhdessä. Antti selittää, että ei se mene aina tasan, kaikki ei vaan hengaile niin paljoa yhdessä. Ei se tarkoita etteikö Antti silti tykkäisi Danasta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 03:41

Antti meni nukkumaan(?), Dana lähti ulos tupakalle. Sampo ja Toni edelleen juttelemassa ulkona (Sampolla t-paita, Tonilla hihaton huppari ja shortsit, nuo on kohta keuhkokuumeessa molemmat).

Toni: Aso aatteli vaan mun parasta viime viikolla. Siks se sano, että hillitte ittes. Se vaan pelkäs että minä lähden, niinkun Sami lähti.

Toni avautuu taas siitä miten hän on hän ja jos vituttaa niin vituttaa. Sampo sanoo, että Nino toi sen taloon aika hyvin, että jos vituttaa niin vituttaa.

03.48 Ovat menossa nukkumaan, vihdoinkin. Minä myös.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 20 Marras 2009 03:57

Nyt Dana ja Sampo vielä käyvät läpi suhdettaan talossa. Sampo: Sä muistutat yhtä (Juuliaa?) paljon ja siksi mun on helppo olla sun kanssa. Nyt Sampo supatteli jotain korvaan. Toni lysähti Danan ja Sampon väliin. Sampo kertoo, että häntä ei ole vaivannut koti-ikävä talossaoloaikana.

04:01 Tuntemattomasta syystä Dana, Toni ja Sampo lähtivät makkarista olohuoneeseen. Dana puhuu, että joku jekku pitää järjestää. BB: "Toni hae mikrofonisi".

04:07 Dana ja Sampo jatkavat keskustelua siitä, kun Sampo sanoi Lotan tärkeimmäksi asukkaaksi. Sampo: On tämä aika sinun kanssa täällä korvaamatonta. Mun mielestä te molemmat ootte mulle tosi tärkeitä. En mä koskaan ystävistänikään sanoisi, että kuka on parempi. Toni taustalla höpisee ja Sampo sanoo, ettei Toni kuulu nyt tähän kuvioon.

04:11 Kolmikko lähti pihalle röökille. Tonille tuli kuulutusta taas mikfofonin käytöstä, johon Dana respondasi, ettei tarvitse vittu sentään huutaa. Dana alkoi kikattamaan ja nyt koko porukka nauraa. Itseasiassa Toni ja Dana käkättivät pitkän aikaa Sampon hymyillessä taustalla. Vähän aikaa keskustelivat ja nyt Toni ja Dana aloittivat taas. Tämä lähentelee jo sitä kertaa, kun Raksu hörötti yksinään makkarissa parin minuutin ajan. :D

04:25 Dana: Tarjoatte vittu mulle sitten levillä paljon juomista, jos teistä jompikumpi voittaa sen 50 000. Toni: Älä laske mun varaan. Sampo: Puhu tuolle Kätsylle. Dana: Ei Kätsy tarjoa mitään, mutta te tarjoatte varmasti. Toni: Ei vie Kätsy. Dana: Mitä? Toni: Se on .... Sampo tai Eski. Dana: Joo.
Toni: Nyt mä luotan eniten pohjoisten ihmisiin tässä vaiheessa äänestystä. Porukka lähtee vihdoinkin nukkumaan. Dana ehdottaa edelleen Kätsylle jekkua. Dana: Vedä sen jaloista Toni.

04:31 Sampo herkisteli Danalle vieläkin, että Dana muistuttaa siskoa ja Juulia. Tonin housut ilmeisesti oli Kätsyn vieressä lojumassa, johon Kätsy kommentoi vie muualle ne. Toni kävi hakemassa ja Käpä mainitsi: Tiedätkö miten vähän aikaa meillä on nukkumiseen, käytä hyväksi sitä. Dana ja Sampo nukkuvat lähekkäin. Porukat hiljenee ja niin minäkin. [smilie=sleep.gif]
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Marras 2009 09:17

Herätys. Vaikeuksia nousta.

9:20 Heräilevät pikkuhiljaa. Esa ensimmäisenä laittamassa farkkuja päälle. Steffi istuu sängyn laidalla. Kätlin nousi ylös ja hihkaisi muille hyvät huomenet ja toivottivat toisilleen. Tytöille annettiin eka suihkuvuoro. Tonikin pääsi lopulta ylös, vaikka äsken vaikutti olevan ihan unessa. Sampo PK:seen. Dana jäi nukkumaan ja Aso muuten vaan makoilemaan. Kätlin lähdössä suihkuun Steffin seuraksi. Aso nousi istuskelemaan. Kätlin ihmettelee jotain koteloita.
Aso: En minä tiedä. Mä on hullu.
Kätlin suihkuun. Tuija pesee hampaita keittiössä ja Esa tiskaa.

9:22 Sampo PK:sta.
Esa: No se oli noppee.
Sampo hekotteli Danalle: Arvaa kahesti.
Dana nousi hoiperrellen sängyssä.
Sampo: Mä aattelin, et sä oisit ollu klik klik klik ja pedannu tän sängyn ja kiertäny systeemin.

9:24 Sampo kertoi Asolle jostain jekusta. Aso oli herännyt siihen. Sampo alkoi petaamaan. Dana veti housut jalkaan, kun ei omien sanojen mukaan ollut.
Sampo: Se ei tunnu, se ei kosketa...
Dana: Mitä vittua!? Mul soi ihan sama biisi päässä!

9:25 Dana alkoi auttamaan Sampoa. Kyselivät miten Antti nukkui. Kuulemma enemmänkin olisi voinut.
Dana: Oltiiks me eilen paljus? Nii oltii vittu.
Aso: Mun vaatteet on synnyttäny!
Dana: Kjhähähää! Mun vaatteet on synnyttäny! Toi oli vitun hyvä Aso!

9:26 Dana: Mä niin tiesin, et sä tuut sanoo. Mul oli niin klikki. Mä yritin nauttii viimiset hetket. Sampo! Älä jätä mua yksin! Mitä mä teen tälle?! Kjähkjähkjäh!
Sampo: Dana pistä se nyt kunnol.
Dana: Kjähjäh! Joo.

9:28 Sänky pedattu ja Dana rojahti heti nukkumaan.
Aso hokee sängyn reunalla: Mini halu pillu.
Antti: Sul on jo.
Aso: Mut mini halu oike.
Danan päälle heitettiin tyynyjä ja lopulta lähti köhien keittiöön. Aso ihmettelee miksi tekopillu on jossain. Epäili muiden käyttäneen hänen omaa.

9:30 Sampo mietti, että joutuvat kohta pihalle. Toivoi, ettei ainakaan ihan heti. Toni tuli sängylle hieromaan silmiään ja valitti pahaa krapulaa. Oikeasti. Sampolla on myös. Dana komppaili hetken päästä.
Aso: Vittu haisee vanha viina. Hyi vittu.

9:33 Sampo keräilee vaatteitaan lattialta. Huomautti, että se sytkäri ei oikeasti ollut heillä. Steffi suuttunut ja heitellyt Sampon vaatteita pitkin makkaria. Dana muisti, kun siideritkin oli jossain vaiheessa lentänyt seinään Steffin toimesta. Sampo haluaa puhua, kun se tulee vessasta.

9:34 Aso lähti hätistelemään tyttöjä suihkusta.
Toni: Nyt on rapula.
Sampo: Mikä tää juttu nyt on? Mitä meille kerrotaa? Milloin meille kerrotaa?
Toni: Älä hättäile.
Dana: Ei herranjumala. Pää kipee.

9:37 Toni availi housuja ja pyysi Sampolta tekopimperon. Korkki lensi Danaa päin ja hekotteli vaan. Sinnehän se sujahti.
Dana: Toni! Kokeiletsä oikeest sitä? Sähän räjähdät sinne.
Toni: Kai mie saan kokkeilla.
Toni katseli suihkusta tullutta Kätliniä ja testailee lahjaa. Alkoi sattumaan, kun ei ollut liukkaria. Aso tuli katselemaan ja koski ajattelematta siihen.
Aso: Hyi vittu mä koskin siihe! Hyi vittu!
Kätlin: Aso sitä voi sanoo epäsuoraks suihinotoks.
Steffi tuli suihkusta. Sampo totesi, että sitä voidaan sanoa läpäksi. Steffi valitti jotain, mutta ei kuulunut kunnolla.

9:39 Steffi hekottelee, kun Sampo oli sanonut Danalle, ettei halua mitään pilluja. Dana oli luvannut ostaa Sampolle uuden ulkomaailmassa. Steffi niin hajosi. Tuija ihmetteli ovatko sekoilleen, kun hän on mennyt nukkumaan. "Ai ollaako..."

9:41 Steffi: Mä kuulin Toni, et sä olit kosinu Kätlinii eilen.
Toni: En mie sitä kosinu.
Steffi: Kosit.
Toni: En mie.
Steffi: No kukkii olit antanu.
Toni: En mie kosinu.
Tuija totesi, ettei löytänyt rintsikoita, niin laittoi vaan pelkän paidan. Sampo, Dana ja Steffi kertaavat siideriepisodia. Steffi vaan hekotteli, kun sitä oli kuulemma mennyt seinille, peiliin ja myös kaksikon päälle.
Steffi: Höhö mä laitoin niit dildoja. Sampo vaa huus "Tää on ihmisraiskaus". Mä sanoin, et te teette vaa itsestänne uhreja ja voidaa tarkistaa kuvanauhalta. Höhö! Se oli niin läppä.
Sampo: Törkee...

9:46 Muistelivat leivänpaahdinta. Ehkä oli liian vaarallista, niin ei tullut sähköä. Dana ihmetteli miten löysi bikinit.
Kätlin: Dana. Sit sä oksensit. Mul oli yks ylimääränen tölkki ja mä meinasin antaa sen Tonille tai Asolle. Sit Dana oksens ja sano "Kätlin ei sfhaa anthaa misfhää nimesfh sfhitä juomaa Tonille. Kosfhka... Sfhä annat mulle." Mä en antan, ku sä olit jo ihan kännissä. Sit sä suutuit ja mä ihmettelin, et ei siitä voi suuttuu. "No ihan sfhama. Anna sfhe sfhit."
Dana: Mä oikeest oksensin sen salaatin takia. Se oli jotenki tosi kirpee. Tai jotenki.
Muistelevat Danan juomakieltoa PK:sta. Sampo oli arvannut heti.

9:47 Steffi: Muistatteks te ne kattilat suihkus?
Dana: Kjähhähhähähhähäähähähä!
Sampo: Hehehe!
Kätlin: Sampol oli myös kattila munien päällä.
Sampo: Heheehe! Kattila päässä ja sit se pienempi täs. Hehehehe!
Toni oli säästänyt juomaa ja tuli makkariin sen kanssa.
Dana: Onks mun kielto viel voimas?
Sampo: Eiku uus päivä. Ota vaa. Hehehe!

9:53 Steffi muisteli shotteja. Sampo oli viemässä Danalle, mutta Steffi kielsi, koska Dana oksensi. Steffi summasi, että ne kännisekoilut on nyt käyty läpi.
Sampo: Tänää uusiks! Hehehe!
Ylävitoset Danan kanssa.
Sampo: Perjantaibileet!
Steffi: Mut huomen on häät.
Toni toi yhden ylimääräisen tölkin makkariin. Sampo ja Dana ihmettelivät kenen se on.
Dana hoiperteli sängystä pois: Näköjää kaikille ei riittäny.
Sampokin lähti pois makkarista.
Steffi: Mä olin eilen tosi kännis.
Antti: Mä kyllä huomasin.
Antti muisteli siideriepisodia. Steffi toivoi, ettei se näyttänyt hyökkäykseltä. Antin mielestä ei. Steffi lähti täyttämään juomapulloa. Esa jatkaa tiskailua. Steffi kysyi saiko Esa nukuttua yhtään. Esa kertoi saaneensa yhden hyvän unipätkän jonkinnäköisen hiljentymisen jälkeen.

9:54 Kätlin pyöri ympäri kämppää ja kyseli mistä löysivät alkoholia. Ei selvää vastausta. Dana, Sampo ja Aso sisälle. Steffi sanoi kaksikollekin, että toivottavasti ei vaikuttanut hyökkäykseltä. Sampon mielestä ei ja haki lasillisen jotain juomaa.

10:00 Suurin osa olkkarissa. Ihmettelivät missä Tuija on ja joku keksi, että on PK:ssa. Kätlin teki sodastreamiä ja kertoi, kun tuli suihkussa alhaalta ylös ja meinasi oksentaa. Dana pyysi Kätliniä tekemään jotain juomaa.
Kätlin: Tuu Tana ite.
Dana: Mä en jaksa.
Kätlin kertoi, että sama juttu oli eilenkin. Dana kysyi ensin kenen mehu oli pöydällä ja Kätlin kertoi, että se on hänen. Dana halusi, että Kätlin tekee hänellekin. Kätlin pyysi Danaa tekemään itse ja enää ei ollutkaan tarvetta mehulle.

10:03 Dana kävi ilmeisesti oksentamassa. Steffi kertasi sohvalla hekotellen läppäjuttujaan.

10:05 Oksentamassa taisi käydä sittenkin Tuija. Nyt tuli tosi huonovointisen näköisenä olkkariin. Naureskelivat vaan, että Tuija oli niin pöntöissä eilen. Sitten kerrataan pullonpyöritystä. Steffi pussasi Asoa, kun piti puusata sitä kenen kanssa seurustelisi. Sampo oli niin katkera. Tuija tuli myös makoilemaan olkkariin. Joku meinasi heittää tyynyn(?), mutta Tuija kielsi, koska yrjö olisi lentänyt heti.

10:06 Kaikki paitsi Esa olkkarissa. Antti muisteli hekotellen dildoleikkejä. Sampo alkoi hekottelemaan ja kertoivat muillekin. Yksi "puolikas dildo" oli hukassa ja joku heitti, että ehkä se on Sampon sisällä. Dana lähti tekemään itselleen mehua ja kertoi olevansa vihainen BB:lle eilen.

10:09 Toni valittelee: Nyt on kova rapula. Onneks toi juoma vähä helpotti.
Steffi kertoi ylpeänä Kätlinille, kun heitti siideriä seinälle, peiliin ja Sampon ja Danan päälle. Peilin pesi kyllä heti. Dana kysyi helpottiko juoma oikeasti ja muut vakuuttelivat. Dana mietti onko hänellä vielä juomakielto. Sampo sanoi, että nyt on uusi päivä. Toni totesi, että kielto on voimassa, kunnes toisin määrätään. Toni veikkasi, että Dana niin hajoaa, kun ei saa juoda seuraavissa bileissä. Dana uhosi lähtevänsä *prööt* pihalle ja sitten katsotaan kuka juo ja mitä.

10:12 Steffi huokaili, että tänään on suursiivous, kun huomenna on häät.
Toni: Ei herranjumala. Siivotaa illalla.
Dana: Miks pitää siivota? Kuka on käskeny siivota?
Muut yrittivät selittää, että huomenna on oikeasti häät.
Dana: Miks pitää feikata? Ollaa sellasii, ku ollaa.
Sampo hekotteli, kun kunto-ohjaajat kertoivat siivonneensa.

10:14 Esakin tuli olkkariin. Toni kysyi kuka on kokeillut seksileluja. Steffi kertoi nähneensä unta, että halusi kokeilla talossa ja kamerat kuvasi. Kätlin muisteli mitä kaikkea paketissa oli. Toni kertoi kokeilleensa äsken, mutta olisi tarvinnut liukkaria. Ei jaksanut availla.
Sampo: Nyt mul on Tonin pimppi. Rikki menny pimppi.
Joku: Ne on huulet!
Aso: Mut sä käännät toisinpäin, nii se on pimppi.
Asolle selitettiin, että ne on oikeasti huulet.
Aso: Et sit sä voit kuvitella, et Kätlin ottaa suihin.
Toni: Nii mie yritinki tosa äsken. Mut meni mielikuvat uusiks.
Toni meinasi, että rubikin kuutio on hyvä, kun tulee tylsää, niin voi alkaa ratkomaan sitä.
Dana: Ai onks se rubikin kuutio?
(Voi jumalauta hakekaa tuo Dana jo pois tuolta. Ei kestä enää sunnuntaihin asti. :madone:)

10:18 Sitten puhutaan juomista. Sampo kyseli Kätliniltä jostain. Kätlin ei ole ostanut ikinä, niin ei tiedä. Toni veikkaili hintaluokkaa. Kaikkien mielestä eilen oli hyvä määrä juomaa.
BB: Menkää pihalle.
Aso: No vittu sit.
Sampo: Tää tulee kestää.
Toni: Niin tulee.
Steffi: Ehkä ne repii nää kaikki tavarat täältä.

10:19 Ehtivät suunnilleen nousta sohvalta ja BB aloitti laskemaan 20:Stä. Steffilla vain pyyhe ympärillä. Kätlin sipsutteli ensimmäisenä vaatteet sylissä pihalle. Dana ja Sampo räkättäen perässä. Lopulta Steffi tuli viimeisenä ja ei kerennyt laskun aikana. Edelleen pyyhe päällä ja ei ole rintsikoitakaan. Tuijalla ei ole silmälaseja.

10:21 Kätlin kertoi unestaan. Oli Alice Cooperin kanssa. Sillä oli tosi mustat piilarit. Jotain taputteli selkään. Verhot alas. Kätlin heitti, että jos joku jäisikin vahingossa sisään. Sampo toivoi leffaa. Steffi pukeutuu terassilla Kätlinin avustuksella.
Esa bileistä: Olen iloinen, että se on ohi.

10:24 Sampo muisteli, kun juoksivat vahingossa Ason kanssa samaan aikaan.
Sampo: Esa olitsä kauheen vihanen?
Esa töksäytti: Olihan se ihan kivaa.
Sampo: Oltiiks me kännis?
Esa jatkoi: Onhan sitä kännisempiäkin oltu.
Sampo pahoitteli. Dana nukkuu istuen kädet poskella ja Kätlin huomautti. Dana päätti vaihtaa vain asentoa ja alkoi nukkumaan kunnolla säkkituolissa.

10:25 Kätlin muisteli, kun Tuija oli kysellyt keskellä yötä "Mitä mä teen?" Esa oli tokaissut, että ehkä nukkuminen auttaa. Tuijalla ei mitään muistikuvaa. Esa vahvisti asian. Kätlin jatkoi, kun avasi silmät yöllä ja Toni istui vieressä. Sitten alkoi tulemaan kukkia ja vaikka mitä. Kätlin totesi, että aika pitää käyttää nukkumiseen ja Toni lopetti. Tuija ei tiedä tästäkään mitään.

10:27 Toni hyökkäsi Kätlinin päälle.
Kältin: Toni! Lopetta! Perse toisen naamalle! Tosi törkee! Tää on ihmisraiskaus!
Steffi: Tää on nyt ihmisraiskaus.
Toni lähti pois ja Kätlin oli lyövinään munille. Toni jäi silti vielä kiusaamaan.
Kätlin: Tonii! Mä työnnän sua jotain (ottaa jokun raudan terassin takan päältä) tän kepin tunken sisälle, jos et lopetta!
Toni: Muista pyörittää.
Toni palasi takaisin Ason vieren.
Aso: Mulku. Vittu sä oot käyttän aikaa hyväks. Sä tiesit, et mä nukun, nii viet kukkia saatana tytölle.

10:29 Danalle huomautettiin taas nukkumisesta.

10:31 Aso heitti, että lähtee talosta itse, kun ei kestä Tuijaa. Tosin meinasi sitten, ettei auta enää. On se 48 tuntia ja sunnuntai tulee kohta. Mutta kunhan pääsee vain Tuijasta eroon. Tuija kysyi, että eikö harmita yhtään, jos jäisi sunnuntaina muuten taloon ja sitten vika viikko jää kokematta. Tehoduoa ei harmittaisi pätkääkään.

10:34 Joku totesi, että Tuija räyhäsi illalla. Esa vahvisti, että jos päivällä oli läppää, niin illalla vaikutti vähemmän läpältä. Tuija pyysi anteeksi jo kaikilta ja käski Esaa kertomaan mitä on tehnyt.. Esa ei muista tarkkaa sanamuotoa. Samaa läppää kuin Asolle yleensä, mutta ei vaan enää vaikuttanut läpältä.

Tuija kertoi, että viimeiset muistikuvat on, kun yhdet tanssivat kattilat päässä. Sen jälkeen on mennyt nukkumaan ja ei tiedä mitään. Kätlin oli kertonut, että kuulemma huuteli jotain yöllä. Tuija kysyi oliko edes mikkiä. Esa veikkasi, että se kuului kyllä ilman mikkiäkin.

Aso sanoi, että Tuija huusi jotain meikkaamisesta ja kulmakarvojen nyppimisestä ja ei halua olla missään tekemisissä sellaisen miehen kanssa. Tuija pahoitteli, että ihan läpällä oli tarkoitettu. Itse ei muista mitään siitä. Nyt ymmärtää, kun Tapani sanoi, että oli niin pöntöt.

10:37 Tuija kysyi Esalta vielä kestikö se kauan. Esan mielestä aika kauan. Tuija ei muista mitään. Yleensä muistaa, kun kerrotaan, mutta nyt ei. Luuli nukkuneensa koko yön.

10:39 Sitten alettiin puhumaan altaan tapahtumista. Tuija kieltää nuolleensa kenenkään kanssa. Muut luettelivat ketkä kaikki käytiin läpi. Antin kanssa 12 sekuntia, mutta oli mennyt 15. Lisäksi sukelteli Kätlinin haarojen väliin.

10:44 Kävivät vielä hetken pullonpyöritystehtäviä läpi. Steffin vuoro keksiä tehtävä ja käski Danaa suutelemaan häntä ja muista ei niin väliä. Kätlin oli tullut juuri salaattilautasen kanssa sisältä ja katsoi, kun Dana suuteli kiihkeästi. Steffi oli käskenyt suudella kuin jotain Irwiniä. Toni viettäisi yhden yön pojista Ason kanssa.

Kätlin kysyi närästikö ketään eilen. Itseä ainakin tosi paljon. Muillakin vähän. Dana huusi taas oksentaneensa vain siitä perunasalaatista.
Steffi: Uskooks kukaa?
Muut: Ei.
Dana: Mä oksensin pelkkää perunaa!

Kätlin hehkutti musiikkia. Tanssivat altaassakin. Sitten kerrattiin mitä biisejä tuli.

Kätlin muisteli kovia löylyjä Esan kanssa saunassa.
Aso: Miks tost paljust lähti virta?
Kätlin: Se oli ehkä sen merkki, et paljut on jo loppu.
Tuija ihmetteli kuka paljun suojat on laittanut takaisin ja milloin. Sampo muisti laittaneensa jonkun kanssa.

10:47 Danan naamaa kutittaa koko ajan.
Dana: Avatkaa se ovi auki. Mua ärsyttää.

Yleinen haukottelu ja höpöttely jatkuu. Toivovat subeja. Tänään on Tonin mukaan lihapullapäivä. Aso uskoo, että tänäänkin on bileet. Kätlin muistutti, että huomenna on häät ja ei ole bileitä. Steffi meinasi, että huomenna on bileet, mutta ovat juomakiellossa.

Joku muisti, että biisi pitää opetella. Kätlin alkoi tapailemaan sanoja. Sampo toivoo biisiä nyt soitettavaksi.

10:50 Steffi selitti Tuijalle Crocsiensa kuvia.

Aso hyökkäsi Kätlinin päälle.
Kätlin: Asoo! Mitä sä teet? Törkee mies. Me pois! *Läpsii ilmaa*
Toni kysyi Asolta paljon maksaa, jos lyö paljaalla kikkelillä Kätliniä otsaan.
Kätlin: Saat maksaa koko loppuelämäs, jos sen teet.
Tehoduo alkoi ehdottelemaan, että Kätlin maksaa heille tonnin, jos saavat tehdä sen. Tarjous puolittui 500 kummallekin.
Kätlin: Ei kiinnosta!
Lähtivät kävelemään pois ja Toni manaili vielä: Aika...
Kätlin: Mä uskon, et sä saisit maksaa siitä aika paljo mulle kuule.
Toni: Puokkii. Viissattaa kummalleki.
Kätlin: Älä unta nää.
Tehoduo tupakalle.

10:52 Steffi kysyi miksi Esa katsoi häntä niin vihaisena. Esa kysyi katsoiko muka vihaisena. Ei ainakaan omasta mielestä, koska se vaatii vihaisen tilanteen. Steffi kysyi onko ollut sellaista tilannetta. Esa kertoi ärsyyntyneensä vaatteiden vaihto jutussa. Steffi huomasi sen.

10:55 Kätlin kysyi kuuliko Steffi mitä Toni sanoi äsken hänelle. Steffi ei kuullut ja Kätlin kertoi tilanteesta.
Steffi päivitteli: Mitä niiden pääs pyörii.
Kätlin: Ei mitää. Sahanpurua.
Steffi: Niil on varmaa yks vitun iso pökälä niitten aivojen tilalla.
Kätlin: Ja jos hän tekis tällalailla. Siis ou mai kaat. Ensinnäkin mä uskon, et Isoveli ei antais edes tehdä noin.
Steffi: Toivottavast ei. Ei varma edes kukaa poikaystävä lyö paljaalla pippelillä ketää otsaan.
Kätlin: Noni.
Antti: Ellei sit oo fetissi, et nauttii.
Keskustelivat hetken aiheesta ja repesivät, kun Antti heitti, että siihenkin pitää kysyä lupa ennen.

10:58 Sitten tapaillaan taas hääbiisin sanoja.

11:02 Puhetta jättihämähäkistä. Kätlin kertoi, ettei Filippiineilläkään ne millä leikkivät ollut läheskään sellaisia. Toni sanoi, ettei Suomessa voi olla sellaista. Kätlin lisäsi, että ei ainakaan BB-talossa. Tuija muisti, että joku kertoi, että oli hiiriäkin pihalla. Esa kertoi, että on itsekin sellaisen nähnyt. Oli metrin päässä ja huomasi jaloissa. Kätlin muisteli olleensa suihkussa, kun näki.
Kätlin: Hiiret on söpöjä.
Tuija: No eikä oo.
Kätlin: Olisin halunnut metsästää yhden kiiini ja kasvattaa sitä.
Toni: Voi vittu...
Steffi: Eivät ole voin kertoo. Ne kattoo mua ja sanoo mulle "Noti noti. Mä syön sut". Mä en tykkää niist yhtää.
Kätlin: Mm... Ne on söpöjä. Kaikki ötökkät on ällöi, mutta hiiret, rotat, sun muut...
Antti: Nisäkkäät kaikki on ainaki.
Kätlin: Hä?
Antti: Nisäkkäät kaikki oikeesti on söpöjä.
Kätlin: Lisäkkät?
Antti: Nisäkkäät.
Kätlin: Mikä on lisäkä?
Antti nauroi: Eli nisäkäs.
Steffi: Norsun nisäkäs...
Kätlin: Ai nisääkkäät!
Antti: Nii nisäkkäät.
Steffi: Mut ei hiiri oo nisäkäs.
Kätlin: Imettäjä.
Antti: Imettäjä. Onhan ne.
Steffi: Imettäjä? Jyrsijä.
Antti: Nii jyrsijä, mut nisäkäs kuitenki.

11:12 Dana: 20! 19! Eihän siinä kerkee 9 ihmist käydä pissalla ollenkaa.
Sampo: Ei joo keren.
Kätlin kikatti: Me tunketti ulos kaikki siitä samasta pienestä ovenraosta.
Esa ehdotti Danalle: Mee jakaa lämpöö Tikon kans.
Dana alkoi hetken päästä laittamaan vilttejä Tuijan päälle.
Kätlni: Mä muistan tota yks päivä mä halusin ottaa viltin sisällä. Mä otin tuon valkosen viltin. Sitten mä katoin siinä oli jonkun nenän räkää. Sitten mä laitoin sen viltin takaisin. Mä en halunnu sitä enää. Hehehee.
Steffi: Mä katoin sivusta, ku sä katoit sitä ja sun ilme "Hm!" Sit sä veit sen.
Kätlin: Hähähhähä! Ai huomasitko?
Steffi: Joo mä istuin tos sohval.
Kätlin: Ku mä otin sen, mä katoin, et ei vitsi siin on jonkun kuivunu näin. Hähähhä! En todellaka ja laitoin pois.

11:16 Dana alkoi räkättämään yht'äkkiä ja sanoi, että Esa on jotenkin. Kätlin muisti, kun Esa oli sanonut, että kyllä hänellekin tulee ja on vain ihminen. Dana kertoi Tuijalle, kun Esalta roikkui "johto" yksi päivä ja Sampo huomasi. Esa heitti, että tietokoneen johto oli jäänyt roikkumaan.

11:21 Pääsivät sisälle.

11:27 Tuija ilmoitti, että kypyamme pitää siivota. Varasto auki. Pesuaineita ja laatikollinen ruokaa. Ottivat vielä lisäksi maitoa, jauhoja jne.
Dana: Ota munaa Kätlin. Ota munaa. Kätlin ota munaa!
Kätlin on lähössä pesemään ammetta ja Steffi avuksi. Sampo katselee pesuaineita.

11:30 Patterien vaihto. Dana jatkaa mehun tekemistä.

11:31 Tuija toivoi lettuja päiväksi. Esa meinasi, että voihan Kätlin tehdä, kun Kätlin rakastaa niiden tekemistä. Kätlin sanoi, että nimenomaan rakastaa ja pyysi Esaa mukaan. Tekevät kahdella pannulla.

11:34 Esa muisti yhden asian mitä Tuija huusi eilen. Jos tulee joku nakitustehtävä, niin Aso pesee kyllä kylppärin. Kätlinkin muisti, että Aso niin nuolee pöntön. Tuija kyseli huusiko makkarissa. Esa kertoi, että teksti alkoi olohuoneen puolelta ja jatkui sängyssä.

11:36 Aso luuli jo joutuvansa pesemään oikeasti. Kätlin ja Steffi pesevät kuitenkin. Aso oli ihan varma, että joutuu. Tuija meinasi, että vaikka korvaukseksi siitä, kun on ollut niin ilkeä.

11:39 Kätlin kantoi kattiloista pois kylppäristä.
Kätlin: Elikkä näitä kattiloita ei käytetä enää missää. Pitää ainaki desinfioida, ku on käynyt vaikka missä.
Tuija huokailee keittiön pöydän ääressä, ettei kestä. Voi kuvitella itsensä räyhäämään ja uhoamaan. Ei ollut edes montaa juonut. Antti muisteli, että oli alkuvaiheessa jo aika päissään. Esa meinasi, että kaikki on Tonin juomapelin syytä. Tuija lähti katsomaan miten ammeen pesu onnistuu.

11:40 Antin takki löytyi jostain kylppäristä. Kätlin jo kumihanskat kädessä valmiina. Steffi pyysi odottamaan, että syö leivän. Kätlin ei jaksa odottaa, mutta tuli silti istuskelemaan keittiöön.

11:42 Toni räplää taas tekopimperoaan sängyllä. Kätlin sanoi, että pesee ensin kylppärin, niin sitten voi mennä runkkaamaan. Toni kysyi miksi pitäisi mennä sinne. Haluaa vaan kokeilla. Antti mietti puhdistusohjeita. Kätlin kysyi Tonilta oliko siinä mitään, jos laukeaa sisälle. Se on varmasti tarkoitettu käytettäväksi kortsun kanssa. Toni huusi Kätliniä apuun, mutta ei lähtenyt. Kätlin muisteli mikä ohje siinä tuli mukana. Steffi kertoi, että siinä käskettiin käyttää liukuvoiteen kanssa.

11:48 Dana huuteli sängyltä, että hän haluaa tehdä lettuja. Kätlin kertoi, että hän tekee Esan kanssa tänään. Dana halusi tehdä yksin. Kätlin sanoi, että pari päivää sitten Dana ilmoitti tekevänsä perunamuusin ja Kätlin sai tehtäväksi tehdä kotletteja, mutta sitten Dana halusikin tehdä yksin. Dana perusteli, että ei ollut tehnyt mitään yksin. Kätlin meinasi, että nyt on tehnyt ainakin.
Dana: Etkai sä oo mulle vihanen?
Kätlin muka suuttuneena: No oon tosi vihanen. No en.
Dana: Hyvä.
Dana halusi seuraavaksi tehdä kotletteja ja perunamuusia, mutta muut eivät innostuneet.

12:35 Olin yli 30 minuuttia pois liven ääreltä ja sama juttu jatkuu edelleen makkarissa. Toni ja Aso valittivat panetusta ja toivoivat terveyshuonetta. Sampo liittyi joukkoon. Dana lupasi auttaa kaikkia, jos on vaan yksityinen huone ilman kameroita. "Kauhee lortto! Nyt mami ei tykkää!" Dana opetti myös menemään mahalleen, niin ei näy helposti. Nyt Aso huuteli Kätliniä apuun. Kätlin ei suostunut. Aso halusi vain pari työntöä, mutta ei vieläkään.

12:37 Dana alkoi lauleskelemaan The reasonia ja kysyi Sampolta bändin nimeä. Sampo yritti muistella ja lopulta tuli Hoobastank. Dana alkoi seuraavaksi miettimään onkohan kaverit saanut häädön kämpästä. Saivat jo 3 varoitusta ja 4 tarkoittaa häätöä. Jos on häädetty, niin toivottavasti ovat etsineet myös Danalle uuden kämpän.

12:39 Dana mietti, ettei ole yleensä vihainen. Ammekin on saatu pestyä. Dana mietti millainen on kännissä ja pyysi Kätliniä makkariin kertomaan. Kätlin muisteli, että silloin vaatteista puhuessa oli vihainen. Danan mielestä läppää.

Kätlin lähti siivoamaan keittiötä. Jotkut Danan roskat oli pöydällä ja Kätlin oli heittämässä pois. Dana huusi, ettei niitä saa heittää. Heittää sitten itse. Kätlin heitti kuitenkin ja totesi, että tuskin Dana olisi niitä kuitenkaan korjannut, niin parempi näin, ettei suutu kohta. Dana vaan naureskeli, että on aika laiska.

12:41 Tehoduo alkoi huutelemaan, että Kätlin keittää kahvia. Kätlin ei ollut kuulevinaankaan ja jatkoi siivoamista. Myös Steffi tuli auttamaan.
Dana: Tulkaa tytöt tänne makoilemaa! Take it easy! Relax! Take chill Bill. Hähähähä!
Toni auttaisi siivoamisessa, mutta ei jaksa. Muut komppailivat. Toni alkoi huutelemaan uudelleen, että Kätlin keittäisi kahvia. Kätlin totesi, että ehkä keittääkin. Aso pyysi taas toisia palveluja. Siihen ei tullut vastausta.

12:43 Toni alkoi testailemaan taas uutta leluaan. Dana käski laittaa liukuvoidetta, mutta ei jaksanut. Esa tuli makkariin vahtimaan, etteivät nuku. Aso pyysi Esan tekopimperoa lainaksi. Esa ei antanut. Dana ihmetteli miksei käytä omaa. Aso sanoi, että haluaa antaa jollekin lahjaksi. Aso pyysi Kätlinin makkariin ja Kätlin sipsutteli ovelle. Aso pyysi tulemaan sänkyyn. Ihan pari tönäystä vaan. Kätlin lähti jatkamaan siivoamista Esan, Antin, Tuijan ja Steffin kanssa.

12:45 Tuu mun vaimoksen alkoi soimaan. Laput jakoon ja laulamaan.

12:48 Sampo kommentoi, että on iloinen biisi, mutta kuitenkin aika surullinen. Toni alkoi hyppimään sängyllä, kun on niin iloinen biisi. Lopulta tasapaino petti ja kaatui Ason päälle.
Aso: Ai vittu Tapani!

12:49 Biisi loppui ja Aso jatkoi lauleskelua yksin. Dana ei vieläkään osaa sanoja.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 12:45

Aso, Toni, Dana ja Sampo makoilee sängyllä. Tonilla ja Asolla kädet housuissa. Toni sanoo, että nyt hän kokeilee tekovaginaansa, Dana sanoo ettei onnistu ilman liukuvoidetta. Toni muka asettelee, mutta bokserit on välissä. Asoa kiinnostaisi myös kokeilla, mutta ei halua koittaa omaansa, antaa sen joskus lahjaksi jollekin.

Olkkarissa Antti haahuilee, Tuija istuu keittiönpöydän ääressä, Kätlin keittää kahvia, Steffi käyttää hedelmäpuristusmehukonetta, Esa kokkailee jotain.

Musiikki alkoi soimaan, Aso huutelee jonkun tuomaan heille sanat. Esa toi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Marras 2009 12:53

Aso lauloi biisin loppuun ja Dana oli välillä mukana. Toni räpläsi lahjaansa ja Tuija katseli vieressä. Tuija meinasi, että on aika pieni reikä ja pitäisi muka mahtua jotain. Toni sanoi, että kyllä se venyy.

Toni muisti, että Aso ei ole enää ainoa, kun Anttikin on tullut viime yönä housuihin. Tuija lähti hakemaan Anttia makkariin. Toni on varma, että Danalla on toosa märkänä joka yö hajusta päätellen. Dana sanoi, ettei se haise. Aso alkoi laulamaan biisiä alusta. Antti tuli makkariin ja Dana kyseli lisätietoja. Jossain määrin oli tullut. Ei runkannut. Antti heitti bokserit näytteeksi, mutta Dana kiitti ja heitti takaisin.

12:54 Toni potkaisi vahingossa Antin pullon makkarin lattialle. Antti ja Tuija siivoamaan ja Toni livisti tekemään leipää. Tuija läksytti, että sinne vaan mennään mussuttamaan ja toiset siivoaa.

Keittiön pöydän ääressä Esa selittää Kätlinille ja Steffille jotain mandariineista ja kuorii niitä samalla. Tytöt syövät leipiä.

12:58 Dana ja Tuija tulivat myös pöydän ääreen. Tehoduo oli lähdössä tupakalle, mutta Aso alkoi esittämään biisiä Kätlinille. Dana käski tehoduoa mukanaan tupakalle, mutta Aso jatkoi hoilaamista. Dana yritti repiä Asoa pihalle, mutta Aso jatkoi Kätlinin perässä laulaen. Lopulta lähti ja lupasi esittää sen vielä kokonaan.

13:02 Steffi kertoi, että pari nimeämistä olisi voinut tehdä toisin. Marko ja Antti. Esa kysyi haluaako Steffi kuulla hänen luonnehdinnan Steffistä. Steffi halusi ja Esa totesi, että pitää Steffiä sellaisena vapaustaistelijana. Tuijalle erikseen patterien vaihto. Esa jatkoi perusteluilla. Steffi alkaa korjaamaan ehkä vähän liikaakiin muiden mielipiteitä. Ei välttämättä edes kuunnella muiden mahdollisia parempia mielipiteitä. Steffi meinasi, että on ihan totta. Liian radikaalia.

13:04 Tuija kysyi Esalta onko hän muuttunut mitenkään. Esa meinasi, että Tuija tuo paluun jälkeen vielä enemmän esiin mitä mieltä on itsestään. Tuo niitä piirteitä korostetusti ja ylikorostetusti esiin. Ehkä saadakseen takaisin sen hukatun ajan.
Tuija: Onks se hyvä vai huono asia?
Hekottelua.
Esa: Joku muu saa suorittaa tuomaroinnin siitä.
Tuija halusi kuulla Esan mielipiteen suoraan päin naamaa. Esa totesi, että hänen mielestä se ei ole hyvä asia.
Tuija: Vai nii.
Esan mielestä ymmärrettävää, että on valinnut sellaisen tyylin, koska suhtautuu formaattiin kilpailuna, niin ei ole muita vaihtoehtoja.

13:07 Esa jatkoi analysointia Tuijasta. Tuijassa on ärsyttävä piirre se "Esku tee sitä. Esku tee tätä." Tuija ihmetteli miksei Esa ole sanonut siitä, jos se häiritsee. Esa totesi, että ehkä se on oma heikkous. Tuija halusi tietää onko pomottanut Esaa. Esa meinasi, että enemmän kuin muut.

13:10 Esa otti esimerkiksi Tuijan tulemisen jälkeen, kun on se valinta takana, edessä tai jos sitä nyt onkaan. Tuija tulee lähelle ja Esa tiedostaa sen, että mahdollinen valinta olisi siinä.
Esa: Tavallaan nihkeetä viettää.
Tuija: Mitä?
Steffi: Esa, puhu suoraa, olemme pihalla.
Tuija sanoi olevansa pihalla. Antti ymmärsi jotain.
Tuija: Eli mä oon pomotteleva paska täällä.
Esa: Eeei.

13:14 Tuija muistaa kyllä, kun on käskenyt vaikka pyytää PK:sta jotain. Mutta ei halua laittaa Esaa mihinkään parempaan asemaan, vaikka onkin paras kaveri. Tuija halusi keskustella asiasta.
Esa: Tää ei varmaan oikeesti ole vaikea muotoilla.
Tuija: No muotoile nyt jo!
Esa: Mutta yritän jotenkin epätoivoisesti tiivistää.
Tuija halusi tietää etukäteen, että alkaako itkemään. Esan mielestä tuskin.

13:18 Sitten alkoi selitys. Henkilökohtaisesti on ikävää, jos mielistelee jotakuta henkilöä. Tuija kysyi onko Esan tarvinnut mielistellä. Esa jatkoi, että nyt kun Tuija tuli takaisin, niin se oli hieno asia, koska Tuija on ollut Esalle se läheisin henkilö missään vaiheessa. Tuija totesi, että alkaa kohta itkemään. Esa jatkoi, että oikeasti edelleen ainoa henkilö kuka otti alkukautena kontaktia oma-aloitteisesti. Ja okei Kätlin on myös silloin tällöin huudellut jotain. Kätlin kikatteli ilahtuneena vieressä.

Esa jatkoi, että Tuija tuli takaisin tänne ja oli se kerronta siitä valinnasta. Esa huolehti siitä, vaikka tiesi Tuijan olevan oikeudenmukainen henkilö ja arvostaa sitä, että valinta tehdään oikeudenmukaisesti ja perustellusti. Kuitenkin Tuija hakeutuu jossain määrin Esan seuraan. Se on hienoa, mutta silti se tapa millä BB heitti Tuijan sisään saa Esan joskus vaivautuneeksi, kun viettää niinkin paljon aikaa yhdessä. Tuija olisi voinut myös viettää aikaa muiden kanssa, tutustua ja hakea niitä perusteita.

Tuija halusi tietää vielä onko komennellut. Esan mielestä ei ole ja ei ole myöskään piirteitä mitkä ärsyttää. Tuija sai sellaisen käsityksen, kun Esa alkoi puhumaan. Esa selitti, että se on ärsyttävin piirre, mutta ei ole komennellut. Jos vaikka pitää nimetä kivoin henkilö talosta, niin kaikki varmaan osaa nimetä ja kertoa silti ärsyttävän piirteen. Koska Tuija kysyi mikä on ärsyttävin piirre.

Tuija pahoitteli, että on lähennellyt. Esa heitti, että se menee kännin piikkiin. Tuija herätteli vain muita, kun luulivat, että menevät naimisiin. "Hei kelatkaa nyt vähä!"

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 13:20

Tuija ja Esa keskustelee vakavasti siitä miten Esan suhtautuminen Tuijaan on muuttunut. Vaikka Esa tietää Tuijan todella oikeudenmukaiseksi, häntä on häirinnyt se, että Tuija tekee valinnan yhdestä finalistista. Tuija ymmärsi Esan puheesta, että Tuija on komennellut Esaa, mutta ei kuulemma pidä paikkaansa. Tuija kysyy, että sekö oli se mikä Esaa Tuijassa häiritsee. Esa vaihtaakin vastausta: "Itsetunto-ongelma". Esa mainitsee eilisessä saunakeskustelussa esiin tulleet paino-ongelmat ja Tuijan ei-onnellisuuden.

Tuijan onnen esteenä on se, että hän on mielestään sellainen perusvittumainen ämmä, että ei kestä itseään. Perusluonteeltaan voisi olla positiivisempi, ei tarttis aina ruikuttaa. Tuija valittaa mielestään liikaa ja tekee pienistä asioista suuren numeron.

Tuija on myös muuttunut Esan mielestä siten, että keskustelu ei enää onnistu kaikista asioista, koska ulkopuolelta on annettu enemmän rajoja.

Tuijaa harmittaa Esassa se, että Esa vetäytyy ja siivoaa muiden jälkiä. Esa ei ole mikään sisäkkö, Tuijalle tulee itselle syyllinen olo kun Esa siivoaa kun ei jaksa itse siivota. Tuijan mielestä Esa näyttää nykyään herkemmin se jos joku asia ei miellytä, kommentoi bileiden aikaan enemmän ihmisten kännikäyttäytymistä kuin alussa.

13.27 Asukkaat sohvalle. Puhuvat siivoamisen aloittamisesta.
Sampo: Mä vihaan siivoomista... Mä voin imuroida!
Steffi: Mä voin kokata.
Toni: Mä voin nukkua.

Videopätkää, jossa muut petaa sänkyä ja Dana karkaa vessaan pakoon.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Marras 2009 13:30

Telkkari päälle. Sängyn petaamista. Dana livisti muka pissalle ja muut jäivät laittamaan. Dana räkättää videon jälkeen.
Sampo: Vitun ämmä! Sä et ees menny vessaa! Sä vaa hengasit siel!
Dana: Mä ootin vessaa. Kätlin oli vessassa.
Kätlin: En ollu ees pöntöllä!
Joku: Ei siin ollu ketää.
Dana: Mä ootin vessavuoroa vaa.
Kätlin: Siel ei ollu ketää.
Steffi selitti Tuijalle, kun Tuija oli silloin sen aikana PK:ssa. Tuija ilmoitti tietävänsä siivoojat, jos tulee joku siivoustehtävä. Dana ja Sampo. Kätlin sanoi, että Sampo on oikeasti auttanut keittiössä. Nakki siis Danalle.
Kätlin: Kiitä onnee, et vessanpönttö on pesty.
Dana jatkaa selittämistä, että odotti vain vuoroaan, kun joku oli vessassa. Se on vaan editoitu. Varmaan eri päiväkin. Ei mene kenellekään läpi. Tuija meinasi, että Dana ei siis siivoa. Dana alkoi luettelemaan mitä kaikkea on tehnyt. Tuija käski nostaa käden ylös, jos on sitä mieltä, että Dana luistaa hommista. Kaikki nosti ja lisäkysymykseen myös, että sitä tapahtuu usein. (Voi vittu miten voi ärsyttää taas tuo Tana! :madone:)

13:35 Tuija kysyi vielä kenen mielestä Dana on laiskin. Vain Aso nosti käden. Tuijankaan mielestä ei voi sanoa ketään laiskimmaksi. Ja Danalla menee se energia nauramiseen ja laulamiseen. Pyysivät Danalta laulunäytteen ja pieni pätkä Jenni Vartiaista tulu.

13:37 Tuija halusi lisää pätkiä, kun nyt alkoi taas tulemaan ja eilen ei tullut yhtään. Steffi PK:seen. Dana pyysi kehumaan häntä. Dana on varma, että BB antaa rangaistuksena koko talon siivouksen.
Toni: Voi olla.
Dana: No et säkää Tapani oo osallistunu, et sä oot sit mukana.
Toni: Oonhan mie siivonu. Joka sunnuntai. Siitä on todistusaineistoa. Ja mie oon laittanu ruokaa useasti.
Dana: Mä oon siivonnu mun laatikon.
Kätlin: Ai oot?
Dana: No en kyl oo. Mut nyt mä lupaan siivota.

13:41 Esa ja Tuija tyhjensivät tiskikonetta. Antti pyyhki keittiön pöytää ja antoi rätin Danalle. Dana istahti tuolille ja pyyhki vähän pöydän reunasta. Kätlin odotteli vessavuoroa, kun Sampo on siellä. Dana nauroi millainen pätkä oli. Kaikkea ne keksivät. Kätlin kävi sammuttamassa kahvinkeittimen ja pääsi vessaan. Dana nousi ylös ja pyyhki melkein koko pöydän.
Dana: Eiks oo outoo, ku mä oon näin kauan keittiös?
Sampo: Hei Dana nyt! Nyt pois. Sä rasitat ittees liikaa.
Dana: Mä lupasin Eskulle siivoo.
Sampo alkoi imuroimaan ja Dana kantaa tavaroita takaisin pöydälle.

13:42 Antti heitti, että nyt hänenkin näkyvyys lisääntyy. Vilahti jo äsken videossa. Dana edelleen keittiössä ja Sampo tuli kyselemään onko kuumetta.

13:45 Aso huuteli taas sohvalta, että Kätlinin pitäisi tulla sinne. Piti muka kertoa joku juttu. Kätlin jatkoi huuteluista huolimatta siivoamista. Aso manaili, kun ei jaksa kävellä. Tuija alkoi lakaisemaan keittiön lattiaa. Dana innostui pyyhkimään ihan työtasonkin.
Kätlin: Hyvä Tana.
Aso tapaili hetken hääbiisin sanoja sohvalla ja alkoi kuittailemaan imurin kanssa pyörivälle Sampolle.
Sampo: Oliks sul jotaa asiaa?
Aso: Ai tuttupullo on oppin suuta soittaa.
Toni: Tuttipullo on tullu uhmaikää.

13:48 Sampo: Päivä 88! Dana todisti, että ihmeitä tässä maailmassa voi tapahtua! Dana siivoaa! Aaltojaaa! Hyvää iltaa yhdeksän uutisista. Tänään on ollut suuri päivä ihmiskunnalle, mutta pieni Dana Mustajärvelle. Mitä mieltä olet Dana tästä suorituksesta? (Haastattelee imurilla.)
Dana: Olen ylpeä. Haluan kiittää BB-talon asukkaita ja myös äitiäni.
Sampo: Mitä koet vaikuttavasi tällä asialla? Haetko maailmanrauhaa?
Dana: Hä?
Sampo: Mitä haet tällä? Koetko olevasi roolimalli nuorille?
Dana: No en 3 kuukauden jälkeen.
Sampo: Kiitos tästä. Palaamme asiaan ylimääräisten uutislähetysten muodossa.

13:51 Dana ilmoitti, että kukaan ei sitten sotke keittiötä, kun hän on siivonnut. Steffi totesi, että kyllä Dana tulee heti sotkemaan, kun hän, Kätlin tai Esa on siivonnut. Sampo ehdotti tehoduolle, että tekisivät ihmeen ja nousisivat sohvalta, niin voisi imuroida sieltä, mutta "En mie jaksa."

13:54 Toimittaja-Sampo kertoi, että Danasta on suunnitteilla ainakin 3 elokuvaa ja kustannusyhtiöt käyvät kilpailua kirjasta. Sitten imurointi jatkui.

Makkarissa Kätlin viikkaili vaatteitaan laatikkoon ja Steffi tutki lahjapakettiaan. Kätlin sai homman valmiiksi ja alkoi myös katselemaan lahjoja.
Kätlin: Hihi! Karkkistringit. Mä veikkan, et kukaan ei haluais syödä niitä peffan kohdalta.
Steffi: Paitsi Antti.

13:57 Imuri siirtynyt Esalle. Dana ja Toni tupakalla ja Sampo seurana. Olkkarissa Aso ja Tuija. Aso lukee jostain lapusta, että se on tehty Saksassa. Tuija kuuntelee vastapäätä. Aso ei jaksa istua. Tuija ehdotti seisomista, mutta Aso ei jaksa sitäkään. Haluaisi nukkua. Niin Tuijakin.

13:59 Ason lappu siis tyttöjen asusteista. Alkoi repimään puoliksi ja teki lentokoneen. Toni tuli ilmoittamaan, että oli laatta lähellä. Taisi olla sittenkin vessassa.

14:01 Toni tuli makoilemaan sohvalle.
Aso esittelee lapusta tyttöjä: Tapsu kato! Herranjumala!
Toni: Herranjumala.
Tonia väsyttää myös.
Aso: Vittu paska lentokone. Mie meen takasin hommiin. (Kädet housuihin.) Se on menny mutkalle.
Toni: Mie meen myös hommii. Tää työmaa ei valmistu koskaa.
Aso: Tapani mie oon taas jääny kiinni.
Toni: Mieki.
Sampo tuli sisälle ja jatkoi imurointia.

14:03 Antti tuli tsemppaamaan Tuijaa lenkille.
Tuija: Mä en jaksa. Mä en oo yhtä positiivinen ku sä. Mä oon vaa tällänen ruikuttaja.
Antti: Mä veikkaan, ettei Isoveli sääli kuitenkaa.
Aso: No ei meitä ainakaa. Ei olla nähty ees sviittii.
Tuija: Mä en toivois ees sviittii, jos sais nukkuu tunnin.
Alkoivat haaveilemaan, että voisivat mennä vaikka pihalle säkkituoleihin nukkumaan. BB kuulutti asukkaat sohvalle.

14:04 Kätlin: Me uteltii meidän lahjapaketteja.
Kokeilivat kai karkkistringejä.

14:08 Telkkari päälle. Steffi veikkaa eilistä. Aso selittää Tonille tupakalla. Steffi on hirveä muija. Veti herneet nenään, kun oli suoristusrauta kädessä. Aso on muutenkin pinna kireällä. Kaikki näki, että suoristaa hiuksia, niin mitä vittua sanovat. Tonin mielestä myös. Aso jatkoi, että Kätlin on Filippiineiltä tulon jälkeen alkanut valittamaan. Koko ajan jotain. Tonin mielestä Kärppä vain mustamaalaa. Asolle ihan vitun sama. Kätlin katseli tehoduoa vähän ihmetellen. Pätkä loppui.
Esa: Danaton pätkä.
Toni: Tää oli taas Toni ja Aso draamaa.
Steffi muisteli, että oli maanantailta, kun Aso sanoi häntä täydelliseksi.
Aso: Just tommosii tilanteit käyttää hyväks, ku on hermostun.
Kätlin PK:seen. Dana ilmoitti jatkavansa siivoamista.

14:09 Tuija: Onks tuol piharingis harrastettu samanlaist puhumista muutenki?
Toni: Eikai.
Aso: No sit on.
Toni: Tuo oli just se pätkä mitä mie ajattelin.

14:11 Sampon mielestä on ollut vain hauskoja hajoamisia. Ei mitään pahaa. Aso nauroi, että kaikki pätkät missä on, niin Tapani on mukana tai liittyy Tapaniin.

Tuija totesi, että Esku moppaa. Aso nauroi, että se on vara-Kari. Tuija kyseli mitä siitä. Aso selitti, että se on talkkari. Tuija sanoi tietävänsä. Aso meinasi, että tietää siis enemmänkin, koska seurustelee vara-Karin kanssa.

14:13 Toni toivoi parturia. Ei halua mennä sellaisilla hiuksilla häihin. Tuija ihmetteli tuleeko muka häitä, kun ei tapahdu mitään. Aso meinasi, että tulee Paavon häät. Viimeksikin huijattiin, että tulee kunninarvoisa vieras ja tuli Paavo. Paavo oli kuunon pissis. Sampo totesi, että Paavo oli kermaperse.

14:15 Sampo mietti, että näyttivät ihan samanlaisilta kuin oikeasti. Kuva oli jotenkin niin puhdas. Toni totesi, että eivät katsokaan mitään leffaa, vaan tosi-tv:tä.

Tuijalla sellainen tunne, ettei olisikaan ollut missään. Tonilla myös. Sampo meinasi, että heillä on vielä enemmän se, koska elämä on vain talossa.

14:17 Aso veikkasi, että sunnuntaina on "Futum!" Tonilla sama fiilis. Tuija kysyi miksi veikkaa niin. Aso on varma, kun mitään ei ole kerrottu, niin sunnuntaina kaikki pakkaa ja sitten kerrotaan vasta kenet Tuija on valinnut.

14:22 Tonin mielestä hyvä vaan, niin ei ainakaan jää katkeruutta, jos joku olisi nimennyt ja lähtenyt sen jälkeen. Aso mietti, että on ollut vain kerran nimettynä ja kerran rangaistuksella. Myös Sami oli kerran, Dana ollut vain rangaistuksena...
Antti: Voisin sanoa, että vähän rahastuksen makua, mutta...
Sampo: Aika outoo, et sääntökirjas on kaks äänestyksee ja meil on ollu vaa kaks kertaa kaks äänestykses.
Tuija: Ketkä?
Aso: Raksu ja Kätlin. Marko ja Justiina.
Tuija meinasi, että Antti vie keskustelun aina väärille raiteille. Toni alkoi hekottamaan, että voisi paljastaa nyt sen onko RoPS edelleen Liigassa. Antti heitti, että voi olla tai sitten ei.
Toni: Mut Kakkosee ne ei ainakaa tippun.
Antti: Ei voi tietää.
Molemmat: Hähähä!
Tuija: Mistä kakkosist te nyt puhutte?
Sampo: Futiksest. Rovaniemen Palloseura. Pelaako enää Veikkausliigassa. On Veikkausliiga, Ykkösdivari, Kakkosdivari jne.
Tuija: Ai. Mä luulin, et jotain kakkospesää.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 14:25

Sampo ei jaksanut enää siivota, makoilee sohvalla Tonin ja Tuijan kanssa. Esa lakaisee sohvantaustaa, Sampo pahoitteli, että ei jaksanut enää siivota. Steffi kokkailee, Dana kuivailee tiskaamiaan astioita ja laulaa. Kätlin ja Antti ei näy kameroissa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Marras 2009 14:27

Toni kysyi Sampolta ottaisiko 3 juomaa vai 1½ tunnin unet. Sampo ottaisi juomat. Toni ja Tuija hämmästyivät, koska ottaisivat varmasti unet. Tuija mietti mikseivät voisi nukkua vaikka erissä. Sitten toivotaan taas biisiä.

14:30 Dana siivoili lauleskellen kaikkea sekalaista omilla sanoilla ja lähti sitten tupakalle. Kätlin huomautti, että joku pitäisi vielä siivota, mutta Sampo totesi, että meni jo.

14:32 Toni pyysi Sampoa lupaamaan, että jos on viimeisenä talossa, niin potkaisee telkkarin paskaksi, heittää pöydän ympäri jne.

14:37 Alkoivat puhumaan miksi tulivat taloon. Alkoi jotenkin niin, että Esa ei oikein tiennyt Tuijan motiiveja. Tuija ei paljastanut, mutta raha oli myös syynä. Sampo tuli vain, koska on hullu apina. Miettivät hetken saako siitä puhua. Sampo totesi, että kyllä omista mielipiteistä saa kai vielä puhua. Aso lauleskeli hääbiisiä ja pyydettiin sitten PK:seen. Esa tuli tutkiskelemaan itseään. Antti tykkää tehdä viihdettä ja katsoa miten selviytyy suljetussa tilassa. Myös saa nähdä Vapun.
Esa: Annettiin motivaatio "Saat nähdä Vapun" "Bling!"
Antti lisäsi vielä sivusyyn, että halusi testata miten toimii kommuunissa, kun on asunut niin pitkään yksin. Lisäksi vielä, että on auktoriteettikammo ja halusi testata miten selviää. Ihan hyvin on mennyt.

14:38 Sampo kysyi lisätietoja auktoriteettikammosta. Antti kertoi, ettei tykkää komentelusta. Tulee vastareaktio. Armeija-aikoina se oli paha. Nyt on päässyt vähän eroon siitä. Sampolla myös vähän samanlaisia tunteita. Antti ei myöskään tykkää komennella itse.

14:39 Tuijan mielestä oli niin fiksuja perusteita, ettei kehtaa paljastaa omaa. Sampo veikkasi, että halusi julkkikseksi ja Esa muisti, että niin olikin. Tuija kertoo lisätietoja. Oli niin innoissaan, kun pääsi. Ihmisille puheenaihetta. Puhuvat sitten hyvää tai huonoa.

14:40 Tuija lisäsi, että toisen tulemisen jälkeen kyllä se raha oli pääsyy.

14:42 Antin mielestä Tuijan perustelu oli myös hyvä. Antille tuli mieleen myös se yksi pääsyy. Halusi tietää miten koko prosessi menee. Sampolla myös sama. Puhutaan niin paljon, mutta kukaan ei oikein tiedä kunnolla. Dana tuli Sampon syliin ja alkoi kertomaan, ettei tiennyt mitään koko prosessista. Tiesi vaan, että on talo mihin laitetaan tyyppejä. Sitten kyllä katsoi netistä muutamia pätkiä. (Joo... :roll:)

14:46 Esa totesi, että lauantainen puhelu oli vapauttava. Ei ehkä olisi enää talossa. Tuija kysyi oliko ihan tosissaan luovuttamassa. Esa kierteli ja päätyi sanomaan, että kyllähän paikallaolijat näkivät, että selvä muutos tapahtui sen jälkeen. Myös Sampo kysyi olisiko luovuttanut. Esa meinasi, että olisi myös voinut lähteä tiukan äänestyksen takia.

14:48 Esa huokaisi, että onneksi homma on kohta ohi. Tuija kysyi mitä meinasi tehdä ensimmäisenä. Esa kertoi katsovansa sähköpostit ja varmaan pitää ilmoittautua myös työttömäksi. Sitten alkaa videoiden katselu ja jälkianalyysi. Sampo muistutti tyttöystävästä. Esa korjasi, että se on tärkein. Tuija meinasi, että voi olla aikamoinen lepyttely, vaikka puhelussa olikin positiivista. Esa mietti samaa, että puhelu oli vain tsemppausta ja myöhemmin käyvät asioita tarkemmin läpi.

14:52 Kätlin ja Dana kikattelvat matolla ja nostelevat jalkojaan kohti kattoa. Esa, Tuija ja Sampo makoilevat edelleen olkkarissa. Tuija kysyi mitä Sampo tekee ulkomaailmassa. Sampo meinasi, että pysähtyy vasta ensi vuonna miettimään. Tai ehkä jouluna ja sitten uuteen nousuun. Tehoduo tuli sisälle heittämään taas Kätlinille pipariläppää. Kätlin ei kommentoinut mitään, vaan makasi lattialla katsellen äijiä.

14:54 Tuija veikkasi, että Sampo ryyppää kyllä pää kolmantena jalkana. Sampo totesi, että voi olla aika alkoholipitoista menoa.

Esa: Onko Tuija jo seuraavana maanantaina töissä? Tai sitä seuraavana?
Tuija: Älä nyt yritä kalastella mitään tietoja.
Esa: No ku sä sanoit viimeks, että ens viikolla tai ainakin sitä seuraavana.

14:56 Esa tiedusteli sitten mitä Tuija tekisi voittorahoilla. Tuija kustantaisi perheen jonnekin matkalle. Tuija kysyi samaa Esalta. Esa laittaa hyväntekeväisyyteen, mutta kohdetta ei ole miettinyt. Tuija ihmetteli miksi juuri hyväntekeväisyyteen, kun voisi auttaa vaikka perhettä. Esa totesi, ettei ole edelleenkään rahan takia talossa. Ottaa vaan sen korvauksen itselleen 3 kuukauden ajalta. Ajatellen siis mitä olisi saanut hyväpalkkaisessa työssä. Tuija ei ymmärrä vieläkään Esan taktiikkaa. Voisi maksaa sitten vaikka lainat pois.

14:59 Esa tiedusteli mitä Tuija veikkaa hänen varallisuudeksi. Tuija ei osaa veikkailla, mutta varmaan aika rikas. Esa alkoi kertomaan, että pari kämppää nyt kuitenkin. Jos arvo ei ole laskenut, niin saa myymällä sellaiset 170 000. Tuija hämmästyi täysin, kun olisi veikannut enintään jotain 70 000.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 14:57

Esa ja Tuija kyselevät toisiltaan mitä tekisivät voittosummalla jos kävisi niin, että jompi kumpi voittaisi. Esa kertoo, että antaisi rahasta ison osan pois hyväntekeväisyyteen, johonkin Suomessa, ei ole vielä miettinyt sen tarkemmin mihin. Tuija ei ymmärrä miksi Esa kokee, että hänen pitää antaa rahaa pois jos Esa voittaa. Jos Esa voittaisi, pitäisi 15 tonnia nettona itsellään ja antasi loput hyväntekeväisyyteen. Laskee sen mukaan, että se olisi ihan ok kuukausipalkka talosaolosta.

Puhe jatkuu Esan varallisuuteen. Jos Esa myisi omistamansa asunnon (joka on ilmeisesti nyt vuokrakäytössä?), maksaisi lainat pois jäisi siitä 175 tuhatta jäljelle, perintönä tullut osa ja vanhemmat ja itse on elänyt säästeliäästi.

Jos Sampo voittaisi, hän reissailisi, ei välttämättä ostaisi kämppää, mutta jos tulee muutto Vaasaan, ostaisi kalusteita.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 88. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Marras 2009 15:01

Sampo lähtisi voittorahoilla matkustelemaan. Haluaisi käydä Australiassa ja Aasiassa. Myös siskon on luvannut viedä Las Vegasiin. Esa kertoi käyneensä ja se on hieno paikka. Siellä on paljon valoja. Tuija haluaa myös. Esa selitti, että niitä pelejä on joka puolella paljon.

15:04 Sampo lisäsi vielä pitävänsä kunnon bileet kavereille. Kaikki ovat niin persaukisia, että kerrankin voisi laittaa pöydän koreaksi ja ei loppuisi juoma kesken. Muutama kaveri vielä intissäkin nyt, niin ei ole sitäkään rahaa. Alkoivat puhumaan intin päivärahoista. Sampo mietti, että on ollut röökiaskin hinta ja sitten lähtee nousemaan riippuen miten kauan on.
Sampo: Sil ei paljo juhlita.
Dana: Jos ei oo säästöi.

15:06 Dana kertoi, että hänenkin piti mennä armeijaan, mutta sitten pääsi Ranskaan.
Dana: Mitähän mä olisin tehny armeijas?
Esa: Hurmannut kaikki sotilaspojat.
Dana mietti, että olisi ollut ehkä kivaakin. Joku olisi vaan käskenyt mitä pitää tehdä ja sitten urheillaan. Esa vähän pyöritteli silmiään. Tuija kysyi onko ollut kivaa, kun BB on määräillyt. Danan mielestä ei aina. Eilen viimeksi, kun tuli juomakielto.

15:07 Ruoka valmista. Dana PK:seen. Kätlin heitti, että Danalla on aina hyvät ajat. Shampoot päässä, ruoka alkamassa...

15:10 Toni: En mie jaksa.
Tuija: Mitä et jaksa?
Toni: Syyä.
Aso: En miekää jaksa.
Tuija: No älä sit syö.
Aso: ... olla syömättä. Hähäh!

15:13 Dana räkättäen PK:sta. Syöminen seis, vaatteet päälle ja pihalle. Lautaset vaikka mukaan. Tuija ja Sampo manailivat, ettei hommassa ole mitään järkeä. Tuija jatkoi vielä, että sitten ovat taas puoli päivää kusihädässä.

15:16 Ulkovaatteet päällä. Dana hyökkäsi syömään, koska ei kerennyt edes aloittaa ennen PK:seen menoa. Antti myös pöydän ääressä.
Aso: En mie jaksa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”