96. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

96. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 27 Marras 2009 23:00

Keskustelua 96. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 28 Marras 2009 09:34

Viimeinen lauantai.. jatkaakohan tuotanto yleisön ja finaaliasukkaiden tylsyyteentappoyrityksiä tänäänkin?

Kätlin hereillä, käpsehti vessaan.

Vilkuilee ulos, mutta palaa vielä takaisin lakanoihin. Makoilee sängyssä selällään ja huokailee. Muut vaikuttavat nukkuvan.

10:03 Herätys ja patterienvaihtokuulutus.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 28 Marras 2009 10:20

Antti aloitti taas syväluotaavan kyselytuntinsa. Nyt kysellään Mensalta mitä unia on tullut nähtyä. Mensa tiskaa unenpöppörössä ja vastailee kysymyksiin melko väkinäisesti.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 28 Marras 2009 10:37

Antti antaa yöunelleen arvosanan 9. Aso 6 ja Kätlin 7. Antti on nähnyt eroottisia unia. Ei kenestäkään talon asukkaasta. Kätlin: "Kiitos, Luoja!" Esa meni aiemmin suihkuun.

10:41 Mauri Antero Nummisen "Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä" alkoi soimaan talossa. Antilla ja Kätlinillä on hauskaa.

10:47 Antti jatkaa tekemiensä huonojen ratkaisujen ruotimista Esalle. Nyt kutsuttiin pkhuoneeseen.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 28 Marras 2009 10:44

Kuva

Esan suihkussa käynnin jälkeen pärähti
M.A Numminen - Olen Nähnyt Helga Neidin Kylvyssä soimaan.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 11:02

Antti tanssi tunteella pyörien ja heiluen. Kätlin oli pesemässä hampaita ja Ason oli pakko lähteä nauramaan kylppäriin ja kurkkivat sieltä. Myös Esalla oli pokassa pitelemistä. :hahaha:

Nyt Antti tuli PK:sta ja Aso naureskeli, että sellainen toive Antilla.
Antti: Niin ilmeisesti se on ollut mun toive.
Aso lähti tupakalle ja Esa mukaan tekemään vesitempun. Esa luetteli, että Asolla on Lauantai-ilta, Wings of a butterfly, Sinä vain ja joku jokeri. Vaikka toinen HIM:in biisi. Aso räkätti vielä enemmän.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 28 Marras 2009 11:21

Seuraavaksi talossa soi Esan toive "Hubba hubba zoot zoot":
http://www.youtube.com/watch?v=6ileMBlAqKw

Esa selitti muille ko. videon taustoja (jonkun anime-sarjan fanin tekemä).

Aiemmin Kätlin kertoi elävästi (ja nopeasti) viime öisistä unistaan. Lähti talosta, studiossa ei ollut ketään. Käveli kadulla kuunnellen mp3:staan, takaa tuli pari poikaa ja vei soittimen. Unissa vilisi talon asukkaita, kaikki muut olivat jossakin unessa, paitsi talossa vielä olevat. Filippiinläisetkin olivat löytyneet jostakin kerrostalosta.. joka muuttui sitten satamaksi. Lähtivät laivalla ennen kuin Kätlin ehti hyvästellä Hermeksen. Marko voitti Suomen BB:n.. Isä oli rikkonut Kätlinin läppärin, sinne meni kaikki valokuvat. Diivakin oli kadonnut. Esa: "Ei kai sinua jännitä huominen?"

11:45 Asukkaat miettivät vastauksia Antin aamulla heittämään kysymykseen (talossa tehdyt hyvät ja huonot ratkaisut). Aso katuu, että että nimesi EsaJ:n. Kätlin pitää hyvänä ratkaisuna, että tutustui Danaan, olisi voinut alun jälkeen jättää tutustumisen väliinkin. Kätlin oli myös jossakin vaiheessa miettinyt luovuttamista, oli iloinen kun päätti jatkaa. Esa mietti, että olisi voinut puhua muulloinkin kun kysyttäessä.

Asukkaat alkoivat pelamaan Bluffia, once again.

E. typo

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 11:51

11:09 Kätlin kertoi unistaan. Näkee yleensä useita ja nyt taas. Ensin lähti talosta ja ei ollut Vappuakaan siinä. Kadulla jotkut alkoivat seuraamaan ja Kätlin ajatteli, että antaa olla vaan. Hetken päästä oli pakko soittaa poliisit, koska varastivat hänen MP3:n. Poliiseilla ei ollut mitään tietoa koko BB:stä, vaikka Kätlin yritti selittää, että on ollut 95 päivää samassa talossa.

Seuraavaksi Kätlin meni hissillä jonnekin ja siellä oli muitakin asukkaita. Tuija jäi hissin väliin ja Kätlin veti pois sieltä. Ihan ylimmässä kerroksessa oli Filippiinien asukkaita. Yht'äkkiä se kerros muuttuikin satamaksi. Antti kysyi oliko Hermes ja Kätlin kertoi, että oli kaikki. Kältin pussaili Hermeksen kanssa. Hetken päästä Kätlin kysyi Danalta mihin kaikki hävisi. Dana kertoi, että ne lähti pois. Hermeskin pettyi, kun Kätlin vaan oli selittänyt omiaan ja ei huomannut yhtään. Kätlin kauhisteli, että miten saa pyydettyä anteeksi, kun ei ole puhelinnumeroakaan. Oli tosi välittämätön.

Kätlin oli taas kadulla ja siellä oli äiti ja lapsi. Oli lunta ja tosi paljon joulukuusia. Lapsi halusi mennä katsomaan kuusia ja kävi jotain, että se lapsi tippui lumeen. Kätlin nosti lapsen ylös ja se oli muuttunut ihan pieneksi. Myös kasvot oli muuttunut possun näköiseksi. Kätlin puhdisti jään pois ja se alkoi taas "henkittämään".

Kätlin muisti, että perhekään ei ollut studiossa vastassa. Myöhemmin Kätlin lähti katsomaan sitten perhettä. Halusi mennä heti omalle koneelle ja alkoi ihmettelemään, ettei se ole oma kone. Äiti kertoi, että rikkoi sen ja kaikki kuvat meni. Kätlinillä on tosi paljon kuvia koneella ja alkoi itkemään, kun ne kaikki lähti.

Ja sitten vielä Kätlin sai soittaa talossa jollekin ja valitsi Raulin. Sai soittaa itse asiassa toisen kerran. Ekalla kerralla vastasi joku Raulin kaveri. Toisella kerralla vastasi Raul, mutta ihan kännissä. Sitä ei kiinnostanut yhtään mitä Kätlin puhui.

Diivakin oli hukassa. Äiti tuli kertomaan siitä ja Kätlin rauhoitteli, että se on vain unta. Kätlin jotenkin tajusi näkevänsä unta. Heräämisen jälkeen sitten kaikki on kunnossa. Äiti käski etsimään ja Kätlin muistutti jostain toisesta jutusta, kun Diivan etsiminen oli turhaa. Lähtivät kuitenkin etsimään, mutta löytyi edellinen bokseri koira. Se oli kakalla ja äiti kertoi, että se tarkoittaa rahaa virolaisessa unikirjassa. Kätlin meni katsomaan ja siinä oli kaksi. Sellainen iso valkoinen torttu ja normaali ruskea. Äiti otti ne vielä pussiin talteen.

Kaikki mahdollinen meni huonosti. Kätlin näki niin paljon tosi outoja unia ja heräili keskellä yötä. Sitten se vielä, että muita finalisteja ei näkynyt kertaakaan. Marko voitti BB:n. Esa virnui, että jännittääkö sunnuntai. Kätliniä jännittää ja ei varmasti saa viimeisenä yönä unta.

11:15 Biisi alkoi. Hubba hubba zoot zoot. Paljastui Esan biisiksi. Kaikilla oli taas hauskaa. Aso taputti tahtia. Nyt ei tosin tanssittu.

11:19 Se oli siinä. Esa selitti, että on se ihan oikea biisi. Antti heitti, että tuleeko seuraavaksi Ason Sinä vain. Esa totesi, että Wings of a butterfly on ainakin niin varma. Kätlin teki koneella appelsiinimehua ja nauroi, että hän tietää myös Ason biisit. Esa tuli laittamaan tiskikoneen päälle ja mietti, että kohta tule PK-kutsu, jos vanhat merkit pitää paikkansa.

11:30 Kätlin söi aamupalaa ja Antti tuli kyselemään uskooko, että Diiva on studiossa. Kätlin ei usko. Exä ei hyväksyisi sitä. Jo silloin seurustellessa Kätlin puhui, että voisi hakea, niin exä ilmoitti heti, että sitten saa pakata kamat ja lähteä menemään.

11:33 Äijät olkkarissa. Antti kysyi mones Esan valinta se oli. Esa meinasi, ettei siitä saa puhua. Antille ei meinannut tulla millään mieleen biisejä. Esa pyrki hajauttamaan biisit ja sellaisia mitä ei voi tanssia. Aso ihmetteli miksei voi tanssia. Esa totesi, että musiikkia voi kuunnella hytkymättäkin. Antti mietti, ettei hänenkään biisejä voi tanssia, mutta tanssii silti. Aso ja Esa repesivät nauramaan. Aso haaveili, että tänään tulee niitä pätkiä. Esa pitää edelleen kiinni kuvaskenaariosta.

11:36 Aso huokaili, että nukkuvat enää yhden yön. Esa jatkoi, että sen jälkeen valvovat koko loppuelämän. Kätlin huikkasi keittiöstä, että viikko on mennyt kyllä tosi nopeasti. Esan mielestä myös, kun ottaa huomioon asukkaiden määrän. Antti palasi vielä Esan biisiin. Esa oli joskus keväällä löytänyt "Joutubesta" hauskan pätkän. Mutta siis se on ihan oikea biisi. Pitää katsoa onko tämän myötä katsomiskerrat kasvanut.

11:38 Kätlin ehdotti bluffia. Esa totesi karkkipulloa heitellen, että voihan sitä pelata. Aso voi myös pelata.

Lisäilyä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 11:56

11:40 Esa kysyi onko Antilla aamun tiukkaa kysymystä. Antti kysyi parasta ja huonointa ratkaisua talossa. Esa onkin jo vastannut siihen. Kätlin meinasi, ettei välttämättä saa sanoa joitain asioita. Antti totesi, että sitten ei voi sanoa. Esa jatkoi, että se oli Danan perustelu. Kätlin naurahti, että nyt pääsi helpolla.

Ason huonoin ratkaisu on väärän henkilön nimeäminen. Esa J:n. Aso katuu sitä. Jos ei olisi nimennyt, niin ei välttämättä olisi ollut äänestyksessä ja lähtenyt. Paras ratkaisu sitten pienen mietinnän jälkeen. Ei ole ikinä päättänyt mitään. Jos olisi päällikkönä päättänyt jotain, niin se varmaan. Paras ratkaisu olikin sitten se, että mokasi sen ja puolet vaihtui. Kätlin olisi halunnut tietää keitä Aso olisi siirtänyt, mutta sitä ei saa sanoa. Sitten joskus.

Esalla paras ratkaisu ihan oman jaksamisen kannalta oli kuntoilu ja venyttely. Jaksoi slummissakin, kun paikat oli kunnossa ja samalla mielialakin korkealla. Huonoin ratkaisu varmaan "vastaan kysyttäessä" - periaate. Se ei toiminut talossa. Kätlin mietti miten se vaikutti. Esa pohti, että ei ole tullut paljon kysymyksiä ja ei siis puheenvuoroja. Tästä on johtunut syrjäytyminen. Aso totesi, että eihän Esa vastaa yleensäkään. Tulee aina "En kommentoi". Antin mielestä Esa vastailee kyllä. Kätlinin mielestä ei voi sanoa, että Esa ei vastaa yleensä. Esa sanoi, ettei vastaa tietyntyyppisiin kysymyksiin. Aso sanoi, että jos tulee 10 lähes samantyyppistä kysymystä, niin tulee myös 10 "En kommentoi". Kätlin sanoi, että Esa ei puhu yksityiselämästään ja seksistä. Kätlin on saanut paljonkin vastauksia kysymyksiin, kun tietää mitä ei tarvitse kysyä. Anttikin arvaa jo nykyään "en kommentoi" - kysymykset. Ason mielestä on huono juttu olla vastaamatta. Danakaan ei vastannut paljussa, vaikka olisi saanut puhua niistä asioista.

Kätlinillä on yksi tosi hyvä ratkaisu, mutta sitä ei varmaan saa sanoa. Sitten kerran tuli hetkeksi tunne, että voisi luovuttaa. Oli ihan 50-50, että mitä tekee. Kätlin meinasi, ettei todellakaan luovuta. Ihan kuin olkapäillä olisi istunut kaksi eri tyyppiä. Se meni onneksi nopeasti ohi. Silloin oli kova koti-ikävä. Kätlin ei halunnut ajatella sitä ja lopulta tuli mitta täyteen. Pahin ratkaisu mietityttää. Tuli vielä yksi hyvä ratkaisu mieleen. Danan suhteen oli pientä "krääsää" aluksi. Kätlin olisi voinut ihan hyvin antaa asian olla, mutta 6 viikon jälkeen heistä tuli tosi hyvä kavereita. Se oli hyvä ratkaisu, että antoi itsestään kaiken. Pitää miettiä pahoja ratkaisuja, mutta ei tule mieleen. Ei tule mieleen.

11:49 Päättivät sitten pelata bluffia.

12:16 Pelit loppui. Aso suunnitteli lähtevänsä vessaan ja sitten tupakalle. Esa voisi vaipua koomaan.

12:19 Aso lähti tupakalle lauleskellen jo pelin aikana alkanutta Arashin Temptationia. Esa katseli hölmistyneenä naureskellen säkkituolilla. Kätlin tuli sohvalle viilaamaan kynsiään ja pohti mitä tänään tapahtuu. Esa veikkasi, että biisejä tulee vielä. Kätlin mietti aukeaako slummimakkari.
Kätlin: Huomenna tää loppuu.
Esa: Joh...
Kätlin: Jos ei tuu mitää muutoksia suunnittelmiin. Luulis, et se loppuu.
Esa: Eiköhän se vapaus koita huomenna. Siviilielämä.
Kätlin: Mua jännittää.
Esa: Mikä?
Kätlin: Ulkomaailma.
Esa: Mitä jännitettävää siinä on? Siellä on eletty pitkät pätkät menestyksekkäästi.
Kätlin: Mä haluun nähä kaverit, perheen ja koiran. Mä haluun mennä ruokakauppaa. Mä haluun ajaa autolla.
Esa: Itse ajattelin lueskella novelleja ja kaikkea muuta hömppää. Pelailla vähän pelejä. Moikkailla kavereita. Tyttöystävän jätän tässä yhteydessä mainitsematta, kun siitä on puhuttu jo niin paljon.
Kätlin: Mä voisin jättää sitten koiran, kaverit ja perheen pois samasta syystä.

12:22 Kätlin mietti eilen illalla pin-koodia. Ei ole ihan varma mikä se on. Ehkä yksi numerosarja. Esa meinasi, että se tulee mieleen, kun muistelee missä järjestyksessä niitä taas pitikään painaa. Aso tuli sohvalle ja Antti teki lähtöä lenkille. Kätlinillä on 3 vaihtoehtoa. Esa meinasi, että siinähän saa yrittää useamman kerran. Kätlin kertoi, että siinä on 5 yritystä. Aso ei ole varma onko kortti enää edes voimassa. Laskujen kanssa oli jotain ongelmia ennen lähtöä. Antilla vaihtui se juuri ennen lähtöä, niin ei muista varmasti. Kätlinillä sama. Kätlin muisteli nettipankin tunnuksia. Aso ei muista mitään niitä. Esakaan ei muista, mutta ne on kotona. Muistelivat Facebookin ja sähköpostin salasanoja. Aso ei muista ja mietti saako sen jostain. Esa kertoi, että pitää vastata itse valittuun kysymykseen. Aso ei muista sitäkään mitä on vastaillut. Kätlin mietti osoitetta ja puhelinnumeroa.
Esa: "Hmm missäs mä asuinkaa?"
Kätlin naurahti: Jotain voi unohda.
Aso: Mikä hemmetti sen mun sähköposti oli.
Esa: Mikähän mun kotikoneen salasana on.

Kätlin muisti vielä unesta, että siinä tietokoneessa oli ihan eri käyttäjätunnukset. Oli outoja kuvioita. Kaikki Kätlinin kuvat oli hävinnyt. Äiti kertoi, että isä rikkoi sen. Kompastui vaan siihen.

12:28 Aso: En mie muista.
Kätlin: Vois tulla jo huominen. Olis tänää huominen.
Esa: Ei muuta ku PK-huoneeseen pyytämään unilääkettä riittävä annostus. Nukkuu sen päivän vielä, niin siinähän se menisi.
Kätlin: Totta...

12:31 Esa: No odotammeko huomista enemmän kuin joulua.
Aso: Joo.
Kätlin: Joo. Jouluun on niin pitkä aika, ettei jaksa odottaa. Tuntuu, et huomiseenki on tosi pitkä aika. Mitä jos huomenna tää ei lopukaa...
Esa: Sit voi päästä itku.
Kätlin: Nii.
Aso: Mitä jos se tänää loppuu?
Esa: Sit voi päästä nauru.
Kätlin: Ilon itku. Mutta ei se tänään lopu. Uskon edelleen huomiseen.
Aso: Ei sit voi tietää.
Kätlin: Olis ihan kiva. Olis varmaan läheisillä helpompi tulla tänään. Huomenna on sunnuntai ja maanantaina työpäivä.
Aso: Nii Turku on lähellä, mutta joku Seinäjoki.
Kätlin: Nii 350 kilometriä. Ja Viro. Tartto.
Aso: Ei varmaa juniakaa mee.
Esa: Turkuun ja Tampereelle varmaan.
Kätlin: Tiedäkste ku on vielä pieniä lapsia. Toisella kaverilla ja toinen kaveri on yksinhuoltaja.
Aso: No se on vaa sunnuntai.

12:34 Kätlin haaveili, että tulisikohan Jenna Tampereelta. Esa mietti, että onko se nyt se mystinen Jenna. Kältin kertoi, että se on hänen kaveri. On kertonut slummissa ehkä Esalle ja Minnalle. Se on ihan eri Jenna kenestä Aso, Toni ja Dana puhuivat. Kätlin ei tunne sitä. Aso räkätti, että tapasivatko Lidlin kassalla. Kätlin kertoi, että se on edelleen hänen kaveri.

12:36 Kätlin lähti vessaan. Aso huomioi, ettei varasto ole vielä auennut tänään. Kätlin veikkasi, että syövät sitten Matin kalasoppaa. Ason mielestä pieni vihje, ettei ole auennut.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 12:52

12:39 Kätlin: Esaa!
Esa: Noo?
Kätlin: Tuleeko sulla ikävä meitä?
Esa: Jaaa...
Kätlin: Eikö yhtään?
Aso: Ooksä kyllästyny meihin?
Kätlin: Ootko?
Esa: No ehkä myöhemmin tulee ikävä. Pitää tavata tyttöystävä.
Aso: Onneks me mennää Kätlinin kanssa saman katon alle. Hähähä!
Kätlin tönäisi jalkaa: Ei.
Aso: Samaan sänkyyn.
Kätlin: Ei tuu tapahtuu! Mun ruumiin yli.
Aso: Nii just.
Esa: Se on "vain kuolleen ruumiini yli".
Aso: Seki käy.
Kätlin: Asoo! Hyiii!

Kätlin lauleskeli: Mitä tapahtuu...
Esa: Ehkä tänään on vielä enemmän chillailupäivä kuin eilen.
Aso: Mitä me eilen tehtii?
Kätlin: Matin kalasoppaa.

Kätlin: Esa näiksä unia?
Esa: En.
Kätlin: Näiksä Aso?
Aso: Joo.
Kätlin: Mitä?
Aso: En mä muista. Oli joku mielenosoitus.

12:42 Kätlin: Tehdäänkö joku jekku Antille?
Esa: Eeei jaksa.
Kätlin: Mennään piiloon, ku se tulee lenkiltä. Paitsi ei saa piiloutua. Mennään keittiön taakse ja säikähdytetää se. Siinä voi kyllä käydä huonosti. Entä jos piiloudetaan sen kamat. Seki on jo tehty.
Esa: Miinotetaan kaurapuuro. Ei se oo hyvä idea...
Kätlin: Miinottaa? Mitä se on? Laitetaan jotain sekaan? Pähkinöitä. Tai laitetaan tomaatti sen kenkään.
Aso lähti vessaan.
Kätlin: Asoo keksi joku hyvä jekku. Nyt vois keksiä, ku se on lenkillä. Jos... Jos... No mä en keksi mitä. Hehe. Vähä kiva, ku pääsee puhuu viroo, ku pääsee täältä.
Esa: Pääset toteuttamaan itseäsi.
Kätlin: Joo tiedäksä mä puhun ulkomaailmassa koko ajan. Kämppisten kans viro suomi sekasin. Äidin kans viro. Täällä mä en oo. Joskus mä oon kauan Suomes ja meen käymää Viros, nii kukaan ei ymmärrä mitä mä puhun. Kaverit ja äiti ihmettelee.

12:48 Kätlin sai jonkun yskimiskohtauksen. Aso toi vessasta paperia, että sai räkiä siihen. Kätlin kysyi keksikö Aso hyvää jekkua, mutta ei tullut mieleen. Aso ajatteli silittää tänään paidan. Esa totesi, että siinä onkin päivän agenda. Aso laittoi Matin kalasopan lämpenemään. Aso muisteli, että oli herellä vielä 2 tuntia, kun Esa lopetti pohdiskelun ja nukahti.

12:51 Aso: Mitä tapahtuu...
Kätlin: Olen hereillä. Eikä kukaan muu tunne mua niin kuin sä. Valehdellaan pienemmäksi vahinko...
Aso: Mä tiedän mitä Kätlinin biisejä tulee. Pokkaa sul on ainakin...
Kätlin mutristeli suutaan: Ajattele mitä haluat.
Aso: Mä oon varma.
Kätlin nauroi: Asolla on ainakin Wings of a butterfly.
Aso: Ei voi tietää.
Esa: Kyllä voi.

12:56 Aso alkoi lauleskelemaan taas Temptationia ja kysyi Esalta onko kuullut sen. Esa on saattanut kuulla. Kätlin kysyi millaista musiikkia Aso kuuntelee ja Aso kertoi, että aika samanlaista. Aso jatkoi hyräilyä. Biisi vaihtui kesken kaiken Lauantai-illasta Sinä vain:ksi ja katse Esaan räkättäen. Kätlin lauloi kikatellen eri vaihtoehdot Buzzista. Sinä myös, Minä vain ja vielä oli joku. Seuraavaksi Wings of a butterfly.

Kätlin huomautti Asolle, että kalasoppa kiehuu melkein yli. Aso lähti sekoittamaan ja Kätlin siirtyi meikkaamaan. Asolla on joku biisi minkä olisi halunnut kuulla, mutta ei muistanut nimeä. Aso lauloi ja Kätlinin mielestä kuulosti tosi tutulta. Kätlinin mielestä sen nimi on The way you are. Aso jatkoi lauleskelua ja Kätlin käski lopettamaan, kun muistaa juuri sen biisin. Kätlin on varma, että se on The way you are, mutta ei muista sanoja.

12:59 Aso jatkoi hyräilyä ja biisinä Jai ho. Seuraavaksi vuorossa taas Sinä vain. Esa kysyi ajatteliko kuunnella ulkomaailmassakin legendaariseksi muodostunutta biisiä ja opetella sanat.
Aso: Joo. Sinä vain...
Kätlin: Sinä vaaaain! Ai sori Esa.
Aso: Matin soppa ei lämpee millää.

13:02 Kaikki taas Anttia lukuunottamatta olkkarissa.
Kätlin: Mitä me tehää?
Esa: Ollaa vaan. Niin kuin aina.
Kätlin: Okkei. Paljonkohan kello on?
Aso: Paljo.
Kätlin: Ehkä 11. Kello on kyllä tärkee.
Aso: Ai on vai? Onko sittenkaa?

13:07 Kätlin lähti mittaamaan verenpainetta.
Aso: Haluuksä mittaa kuumetta? Mä voin mittaa.
Kätlin: En haluu. Mittaa Esaa.
Esa: Veikkaan, että Esa väistää tässä kohtaa.
Aso: Yleensä kuumemittari laitetaa kainaloo. Tää laitetaa eri paikkaa. Tää on erilainen mittari.
Kätlin: Sä oot törkee.
Aso: Hähhhähähähuahahaha! Ei vaiskaa. Mie kiusaan sua vaa. Kuoleksä? Mä voin antaa sulle tekohengitystä. Onks lähellä? Tuu Esku. Mennää elvyttää.
Esa: Mittaus on kesken.
Kätlin: Aso älä häiritse, ku toinen mittaa. Ei saa puhua.
Aso: No kuoleksä nyt?
Kätlin: 104, 58 ja 61 on pulssi.
Aso: Kätlin se on huono. Sun pitää mitata kuumetta. Tuu tänne.
Kätlin: No avaa nyt ne housut. Sä et kummiskaa uskalla. Sä vaa puhut.
Aso lähti juoksemaan karkuun ja huusi, ettei mitata kuumetta. Kätlin otti lapsi-ananaksen ja sakset. Aso pyyteli, ettei tee mitään pahaa lapsi-ananakselle. Kätlin nappasi kauhan ja lähti kävelemään Ason perässä.
Aso: Mä vaa halusin mitata kuumetta. Onks se paha?
Kätlin: Sä saat kohta tän kuvion naamaas.
Alkoivat laittamaan lautasia pöytään.
Kätlin: Aso syö sitten varmaan eri paikassa, ku se ei uskalla tulla.
Aso: Okei okei. Tehää sovinto.
Kätlin: Mä en tee sun kans mitään sovintoa.
Aso näytti keittiön toisella puolella kuumeen mittaamista.
Kätlin lähti juoksemaan ja löi jalan sohvaan: Ajaa! Toinen kerta! Ajaaa!

13:11 Jai ho alkoi soimaan.
Kätlin: Tää on niin Aso!
Kätlin kävi huikkaamassa Antille, mutta pihallakin soi musiikki. Aso ja Kätlin alkoivat tanssimaan Esan istuessa keittiössä ja Antti jatkoi kävelyä.
Kätlin nappasi elmukelmurullan: Mut ei se haitta Aso.
Aso otti kukat pöydältä ja alkoi esittämään Kätlinille. Kätlin sekoitti kalakeittoa ja sotki sen jälkeen paidan tiskiharjalla: Tää ei oo mun päivä.
Aso otti Kätlinin Filippiinien kukat ja Kätlin lähti juoksemaan perässä, ettei niitä saa ottaa, kun ne lentää. Aso laittoi lopulta pois ja jatkoivat tanssi.

13:15 Biisi loppui.
Kätlin: Wuhuu! Hyvä Aso!
Aso: Tätäki on huudettu kolme kuukautta.
Varasto auki. Jättisubi. Kätlin ja Aso ottivat kantoon ja meinasivat, ettei kalakeittoa nyt olisi tarvinnutkaan lämmittää. Anttikin tuli sisälle. Kätlinin piti mennä vaihtamaan paita, kun sotki sen äsken ja sai tiskiharjastakin päähän.
Aso: Tehää sovinto.
Kätlin: Me ei tehä mitää.
Esa mietti onko biisiä tullut aiemmin. Aso muisti, että Danan synttäreillä tuli kerran.

13:18 Alkoivat repimään pakettia auki. Kana teriyaki, Italian BMT, päivän Subi kalkkuna kinkku ja paahtopaisti. Antti lähti jatkamaan vielä lenkkiä ja pyysi jättämään pienen palan hänellekin.

13:22 Aso lähti syömään ja Kätlin alkoi leikkaamaan seuraavaksi.
Kätlin: Eli finaali on huomenna.
Esa: Sehän on ollut tiedossa jo pitkään.
Kätlin: Aso veikkas, et se on tänää.
Esa: Mut eihän Aso sitä tosissaan veikannut.
Aso: Kyl mä veikkasin ihan tosissaa.
Kätlin: Kiitos. Kiitos Subista. Keittoa voi syödä sitten myöhemminkin.
Esa otti myös itselleen palan ja tuli pöytään. Aso laski, että on 4 jättisubi. Kätlin ei olisi enää uskonut. Esalle mikkikuulutus ja oli jo lähdössä PK:seen. Lopussa lipsahtelee.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2009 14:01

Joku biisi alkoi soimaan, mutta kukaan ei tunnista biisiä. Aluksi veikkailivat Kätlinin biisiksi, mutta Kätlin kiisti. Sitten Esa A. alkoi pohtimaan, että ehkä on hänen biisinsä. Ei vaan muista millainen biisi on, koska edellisestä kuulemisesta on mennyt Esa A:n mukaan 15 vuotta. Biisi loppui ja Esa A. totesi, että ehkä oli hänen biisinsä, mutta ei ole aivan varma. Asukkaat naureskelevat, että eivät tiedä, kenen biisi oli.

14:21 Asukkaat puhuivat Euroviisuista ja Lordin voitosta. Kätlin kertoi, kuinka oli kaverinsa kanssa seuraamassa jossain Euroviisuja Lordin voittaessa ja kertoi kuinka oli nähnyt, kuinka iloisia ihmiset olivat, kun Lordi voitti. Kätlin kertoi myös, kuinka oli joskus katsomassa lätkää baarissa ja Suomen tehdessä maalin ihmiset olivat myös iloisia, halailivat toisiaan ja tarjosivat juomia. Kätlin tykkäsi, kun ihmiset olivat iloisia ja oli kiva käydä baarissa katsomassa lätkää.

"Vieläkö on villihevosia?" alkoi soimaan. Antin biisi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 28 Marras 2009 14:19

Euroviisuista keskustelua. Antti kommentoi, että naapurimaille annetaan aina pisteitä. Ja että pienet pisteet sitten ratkaisee sen voiton.
Kätlin muistelee kuin Lorti voitti. "Se oli niin kivaa!", hymyää hän.
Esa sanoi, että olisi pitänyt seurata massiivinen maastamuutto Lordin voiton seurauksena. Kun nimittäin monet kuuluisatkin ihmiset olivat etukäteen väittäneet muuttavansa Suomesta, jos Lordi voittaa. Käpää ihmettyttää tämä ihan hirveesti.
Käpä oli ollut baarissa ko. Euroviisu-iltana. Kaikki olivat halailleet toisiaan, tuntemattomatkin.
Käpä toteaa, että Viro on voittanut Euroviisut kerran. Antti sanoo, että sehän tapahtui ihan lähivuosina. Käpä sanoo, että on siitä jo aikaa. (Voitto tuli vuonna 2001)

Hanna Ekolan Villihevosia pärähti soimaan. Antti meni ihan punaiseksi. Ensin muut veikkasi, että biisi on Esan valinta. Aso ja Käpä tanssii biisin tahdissa.
Antti kertoo, että Villihevosia on eka hänen laulamansa karaokebiisi.

Seuraavaksi alkaa soida Kätlinin valinta : Jenni Vartiainen Kerro miltä se tuntuu...
Kätlin kuuntelee hartaana ja välillä laulaa mukana..

Käpä päikkyyn. Säikähti kuulutusta.

Antti kommentoi omaa Villihevosia - biisivalintaansa. "En ole kuullut tuota aikoihin. Muistin että se vetää sen enemmän vibra... siis vibraattorilla.." (jos nyt kuitenkin vibratolla Antti-pieni..)

14.50 Käpä päikystä. "Ei mitän elikkää. Olinko mä kauan?", kysyy hän.
Esan mielestä ei kovin kauan.
Aso juttelee, että talossa on tapahtunut paljon yllätyksiä. Ja sanoo, että sekin, että talossa ei jonain päivänä tapahdu mitään, on yllättävää.
Käpää on Paavo-koira yllättänyt. Vaihto yllätti. Ja se, että on finaalissa, on yllätys.
Esaa on yllättänyt kauden tarinallisuus ja se että asioita tehdään pitemmällä mittakaavalla. Luuli, että tehdään jotain asiaa korkeintaan viikon. "Tulevaisuutta alustettiin menneisyydessä".
Käpä yllättyi myös Slummi/Paratiisi-jaosta. Eniten kuitenkin yllätti finaalissaolo ja vaihtoonpääsy.
Asoa kiinnostaa, että millä perusteella eka Slummi/Paratiisi-jako on tehty. Olis kiva tietää, että millä perusteella just ne tietyt ihmiset joutui Paratiisiin ja ne tietyt Slummiin. "Antti tietää tämän", sanoo Esa.
"Täytyy rehellisesti nyt sanoa, että en tiedä tätä", vastaa Antti.
Anttia tentataan, että mistä hän on tiennyt muutamat asiat, jotka ovat tapahtuneet ennen hänen taloontuloaan.
"Voi olla, että jotain tiedän, mutta voi olla etten jotain tiedä.."
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 28 Marras 2009 14:59

14.56 "Mutta voi tarkentaa vastaustani, vaikkapa huomenna tietyn kellonajan jälkeen", hymyää Antti.
"Antti tietää kaiken...", sanoo Esa.
"NO täytyy sanoa, että en tiedä kaikkea", vastaa Antti.
Antti kertoo, että Käpä oli kysynyt hänen tultuaan taloon, että miltä asukkaat näyttävät telkkarissa. Antti oli hetken mietittyään vastannut, ettei tiedä.
"Mutta sen voin sanoa, että.. no en sano mitään itseasiassa. Jotain tiedän jotain kautta, mutta.. ja täytyy muistaa myös nämä Lidlin kassajonot. Niistäkin voi jutella huomenna tietyn kellonajan jälkeen. Lidlin kassajonossakin on voinut tulla jotain tietoa..", jatkaa Antti
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2009 15:28

Asukkaat tekevät esittivät toisilleen arvoituksia sohvaryhmän ääressä. Aso on siirtynyt istumaan hierontatuoliin.

15:44 Ason biisi, HIMin "Wings of buttefly" alkoi soimaan.

15:56 Asukkaat käskettiin pihalle.

16:15 Asukkaat ovat pihalla. Veikkailevat kellon olevan noin neljä. Kätlin huomaa, että kuu näkyy. Kätlin ja Esa A. selvittävät Asolle, että tuo on kuu ja siellä on ihminen käynyt. Aso ihmettelee, miksi se on valoisa. Kätlin sanoo, että se johtuu auringosta. Esa A. tarkentaa, että aurinko paistaa siihen ja se heijastuu maahan. Aso sanoo, että kuussa on siis päivä. Esa A. sanoi, että valoisalla osalla on. Nyt puhuvat siitä, kuinka kauan matka maasta kuuhun kestää.

Aso: "Nyt se meni piiloon."
Kätlin: "Tuli pilvi eteen. *naurua*"
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 28 Marras 2009 16:14

Kätlin: Katsokaa kuu.
Aso: Esa, tuollako ihminen on käynyt?
Kätlin: Tuokaa mikroskooppi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 16:17

Esa ja Antti jonglöörasivat äsken. Esalla pullot ja Antilla omenat. Kätlin kikatti, että Antti tarvitsee turva-aidan. Antti tiputteli omenoita ja 2 meni ihan palasiksi. Yhdessä vain elonmerkkejä ja ottikin Esalta sitten toisen pullon. Kätlin pyysi olemaan varovainen, kun pelotti Antin puolesta. Anttihan sitten rikkoi sen pullonkin ja omena jäi vielä reunaan kiinni.

16:19 Esa jonglöörasi hiekka-alueella. Muut seisoskelivat terassilla ja pohtivat nukkumapaikkoja. Kätlin ilmoitti siirtyvänsä, kun äijät suunnittelivat vaihtoa toiselle puolelle. Antti kuvitteli, että hän lähtee Kätlinin perään ja Aso tulee hänen perään. Aso sanoi, että tulee vikan yön kunniaksi toiselle puolelle. Kätlin nauroi, että hän siirtyy sitten myös toiselle puolelle.

16:22 Kätlin: Tiedäkste mitä?
Esa: Emme.
Kätlin: Nyt slummissa jotain tapahtuu. Slummin makkarissa.
Aso: Ja siellä on Eskun unelmakuvia. Kaikkien passikuvia.
Esa veikkaili myös kuvia matkan varrelta. Kätlin ei usko siihen kuvajuttuun, koska siitä on puhuttu niin paljon. Esa meinasi, että yleensähän Asonkin biisit tulee lopulta, kun laulaa niitä riittävän kauan. Esa kysyi mitä muita on sitten hoettu ja ei ole tullut.
Kätlin: Suihkurusketus.
Esa: Ketkä sitä on hokenut?
Kätlin kikatti: Minä ja Toni. Ja Tana.
Antti lisäsi, että pätkiä telkkariin ei ole tullut, vaikka on hoettu. Kätlin sanoi vielä kuntosalin. Esa nauroi, että nyt ei oikein enää olisi hyötyä. Aso olisi halunnut. Kätlin myös. Paratiisin puolella olisi voinut hyvin olla spinningpyörä. Aso ei olisi tykännyt siitä. Jotain penkkejä. Kätlin jatkoi, että olisi voinut olla ihan hyvin myös painoja.

16:25 Siirtyivät takaisin säkkituoleille. Esa veikkasi, että Kätlinin biisi tulee kohta. Aso veikkasi, että 2 tänään ja 2 huomenna. Esa sanoi, ettei riitä aika. Muiden mielestä tänään tulee kaikki. Aso sanoi, että Lauantai-ilta pitää tulla tänään. Alkoivat laulamaan ja seuraavaksi Sinä vain. Ason mielestä sopii hyvin teemaan. Ei sano, että olisi valinnut juuri ne, mutta sopii hyvin teemaan.

16:28 Kätlin alkoi muistelemaan milloin terassin takka on ollut käytössä. Oli vain kerran ja silloin oli leijona. Olisi hyvin voinut olla pikkujouluissa ja torstain perinteisessä kaakaohetkessä. Kätlin kikatteli, että se huijaus oli niin hyvä. Alkuperäinen oli keskiviikkona. Kätliniä jännitti niin paljon hoksaavatko äijät. Aso päivitteli, että hänkin oli niin sinisilmäinen perkele. Esa kertasi mitä siinä sai käyttää. Antti kysyi mitä niistä kolmesta Esa osaa parhaiten. Esa vastasi kaikenkarvaisen kierouden.

16:31 Alkoivat taas pohtimaan mitä sisällä on. Aso totesi, että olivat eilenkin pitkään ja tuli vain Matin keitto. Kätlin kysyi mikä niissä kuvissa olisi se pointti. Muistavat muutenkin missä järjestyksessä on lähdetty. Esa kertoi, että muistin tueksi ja mahdollisesti muuta rekvisiittaa. Kätlin ei usko kuitenkaan, että se tulee. Asokaan ei usko siihen. Olisi helpompi näyttää telkkarista. Antti heitti, että siellä on siis toinen Matin ruoka ja repesivät nauramaan.

16:34 Aso kysyi onko sitä keittoa vielä jäljellä. Kätlin kertoi, että on vielä vähän ja lisäksi jättisubi. Kertasivat mitä kukakin ottaa aina. Antti lisäsi hetken päästä vielä yhden. Aso räkätti, että Antilla on se aina. Esa nauroi, että se on ihan kuin Columbo. Aina "One more thing".

16:37 Esa muisteli, että hän oli ainoa Subwayhin "koulutuksen" saanut. Kätlin ja Aso olivat jenkkifutiksessa silloin. Kätlin meinasi, että Esahan voisi mennä sinne töihin. Esa ei ottanut tarjousta vastaan. Kätlin keksi, että siinä olisi Asolle työ. Aso ei jaksa. Alkoivat luettelemaan Asolle eri vaihtoehtoja, mutta mikään ei kiinnostanut. Antti muisti, että kansanedustaja on ainoa minkä Aso kelpuuttaa. Kätlin sanoi, että mietti ihan oikeasti mihin Aso voisi mennä. Aso haluaa asiakaspalveluun. Joku ehdotti matkaopasta. Aso räkätti, että ei tiedä itsekään missä on.
Esa: "Joo tässä on tuollainen patas. Mies ja hevonen. Mennäänpä sitten hotellille." "Ööö hotelli on tuolla päin." Asolle ei kelvannut myöskään stuertti, koska pelkää lentokoneita. Aso lupautui Kätlinin henkivartijaksi. Kätlin sanoi, ettei tarvitse sellaista. Antti meinasi, ettei voi tietää tämän jälkeen. Kätlin on varma.

16:39 Aso totesi, että kyllä niitä hommia aina jostain löytyy. Esalta kysyttiin mihin töihin haluaisi. Esa haluaisi koodiorjaksi eli ohjelmoijaksi. Antilla taas taide, viihde tai humanistinen ala. Stand up - koomikko voisi olla hyvä. Kätliniä jännittäisi se hirveästi. Antti meinasi, että ehkä kaikkia. Kätlin jatkoi, että kukaan ei varmaan nauraisi. Antti heitti, että nauraisi itse. Tai sitten joku äänekäs kaveri nauramassa aina eturivissä, niin muut nauravat sille.

16:42 Antti ehdotti Asolle vielä merimiestä. Kätlin keksi, että Aso voisi mennä laivalle baarimikoksi. Aso kertoi, että itse asiassa pitikin mennä ja oli myös joku todistuskin hankittu. Kätlin innostui, että sehän on hyvä. Aso voisi myös laulaa karaokea välillä.
Esa: Sinä vain.
Kätlin: Ja lauantaisin Lauantai-ilta.
Aso: Ihmiset hyppäis meree. Hähähähä!

Kätlin kertoi alkavansa etsimään heti Helsingistä töitä. Kätlin tosin uskoo kyllä, että Seinäjoellakin on vielä paikka tallella. Aso ihmetteli, että onhan Helsingissä Valio. Kätlin selitti, ettei se ole niin helppoa. Kätlin on yrittänyt hakea jo aiemmin suoraa siirtoa. Etenkin lama-aikana on vaikeampaa. Aso totesi siihen samaa. Aso heitti katsellen Anttia, että jos ei se nyt ole parantunut. Kätlin muisteli, että piti lähteä nousuun ja sitten romahtaa taas. Antti veikkasi, että ensi vuosi menee vielä.

16:46 Kätlin: Jotain tapahtuu. Ollaan hereillä.
Aso: Hei! Miks tääl on niin paljo liikennettä?
Kätlin: Ei. Sun pääs on liikennettä.
Esa: Kyllä se herättelee nyt toiveita.
Aso jatkoi, että kohta sisälle ja tunti aikaa. Kätlin kuunteli hetken ja totesi, ettei halua ajatella sitä. Tulee pettymyksenä, kun ei olekaan.

16:48 Kätlin heitti, että heidät on laitettu ulos vain terveyden takia. On niin huono kunto, että pitää olla välillä pihalla. Kätlin huokaili sekoavansa joka päivä enemmän. Esalla sekoaminen tapahtui jo n. 39 päivää sitten. Antti kysyi sekoaako Kätlin ulkomaailmassakin. Kätlin kertoi, että se on ihan normaalia sielläkin. Kätlin tajusi, ettei ole seisonut käsillä talossa. Esa muisti, että seisoi alkuaikoina. Kätlin kertoi seisovansa normaalisti joka päivä. Vetää myös leukoja. Antti kysyi paljon on saanut.
Kätlin: 5 on maksimi. Enää mä en varmaan saa ehkä yhtään. Pitää tehdä koko ajan. Mä oon vielä lihonu täällä. Voi tulla, et tanko tulee alas. Ei kestä paino. Mä kaipaan mun lihaksia..!
Antti: No eiköhän ne saa takaisin.
Kätlin: Saa varmasti.

16:50 Kältin totesi, että alkoi satamaan kovaa: It's raining... men.
Antti: It's reinimen.
Kätlin: It's reinink... water. Mitenkä sanotaan vesipisara?
Esa: Water drop.
Kätlin: Hmm... It's raining rain. Hihihi!
Kätlinin mielestä outoa, kun suomessa sanotaan, että sataa vettä. Virossa on ihan toinen sana. Kätlin kikatteli, että nurmikko oli tosi hauska sana, kun kuulivat kaverin kanssa ekan kerran. Ei siinä ole mitään hauskaa. Ihan normaali sana. Silloin oli vain hauskan kuuloinen.

16:52 Pääsivät sisälle.
Kätlin: Ei mitään. Mä en haluu säikähdä.
Antti: Onko Matti pöydän takana?
Ei näkynyt mitään. Kätlin suuntasi vessaan ja Antti tuli myös hetken päästä. Kyseli mikä oli Kätlinin vaikein sana oppia suomeksi. Kätlin huokaili, että niitä oli paljon.

16:55 Aso ja Esa siirtyivät syömään olkkariin subeja.

16:59 Kältin PK:seen. Kuulutus oli hirveän kovalla. Kätlin kiljaisi ja myös äijät myönsivät pelästyneensä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2009 16:51

Terassin verhot aukeavat, asukkaat pääsevät sisään. Sisällä ei mitään muutoksia.

16:55 Antti ja Kätlin menivät kylppäriin pesemään pyykkiä. Esa A. ja Aso syövät sohvalla subia.

17:00 Kätlin kuulutettiin kovalla äänellä pk-huoneeseen. Aso säpsähti sohvalla ja Kätlinkin taisi pelästyä kuulutusta. Esa A. veikkasi, että nyt tulee jotain ohjeistusta.

17:06 Kätlin tuli pois pk-huoneesta, ei mitään infoa. Kätlin mietti, mitä oli tekemässä ennen pk-huoneeseen menoa, mutta muisti sitten, että oli ottamassa subia. Antti on nyt ottamassa subia, Kätlin vielä mitä subia ottaa, jos ottaa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 17:08

17:05 Esa totesi ottavansa vielä lisää. Sikailee kunnolla, niin ei tarvitse tänään enää syödä. Anttikin tuli leikkaamaan itselleen palaa. Kätlin tuli PK:sta ilman infoa. Huokaili vielä säikähtäneensä kuulutusta. Kätlin ei muistanut mitä oli tekemässä ja Antti kertoi, että oli tulossa leikkaamaan myös Subia.
Kätlin: Mun sytän vieläkin tärisee.
Esa: Kuin se nyt noin säikyttelee?
Kätlin: En mä tiedä...
Esa: Se oli varmaan mun amatöörimäisyyttä.

17:07 Biisi alkoi soimaan. Kätlin viittoi kaikki slummin makkaria kohti: Tulkaa nopeesti. Tulkaa tulkaa.
Aso: Sillä oli jotain.

17:08 Ovi auki ja muisteluhuonehan se siellä. Slummin rajanaru vedetty huoneeseen ja seinillä on kuvat + rekvisiittaa kauden varrelta.
Kätlin: Esa sä oot niin kätyri! Ou mai kaat! Hihihihi!
Katselevat kuvia innoissaan. Esallakin leveä hymy ja katselee ympärilleen.

17:09 Kuvat käyty läpi ja sitten muut. Kätlin nauroi rajanaru kädessään, että tulee slummi mieleen. Löytyy kaikista tehtävistä jotain. Kätlin hihkui, että siellä on sardiiniakin.
Esa sä niin tiesit tän! Esa on kätyri.
Esa nosteli olkapäitään virnuillen. Lattialla juomaa ja naposteltavaa.

17:11 Takaisin kuvien pariin. Ason mielestä Cathy on erinäköinen. Kätlinin mielestä myös Sampo ja Steffi. Aso kysyi mielipidettä omasta kuvastaan ja räkätti päälle. Kätlin meinasi, että hänellä ei ole kyllä oma hymy yhtään ja näytti millainen irvistys se on. Aso huomioi, että Tuijakin on erinäköinen. Kätlinin mielestä Tuija on "seksykäs". Antin mielestä Tonikin on vähän erinäköinen.

17:12 Biisi loppui. Antti nauroi, että hänelle pitää käydä tippuneet läpi, niin ei tule sanottua mitään. Antti aloitti, että olettaa Tertun olevan eka, koska on vanha. Muut nauroivat, että ei selittelisi.

17:14 Kuvien katselu jatkuu. Aso muisti, että Esa Kätlin ei näytä mielestään yhtään itseltä. Sampokaan ei näytä itseltään. Katsoi ensin huoneeseen tullessa, että se on Niko. Aso räkätti, ettei Esalla ole sentään Tampere-paitaa päällä. Itsellä on pinkkipaita mitä ei sitten edes ottanut mukaan.

Aso ihmetteli telkkaria ja sitten alkoikin melkein heti kooste. Tertulla alkaa.

17:16 Kovasti naurattaa, mutta yrittävät olla hiljaa, että kuulisi. Kaikki käydään läpi. Nyt vuorossa Ragnar.

17:19 Näköjään myös se slummilaisten tekemä M&M's-taulu on huoneessa. Sen kohtalo onkin mietityttänyt talossa.
Aso ilahtui kesken koosteen: Cathyy!

17:23 Kooste loppui silmään ja sitten alkoi alusta. Kätlin huomioi, että kaikki olivat tosi ruskeita alussa. Aso keksi, että voivat juoda samalla ja avasivatkin sitten Antin kanssa tölkit. Kätlin valitsi skumpan.

17:25 Kätlin ehdotti skoolaamista ja Esakin otti sitten Jaffan. Antti kaatoi myös itselleen skumppaa.

17:33 Telkkari sammui toisen kerran jälkeen. Kätlin taputti perään ja ehdotti skoolaamista.
Aso: Esku ties tän.
Kätlin: Esa on niin kätyri.
Katselivat hetken mitä kaikkea huoneessa on. Aso nauroi nötkötille.
Kätlin: Oisitteko uskon, et meil on slummin makkarissa ikinä tällasta. Ei. Telkkariki.

17:34 Sitten kippisteltiin.
Aso: Kaikille Tertusta Sampoon ja myös meille.
Kaikki: Skool! Kippis!
Esa: Ja sitä yhtä ei sanota.
Kätlin: Tsin tsin?
Esan pää notkahti. sitten juotiin ja alettiin katselemaan taas kuvia.

17:36 Aso mietti, ettei olisi tunnistanut Tuijaa. Esa kertoi, että Tuijahan oli siinä kuosissa talossakin.
Kätlin: Ainakin juoman määrästä päätellen me nukutaa tosi hyvin ens yönä. Saatetaan jopa sammua. Hihihi!
Kätlin huokaili, että on valkoviiniäkin. Ja punaviiniä. Kätlin ei ota tänään edes siideriä. Haluaa vain viinejä ja skumppaa. Antti kysyi haluaako lonkeroa, mutta Kätlin antoi nekin muiden juotavaksi.

17:39 Sitten taas katseltiin mitä kaikkea huoneessa on. Paavon laatikkokin löytyi. Aso huomioi, että kaikki näyttivät alussa ihan erilaisilta. Sami etenkin, kun on tukkaa.
Aso: Heheh Tapani!
Esan mielestä Sami ja Sampo näyttää eniten erilaisilta.
Aso: Ja Anakontalla on se sama pusero.
Porukka repesi.
Aso: Siinä oli tämän vuoden Big Brother.
Esa: Tuli niitä pätkiäkin.
Aso: Vois tulla lisää. Erilaisia.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 28 Marras 2009 17:42

Kuva

Kuva
Muistelukekkerit käynnissä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 17:51

17:42 Aso: Esa niin ties näist kuvista.
Kätlin: Esa on kätyri.
Esa: Aso niin tiesi näistä pätkistä.
Kätlin naurahti: Asoki on kätyri.

Napostelivat kaikkea katsellen ympärille. Esa mietti pinkkiä peruukkia. Kätlin kertoi, että se oli musiikkivideossa hänen päässä. Esa ei muistanut ja tuli vain Thriller mieleen. Muut selittivät, että Pleikkarilla ne videot. Esa muisti sitten ja Antti heitti, että eikö Esa muistakaan kaikkea. Antti olisi halunnut koskea tavaroihin. Aso kysyi mihin ja Antti nauroi, että olisi ottanut karkkia. Kätlinille tuli heti ikävä kaikkia ja Nino sai erityiskikatukset perään. Kätlin huomasi johtotehtävän. Kaikista on jotain. Esa huomioi, ettei ole ekasta päällikkökisasta puuta.

17:45 Siirtyivät katselemaan kuvia. Antin ja Esan tunnistaa. Kätlin tunnistaa kyllä Asonkin. Oma kuva näyttää oudolta. Aso ei myöskään tunnista itseään. Marko näyttää ihan itseltään. Aso naureskeli Tapanille.

Kätlin: Vois tulla lisää pätkiä. Jotain hauskoja. Ja sellaisia ikäviä.
Antti: Mutta hauskoja kuitenkin?
Kätlin: Joo siis vaikka slummiin joutumista tai pois pääsemistä.
Antti: Myös finalisteista voisi tulla.

Aso: 22 kuvaa.
Antti: Noi kaikki on huomenna studiossa.
Kätlin: Ou mai kaat. Ou mai kaat...
Antti: Korjaan. Cathy ei ole.

17:50 Kätlinin mielestä Esalle sopii sellainen poseeraus. Alkoivat analysoimaan kenen kuvat on otettu samalla tyylillä. Esa ja Sami ja Markokin. Myös Antilla ja Asolla samaa. Kätlin uskoo, että tulee vielä lisää pätkiä. Antti alkoi pohtimaan kehysten värien tarkoitusta, mutta ei ole.

17:53 Aso: Saranna on kaunis. No kyl kaikki on.
Esa: Kaikista on edustava kuva.
Kätlin: Tuli ikävä. Raksu, Nino ja kaikki...
Antti: Sampoki on aika erinäkönen.
Kätlin: Mä katoin Niko. ... Siis toi yks Niko. Bheheh...
Esa nauroi: Jes. Hyvin paikattu.
Aso mietti oliko pätkät jotain parhaita paloja. Esa meinasi, että ne on näytetty studiossa häädetyille.
Aso räkätti: Eli Danalle on näytetty, ku se pierasee!
Antti: Ja Tonille. Nehän ne eniten.
Aso: Hähähähä!

17:56 Kätlin lähti vessaan. Antti heitti, että nyt ainakin tuntee kaikki. Tai tuntee muutenkin, kun on kuullut juttuja ja nähnyt.
Aso: Esku ei oo enää ku huominen. Mitä me tehää? Ei mennä!
Esa: Me lähetää niin menemää.
Antti: Kyl tää vähä vaikuttais siltä.
Esa: Vahvat merkit ilmassa.
Kätlin tuli vessasta ja muistelu jatkui. Kätlin kehui sitä pelin miestä hyvännäköiseksi.
Antti: Panisitko sitä?
Kätlin: Ehkä.
Aso: Peru sanas!
Aso huokaili, että siitäkin on niin kauan, kun Terttu lähti.

17:59 Antti kysyi ovatko kaikki tyytyväisiä omaan kuvaan. Kätlin ei ole. Tai ei voi valittaakaan. Ei ole itsensä näköinen. Se on sellainen...
Aso: Tekohymy.
Kätlin: Joo! Nimenomaan!
Aso: Sä oot väkisin hymyilly tossa.
Kätlin: Ei näytä luonnilliselta hymyltä. Erilainen mun mielestä.

18:01 Aso lähti vessaan. Kolmikko jäi katselemaan tavaroita. Vesitankista on kuupatkin. Esa veikkasi, että toisessa on reikä. Antti nousi katsomaan, mutta ei näkynyt ainakaan päällimmäisessä.

18:03 Aso takaisin ja läpikäyminen jatkuu. Kaikista on jotain.

18:04 Thrilleristäkin löytyi. Antti kysyi näkikö Kätlin sen. Kätlin kertoi nähneensä vain lyhyen pätkän. Oli mageet vaatteet ja meikit. Antti kertoi, että näkivät oman esityksen. Kätlin haluaisi nähdä sen kokonaan.

18:06 Aso räkätti, että Antti alkaa lähentelemään nyt vikana iltana. Antti heitti, että ei vielä tässä vaiheessa. Kätlin ehdotti, että Esa tulee hänen viereen nukkumaan pois pahasta paikasta. Aso ihmetteli luottaako Kätlin muka enemmän Esaan kuin heihin. Kätlin totesi näin olevan. Aso muistutti, että Esa on piiloperverssi perkele ja lähentelee keskellä yötä. Esa totesi, että hänellä oli tilaisuus slummiaikana. Olivat pari viikkoa yhdessä.
Kätlin: Esa on gentleman.

18:09 Pohtivat, ettei heistä tullut mitään. Aso huomioi, että Antti näkyi pari kertaa. Antti nauroi, että Sami sanoi rakastavansa häntäkin. Se oli siinä pullonpyörityksessä. Antti kysyikin sitten onko Kätlin suudellut monia naisia talossa. Kätlin kertoi, että tehtävissä on tullut aika monia. Antti kysyi samaa Esalta. Esa kertoi, että poskelle on ja itse asiassa tuli annettua kerran Samille suullekin. Asokin on tehtävissä. Ei ole käyttänyt kieltä. Kätlin nauroi, että heillä osui hampaat yhteen. Aso huomioi, että Antti on tullut tekemään aina hänelle kaikki. Pusut, fritsut ja sylitanssit kaikki tehtävissä hänelle.
Antti: Se oli vaa fritsu.
Kätlin kikatti: Jos tääl olis joku ulkopuolinen. "Sä oot tehny vaa fritsun mulle."

18:13 Antti kysyi keitä kaikkia ovat pussanneet.
Kätlin luetteli yksi kerrallaan: Esaa en, Asoa tehtävässä, Anttia tehtävässä, Sampoa tehtävässä, Danaa tehtävässä ja muuten vaan... Cathyä en.
Esa: Suuri paljastus. "Cathyä joo."
Kätlin ei ole pussannut siis Esaa, Sarannaa, Iidaa, Justiinaa ja Jellua. Kätlin nauroi, että pussasi Terttua väkisin huulille alussa. Aso meinasi, että on pussannut varmaan kaikkia. Anttikin niitä ketkä ovat olleet samaan aikaan. Paitsi Cathylle sylitanssi. Aso mietti, että on pussaillut eniten Kätlinin kanssa. Kätlin on Danan kanssa.

18:17 Aso muisteli M&M's-taulustakin, että oli silloin niin kyrpiintynyt. Nyt on jälkeenpäin kiva muistella. Kätlin ajattelee myös, että nyt on kiva katsella kaikkea. Toivoivat lisää pätkiä. Antille luovutettiin kaikki lonkerot. Aso keskittyy Kätlinin tavoin viineihin ja skumppaan. Kätlin toivoi lisää biisejä. Aso meinasi, että Kätlinille tulee seuraava, koska muille on tullut jo 2.

18:20 Katselivat taas kuvia. Aso esitti poseerauksensa.
Aso: Ootsä Esku pohtinu tossaki jottai?
Antti: Go!
Aso: Hähähä! Joo Go:ta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2009 18:58

18:21 Sinä vain alkoi soimaan. Alkuperäinen versio.
Aso: Sori Esku.
Kätlin: Tää on parempi versio.
Antti: Ku Ason versio?
Kätlin nauroi: Joo ku Ason versio.
Kolmikko: Sinä vain! Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan! ...
Kertosäkeen lopun kanssa sekoiluja: "Oike ainoike ainoa oikeain"

18:24 Biisi loppui.
Aso: Mua yritetää itkettää.
Aso selitti, että tulee muistoja mieleen. Sydän itkee. Kätlinille tuli myös muistoja mieleen. Sitten kun tietää vielä, että homma loppuu. Aso jatkoi, että tottakai kaikki rakkaat ihmiset ja kaikki mitä on ollut.

18:25 Aso: Sori Esku, et mä oon tilannu.
Antti: Sit tulee viel...
Kätlin: Tai jos tuleeki Sinä vain toisen kerran.
Aso: Jos mä olisin tilannu Sinä vain, Sinä vain, Sinä vain ja Sinä vain.
Päätyivät siihen, että kyllä se Lauantai-ilta tulee.

18:27 Kätlin luetteli, että on kaikkea toivottua: Viiniä, napusteltavaa ja hyvä seura.
Antti: Ja rakkautta.
Aso: Pitäiskö meiän rakastella?
Kätlin: Ei. Tai te voitte Antin kans. Mä meen nukkumaa. Me lähetää Esan kans pois.
Aso halusi pahoitella, jos Kätlin on ymmärtänyt väärin. Kätlin heitti, että on ymmärtänyt kaiken väärin. Aso jatkoi, että on vaan heittänyt läppää. Vaikka Kätlin on kaunis nainen, niin on vain ystävä. Anttikin sanoi, että Kätlin on helvetin kaunis nainen, mutta ei pysty ajattelemaan muuten kuin ystävänä. Kätlin kiitti ja se on hyvä niin. Antti lisäsi vielä, että ajattelee Esaakin vain ystävänä ja repesivät nauramaan. Esa kiitti, että voi nukkua yön rauhassa. Kätlin sanoi, että kyllä on ottanut kaikki läpällä mitä on tullut. Ason mielestä pitää olla läppää tai muuten ei pärjää. Antti tarkensi, että joka kolmas lause pitää olla läppää.
Esa: Vai niin.
Muut: Hahahaa!

18:30 Asolle mikkikuulutus. Aso ihmetteli, että onko sekin joku muistelu. Veikkasi, että kohta tulee "Rikot sääntöjä", vaikka istuu paikallaan. Hetken päästä BB aloitti jo lupaavasti, mutta lopetti "tulisitko päiväkirjahuoneeseen". Aso lähti naureskellen.

18:32 Kätlin totesi, että nousi tosi nopeasti päähän. Ei juonut kuin pikkuskumpan ja vähän valkkaria. Antti veikkasi, että se on se tunnelma.

18:35 Kätlin lähti vessaan ja äijät jäivät pohtimaan kahdestaan asukkaita. Esan mielestä ei ole ollut yhtään perusnegatiivista tyyppiä.

18:37 Antti tiedusteli kuka näyttää erilaisimmalta. Kätlin tuli vessasta ja Esa lähti seuraavaksi. Esa vastasi kuitenkin vielä, että Sami tai Sampo. Antti kysyi onko Tuija, mutta ei ollut. Kätlinin mielestä Sampo. Antin kolmen kärjessä on Sampo, Tuija ja sitten Steffi, Dana tai Cathy. Antti kysyi eniten samannäköistä. Kätlin luetteli Nino, Jellu, Terttu, Antti, Saranna, Marko ja Raksu. Lottakin on. Antin mielestä myös Toni on vähän outo. Kätlin ei tunnistanut aluksi ketään. Luuli joiksikin viime kauden asukkaiksi. Antin mielestä myös Tuija on erilainen. Näyttää seksikkäältä. Marko ja Saranna ihan samanlaisia. Kätlin sanoi, ettei hän näytä itseltään. Antti kyllä tunnistaa. Kätlinkin tunnistaa, mutta on sellainen feikkihymy. Antin mielestä kaikki on viehättäviä. Tai siis positiivisia.

18:43 Analysointi jatkuu Antin johdolla. Seuraavaksi haettiin seksikkäintä. Kätlinin mielestä Tuijalla ja Iidalla on seksikkäät katseet. Antti lisäsi, että Iidan kädet on pään takana. Antti sanoisi myös itse Tuijan.
Antti: Mitäs nää oli? Jotain sipsejä?
Kätlin: Niihin jää koukkuun.
Antti alkoi kauhomaan vauhdilla.
Kätlin kikatti: Vähä sä vedät nopeest.
Antti: Ku saa koneen käyntii.

18:46 Antti kysyi keistä kahdesta tulee parhaita ystäviä. Kätlin sanoi Raksun, Danan ja jatkoi vielä luetteloa Markolla. Antti nauroi, että 2 sai valita. Kätlinin piti lisätä vielä Lotta. Antti meinasi, että kaikista on tullut läheisiä. Jopa Cathystä, vaikka olikin vain 5 päivää.

18:48 Esa tuli takaisin. Kätlin mietti lähtikö Marko ennen Cathyä. Sitten tajusivat, että Iidan ja Cathyn kuvat on väärinpäin. Kätlin kysyi ehtivätkö jutella ollenkaan. Esa meinasi, että kerkesivät tervehtiä. Antti jatkoi, että Iidaa jännitti äänestys. Cathy oli taas tosi rento tullessaan.

18:51 Tajusivat kuvien järjestyksestä, että Aso voittaa. Esa onnitteli Kätliniä toisesta sijasta. Kätlin onnitteli puolestaan Esaa kolmannesta sijasta.
Kätlin: Sinä vain... Sori Esa! Voi se Aso tulla jo.
Esa alkoi miettimään rankaisubiisiä Asolle. Sininen ja valkoinen ehkä. Kätlin heitti, että ei Esa voi muita rankaista samalla. Antti muisti ensin, ettei Esa laulanut sitä päällikkökisassa. Kätlin kysyi kuka heidän mielestä lauloi parhaiten. Vastasivat yhdessä Samin. Antti kertoi odottaneensa myös voittoa, koska panosti esiintymiseen.
Esa: Niin sähän vedit melkein lapdancen Cathylle.
Kätlin: Hehehehe! Mitenkä sä sen vedit?
Antti: No pyrin hienovaraisesti nuoleskelemaan tuomaristoa.
Esa: Ei tosin ollut hienovaraista eikä nuoleskelua, mutta muuten Antin kuvaus vastaa todellisuutta.

18:53 Aso tuli PK:sta ja kysyi oliko kauan. Ei muiden mielestä.
Kätlin: Kotimaa kun taakse jäi...
Esa: Okei. Mietin hiljaa mielessäin...
Alkoivat laulamaan yhdessä ja Aso lähti vessaan. Esa totesi, että rankaisee itseäänkin siinä samalla. Kätlin meinasi, että odottavat vaan lisää pätkiä.

18:56 Antti kysyi mikä esine tuo Kätlinille eniten muistoja. Kätlin vastasi Paavon laukun. Aso tuli vessasta ja totesi, että muisteluhuone on paras asia koko kolmen kuukauden aikana. Kätlin toivoi telkkua. Aso kuuli, että Kätlin halusi nukkumaan. Antti totesi, ettei tänään mennä nukkumaan. Kätlin kikatti, että juovat niin kauan, että sammuvat. Kätlin jatkoi kikattaen vielä enemmän, että sitten huomenna on kauhea darra. Kippistelivät taas. Tsin tsin, vaikka Esa ei tykkääkään siitä.

18:59 Kuvien katselu jatkui ja Antti lähti vessaan. Aso katsoi, että hänen hampaat on kuvassa paljon valkoisemmat. Marako näyttää ihan itseltään. Antti tuli takaisin. Kätlin huokaili Marakon perään. Sai vain kerran nostaa kuppia Markon kanssa. Olivat 5 päivää samalla puolella. Antti tykästyi myös Markoon. Kätlinkin heti. Se oli vaan sellainen.

19:00 Biisi alkoi. Esan vuoro. Kätlin veikkasi Hotel Californiaa. Esa totesi, että kuulevat kohta.

19:05 Esa ei muistanut biisin nimeä kunnolla. Kertoo astronautista kuussa ja ei pääsekään ikinä pois. Biisin takia osti melkein jo Singstarinkin, mutta siinä ei ollut muita kivoja biisejä.
Antti: Liittyikö valinta myös tämän viikon teemaan?
Esa: Ehkä se vähän sivusi. Aina pitää löytää jotain yhteyksiä.
Kätlin: Esa on niin kätyri.
Esa: "Esa A tulisitko päiväkirjahuoneeseen."
Antti: Mutta palaako hän sieltä enää koskaan?
Kätlin: Sit me saadaan joku muistinmenetyspiikki. Kukaan ei muista Esaa.
Antti: Pudonneillekin on annettu se.
BB: Tämä on Big Brother. Esa A tulisitko päiväkirjahuoneeseen.
Kaikki repesivät nauramaan.
Esa: No se oli siinä sitten.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 28 Marras 2009 19:09

Esan biisi oli David Bowien "Space Oddity":
http://www.youtube.com/watch?v=ssnxo4lNp8w

Antti diggaili biisiä kovasti, Aso kyseli laulun sanoituksesta. Esa selitti lyhyesti. Asukkaat alkoivat vitsailemaan Esan katoavan kokonaan seuraavalla pk-huonekäynnillä. Sen jälkeen muut kutsutaan "unohduspiikille". BB:"Esa A, tulisitko päiväkirjahuoneeseen." :D

Aso kiitti, hieman liikuttuneessa tilassa, kaikkia tahoja, jotka ovat vaikuttaneet hänen taloon pääsyynsä. Sekä kaikkia, jotka ovat auttaneet häntä pysymään talossa näin kauan.

Aso tupakille, Kätlin ja Antti mukaan pihalle. "Sinä vain", "Ihmisten edessä" ja "Gay-laulu" hoilataan yhdessä.

Takaisin sisään, muisteluvideo alkoi taas pyörimään.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”