Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Pelejä ja muuta ajankulua.
Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Wendla » 20 Helmi 2020 06:49

Nukke1 kirjoitti:
19 Helmi 2020 22:45
Wendla kirjoitti:
17 Helmi 2020 19:04
Jospa sitä kiusaisi itseään tällä kertaa tällaisella kyselyllä.

Kenestä tulisi paras poliitikko?: - Jaa-a... en taaskaan osaa vastata :D

Tämän kyselyn perusteella vastaisin sinä [smilie=a_chuckle.gif]
Voi apuva :D Siinäpä sitten vaihtoehtoinen urapolku [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Helmi 2020 10:31

Wendla kirjoitti:
17 Helmi 2020 19:04
Kuka plazalainen olisi paras BB-asukas?: - Varmasti monet vois olla, mutta sanotaan nyt vaikka Skygge, koska itsekin uskoo olevansa hyvä asukas (:
Niin no luulo ei ole tiedon väärti. Vaikka itse olenkin sellainen, että kiinnostaa erilaiset ihmiset ja tulen erilaisten kanssa toimeen, niin ei välttis kaikki musta diggaisi. :D Mutta kiva, että joku muukin kuin minä uskoo, että olisin hyvä asukas. ;)
Wendla kirjoitti:
17 Helmi 2020 19:04
Kenet veisit romanttisille treffeille jos olisi pakko?: - Hmmmm.... Risto tai Skygge.
Ota tästä nyt sitten selvää. [smilie=a_happyhappy.gif] No kyllä mäkin veisin Wendlan ulos jos joku pitäisi valita. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Helmi 2020 10:47

Täytetääs tää itsekin. Tehdään nyt erillinen viesti, vaikka äsken postasin. Tulis muuten pirullinen sillisalaatti jos olisi replyt ja tämä samassa.

Kuka kirjoittaa värikkäimmät viestit?: Dosterman
Kuka kirjoittaa asiallisimmat viestit?: BrutalGentleman
Kuka on Plazan ilopilleri?: Wendla
Kuka on Plazan angstaaja?: Risto
Kuka on höntein?: Tää on paha. Poliittinen kanta, en ota kantaa enkä osaa sanoa. Mistä minä tiedän. :P
Kenen kanssa haluaisit tavata livenä (niistä joita et ole jo tavannut)?: Useampi tyyppi ois kiva tavata. Mutta sanotaan nyt vaikka Risto. Ihan koska haluaisin nähdä, millainen tyyppi oikeasti on. Toinen syy on se, että asuttiin kuitenkin vuosia samassa kaupungissa ja Jyväskyläläiset on useimmiten mukavaa porukkaa.
Kenen kanssa uskoisit ystävystyväsi IRL?: rink
Kuka on erilaisin sinun kanssasi?: Zygerö. On monista asioista eri mieltä, joten meillä tuskin olisi hirveästi yhteistä. Kiva tyyppi silti.
Ketä ihailet jostain syystä eniten?: rink
Kuka jättäisi isoimman aukon Plazalle jos lähtisi?: Spencer
Ketä eniten kadehdit?: En kadehdi ketään. Ei ole syytä. ;)
Kenen kanssa mielipiteet ei lähes ikinä osu yksiin?: Tjaa-a. Ei sellaista oikeastaan ole.
Kenen uskot olevan tosi hottis?: Wendla on kertonut olevansa taskuraketin kokoa, joten helppo vastata. [smilie=a_tongue.gif]

Kuka plazalainen olisi paras BB-asukas?: Punde
Kenet ottaisit mukaan autiolle saarelle?: ramasee
Kenet veisit romanttisille treffeille jos olisi pakko?: Kyllä mä Wendlan veisin, jos joku pitäisi viedä.
Kenen kanssa menisit terassille/baariin?: Wicker man
Kenestä tulisi paras poliitikko?: Defendant
Joku plazalainen joutuu vankilaan... Kuka se on?: Tähän en kyllä keksi mitään. Sori siitä.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Helmi 2020 14:51

Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47

Kuka on Plazan ilopilleri?: Wendla
Tästähän tuli ihan iloiseksi. :)
Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47

Kenen uskot olevan tosi hottis?: Wendla on kertonut olevansa taskuraketin kokoa, joten helppo vastata. [smilie=a_tongue.gif]
Taskuraketti! :D Enpä oo koskaan ennen kuullut moista sanaa. :bidmouth:
Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47

Kenet veisit romanttisille treffeille jos olisi pakko?: Kyllä mä Wendlan veisin, jos joku pitäisi viedä.
Eli tältä osin siis samankaltaisilla linjoilla. (:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Helmi 2020 15:56

Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47
Kuka on Plazan angstaaja?: Risto
Oon kyl yrittäny olla angstaamatta, mutta ei näköjään onnistu ku kaikkien listoilta löydyn.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Helmi 2020 16:16

Risto kirjoitti:
24 Helmi 2020 15:56
Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47
Kuka on Plazan angstaaja?: Risto
Oon kyl yrittäny olla angstaamatta, mutta ei näköjään onnistu ku kaikkien listoilta löydyn.
Ehkä se on vaan se mielikuva, joka männä vuosina jäi kytemään. Et sä kyllä nykyään niin paljoa angstaa. Vaikka eipä angstaamisessa mitään vikaa ole. Hyvä se on purkaa nettiin jos joku asia vituttaa. Sitä harrastan itsekkin. :tu
Wendla kirjoitti:
24 Helmi 2020 14:51
Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47
Kuka on Plazan ilopilleri?: Wendla
Tästähän tuli ihan iloiseksi. :)
Joo no helppo vastata. En oo tainnut montaa sun viestiä lukea, joissa olisi kunnolla angsti päällä.Plus posiitivisesta asenteesta tulee aina hyvälle mielelle. :)
Wendla kirjoitti: Taskuraketti! :D Enpä oo koskaan ennen kuullut moista sanaa. :bidmouth:
Taskuraketiksi sanotaan naisia, jotka on alta 160cm. Jossain ketjussa mainitsit, että olet lyhyt ja itsehän tykkään lyhyistä naisista, joten siitä tuo vastaus sitten.

Kyselyä täyttäessä tuli mieleen, että on kyllä hirvee kasa nimimerkkejä jotka olivat aktiivisia vuosia sitten ja jopa kirjoitustyylit oli jäänyt mieleen, että millainen kukin on. Nyt suurin osa on jäänyt vähän unholaan, kun ne vanhat palsta aktiivit eivät juurikaan kirjoittele enää. Olis saattanut tulla vähän laajemmalla skaalalla vastauksia jos niistä olisi enemmän porukkaa aktivoitunut BB:n paluun jälkeen. Senpä takia Risto ja Wendla sai eniten ääniä. Ei sillä, ihania te ootte silti. :in love:
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Helmi 2020 17:06

Risto kirjoitti:
24 Helmi 2020 15:56
Skygge kirjoitti:
24 Helmi 2020 10:47
Kuka on Plazan angstaaja?: Risto
Oon kyl yrittäny olla angstaamatta, mutta ei näköjään onnistu ku kaikkien listoilta löydyn.
Voi Risto! Mie en ainakaan aatellu angstaamista sillein negatiivisesti kun siuta angstaajaksi nimesin. Ennemminkin positiivisesti. Voisinpa vaikka sanoa, että pidän tavastasi angstata. :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Helmi 2020 17:37

Wendla kirjoitti:
24 Helmi 2020 17:06
Voisinpa vaikka sanoa, että pidän tavastasi angstata. :D
Harvoin kyllä tämmöistä kuulee. Kiitos. :hug:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 11 Maalis 2020 12:17

Wendla kirjoitti:
17 Helmi 2020 19:04
Ketä eniten kadehdit?: Mingviini. Vaikuttaa niin onnistuvalta ja aikaansaavalta ihmiseltä. Mut hyvällä tavalla kadenhin, en ole katkera. (:
Ensinnäkin, kiitos kauniista sanoistasi :bow:

Toisekseen olen vähän hämmentynyt. Aikaansaava saatan hyvällä hetkellä ollakin, mutta kun muistetaan, että päädyin aktivoitumaan tällä palstalla sen takia, että olin liukastunut murtaen molemmat jalkani ihan kunnolla, niin tuo onnistuvuus vähän epäilyttää :D Nojoo, surkeiden sattumusten sarja jne., mutta kun syksyllä tänne rekisteröidyin, niin olo oli kyllä kaikkea muuta kuin onnistunut ja aikaansaava - ja nyt on vastaavasti ilmassa sitten vähän revanssin meininkiä, eli olen tässä talven aikana mennyt ja touhunnut sitten senkin edestä (onnistumisprosentista ei tietoa).

Joka tapauksessa otan suurena kunniana tämän, kiitos Wendla!
:thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kysely BBplazalaisista! ("Kuka on...?")

Viesti Kirjoittaja Wendla » 11 Maalis 2020 17:38

Mingviini kirjoitti:
11 Maalis 2020 12:17

mutta kun muistetaan, että päädyin aktivoitumaan tällä palstalla sen takia, että olin liukastunut murtaen molemmat jalkani ihan kunnolla, niin tuo onnistuvuus vähän epäilyttää :D Nojoo, surkeiden sattumusten sarja jne., mutta kun syksyllä tänne rekisteröidyin, niin olo oli kyllä kaikkea muuta kuin onnistunut ja aikaansaava
Toisaalta eikös se sanonta juuri olekin, että tekevälle sattuu? (:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajantappoa”