Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Keskustelua liittyen Suomen kuudenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2010 14:04

Eetu ja Marika löysivät toisensa viimeisenä BB-yönä. Justiinsa.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/BB ... 35065.html
a walking disaster

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 29 Marras 2010 12:32

MTV3.fi kirjoitti:Big Brother 2010 -finaalin villit jatkot – katso kuvat!

Kuva
Noora, Elli-Maija, Petri, Esa-Tapio, Ellinoora ja Riikka.

Big Brother 2010 -voittajan julkistamisen jälkeen kaikki kilpailijat ja fanit pääsivät juhlimaan yhdessä.

Amarillossa järjestetyt Big Brother 2010 -finaalijuhlat aloitettiin esittelykierroksella. Kaikilta tämän vuoden BB-asukkailta kyseltiin viimeisimmät kuulumiset. Juhlissa nähtiin niin vanhoja kuin tämän vuodenkin BB-kilpailijoita.

Kaikki entiset asukkaat pitivät hauskaa ja juhlivat yhdessä. Finalistit, Eetu, Nino, Marika ja voittaja Niko haihtuivat kuitenkin paikalta jo aikaisin. Suuri osa viihtyi Amarillossa aamun tunneille asti.

Kaikki kuvat täällä:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... atso-kuvat
Aleksi Valavuori, Seiskan bloggari kirjoitti:Hei BB-asukkaat, teitä pantiin kaktuksella pers**seen - vastakarvaan!

Seppo Rätyä vapaasti lainaten "Big Brother, hyi saatana." Jokavuotiseen tapaan katsoin ensimmäisen ja viimeisen jakson. Ai miksi? No siksi, että ensimmäisestä jaksosta saa ilmaisen saunan myötähäpeähien muodossa ja voittajan tunnistaminen kuuluu 2000-luvulla yleissivistykseen. Hyväksyit sitä tai et. Viihde on osa yleissivistystä jopa legendaarisen Trivial Pursuitin mukaan.

Itse asiassa, aikaisemmilla kausilla olen seurannut ohjelmaa jopa pari kertaa viikossa. Tänä vuonna minua kysyttiin vieraaksi ohjelmaan, koska tuotantotiimi oli jostain kuullut minun arvostelleen ohjelmaa voimakkain sanankääntein. Arvostelun syyt löytyvät muun musassa tämän blogin viimeisestä lauseesta.

Olen pohtinut ohjelman positiota paljon. Kenelle ja miksi? Olen tutkiskellut formaattia sekä ammatillisessa mielessä että ihan tavallisena katsojana. Miksi tällainen ohjelma vetää niin kovia katsojalukuja ja kiinnostusta? Siksi, koska me saamme nautintoa siitä, että jollain menee vielä huonommin kuin meillä. Paremmuuden tunteen saavuttaminen on tehty 2000-luvulla helpommaksi kuin koskaan, maksat tv-luvan ja täts it. Kuninkuuden tunteen saa ostamalla BB 24/7 -kanavan. Sairasta, mutta totta. Silti harmillista, että tällä kaudella ohjelman laatu upposi kovempaa pohjaan kuin Mervi Tapola ja ruohonleikkuri Näsijärveen Matti-elokuvassa.

BB, tuo hyväksikäytön temppeli

Moikka, mun nimi on BB-Barbababa. Isona mä haluaisin olla julkkis, juontaja ja sit olis kiva olla kans Playboyssa, niinku. Sit tän BB:n jälkeen aattelin lähteä jenkkeihin näyttelee, koska Suomi on niin pieni maa, niinku. Koska kaikkihan mut täällä jo tuntee. Ai minne vai? No mul on kaks vaihtoehtoo. Joko Amerikkaan tai sitte Hollywoodiin New Yorkiin.

Mikä saa nuoren lähtemään mukaan tälle tielle? Julkisuus, julkisuus & julkisuus. Tietämättömyys, ajattelemattomuus ja perkeleen tyhmät vanhemmat.

Ennen kuin haluaa vapaaehtoisesti altistaa profiilinsa julkisuudelle, kannattaisi kysyä itseltään muutama kysymys. Mitä minä teen julkisuudella? Löytyykö minulta kapasiteettia hyödyntää julkisuutta ammatillisessa mielessä? Olenko minä valmis julkisuuteen, tiedänkö mihin olen ryhtymässä? Voin vastata 99,9% BB-hakijoiden puolesta. Ei, te ette tee julkisuudella yhtään mitään. Julkisuus tekee teillä. Media panee teitä kaktuksella perseeseen, vastakarvaan. Tv-kanava ja tuotantoyhtiö eivät tee viihdettä teidän hyväksi, viihdettä tehdään teidän kustannuksella. Kanava ja tuotantoyhtiö juottavat kuuden öön ylioppilaat säännöllisesti jurriin, keräävät rahat ja täräyttävät paskaiset naurut päälle. Te olette alipalkattuja huoria ja saatte tyhjän arvan käteen. Tosin, aika monelta se löytyy jo valmiiksi takataskusta. Yhtä pitkälle pääsisitte, jos polkisitte polkupyörää ilman ketjuja kolme kuukautta.

Jo pelkkä julkkis-sana kuvottaa minua. Sana BB-julkkis nostaa kitalakeeni oksennuksen maun. Julkkis-status ilmaan minkäänlaista ammatillista kompetenssia ei tuo yhtään ainutta latia tai leipää pöytään. Päinvastoin.

Yksi voittaja, iso liuta häviäjiä

Yksi voittaa, loput häviävät. Ja paljon. Todennäköisyydet voittaa Big Brotherin kautta yhtään mitään ovat pienemmät kuin Hjalliksen itselleen antamat potkut Jokereista. Vai mitä ajattelitte laittaa cv:hen? Olin Big Brotherissa 14. vuonna 2007. Ps. Voitin yhden viikkotehtävän. Jippii! Tule meille töihin! BB-Ninolle yhdestä hommasta silti pisteet. Hän myönsi viimeisessä lähetyksessä toivovansa lisää pellen duuneja. Oikealla alalla olet.

BB-kisaajista ja halukkaista valtaosalta puuttuu jotain, useimmilta enemmän kuin jotain. Voittajista tunnen kolme. Pertun, Saulin ja Nikon. Heitä yhdistää ainakin yksi piirre. Perttu, Sauli ja Niko ovat kaikki helvetin mukavia kundeja. Tulevat kaikkien kanssa toimeen, eivät aiheuta riitaa ja hymyilevät koko ajan. Lisäksi he osaavat tehdä jotain. Perttu pyörittää menestyvää rakennusfirmaa ja osannut käyttää julkisuuden tuomia kontakteja oikealla tavalla. Sauli & Niko heittävät keikkaa ja Niko heiluttaa lisäksi persettä Hunkseissa. Hunkseista voi olla montaa mieltä, mutta minulla ei ole varaa heitä arvostella. Niin kauan kun joku tekee töitä, tuo ihmisille hyvää fiilistä, laittaa itsensä likoon, erittäin bueno.

Onneksi en itse osaa tanssia ja olen myös hieman lihonnut.

Niin, Nikosta vielä. Tunnen Nikon Espoon nuoruusvuosiltani. Olen yrittänyt miettiä, mikä ajoi Nikon Big Brotheriin. En vieläkään tiedä. Pitäisi varmaan kysyä suoraan. Toisaalta, luulen tietäväni vastauksen. Niko lähti mukaan, koska häntä huvitti. Eikä Nikoa voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut mahdollisesti ajattelevat. Hänellä on yksi elämä, liekki palaa ja pitää osata nauttia. Ja Nikohan nauttii, aidosti. Niko on oma aito itsensä, siksi hänestä on vaikea olla pitämättä. Pidit ohjelmasta tai et. Niko on menestyjä.

Miksi kutsuin otsikossa Big Brotheria inva-bb:ksi? Siksi, koska useista suunnista tihkuneiden tietojen perusteella tämän kauden ohjelmaan oltiin valittu oikeasta sairaudesta kärsivä ihminen. Se on jo todella sairasta.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Marras 2010 19:09

Seiskan videoita:
Suosikkeja
www.seiska.fi/seiskatv/ kirjoitti: BB-Sauli ja kaverit kannustamassa suosikkejaan! 29.11.2010 | 14:28 Tuttuja BB-kasvoja nähtiin kisakatsomossa seuraamassa Big Brother 2010 -finaalia DTM-ravintolassa. Ketä vanhat asukit kannattivat?
Äänessä Dana, Saranna, Tuija, Kätlin, Kadi, BB4-Antti, Tellu, Tuuli, BB4-Mia, ja itse Sauli.

Finaalibileitä:
www.seiska.fi/seiskatv/ kirjoitti: BB 2010 -asukkaat villeinä finaalibileissä!
29.11.2010 | 16:30 Millaiset juhlat saatiin aikaiseksi sunnuntai-iltana Helsingin Amarillossa? BB-Ason kynsissä nähdään Satu, Hannu, Ville, Jani, Ksenia, Mia, Paul, Noora, Elli-Maija, Vilhelmiina ja Habib.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Marras 2010 19:17

Tiukkaa tekstiä Aleksi Valavuorelta. Muutamasta asiasta olen kyllä täysin samaa mieltä.
Aleksi Valavuori kirjoitti:Miksi kutsuin otsikossa Big Brotheria inva-bb:ksi? Siksi, koska useista suunnista tihkuneiden tietojen perusteella tämän kauden ohjelmaan oltiin valittu oikeasta sairaudesta kärsivä ihminen. Se on jo todella sairasta.
Kenelläkään lisätietoa tästä?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja KariTa » 29 Marras 2010 19:27

Jani saattaa olla kyseessä, en muista kyseisen taudin nimeä. Hänen ulkomuodostaan (naama, rinnat jne.) jotkut olivat ainakin tehneet sellaisen päätelmän.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 29 Marras 2010 19:32

Minusta Jandiksella voi olla Asperger tai hyvin lievä kehitysvamma tai jotain, muttei hänen talossa olonsa mitenkään sairasta silti ollut.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Marras 2010 20:32

Njaa, ei mitään sen vakavampaa. Valavuori taitaapi liioitella. Onhan maailmalla nähty asukkaana esimerkiksi Touretten syndroomaa sairastava henkilö, eikä siinä mitään.

Shahbaz (BBUK7) on ehkä kaikista "epävakain" BB-asukas näkemistäni. Hän joutui kiusatuksi talossa, antoi samalla mitalla takaisin ja lähti lopulta takaoven kautta. Huhujen mukaan hän uhkasi tehdä itsemurhan talossa, ja tuottajat päättivät poistaa hänet.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Marras 2010 21:44

Realcowboy kirjoitti:Seiskan videoita:
Suosikkeja

Finaalibileitä:
Voi helvetti näitä. :damnfunny :oops: Etenkin tuo jälkimmäinen. Perusanaali mainittu. :tu

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Marras 2010 22:42

^ No tuossa jälkimmäisessä videossahan myös Hannu kertoo suoraan itse syyn poistamiselleen. Ei tarvitse enää kenenkään spekuloida. (Aso haastattelee kohdassa 4:22.)

Aso: "Mi... Siis miten sä lähit talosta noin vaan pois? Mitä siinä oikeesti oli?"

Hannu: "Voin ihan suoraan sanoa että läppäsin Marikaa ohimolle... sormenpäillä näin." (näyttää kädellä)

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 29 Marras 2010 23:30

^ BB:n Omertàa on loukattu!
Pian mies löydetään jostain vesistöstä betonisaappaat jaloissa???

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Joulu 2010 15:57

BB6-Marika-haastatteluita finaalin jälkeen...

Videoita:

BB-Marika: Otan hyökkäävät hottismisut avosylin vastaan (Seiska)
BB:n kärkikaksikko jännitti kotiinpaluuta (Huomenta Suomi 30.11.)
BB-Marika summaa BB-kokemukset (The Voice)
BB-Marikan viimeinen päiväkirjahuoneavautuminen (The Voice / peilihuone)
BB-Marika: Tarjoaisipa joku töitä (Ilta-Sanomat)
BB-Marika haastattelussa: Harmittaa sikana ja nolottaa (Iltalehti)
BB-historiaa tehnyt Marika: Häätöäänestyksiin joutuminen tuntui pahalta (bigbrother.fi)

Artikkeleita:

BB-Marika listaa BB-talon plussat ja miinukset
BB-Marika naureskelee ulkomaailman kuvioille: Melkoista L-koodia
BB-Marikan haaveissa chat-juontajan ura?
Marika, koska lähdet Thaimaahan? (Marikan verkkovierailu virallisilla sivuilla)
bigbrother.fi kirjoitti:BB-historiaa tehnyt Marika: Häätöäänestyksiin joutuminen tuntui pahalta
Julkaistu 29.11.2010 14:20 (päivitetty 16:35)

Big Brotherissa toiseksi tullut Marika teki BB-historiaa olemalla yhdessätoista häätöäänestyksessä. Talon ainoa alkuperäinen asukas säilytti paikkansa BB-talossa viimeiseen asti positiivisella asenteella ja tähtihetkistä nauttimalla.

(Video: Harmittaako tappio, Marika?)

Ensimmäisenä aamunaan ulkomaailmassa Marika on hieman väsyksissä, mutta puhe pulppuaa normaaliin tyyliin ja neito elehtii vilkkaasti. Takana on kolme kuukautta eristyksissä ja edessä monia mahdollisuuksia.

– Väsyneet tunnelmat, sen verran vähän tuli nukuttua, kun tuli soiteltua kotiväelle. He olivat ilahtuneita ja kehuivat sekä onnittelivat. Pikkusisko tosin piti maan pinnalla ja sanoi, että älä anna nousta k*sen hattuun, Marika kertoi rempseään tyyliinsä aamutunnelmia.

Täpärä tappio

BB-taloon ensimmäisenä päivänä astellut Marika ja toisella viikolla mukaan tullut Niko olivat viimeiset henkilöt istumassa sohvalla. Täpärästi häviölle Big Brotherissa jäänyt Marika kertoi, ettei ollut uskaltanut ajatella voittoa sohvalla istuessaan. Sydämellinen nainen soi voiton Nikolle ja oli onnellinen tämän puolesta.

– Vähän kuitenkin mietin, kun näin prosentit ja kuulin kuinka tiukka äänestys oli ollut, että jahas jahas. Olisihan se ollut kiva lisä opiskelijabudjettiin, Marika tuumi kirpaisevan täpärästä tappiosta.

Kuva

Lohtua toi kuitenkin tuovat kaikki upeat kokemukset BB-talosta, joita Marikan mukaan ei voi ostaa millään rahalla. Myös Thaimaan matka, pelikonsoli ja muut lahjat lämmittivät punatukan mieltä.

Parasta ja rankinta BB-talossa

Marikan lempimuistoja ja kauden tähtihetkiä ovat muun muassa Ellinooran topless päiväkirjahuonevisiitti megabileissä, vaaleanpunainen Jeboulandia sekä Sandran vierailu BB-talossa.

– Kaikki ihmiset, hyvät hetket ja hengailut, bileet ja viikkotehtävissä onnistumiset olivat parasta BB-talossa. Vaikeinta oli rankimmat fiilikset, joita tuli silloin tällöin, ja kun tuli ikävä ulkomaailmaan. Ja se, että oli jatkuvasti sunnuntaisin keskipenkillä. Välillä tuli lytätty olo talossa, nainen myöntää.

Kuva

Ennen taloon menoaan Marika sanoi, että rankinta olisi olla jatkuvasti häätöäänestyksessä. Pahin pelko kävi toteen, kun nainen teki Suomen BB-historiaa olemalla yhdessätoista häätöäänestyksessä.

– Ei ollut kauhean stara olo. Pahalta tuntui ja oli sellainen olo, ettei ole pidetty talossa. Tuntui pahalta etten ollut niin läheinen, että jatkuvasti joutui nimetyksi. Kun jatkuvasti selvisin niistä, muut nimesivät minua ahkerammin, hän kommentoi jatkuvaa häätöäänestyskierrettä.

Marika tahtoo juontajaksi

Marikan mukaan kuitenkin BB-talon ihmiset ja hyvät hetket antoivat energiaa jaksaa. Positiivinen suhtautuminen siivitti viikosta toiseen.

– Kaikesta oppii. Kasvattavia kokemuksia olivat kaikki fiilikset ja kokemukset talossa, ja kohtasin uusia puolia itsessä sekä muissa. Se tulee jatkumaan vielä. Uskon, että tämä kokemus auttoi elämässä eteenpäin.

Ulkomaille mielivä Marika on epävarma, jatkaako hän sosionomiksi opiskelua.

Kuva

– Tulevaisuus on auki. Haluan nauttia elämästä, tehdä hienoja asioita ja jotain, mistä saa uusia kokemuksia. Haaveilen Lontoosta, Pariisista, Pietarista, Virosta ja Tukholmasta, että kasvaisi kielitaito ja saisi otettua uusia kaupunkeja omaksi.

Juontajan hommia ja muita kokemuksia janoava Marika haluaa kuitenkin pysyä toistaiseksi Suomessa, sillä toivoo Big Brotherin tuovan uusia tilaisuuksia elämään.

– Ne mahdollisuudet eivät koskaan tule takaisin, jos nyt lähtisin, hän pohdiskeli lopuksi.

Näistä Marika muistetaan

(Alkuperäinen artikkeli)

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 06 Joulu 2010 20:47

Iidan tähänastinen, runsas blogituotanto. Osa 29.
Poistettu vai poistunut?
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Poistettu vai poistunut?

Julkaistu 23.11.2010 kirjoittajalta Iida

Hetkonen… kuka muistaa vielä Paulin salaperäisen lähdön, jota kukaan ei selitelly sen tarkemmin mitä siellä pk-huoneessa ollaan oikein puitu ja missä syy siihen lähtöön sitten loppujen lopuksi oli!? Sisäpiiritietona olen kuullut, että Paul olisi itse halunnut talosta ulos, koska olisi nähnyt lähtiessään kyseistä formaattia jo ihan tarpeeksi. Kuitenkin mua hämää, kun niin Iltalehden kuin Subinkin nettisivuilla lukee Paulin tiedoissa, että Paul on poistettu talosta, ei poistunut talosta, niinkuin Esa-Tapiolla, joka vapaaehtoisesti halusi talosta poistua viikon jälkeen?!

Kuva

Onkohan tässä nyt joku koira haudattuna vai ajattelenko liikaa liian epäolennaisia asioita? Mutta oishan se nyt kohtuullista saada vihdoin tietää mikä se totuus tässäkin asiassa taas on! Jos siis joku tietää, niin vihjeitä tähän suuntaan! Vinkkipalkkioita ei kyllä heru ;)


Ihan mahtava viikkotehtävä!
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Äänestä, äänestä, äänestä….

Julkaistu 23.11.2010 kirjoittajalta Iida

Viimeinen viikko ja vihdoin alkaa tapahtua!!!!

Ihan mahtava viikkotehtävä!

Eli asukkaat on eilen viettänyt koko pitkän päivän ulkona tehtäväalueella, luullen viettävänsä siellä koko viikon nuotion tuomalla lämmöllä ja muutamalla huonolla makuupussilla, mutta ei ihan kuitenkaan, vaan asukkaat päästettiin sisälle puoliltaöin, josta löytyi paperihommia YIT:n tapaan ja parhaillaan asukkaat esittävät toisiaan! Eli ilmeisesti viimeisen viikon aikana käydään kauden kaikki viikkotehtävät läpi?! Ihan parasta, kerrankin kaivattua actionia viikkotehtäviin!

Hauska seurata tuota, kun asukkaat esittävät toisiaan. Viimeksihän se oli ihan alkukaudesta tuo tehtävä, niin nyt se menee ehkä hieman syvemmälle, kun eihän kukaan osaa toista esittää parin päivän perusteella, mutta ehkä sitä osataan muutaman viikon yhdessä olon jälkeen esittää asuinkumppaniaan, eli huomenna pitää olla tiivisti ruudun ääressä 22.00.

Sitten vielä äänestystilanteesta, Eetu ja Noora tippumassa ja Niko johdossa edelleen! Ootteko nyt ihan tosissanne, että Niko tän vie?


Mihin asukkaat talosta?
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Mihin asukkaat talosta?

Julkaistu 23.11.2010 kirjoittajalta Iida

Joka puolella aina vaahdotaan, miten vain teinit julkkistyrkyt osallistuvat BB:n kaltaiseen formaattiin ja sen jälkeen yritetään haalia mallin/juontajan töitä ja kun ymmärretään, ettei ovi rikkauksiin ja arvostukseen aukenekkaan, aletaan chatti-juontajaksi. No, mitä sitä kieltämään, aika monihan näin on toiminut ja tulee varmasti toimimaan myös tänä vuonna. Ja kyllä, minä olen juuri paras ihminen arvostelemaan tässä asiassa! Haluaisin kuitenkin muistuttaa olevani historian ensimmäinen asukas joka oli jo ENNEN BB-seikkailuaan chat-juontaja! Eli suomeksi, olin tyrkky jo ennen kuin tyrkytin itteni ees BB:hen, hah!

Mutta ei mun tarkotus ollut tässä vaan mollata itteeni, vaan ihmetellä, että mitähän tän kauden asukkaat alkaa nyt tekemään, kun tämä kausi loppuu ja tunnetusti, siihen edelliseen normiduuniin ei todellakaan voida enää palata, tai ainakin hämmästyttävän usea jättää palaamatta! Tässä juuri oli otsikoissa kun viime kauden voittaja Aso palasi töihin, eli ainakin Aso tarvitsi vuoden ennen kuin uskaltautui BB-voittajasta takaisin duunariksi ja onhan noita viime kaudelta (ja muiltakin kausilta) muitakin, joilta se työnteko sitten vain jäi…

Mutta mikäs siinä jos “julkisuus” elättää?!?

Tänä vuonna mun korviin on kantautunut vasta yksi lopputili BB:n jäljiltä ja sekin Sadun suunnalta, ja en jaksa uskoa, että Satu olisi jättänyt työtään pelkästään juonto- ja promohommien toivossa!Ajatuksena Satu keikuttamassa itseään ilmaisen viinan voimalla Seinäjoen Sedulassa nimmareita faneille väsäten huvittaa, mutta kaikki on mahdollista ja kuka sen tietää vaikka BB-julkisuus olisi noussut jopa Sadun hattuun?! Hope not!

Sen haluaisin tietää mihin esim. Nino menee BB: päädyttyä töihin vai meneekö minnekkään? Nino nimittäin ei tainnut viime kauden BB:n jälkeen tehdä laisinkaan töitä, kun ei kehdannut! Ei kuulemma ole soveliasta päiväkodinsedän kiroilla, kännätä ja perseillä TV:ssä… No, eihän se välttämättä ole, mutta oiskohan tuotakin pitänyt miettiä siinä vaiheessa kun sinne taloon astui ensimmäisen (ja toisen) kerran?

Nikon tulevaisuus taitaa olla aika selvä… Tälläkin hetkellä Ilta-sanomissa on otsikko “BB-Nikon tyttöystävä upeissa alusvaatekuvissa” ja siellähän se Sofia keikistelee ja kertoo ikävästään Nikoa kohtaan, lisäksi Seiskan sponssaama matka on jo varattuna joulukuulle, eli ainakaan emme pääse unohtamaan Nikoa, emmekä hänen tyttöystäväänsä Sofiaa, siitä he ja Suomen media varmasti pitävät huolen, vaikkei voittoa Nikolle heruisikaan!

Mutta miten käy Marikan? Tai Petrin? Tosin heissä ei ihan hirveästi ole potentiaalia jatkamaan julkisuudessa, vai onko?

Hämmästyttävintä on, että tänäkin vuonna on ollut näitä ns. tyrkkyjä talossa, mutta tipahdettuaan ei ole hirveästi otsikoita irronnut! Esimerkkinä siis vaikka Maria, joka myönsi heti taloon mennessään haluavansa vain, ja ainoastaan, julkisuutta ja toinen hyvä esimerkki voisi olla Inka, joka on kiertänyt Suomen jokaisen pikkumissikilpailun ja kun kauneudella ei pärjätty, niin koitettiin pärjätä luonteella, vähän ehkä siinäkin kuitenkin epäonnistuen…


EETU FINAALIIN
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: EETU FINAALIIN

Julkaistu 25.11.2010 kirjoittajalta Iida

Mulla on ollut ihan mahtava päivä ja mikä hämmästyttävintä, se vaan parani Teidän lukijoiden kommentteja lukiessa!

Eetusta joku pyysi kommenttia ja se onkin ongelma! Oon jo useita päiviä miettinyt miten saisin puhuttua Eetusta niin ylistävään sävyyn, että kaikki muutkin tajuaisi sen mahtavuuden!

Kuva

Tuntuu, ettei kukaan muista Eetusta kuin, että ”se runkkaa kavereitaan”. Mitä sitten? Tai no… saattaahan se kuulostaa oudolta, mutta kuka meistä ei ois kerran jos toisenkin kännissä sekoillut sellaisia asioita, jotka ei välttämättä kestä päivänvaloa tai ainakin ääneen sanottuna kuulostaa todella friikiltä? Annettakoon siis toi onanointijuttu Eetulle anteeksi ja pidetään senkin sanomista vaikka upeena avoimuutena!? Ja just se upea avoimuus on siinä Eetussa se paras juttu, se ei ainakaan pelaa, eikä muiden tavoin mieti liikaa mitä talossa tekee tai sanoo, vaan on oma ihana itsensä!

Lisäksi ärsyttää, kun puhutaan Eetun voittomahdollisuuksista, että kun eihän se ole edes alkuperäisasukas, niin ei ansaitse voittoa! Joo, ei ole! Mutta se ei ole Eetun vika, että tuotanto päätti laittaa sen taloon vasta jälkijunassa. Ja kuka kumma on edes keksinyt, ettei ns. uusi asukas voisi voittaa? Voittihan Anniinakin!

Nyt kaikki vaan isosti Eetulle plussaa, että nähdään se finaalissa (ja kantamassa se voittokyltti kotiinsa Nikon silmien edessä)!!!!

Finaalijännitystä
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Finaalijännitystä

Julkaistu 26.11.2010 kirjoittajalta Iida

APUA!

Kaksi yötä finaaliin ja mua jännittää!

En kyllä oo ihan varma, kumpaa jännitän enemmän, finaalibileitä, joihin oon menossa vai sitä kuka voittaa. Luultavasti jännitän niitä bileitä, miettikäähän nyt; kaikilta kausilta tulee tyyppejä samaan paikkaan juhlimaan, joten epäilen ettei tää vaan yksinkertaisesti voi päättyä hyvin! Lisäksi mun kohdalla vähän jännitystä luo se, miten tän kauden asukkaat mahtaa ottaa mut vastaan, kun oon haukkunut jokaisen yksitellen ja yhdessä täällä?! ….Onneks Justiina lupas pitää mua kädestä siinä vaiheessa kun vihaiset asukkaat repii mun pidennyksiä irti ja räkii mun päälle, joten ei kai mulla hätää, sinne vaan…?!


Eetu voittoon!!!
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Eetu voittoon!!!

Julkaistu 28.11.2010 kirjoittajalta Iida

Tänään se loppuu!

Muutama tunti enää ja BB 2010 on historiaa!

Mua jännittää niin paljon, ettei tässä oo mitään järkeä! Mua jännittää kuka voittaa, miten meijän ilta menee, kuinka humalassa mä oon, kuinka humalassa muut on, kuinka helposti saa yöllä taksin, pitääkö ottaa toppahousut baariin mukaan, miten laitan tukan, näytänkö lihavalta….. Ihan liikaa miettittävää ja kysymyksiä.

Ehkä mä nyt vaan yksinkertaisesti tapani mukaan lopetan tän stressaamisen ja ajattelemisen ja alan hulluna naputtamaan Eetulle plussaa! Se niin voittaa! Sen vaan on pakko, koska se on paras! (vaikka viime yönä nukkuikin Marika kainalossa aiheuttaen mulle vähän mustia sukkia, hahaa)


Vihdoinkin finaalista
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Vihdoinkin finaalista

Julkaistu 30.11.2010 kirjoittajalta Iida

“Iida!! Eetu odottaa treffi-kutsuasi! BB:n chatista lainattua:

“Moi Eetu ! kuulin, että Iida Ketola haluaisi kanssasi treffeille. Mitä olet vastannut tähän? Onneksi olkoon neljännestä sijasta !!
T:miee vuan

moro ! ei oo ketolan iidasta vielä kuulunu…oliko pelkkiä puheita sit vaan ) ? waiting waiting! heh -EPI”

Hahahaa! Kaikille tosiaan on tullut selväksi, myös Eetulle, että treffeille haluan, asiasta on tähän mennessä puhuttu vaan otsikoissa, mut jos osaatte pitää salaisuuden, niin ollaan me Eetun kanssa vähän tekstareita vaihdeltu! Sanoinkin tuossa jo, että kun tää alku menee tällee todella median armoilla, niin luultavasti me mennään naimisiin Seiskan Bileristeilyllä ja häämatkalla ja synnytyksissä meidän lisäks mukana kulkee toimittajat ja kuvaajat! avioerosta ja huoltajuuskiistoista sitten puhumattakaan, sillonkas vasta tää suomen journalismi jyllää, mutta ilmoitellaan kuulkaas niistä treffeistä, sitten kun itekkin tiedän niistä jotain….

Ja täällä kommenteissa odotti myös monet utelut jatkobileistä… Öööö, nyt täytyy tunnustaa, että mä en oikeesti tiedä mitään kuumia juoruja, paitsi itsestäni ja senkin kuulemma saan lukea torstain lehdestä, FAIL! Pelottaa, itkettää ja morkkistuttaa. Mä oon tosiaan lähteny jo todella aikasin kotiin, mut ei siitä sen enempää, palataan siihen torstaina!

Mut yhdestä jutusta oon oikeesti ihmeissäni, en muista antaneeni mitään haastatteluja tai kuvia, mut silti näytän yllättävän skarpilta joissain kuvissa, siis todellakin vain siihen nähden, etten muista niiden ottoa, hämmentävää!

Kuva
Sain baarimikolta kuittinauhaa, johon kirjotin "Eetu, lähe treffeille!", harmi ettei teksti näy tossa, se oli hienoTässä kuvassa me pussataan Ason kanssa! Mulla on pakkomielle pienessä sievässä aina pussata kaikkia! Se on oikeesti harvinaista, jos musta näkee kuvan, jossa oon humalassa, enkä pussaa! Kannattaa siis pysyä musta kaukana, kun oon juonu yhdenkin oluen, saatatte tulla pussatuksi ;)

Ja sitten vielä Nikon voitosta; noh, en voi sanoo, että oma suosikki ois voittanut, mutta toisaalta, ei mua ketutakkaan. Ehkä hieman ihmettelen, kyllä noista kahdesta Marika ois voittonsa ansainnut! Tasan ei mee nallekarkit, ei ikinä!


Päivän masennukset: pakit ja Aleksi V:n blogi!
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Päivän masennukset: pakit ja Aleksi V:n blogi!

Julkaistu 1.12.2010 kirjoittajalta Iida

Rakkaat ihmiset, täten voin kertoa, että vuoden kohuttuimmat ensitreffit eivä koskaan tule toteutumaan!

Ilmeisesti Eetu ei ota mua vakavissaan, enkä jaksa enää rautalangasta vääntää, kuten ehkä joku viisas on jo lukenutkin Seiskan viihdeuutisista.

Täytyy sanoa, etten silloin pari viikkoa sitten, kun kerroin Maikkarin viihdeuutisille, että treffit Eetun kanssa maistuisi, olisi ikinä uskonut millainen mediamylly yksistä olemattomista treffeistä saadaan aikaseiseksi, huoh! Mulle on soiteltu toimittajien taholta eilen ja tänään, Eetulta on asiaa myös kyselty ja otsikoita on kaikkiaan tainnut olla viisi kappaletta! Viisi otsikkoa olemattomista treffeistä? No, ehkä se kertoo vain siitä, että meidän maassa on kaikki erinomaisesti kun BB-tyrkkyjen tulevat treffit puhuttaa niin paljon… Tai siis, eihän niistä sitten koskaan treffejä tullut, sain vastaukseksi tosiaan “emmä tiiä!!! :D :D ” ja eikös Suomi-Mies-Suomi -sanakirjassa kohdassa “emmä tiiä” lukisi “ei”?

Tätä päivää masensi myös Aleksi Valavuoren blogi… Ihan pakko mainita, että aika tiukkaa tekstiä BB:stä ja upposi kyllä aika syvälle, eikä välttämättä niin hyvällä.

Meinasin keskivälissä ihan oikeasti tirauttaa ainakin yhden kyyneleen, lähinnä häpeästä! Mietin vain, että ajatteleeko kaikki tosiaan, että mun vanhemmat on jotenkin helvetin epäonnistuneita, kun musta on tullut tällainen? Toivottavasti ei! Mun vanhemmat ja muukin perhe on ihan oikeesti yrittäny tehdä musta ihmistä, mut kai tässä jossain on vikaan mennyt, kun Aleksin sanoja lainaten muakin on pantu kaktuksella perseeseen vastakarvaan ja olen vain halpa huora, jolle on annettu vain se tyhjä arpa takataskuun!

Kestän kyllä kritiikkiä ja olisin ehkä itseironisesti voinut sille kirjoitukselle muutamaan otteeseen naurahtaakin, mikäli tosiaan tähänkin asiaan ei olisi sotkettu niitä vanhempia… En siis yhtään ihmettele, että neiti Kalinainen tästä asiasta on ottanut hernettä nenäänsä, ehkä mäkin suutahdan, kunhan saan tämän palan pois kurkusta.


Turhia höpinöitä
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Turhia höpinöitä

Julkaistu 5.12.2010 kirjoittajalta Iida

Moni on täällä pyydellyt, että jatkaisin sitten kirjottamista, vaikka BB loppuikin. Idea on ihan hyvä, mutta tuntuu niin typerältä kirjoitella “Iidan ja Saulin BB-saitille” omia hölmöjä ja lapsellisia kirjotelmia musta, mun näkökannoista ja mun elämästä!

Eikä mun elämässä edes ole mitään kirjotettavaa, tässä istun mun uudessa nojatuolissa ja odotan kuin kuuta nousevaa, että piiretyt alkaa! Huvitti, kun aamulla tsekkasin puhelimen, niin sisko oli laittanut pikkujouluistaan jotain “Ikävä sua pikkusisko” -viestiä, johon vastasin kello 6.30 herätessäni “Tein illalla niin paljon ristikoita, että nukahdin jo ennen kymmentä, mut nii mullaki sua!”. Haha, mä elän kyllä niin nuoruuttani, ettette ikinä usko!

Ei vaan, oon ollut koko viikon kipeänä peiton alla kuumeessa, flunssassa ja yskässä! Tekis mieli sanoa, että tää kipeenä olo on ihan per*eestä, mut oon löytänyt tästä jotain niin positiivista, että se melkein voittaa kaikki miinukset! Nimittäin, oon koko viikon vain lohtusyönyt kaikkea ja paljon! Eikä todellakaan salille ole päässyt ja lenkistäkin saanu vaan haaveilla, mutta jostain ihmeellisestä syystä mun paino ei ole noussut ollenkaan?! Hitto, miksei kukaan oo aiemmin kertonu näistä flunssien plussapuolista? Toisaalta, tuskin sitä kukaan haluamalla haluaa kipeeksi tulla, vaikka silloin saakin melkeen hyvällä omalla tunnolla ahtaa itsensä täyteen pizzaa ja suklaata..

Tää viikko on muutenkin ollut aika floppi, mä elän nimittäin köyhyys -viikkoa! Kävin keskiviikkona kaupassa ja luulin unohtahtaneeni mun pankkikortin sinne, hädissäni soitin sitten pankkiin, että kuolettaa sen kortin, ennen kuin joku sen tyhjentää. Muuten ihan fiksusti toimittu, mut mun ois ehkä kannattanut tarkistaa taskut ennen kortin kuolettamista, sieltä se sitten illalla löytyi, hupparin taskusta! Ja koska olen niin juntti ja maalainen, niin mulla on sellanen pikkupankki, joita ei ole edes Helsingissä päin! Eli en saa edes pankista haettua rahaa, joten nyt oon sitten elänyt niillä rahoilla, joita oon saanu säästöpossusta raiskattua ja elän siihen asti, että uusi kortti tulee! Ihan vaan kokeiluksi! Huono puoli on tietysti se, että vaikka en saakaan veronpalautusrahojani vingutettua kaupoissa, niin nettipankki silti toimii ja nettihän on täynnä kauppoja! Eli luultavasti, kun se uusi kortti tulee, niin tili on silti tyhjä ja vaatekaappi täynnä väärän kokoisia ja hassun mallisia lumppuja, jotka näytti kuvassa niin kivalta…
Iidan blogit päättyvät tähän.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Joulu 2010 11:48

Viikon vieras: BB-Marika (Plaza.fi / urheilu)
plaza.fi kirjoitti:Viikon vieras: BB-Marika
3.12.2010
MK


Kuva

Tällä kertaa Plazan viikon vieraana on Big Brother -talossa loppuun asti säilynyt Marika Eerola. Iloinen nuori neiti kaipasi talossa liikuntaa, vaikka toteaakin myös kotona olevansa melko mukavuudenhaluinen. Ensimmäinen viikko ulkomaailmassa on tuntunut Marikasta loistavalta. Haastattelussa 90 päivää eristyksissä kameroiden valvovan silmän alla ollut Marika kertoo mikä nyt tuntuu kaikkein parhaalta.

Onnittelut toisesta sijasta. Oliko niukka tappio Nikolle pettymys?
- Kiitos. Olisi tietysti ollut kiva voittaa. Varsinkin kun näki kuinka niukka tappio oli. Niko kuitenkin ansaitsi voittonsa.

Miltä ensimmäinen viikko kotona taas tuntuu?
- Tosi ihanalta. On niin monia paikkoja mihin haluaisi mennä ja asioita mitä haluaisi tehdä. On myös ihana vaan relata omassa, ihanassa kodissa. Ihana olla ulkomaailmassa taas. Ihmiset ovat ottaneet hirveän hyvin vastaan. On tullut paljon onnitteluja. Ystävät ovat olleet ihan priimaa.

Mikä talossa olossa oli opettavaisinta? Entä haastavinta?
- Hirveän vaikea mitään yksittäistä mainita. Varmaan kaikki ne ajatukset ja fiilikset mitä siellä tuli. Oli tosi paljon aikaa ajatella. Vaikeinta oli ehkä jännitys, miten ulkomaailmassa otetaan vastaan. Ja se, että ei oikeasti ollut yksityisyyttä, vaan on oikeasti telkkarissa ja sekoilee ja chillailee siellä.

Millaisia suunnitelmia sinulla on työrintamalla talveksi?
- En tiedä. Nyt juuri pitäisi olla yhteydessä tutor-opettajaani ja kysellä koulun jatkosta. Eli mikä nyt olisi fiksuinta, miten sinne kouluympyröihin pääsisi mukaan. Odottelen myös jos tulisi jotain kivoja BB-työjuttuja tai ihan mitä vaan.

Mitä harrastat ja olet aiemmin harrastanut?
- Olen hirveän huono liikkumaan. Välillä yritän käydä lenkillä tai jotain. Kesällä aika paljon pyöräillä kouluun ja muualle. Hyötyliikuntaa enemmän. Rullaluistelua olen harrastanut jonkin verran. Olen käynyt thai kickboxin ja itämaisen tanssin tunneilla. Nyt olisi kiva ryhdistäytyä ja esimerkiksi yoga kiinnostaisi. Lisäksi haluaisin alkaa harrastamaan tankotanssia. Minulla on vain niin huono lihaskunto, että pitäisi ensin vähän treenata ja olla muuten liikunnallisempi.

Kaipasitko talossa liikuntaa?
- Kaipasin. Monille muillehan se oli rankempaa, koska minä ole aika laiska kotonakin. Mutta tuntui vaikealta siellä kun ei tullut mentyä kaupungille, liikuttua, käytyä baarissa tanssimassa tai sellaista.

Mikä urheilulaji saa sinut seuraamaan paikanpäälle asti?
- En harrasta oikeastaan mikään lajin seurausta.

MK

Viikon vieras: BB-Elisabet (Plaza.fi / urheilu)
plaza.fi kirjoitti:Viikon vieras: BB-Elisabet
26.11.2010
MK


Kuva

Tällä kertaa Plazan Viikon vieras on Big Brother-talossa 13 viikkoa viettänyt Elisabet Vuorinen. Elisabet kertoo haastattelussa, kuinka jakson aikana tulleet kilot yllättivät hänet, mutta kuvaa niitä ehdottoman iloisiksi kiloiksi. Liikkumisessa naisen mielipuuhaa on lenkkeily mitä parhaimmassa seurassa. Ruokavaliona Elisabet kannattaa luomua.

Olit BB-talossa 13 viikkoa. Tuntuiko aika pitkältä? Miltä paluu normaaliin arkeen tuntuu?
- Näin jälkeenpäin kun miettii, niin tuntuu, että olen ollut pitkään poissa. Mutta aika siellä ei tuntunut pitkältä. Vielä on vähän outoa, en ole ihan päässyt arkirutiineihin, mutta pikku hiljaa. Vähän ihmeellistä, mutta kivaa.

Mikä BB-kokemuksessa oli yllättävintä? Entä opettavaisinta?
- En todella tajunnut, että tulen lihomaan näin. Kävin vaa´alla ja yhdeksän kiloa on tullut lisää. Se oli yllättävintä. Muutenkin kaikki kaikki tunnemaailman asiat, en oikein tiedä, mutta rikkaammaksi tulin. Koko kokemus oli opettavainen, en osaa eritellä siitä mitään.

Millaisia syksysuunnitelmia sinulla on?
- Palailen nyt arkeen. En tiedä itsekään vielä, mitä alan tekemään. Ihan varmasti en aio jäädä roikkumaan julkisuuteen, mutta jos jotain mielenkiintoista tulee, niin ehkä sitten jotain.

Millaista liikuntaa talossa pystyi harrastamaan?
- Kaksi kertaa yritin käydä juoksemassa, mutta ei siitä tullut mitään. En saanut oikeinitseäni niskasta kiinni. Ihan itsestä on kiinni, mitä sinne suuhun laittaa. Kiloni ovat kuitenkin iloisia kiloja, joten en ota asiasta mitään paineita.

Miten pidät yllä kuntoasi normaalisti?
- Käyn juoksemassa ja lenkkeilen muutenkin koirani kanssa. Lisäksi käyn punttisalilla, jumpissa sekä teen itsekseni lihaskuntoa.

Mitä lajeja olet elämäsi aikana harrastanut?
- Olen harrastanut ratsastusta sekä käynyt muun muassa kickboxingissa.

Seuraatko urheilua katsojana?
- En oikeastaan. Jääkiekon maaotteluja saatan katsoa, mutta en oikein muuta.

Olet puhunut paljon luomutuotteiden ja kasvissyönnin puolesta. Mikä niissä on parasta?
- En ole syönyt lihaa pitkään aikaan, mutta luomulihaa voisin syödä. Eli en varsinaisesti ole kasvissyöjä. Olen sitä mieltä, että eläin ei ole tullut tänne sitä varten, että sitä rääkättäisiin. Onnellinen eläin on parempi meillekin. Tämän vuoksi kannatan luomua.

MK

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Joulu 2010 07:51

radionova.fi kirjoitti:Näitä asioita suomalaiset hakivat Googlesta - kurkkaa listat!
08.12.2010

Suomalaiset tekevät Googlen hakukoneella miljardeja hakuja vuodessa. Ne muodostavat hyvän läpileikkauksen siitä mitä ajattelemme ja mikä meitä kiinnostaa.

(...)

Hakukoneilla tehdyt haut tarjoavat ainutlaatuisen läpileikkauksen ajankohtaisista ilmiöistä. Googlen vuotuinen Zeitgeist (saks. ”ajan henki”) paljastaa trendit analysoimalla kuluneen vuoden aikana tehtyjä hakuja.

(...)

Nopeimmin nouseva kotimainen julkisuuden henkilö oli Miss Helsinki 2010 Sofia Ruusila ja nopeimmin noussut ulkomainen julkisuuden henkilö ruotsalainen pop-muusikko ja laulaja Salem Al Fakir.

Big Brother oli vuoden 2010 haetuin televisio-ohjelma ja samalla myös toinen nopeimmin nousseiden hakujen listalla. Kun verrataan ohjelmaan kohdistuvien hakujen määrää aikaisempiin vuosiin, suosio on kuitenkin taittunut. Hakuja tehtiin viime vuoteen verrattuna noin kolmannes vähemmän ja edellisvuoteen verrattuna noin puolet vähemmän. Erilaiset kilpailut ja tositelevisio-ohjelmat herättivät suurimman kiinnostuksen tänäkin vuonna.

(...)

Vuoden 2010 nopeimmin nousseet julkkikset

1. sofia ruusila
2. salem al fakir
3. waris dirie
4. paul grey
5. viivi pumpanen
6. justin bieber
7. paleface
8. jason derulo
9. dennis hopper
10. ian somerhalder


Vuoden 2010 haetuimmat televisio-ohjelmat

1. big brother
2. salatut elämät
3. pikku kakkonen
4. euroviisut 2010
5. x factor
6. maajusille morsian
7. kuorosota
8. dance
9. putous
10. duudsonit


(Alkuperäinen artikkeli)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Joulu 2010 02:46

Viimeistä BB-tutkaa pukkaa.
IS kirjoitti:Kauden viimeisessä BB-Tutkassa Katrin ja Saulin vieraina ovat BB-voittaja Niko Nousiainen sekä kolmanneksi yltänyt Nino Hermas.
Niko vastaa lukijoiden varsin kriittisiin kysymyksiin siitä, oliko hän tuotannon suosikki. Nino kertoo mm. siitä, miten painonpudotus on lähtenyt käyntiin.

BB-Tutkan vieraina Niko ja Nino: Nyt puhutaan asiat selviksi! 1/3
Linkin takaa löytyy myös osat 2 ja 3.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 11 Joulu 2010 03:28

Sauli puolusteli kovasti Nikoa kohtaan osoitetusta kritiikistä...

Tietysti Niko olisi voinut puntaroida taustansa tietäen suostuuko tuotannon kutsuun ...ja loppu ei ollut mikään kliimaksi :(

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Joulu 2010 13:34

Viikonvaihteen Iltalehdessä on tosi-tv-tähtien tv:n jälkeistä elämää käsittelevä kolmen sivun juttu "Unohdetut."
Kseniaa on haastateltu eniten, pienemmät jutut on BB2-Ollista, BB3-Farbodista, Niko S:stä ja BB2-Sarista sekä kahdeksasta muun ohjelman tähdestä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Karhu » 16 Joulu 2010 03:43

kiinteistöprinssi @Niko N-ketju kirjoitti:Katri Utula osoittaa suurta ammattitaidottomuutta bb-tutka videoissa viikko toisensa jälkeen. Lapsekkaat mielipiteet ja valivali-negailua 13 viikkoa, sitten ylitsevuotava halihalipusipusi-video loppuun.
Musta nää tutkat on juuri sitä miltä ne näyttääkin; halvalla tehtyä kevyttä viihdehömppää. Siinä vaan kaks ystävystä höpöttelee ja naureskelee näille realityohjelmille. Niillä on omat "suosikit ja inhokit" ja omat näkemykset ja mielipiteet joita sitten laukovat kun kikattelultaan kerkeevät. Vähän kuin videoitu foorumikeskustelu. Ei kai näiden pätkien ole tarkoitus ollakaan mitään sen kummempaa. Että en mä nyt lähtis näiden perusteella tekemään johtopäätöksiä kenenkään journalistisesta ammattitaidosta suuntaan jos toiseenkaan.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Joulu 2010 07:22

Tero Paloniemen loput BB-blogit:
Se ken leikkiin lähtee - leikin myös kestäköön
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/ kirjoitti: Se ken leikkiin lähtee - leikin myös kestäköön
Keskiviikko 10.11.2010 klo 17.38

Luin juuri edellisen "Julma Big Brother, ihanaa!"-blogini uusiksi, sillä olen sen jälkeen saanut ennätyksellisen paljon palautetta etenkin Niko N:n faneilta.
Kuva
Niko vuodatti kyyneliä kun paljastui, että hänen tyttöystävänsä oli odottanut tätä salahuoneessa ennen Slovenian matkaa. Tilanteesta tietämätön mies oli valinnut kuitenkin juhlimisen talon asukkaiden kanssa, vaikka tarjolla olisi ollut harvinainen tilaisuus. (Kuva: SUB)
Ja niiden perusteella palautetta kuulemma ropisee niskaani vielä lisää, jos vain uskallan naamaani missään Helsingin baarissa näyttää.

Näille tyypeille ihan vain tiedoksi, että enpä muutenkaan käy koskaan baareissa, vaan vietän iltani mieluummin telkkarin ääressä ihan omassa kodissa. Mutta nyt taidan ihan kiusaksikin lähteä heti tänään paikalliseen parille. Tai no en kyllä voi, sillä tänään näytetään kooste eilisestä BB:n muotinäytöksestä, ja lupasin katsoa sen kaverini kanssa, joka palasi juuri ulkomailta.

Mutta vaikka luin blogini uusiksi, en ymmärrä mistä Niko-fanit ovat nyt vetäneet porot sieraimiinsa. Niko on myös minun kaverini, enkä tieten tahtoen toivo kaverilleni (kuten en kenelle muullekaan) mitään pahaa. Iloitsin vain siitä, että Suomen Big Brother on vihdoin alkanut pelata kieroa peliä asukkaiden, ja tässä tapauksessa Nikon, kustannuksella. Ja tätä kieroa BB:tä peräänkuulutin jo toissa vuonna vieraillessani BB-Extrassa, eli iloitsin ilkeilystä ja juonittelusta yleisellä tasolla.

Olen edelleen sitä mieltä, että koko Niko-Sofia-kuvio oli nerokkaasti hoidettu. Se, että Nikon reaktio oli noin surumielinen, yllätti varmasti myös tuotannon, ja oli osoitus siitä miten syvät miehen tunteet Sofiaa kohtaan ovat.

Mutta kuka tahansa joka lähtee mukaan Big Brotheriin tietää joutuvansa eroon rakkaistaan. Pahimmassa tapauksessa pitkäksikin aikaa. Oli se sitten tyttö- tai poikaystävä, paras ystävä, vanhemmat, isovanhemmat tai vaikka lemmikkiponi. Kukin ikävöi talossa jotakuta toista. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Toiset näyttävät tunteensa ja toiset eivät.

Uskon, että BB:n tuotantotiimi on kuitenkin sen verran fiksua porukkaa, etteivät he edes valitse taloon ketään sellaisia, joille ikävä voisi käydä ylitsepääsemättömäksi. Taloon lähtöhän on aina kunkin oma valinta. Kukin tekee ihan itse päätöksen olla erossa rakkaastaan. Ja kisanhan voi aina keskeyttää, jos tulee liian ikävä. Enkä todellakaan toivo, että Niko niin tekisi, sillä jo parin viikon päästähän hän tapaa Sofian joka tapauksessa.

Näyttää siltä, että aivan kuin monet taloon pyrkivät (ja jopa päässeet) asukkaat, niin myös monet katsojat tuntuvat kuvittelevan, että Big Brother on vain lepokoti, jossa ei pitäisi olla mitään ikävää. Vain ja ainoastaan bileitä joka ilta. Asukkaat makaavat vain lahnoina sohvilla ja heräävät eloon ainoastaan kun varastohuoneen ovi pärähtää auki ja Isoveli tarjoaa asukkaille alkoholia.

Big Brother ei ole muualla maailmalla yhtään tällainen kuin Suomessa. Varsinkin Isossa-Britanniassa, jonka BB:tä pidän maailman parhaana, asukkaiden keskinäiset skismat ja jännitteet ovat kunkin kauden suola. Eräänäkin vuonna taloon laitettiin vain naisia ja vain yksi mies, josta kaikki tappelivat. Viimeisimpänä vuonna talossa oli lesboja, homoja ja vanhoillinen pappi.

Amerikassakin kilpailivat isä ja tytär, jotka eivät olleet puheväleissä ja vihasivat toisiaan - mutta ylsivät lopulta yhdessä finaaliin. Lisäksi BB lisää keskinäisiä kyräilyjä näyttämällä nimeämisiä tv-ruuduissa sekä tekemällä päiväkirjahuoneessa psykologisia testejä ja kysellen kommentteja kanssa-asukkaista. Näitä paljastetaan muille asukkaille tarpeen vaatiessa draaman lisäämiseksi. Harvassa muussa maassa rellestetään yhtä lailla vain viinan voimin.

Kutsuin Nikon valintaa blogissani "tyhmäksi", sillä sitähän se oli - Nikon itsensäkin mielestä. Ja varmasti itsekin olisin tehnyt saman tyhmän päätöksen samassa tilanteessa, ja katuisin sitä yhtä katkerasti, kun en olisi tiennyt koko totuutta.

Mutta BB-talossa eivät päde samat säännöt kuin tavallisessa elämässä. Sen tietävät taloon menijät, joten se pitäisi myös katsojienkin tajuta. Ohjelman perusideahan on kärjistettynä tarjota katsojille sirkushuvia hinnalla millä hyvänsä, ja sen välikappaleina ovat tavalliset kansalaiset, jotka ovat itse suostuneet moisiksi "pelleiksi".

Ihan yhtälaillahan osa katsojista purnaa poikien kohtelusta Kakolassa tai Idols-koelaulujen liian julmasta tuomaroinnista. Sen ken leikkiin (tv-ohjelmaan) lähtee, leikin myös kestäköön.

TERO PALONIEMI
BB-blogi:Vinkkejä tuotannolle
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/ kirjoitti: BB-blogi: Vinkkejä tuotannolle
Perjantai 12.11.2010 klo 11.18

Jos vielä hetki jatketaan polttelevalla Niko-Sofia-mindfucking-teemalla... Tässä kaksi ilmaista bile-ideaa tuotannolle. Toinen on ihan oma ja toisen sain lukijavinkkinä.
Ensinnäkin: soittakaa talossa Elisabetin suursuosikin Michael Jacksonin upouusi postmortuumisti julkaistu kappale. Vähänkö tyttö flippaisi kun kuulisi idoliltaan aiemmin julkaisematonta materiaalia ja joutuisi suuren valinnan eteen: jatkaako talossa oloa vaiko lopettaa kisa kesken, jotta pääsee hetipaikalla kuuntelemaan Miihkali-jumalan musiikkia.

Toiseksi, ja tästä kiitos "Mikolle", kun talossa juhlitaan seuraavan kerran, niin Isoveli voisi pyytää Nikon päiväkirjahuoneeseen ja antaisi tälle kaksi vaihtoehtoa: joko jatkaa juhlimista muiden asukkaiden kanssa tai sitten päästä päällikkönä lepäämään salahuoneeseen.

Sitten jos ja kun Niko valitsisi salahuoneen, niin siellä ei olisikaan Sofiaa, vaan mies joutuisi lepäilemään siellä ihan yksin ja kuuntelemaan asuintovereidensa juhlintaa seinän toisella puolella. Kyllä saisi porukan hiiltymään, kun heille paljastuisi miten ilkeän tempun isoveli Nikolle taas teki. Varsinkin Ninon tunteenpurkaus olisi taatusti helmi.

Ihan näin sadistista ideaa en olisi itse keksinyt, mutta kannatan kyllä "Mikon" kutkuttavaa ideaa. Lisää aivopelejä, sillä mikään ei ole niin pahaa kuin tylsyys ja toimettomuus.

Mutta nyt: jännittämään edessä olevia perjantain avoimia nimeämisiä sala-alueella.

TERO PALONIEMI
Vain yksi lähtee!
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/ kirjoitti: Vain yksi lähtee!
Torstai 18.11.2010 klo 15.20

Ihanaa. Suosikkini Marika ylsi kuin ylsikin finaaliviikolle.

Marika on vahvoilla BB-talossa. Tunnustan, että olin ihan varma tytön höpötyksen ärsyttävän myös katsojia niin, että lähtöpassit tulisivat ensimmäisten joukossa. Mutta olipas ihanaa olla väärässä.

Big Brotherin kiero temppu näyttää keskiviikkona asukkaille senhetkinen äänestystilanne ja järkyttää tällä asukkaiden lintukotoa oli onnistunut. Marika ei ollut uskoa johtoasemaansa ja hännänhuippuna komeillut Eetu yritti peitellä pettymystään hymyllä, mutta myönsi lopulta rehellisesti että kyllä harmittaa.

Se, että kolme vähiten ääniä saanutta näkyivät taulukossa punaisella viivalla, oli omiaan lisäämään asukkaiden jo ennakkoon tekemiä laskelmia, että sunnuntaina heistä peräti kolme saisi lähtöpassit. Siksi Petrikin oli niin synkkänä, kun hän oli listalla Eetun ja Nooran jälkeen lähtijöiden joukossa.

Vaan kylläpäs he yllättyvät, sillä sunnuntaina ei lähdekään kuin yksi asukas! Hah. Ja se on mitä todennäköisimmin Eetu tai Noora. Loppukuusikko saa jatkaa iloisena finaaliviikolle.

Mutta nähdäänkö kaikki kuusi viikon päästä sunnuntaina finaalissa, se onkin ihan eri juttu. Onko viimeisellä viikolla luvassa jokin yllätyskäänne? Onko odotettavissa extralisäturbomega-häätöilta? Poistuvatko edelliskausilta tutut Nino ja Niko talosta, jolloin finalisteja olisi se totuttu neljä? Vai nähdäänkö koko kuusikko sunnuntain finaalissa? Vai palaavatko Ville ja Hannu taloon, ja finaaliäänestyksessä onkin mukana peräti kahdeksan kilpailijaa? Minäpäs tiedän mitä tapahtuu, mutta en saa paljastaa. Saan vain spekuloida.

Petri ja Elisabet näyttävät ottavan kisassa loppukiriä ja heiluttelemalla peittoja varsin ahkerasti. Pepin eiliset synttärit olivat yksi kuluneen viikon kohokodista, samoin kuin Marikan kiljuminen voitettuaan musavisan ja saatuaan pelikonsolipalkinnon.

Silti on pakko ylistää Eetua, joka otti ja kusi housuihinsa voittaakseen itselleen auton kahdeksi kuukaudeksi. Siis oikeasti. Jollei tuo poika ole peluri, niin kuka sitten? Jätkä yritti pitkin iltaa kaupitella vaihdokiksi omaa autoaan ja sai lopulta tehtyä Nikon kanssa kaupat. Mutta joutui sitä ennen laskemaan alleen. Miehen tahdonvoima voittaa edes tämä kisa oli niin vahva, ja olen varma että Eetu olisi kussut housuihinsa vielä toistekin eikä olisi irrottanut otettaan autosta kuin vain ja ainoastaan viimeisenä. Minusta tuo oli finaaliin pääsyn arvoinen suoritus. Toivottavasti näin käy, vaikka huonolta näyttääkin.

Ja ai niin: minusta Ninon mällinetsintäpuuhat (olkoonkin, että Nikon yllyttämänä) ja toisten lakanoiden nuuhkiminen ovat yököttävää. Ketä oikeasti voi kiinnostaa onko joku (sis Petri) lauennut yöllä vai ei? Myönnän kyllä, että talossa olisi huomattavasti tylsempää ilman Ninoa, mutta silti touhu on minusta iljettävää.

TERO PALONIEMI
Jani itki Peppitossun takia.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/ kirjoitti: Jani itki Peppitossun takia
Keskiviikko 24.11.2010 klo 17.05
Alkaa jo sunnuntai jänskättää, mutta sitä ennen on selvittävä torstain semifinaalin aiheuttamista ylimääräisistä sydämentykytyksistä. Marikan puolesta liputukseni sai kolahduksen maanantaina, kun tyttö oli kahden heikoimman joukossa silloisessa äänestystilanteessa, mutta onneksi muutkin Mardis-fanit olivat tarttuneet kännyköihinsä ja korjanneet tilanteen tiistain Extraan mennessä.

Tänään tietysti tilanne on taas päinvastainen, kuten hyvin kirjoitetussa draamassa pitääkin, sillä fanien lisäksi Marikalla on myös sankka inhoajajoukko. Kuten hyvällä BB-kilpailijalla pitääkin. Ja torstaihan kaiken ratkaisee. Ninoa harmittaisi poistua talosta ilman parrasvaloissa paistattelua ja studioyleisön edessä haastattelua, joten oikeastaan toivoisin, että herra saisi huomenna yllätyshäädön.

Mutta näyttää kovasti siltä, että keskiviikko jäisi Nooran ja Eetun viimeiseksi illaksi talossa. Tosin uskoin Nooran lähtöön jo sunnuntaina, jolloin Elisabet lensi ulos talosta. Se oli aika yllätys myös minulle. Oletin, että Peppitossu olisi selvinnyt finaaliin asti, mutta kaipa neidon suosiminen ja kuin koira veräjästä päästäminen ärsytti katsojia niin paljon, että yksi alun ennakkosuosikeista sai lähteä.

Juttelin muuten toissapäivänä Jani Y:n, siis sen ensimmäisellä viikolla lähtöpassit saaneen vesselin kanssa, ja hän pyysi kertomaan kaikille katsojille mieltään painavan asian: hän äänesti ainakin kuudella eurolla Elisabetille miinusta viime Talk Show'n aikana. Nyt teko kaduttaa poikaa.

"Kun poistun studion alueelta, niin rupes ahdistaa sydäntä niin pahasti, että rupesin melkein itkeen. Miinustin Ellua, vaikka onkin mukava punapää ja kaikkee, sen takia, että ei se olis muutenkaan voittanut niitä rahoja. Oli fiilis että olis Ellun aika tulla ulos talosta", Jani pyysi kertomaan.

Jani katuu ettei äänestänyt Nooraa. Hän aikoo äänestää Mazaa, siis Petriä, ensi sunnuntaina voittoon. Mutta minä uskon silti Marikaan, kunhan vain selvitetään vielä yksi, kaiken kaikkiaan kahdestoista, ja luojan kiitos viimeinen häätöäänestys pois alta. Go, Marika!

Ai niin: ihanaa, että Pönttökin heräsi vihdoin hangen alta henkiin. Jää kyllä harmittamaan, ettei Pönttöä käytetty kauden aikana yhtään tämän enempää hyväksi, saatika sala-aluetta.

Ja veikkauksia otetaan vastaan jo nyt: tuleeko Leijona tänäkin vuonna vierailulle taloon finaalipäivänä, vai kenties jo aiemmin? Ja kukakohan mahtaa sen sisällä tällä kertaa olla, kenties Aso...?

TERO PALONIEMI
Kakkonen oli ykkönen
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/ kirjoitti: Kakkonen oli ykkönen
Maanantai 29.11.2010 klo 18.27

Onneksi olkoon, Niko!
Kuva
Marika ja Niko kisasivat Big Brotherin voitosta. (SUB)

Kakkossuosikkini voitti, eikä harmita paljoakaan Marikan puolesta. Keskustelupalstat ovat täynnä Niko-fanien ilkkuvia viestejä Marika-faneille ja Marika-fanit nuolevat hiljaisina haavojaan.

Minä en.

Tiesin jo kolmisen kuukautta sitten, kun sala-alueen asukkaat paljastettiin, että ainakin yksi suosikkini pääsisi BB-finaaliin. Marikan yltämistä finaaliin - tai ylipäätään selviämistä kolmannelle viikolle - rukoilin. Ja nyt finaalissa oli peräti kaksi suosikkiani. Jos siellä olisi vielä ollut Ville ja Satu, niin sitten tämä olisi ollut suorastaan unelmafinaalini.

Koko kauden ajan minua on pistänyt silmään se, kuinka jonkun kilpailijan fanien on pakko lytätä ja haukkua muita kilpailijoita ja heidän fanejaan. Jos tykkää Nikosta, niin on pakko haukkua Marikaa ja päinvastoin. Tai Mari-fanien Paulia tai Satu-fanien Miaa.

Yleensä tämä selittyy vastakkainasettelulla, että jompi kumpi on häädettävänä talosta ja oman suosikin uhkaajaa on pakko mollata, jotta epäröivien äänestäjien mielen saisi vielä käännettyä "julmilla totuuksilla". Mutta nyt finaaliviikollakin - etenkin kiitos (t)urboääänestyksen - fanit haukkuivat toisiaan ihan koko ajan, vaikka kyseessähän oli iloinen tapahtuma, jossa kaikki olivat samassa veneessä. Koko nelikkohan oli jo voittajia.

Mutta toki minuakin harmittaa, ettei ykkössuosikkini voittanut, sitä en kiellä enkä salaa, mutta silti kakkossuosikkini voitti. Joten en tulisi mieleenikään mollata Nikoa, ja nurista että miksi hänen piti voittaa, eikä Marikan.

Toki myös minusta oli täysin epäreilua pistää uudet asukkaat kilpailemaan voitosta jo kerran kilpaillen asukkaiden kanssa, varsinkin kun yksi heistä on maan suosituimman miestanssiryhmän jäsen ja hänellä on ollut oma tv-ohjelmakin. Mutta kuten itsekin olen monesti toitottanut: Big Brotherin ei tarvitse olla kiltti eikä reilu.

Silti minusta pitkä vierailu ja uusien asukkaiden kusetus sillä, että Niko ja Nino olisikin palkattu etukäteen vain x-määrän viikoiksi taloon ja että he vain olisivat kadonneet jonain yönä talosta muiden asukkaiden tietämättä, olisi ollut mukavampi ja oikeudenmukaisempi ratkaisu. Mutta nyt meni näin.

Ninollekin suon kolmannen sijan, vaikka herran kisakunto ryytyikin pahasti parin viimeisen viikon aikana. Kyllä hän silti hauskutti aikaisemmilla viikoilla kolmossijan arvoisesti, vaikka välillä touhu olikin varsin irvokasta.

Viikko toisensa jälkeen alkoi harmittaa aina vain enemmän, ettei Eetu ollut mukana jo alkuperäispoppoossa, sillä miehen jutut olivat Villen lailla ihan omaa luokkaansa ja talon naistenmiehen titteli olisi voinut lipua Petriltä Eetulle jo varsin varhaisessa vaiheessa... Ja kyllähän vapaaehtoisesti housuun kuseminen kuuluu palkita vähintään neljännellä sijalla.

Iltalehden nettiäänestyksen, samoin kuin BB-sivujen keskustelujenkin, perusteella nyt päätttynyt kuudes kausi oli historian tylsin. Sarjaa tänäkin vuonna sata päivää putkeen katsoneena vuoden kohokohdat ovat vielä tuoreessa muistissa, kun taas muutamien aiempien vuosien tapahtumat ovat ehtineet painua unholaan. Niinpä en ihan heti olisi lyttäämässä tätä kautta kaikista tylsimmäksi.

Mutta kyllä sellaisiakin viikkoja oli, että mitään muuta en muista kuin Petrin maanneen taas kerran sohvalla harmaissa verkkareissaan kädet muniaan räpläten. Argh. Sen kyllä sanon, että tämän vuoden viikkotehtävät olivat kaikkien aikojen tylsimpiä. Ja päivätehtävät sponsorivoittoisimpia.

Silloinkin kun olin töissä Katso!-lehdessä ja sponsorina ehdotin asukkaiden viikkotehtäväksi palapeliä, niin siinäkin oli jokin idea (ja lehden logo vain pienellä kulmassa). Nyt päivätehtävät ja päällikkökisat olivat korostetun sponsorihakuisia, kuten "laittakaa päälle limukoneen valmistajan mainospaita, tehkää pullo limua ja juokaa se". Hei oikeasti?

No mutta, enemmittä kitinöittä jään odottamaan seuraavaa BB-vuotta. Jos sellainen tulee. Ainakaan Susanna ja Elina eivät loppupuheessaan sellaista hehkuttaneet. Toisaalta, tuskinpa koko BB-tuotantoa olisi siirretty uusiin tiloihin ja uutta BB-taloa rakennettu vain yhden tv-kauden takia. Joten eiköhän elokuun viimeisellä viikolla 2011 jälleen tapahdu. Ja tämä BB-blogikin taas jatku.

Kiitos kaikille lukijoille palautteesta, jokainen meili on luettu, vaikka kaikkiin ei olekaan ehditty (tai haluttu) vastata. Muistakaa myös, että BB jatkunee ensi vuonna Ruotsissakin, joten kaapelit kehiin tai kaverit asialle!

TERO PALONIEMI
Uusi ura?
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Kalinaisen ja Saarisen megayllätys: Yhteiskeikoille!
15.12.2010.
Julkkisystävät Henna Kalinainen ja Niko Saarinen ovat päättäneet lyödä ammatilliset hynttyynsä yhteen. He lähtevät ravintolakeikoille ympäri Suomen. Esiintymisiä myy Kalinaisen oma yhtiö.

Ensimmäinen yhteiskeikka nähdään jo tulevana lauantaina Laihialla, ravintola Kantrissa.

-Tarkoituksenamme on vetää hyvä show pikkujoulujen tiimellyksessä. Mitä illan aikana on luvassa? Riippuu paljolti siitä, millainen vastaanottomme on. Kyseessä on kuitenkin hyvällä maulla höystetty keikka, vaatteet pysyvät päällä ja olemme tietenkin selvin päin, veistelee Nipsu.

Kalinaisen ja Saarisen mukaan on aika näyttää epäilijöille, että BB-julkisuudesta tutuksi tulleilla tyypeillä on meriittejä muuhunkin kuin kohuotsikoihin.

-Olemme oikeasti viihdeammattilaisia!

Joulukalenterissa.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Joulukalenteri muuttui entistä rohkeammaksi - mukana myös BB-Ksenia ja BB-Inka!
19.12.2010.
Hymy-lehden perinteinen joulukalenteri käy loppua kohti entistä rohkeammaksi! Tuhmat joulutontut heittävät jopa paitansa - mitä pukkikin tästä tuumii!?

Joulukalenterin luukuista on tänäkin vuonna avautunut sekä seksikkäiden tonttujen kuvia että videoklippejä heistä. Uutuutena on ollut julkkistonttujen esiinmarssi. Hymyn joulukalenterissa on nähty muun muassa BB:stä tutut kaunottaret Inka ja Ksenia.
Kalenteriin tuolta: Linkki.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 26 Joulu 2010 20:41

iltalehti.fi/viihde kirjoitti:
Muistatko vielä nämä tosi-tv-tähdet?

Lauantai 25.12.2010 klo 12.07

Iltalehti kysyi entisiltä tosi-tv-tähdiltä, mitä heille kuuluu nyt.

Kuka: Emmi Tissari

Ohjelma: Maajussille morsian 2010

"Asun Mikkelissä, ja työ on pysynyt samana. Olen nykyisin kihloissa. Ohjelma oli kokemus, johon liittyi sekä hyvää että huonoa. Jos saisin päättää nyt uudestaan, en lähtisi mukaan. Oli niin karua katsoa itseään televisiosta, ja kun pääsi itku, sen näki koko Suomen kansa. Minua ärsytti myös ihmisten tapa ruotia päätöksiäni, vaikka he eivät edes tunne minua. Aika moni tunnistaa yhä ja muutama mummeli on pyydellyt kahvilassa pöytäänsä. Minua se nolottaa."

Kuva
Emmi Tissari

Kuka: Olli Paloheimo

Ohjelma: Big Brother 2006

"Elän avovaimoni kanssa Espoossa. Olen osakkaana ja art directorina helsinkiläisessä mainostoimistossa. En hyötynyt BB:stä rahallisesti, mutta tutustuin mielenkiintoisiin ihmisiin. Ohjelma oli mahtava kokemus: vähän kuin intiaani lähtisi vuorelle etsimään elämän tarkoitusta. Suurin osa ajasta on sitä, että istuu paikallaan ja miettii asioita. Kasvoin ehdottomasti ihmisenä ja tulevaisuudennäkymät kirkastuivat. Helsingissä kukaan ei puhu BB:stä, mutta mitä kauemmas lähtee, sitä enemmän aiheesta kuulee".

Kuka: Juhana Helmenkalastaja

Ohjelma: Diili 2005

"Kotini sijaitsee Turussa. Työskentelen myynti- ja asiakaspalveluvalmentajana. Vaikka osaamistani arvostettiin ennenkin, on tunnettuudesta ollut hyötyä. Osallistuminen Diiliin oli kokonaisuudessaan positiivinen kokemus. Sain paljon kontakteja ja uusia ystäviä. Sukunimeni osataan edelleen yhdistää Diiliin ja äänestä tunnistetaan välittömästi."

Kuva
Juhana Helmenkalastaja


Kuka: Ana Vasquez

Ohjelma: Unelmien poikamies, Sinkkuäidille sulhanen, Pelkokerroin

"Elän Helsingissä poikani kanssa ja miesystävä on löytynyt. Opiskelen Metropolia-ammattikorkeakoulussa. Ohjelmat eivät muuttaneet elämääni, mutta niistä jäi upeita muistoja. Aluksi sain kadulla paljon kommentteja, mutta se ei haitannut, koska kaikki olivat ystävällisiä. On ihmeellistä, että jotkut tunnistavat minut yhä. Jos joku miettii, missä olemme tavanneet, esitän tietämätöntä".

Kuva
Ana Vasquez

Kuka: Risto Pelkonen

Ohjelma: Maajussille morsian 2006

Kotini on Leppävirralla ja tapetin kuviot saan valita itse. Työkseni viljelen maata, eikä tv-ohjelma juuri vaikuttanut työhöni. Ohjelma sai kuitenkin enemmän huomiota kuin olin ajatellut. Kotipaikalla minut tunnistettiin jo ennen ohjelmaa, ja ihmiset ovat suhtautuneet minuun hyvin sen jälkeenkin - kiitos siitä. Joskus harvemmin ihmiset tunnistavat minut Leppävirran ulkopuolellakin."

Kuva
Risto Pelkonen

Kuka: Farbod Mehrabkhani

Ohjelma: Big Brother 2007

"Asun Vantaalla ja opiskelen tradenomiksi. Teen ohessa viihdealan töitä, lähinnä mainosmalli- ja pr-hommia. Ohjelma myötä sain paljon kontakteja ja pääsin "piireihin". Pääsin pankkiinkin töihin, koska työntekijät tiesivät minut ohjelmasta. Voi olla, että ilman BB:tä en olisi ikinä saanut tilaisuutta näyttää ammattitaitoani. Silti sanon, että kaikkein parasta on normaali elämä. Ihmiset tekevät kaikkensa, jotta tulisivat tunnetuksi, ja sen jälkeen tekevät kaikkensa, jotta heitä ei tunnistettaisi."

Kuka: Tea Hottinen

Ohjelma: Maajussille morsian 2010

"Asumme tyttäreni kanssa Vantaalla. Työskentelen yhä sairaanhoitajana. Ohjelma oli hyvä oppitunti itsestäni. Esiintymiskammoiselle se oli hyvää siedätyshoitoa. Toisaalta formaatti oli sellainen, että siinä haettiin maajussille morsianta eikä naiselle miestä. On vaikeaa erottaa, ketkä ovat kiinnostuneita oikeasta suhteesta eivätkä julkisuudesta. Lähtisin mukaan uudestaankin, mutta tekisin jotkut asiat toisin."

Kuva
Tea Hottinen

Kuka: Jarno Eerola

Ohjelma: Diili 2009

"Elämme yhdessä rakkaan vaimoni kanssa. Aloin noin vuosi sitten konsultiksi. Toimin vuodenvaihteesta lähtien myös Espoon perussuomalaisten varapuheenjohtajana, ja olen käytettävissä myös eduskuntavaaleissa. Töiden kannalta ohjelmasta saattoi olla enemmän haittaa kuin hyötyä, sillä bisnesmaailma on täynnä ennakkoluuloja. En pidä myöskään wannabe-kulttuurista: kun olet julkisuuden hahmo, täysin tuntemattomat haluavat olla kavereitasi. Minut tunnistetaan päivittäin jossakin."

Kuka: Teemu Haimi

Ohjelma: Maajussille morsian 2006

"Asumme sukutilallani Kouvolassa. Perheeseeni kuuluvat Kati-vaimo, Lauri-poika ja kaksi lasta.

Ohjelma oli positiivinen kokemus. Sain sen kautta vaimon, uusia ystäviä ja unohtumattomia kokemuksia. Häiriköitä ei ole ollut. En arvannut etukäteen, kuinka suosittu ohjelmasta tulisi. Viimeksi tänään tuntematon mieshenkilö aloitti keskustelun kysymällä, moneskos lapsi maajussille on tulossa."

Kuva
Teemu Haimi

Kuka: Niko Saarinen

Ohjelma: Big Brother 2008

"Asumme poikaystäväni kanssa Keravalla. Juonnan MTV3:lle erilaisia peliohjelmia ja teen myös promo- ja juontokeikkoja. Yritin heti BB:n jälkeen palata entiseen työhöni kaupan myyjäksi, mutta se ei ollut mahdollista. Ihmiset olivat tekemisistäni niin kiinnostuneita. Ohjelman jälkeen on joutunut miettimään tarkemmin, mitä tekee. Joka kerta, kun liikkuu jossain, joku tulee sanomaan jotain. En etukäteen tajunnut, miten negatiivista julkisuus voi olla. En ole enää niin sinisilmäinen kuin ennen".

Kuka: Seppo Korpi

Ohjelma: Maajusille morsian 2007

"Asun vanhassa kodissani Jalas-järvellä yhdessä tyttöystäväni kanssa. Työhommat jatkuivat ohjelman jälkeen samoina. Minua pyydettiin esiintymään sinne ja tänne, mutta en ollut kiinnostunut. Ohjelman tekeminen oli hauskaa, mutta rankkaa. Minne menikin, niin aina oli joku nyppimässä hihasta. Omalla lähialueella saa olla nykyisin rauhassa, mutta jos lähtee etäämmäksi, niin kyllä kavereita edelleen riittää."

Kuka: Sari Nygren

Ohjelma: Big Brother 2006

"Asun Helsingissä ja työskentelen suuren tavaratalon kosmetiikkaosastolla maskeeraajana. Teen myös meikkiesittelyjä ympäri Suomea. BB:n voitto mahdollisti yksityisen maskeerauskoulun. Pari ensimmäistä vuotta elin pelkästään juontokeikoilla ja messuhommilla. Voittorahoja riitti myös matkusteluun. Kun huuma alkoi hiipua, menin kouluun. Minulle BB oli ainoastaan positiivinen juttu. Yllättävän moni tunnistaa minut vieläkin, lähes päivittäin joku mainitsee asiasta."

PETRA HUSU
Muistatko vielä nämä tosi-tv-tähdet?
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 05 Tammi 2011 15:51

Seiska.fi kirjoitti:BB-Elisabet kinui BB-Petriltä: Maksa pitsat!

Big Brotherissa hempeilleet Elisabet ja Petri bongattiin pari viikkoa sitten pizzeriasta Espoonlahdesta.

- Olisikohan vanha suola alkanut janottaa, sillä Elisabet halaili Petriä ruokia tilatessa, Seiskalle vinkataan Big Mamas`s -ravintolasta.

Neitokainen kinui miestä myös maksamaan ruoat.

- En ole mikään rahasampo, Petri silminnäkijöiden mukaan huomautti.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Tammi 2011 11:56

Big Brother ja Susanna Laine ovat ehdolla: http://www.kultainenvenla.fi/aanestys

Käykäähän äänestämässä!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2010”