Kausi ohi - Jälkipuintia

Keskustelua liittyen Suomen kuudenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
lunde1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 19 Syys 2010 11:18

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja lunde1 » 28 Marras 2010 23:07

Nyt on sitte kaverukset SauliNiko BB-voittajat :)

2014 BB-Allstars, Niko ja Nino vielä kerran mukaan?

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Marras 2010 23:08

Vuodatetaan täällä nyt kaikkea mahdollista, kun asiaa varmasti on.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Ixi
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 29 Loka 2010 01:59

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja Ixi » 28 Marras 2010 23:08

Käpsytin kirjoitti:Jos toivoa saa niin toivottavasti tämä loppui Suomen osalta kokonaan tähän, saatiin lopulta käsikirjoitettu ja koko kauden tuotannon buffaama suosikkipoika voittajaksi niin tähän on hyvä päättää. Huonommin ei voi enää vetää, mutta tämä tuotantotiimi sai siten ansaitsemansa lopun.

Miinuksia satelee!!
Komppaan o/
SBB3 Sauli ~ SBB4 Anniina ~ SBB5 EsaA ~ SBB6 Marika SBB7 ~ SBB8 Iida+Johanna ~ SBB10 Anna

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja dertsi » 28 Marras 2010 23:08

lunde1 kirjoitti:Nyt on sitte kaverukset SauliNiko BB-voittajat :)
Niin ovat. Silloin 2007 olivat molemmat minun suosikkejani, ja nytpä sitten molemmat vielä BB-voittajiakin. :cheers

(Onnea myös Saulille, joka koko kauden niin ahkerasti Nikon puolesta liputti. :D)
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 28 Marras 2010 23:09

Hyvä kausi, erinomaiset viikkotehtävät, hyvät asukit(pari poikkeusta) ja hyvä voittaja. Toiseksi paras kausi mielestäni.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 28 Marras 2010 23:09

VITUTTAAAAAAAAAAAAA :thumbsdown :noup: :jkmatami: :fight: [smilie=a_listenuppunks.gif] [smilie=a_furious.gif] [smilie=a_whyohwhy.gif]

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja RedMal » 28 Marras 2010 23:10

vanaja. kirjoitti:Hyvä kausi, erinomaiset viikkotehtävät, hyvät asukit(pari poikkeusta) ja hyvä voittaja. Toiseksi paras kausi mielestäni.
Saako kysyä, mikä sitten on mielestäsi kaikkein paras?
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2010 23:10

nyt meni kyllä ihan väärin tämä. Millä perusteella Niko voitti?? En käsitä.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2010 23:11

vanaja. kirjoitti:Hyvä kausi, erinomaiset viikkotehtävät, hyvät asukit(pari poikkeusta) ja hyvä voittaja. Toiseksi paras kausi mielestäni.
Okke. :roll:
a walking disaster

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Marras 2010 23:13

Paska kausi, epäoikeudenmukaisuuden multihuipentuma voittajineen kaikkineen.

Tilulilu
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Syys 2010 01:38

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja Tilulilu » 28 Marras 2010 23:14

Jäi tosiaan tylsä fiilis tämän vedätyksen jällkeen, että ihan harmittaa, kun on käyttänyt aikaansa mokomaan moskaan :cry:
Joskin ekan kerran täällä kaudella on kyllä tullut linsattua katsomisista aika lailla, kun ei ole jaksanut töllätä sitä loppumatonta P:n jauhantaa ja Marikan mollaamista :tired

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja BuZu » 28 Marras 2010 23:14

Paskin kausi ikinä.
Onneksi saatiin oikea voittaja.
Onnea Nikolle!!!
(Täytyy myöntää, että Sofia on HOTTIS!!!)
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 23:15

Puin jo täällä. Tämä siis ensireaktiona, kirjoittelen ehkä pidemmän analyysin myöhemmin jos motivoidun siihen tarpeeksi.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Paali » 28 Marras 2010 23:15

Väärä voitti :evil: :evil:

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 28 Marras 2010 23:15

RedMal kirjoitti:
vanaja. kirjoitti:Hyvä kausi, erinomaiset viikkotehtävät, hyvät asukit(pari poikkeusta) ja hyvä voittaja. Toiseksi paras kausi mielestäni.
Saako kysyä, mikä sitten on mielestäsi kaikkein paras?
BB2 oli ylivoimaisesti paras.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2010 23:16

BuZu kirjoitti:Paskin kausi ikinä.
Onneksi saatiin oikea voittaja.
Onnea Nikolle!!!
(Täytyy myöntää, että Sofia on HOTTIS!!!)
sofiako hottis, ei kyllä. viitasen elina taas on
Laura vie, muut vikisee!

Salvador
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 30 Loka 2009 20:50

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Salvador » 28 Marras 2010 23:17

No niin, kuudes vuosi ja viides pettymys voittajan suhteen. Anniina oli aikoinaan miellyttävä poikkeus tähän sarjaan. Ja olen äänestänyt finaaleissa, joten valitusoikeus on. No, nyt vaan katse maahan ja ensi vuonna kohti uutta pettymystä, jos ohjelman tekeminen jatkuu. :( :wink:

Avatar
Ixi
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 29 Loka 2010 01:59

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Ixi » 28 Marras 2010 23:17

Täytyy itsekin liittyä mukaan tähän "paska kausi"-joukkoon. Todella epäreilua toimintaa (ts. Villen ja Hannun poisto, Elisabetin ja Nikon sääntörikkomuksista välittämättömyys), täysin käsittämättömät äänestystulokset, asukkaiden epäoikeudenmukaisuus yhtä asukasta kohtaan, ennalta-arvattavuus (asukasvaihto), tylsiä viikkotehtäviä (Jeboulandiaa, Autiosaarta ja Farmia lukuunottamatta). Kaiken kaikkiaan, tästä on vaikeaa löytää oikeastaan yhtään mitään positiivista, mutta..

Marikan ansiosta tätä kautta jaksoi seurata. Samanlaista positiivisuutta ei varmasti löydy, vaikka etsisi kuinka. Täydet pisteet ja hatunnosto.

Sanokoot äänestystulokset mitä, Marika on ainoa oikea voittaja.
SBB3 Sauli ~ SBB4 Anniina ~ SBB5 EsaA ~ SBB6 Marika SBB7 ~ SBB8 Iida+Johanna ~ SBB10 Anna

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Anira » 28 Marras 2010 23:17

Toiselle palstalle kirjoitettuja viestejäni. Ajattelin kirjoittaa tännekin, ettei tarvitse samaa kirjoittaa kahta kertaa vaan näistä selviää mun mietteet. :)


"Olen katsonut jokaisen Big Brother-kauden ja koen sen takia oikeudekseni valittaa. Vaikka Marika olisi voittanut, niin olisin silti pettynyt tämän illan finaaliin. Yhtä kuraa ollut.

Susanna oli kyllä huono valinta Talkkarin juontajaksi. Elina ois pärjänny varmaan yksin juontamalla kaikki Talkkarit ja vielä Extrat siihen päälle. Loppujen lopuksihan Elina kuitenkin teki paljon suuremman työn kuin Susanna, koska juonsi kuitenkin kuutena päivänä viikossa suoran Extran ja lopulta palkattiin vielä Susannan kaveriksi Talkkariin.

Mun mielestä Big Brotheriin voisi tulla nyt muutaman vuoden tauko, koska katsojaluvut ovat selvästi laskeneet. Tietty jos BB tulee ens vuonna, niin katson sitten ainakin alkukautta (ja todennäköisesti koukutun ja katson loppuunkin :D). Mutta nyt olisi mielestäni tuotannon aika painua talviunille pidemmäksi aikaa ja miettiä millä konsteilla ne katsojaluvut oikeasti saataisiin nousuun.

Mä olen kyllä onnellinen Nikon puolesta, sitä en kiellä. :) Lupasin jo eilen etten saa itkupotkuraivareita ja olin varautunut Nikon voittoon joten no panic. :D Niko osaa kohdella mediaa oikein eikä sille tule BB:n jälkeinen julkisuus yllätyksenä.

Olen vaan jotenkin kokonaisuudessaan pettynyt tähän kauteen. Välillä oli niitä hetkiä, kun yritin pitää yllä sitä "jee hyvä kausi!!! :)" -kulissia, mutta tosi usein tuli niitä romahduksia (omassa päässä :D) että "hoh hoijaa, tää on tylsä kausi". Täytyy kuitenkin sanoa, että eniten viihdettä mulle tänä kautena tarjosivat ne asukkaat jotka eivät päässeet finaaliin. Niistä siis esim. NikoS, Ville, Petri ja Satu. Hannu ei ehkä ollut mikään hauskin huumoriveikko, mutta ehdottomasti yksi suosikeistani.
Toisaalta Nino oli kyllä tosta finaalinelikosta se joka sai mut kaikista eniten nauramaan jutuillaan. :)

Toivon todellakin onnea ja menestystä ja kaikkea Nikolle ja Sofialle ja heidän suhteelleen. :)
Mun mielestä vaan BB on alkanut menettää merkityksensä. Nykyään se on pelkkää mainostusta ja rahastusta ja viihde on jäänyt vähemmäksi. Mielestäni ei ole mikään ihme, että katsojaluvut ovat pienentyneet: juontajan vaihdos, kokeneen ja hyvän Vapun tilalle eksyksissä oleva Susanna, tylsät viikkotehtävät, jatkuvat äänestykset ja äänestystilanteiden näyttämiset, sala-asukkaiden hehkutus (toivat kyllä viihdettä, sitä en kiellä!!!), salaparin hehkutus (ihania olivat, mutta mielestäni olisi niille voitu antaa jokin tehtävä että pitäisi esim. pussata salaa), asukaskokelasjuttu (miten Maria ja Jani muka erosivat muista asukkaista?! ei mielestäni mitenkään ja pidin niitä kokonaisina asukkaina koko kauden), tuotannon tylsät ideat... Lista on pitkä.
Plussaa ovat olleet jotkut asukkaat ja Extran juontaja Elina, jolla on munaa. "

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2010 23:19

kyllä marika on ainoa oikea voittaja, ei se raha summa, vaan se millä siellä on pärjätty ja marika pärjäsi kaiksita parhaiten kaikista ikinä!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Anira » 28 Marras 2010 23:19

Tämä kausi toisaalta avasi mun silmät siinä mielessä etten itse ehkä ole enää niin voittokeskeinen. :) Siis tosi monesti näissä tositv-kilpailuissa se mun suosikkini on voittanut ja se on tietenkin ollut yhtä juhlaa. Nyt sitten on ihan jännää ettei suosikki voittanutkaan.
Aiempina kausina on se suosikki voittanut. Anniinan kautena tykkäsin kyllä Terosta eniten, mutta finaalissa viimeistään tuli sellainen olo että halusin Anskun voittoon ja niin se voittikin.

Vaikka nuo "tuotannon suosikki" jutut eivät pitäisikään paikkaansa, niin silti ne ainakin mun sisällä on saaneet välillä vallan ja ehkä nytkin jollain tapaa. :D Mutta älkää pelästykö, mä oikeasti tiedän että Nikolla on ihan hitosti faneja ympäri Suomea.
Silti Nikolla oli suuri etulyöntiasema muihin asukkaisiin verrattuna ja mun mielestä sitä faktaa on turha kenenkään kieltää. Voidaan myös miettiä sitä, kuinka moni alkuperäinen asukas olisi laittanut Big Brotherin hakupaperit menemään, jos olisi tiennyt että taloon tulee myös viisi entistä asukasta joista kahdella on mahdollisuus voittaa? Jep, tuskin kovinkaan moni.
SILTI tämä on varmasti ollut kaikille asukkaille hieno kokemus ja tulevat hyötymään siitä paljon ja saamaan uusia kavereita.
Jotenkin vaan tuntuu ettei mulla ollut tähän kauteen sellaista suurta tunnesidettä mitä oli ehkä aiempina kausina.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja Goofy » 28 Marras 2010 23:21

Surkean kauden surkea päätös. Marikan voitto ois ollu tolle ohjelmalle NIIN voitto. Muovisen hanksin vähäeleinen voitto oli kun loppukuolinisku tälle aneemiselle kaudelle (ja koko big brotherille). Oli surkeeta katella, kun Niko tuuletti "voittoshekkiään" katsomossa istuville taviskilpailijoille... Vain Suomen BB:ssa voi tulla näin typerä käänne, että kesken kisan tulee julkkis taloon ja vie voiton tavallisten aitojen ihmisten käsistä.
Taviskausi rules

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2010”