Elisabet Vuorinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 04 Syys 2010 20:25

Ajatusvirhe kirjoitti:Ai Elisa ei kiroile talossa? Et oo tainnu 24/7 kattoa? Elluhan ei taida muuta tehdäkkää talossa ku kiroilla. Taidat vaa trollata aika lahjakkaasti :D

Elisa on vaa talon lammas joka seuraa Maria ja haukkuu Marikaa saadakseen ittensä näyttämään paremmalta. Likaista peliä sanon minä!
Elisa toki kiroilee. Mutta onko se oman egon tuontia esiin, vai itsevarmuuden puutetta. Ja turha haukkua minua trollajaksi. Saatan olla välillä jyrkkä sanainen, mutta kait me kaikki saadaan tykätä tietyistä talon asukkaista. Et sillä tavalla.

Ajatusvirhe
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 26 Elo 2010 09:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Ajatusvirhe » 04 Syys 2010 20:37

saa toki kaikki tykätä kenestä haluaa, en sillä. En vaan voi ymmärtää et miten kukaan voi tykätä henkilöstä, joka on älyttömän tekopyhä ja haukkuu muita päästäkseen korkeampaan "asemaan". Ja miten Ville sitäpaitsi asiaan liittyi millään tavalla tuossa aikaisemmassa viestissä? Eikö Ville ole aika offtopic tässä keskusteluaiheessa? Elisassa paistaa läpi koulukiusaaja-aines, jota en itse voi henkilössä arvostaa.

Itse ainakin arvostan henkilöä, joka esiintyy omana itsenään eikä seuraa muita kuin joku lammas. Saatika puhu paskaa selän takana.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 04 Syys 2010 20:40

Ajatusvirhe kirjoitti:saa toki kaikki tykätä kenestä haluaa, en sillä. En vaan voi ymmärtää et miten kukaan voi tykätä henkilöstä, joka on älyttömän tekopyhä ja haukkuu muita päästäkseen korkeampaan "asemaan". Ja miten Ville sitäpaitsi asiaan liittyi millään tavalla tuossa aikaisemmassa viestissä? Eikö Ville ole aika offtopic tässä keskusteluaiheessa? Elisassa paistaa läpi koulukiusaaja-aines, jota en itse voi henkilössä arvostaa.

Itse ainakin arvostan henkilöä, joka esiintyy omana itsenään eikä seuraa muita kuin joku lammas. Saatika puhu paskaa selän takana.
Itse en ala "off the topic" poliisiksi muuttua tässä keskustelussa. Ajalattelin ilmaista oman mielipiteeni. Ja koulukiusaaja? Oletko nyt ihan varma ettet puhu omasta vihasi purkauksesta? En tarkoita härnätä enkä kiusata sinua. Me jokainen tykkäämme omista suosikki asukkaistamme.

Ajatusvirhe
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 26 Elo 2010 09:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Ajatusvirhe » 04 Syys 2010 20:49

Makuasioista on kai turha kiistellä, tämä todistaa sen :D

Itselläni ei edelleenkän ole suosikkihenkilöä talossa, mutta en tykkää siitä tavasta että dissataan jotain muuta erilaisempaa henkilöä oman statuksen pönkittämiseksi.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 04 Syys 2010 20:53

Ajatusvirhe kirjoitti:Makuasioista on kai turha kiistellä, tämä todistaa sen :D

Itselläni ei edelleenkän ole suosikkihenkilöä talossa, mutta en tykkää siitä tavasta että dissataan jotain muuta erilaisempaa henkilöä oman statuksen pönkittämiseksi.

Enkä tosiaan tahtonut siihen lähteä. Olen välillä omallaiseni vastarannan kiiski. Mutta kenenkään mielipidettä en halua varsinaisesti loukata. Itse vähän harmittelin tuota trolli syytöstä. Mutta eiköhän jatketa tätä ajan viihdettä omien suosikkiemme parissa!

Jarska
Vaihtoasukas
Viestit: 307
Liittynyt: 29 Elo 2010 21:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Jarska » 04 Syys 2010 20:58

Ajatusvirhe kirjoitti:Makuasioista on kai turha kiistellä, tämä todistaa sen :D

Itselläni ei edelleenkän ole suosikkihenkilöä talossa, mutta en tykkää siitä tavasta että dissataan jotain muuta erilaisempaa henkilöä oman statuksen pönkittämiseksi.
Niin no jos dissamisesta puhutaan, niin oletkos itse puhunut dissaamisesta muiden kuin Elisabetin ketjussa vai onko Elisabet mielestäsi ainoa dissaaja? Inhokkihenkilö siis taitaa olla...

Mutta kuten sanoit makuasioista on turha kiistellä :)

Ajatusvirhe
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 26 Elo 2010 09:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Ajatusvirhe » 04 Syys 2010 21:02

En oo kommentoinu muihin ketjuihin mut en tykkää Miasta enkä myöskään Marista jos tähän lähdetään. Samanlaista dissausta nekin harrastaa. (menee kyl offtopic mut so what)

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja jaiba » 04 Syys 2010 21:02

JohnMcCririck ja Ajatusvirhe voisivat jatkaa keskinäistä väittelyä omista mielipiteistään vaikka yksityisviestein.

Jatketaan tässä ketjussa keskustelua Elisabetista.

mutsis
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 04 Syys 2010 18:14

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja mutsis » 04 Syys 2010 23:06

Odotin ulkonäön ja ensivaikutelman perusteella luonnonläheisempää lähestymistä elämään, mun on vissiin perus ilkeä tytön tyllerö. Harmi sinänsä :/ tippui suosikkilistalta vikojen joukkoon...saattaa myös vaikuttaa toi talon negojen angstityttöjen (mia, mari) kanssa hengaus ja muista, erityisesti ihanasta marikasta, paskan puhuminen...
sad.

Jarska
Vaihtoasukas
Viestit: 307
Liittynyt: 29 Elo 2010 21:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Jarska » 05 Syys 2010 22:26

Elisalle plussaa, kun uskalsi nimetä inhokkinsa suorassa lähetyksessä!

Avatar
Neve
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 26 Elo 2010 10:52

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Neve » 05 Syys 2010 22:33

Olisin odottanut tältä tytöltä sydämensivistystä, hyvin herttaisen kuvan antaa itsestään joissain tilanteissa, on tainnut tottua saamaan paljon asoita tahtonsa mukaan vaan söpöytensä vuoksi. Koulukiusaaja-ainesta, ja niinhän on haastattelussa ennen taloon menoa kertonutkin olleensa koulukiusaaja.

Tippunut kyllä ja lujaa suosikeista häntäpäähän, vaikka talon kaunein onkin edelleen...

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja henkka » 05 Syys 2010 22:35

Ärsyttävä läsyttäjä, jolla ei ole edes ulkoisia avuja.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 05 Syys 2010 22:42

henkka kirjoitti:Ärsyttävä läsyttäjä, jolla ei ole edes ulkoisia avuja.
No on sillä ulkoisia avuja ja paljon. Mut esim. tänään sanonut jotain kolme lausetta...niin ei se ihan riitä tälläsessä kilpailussa. Suu auki silmien pyörittely ja vitun hokeminen rupeaa kyllästyttämään.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Karoliina
Kesä-Esa
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Marras 2009 01:18

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Karoliina » 05 Syys 2010 22:43

Hyvä kun paljasti oikean luionteensa. Elisa lähtee heti ensimmäisessä äänestyksessä, ainakin jos vastassa on Marika. Inhoni vaan kasvaa tätä asukasta kohtaan.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja henkka » 05 Syys 2010 22:44

BB-Kärpänen kirjoitti:
henkka kirjoitti:Ärsyttävä läsyttäjä, jolla ei ole edes ulkoisia avuja.
No on sillä ulkoisia avuja ja paljon. Mut esim. tänään sanonut jotain kolme lausetta...niin ei se ihan riitä tälläsessä kilpailussa. Suu auki silmien pyörittely ja vitun hokeminen rupeaa kyllästyttämään.
Itse pidän Ellua tavallisen näköisenä, että siinä mielessä en saa naisesta silmänruokaa. Totta Ellu saisi kyllä parantaa mikäli tahtoo olla finaalissa.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 05 Syys 2010 23:22

Karoliina kirjoitti:Hyvä kun paljasti oikean luionteensa. Elisa lähtee heti ensimmäisessä äänestyksessä, ainakin jos vastassa on Marika. Inhoni vaan kasvaa tätä asukasta kohtaan.
Ai lähtee vai? Turha luulo. Pennut(alle 22-vee jätkät) äänestää elisabetille plussaa koska se on "söpön" näköinen. Näkeehän sen jo tuossa etusivun äänestyksessäkin. :(

Habibiakin turhempi tapetti. Siis oikeesti, eihän tää oo tehny yhtään mitään. Habib sentäs joutui ampiaisten pistämäksi. Kertoo jo jotai näiden kahden kilpailijoiden tasosta. Ja ERITYISESTI kertoo sen, että miten paljon ulkonäkö merkitsee näissä äänestyksissä.

Keskustelutaitokin on aikalailla habibin luokkaa. Habib tietysti takertelee sanoissa välillä, mutta se sentäs osaa sanoa muutakin kuin pelkkiä kirosanoja.

//Poistettu asiaton lause.
-Rink-
Numero yksi:Marika

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 05 Syys 2010 23:26

Pisteet siitä Elisabetille että on selkärankaa sanoa suoraan jos ei pidä jostain ihmisestä talossa, tulee tuohonkin taloon jotain elämää. Näytti sen että ei pelkää nimeämispisteitä sanomalla suoraan sen mitä ajattelee, siinä muille asukkaille mallia. :thumbsup

Ja kun kyseessä ei ole pyhäkoulu vaan kilpailu niin siitä toiset pisteet.
Lisää samanlaista niin tulee taloon oikea meininki !

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja maumiu » 05 Syys 2010 23:38

Olen pysynyt palstalta pois tarkoituksella monta päivää ja antanut mahdollisuuden Elisabetille seuraamalla tiiviisti 24/7 mutta mielipide ei ole muuttunut. Noihin ulkonäköjuttuihin niin en myöskään tajua mitä jotkut meuhkaa että on talon kaunein nainen??!! huhuh.. Ihan tavallisen venakon näköinen tavis..
Aloin miettimään miksi inhoan syvästi Elisaa ja syy löytyi. Hän on helvetin ilkeä ja tunteeton ihminen, tietty lukuunottamatta fanaattista rakkautta ja himoa MJ:tä kohtaan.. On koko ajan Marikan kimpussa ja läyhää Marin kanssa. Tätä kuvaa Elisabetista ei vain näytetä Dailyissa..miksi? Ei anna edes Marikalle mahdollisuutta vaan on päättänyt vihata tätä-
Ehkä Ellu on vaan niin kateellinen Marikalle ja kokee tämän uhkana koska marika ei todellakaan ole se joka puhuu eniten talossa eikä ole ikinä sanonut mitään pahasti kenellekään.--
Toivon todella että Elisabet lentää nopeasti ulos talosta karuun ulkomaailmaan mikä häntä odottaa.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja mirian » 05 Syys 2010 23:53

On tippunu todella alas mun listoilta. En jaksa Elisan juttuja yhtään. Se, miten Elisa kohtelee Marikaa, on aivan käsittämättömän kylmää mun mielestä. On eri asia sanoa suoraan asioita, kuin osoittaa avointa halveksuntaa. Musta tuntuu yhä enemmän siltä, että Elisa on vain päättänyt, ettei ymmärrä Marikaa ja ettei tarvitsekaan ymmärtää tai yrittää tulla toimeen ja haluaa sen jostain syystä myös osoittaa Marikalle mahdollisimman selkeästi. Joo, ei kaikkien kanssa tarvitsekaan tulla toimeen, mutta noin kylmä käyttäytyminen sellaista ihmistä kohtaan, joka ei kuitenkaan ole tehnyt sulle yhtään mitään (paitsi ilmeisesti puhunut liian epäselvästi), niin en vaan voi perhana ymmärtää. Kaiken lisäksi Elisan oma ulosanti on selkeästi köyhempää kuin Marikan. Pelkästään kiroilua, selän takana jauhamista ja niinkuttelua. Menis itseensä ja kuuntelis, miten ja mitä itse puhuu.

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Raippa » 06 Syys 2010 00:04

Vitsi millä ilmeellä tää vetää kun (jos) jotain yllättävää tapahtuu...
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja maumiu » 06 Syys 2010 00:17

mirian kirjoitti:On tippunu todella alas mun listoilta. En jaksa Elisan juttuja yhtään. Se, miten Elisa kohtelee Marikaa, on aivan käsittämättömän kylmää mun mielestä. On eri asia sanoa suoraan asioita, kuin osoittaa avointa halveksuntaa. Musta tuntuu yhä enemmän siltä, että Elisa on vain päättänyt, ettei ymmärrä Marikaa ja ettei tarvitsekaan ymmärtää tai yrittää tulla toimeen ja haluaa sen jostain syystä myös osoittaa Marikalle mahdollisimman selkeästi. Joo, ei kaikkien kanssa tarvitsekaan tulla toimeen, mutta noin kylmä käyttäytyminen sellaista ihmistä kohtaan, joka ei kuitenkaan ole tehnyt sulle yhtään mitään (paitsi ilmeisesti puhunut liian epäselvästi), niin en vaan voi perhana ymmärtää. Kaiken lisäksi Elisan oma ulosanti on selkeästi köyhempää kuin Marikan. Pelkästään kiroilua, selän takana jauhamista ja niinkuttelua. Menis itseensä ja kuuntelis, miten ja mitä itse puhuu.
Ja tässä tuli kaikki mun loput ajatukset sanoiksi.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Syys 2010 00:20

Elisa on niin kovin flegmaattisen oloinen, välillä näyttää siltä, ettei sitä vois vähempää kiinnostaa mikään. Siis mikään muu kuin MJ.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”