Mari Luhtavaara

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
0zmz
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:26

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja 0zmz » 05 Syys 2010 23:32

Pitääkö nää jutut paikkansa, että Mari ei oikeasti edes ole baarimikko vaan "blokkari" eli tyhjien lasien kerääjä. Ja BB-Sauli EI ole sen kaveri vaan joku naapuri. Niko N:n se "tuntee" siitä että Hunksit on käynny keikalla siel ravintolassa missä Mari kesää laseja? :DD

Eli nää sen vääristelyt on vähän samanlaisia kuin se että se sai rangaistuksen Big Brotherin käskyjen kritisoimisesta ja kertoi muille asukkaille saaneensa sen siitä ettei noussu sängystä. Eli puolet totuudesta.

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Raippa » 05 Syys 2010 23:43

Toivoin jo että Niko N olis häipyny. Mari olis saanu valita Niko S:n ja Ninon valilta. Paulihan jo on hylätty???
Harmi kun niin ei käyny.
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja maumiu » 05 Syys 2010 23:49

mari on niin pentu vielä niin kokee positiivisena kainelaiset asiat jotka kuuluu aikuisille eikä tollaselle keskenkasvuiselle kersalle. järkky läyhääjä, toivottavasti lähtee pian kotiin.
tämä taitaa olla tällä hetkellä talon pahin laskelmoija tai ainakin yksi niistä..muuttuu eri ihmisten lähellä erilaiseksi ja puhuu selän takana täyttä ******...
kuka jaksaa katsella 18v. kersaa ja mä en jaksa uskoa että on baarimikkona jossain ilman koulutusta ym..taitaa keräillä edelleen woo:ssa laseja ja roskia..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja mirian » 06 Syys 2010 00:00

En ees jaksa selittää, mikä kaikki tässä asukkaassa ottaa päähän. Toivotan vaan Niko N:lle tsemppiä, että jaksaa väistellä rinsessan lähentelyjä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Syys 2010 00:02

Mari ja Elisa ovat kyllä aika kylmäävä duo, sellaista paskaa heitetään muiden asukkaiden suuntaan tupakkapaikalla.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 06 Syys 2010 00:05

Jonayla kirjoitti:Jos tää torahammas ei kohta lopeta liimautumista Nikoon, niin mä oksennan. [smilie=rlp_smilie_207.gif] Uskon tosin, että Niko on sen verran fiksu tyyppi, että tän naisen roikkuminen alkaa nopsaan ärsyttää ja nimeämispisteitä ropisee. :thumbsup Ja niitä antaa myös Paul. :lol:
Nou hätä, nou hätä, Niko N:llä on niin jumalaisen kaunis tyttöystävä, että jollakin pissismäisellä Marilla ei ole pienintäkään jakoa kilpailussa Nikosta, vaikka olisivat talossa täyden kolme kuukautta. Tosin Mari siellä tuskin kauan on huonontamassa ilmapiiriä. Hih, kokee olevansa jotakin ydinporukkaa, luokittelee itsensä kermaksi siis. Huvittava tämä romanssin käänne, sillä minusta Mari oli se Paulissa roikkuja ja kimppuun liimautunut. Paul lähinnä vähän välinpitämätönkin, vaikka nyt näyttää miestäkin harmittavan Marin yhtäkkinen mielenmuutos. Inhimillistä, sanoisin, vaikken Paulin fani todellakaan ole.

0zmz
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:26

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja 0zmz » 06 Syys 2010 00:28

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1181382
Mari oli mielestään vastannut Susannan kysymyksiin oikein hyvin. Sen jälkeen nainen halusi jälleen avautua viilenneestä suhteestaan Pauliin.

– Mä en jaksa sen vänkkäystä. Sekin on aikuinen ihminen, s*atana. Se kysyi että voitko sä tulla juttelemaan mun kanssa just ennen lähetystä. Aikuinen ihminen, etkö sä näe, että mä välttelen sua, Mari puuskutti.

– En mä ala oikeasti vaan nysväämään täällä kenenkään kanssa, Mari jatkoi.
Ei helvetti miten tyhmä ja lapsellinen ihminen voi olla. Se Paul ois nimenomaan AIKUISENA ihmisenä halunnu puhua ja jutella asiat selväksi. Miten ihmeessä se liittyy "vänkäämiseen". Kun tää Marin "aikuinen" ratkaisu on läyhätä ja puhua paskaa siitä ihmisestä selän takana eikä oo selkärankaa sanoa päin naamaa.

Myöskin mielenkiintoista miten Paul yllättäen tosta vaan vaan 'naps' on niin vastenmielinen ja kaikkea negatiivistä Marin mielestä - heti kun Niko N tuli taloon? Sitä ennenhän Mari oli juuri se joka kiehnäsi Paulissa ja vänkäs ja vonkas siltä, eikä toisinpäin.

Toi Mari käyttäytyy ku 15vuotias jossain teinibileissä. Aikuinen ihminen puhuisi suoraan päin naamaa ja selvittäisi jos on jotain mikä ärsyttää.

Toivottavasti Mari ois tällä viikolla häätöäänestyksessä, veikkaan että tulisi semmonen miinusäänien tulva mikä olisi talosta lähtevälle neidille oikein opettavainen kokemus elämästä.

Vähän vaan pelottaa että noi asuinkumppanit ei ymmärrä tai osaa nimetä Maria sinne häätöäänestykseen vielä muutamaan viikkoon, mutta kyllä nekin tohon läyhäämiseen ja kaksinaamaisuuteen sekä teinikännitarinoihin vielä kyllästyy..

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 06 Syys 2010 00:36

"Aikuinen ihminen, etkö sä näe että mä välttelen sua" on kyllä parhaita lausahduksia tällä kaudella :lol:

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 06 Syys 2010 00:39

Niin yllättävästi minulle itsellenikin on käynyt, että sietäisin höpsöä Marikaa kauemmin kuin tätä lapsellista läyhäävää tyyristylleröä. Tosin itse kyllä pelaa itsensä pian ulos talosta, jos mitään ymmärrän. Kunpa näytettäisiin Marin juoruilua ja pahanpuhumista toisille. Opetus olisi tarpeen.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Goofy » 06 Syys 2010 08:02

"Aikuinen ihminen, etkö sä näe että mä välttelen sua"
Jos mä oisin Niko, niin käyttäisin Marille samaa lausahdusta. Mari on kammottava ******** luuska ja kun tietää Nikon tyttiksen, niin ei voi kun nauraa tälle "tasoerolle"...


//Rasistinen kommentti poistettu.
-Zygerö
Taviskausi rules

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Taika » 06 Syys 2010 09:00

Kovat on tytöllä säännöt joiden mukaan mies saa ja joiden mukaan miehen pitää toimia ja vielä miltä näyttääkin. Verrattuna siihen, ettei itse viitsi ajella edes säärikarvojaan. Minäminäminä.
Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Syys 2010 09:38

Marin logiikka ontuu ja pahasti. Halusi irtaantua Paulista, jotta voisi tutustua uusiin asukkaisiin, ts. roikkua jo entuudestaan itselleen tutussa Niko N:ssa. Ja sitten vielä toi "aikuinen ihminen (Paul), eiks se tajuu, että mä välttelen sitä" -veto, hah! Anna mun kaikki kestää...

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Joanna » 06 Syys 2010 10:03

Onhan tää Mari kyllä aika surkuhupaisaa kateltavaa ja kuunneltavaa. Eilenkin meinasi naurattaa, kun Mari totesi Niko N:lle että "et lähe!" (eli halusi koooovasti Nikon jäävän) ja Niko vain totesi, että "eipä taida olla mun päätettävissä". Ehkä vain kuvittelin, mutta olin kuulevinani Nikon äänessä vähän kyllästymistä Marin roikkumiseen.

Mari näyttää joltain +25-vuotiaalta, mutta käyttäytyy 15-vuotiaan tavoin. Ei kovin hyvä yhdistelmä mielestäni...
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Syys 2010 11:41

Mari on tasaisen tappavasti hiipinyt kohti inhokkiutta tällä kaudella. Nikon taloon tulo taisi boostata neidon egoa niin paljon, että alkoi käyttäytymään kuten ehkä käyttäytyy ulkopuolellakin. Toivottavasti tulisi hiljakseen miinusäänetkin ja oikeat nimeämiset kehiin. Olisi ihan kiva päästä tästä hiljakseen eroon.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Syys 2010 11:54

Mari on nuori nainen/teini, joka kovasti yrittää esittää vanhempaa ja kokeneempaa kuin on.
Kun kuuntelee sen juttuja voi todeta, että paljon on vielä opittavaa. Jotenkin siksi en osaa ottaa raskaasti tämän puheita/käytöstä. Tyypillistä teiniangstia/uhoa jne, jne.....plus luulee että on siistiä tuntea Saulit ja Nikot.....elämän sisältö ryyppäämistä ja siihen liittyvää. Muistuttaa juttujen perusteella Mertsiä ilman narinaa ja jonkinlaista älykkyysosamäärää.
Jos satutaan joskus samoihin pippaloihin niin kierrän kaukaa. Oli veljeni kanssa miten tuttu hyvänsä.
Juoruilusta pitkä miinus.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

dana
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 23 Elo 2009 21:00

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja dana » 06 Syys 2010 11:58

Marissa on musta jotain erityistä jonka takia tykkään jollain tavalla. Perusluonteelta on kuinkin sen verran epämiellyttävä että uskoisin tippuvan nopeasti kunhan dailyissä näytetään tarpeeksi. Jotenkin niin teini alkkisbrassailuineen ja luulee varmasti olevansa kovinkin aikuismainen kun on muistaakseni myös maininnut kulkevansa ikäistään vanhempien ihmisten kanssa.

Avatar
Neve
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 26 Elo 2010 10:52

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Neve » 06 Syys 2010 12:23

Joanna kirjoitti:Onhan tää Mari kyllä aika surkuhupaisaa kateltavaa ja kuunneltavaa. Eilenkin meinasi naurattaa, kun Mari totesi Niko N:lle että "et lähe!" (eli halusi koooovasti Nikon jäävän) ja Niko vain totesi, että "eipä taida olla mun päätettävissä". Ehkä vain kuvittelin, mutta olin kuulevinani Nikon äänessä vähän kyllästymistä Marin roikkumiseen.
Ja eilen yönä kun olivat menossa nukkumaan Mari kysyi Nikolta saako hän tulla Nikon viekkuun nukkumaan, niin mies vastasi "Et" ... :cheers

Nikoa Marin on turha edes tavoitella, ei varmaan saisi tätä vaikka Niko ei olisikaan varattu.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 06 Syys 2010 12:51

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mari on nuori nainen/teini, joka kovasti yrittää esittää vanhempaa ja kokeneempaa kuin on.
Kun kuuntelee sen juttuja voi todeta, että paljon on vielä opittavaa. Jotenkin siksi en osaa ottaa raskaasti tämän puheita/käytöstä. Tyypillistä teiniangstia/uhoa jne, jne.....plus luulee että on siistiä tuntea Saulit ja Nikot.....elämän sisältö ryyppäämistä ja siihen liittyvää. Muistuttaa juttujen perusteella Mertsiä ilman narinaa ja jonkinlaista älykkyysosamäärää.
Jos satutaan joskus samoihin pippaloihin niin kierrän kaukaa. Oli veljeni kanssa miten tuttu hyvänsä.
Juoruilusta pitkä miinus.
Minua vain harmittaa, että muut asukit joutuvat takanapuhumisen kohteeksi, elleivät satu miellyttämään tätä itsekeskeistä pissistä. Niin lapsellista ala-astetasoista tämän neidin sielunelämä, täyttää koulukiusaajan tuntomerkit. Hänhän kokee voivansa jopa pilkallisesti nauraa toisille selän takana. Esim. Paul taitaa olla todella paljon parempi asukki kuin Mari koskaan, jos pitää ratkaista, kumpi näistä jää. Sorry vaan, Mari, asukkina olet ala-arvoinen ja luulet itsestäsi ihan liikoja! Kovasti toivon, että tuotanto näyttäisi, mitä Mari toisista puhuu. sellaisen pienen koosteen törkeimmistä läyhäilyistä.

mikasa008
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 31 Loka 2009 09:12

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja mikasa008 » 06 Syys 2010 12:56

Minäkin toivon et selän takana puhumiset näytettäisiin heti eikä vasta joskus kauden lopussa ,kuten viime kaudella.Vaikka sit talon telkkarista näytettäisiin kaikille samaan aikaan ,ni siitähän sitä draamaa saataisiin.

Avatar
Seriti
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Syys 2010 19:01

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Seriti » 06 Syys 2010 14:07

Jos hän todella haluaisi käyttäytyä niin aikuismaisesti ei tulisi vältellä Paulia vaan selvittää asia pois päivänjärjestyksestä. Toisaalta mitään draamaa ja riitaa ei syntyisi jos kaikki olis vaan hemmetin viisaita ja tilannetajuisia. Ärsyttävä akka mut siksipä just en halua häntä vielä ulos..koen suurta vahingoniloa Mari-Niko kuvion suhteen...haha. Voisko nainen olla enää läpinäkyvämpi?

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja henkka » 06 Syys 2010 15:48

vaikka Mari tekeekin väärin puhuessaan muista seläntakana olen tästä asiasta tietyllä tavalla iloinen sillä tämä läyhääminen alkaa lopultakin poistaa sitä ensimmäisten viikojen oi olemme iso ihana perhe höpötystä. Siksi en tahtoisi, että Mari tippuisi sillä monet tapetit kuten Habbid ja Elisa voisivat tippua aikaisemmin.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 06 Syys 2010 15:51

Mari haluaa olla muidenkin ihmisten kuin Paulin kanssa, mutta nyt valittaa Petrin valitsemista viikkotehtäväjoukkueista ettei kelpaa. Ok, ryhmässä on Paul mutta kun ei ne muutkaan ryhmän ihmiset kelpaa. Miksiköhän ei?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”