Marika Eerola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
storyline
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:43

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja storyline » 26 Syys 2010 11:01

^ Suuri sydän <3
Kyllä heterotkin voi olla onnellisia -Marika

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 26 Syys 2010 12:51

Norton kirjoitti:Minulla on kyllä vaikea ymmärtää tämän Marikan suosiota. On toki hyvä asukas ja pitäisin hänet mielellään talossa vielä pitkään, mutta mikä tekee hänestä niin erikoisen ja jopa voittaja-ainesta olevan asukkaan? On toki vähän höpsö ja hyväntuulinen, mutta mitä muuta?
Kerää suuren yleisön säälipisteet koska on sosiaalisilta kyvyiltään täysin avuton. Ihmiset sitten ottavat ikäänkuin suojelukseensa tämän säälittävän neitokaisen koska se on niin herkkä ja... [smilie=sleep.gif]

On lähtenyt BB-taloon kokeilemaan pärjääkö sosiaalisesti ihmisten kanssa (väärä paikka) ja sen nyt todettu että eihän tuosta mitään tule. Ehkä kannattaisi kuitenkin testailla jossain muualla ensin ja vaikka opetella ihan jonkun ammattilaisen kanssa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Evalds » 26 Syys 2010 12:58

Marikalla on iso sydän ja sellainen harvinainen kyky mikä monelta suomalaiselta puuttu täysin eli empatiakyky!

Toki Marika on jo lisäajalla talossa, max. 2 viikkoa enään ja negigset voivat juhlia!

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 26 Syys 2010 15:42

Itse en ainakaan Marikaa sääli, miksi säälisin kun hän pärjää niin hyvin talossa & näyttää iloista naamaa joka päivä!

eNten-eller
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Loka 2008 15:15

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja eNten-eller » 26 Syys 2010 19:22

Silencio kirjoitti:Kerää suuren yleisön säälipisteet koska on sosiaalisilta kyvyiltään täysin avuton. Ihmiset sitten ottavat ikäänkuin suojelukseensa tämän säälittävän neitokaisen koska se on niin herkkä ja... [smilie=sleep.gif]

On lähtenyt BB-taloon kokeilemaan pärjääkö sosiaalisesti ihmisten kanssa (väärä paikka) ja sen nyt todettu että eihän tuosta mitään tule. Ehkä kannattaisi kuitenkin testailla jossain muualla ensin ja vaikka opetella ihan jonkun ammattilaisen kanssa.
Sosiaalisuus ja sosiaaliset kyvyt ovat 2 eri asiaa. Sosiaalisuutta on halukkuus hakeutua muiden seuraan ja vuorovaikutustilanteisiin. Sosiaaliset kyvyt taas määrittelevät, kuinka vuorovaikutustilanteissa pärjää. Sosiaalista kyvykkyyttä on mm. empatiakyky, tilan antaminen vuorovaikutustilanteissa, joustavuus, kyvykkyys tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen etc...
Ei Marikalla ole ongelmaa sosiaalisissa kyvyissä, josko voisin asukkaista luetella tällä hetkellä moniakin, joilla ei tätä kykyä ole.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 26 Syys 2010 19:34

eNten-eller kirjoitti:Sosiaalisuus ja sosiaaliset kyvyt ovat 2 eri asiaa. Sosiaalisuutta on halukkuus hakeutua muiden seuraan ja vuorovaikutustilanteisiin. Sosiaaliset kyvyt taas määrittelevät, kuinka vuorovaikutustilanteissa pärjää.
Niin ja kummassakin tilanteessa Marika on aivan avuton, tyrkyttää itseänsä koko ajan tykö vaikkei ihmiset haluaisi. Ei vaan tajua sitä!

Sosiaaliset kyvyt taas aivan nollaluokkaa, talossa nähty että ei pärjää vuorovaikutustilanteissa.

Mikäpä tässä nyt oli epäselvää??

eNten-eller
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Loka 2008 15:15

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja eNten-eller » 26 Syys 2010 19:43

Silencio kirjoitti:Niin ja kummassakin tilanteessa Marika on aivan avuton, tyrkyttää itseänsä koko ajan tykö vaikkei ihmiset haluaisi. Ei vaan tajua sitä!
Sosiaaliset kyvyt taas aivan nollaluokkaa, talossa nähty että ei pärjää vuorovaikutustilanteissa.
Mikäpä tässä nyt oli epäselvää??
Paljonkin epäselvää. Mielestäni Marika on sosiaalinen, haluaa hakeutua keskusteluihin muiden asukkaiden kanssa. Toisaalta kykenee antamaan toiselle tilaa kuuntelemalla tämän mielipiteitä, ts ei jyrää omilla mielipiteillään. Omaa herkkyyttä ja empatiakykyä. En voi mitään sille, jos et tuota näe.

Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 26 Syys 2010 19:46

Jotenkin tässä väittelyssä kallistuu Silencion puolelle. Varsinkin enten-ellerin määrittelemän jälkimmäisen sosiaalisten kykyjen taidon osalta. Ei voi olla kovin sosiaalisesti kyvykäs kun kukaan talossa ei halua ottaa näitä Marikan sosiaalisia kykyjä vastaan. Sosiaalisuudesta Marikaa ei toki voi väheksyä pikemminkin päin vastoin siksi paljon sen häsläys muita ärsyttää. Jos nuo molemmat olisivat auttavasti kunnossa niin ei kerta toisen jälkeen olisi mukana äänestyksissä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja sally » 26 Syys 2010 19:56

Marika on kyllä hämärä tapaus siinä mielessä, että näin yhden pkhuone-klipin missä se vollotti jostakin asiasta. Itkemisestä huolimatta sai kuitenkin artikuloitua täysin selvästi asiansa, äänikin oli jopa matalampi eikä yhtään kimittänyt, mitä tekee talossa muuten. Ei myöskään änkyttänyt ja käyttänyt typeriä täytesanoja. Miten voi olla pkhuoneessa normaali ja sitten tuolla talossa änkyttävä kimittäjä????

Edelleen Marika pysyy miinuspuolella mulla, yksi iso syy on se törkeä hämmästys mitä koen kun näen jatkuvasti Marikan suosikkiäänestyksen ykkösenä :shock: en todellakaan voi hyväksyä, että tälläisen tyhjäpään annettaisiin TAAS tänäkin vuonna voittaa, kraah!

Avatar
storyline
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:43

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja storyline » 26 Syys 2010 20:00

^ Tyhjäpää??
Parhaiten Marika on noissa juttutuokioissa kommentoinut aihetta kuin aihetta. Nyt varmaankin sekoitat Marikan tyhjäpää Elisaan, jonka mielipiteet on sille joku wannabee anarkisti poika joskus päähän takonut.
Kyllä heterotkin voi olla onnellisia -Marika

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2010 20:06

Marika tosiaan on moniin muihin asukkaisiin verrattuna varsinainen yleisnero. Se vaan on piilossa huithapeliuden ja hössöttämisen alla, ja kun Marika sanoo jotain fiksua tai korjaa toisten virheellisiä tietoja sen käsketään olla hössöttämättä ja hiljaa.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2010 20:14

sally kirjoitti:Marika on kyllä hämärä tapaus siinä mielessä, että näin yhden pkhuone-klipin missä se vollotti jostakin asiasta. Itkemisestä huolimatta sai kuitenkin artikuloitua täysin selvästi asiansa, äänikin oli jopa matalampi eikä yhtään kimittänyt, mitä tekee talossa muuten. Ei myöskään änkyttänyt ja käyttänyt typeriä täytesanoja. Miten voi olla pkhuoneessa normaali ja sitten tuolla talossa änkyttävä kimittäjä????
Ei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä. Marika on tietoinen siitä että pk-vierailut näytetään televisiosta ja sen takia keskittyy erityiseisesti siellä ollessaan olemaan häsläämättä ja puhumaan selkeästi ja ymmärrettävästi.
Muuten talossa ollessaan se "rooli" unohtuu ja hän on oma höpsöttävä ihastuttava itsensä.
Nino ilmaisi pari viikkoa sitten Marikan mahdollisen suosion syyn hyvin: "Suomen kansa tykkää tuollaisista aidoista ihmisistä jotka ovat oma itsensä eivätkä esitä mitään".

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 26 Syys 2010 20:20

^Luulen, että ainut syy Marikan suosioon on sääli. Mitä enemmän Marikaa dissataan talossa, niin sitä enemmän hän saa +ääniä. Hän ei ole todellakaan mikään ihastuttava tapaus. Ärsyttävä henkilö, joka ratsastaa säälipisteillä ja on niin marttyyri.

Avatar
storyline
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:43

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja storyline » 26 Syys 2010 20:47

^Voisimpa pasteta tänne niin paljon kommenteja, jos itse enempi seurailisit palstoja ja myös 24/7. Ihmiset ei todellakaan pidä Marikaa säälistä. Tytössä on empaattisuutta, erittäin suuri sydän ja hyvä tahto.

Pahoina puolina on tuo häsellys ja koko aika äänessä, mut oikeasti.. Se on kaunis luonne, johon itse 24/7 katsojana ekaksi vihastuin ja sen jälkeen ihastuin.

Rehellisesti sanottuna, BB-suomi historian puhdassydämisin asukas. Joskus vituttaa ihan suunnattomasti ja on liikaa äänes, mut sekään ei saa muuta kuin ihannoimaan kuitenkin niitä hyviä puolia. Olisimpa itsekin parempi ihminen, ajattelisimpa minäkin yhtä kauniisti, kuin Marika. Ja vahvasti.

Olen heikko ja voin vain ihannoida tuota luonnetta ja sen takia annan anteeksi kaiken sille, koska itsessäni on paljon enemmän virheitä. Aivan mahtava persoona!
Kyllä heterotkin voi olla onnellisia -Marika

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Syys 2010 21:02

On se jännä, miten täällä pistetään sanoja toisten suuhun. Minä en ainakaan pidä Marikaa mistään säälistä, Marika pärjää helvetin hyvin ihan itsekseen ilman säälejäkin.
Marttyyriä Marikasta ei saa tekemälläkään.
a walking disaster

eNten-eller
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Loka 2008 15:15

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja eNten-eller » 26 Syys 2010 21:04

storyline kirjoitti:^Voisimpa pasteta tänne niin paljon kommenteja, jos itse enempi seurailisit palstoja ja myös 24/7. Ihmiset ei todellakaan pidä Marikaa säälistä. Tytössä on empaattisuutta, erittäin suuri sydän ja hyvä tahto.

Pahoina puolina on tuo häsellys ja koko aika äänessä, mut oikeasti.. Se on kaunis luonne, johon itse 24/7 katsojana ekaksi vihastuin ja sen jälkeen ihastuin.

Rehellisesti sanottuna, BB-suomi historian puhdassydämisin asukas. Joskus vituttaa ihan suunnattomasti ja on liikaa äänes, mut sekään ei saa muuta kuin ihannoimaan kuitenkin niitä hyviä puolia. Olisimpa itsekin parempi ihminen, ajattelisimpa minäkin yhtä kauniisti, kuin Marika. Ja vahvasti.

Olen heikko ja voin vain ihannoida tuota luonnetta ja sen takia annan anteeksi kaiken sille, koska itsessäni on paljon enemmän virheitä. Aivan mahtava persoona!
Voi, miten upeasti asian ilmaisitkaan: noinhan se itsellänikin menee. Tykkään vaan koko ajan enemmän.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 26 Syys 2010 21:08

knocker kirjoitti:On se jännä, miten täällä pistetään sanoja toisten suuhun.
Samaa mieltä. Saahan sitä arvailla, miksei, mutta jotenkin provoilulta vaikuttaa tuollaiset jutut.

Marika ei ole kyllä marttyyri ollut missään vaiheessa, en ole ainakaan nähnyt.

Tyko
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Syys 2010 17:51

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Tyko » 26 Syys 2010 21:24

Luonnonlapsi suruton kukkaa haistelee...

Avatar
fairbanks81
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Syys 2010 18:30

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja fairbanks81 » 26 Syys 2010 21:32

eNten-eller kirjoitti:
storyline kirjoitti:^Voisimpa pasteta tänne niin paljon kommenteja, jos itse enempi seurailisit palstoja ja myös 24/7. Ihmiset ei todellakaan pidä Marikaa säälistä. Tytössä on empaattisuutta, erittäin suuri sydän ja hyvä tahto.

Pahoina puolina on tuo häsellys ja koko aika äänessä, mut oikeasti.. Se on kaunis luonne, johon itse 24/7 katsojana ekaksi vihastuin ja sen jälkeen ihastuin.

Rehellisesti sanottuna, BB-suomi historian puhdassydämisin asukas. Joskus vituttaa ihan suunnattomasti ja on liikaa äänes, mut sekään ei saa muuta kuin ihannoimaan kuitenkin niitä hyviä puolia. Olisimpa itsekin parempi ihminen, ajattelisimpa minäkin yhtä kauniisti, kuin Marika. Ja vahvasti.

Olen heikko ja voin vain ihannoida tuota luonnetta ja sen takia annan anteeksi kaiken sille, koska itsessäni on paljon enemmän virheitä. Aivan mahtava persoona!
Voi, miten upeasti asian ilmaisitkaan: noinhan se itsellänikin menee. Tykkään vaan koko ajan enemmän.
Mä myös tykkään Marikasta just tuon empaattisuuden ja suuren sydämen takia. :in love:
Ja totta, olen samaa mieltä että Marika taitaa olla BB:n puhdassydämisin asukas.. :oops: :in love:

-Kiva tukka. (BB, vanha vihtahousu)
-Joo, mä tiedän. Ihan sua varten laittauduin. Oikeesti. (Tanja)
-Ei helvetin helvetti. (BB, vanha vihtahousu)
<3Tanja<3

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja omelia » 26 Syys 2010 22:01

Marikasta tykkään ja sitten taas en tykkää. Marikan höpsöys on hauska juttu ja tuollainen kätlinmäinen positiivisuus on ihana ominaisuus; vaikka mitä tulisi niin ajattelee kuitenkin aina asian positiiviseksi, sellaisia ihmisiä kun Suomessa olisi enemmänkin. Sitten taas Marikan hössötys ja ulosanti ilman päätä ja häntää ovat asioita, joita en hänessä jaksa. Minua hermostuttaa, kun en saa selvää mitä hän yrittää sanoa, puhuu paljon, mutta asia vain ei aukea. Tosin sitten kun Marika puhuu asiasta, josta hänellä on varma mielipide tai tieto niin hän osaa puhua selkeästi eikä sekoile. Marikan pukeutumistyyli on persoonallinen ja siitä plussaa. Marikalla on myös tähän mennessä ollut todella hyvä asenne kaikkiin tehtäviin, on ollut kiva huomata miten Marika se vain on pärjännyt ja porskuttanut ja moni itseään vahvaksi luullut ollutkin se heikoin lenkki.

Katsotaan miten Marikan tässä pelissä käy, uskon että moni tykkää ja monia ärsyttää Marika ja sitten on olemassa myös meitä, jotka yhtä aikaa tykkää ja ärsyyntyy :)

Avatar
fairbanks81
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Syys 2010 18:30

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja fairbanks81 » 26 Syys 2010 23:10

Mitä pidemmälle olen BB:tä seurannut, sitä enemmän ymmärrän Marikaa. :oops: Tämä siksi, koska osittain käyttäydyn ehkä itse hieman samalla tavalla kuin Marika... :oops: Ehkä Marikassa dissareitten suhteen suurin ongelma on juuri se, että ei jakseta tuollaista energisyyttä ja yltiöpositiivista pusi-pusi-asennetta ja lässytystä ja höpötystä. XD <3 Mutta sitä mä vain mietin että kumpi on lopulta parempi, olla joka asiaan naama norsun ******a ja ruikuttaa, vai aidosti iloita ja höpöttää niistä pienistä asioista joita tapahtuu? :) Mun mielestä Marikassa on niin paljon positiivisuutta, että toivoisin jokaisen meistä osaavan nähdä myös asioiden positiiviset puolet. :) Siksi itse pidän Marikasta todella paljon. :in love:

-Kiva tukka. (BB, vanha vihtahousu)
-Joo, mä tiedän. Ihan sua varten laittauduin. Oikeesti. (Tanja)
-Ei helvetin helvetti. (BB, vanha vihtahousu)
<3Tanja<3

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 26 Syys 2010 23:53

Marika meinasi seota tänään ihan oikeasti tuossa lähetyksessä, kuulemma sai hysteerisen kohtauksen omien sanojen mukaan. Minkä takia se saa tuollaisia kohtauksia ?
Tekee pahaa katsoa, jos vaikka sekoaa oikeasti..??

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”