Niko Nousiainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 01 Loka 2010 22:43

knocker kirjoitti:Hannun nimeämistä ihmettelin myös kovasti. "Hannun heikkous on se, että ei anna muille saumaa olla toista mieltä. Ja teilaa toisen ajatusmaailman." Jos Hannu on tollanen, niin mä en ole huomannut sitä missään tilanteessa. Ehkä muut olette?
Mun mielestä Hannun käytös on ollut täysin päinvastaista tälläisissä tilanteissa.

En todellakaan tajua mistä Niko on tuollaisen vaikutelman saanut, jollei sitten tietoisesti puhunut täyttä paskaa.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2010 22:50

En tahtoisi toistaa itseäni, mutta ihmiset on hyvin höynäytettävissä :)

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja sally » 01 Loka 2010 22:51

maumiu kirjoitti:Niko on ihan ok, no, tykkään kyllä. Mut olen eri mieltä kyllä kun Niko on sanonut nimeämisissä että äänestää Marikaa siksi että hän on suuri riski viikkotehtäville..???? jos eipidä jostain ihmisestä niin voisi keksiä, nimenomaan keksiä, kunnon perustelut eikä jauhaa paskaa..itse herra makasi kuumeessa makkarissa kun muut suorittivat viikkotehtävää.
En usko että Niko on sitä keksinyt. Onhan siitä monet muutkin puhuneet nimeämisissä, joten uskon itse ainakin vahvasti että asialla on jotain perää. Ei tuollaisia asioita tuulesta, tässä tapauksessa sanoisin) temmata varsinkin ku niistä puhutaan pk-huoneessa nimeämistilanteessa. Kaikki asiat ei aina 150% varmuudella välity katsojille, edes liveä seuraaville. Mutta onhan se Marikan sähellys nyt tiedossa kaikille kun näkee miten mimmi aina venyttää meikkiensä tai muuden typerän takia ulos menoa tms.
Mutta se Marikasta. Itse olen siinä uskossa, että Niko kyllä nimeää oikeiden mielipitedensä perusteella. Eri asia tietysti jos sinä olet eri mieltä Nikon kanssa niin saat olla, mutta yleisesti en usko että Niko on keksimällä keksinyt tuota syytä varsinkin kun oli vain ja ainoastaan yksi tehtävätilanne missä Niko ei ollut paikan päällä.

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 01 Loka 2010 23:03

sally kirjoitti:En usko että Niko on sitä keksinyt. Onhan siitä monet muutkin puhuneet nimeämisissä, joten uskon itse ainakin vahvasti että asialla on jotain perää.
Eikös tämä legenda alkanut siitä, kun Marika sähläsi meikkien kanssa autiosaaritehtävässä? Sen jälkeen samaa länkytystä on jatkunut viikosta viikkoon. Surkea selitys nimeämispisteiden antamiselle.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 01 Loka 2010 23:04

Koska Niko on yksi aiemman kauden suosikeista ja muutenkin melko hyvännäköinen, kellään ei ole oikeutta olettaa, että hän pelaisi nimeämisissä mitään pelejä.

Nikon Marikan nimeämisperusteluissa en näe mitään ristiriitaa. Marikan niskaan on kaadettu niin paljon ansiotontakin läyhää, että hänen riskintuottonsa alkaa hiljalleen olla jo täyttä faktaa.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Xanten » 01 Loka 2010 23:22

Puumuna kirjoitti:Koska Niko on yksi aiemman kauden suosikeista ja muutenkin melko hyvännäköinen, kellään ei ole oikeutta olettaa, että hän pelaisi nimeämisissä mitään pelejä.

Nikon Marikan nimeämisperusteluissa en näe mitään ristiriitaa. Marikan niskaan on kaadettu niin paljon ansiotontakin läyhää, että hänen riskintuottonsa alkaa hiljalleen olla jo täyttä faktaa.
Niko osaa pelata, kovimmille vastustajille pisteitä ja heti, harmi kun varsinaisille asukkaille kilpailu voi olla vielä epäselvää,mutta Niko tietää.

Liian täydellinen verrattuna muihin, kaiken nähnyt ja kokenut tämän shown suhteen. Hiukka harmittaa. Ei ole tasavertaista.

Itse pisteet Nikolle ja Ninolle antaisin.. ulkopuolisena helppo sanoa, mutta rahasta kilpaillessa juuri noin tulisi olla.

Eri asia on tietenkin noiden molempien tuoma viihdearvo meille katsojille. Ilman heitä show olisi varmaan jo siirtynynyt aamuiltapäivään, ruokaohjelmien joukkoon...

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 01 Loka 2010 23:28

kaalilaatikko kirjoitti:
sally kirjoitti:En usko että Niko on sitä keksinyt. Onhan siitä monet muutkin puhuneet nimeämisissä, joten uskon itse ainakin vahvasti että asialla on jotain perää.
Eikös tämä legenda alkanut siitä, kun Marika sähläsi meikkien kanssa autiosaaritehtävässä? Sen jälkeen samaa länkytystä on jatkunut viikosta viikkoon. Surkea selitys nimeämispisteiden antamiselle.
Niin on! Niko on jees-mies, kaikkien kaveri, ei kenkään ystävä. Tämä seikka voi kaataa voittounelman!

Avatar
outofthebox
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 25 Syys 2010 09:01

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja outofthebox » 02 Loka 2010 09:12

Nimeämisten jälkeen tipahti Nikon sympatiapisteet mun silmissä... eihän pelaamisessa mitään pahaa ole mutta kun ei sitä avoimesti tee.
Satu ja Nino fani

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja maumiu » 02 Loka 2010 16:48

Ja puhuisi edes totta tai vaihtaisi levyä.. Jos Marika olisi yhdenkin tehtävän kussut niin tajuaisin. Niko on ok mut välillä puhuu suorastaan täyttä paskaa. Ihme hemmo. Melkein joutaisi jo kotiin kun on ollut jo kerran finaalissa ja menee noilla ihme tempuillaan vaan eteenpäin..ja sofia sitä sofia tätä.. ärsytyskerroin alkaa nousemaan pikkuhiljaa..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Loka 2010 19:19

Hyvä tosiaan tuo Nikon nimeämisklippi: "Kaksi pistettä Marikalle, koska hän on uhka...eieieiei riski bla bla blaa." :P Niko Sofialle pisteet pelin pelaamisesta :tu

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja biggis » 02 Loka 2010 19:30

Itse veikkaan, että Niko näkee Marikassa Kadin ja sen vuoksi äänestää häntä. Kadi oli 2007 kaudella samanlainen hazardi tapaus ja eiköhän (korjatkaa, jos joku muistaa paremmin) Kadi silloin myös saanut Nikolta äänet ja samasta syystä. Nuut tosiaan ovat hoitaneet toistaiseksi sekoilun ja mokailun talossa, mukaanlukien Nikon omat ököt PK huoneen väliovelle.

Itse kyllä pidän molemmista, sekä Marikasta, että Nikosta ja harmittavaahan se, että äänet menevät Nikon suunnalta viikko toisensa jälkeen Marikalle. Mutta en tästäkään huolimatta osaa vihata Nikoa.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Loka 2010 22:24

Nyt kun kuunteli koosteessa noita Naikon nimeämisperusteluja Hannusta, niin olivathan aivan täyttä minihevosenshaibelia. Ettäs kehtaa, chicken tonignt!

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Silencio » 02 Loka 2010 22:31

ElMoronico kirjoitti:
knocker kirjoitti:Hannun nimeämistä ihmettelin myös kovasti. "Hannun heikkous on se, että ei anna muille saumaa olla toista mieltä. Ja teilaa toisen ajatusmaailman." Jos Hannu on tollanen, niin mä en ole huomannut sitä missään tilanteessa. Ehkä muut olette?
Mun mielestä Hannun käytös on ollut täysin päinvastaista tälläisissä tilanteissa.

En todellakaan tajua mistä Niko on tuollaisen vaikutelman saanut, jollei sitten tietoisesti puhunut täyttä paskaa.
Oliskohan talosta saanut kun 24/7 on Hannun seurassa ja keskustellut sitä sun tätä. Kyllä Niko ihan asiaa puhuu.. :thumbsup

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Loka 2010 01:34

Silencio kirjoitti:[
Oliskohan talosta saanut kun 24/7 on Hannun seurassa ja keskustellut sitä sun tätä. Kyllä Niko ihan asiaa puhuu.. :thumbsup
Sun mielestä Niko puhuu asiaa, kun on ollut Hannun seurassa 24/7? Sä sitten olet myös ollut Hannun seurassa Nikon tapaan?
Mä en ole kenenkään ohjelmaa seuranneen nähnyt sanovan, että Hannu päättäisi asioista, eikä kuuntelisi muita.
a walking disaster

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 03 Loka 2010 01:40

No ei Nikoa nyt kannata vallan suuren mielipidevaikuttajan asemaan tässä keskustelussa laskea... Se mikään Jumala ole ( Vaikka tuntee Saulin ! )

Luonikas surffailija joka rauhoittunut poikavuosistaan ja mitä nimeämisperusteisiin tulee, niin net on eri henkilöt, jotka on ryssineet viikkotehtävät kuin Marika ?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Loka 2010 01:44

RealPlayer kirjoitti:No ei Nikoa nyt kannata vallan suuren mielipidevaikuttajan asemaan tässä keskustelussa laskea... Se mikään Jumala ole ( Vaikka tuntee Saulin ! )

Luonikas surffailija joka rauhoittunut poikavuosistaan ja mitä nimeämisperusteisiin tulee, niin net on eri henkilöt, jotka on ryssineet viikkotehtävät kuin Marika ?
Sehän tässä onkin, että ryssijät ovat muut, mutta Niko jaksaa viikosta toiseen väntää, että rysijä olisi Marika. ihan selkeesti Niko pelkää Marikan suosiota ja haluaa hänet ulos, ettei itse joutuisi Marikaa vastaan. Simppeliä.
a walking disaster

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 03 Loka 2010 08:35

No ei ne Marikalle annetut nimeämispisteet ole ihan tuulesta temmattuja. Autiosaari-tehtävän meikkisysteemien jälkeen on Marikalle tullut sanomista MUIDEN asukkaiden toimesta esimerkiksi tanssitehtävässä neuvomisesta ja ainakin oman käsitykseni mukaan muut asukkaat kaatoivat silloin Marikan niskaan tehtävän epäonnistumisen (josta toki olen eri mieltä..). Antoihan Niko Marikalle nimeämispisteitä aiemmin sen takia, että Marika tuntui ärsyttävän muita asukkaita ja se ei tehnyt hyvää talon ilmapiirille.

Hannulle annettuihin nimeämispisteisiin on vaikea ottaa kantaa, koska Hannu on ollut mulle jo pitkään yhtä tylsää tapettia, joten en ole seurannut mitä herra on suustaan päästellyt.

Pelaamista tai ei, mutta eiköhän Niko aika varmasti ole tiedostanut sen, ettei muilta asukkailta varmaankaan Hannulle paljon nimeämispisteitä heru. Toki jos olisi halunnut Hannun tai muut "pahimmat kilpailijansa" nimetyiksi, olisi aina päällikkönä voinut häätöäänestykseen jonkun laittaa. Toisaalta se ehkä vois paljastuessaan vähän naarmuttaa Nikon mainetta hyvänä tyyppinä, joten ei ehkä viitsinyt ottaa sitä riskiä..
You're not bored, you're boring.

navigointi
Sala-asukas
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Syys 2007 01:33

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja navigointi » 03 Loka 2010 09:18

Nyt on ihan tarpeeksi esitellyt ällöttävää kroppaansa. Missä on se iloinen ja luonnollinen entinen Niko ? Kun on muutoin noin itsevarma, miten nimeää pahimmaksi kilpailijakseen tyttöressun? Sillä sitähän 2 pinnaa merkitsee pelurin suusta. Hyi, hyi. Hannuhan oli vain täytettä.

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 03 Loka 2010 11:55

navigointi kirjoitti:Nyt on ihan tarpeeksi esitellyt ällöttävää kroppaansa.
Tulin kirjoittamaan melkein saman. Naurettavaa istua koko ajan ilman paitaa muiden ihmisten seurassa, kun ei kuitenkaan ole mikään saunailta menossa. Niin ei saa tehdä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 03 Loka 2010 13:25

kaalilaatikko kirjoitti:
navigointi kirjoitti:Nyt on ihan tarpeeksi esitellyt ällöttävää kroppaansa.
Tulin kirjoittamaan melkein saman. Naurettavaa istua koko ajan ilman paitaa muiden ihmisten seurassa, kun ei kuitenkaan ole mikään saunailta menossa. Niin ei saa tehdä.
Ja miksi ei saisi ? Rikooko se jotain talon säännöistä ?

Ehkäpä Nikolla vain on aamusta/aamupäivisin erityisen kuuma ?

Tai ehkä syy on se että, kun Nikohan levittää aamuisin kosteusvoidetta tms. ilmeisesti tatuoinnelleen, joten ehkä hän haluaa odottaa että voide imeytyy ihoon eikä jää paitaan kiinni.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Hilma » 03 Loka 2010 13:30

Hunksi on liika muovinen tämän makuun. Joutais pois.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 03 Loka 2010 13:51

Niko N. = Nikossa on paljon hyviä puolia mm. tarvittava jämäkkyys, vilkkaus ja pirteys, hän osaa halutessaan tuottaa tekemistä itselleen ja muille, hän on mukava, rento ja hyväsydäminen, positiivinen, mutta ei liiallisesti, johtajatyyppi, joka osaa motivoida porukkaa ja saada tyypeistä enemmän irti, hän on tarvittaessa hauska ja rempseä, sopivan piikittelevä viihdyttävällä tavalla jne..

Toki Nikossa on myös huonoja puolia mm. ehkä välillä liiallinenkin rentous tietyissä asioissa ja tietty jääräpäisyys ja joustamattomuus joissakin asioissa esim. juuri viikkotehtävistä päätettäessä.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”