Marika Eerola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Rambou » 05 Loka 2010 22:22

Niin, tuskin siitä pitää edes keskustella että Marika lähtisi talosta ennen finaalia.
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja NoGo » 05 Loka 2010 22:24

Silencio kirjoitti:Jos Marikan kannattajat haluavat sen pitää talossa ihan niin kauan kuin vain rahat riittäävät siihen niin älkää siinä tapauksessa valittako siitä että Marikaa hyljeksitään koska jos te välttämättä sitä väkisin siellä pidätte niin silloin siitä Marikan syrjimisestä voi ihan hyvin syyttää niitä jotka sitä äänestää.
Älä nyt jaksa tolloilla kun ymmärrystä löytyy paremminkin. Ei kai täällä kirjoittavat ole mikään yhtenäinen ja samalla tavalla ajatteleva lauma! Tottakai täällä on säälijöitä mutta sitten on meitä, jotka haluavat nähdä pakan hajoavan niin täysillä kuin se vain on mahdollista.
Päästäkää nyt hyvät ihmiset se pois sieltä kun sitä kiusataan ja hyljeksitään, sehän kärsii..ajatelkaa nyt vähän. :totallybored:
Ei päästetä. Se kiusaa pelkällä paikallaolollaan muita selkeästi enemmän kuin mikään muu. Mä en tajua näitä kaltaisiasi hymistelijöitä, jotka toivoo taloon vaan rauhallista ja sointuvaa yhteiseloa. Kaikilla on kivaa ja sitten tehdään yhteishengellä mielenkiinoisia viikkotehtäviä? :whois:

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja KariTa » 05 Loka 2010 22:29

Heti kun Marika ilmaisee elkeillä tai sanoo suoraan haluavansa talonsa pois, niin lupaan äänestää hänelle miinusta. Tähän mennessä ei ole tullut kertaakaan luovutusmielialaa ilmi.

Avatar
Pepo
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 12 Syys 2009 17:56

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Pepo » 05 Loka 2010 22:31

Ninolta ja Peppitossultakin sallittiin kaupassa sähellys, sitäpaitsi olihan ne kaikki lopulta tyytyväisiä kun ruuat saapui.
Nikokin sai paljon protskua. :thumbsup

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Loka 2010 22:46

Välillä kummastuttaa miten kaikki on aina Marikan vikaa. Nytkin se oli yksi kolmesta (1/3) keittiövuorossa, ja Ellun tyhjässä päässä se tarkoitti että Marika on siellä yksin, ainakin silloin kun jokin menee vikaan.

Odotan innolla kun Marika acettaa aikataulutestin ja satun jengiläiset ei, onkohan taas Marikan vikaa? Ehdottomasti, sehän häiritsi muiden ulkoamuistamista hösläyksellä tms.

Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Rambou » 05 Loka 2010 22:48

Jos päälikkökisa tosiaan liittyy aikatauluihin, niin Hannu tai Marika tulee olemaan päällikkö. Ja sehän on loistavaa. Marika mielummin tietysti, kun joutuu muuten äänestykseen.
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2010 22:53

Punde kirjoitti:Välillä kummastuttaa miten kaikki on aina Marikan vikaa. Nytkin se oli yksi kolmesta (1/3) keittiövuorossa, ja Ellun tyhjässä päässä se tarkoitti että Marika on siellä yksin, ainakin silloin kun jokin menee vikaan.

Odotan innolla kun Marika acettaa aikataulutestin ja satun jengiläiset ei, onkohan taas Marikan vikaa? Ehdottomasti, sehän häiritsi muiden ulkoamuistamista hösläyksellä tms.
Tottakai! Marikahan siellä muidenkin vuorolla koko ajan on hillunut häiritsemäsä, kun muut yrittää opetella. Ja söi sitä saatanan hampurilaistakin, mokoma kasvissyöjä. Ei sillä väliä, ettei Ellu ja Satu jaksaneet nostaa persettään sohvalta, vaikka haukkuja tarjottiin.
a walking disaster

Konkari
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 04 Loka 2010 19:31

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Konkari » 06 Loka 2010 00:04

Eihän tuo osaa edes yhtä suomenkielistä lausetta muodostaa. "Siis, niinku... ööh", että tuollainen puhetyyli osaakin ärsyttää, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa voi pitää sen suunsa kiinni. Luulisi, että edes BBssä vaadittaisiin jonkin näköistä puhetaitoa, mutta ilmeisesti näin ei ole.
Vilttiketju: Marika

Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 06 Loka 2010 00:12

Jossain vaiheessa tänään Marika ilmoitti haluavansa radioon juontajaksi. Epäili tosin, että hänen ehkä pitäisi käydä puheterapiassa ensin.

Radioasemien välillä on niin kova kilpailu, että voin vakuuttaa, että kaikkien kaupallisten asemien pamput Marikan radiojuontajaksi myös haluaisivat - pahimman kilpailijansa asemalle.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2010 00:16

Marika puhuu hassusti, ihan tyhmä siis. Marika ei osaa muodostaa lauseita, täysi höntti. Hannu puhuu verkkaisesti, ihan dille. Ja takas Marikaan, hössöttää kauheasti, ihan daiju.

Sata kertaa ennemmin itse kuuntelen hieman epäselvästi tai vaimealla äänellä puhuttuja fiksuja juttuja kuin hy-vin ar-ti-ku-loi-tu-a paskanjauhantaa. Mut tää on vain miun mielipiteeni (no shit sherlock, kenen muunkaan se olis).

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Taika » 06 Loka 2010 00:22

Punde kirjoitti: Sata kertaa ennemmin itse kuuntelen hieman epäselvästi tai vaimealla äänellä puhuttuja fiksuja juttuja kuin hy-vin ar-ti-ku-loi-tu-a paskanjauhantaa. Mut tää on vain miun mielipiteeni (no shit sherlock, kenen muunkaan se olis).
No minun tietysti. Oon siis ihan samaa mieltä.

Oon muuten pohtinut, että paljonko Marika ajattelee englanniksi. Kovasti puhuu englantia, varsinkin aluksi sitä tuli tahattomasti ja ihan jatkuvasti. Tääkin aiheuttaa näitä öö-mutku-eiku-vittu täytesanoja, kun tavallaan kääntää kovasti ajatuksiaan puheeksi. Voipi olla spekulointia, mutta tunnistan itsessäni tuon piirteen. Tämä saattaa siis PAHENTAA Marikan ulosannin laatua, en väitä, et pelkästään siitä johtuis.
Kuva

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 06 Loka 2010 00:24

BB-talossa on erilaisia ihmisiä. Marikan kaltaista ei kylläkään vielä ole ollut. Pöntölle puhui aikas hyvin ;)

Kieltämättä parilla sanalla esitettävän informaation tuottamiseen tarvitsee parikymmentä sanaa ja jurppii vähän tätäkin, mutta muuten on niin erilainen persoona, että kuuluu ehdottomasti taloon toistaiseksi.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 06 Loka 2010 06:42

"Marika jatkaa manailua. On kuin meikkaisi ja joisi hyvät pohjat kaverien kanssa ja sitten baari-ilta loppuisi siihen. Ei ihan sama, mutta melkein. Alkoholin väärinkäyttöä."

Sama tuli mulle mieleen :) Mutta ihmeen hyvin antoi pönttö juotavaa kyllä.


"Marika hihittelee itsekseen ettei muut ees halua tietää hänen muistisääntöään kohtaan 22:22 169 Sauvo."

Ei ole kovin vaikea päätellä :P
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Burph » 06 Loka 2010 10:21

Taika kirjoitti: Oon muuten pohtinut, että paljonko Marika ajattelee englanniksi. Kovasti puhuu englantia, varsinkin aluksi sitä tuli tahattomasti ja ihan jatkuvasti. Tääkin aiheuttaa näitä öö-mutku-eiku-vittu täytesanoja, kun tavallaan kääntää kovasti ajatuksiaan puheeksi. Voipi olla spekulointia, mutta tunnistan itsessäni tuon piirteen. Tämä saattaa siis PAHENTAA Marikan ulosannin laatua, en väitä, et pelkästään siitä johtuis.
Mä en Marikan taustaa tiedä - onko siis asunut pitkään ulkomailla?

Ja olen taas puolestani pohtinut, että jospa Marika ajattelee kuvina. Silloin on vaikea pukea noita ajatuksiaan sanoiksi. Mulla meinaan sama juttu, välillä ei millään saa sanotuksi ihan sitä mitä tarkoittaa, vaikka kuinka kelailee juttuja.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
jondrs
Intruuderi
Viestit: 295
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:56

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja jondrs » 06 Loka 2010 10:23

Tuskinpa on asunut ainakaan missään maassa, jossa puhutaan englantia. Meinaan ääntäminen kusahtaa korvaan niin pahasti, ettei ole mahdollista. :oops:
Kuva

Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Rambou » 06 Loka 2010 10:31

Ei se maassa asuminen ääntämistä muuta. Vai kuulostaako Arnold Schwarzenegger sun mielestä jenkiltä?
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

eNten-eller
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Loka 2008 15:15

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja eNten-eller » 06 Loka 2010 11:41

jondrs kirjoitti:Tuskinpa on asunut ainakaan missään maassa, jossa puhutaan englantia. Meinaan ääntäminen kusahtaa korvaan niin pahasti, ettei ole mahdollista. :oops:
Sikäli mikäli olen ymmärtänyt, niin Marika on ainakin jonkin aikaa asunut Irlannissa.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Loka 2010 12:01

Burph kirjoitti: Ja olen taas puolestani pohtinut, että jospa Marika ajattelee kuvina. Silloin on vaikea pukea noita ajatuksiaan sanoiksi. Mulla meinaan sama juttu, välillä ei millään saa sanotuksi ihan sitä mitä tarkoittaa, vaikka kuinka kelailee juttuja.
Samaa pohdittu täälläkin ja tunnistan piirteen myöskin itsessäni. Nuo muistisäännöt mitä esitteli (+muutama muukin piirre koko tytössä) viittaa myös siihen suuntaan.

Välillä myös tuntuu, että Marikan hoksottimet käy niin korkealla kellotaajuudella ja niin moneen suuntaan, ettei ulosanti pysy yksinkertaisesti perässä. Joutuu ikäänkuin kelaamaan nauhaa taaksepäin löytääkseen ajatuksen jota piti kommentoida ääneen. :D

E: kuulostaako jotenkin tutunomaiselta? http://edu.phkk.fi/users/kaaka/materiaa ... tyyppi.htm :thumbsup

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja mirian » 06 Loka 2010 12:23

Hilma kirjoitti:
Burph kirjoitti: Ja olen taas puolestani pohtinut, että jospa Marika ajattelee kuvina. Silloin on vaikea pukea noita ajatuksiaan sanoiksi. Mulla meinaan sama juttu, välillä ei millään saa sanotuksi ihan sitä mitä tarkoittaa, vaikka kuinka kelailee juttuja.
Samaa pohdittu täälläkin ja tunnistan piirteen myöskin itsessäni. Nuo muistisäännöt mitä esitteli (+muutama muukin piirre koko tytössä) viittaa myös siihen suuntaan.

Välillä myös tuntuu, että Marikan hoksottimet käy niin korkealla kellotaajuudella ja niin moneen suuntaan, ettei ulosanti pysy yksinkertaisesti perässä. Joutuu ikäänkuin kelaamaan nauhaa taaksepäin löytääkseen ajatuksen jota piti kommentoida ääneen. :D

E: kuulostaako jotenkin tutunomaiselta? http://edu.phkk.fi/users/kaaka/materiaa ... tyyppi.htm :thumbsup
Joo vaikuttaa siltä, että Marika tosiaan yrittää visuaalisen muistin avulla painaa aikatauluja mieleen. Se on kyllä ihan tehokas tapa, jos on muistamisen kanssa ongelmia. Yks hyvä tapa harjoittaa visuaalista muistia ja painaa mieleen sanalistoja on juuri miettiä esim. ensin jotain itselle tuttua reittiä ja sijoittaa sitten tämän reitin varrelle muistiin painettavia asioita. Esim. muistettavat asiat: juna, punainen, neljä, auto jne. -> Nousen kotitalon rappusia. Joku on jättänyt rappusille leikkijunan, joka on punainen. Katson postin, olen saanut neljä lehteä. Yksi niistä on autolehti. jne. Tällasten tarinoiden avulla muistaa oikeasti ihmeen paljon ja nopeasti erilaisia listoja.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Burph » 06 Loka 2010 13:40

Hilma kirjoitti: Välillä myös tuntuu, että Marikan hoksottimet käy niin korkealla kellotaajuudella ja niin moneen suuntaan, ettei ulosanti pysy yksinkertaisesti perässä. Joutuu ikäänkuin kelaamaan nauhaa taaksepäin löytääkseen ajatuksen jota piti kommentoida ääneen. :D

E: kuulostaako jotenkin tutunomaiselta? http://edu.phkk.fi/users/kaaka/materiaa ... tyyppi.htm :thumbsup
:) Miten tuttua! Tuo on just minä. Ja mitä olen Marikaa seuraillut, niin jutun ydin taitaa olla just tässä.

Tunnistan myös sen turhautumisen, mitä Marika kokee, kun muut ei ymmärrä tai syyttelevät epäjohdonmukaisuudesta. Tai hoputtavat arvailemalla mitä olen sanomassa. Kun se ei useinkaan ole se juttu, vaan jotain muuta, josta olen ihan kohta saamassa otteen, kunhan olen saanut mukaan vielä muutaman asiaan liittyvän pointin :lol:

Tuo "kärsimätön kuuntelija" -juttu oli myös kovin tuttu. Tosi usein tulen keskeyttäneeksi puhujan, koska mielestäni juttu on jo riittävän selvä ja kokonaiskuva saatu. Marikalla voi olla sama juttu, paitsi ettei se kuva välttämättä aina niiiiiin selvä olekaan :o

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 06 Loka 2010 14:54

Punde kirjoitti:Sata kertaa ennemmin itse kuuntelen hieman epäselvästi tai vaimealla äänellä puhuttuja fiksuja juttuja kuin hy-vin ar-ti-ku-loi-tu-a paskanjauhantaa. Mut tää on vain miun mielipiteeni (no shit sherlock, kenen muunkaan se olis).
Tuossa puhut kyllä asiaa että Marika puhuu epäselvästi mutta olen kyllä eri mieltä siitä että se puhuisi vaimealla äänellä niitä, kyllä ne tahovat lähteä sellaisella volyymilla että korviin koskee. Varsinkin kun se puhuu melko korkealta ja innostuessaan vielä korkeammalta.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Loka 2010 15:11

Miten ikinä Marikan äänen luokitteleekin, kakkoseksi se jää kun Paksu-Bertta mörähtää ja lauma seuraa perässä. Ellunkin ääni muistuttaa lähinnä sirkkeliä kun on oikein "fiiliksissään". :roll:
Marikan puheääni on ihan "normaali" (mikä se ikinä sitten onkaan) kun saa esittää asiansa ilman että pitää yrittää saada äänensä kuuluviin (pk-huoneessa esim. ja niissä harvoissa tilanteissa kun juttelee jonkun kanssa kaikessa rauhassa).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”