Elisabet Vuorinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
ratula
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Marras 2010 22:02

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ratula » 19 Marras 2010 09:42

Heh, knocker...
En tiedä kuinka ahkerasti seuraat bbtä mutta tuon kalan syönnin minä poimin jo pelkästään illan koosteesta. Oisko ollu sushijakso tai muuten puhetta ruuan tilaamisesta. (niin ja sushissahan on raakaa kalaa.)

Ei olisi ehkä pitänyt laittaa lainausmerkkejä kuvaillessani elisabetin asennetta, ei tosiaankaan ollut mikään suora lainaus. Naisen alkukauden kuvailut itsestään sekä tarinat baaritappeluista antavat minulle tuon kuvan.

Kyllä minä tiedän että Elisabet rakastaa eläimiä. En väitä etteikö se olisi hyvä asia, mutta ihan vain maalaisjärjen puutteen vuoksi en toivoisi hänen omistavan koiraa. Omistan itse koiran sekä hevosen, joten puheet
eläinten hyväksi menevät ohi käytännönllisyyden. Koirien ja ihmisten tasa-arvo voi lapsellisesti tuntua hyvältä idealta..Todellisuudessa koira on eläin joka voi kaikista parhaiten silloin, kun sillä on selkeät rajat, säännöllinen päivärytmi sekä johtaja jota seurata. Nuo periaatteet menevät pahasti ristiin naisen puheiden kanssa. Tuntuu että hän ei ajattele asioita pidemmälle tai ajattele rationaalisesti.

Ja tosiaan, rekkauduin tänne lähinnä pelkästään Elisabetin vuoksi. Olen lukenut topiceja pidemmän aikaa mutta Elisabet ylitti rekisteröitymiskynnyksen koska minua ärsyttää nainen valtavasti.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja jamppa » 19 Marras 2010 10:08

^ Elisabethan teki itselleen nimenomaan sushia, jossa ei ole kalaa.

Tuntuu aika reippaalta liioittelulta jos Elisabetilta halutaa kieltää koiranpito sen takia, että hän antaa makupaloja säännöllisten ruoka-aikojen ulkopuolella tai päästää koiran sänkyyn, eiköhän se koira kestä nämä traumat. Jokaista Elisabetin tapaista koiranpitäjää kohti on varmaan 100 sellaista joka pitää koiraa vuodet ympäri kettingillä kiinni pienessä koirankopissa koska "koiralle on parasta antaa selkeät rajat".

ratula
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Marras 2010 22:02

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ratula » 19 Marras 2010 10:39

Todella hienosti luettu jamppa, juuri niinhän minä sanoinkin että koiria tulee pitää vuoden ympäri ulkona kettingissä... Niin tosiaan ja makupaloista sekä sängyssähän nukkumisesta olikin kyse. Menee viesti ohi aiheesta jos alan sinulle valaistamaan mitä käsite 'rajat' tarkoittavat eläinten kasvatuksessa joten sen voit varmaan tarkistaa koirat.comin sivustoilta. :)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Evalds » 19 Marras 2010 10:42

Ellu on kova luu finaalissa, se kannattaa muista. Taistelee voitosta!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Marras 2010 12:04

ratula kirjoitti:En tiedä kuinka ahkerasti seuraat bbtä mutta tuon kalan syönnin minä poimin jo pelkästään illan koosteesta. Oisko ollu sushijakso tai muuten puhetta ruuan tilaamisesta. (niin ja sushissahan on raakaa kalaa.)
Sushi on se riisietikan kanssa valmistettu riisi. Täytteet voi olla mitä vaan, pelkkää kasvissushiakin on siis olemassa.

Kyllähän Elisa on sanonut, että voisi syödä ns. onnellista lihaa (esim. isän ampumaa jänistä joka on elänyt elämisen elämän luonnollisessa ympäristössä). Eli ei mikään täysvegaani, mutta yrittää ajatella lihansyöntinsä eettisestä näkökulmasta.

(Ai mut mistäs minä mitään tiedän, kun meikäläisenkään koiralla ei ole säännöllisiä ruoka-aikoja ja sängyssäkin saa pötkötellä. Niin ja johtajuusteorioistakin voidaan olla montaa mieltä jos asiaan vähän perehtyy, niin hevosten kuin koirienkin osalta. Säännöt tietenkin pitää olla selvät, mutta nyt lähtee vähän sivuraitelle...)
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
irisone
Mökkiläinen
Viestit: 218
Liittynyt: 26 Loka 2008 11:17
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja irisone » 19 Marras 2010 12:16

Tulee BB-talosta tylsä paikka viimeisellä viikolla, jos Elisabeth lähtee sunnuntaina pois. Vieläkin tuo väriä jokaiseen päivään. Tsemppiä Ellu :thumbsup ja tuota paljon puhuttua kisaväsymystä ei kyllä Elisabethin kohdalla näy, nuoret ne jaksaa :)

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 19 Marras 2010 14:32

tuusannuuska kirjoitti: ns. onnellista lihaa
Sitä taitaa Ellulla olla nyt ihan omastakin takaa (tai edestä)... :roll:

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Marras 2010 15:35

Tuskinpa se pupu kovinkaan onnellisesti kuolee kun joku jätkä pamauttaa siltä aivot johonkin mäntyyn...

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Marras 2010 15:40

^No eihän siinä nyt kuolemasta olekaan kyse, vaan sitä edeltävästä elämästä. Hieman lipsahti ohi aiheen kyllä nyt.

-----

Olen pettynyt, ettei Elisan paljainjaloin tanssia MJ:n tahtiin nähty päälähetyksessä, mutta yllättynyt siitä en ole. Elisa on edelleen asukkaiden viihdyttävimmästä päästä, eikä ole Juna-viikon jälkeen enää ärsyttänytkään. Hyvä asukas kaikin puolin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja maumiu » 19 Marras 2010 16:55

Elisabet meni sitten tekemään sen raskaustestin.. :lol: Tuotannon ois pitäny vielä näyttää ne muutaman illan takaiset sessiot muiden nukkuessa niin ois ollu hauska nähdä Ellun ja Petrinkin reaktiot.. :welcome
Kauhee edes ajatella mitä Ellun ja Maaaazaaan jälkeläisestä tulis..
Michael Joseph Pavel Vuorinen-Tiainen :P
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sarki » 19 Marras 2010 18:10

White Rabbit kirjoitti:^Jos nillittäisin vielä lisää kun tuli mieleen se lause joka Ellun suusta pääsee usein ja aiheuttaa otsasuonten pullistumia:

"Et sä voi sanoo/tehdä/ajatella noin!"

Jumalauta miten niin ei voi!?!
Nähtyäni ton raskaustestiepisodin mä kyllä sanoisin näin kaikille jotka halus Elisan pois kauden puolivälissä. Kuinka paljon naurua tuolta bb-talosta olisi puuttunut. SÄ ET VOI VAAN AJATELLA NOIN!!!!

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 19 Marras 2010 21:04

Jason S. kirjoitti:Tuskinpa se pupu kovinkaan onnellisesti kuolee kun joku jätkä pamauttaa siltä aivot johonkin mäntyyn...
Juu, eipä kuole onnellisesti mutta kun nimenomaan Elisabet on arvostellut sitä miten niitä pupuja pidetään ja kasvatetaan, ei sitä ammutaanko ne ritsalla vaiko rynnäkkökiväärillä.

On muuten punapäillä just yhtä tyylikkäät videot häätöäänestyksen asukaspätkissä, Ellu irvistelee ja Marika hymyilee vienosti. Hienoa tuotanto, tätä on nähty jo muilta kausilta kun esim. Kadia tai Anniinaa yritettiin saada ulos äänestyksissä.

Yleensä kuitenkin vaikutus päinvastainen koska kannattajia kyrpii tuollaiset tarkoitushakuiset pätkät ja haluavat siinä tapauksessa haistattaa tuotannolle joten kännykät laulaa..

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 19 Marras 2010 21:22

Silencio kirjoitti: Yleensä kuitenkin vaikutus päinvastainen koska kannattajia kyrpii tuollaiset tarkoitushakuiset pätkät ja haluavat siinä tapauksessa haistattaa tuotannolle joten kännykät laulaa..
Kyllä kai tuotantokin tuon on huomannut ja valitsee kuvat sen mukaan. Ainakin nyt menee juuri niin.

Edit:

Hauska tapa haistattaa tuotannolle tuo eurojen lahjoittaminen. :D

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 19 Marras 2010 21:43

Puumuna kirjoitti:
Silencio kirjoitti: Yleensä kuitenkin vaikutus päinvastainen koska kannattajia kyrpii tuollaiset tarkoitushakuiset pätkät ja haluavat siinä tapauksessa haistattaa tuotannolle joten kännykät laulaa..
Kyllä kai tuotantokin tuon on huomannut ja valitsee kuvat sen mukaan. Ainakin nyt menee juuri niin.

Edit:

Hauska tapa haistattaa tuotannolle tuo eurojen lahjoittaminen. :D
Jos tarkoitus olisi tuotannolla juuri tuo että Elisabetille sataisi ääniä niin saattaisin syödä kyllä hatullisen sitä itseään. No, saadaan täälläkin näköjään selitys sille miksei Ellu ole tippujan paikalla. :thumbsup

Kyllä se minun mielestäni on hauska tapa haistatella tuotannolle että taas kerran heidän (ja BBPlazan äänestysten) inhokki roikkuu kolmen parhaan joukkoon kaikesta huolimatta, asioita kun voi ajatella niin monelta kantilta. :P

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 19 Marras 2010 22:33

Kyllähän Elisa on sanonut, että voisi syödä ns. onnellista lihaa
Ellu on syöny talossa onnelista tonnikalaa. Sillon sushi päivänä teki joo niitä kasvissusheja mut veti tonnikalaa nassuunsa. Kas kun sitä ei oo tehotuotettu ja se on elänyt vapaana niin sitä voi syödä. :thumbsup
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Marras 2010 22:39

"Niist asioista joista mä tykkään ni en oo tyhmä" :ROFL

Jebou right.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 19 Marras 2010 22:42

^ Jebou! Ja niinpä niin! Niissähän se vasta tyhmä onkin... Eli toi ns. eläinsuojeluvouhotus on vaan nuoren tytsän angstia vailla päätä tai edes häntää.
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sarki » 19 Marras 2010 22:48

ellu himaan kirjoitti:
Kyllähän Elisa on sanonut, että voisi syödä ns. onnellista lihaa
Ellu on syöny talossa onnelista tonnikalaa. Sillon sushi päivänä teki joo niitä kasvissusheja mut veti tonnikalaa nassuunsa. Kas kun sitä ei oo tehotuotettu ja se on elänyt vapaana niin sitä voi syödä. :thumbsup
Vaikka kuinka monta kertaa väittäisitte ei valeesta tule totta. On myös olemassa kasvis-sushia. Me Ellun kannattajat kyllä joka kerta torpataan tämä vale että voit ihan rauhassa luovuttaa.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Marras 2010 22:52

^Siis tuossahan sanotaan "teki joo niitä kasvissusheja", mutta sanotaan myös syöneen erikseen tonnikalaa.

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sarki » 19 Marras 2010 22:57

Ja sää uskot nimimerkkiä Ellu himaan.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Smaga » 19 Marras 2010 23:00

Ei kai Ellu missään vaiheessa ole ilmoittautunut vegaaniksi? Kaikki kasvissyöjät eivät ole ihan niin nirsoja syömisensä suhteen. Kunnioitettavaa silti pyrkiä syömään eettisesti, me kaikki palstalaisethan syömme vain onnellisia porkkanoita, joten meillä on varaa arvostella...

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 19 Marras 2010 23:03

ellu himaan kirjoitti:
Kyllähän Elisa on sanonut, että voisi syödä ns. onnellista lihaa
Ellu on syöny talossa onnelista tonnikalaa. Sillon sushi päivänä teki joo niitä kasvissusheja mut veti tonnikalaa nassuunsa. Kas kun sitä ei oo tehotuotettu ja se on elänyt vapaana niin sitä voi syödä. :thumbsup
Ja mikä tämän postauksen todellinen pointti oli?
Kai nyt katsojat tietää mitä se on talossa tehnyt ja syönyt, pitääkö tänne ruveta laittamaan listaa kaikkien asukkaiden syömisistä ja juomisista.

Täytyypä ruveta hommiin, on niin mielenkiintoinen aihe. :bow:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”