Eetu Karhunen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Loka 2010 00:50

Tirkka kirjoitti:Yrittää siis jäädä mieleen mahdollisimman ylilyödyillä seksijutuilla. Syystä jota tiedä en.
Kuva

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 18 Loka 2010 00:59

LuckyTheFox kirjoitti: Kuten jo tuolla liveketjussa totesin, yksi tärkeimmistä luonnonlaeistahan on se, että mikäli kaksi heteroa tekee jotain näennäisen homohtavaa, ei se ole homoa, toisin kuin jos kaksi homoa, tai homo ja hetero, tekevät sitä. Teot eivät siis yksinään tee homoksi. Jokainen 120% hetero (ja minä) tietää tämän.
Niin, eikös itse Pertullakin ollut teoria, että kahden miehen anaaliseksissäkin vain se vastaanottava tyyppi tekee jotain homoa ja se tunkeutuva osapuoli voi olla ihan streitti hetero :blackeye

En allekirjoita. :D

Ja siis totta kai heteroseksuaali ihminen voi tehdä homoseksuaaleja tekoja muuttumatta itse miksikään. Niin kuin homo voi maata naisen kanssa etc. Mutta en siis tuota Eetun juttua pidä kyllä minään ihan normitoimintana.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja henkka » 18 Loka 2010 00:59

Eetu sitten päätti pistää peliin runkku jutut että saa varmasti puhetta itsestään. Odotan jo ensi viikon puheita. Muuten on aika tavallinen tyyppi ollut.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Taika » 18 Loka 2010 01:21

Eetu sai itsestään puhetta joo. Eetu saa todennäköisesti myös turpiinsa Tampereen yössä. Jossei heti hyydy ja ton luokan tekstiä tulee joka päivä, niin ei ainakaan tapetiksi jää.
Kuva

Askuri
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 12 Syys 2010 21:54

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Askuri » 18 Loka 2010 09:09

Tässä on nyt sitten uusi suosikki asukkaani. :D Jutut ovat viihdyttäviä ja asenne kohallaan. Saa nähdä mitä tästä vielä kehkeytyy. Ja ei se Eetu välttämättä paskaa puhu, tunnen itsekkin kavereita joilla on pokkaa ja asennetta samanlailla kuin Eetulla. (mutta en tarkoita, että tehnyt samoja asioita, kuin Eetu)

Mutta nyt alkaa kyllä väsyttää nämä "hän pelaa, hän matkii henkilöä x päläpälä" Jos henkilö on tapetti, hän on tapetti, jos taas ei ole niin hän matkii jotain edellisten kausien henkilöä tai "pelaa". Hohhoijaa! -__-

navigointi
Sala-asukas
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Syys 2007 01:33

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja navigointi » 18 Loka 2010 10:36

Karmeaa. Tätäkö sitä rahamassin täytteeksi tarvittiin. Molemmat uudet luvanneet ties mitä toimittaa suomen kansan katseltavaksi ja kuunneltavaksi. Tämä poika avaa todella silmät näkemään yhden sortin nuorison ajanvietteen. Petri saa kyllä kiittää Epiä oman imagonsa nostamisesta. Hieman.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Burph » 18 Loka 2010 10:49

Herättää myötänoloutta jopa muissa asukkaissa. Saati sitten katsojissa.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Bandit » 18 Loka 2010 13:49

Burph kirjoitti:Herättää myötänoloutta jopa muissa asukkaissa. Saati sitten katsojissa.
Näinpä ja tässä lisää
* One Day at a Time *

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Santra » 18 Loka 2010 14:00

Eetu sitten päätti kertoa pippelijuttuja jäädäkseen katsojien mieleen. Taitaa vaan käydä niin, että katsojat ja muut asukkaat tuntevat suurta myötähäpeää tämän lapsellisen pojan puheista. Kuulee varmasti ulkomaailmassa kuittailua jutuistaan. Kaveritkin voivat antaa palautetta eikä Tuulikaan saata tykätä hyvää, kun kertoo Tuulin ja hänen sutinoista julkisesti televisiossa. :shock: :?
24/7 kaapelissa.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Burph » 18 Loka 2010 14:10

Tää heppuhan on sairas. Tai vähintään idiootti.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja sally » 18 Loka 2010 14:15

omelia kirjoitti:^^ Joo yrittää selvästi saada näkyvyyttä noilla jutuillaan. No näkyvyyttä saa, mutta mua ainakin ällöttää noi sen jutut, jotka pyörii vaan -ei oman navan vaan napaa alemman jutun ympärillä. Tampereen murre on kivaa kuunneltavaa, mutta olis kiva kuulla jotain muutakin juttua kuin tota samaa.

Ja kyllä vähän mietityttää, että kuinkahan "mielissään" nuo tyypin kaverit on noista jutuista.
No onpa ihme syy kritisoida jotain asukkia; kun puhuu itsestään. Ettet vain ole vahingossa jättänyt huomaamatta, että se tuolla on vähän niin kuin asian ydin. Kaikki kertoilevat omia asioitaan, itsestään, kavereistaan, minä minä minä.

Mun mielestä Eetu on ainakin ihan pirun rempseä ja sosiaalinen kaveri, ei kärsinyt akuutista seinäruususyndroomasta niin kuin tänä vuonna kaikki uudet sekä monet alkuperäisetkin. Tykkään sellaisesta otteesta, että voidaan osallistua rupatteluihin eikä pakollisen omaisesti kangistella ensimmäisiä muutamia päiviä.
Aika hyvin vähän seuraamisella paikkaa Hannun jättämää isoa aukkoa.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 18 Loka 2010 16:02

Tuotanto kirjoitti:Ja siis totta kai heteroseksuaali ihminen voi tehdä homoseksuaaleja tekoja muuttumatta itse miksikään. Niin kuin homo voi maata naisen kanssa etc. Mutta en siis tuota Eetun juttua pidä kyllä minään ihan normitoimintana.
No, niin, tottakai. Hieman kökösti tulin nyt ilmaisseeksi itseäni, mutta toivottavasti alkuperäinen pointtini kuitenkin tuli ymmärrettyä. :oops: Siis, mikäli tieten tahtoen hakeutuu tietynlaisten harrasteiden pariin, ei sitä oikein voi kuitata vain sanomalla olevansa oikeasti hetero, vaan ehkä se viestii siitä että kannattaisi katsoa peiliin.

Mutta mitäköhän tästä Erikois-Epistä nyt ajattelisi. Toisaalta tyypin on pakko keksiä nuo tarinat päästään (Miksi heteromies ajeluttaisi perseensä? Ellei sitten harrasta kavereidensa kanssa peppuseksiäkin, "ihan vain läpälä".), mutta se vaatisi jo aivan uskomatonta pokkaa kertoa tuollaista legendaa koko Suomen edessä, puhumattakaan siitä millainen huumorintaju Eetun kavereilla pitäisi olla. :?

On se vielä ainakin teoreettisesti mahdollista, että Eetu on seksuaalisesti kiikunkaakun muttei ole täysin sinut asian kanssa vaan arvioi heteroutensa pahasti yläkanttiin, sekä omaa totaalisen itsesensuurin puutteen ja siksi möläyttelee kaikenlaista. Viime vuonna olin pitkään täysin varma että Lotta feikkasi, sillä eihän kukaan voi olla niin uskomattoman tyhmä, mutta väärässä olin. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää, myös BB-talossa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Loka 2010 16:10

Ehkä Eetun kohdalla läppää ei ole se homojuttu, vaan heterojuttu... testaa vain kauanko vedätys menee läpi ennen kuin Nino tajuaa asianlaidan lopullisesti.

Askuri
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 12 Syys 2010 21:54

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Askuri » 18 Loka 2010 16:23

Näinköhän täällä kirjoittelee yksikään mies ikäluokkaa 18-25? Itse en juurikaan Eetun heteroutta epäile. Olen kuullut, vaikka mistä erikoisista runkkausjutuista/läpistä Eetun ikäisten heteromiesten kesken, tosin Eetulla nyt menee ehkä vielä vähän pidemmälle, mutta tuntuu äijällä muutenkin olevan pokkaa vaikka muille jakaa :D. (en kuitenkaan itse harrasta, jos joku nyt alkaa epäillä)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Loka 2010 16:47

Askuri kirjoitti:Näinköhän täällä kirjoittelee yksikään mies ikäluokkaa 18-25?
\o_

Ei kuulu kyllä meikäläisen kaveriporukan harrastuksiin tai edes puheenaiheisiin. Pari tamperelaista tuttua ikähaarukan yläpäästä eivät myöskään tunnistanut normaaliksi toiminnaksi siellä päin.

banaanisuklaamuffini
Tuotantoassistentti
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Tammi 2010 13:30

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja banaanisuklaamuffini » 18 Loka 2010 16:48

Luultavasti Eetu voi olla ihan hetero ja en ymmärrä miks sitä nyt pitää mennä homoks leimaa viattomien pikku kokeilujen takii!
Mut se voi hyvin olla että Eetulle (niinkun aika monelle muullekin jätkälle) on vaikee myöntää pientäkään bi-taipumustaan koska tässä maassa kaikki leimaa heti homoks jos on vaan vähän bi-utelias :D

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Loka 2010 16:52

Tero Paloniemihän kirjoitti BB-blogissaan ennakkotietoja Inkasta ja Eetusta ennen kuin tuotanto oli näistä vielä virallisesti mitään kertonut:
Tero Paloniemi kirjoitti:Tärkein paljastus ensiksi: Nino saa kaipaamansa paistin! Ja Petri saa venytetyn version Kseniasta.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja playtupus » 18 Loka 2010 18:25

[juuso] kirjoitti:
Askuri kirjoitti:Näinköhän täällä kirjoittelee yksikään mies ikäluokkaa 18-25?
\o_

Ei kuulu kyllä meikäläisen kaveriporukan harrastuksiin tai edes puheenaiheisiin. Pari tamperelaista tuttua ikähaarukan yläpäästä eivät myöskään tunnistanut normaaliksi toiminnaksi siellä päin.
Vaikka olenkin yli tuon ikähaarukan, on sanottava, ettei meillä Kotkassa sentään oo samanlaista kuin Tampereella. Nääs.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 18 Loka 2010 18:52

Askuri kirjoitti:Näinköhän täällä kirjoittelee yksikään mies ikäluokkaa 18-25?
Muutaman vuoden oon tuosta ikähaarukasta wanhempi. Mutta pitää sanoa että on kyllä nuortenmiesten harrastukset kummallisiksi muuttuneet reilussa viidessä vuodessa :blackeye

Jotenkin Eetusta tulee mieleen kakkoskauden Kaarlo, en tiedä onko toi tampereen kieli vai mikä. Mutta olisi voinut tulla tällä pienellä pintaotannnalla mitä ite oon 24/7 ehtinyt kuulla niin aiemminkin tämä Eetu-boy.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 18 Loka 2010 20:42

On Eetulla pokkaa ainakin, siitä plussaa. Ihan hyvin sopii taloon.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Smaga » 18 Loka 2010 20:50

Kaikki tykkää Eetusta, varsinkin Tampereella. Olen toisaalta antanut itselleni kertoa, etteivät aivan kaikki tamperelaiset miehet runkkaa toisiaan, mutta ehkäpa Eetu tietää paremmin. Oliko se vielä niin, että Ilvestä kannattavat erityisesti? Voi jee, noiden juttujen perusteella vaitaisin Eetuna, jos en kokonaan paikkakuntaa, niin ainakin kantakapakkaa.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2010 00:12

Todella suunniteltua toimintaa. Miettinyt valmiiksi omasta mielestä hyvän kuvion valmiiksi taloon mennessä. Ei vaan toimi ainakaan tähän suuntaan, sen verran teennäiseltä vaikuttaa. Toi runkkausjuttuki saattaa olla täysin pakasta vedetty. Voihan tietenki olla että ei ole..
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”